PDA

View Full Version : pokken in Amerika


chr.wouters
12 december 2002, 22:08
De VN-inspecteurs in Irak vinden niets, zoals te verwachten was.
Bush wil kost wat kost zijn oorlog tegen Irak en dus moet de publieke opinie wat bewerkt worden: Sadam zou wel eens pokken-preparaten kunnen hebben en daarom moeten alle Amerikanen ingeënt worden!
Dit is natuurlijk compleet absurd. Wat zal het volgende zijn dat Sadam"zou kunnen hebben"?Pest, cholera, het Kwade Oog...
Heel die VN-inspecties zijn een komedie: Bush moet en zal zijn oorlog hebben en de Europeanen trappen daar in.

vivanter007
12 december 2002, 22:14
Hier ben ik het inderdaad mee eens: als een verstandig mens eens nadenkt over wat men allemaal in de openbare ruimte zoal kan uitvreten qua viezigheid, dan zijn de pokken nog een braaf voorbeeld en dan zou een mens haast niet meer buiten durven komen. In feite onverantwoord om terroristen zo nog op gedachten te brengen. Ze willen hen blijkbaar de pap in de mond geven. Iets in de zin van: Al Qaeda, alsjeblief, geef ons nog eens zo'n alibi.

@lpha
12 december 2002, 22:26
De VN-inspecteurs in Irak vinden niets, zoals te verwachten was.
Bush wil kost wat kost zijn oorlog tegen Irak en dus moet de publieke opinie wat bewerkt worden: Sadam zou wel eens pokken-preparaten kunnen hebben en daarom moeten alle Amerikanen ingeënt worden!
Dit is natuurlijk compleet absurd. Wat zal het volgende zijn dat Sadam"zou kunnen hebben"?Pest, cholera, het Kwade Oog...
Heel die VN-inspecties zijn een komedie: Bush moet en zal zijn oorlog hebben en de Europeanen trappen daar in.

De argumenten om Irak binnen te vallen geraken stilaan uitgeput.
Dat is nu al van begin dit jaar dat ze krampachtig op zoek zijn naar een goede reden. Keer op keer lanceren ze iets anders.
De enige échte reden is olie!
Denken ze nu echt de publieke opinie voor de gek te kunnen blijven houden?

chr.wouters
12 december 2002, 22:27
als een verstandig mens eens nadenkt over wat men allemaal in de openbare ruimte zoal kan uitvreten qua viezigheid, dan zijn de pokken nog een braaf voorbeeld en dan zou een mens haast niet meer buiten durven komen. . .

En onze teevee-verslaggevers brengen dit bericht zonder in lachen uit te barsten! Het lijkt wel een zoveelste Bush-mop.
Nee, ze vinden hier zelfs nog een professor die in alle ernst komt beweren dat het nog zo geen vaart zal lopen!
Ik heb ook nog wat ideetjes voor Osama: olietankers opblazen in volle zee, rivieren vergiftigen bij de bron, personeel van kern-centrales tot de Islam bekeren... hebt gij er ook nog wat misschien?

Stefanie
12 december 2002, 22:31
Nee, nee. Het zijn enkel de militairen en verplegend personeel en dokters die zouden ingeënt worden. Niet alle Amerikanen. Je vergeet trouwens te vermelden dat dat niet zonder risico is. Sommige mensen sterven aan de inenting of krijgen te kampen met ernstige nevenwerkingen.

chr.wouters
12 december 2002, 22:38
Het zijn enkel de militairen en verplegend personeel en dokters die zouden ingeënt worden. Niet alle Amerikanen. .

Neen Stefanie. Ik heb George duidelijk gehoord :de inenting voor ALLE Amerikanen wordt niet verplicht, maar sterk aanbevolen...van het willen creëren van een angstpsychose gesproken.
Heel die pokkendreiging is te gek voor woorden.

Tjolder
12 december 2002, 22:41
Ik heb ook nog wat ideetjes voor Osama: olietankers opblazen in volle zee, rivieren vergiftigen bij de bron, personeel van kern-centrales tot de Islam bekeren... hebt gij er ook nog wat misschien?

U vraagt wij draaien ! :wink:

Effe denken

olietanker opblazen IN de haven , enkele metertje spoor uit het HST-net halen. Op het begin en einde van een bomvolle tunnel eens een vuurtje stoken met vrachtwagens . :twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

chr.wouters
12 december 2002, 22:48
[
olietanker opblazen IN de haven :

Neenee, op volle zee zodat die olie OVERAL naartoe kan stromen.
Cola en hamburgers vergiftigen! Maar ja, dat IS al vergif.

Stefanie
12 december 2002, 23:23
Ah, aanbevolen. Dus niet verplicht. Die militairen en dokters en verplegers zijn verplicht om zich te laten inenten, als ik het goed begrepen heb.

chr.wouters
12 december 2002, 23:39
. Die militairen en dokters en verplegers zijn verplicht om zich te laten inenten, als ik het goed begrepen heb.

Ja. En die bij uitstek gezagsgetrouwe Amerikanen zullen dus massaal littekens overhouden aan de waanideeën van de Bush-administratie.

Tjolder
13 december 2002, 00:00
Laat de pokken maar komen ! ik ben immun :lol:

Heb nog een prikje gekregen in het eerste leerjaar . :wink:


Ik ben geen dokter maar pokken dat is zeker ook volgens het principe
"Eens ziek nooit meer ziek "? M.a.w. eenzelfde ziekte kun je geen twee maal krijgen ?
Of ben ik mis ? :oops:

democratsteve
13 december 2002, 01:39
Dat krijg je nu eenmaal als je cowboys, tv-sterren en andere soorten idioten het land laat besturen. Eigenlijk zegt het alles over het gemiddelde niveau in Amerika. Het feit dat iemand als Bush uberhaupt president kan worden, zegt veel meer over de Amerikanen dan over Bush zelf.

Pelgrim
13 december 2002, 11:35
Een tip voor bush, als dit niet moest werken.

Stuur het bericht in de media dat Saddam en alle irakezen elke avond zwarte missen houden en de duivel vragen om een grote aardbeving te veroorzaken in de VS. U zal zien, onmiddellijk zullen alle teeveedominees in het land oproepen tot een grote heilige oorlog en de bevolking zal u op handen en voeten dragen als de nieuwe messias:)

chr.wouters
13 december 2002, 15:44
. Eigenlijk zegt het alles over het gemiddelde niveau in Amerika. Het feit dat iemand als Bush uberhaupt president kan worden, zegt veel meer over de Amerikanen dan over Bush zelf.

Wat een paradox. Binnenkort kruipen de Amerikanen allen bijeen onder een rakettenschild van miljarden dollars maar dan zitten ze nog te bibberen van de schrik voor wat de terroristen niet nog allemaal zouden kunnen uitverzinnen. Creatieve terroristen-breinen kunnen met die collectieve dwaasheid hun voordeel doen. Ge hebt geen bommen of slierten gas nodig, neen ge hebt gewoon NIKS nodig om cowboy's te vangen: huur een stel acteurs in die woensdagmiddag hevige darmkrampen simuleren in de belangrijkste Mc.Donaldsvestigingen van de VS: dat zakencijfer gaat de dieperik in. Heel die miltvuur-hysterie na 11.09 was volgens mij ook flauwekul.

chr.wouters
14 december 2002, 00:11
Ik ben geen dokter maar pokken dat is zeker ook volgens het principe
"Eens ziek nooit meer ziek "? :

Natuurlijk. In alle beschaafde landen is de vaccinatie al decennia verplicht én gratis.
Niet zo in de VS. Daar bestaat geen sociale zekerheid geen pensioen en geen ziekteverzekering.

Stefanie
14 december 2002, 21:16
Eh, ik heb wel een aantal vaccinaties gehad, maar of er daar één tegen de pokken bij was, weet ik niet. Geen idee.

ge hebt gewoon NIKS nodig om cowboy's te vangen: huur een stel acteurs in die woensdagmiddag hevige darmkrampen simuleren in de belangrijkste Mc.Donaldsvestigingen van de VS: dat zakencijfer gaat de dieperik in.

Dit doet mij denken aan die Ikea vestigingen in Nederland.

@lpha
14 december 2002, 21:26
Wat een paradox. Binnenkort kruipen de Amerikanen allen bijeen onder een rakettenschild van miljarden dollars maar dan zitten ze nog te bibberen van de schrik voor wat de terroristen niet nog allemaal zouden kunnen uitverzinnen. Creatieve terroristen-breinen kunnen met die collectieve dwaasheid hun voordeel doen. Ge hebt geen bommen of slierten gas nodig, neen ge hebt gewoon NIKS nodig om cowboy's te vangen: huur een stel acteurs in die woensdagmiddag hevige darmkrampen simuleren in de belangrijkste Mc.Donaldsvestigingen van de VS: dat zakencijfer gaat de dieperik in. Heel die miltvuur-hysterie na 11.09 was volgens mij ook flauwekul.

Bijzonder grappig hoe jij telkens weer afgeeft op de amerikanen.
Maar je hebt gelijk, veel is er niet nodig om die cowboy's de daver op het lijf te jagen.

chr.wouters
14 december 2002, 21:36
[
veel is er niet nodig om die cowboy's de daver op het lijf te jagen.

@lpha, ge moet morgen(zondag)voormiddag maar 's naar CNN kijken, daar ziet ge zo'n teevee-preacher aan het werk. ON-WAAR-SCHIJN-LIJK!
En maar brullen over de Satan, de Antichrist, het Leger van Duivels dat elke rechtgeaarde Amerikaan bedreigt, en maar zwaaien met die Bijbel!
Een fundamentalistische Mollah in Pakistan is daar een toonbeeld van bezinning tegen.
O ja, dat van die Mc Donalds-sabotage is een slecht idee. Geen enkele rechtgeaarde terrorist kan een verbetering van de Amerikaanse volksgezondheid voorstaan.

chr.wouters
14 december 2002, 21:40
Eh, ik heb wel een aantal vaccinaties gehad, maar of er daar één tegen de pokken bij was, weet ik niet. Geen idee.

Dit doet mij denken aan die Ikea vestigingen in Nederland.

- Zou Bush zich zelf al hebben laten inenten? Zo ja, is er een kans van 1 op 2000 dat hij het niet overleeft...

-En dat hebben de Hollanders dan aan zichzelf te danken door blindelings Bush achterna te lopen!

Stefanie
14 december 2002, 23:07
Vandaag las ik dat enkel de militairen verplicht zijn zich te laten inenten tegen pokken. Nochtans meende ik eerst gelezen of gehoord te hebben dat het verplegend personeel ook verplicht is. En de hulpdiensten.

chr.wouters
14 december 2002, 23:51
Vandaag las ik dat enkel de militairen verplicht zijn zich te laten inenten tegen pokken. Nochtans meende ik eerst gelezen of gehoord te hebben dat het verplegend personeel ook verplicht is. En de hulpdiensten.

Jaja laat ze die maar een pokkenprik geven. En Bush zelf,voor alle zekerheid een dubbele dosis!!!