PDA

View Full Version : Het Pi-forum stinkt gelijk een beerput. Leve het niveau!


Bavo
12 december 2002, 23:19
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!

Knuppel
13 december 2002, 00:06
Er staat hier een heel forum vol om te lezen. Dat was toch wat je kwam doen hier? :P

Maar als je ook nog wat anders vertelt dan wat je over een andere forum denkt, geef je ons tenminste iets om op te kunnen reageren. :wink:

odul
13 december 2002, 09:50
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!

Beste Bavo,als het PI-Forum "stinkt" gelijk uw sokken,okkels of onderbroek,geef je duidelijk te kennen, dat U van die fora geniet.
Anders zou je die "geur" niet opzoeken. :roll:

Tarzan
14 december 2002, 18:33
Mijn beste Bavo....hier nog niets geroken zulle........

http://users.belgacom.net/wannes/Tarzan.gif

Truder
16 december 2002, 18:53
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!


Hahaha zei de pot die de ketel verweet..........

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus :mrgreen:

Knuppel
16 december 2002, 20:59
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!


Hahaha zei de pot die de ketel verweet..........

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus :mrgreen:

Intruder, waarom ben jij eigenlijk de enige van PI die hier nog af en toe eens langs komt?
Wat was/is er mis met dit forum dat sommigen hier wel even een kijkje kwamen nemen maar algauw terugvielen op hun "oude" en duidelijk meer geliefde stek?

Truder
17 december 2002, 15:02
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!


Hahaha zei de pot die de ketel verweet..........

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus :mrgreen:

Intruder, waarom ben jij eigenlijk de enige van PI die hier nog af en toe eens langs komt?
Wat was/is er mis met dit forum dat sommigen hier wel even een kijkje kwamen nemen maar algauw terugvielen op hun "oude" en duidelijk meer geliefde stek?

Dat is eigenlijk een goede vraag, ik weet ook niet waar de aantrekkingskracht ligt van het PI-forum. Ik weet wel dat je daar alle lagen van de bevolking tegen komt, alle strekkingen. Het gevoel speelt daar een grotere rol in de gesprekken. Hier lijkt alles veel beperkter. Minder humor in de discussies, een beetje droger en stijver. Maar dat kan evengoed maar een gevoel zijn, ik weet het niet echt zeker.
Dit forum is veel gebruiksvriendelijker (laten we hopen dat Maarten me nu niet afschiet), de mensen zijn hier best te genieten..... kortom ik heb eigenlijk geen idee hoe dat komt.

Wat denk jij dat de oorzaak is?

Knuppel
17 december 2002, 15:44
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!


Hahaha zei de pot die de ketel verweet..........

Malus bonum ubi se simulat, tum est pessimus :mrgreen:

Intruder, waarom ben jij eigenlijk de enige van PI die hier nog af en toe eens langs komt?
Wat was/is er mis met dit forum dat sommigen hier wel even een kijkje kwamen nemen maar algauw terugvielen op hun "oude" en duidelijk meer geliefde stek?

Dat is eigenlijk een goede vraag, ik weet ook niet waar de aantrekkingskracht ligt van het PI-forum. Ik weet wel dat je daar alle lagen van de bevolking tegen komt, alle strekkingen. Het gevoel speelt daar een grotere rol in de gesprekken. Hier lijkt alles veel beperkter. Minder humor in de discussies, een beetje droger en stijver. Maar dat kan evengoed maar een gevoel zijn, ik weet het niet echt zeker.
Dit forum is veel gebruiksvriendelijker (laten we hopen dat Maarten me nu niet afschiet), de mensen zijn hier best te genieten..... kortom ik heb eigenlijk geen idee hoe dat komt.

Wat denk jij dat de oorzaak is?

Ik denk dat "ginder" één welbepaalde "laag van de bevolking"duidelijk oververtegenwoordigd is. Er heerst daarom een zeker samenhorigheidsgevoel in die groep. Ze steunen elkaar nogal emotioneel tegen 'indringers' die niet tot de eigen groep behoren. Wat vaak heftige discussies en scheldtirades tot gevolg heeft. Zoek je emoties, meer dan wat anders, dan is het natuurlijk daar dat je moet zijn. Voor gematigdheid en wat meer niveau wat betreft de politieke inhoud is het hier dan weer beter.
Het is een beetje te vergelijken met Humo en Knack denk ik. :wink:

Tarzan
17 december 2002, 16:15
Ons Knuppel ke schreef: voor gematigheid en een goed gevoel moet ge hier zijn !!!

Volkomen juist....ons meiske !!!!
(durf mijn.....niet meer gebruiken)


:wink: :wink:

Truder
17 december 2002, 18:45
Ik denk dat "ginder" één welbepaalde "laag van de bevolking"duidelijk oververtegenwoordigd is. Er heerst daarom een zeker samenhorigheidsgevoel in die groep.


Dat samenhorigheidsgevoel dat kan wel kloppen, die oververtegenwoordiging daar ben ik het niet mee eens. Er lopen daar mensen rond van alle strekkingen. Wat je hoort (of leest) is wel een hevige reactie op het wanbeleid, daarom dat je misschien het idee krijgt dat de oppositie daar nogal sterk vertegenwoordigd is.


Ze steunen elkaar nogal emotioneel tegen 'indringers' die niet tot de eigen groep behoren. Wat vaak heftige discussies en scheldtirades tot gevolg heeft. Zoek je emoties, meer dan wat anders, dan is het natuurlijk daar dat je moet zijn. Voor gematigdheid en wat meer niveau wat betreft de politieke inhoud is het hier dan weer beter.
Het is een beetje te vergelijken met Humo en Knack denk ik. :wink:

Dat steunen tegen indringers uit een ander "groep" klopt ook niet helemaal. Nog niet zolang geleden werd een vaste formgebruiker lastiggevallen door iemand die nieuw was op het forum, iemand die zeker niet niet in die "groep" die jij bedoeld kan ingedeeld worden. Integendeel het is zowat de hardnekkigste (politieke) tegenstander die je maar kan wensen. Hij werd door iedereen geholpen in de laag bij de grondse verwensingen. Je kent hem, we hebben het daar vroeger al een paar maal over gehad. ;)

Wat je daar wel hebt is een groep van vaste gebruikers die elkaar al zo'n beetje kennen (links en rechts) en op een humoristische manier dingen naar het hoofd slingeren. Zoals ik en SS bv, sommige mensen denken ook dat wij niets anders doen dan ruzie maken.

Daar lopen dus een hoop mensen rond waar ik wel degelijk respect voor heb, ook al ben ik het zogoed als nooit eens met hun visie. Maar dat hoort zo denk ik, tijdens de discussie mogen de stukken eraf vliegen, daarbuiten moet je elkaar respecteren.

Dat maak de gesprekken aantrekkelijker dan de droge statistische humorloze kost. Het niveau is op beide forums hetzelfde volgens mij, het is alleen anders verpakt. Over die gematigdheid heb je dan weer gelijk, hier is het rustiger.

Stevens willy
19 december 2002, 21:55
Ik riek niets :? :wink:

Willy

De Prof
31 december 2002, 17:30
Wat was/is er mis met dit forum dat sommigen hier wel even een kijkje kwamen nemen maar algauw terugvielen op hun "oude" en duidelijk meer geliefde stek?

Knuppel,ik denk dat het veelal met de "drukte" temaken heeft.
"Waar veel komt ,of is,daar wil veel volk zijn"


Als je een topic start,verwacht je reactie,wanneer die op zich laat wachten,krijg je de indruk dat je tegen de "lucht" klapt.

Actie vergt nu eenmaal reactie :wink:

Ook heeft PI het "voordeel" van meer naambekendheid door het programma "zwart of Wit"

Toch vraag ik het ook aan U en SS,waarom zo 'n afkeer van PI?
Je hebt daar ook meer dan 1000 berichten gepost.

Dus enige kritiek,kan je best aan.
Anders was je daar al veel vlugger weggegaan.

merel
31 december 2002, 17:50
Een aantal maand geleden (ongeveer gelijktijdig met het eerste bezoek hier) ben ook ik daar eens een kijkje gaan nemen.
Ikzelf vond het forum er totaal onaantrekkelijk, niet aangenaam om op te kijken. En ik kon me nniet vinden in de soms wel heel harde taal die me daar al van de eerste keer (bij het openen) tegemoetkwam.

Luddo
2 januari 2003, 12:26
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!
Ha boer Bavo, jij knijpt weer de katjes in het donker! Knijp ze, maar knijp ze zacht!

appelmoes
29 oktober 2007, 15:33
Mijn beste Bavo....hier nog niets geroken zulle........

http://users.belgacom.net/wannes/Tarzan.gif


Riek ook niets , is maar een gedacht , een mening van niemendalle :roll:

lantjes
29 oktober 2007, 15:39
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!

zinloos....

PollyCorrect
29 oktober 2007, 15:40
wie haalt deze ouwe koe van 2002 uit de sloot? :shock: :roll: :roll:

Mitgard
29 oktober 2007, 17:05
Nu, ik ben iemand die graag fora bezoekt. Eerder om te lezen dan om te reageren wel is waar. Maar als ik op dat Pi-forum kom moet ik gewoon kotsen. Bende marginale zeveraars. Daarom even dit: Lang leve Politics.be, lang leve het niveau!!!

Zeg dat Bavo het gezegd heeft!

het is wel duidelijk dat dit een compliment voor links is.
dankuwel, bavo. :-D

Pelgrim
29 oktober 2007, 17:43
2 januari 2003, 12:26


wtf?

duveltje382
29 oktober 2007, 17:51
2 januari 2003, 12:26


wtf?

Oude koeien uit de gracht halen noemt men dat hé ;)

Dronkoers
29 oktober 2007, 17:54
Oude koeien uit de gracht halen noemt men dat hé ;)

Een koe van bijna 5 jaar vind ik nog niet oude ze :-D Da kunt ge bij wijze van spreken nog bij kalf rekenen :mrgreen:

Monocle
29 oktober 2007, 18:26
We zouden deze topic kunnen aanpassen en toewijzen aan dit (http://www.politiek.messageboard.be/portal.php) forum :mrgreen:

Dronkoers
29 oktober 2007, 19:41
We zouden deze topic kunnen aanpassen en toewijzen aan dit (http://www.politiek.messageboard.be/portal.php) forum :mrgreen:

Heb ik daar geen mooie avatar *sniksnotter* :-P

baseballpolitieker
29 oktober 2007, 19:49
Politics zit in de problemen alle positieve reklame is bruikbaar, ook al is die lang verjaard!:-D

Dronkoers
29 oktober 2007, 20:09
Politics zit in de problemen alle positieve reklame is bruikbaar, ook al is die lang verjaard!:-D

Poiltics heeft geen problemen, sommigen maken er gewoon een probleem van

Den Ardennees
29 oktober 2007, 20:19
We zouden deze topic kunnen aanpassen en toewijzen aan dit (http://www.politiek.messageboard.be/portal.php) forum :mrgreen:

en hup, het moddergooien is begonnen. Als je oorlog wil, kan je hem krijgen!

Dronkoers
29 oktober 2007, 20:25
en hup, het moddergooien is begonnen. Als je oorlog wil, kan je hem krijgen!

:roll:

Van u had ik iets anders verwacht ze Ardennees

Derk de Tweede
29 oktober 2007, 20:25
Gehost door MessageBoard.nl (http://www.messageboard.nl/) :lol: :lol: :lol: :lol:

Als je van spam houdt moet je je daar laten registreren!

Starkan
29 oktober 2007, 20:26
:roll:

Van u had ik iets anders verwacht ze Ardennees

Ja eigenlijk. Eerst liggen snitchen op dit forum en nu oorlog uitlokken.

Wat is me dat toch met de jeugd van tegenwoordig? T t t :-o :oops:

Den Ardennees
29 oktober 2007, 20:38
Ja eigenlijk. Eerst liggen snitchen op dit forum en nu oorlog uitlokken.

Wat is me dat toch met de jeugd van tegenwoordig? T t t :-o :oops:

Lees hetgeen ik gequot heb.

Dronkoers
29 oktober 2007, 20:47
Lees hetgeen ik gequot heb.

Lees dat ander forum eens?

Dat word al met hele slijkpoelen gegooid :?

Den Ardennees
29 oktober 2007, 20:58
Lees dat ander forum eens?

Dat word al met hele slijkpoelen gegooid :?

Ik vind van niet.

Soit, Politics.be is dood, de Knuppels, de Pietjes en de Mitgards zullen of er niets aan de hand is verderzingen, maar een dodenzang

Dronkoers
29 oktober 2007, 21:06
Ik vind van niet.

Soit, Politics.be is dood, de Knuppels, de Pietjes en de Mitgards zullen of er niets aan de hand is verderzingen, maar een dodenzang

Ieder zijn mening, m'n beste. Maar de drie die ge opnoemt kan ik degelijk wél hebben ;-)

Pelgrim
29 oktober 2007, 22:24
Ik vind van niet.

Soit, Politics.be is dood, de Knuppels, de Pietjes en de Mitgards zullen of er niets aan de hand is verderzingen, maar een dodenzang

:rofl:

die gasten hebben een BUB complex :lol: :D

Dronkoers
29 oktober 2007, 22:31
:rofl:

die gasten hebben een BUB complex :lol: :D

Knuppel BUB? Zeg haar dat maar niet ;-)

Europlia
29 oktober 2007, 22:37
ALLEN WELKOM OP politiek.messageboard.be

Dronkoers
29 oktober 2007, 22:41
ALLEN WELKOM OP politiek.messageboard.be

Ik begin meer en meer te twijfelen aan dat forum :?

Europlia
29 oktober 2007, 22:42
wie haalt deze ouwe koe van 2002 uit de sloot? :shock: :roll: :roll:



blijkbaar nog steeds brandend actueel. Na 5 jaar is de kritiek op de moderatie enkel nog gegroeid... sja :-(

Den Ardennees
29 oktober 2007, 22:42
ALLEN WELKOM OP politiek.messageboard.be

http://www.politicsinfo.net/forum/images/smiles/eusa_clap.gif

Europlia
29 oktober 2007, 22:42
Ik begin meer en meer te twijfelen aan dat forum :?


Hoezo?


Edit Wie A zegt... bovendien willen wij graag leren van constructieve kritiek!
We zullen er u niet voor bannen, mr Tommanol ;-)

Pelgrim
29 oktober 2007, 22:48
Knuppel BUB? Zeg haar dat maar niet ;-)

ik had het over degene die "Soit, Politics.be is dood" schreef.

Pelgrim
29 oktober 2007, 22:49
Europlia is blijkbaar een dubbelnick van iemand. BBP?

baseballpolitieker
29 oktober 2007, 22:50
Europlia is blijkbaar een dubbelnick van iemand. BBP?LOL, jammer genoeg niet!:-) (ik zit me veel te goed te amuseren met las vegas, maar soms eens piepen lukt nog wel.;-) )

Den Ardennees
29 oktober 2007, 22:50
Europlia is blijkbaar een dubbelnick van iemand. BBP?

geen idee, ik ben het alvast niet. Applaudiseren voor mijn eigen citaten, neen: zo bont zou �*k het zelfs niet maken.

Europlia
29 oktober 2007, 22:51
Europlia is blijkbaar een dubbelnick van iemand. BBP?



Zucht. Laten we meteen tot de kern vd zaak komen ipv rond de pot te draaien, dank u.

Europlia
29 oktober 2007, 22:52
blijkbaar nog steeds brandend actueel. Na 5 jaar is de kritiek op de moderatie enkel nog gegroeid... sja :-(


We waren hier dus gebleven. En Dronkoers vond iets niet tof aan het nieuwe forum: Dronkoers?



PS politiek.messageboard.be hip hip hoera

Duupje
29 oktober 2007, 22:56
Ik begin meer en meer te twijfelen aan dat forum :?

Ik ook. Met zo'n gang van zaken wil ik niets te maken hebben.

Europlia
29 oktober 2007, 22:57
Ik ook. Met zo'n gang van zaken wil ik niets te maken hebben.



wat is er mis aan het gaan?

Dronkoers
29 oktober 2007, 22:57
We waren hier dus gebleven. En Dronkoers vond iets niet tof aan het nieuwe forum: Dronkoers?



PS politiek.messageboard.be hip hip hoera

Het -momenteel- P.be-bashen :?

Ik dacht gewoon een ander leuk forum te zien, ongeveer in de aard van deze, zonder dat P.be-haat :?

Den Ardennees
29 oktober 2007, 23:00
Ik ook. Met zo'n gang van zaken wil ik niets te maken hebben.

na je (terechte) opmerking is er toch geen p-bashing meer geweest daar?

Europlia
29 oktober 2007, 23:02
Het -momenteel- P.be-bashen :?

Ik dacht gewoon een ander leuk forum te zien, ongeveer in de aard van deze, zonder dat P.be-haat :?



3 bemerkingen:

1) mij valt het eigenlijk niet op
2) enigszins vind ik het wel normaal dat de eerste dagen na het schisma even benadrukt wordt wat er wel niet fout loopt op politics.be
3) dat zal na enkele dagen wel over zijn (vergeet niet dat het forum pas 2 dagen bestaat)

Ik hoop dat u dat niet afschrikt om verder de sfeer te helpen gezond en aangenaam te houden op ons forum.

Duupje
29 oktober 2007, 23:04
wat is er mis aan het gaan?

Wie je ook bent (ik heb er geen flauw idee van trouwens), lees dan maar eens duidelijk wat ik op dat forum gepost heb.
Onder andere dat ik vind dat dit forum met rust dient gelaten te worden, jullie wilden een eigen forum, jullie hebben dat. Stop dan met deze onzin.
Dit is puur kinderachtig, dom gedoe.
Ik zit daar ook op dat forum en heb al enkele keren commentaar gegeven daar, dat dit toestanden zijn die te vermijden zijn.

Weet je, het is zonde van de oorspronkelijke forumstarter zijn tijd en moeite die hij erin stak. En zonde voor de mensen die het wel goed bedoelden.

Blijkbaar zijn er dan toch enkelen op dat forum die net iets minder goeie bedoelingen hebben. Waar het 'wrokgehalte' hoger belangrijker voor is.

Wat me dan nog het meeste stoort, is dat je evenzeer met de mensen hier gepraat hebt, discussies mee gevoerd hebt en dat zij er niets aan kunnen doen. Ondertussen verziek je wel de boel hier.

Wat niet langs één kant is, ook hier zijn forummers die daar een beetje komen stoken om hier de heilige uit te komen hangen.

Grow up, all of you, will ya !

En dat is het allerlaatste wat ik er nog over kwijt wil.

Duupje
29 oktober 2007, 23:05
na je (terechte) opmerking is er toch geen p-bashing meer geweest daar?

Nee, nu komen ze het hier doen. Dat is minstens even erg.
En nogmaals, geldt voor beide partijen, ook hier zitten er leukerds die daar komen stoken.

Kortaf
29 oktober 2007, 23:05
Toptien van posters bij de concurrentie: http://www.politiek.messageboard.be/viewtopic.php?t=102

Zie ik daar niet Hans1 staan, goed voor ondertussen bijna 100 berichten op twee dagen. :-)

Duupje
29 oktober 2007, 23:06
Het -momenteel- P.be-bashen :?

Ik dacht gewoon een ander leuk forum te zien, ongeveer in de aard van deze, zonder dat P.be-haat :?

Ik ook.

Ik sta als één vrouw achter Dronkoers !;-)

Duupje
29 oktober 2007, 23:07
Toptien van posters bij de concurrentie: http://www.politiek.messageboard.be/viewtopic.php?t=102

Zie ik daar niet Hans1 staan, goed voor onderdtussen bijna 100 berichten op twee dagen. :-)

Net wat ik bedoel...
Er zitten zowel hier, als daar een stel leukerds die een nieuwe hobby gevonden hebben.

Kortaf
29 oktober 2007, 23:09
Poll van Hans1 (http://www.politiek.messageboard.be/viewtopic.php?t=57&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=)

Moet er een nieuwe repressie komen tegen flaminganten?
Ja 11% [ 1
Nee 88% [ 8 ]
Totaal aantal stemmen : 9

:rofl: :rofl:

Europlia
29 oktober 2007, 23:11
Net wat ik bedoel...
Er zitten zowel hier, als daar een stel leukerds die een nieuwe hobby gevonden hebben.



I see. Hier heeft de moderatie natuurlijk een topic of 5 gedeletet.


Ik ben ervan overtuigd dat dit van tijdelijke aard is. Uw mening wordt hoogst geapprecieerd. En ok ja, natuurlijk vindt lolbroek hans het tof in elke topic eens te plaatsen "vive la belgique"... Hoe meer forummers er bij komen, hoe minder dit opvalt/.

baseballpolitieker
29 oktober 2007, 23:14
I see. Hier heeft de moderatie natuurlijk een topic of 5 gedeletet.


Ik ben ervan overtuigd dat dit van tijdelijke aard is. Uw mening wordt hoogst geapprecieerd. En ok ja, natuurlijk vindt lolbroek hans het tof in elke topic eens te plaatsen "vive la belgique"... Hoe meer forummers er bij komen, hoe minder dit opvalt/.Idd of is dit topic op politics mss van een hoogstaander niveau??? watch die poll!:lol:

Dronkoers
29 oktober 2007, 23:15
3 bemerkingen:

1) mij valt het eigenlijk niet op

Mij wel

2) enigszins vind ik het wel normaal dat de eerste dagen na het schisma even benadrukt wordt wat er wel niet fout loopt op politics.be

Ergens kan ik zo'n topic wel verwachten, maar geen half forum

3) dat zal na enkele dagen wel over zijn (vergeet niet dat het forum pas 2 dagen bestaat)

Ik hoop het van harte, want ik denk dat "Bastalavista" het met goede bedoelingen heeft opgestart.

Ik hoop dat u dat niet afschrikt om verder de sfeer te helpen gezond en aangenaam te houden op ons forum.

Ik ben nooit een ambraszoeker geweest, dus waarom zou ik het dan nu doen? ;-)

Duupje
29 oktober 2007, 23:16
Poll van Hans1 (http://www.politiek.messageboard.be/viewtopic.php?t=57&start=0&postdays=0&postorder=asc&highlight=)



:rofl: :rofl:


3x raden wie ja stemde...;-)

Duupje
29 oktober 2007, 23:17
I see. Hier heeft de moderatie natuurlijk een topic of 5 gedeletet.


Ik ben ervan overtuigd dat dit van tijdelijke aard is. Uw mening wordt hoogst geapprecieerd. En ok ja, natuurlijk vindt lolbroek hans het tof in elke topic eens te plaatsen "vive la belgique"... Hoe meer forummers er bij komen, hoe minder dit opvalt/.

Ik hoop het echt dat het van voorbijgaande aard is.

Boadicea
29 oktober 2007, 23:18
Ik denk dat er meerdere fora naast elkaar kunnen bestaan, maar dat we elkaar het licht in de ogen moeten gunnen.

Momenteel is er inderdaad een hoop wrok tussen de twee fora, maar ik hoop dat die wegebd en we moeten ook eens in een andere dan in een politics vijver gaan vissen om het andere forum uit te breiden. Het moet geen kopie van politics zijn.

Na verloop van tijd zal iedereen wel zien welk forum hem het best bevalt. Over het forum uit de enquête spreek ik me niet uit. Persoonlijk ligt het me minder, maar om het af te breken ... dat gaat me iets te ver.

Europlia
29 oktober 2007, 23:19
Ergens kan ik zo'n topic wel verwachten, maar geen half forum

Ik hoop het van harte, want ik denk dat "Bastalavista" het met goede bedoelingen heeft opgestart.



Er worden hier verschillende dingen gezegd:

1) Bashen
Zoals al gezegd door duupje gebeurde het simultaan van beide partijen op beide fora.
hier heeft de moderatie gewoon de 5 haattopics gedeletet
bij ons blijft het er gewoon staan.
ikzelf zag wel een groot verschil: waar sommige individuen op dit forum op de man spelen bleef bij ons de kritiek beperkt op de moderatie.
ok het zou niet mogen. persoonlijk lig ik er niet wakker van. morgen is dat bashen over: het is tof om 2 dagen mopjes te maken. nadien steekt het voor iedereen tegen.

2) Forumnarren
zoals Hans die even overal vive la belgique komen zetten
wie zijn wij om dat tegen te houden, niemand hoeft erop te reageren, en hans gaat niet blijven dezelfde zever verkondigen.


Noot: Worden brepaalde individuen te storend, dan kan steeds een stemming tot tijdelijke time out bediscussieerd worden

Duupje
29 oktober 2007, 23:21
Er worden hier verschillende dingen gezegd:

1) Bashen
Zoals al gezegd door duupje gebeurde het simultaan van beide partijen op beide fora.
hier heeft de moderatie gewoon de 5 haattopics gedeletet
bij ons blijft het er gewoon staan.
ikzelf zag wel een groot verschil: waar sommige individuen op dit forum op de man spelen bleef bij ons de kritiek beperkt op de moderatie.
ok het zou niet mogen. persoonlijk lig ik er niet wakker van. morgen is dat bashen over: het is tof om 2 dagen mopjes te maken. nadien steekt het voor iedereen tegen.

2) Forumnarren
zoals Hans die even overal vive la belgique komen zetten
wie zijn wij om dat tegen te houden, niemand hoeft erop te reageren, en hans gaat niet blijven dezelfde zever verkondigen.


Noot: Worden brepaalde individuen te storend, dan kan steeds een stemming tot tijdelijke time out bediscussieerd worden

Dat is een algemene wens van iedereen denk ik, ongeacht op welk forum hij zit. :lol:

Dronkoers
29 oktober 2007, 23:23
Er worden hier verschillende dingen gezegd:

1) Bashen
Zoals al gezegd door duupje gebeurde het simultaan van beide partijen op beide fora.
hier heeft de moderatie gewoon de 5 haattopics gedeletet
bij ons blijft het er gewoon staan.
ikzelf zag wel een groot verschil: waar sommige individuen op dit forum op de man spelen bleef bij ons de kritiek beperkt op de moderatie.
ok het zou niet mogen. persoonlijk lig ik er niet wakker van. morgen is dat bashen over: het is tof om 2 dagen mopjes te maken. nadien steekt het voor iedereen tegen.

Waarschijnlijk omdat het "dubbelposts" zijn? Waarom is deze (http://forum.politics.be/showthread.php?t=97033) dan niet gesloten?

2) Forumnarren
zoals Hans die even overal vive la belgique komen zetten
wie zijn wij om dat tegen te houden, niemand hoeft erop te reageren, en hans gaat niet blijven dezelfde zever verkondigen.


Noot: Worden brepaalde individuen te storend, dan kan steeds een stemming tot tijdelijke time out bediscussieerd worden

Ik heb niks tegen "forumnarren", die maken het soms juist leuk... hier hebben we er ook mee kunnen leven, waarom nu dan niet meer?

Boadicea
29 oktober 2007, 23:24
Ik denk dat narren op elk forum aanwezig zijn en dat we die niet kunnen uitsluiten.

Dit vond ik een goed voorstel:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3034508&postcount=1425

Dronkoers
29 oktober 2007, 23:26
Ik denk dat narren op elk forum aanwezig zijn en dat we die niet kunnen uitsluiten.

Dit vond ik een goed voorstel:

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3034508&postcount=1425

:-D Leuk gevonden ;-)

baseballpolitieker
29 oktober 2007, 23:41
Waarschijnlijk omdat het "dubbelposts" zijn? Waarom is deze (http://forum.politics.be/showthread.php?t=97033) dan niet gesloten?



Ik heb niks tegen "forumnarren", die maken het soms juist leuk... hier hebben we er ook mee kunnen leven, waarom nu dan niet meer?Omdat dat de enige topic is waar we de moderatie niet echt in twijfel trekken, dat was een verkeerde topic!:roll: Die topic moest gesloten worden, al de rest niet, bedankt voor even aan te tonen hoe corrupt ze zijn!

Dronkoers
29 oktober 2007, 23:44
Omdat dat de enige topic is waar we de moderatie niet echt in twijfel trekken, dat was een verkeerde topic!:roll: Die topic moest gesloten worden, al de rest niet, bedankt voor even aan te tonen hoe corrupt ze zijn!

Bekijk hoe je het zelf wilt, maar ik bekijk niet alles zwart ;-)

baseballpolitieker
29 oktober 2007, 23:59
Bekijk hoe je het zelf wilt, maar ik bekijk niet alles zwart ;-)Natuurlijk niet, maar jij bekijkt het precies te wit!;-)

MaGNiFiCaT
30 oktober 2007, 00:08
OMG8O 8O Baseballpolitieker heeft er op één dag! 109 posts!8O Hoe decadent!:roll:

Mja, ik denk dat ik me ook maar ga registreren op dat forum. Dan heb ik tenminste nog een kans om aan de top te staan8-) wat hier praktisch onmogelijk is.

Verder moet ik zeggen dat de gang van zaken hier de laatste dagen helemaal niet naar mijn zin waren.:?
Men kan niet zo maar de accounts willekeurig verwijderen naar eigen goeddunken. We leven in een beschaafde maatschappij, laat het er op onze forums ook beschaafd en rechtvaardig aan toe gaan.
Die gasten zijn totáál onterecht geband.

Verder vind ik ook dat dit forum vééééél té groot is en niet meer opvolgbaar. Op een kleiner forum kan men veel persoonlijker zijn en de zaken allemaal beter opvolgen. Is dan ook veel aangenamer om naartoe te gaan.

Veel mensen zijn van zulk groot forum als dit hier afgeschrikt, en komen niet terug.


Dus: we moeten het nieuwe forum een kans geven om het tot een leuk en aangenaam forum te laten worden, en het moet ook niet té groot worden. Gewoon op mensenmaat!;-)

Europlia
30 oktober 2007, 00:09
OMG8O 8O Baseballpolitieker heeft er op één dag! 109 posts!8O Hoe decadent!:roll:

Mja, ik denk dat ik me ook maar ga registreren op dat forum. Dan heb ik tenminste nog een kans om aan de top te staan8-) wat hier praktisch onmogelijk is.

Verder moet ik zeggen dat de gang van zaken hier de laatste dagen helemaal niet naar mijn zin waren.:?
Men kan niet zo maar de accounts willekeurig verwijderen naar eigen goeddunken. We leven in een beschaafde maatschappij, laat het er op onze forums ook beschaafd en rechtvaardig aan toe gaan.
Die gasten zijn totáál onterecht geband.

Verder vind ik ook dat dit forum vééééél té groot is en niet meer opvolgbaar. Op een kleiner forum kan men veel persoonlijker zijn en de zaken allemaal beter opvolgen. Is dan ook veel aangenamer om naartoe te gaan.

Veel mensen zijn van zulk groot forum als dit hier afgeschrikt, en komen niet terug.


Dus: we moeten het nieuwe forum een kans geven om het tot een leuk en aangenaam forum te laten worden, en het moet ook niet té groot worden. Gewoon op mensenmaat!;-)



Aub, wacht tot morgen met u op het nieuwe forum in te loggen :oops:

Boadicea
30 oktober 2007, 00:10
Het nieuwe forum ligt blijkbaar offline voor het moment

MaGNiFiCaT
30 oktober 2007, 00:10
Echter: het forum is momenteel niet bereikbaar, daarnet wel.:-(

Ik al me dan maar morgen registreren.

Europlia
30 oktober 2007, 00:11
Het nieuwe forum ligt blijkbaar offline voor het moment


Gecrasht waarsch... het is nu wachten tot bastalavista terug is...

Boadicea
30 oktober 2007, 00:12
Ik kan wel bepaalde delen modereren, maar ik krijg het ook niet recht. :-(

Europlia
30 oktober 2007, 00:13
Ik kan wel bepaalde delen modereren, maar ik krijg het ook niet recht. :-(



Groeipijnen van een nieuw forum. Het heeft wel zijn charmes!

MaGNiFiCaT
30 oktober 2007, 00:16
Groeipijnen van een nieuw forum. Het heeft wel zijn charmes!

Ach, babyfoutjes.;-) Komt vaak voor bij zaken die later tot de succesvolste horen.

Ik probeer morgen nog eens.

Duupje
30 oktober 2007, 00:21
Ik kan wel bepaalde delen modereren, maar ik krijg het ook niet recht. :-(


Dit is dus zo een post die dus voor meerdere interpretaties vatbaar is. :lol:

Europlia
30 oktober 2007, 00:22
Dit is dus zo een post die dus voor meerdere interpretaties vatbaar is. :lol:



Voor meer van deze humor, zie (morgen natuurlijk) politiek.messageboard.be

Boadicea
30 oktober 2007, 00:23
Dit is dus zo een post die dus voor meerdere interpretaties vatbaar is. :lol:

Was ook zo bedoeld. ;-)

En wie op het beruchte forum zit, zal niet meer twijfelen aan mijn geslacht (hoop ik), maar ... een bepaald deel zou bij een vrouw ook recht moeten kunnen komen.

het is vandaag echt een dag van trial en error

Duupje
30 oktober 2007, 00:26
Was ook zo bedoeld. ;-)

En wie op het beruchte forum zit, zal niet meer twijfelen aan mijn geslacht (hoop ik), maar ... een bepaald deel zou bij een vrouw ook recht moeten kunnen komen.

het is vandaag echt een dag van trial en error

:cheer: kleine letterkes :cheer:

Boadicea
30 oktober 2007, 01:13
:cheer: kleine letterkes :cheer:

Gelukt op dezelfde manier als de grote ;-)

Pieter Vandoorne
30 oktober 2007, 09:40
Uw mening over Politicsinfo kunt u het best kwijt op Politicsinfo zelf. Uw ei over http://politiek.messageboard.be/ kunt u ook daar kwijt.

K&K is niet de inquisitie voor collega-politieke forums.

Mvg

Pieter Vandoorne

P.S.: Ik stel het op prijs dat collega's niet spammen door bijv. dubbelnicks aan te maken met als enige doel reclame te maken voor hun forum, daar houden wij ons ook niet mee bezig tenslotte.