PDA

View Full Version : Vandaag heb ik voor het eerst in jaren op hondenpoep getrapt


Turkse Nederlander
30 september 2008, 02:04
Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op hondenpoep getrapt heb. De drol was gewoon midden op een drukke straat gelegd. Ik heb met een stok minuten lang de poep van mijn schoen af gepeuterd en het was nog steeds niet helemaal schoon. Wanneer heb jij voor het laatst op een drol getrapt?

HAMC
30 september 2008, 02:06
Geen foto's?

Scherven A. Mok
30 september 2008, 05:39
Zeker dat het van een hond was ?

Turkse Nederlander
30 september 2008, 13:44
Zeker dat het van een hond was ?

Dat weet ik natuurlijk niet zeker. Ik heb er niet aan geroken. Het zou ook weleens mensenpoep geweest kunnen zijn. Het was in ieder geval geen paardendrol. Daar was het te klein voor.

liberalist_NL
30 september 2008, 13:47
Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op hondenpoep getrapt heb. De drol was gewoon midden op een drukke straat gelegd. Ik heb met een stok minuten lang de poep van mijn schoen af gepeuterd en het was nog steeds niet helemaal schoon. Wanneer heb jij voor het laatst op een drol getrapt?

Twee jaar geleden in Griekenland. De straat lag bezaaid met poep van ezels. Onmogelijk langs te komen. :lol:

Turkse Nederlander
30 september 2008, 14:10
Twee jaar geleden in Griekenland. De straat lag bezaaid met poep van ezels. Onmogelijk langs te komen. :lol:
Hahaha je had dus geen andere keuze:lol:

Anna List
30 september 2008, 14:15
het lijkt mij nogal sterk dat als je er minutenlang met een stok hebt in staan poken, je er niet aan geroken zou hebben ...

Mr. Slime
30 september 2008, 14:16
Poepende ezels zijn ook moeilijk te ontwijken

Turkse Nederlander
30 september 2008, 14:26
het lijkt mij nogal sterk dat als je er minutenlang met een stok hebt in staan poken, je er niet aan geroken zou hebben ...

Het zou best kunnen dat er wat geurdampen mijn neusgaten bereikt hebben.

Diplomatius
30 september 2008, 14:28
Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op hondenpoep getrapt heb. De drol was gewoon midden op een drukke straat gelegd. Ik heb met een stok minuten lang de poep van mijn schoen af gepeuterd en het was nog steeds niet helemaal schoon. Wanneer heb jij voor het laatst op een drol getrapt?

Om toch even meer duidelijkheid te verkrijgen omtrent Uw faecaal avontuur: welk type was het ? (zie deze (http://forum.politics.be/showthread.php?t=95397&highlight=type) topic) :lol:

Bastaard
30 september 2008, 15:47
:cheer: hondenpoep :cheer:

Dronkoers
30 september 2008, 15:55
Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op hondenpoep getrapt heb. De drol was gewoon midden op een drukke straat gelegd. Ik heb met een stok minuten lang de poep van mijn schoen af gepeuterd en het was nog steeds niet helemaal schoon. Wanneer heb jij voor het laatst op een drol getrapt?

Moet je niet op het voetpad wandelen? ;-)

MaGNiFiCaT
30 september 2008, 16:40
Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op hondenpoep getrapt heb. De drol was gewoon midden op een drukke straat gelegd. Ik heb met een stok minuten lang de poep van mijn schoen af gepeuterd en het was nog steeds niet helemaal schoon. Wanneer heb jij voor het laatst op een drol getrapt?


Ik heb nog nooit in een drol getrapt, en daar zijn 2 redenen voor:

1/Ik heb daar gewoon de intentie niet voor: ik doe dat gewoon niet, da's beneden mn waardigheid.

2/Ik begeef mij nooit in smerige achterbuurten waar die vuile drollen voorkomen. Ik begeef mij niet op plaatsen waar mensen zich primitief gedragen.:|

Diplomatius
30 september 2008, 16:43
2/Ik begeef mij nooit in smerige achterbuurten waar die vuile drollen voorkomen. Ik begeef mij niet op plaatsen waar mensen zich primitief gedragen.:|

Dan zou ik toch uit een heleboel topics op dit forum wegblijven hoor ;-)

Bastaard
30 september 2008, 16:43
Ik trap ook bijna nooit in drollen.
Ik woon dan ook niet in de stad.

MaGNiFiCaT
30 september 2008, 16:45
Dan zou ik toch uit een heleboel topics op dit forum wegblijven hoor ;-)


Hier zit ik veilig en anonym weggeborgen. Vanachter mn scherm mag ik me overal begeven.;-)

Bastaard
30 september 2008, 16:45
with the speed of light, dan nog

From_Vlaanderen
30 september 2008, 17:45
Och, wat hondenstront. Dat regent zo uiteen. Zelf ben ik van het principe. Wat mijn hond op een ander doet, daar heb ik zélf geen last van.

MaGNiFiCaT
30 september 2008, 22:08
Och, wat hondenstront. Dat regent zo uiteen. Zelf ben ik van het principe. Wat mijn hond op een ander doet, daar heb ik zélf geen last van.

Het zijn mensen met jouw ingesteldheid dat België tot één mesthoop maken!:?

Jaani_Dushman
30 september 2008, 22:19
Ik trap ook bijna nooit in drollen.
Ik woon dan ook niet in de stad.Vervang dan even hondendrollen door paarden- en varkensmest. ;-)

(of is dat enkel in Erpe-Mere zo?)

Jaani_Dushman
30 september 2008, 22:20
Ik heb daar gewoon de intentie niet voor: ik doe dat gewoon niet, da's beneden mn waardigheid.:rofl:

Man, man. Je bent goddelijk! :lol:

André de Hollander
30 september 2008, 22:21
Ik weet niet eens meer hoe lang het geleden is dat ik op hondenpoep getrapt heb. De drol was gewoon midden op een drukke straat gelegd. Ik heb met een stok minuten lang de poep van mijn schoen af gepeuterd en het was nog steeds niet helemaal schoon. Wanneer heb jij voor het laatst op een drol getrapt?

Ongeveer 2 maanden geleden, tijdens het uitlaten van mijn hond, liep ik door de poep van een andere hond. Ik heb na terugkomst gewoon mijn schoenen buiten uitgedaan en ben er de volgende dag opnieuw mee uit wandelen geweest. Het is vanzelf verdwenen.

Erger was een paar jaar geleden in de winter. Mijn auto langs een plantoentje geparkeerd, 's avonds laat ingestapt, lekker de kachel op mijn voeten voor de warmte en na een kilometer begon er een geur naar boven te kringelen. Ik had inmiddels heel mijn automat en de pedalen ondergesmeerd. :-(

liberalist_NL
30 september 2008, 22:22
2/Ik begeef mij nooit in smerige achterbuurten waar die vuile drollen voorkomen. Ik begeef mij niet op plaatsen waar mensen zich primitief gedragen.:|
Nooit buiten West-Europa geweest kennelijk? :-)

Daimanta
30 september 2008, 22:32
:cheer: hondenpoep :cheer:

:cheer: Verschaeve :cheer: