PDA

View Full Version : Bassie papa??


De rechtvaardige rechter
30 september 2008, 20:35
Bassie de Clown, beter bekend van Bassie en Adriaan, zou op zijn 73ste nog een vrouw zwanger gemaakt hebben.

Sandra K. zou volgens een Nederlandse showbizzsite al acht maanden zwanger zijn. Ze beweert dat ze met Bassie na een show mee naar zijn trailer ging en van het een kwam het ander. Bassie, Bas Van Toor, heeft sindsdien niet meer naar haar omgekeken en daarom wil ze nu een vaderschapstest.

Bassie gaf alleen toe dat hij de vrouw vaag kende, maar deed het hele verhaal verder af als onzin. De man van Sandra vroeg ondertussen al de scheiding aan.



Hoe ga je dat aan kinderen uitleggen??

Txiki
30 september 2008, 20:36
Hoe ga je dat aan kinderen uitleggen??

Moet dat dan? 8-)

From_Vlaanderen
30 september 2008, 20:39
Moet dat dan? 8-)

*Mannen, wat is de moraal van 't verhaal?
-....
*Vertrouw nooit nen 'Ollander.

Krijgen ze er ook eens wat waarden bij ook se.

Weezer
30 september 2008, 21:13
'Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol kattekwaad' krijgt opeens een geheel nieuwe dimensie... :roll:

Txiki
30 september 2008, 21:14
'Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol kattekwaad' krijgt opeens een geheel nieuwe dimensie... :roll:

Dat kattekwaad zit dan nu in de buik van die vrouw? 8-)

abou Anis
30 september 2008, 21:15
Toch vind ik dat Bassie te snel beschuldigd wordt want "zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan er aan"

Txiki
30 september 2008, 21:17
Toch vind ik dat Bassie te snel beschuldigd wordt want "zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan er aan"

:-D Het zou ook de naam van het kind kunnen zijn...

MaGNiFiCaT
30 september 2008, 21:24
Hoe ga je dat aan kinderen uitleggen??


***zucht*** een topic over dit onderwerp bestáát al...............:?

Txiki
1 oktober 2008, 13:25
***zucht*** een topic over dit onderwerp bestáát al...............:?

Zagevent. Zoek mij vijf onderwerpen waarover slechts één en maar één topic bestaat op dit forum. Begin er maar aan.

Anna List
1 oktober 2008, 13:27
Toch vind ik dat Bassie te snel beschuldigd wordt want "zie je Bassie gaan, dan komt Adriaan er aan"

adriaan moet eraf blijven

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 13:28
Zagevent. Zoek mij vijf onderwerpen waarover slechts één en maar één topic bestaat op dit forum. Begin er maar aan.

Beffen aan de bar!
Zoek maar eens op google, dan kom je hier terecht:
http://www.fonos.nl/?domain=fonos2/store&request=detail&type=view&spd=fonos2%2Fstore&spr=browse&spt=view&index_type=titles&index=0&item=380&catalogue_key=1243



/Verzamel CD/ De homo tango - Kom hier met die grote puddingspuit - Wat 'n leuke knulletjes - Hy is recht hy is krom - Beffen aan de bar - Hop hop hop boven op m'n opblaaspop - 'n Snippie voor 'n wippie - Oh wat een tong - Geile sabbelaar - En toen kwam ik klaar - Sex in de bejaardenflat - Schandalig inhalig - He Piet - Champagne - 'n Kut is geen kut - Ik wil weer met je geilen - Er was een geile non - M'n lieve keffertje

"Beffen aan de bar" en "Hop hop hop bovenop myn opblaaspop" zyn verwisseld.

Jedd
1 oktober 2008, 13:49
't zou om een reclamestunt gaan ?

Dronkoers
1 oktober 2008, 15:00
Zagevent. Zoek mij vijf onderwerpen waarover slechts één en maar één topic bestaat op dit forum. Begin er maar aan.

DE tenendraad :cheer:

BigF
1 oktober 2008, 15:37
Zagevent. Zoek mij vijf onderwerpen waarover slechts één en maar één topic bestaat op dit forum. Begin er maar aan.

1) Poefriekas
2) Gatgarnaalrecepten
3) Draadstartdag
4) Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb.
5) Discobolus van hoe-heet-ie-ook-alweer.

Voila, en dat is nog maar enkel van pag.1 !

En nergens vind je daar een tweede draad over. Lees heel het forum er maar eens op na.
Begin er maar aan.

Txiki
1 oktober 2008, 16:17
1) Poefriekas
2) Gatgarnaalrecepten
3) Draadstartdag
4) Dlemlddoptvi. Oavgdezbnadtb.
5) Discobolus van hoe-heet-ie-ook-alweer.

Voila, en dat is nog maar enkel van pag.1 !

En nergens vind je daar een tweede draad over. Lees heel het forum er maar eens op na.
Begin er maar aan.

Had je dat nu drie maand geleden gezegd he!

De rechtvaardige rechter
4 oktober 2008, 14:17
't zou om een reclamestunt gaan ? IDD maar ik vind dit niet de juiste manier om reclame te maken.

Jazeker
5 oktober 2008, 07:16
DE tenendraad :cheer:

Gelukkig maar...

Jazeker
5 oktober 2008, 07:16
2) Gatgarnaalrecepten

:cheer: Gatgarnaalrecepten :cheer:

Jazeker
5 oktober 2008, 07:36
:cheer: Gatgarnalen :cheer:

ZERO
5 oktober 2008, 09:03
IDD maar ik vind dit niet de juiste manier om reclame te maken.
Het feit dat de roddelpers Bassie nu gaat aanklagen(hij heeft hen goed belachelijk gemaakt), maakt wel veel goed.

MaGNiFiCaT
5 oktober 2008, 09:09
IDD maar ik vind dit niet de juiste manier om reclame te maken.

Reclame is een vuil commercieel iets, waar men quasi geen principe's gaat handteren. Ik zie niet in waarom deze manier niet zou kunnen?


En ja, de roddelpers is belachelijk gemaakt. Maar och, de roddelpers is nog zoveel smeriger. Op de roddelpers mag men gewoon spuwen: het zijn allemaal zwijnen daar: ZWIJNEN!!!!

floppy
5 oktober 2008, 09:22
Reclame is een vuil commercieel iets, waar men quasi geen principe's gaat handteren. Ik zie niet in waarom deze manier niet zou kunnen?


En ja, de roddelpers is belachelijk gemaakt. Maar och, de roddelpers is nog zoveel smeriger. Op de roddelpers mag men gewoon spuwen: het zijn allemaal zwijnen daar: ZWIJNEN!!!!

Zoals in mijn avatar?

koe de poing
22 april 2024, 23:41
Hoe ga je dat aan kinderen uitleggen??

Nou, die clown leeft nog, hij ziet er ook echt paraat uit om een puberende onder de knoet te houden

https://images0.persgroep.net/rcs/9n3SsikP2qwRdp1y0gYovGHm2ek/diocontent/226129257/_fitwidth/694/?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8&desiredformat=webp

Clown Bassie (81) is een klimaatscepticus (https://frontpage.fok.nl/nieuws/762991/1/1/50/clown-bassie-81-is-een-klimaatscepticus.html)

koe de poing
22 april 2024, 23:46
https://www.jeroom-inc.com/sites/default/files/2016-11/romantisch3.jpg