PDA

View Full Version : Gewone of van silicone ?


Derk de Tweede
1 oktober 2008, 11:44
Echte borsten of die gevuld zijn met een siliconenkussentje ?

HAMC
1 oktober 2008, 11:45
Maakt niet uit als ze maar BIG zijn.

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 11:47
Maakt niet uit als ze maar BIG zijn.

Geef mij maar echte natuurlijke borstjes van tenminste een hand vol.

HAMC
1 oktober 2008, 11:48
Geef mij maar echte natuurlijke borstjes van tenminste een hand vol.

Hah!

Gij bent nog jong zeker Derk? :)

HAMC
1 oktober 2008, 11:48
Echte mannen willen dikke borsten!

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 12:02
Echte mannen willen dikke borsten!

Maar wel echte!

Zoiets als deze:

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2007/12/01/PL_GEZOND_borst1.MM.jpg

HAMC
1 oktober 2008, 12:20
Maar wel echte!

Zoiets als deze:

http://www.nieuwsblad.be/Assets/Images_Upload/2007/12/01/PL_GEZOND_borst1.MM.jpg

Op jullie knieen hete sletten!

Pietje
1 oktober 2008, 12:23
Echte mannen willen dikke borsten!


Nee, echte mannen willen echte borsten ipv namaak.

Anna List
1 oktober 2008, 12:24
:cheer: hete litsen :cheer:

Tavek
1 oktober 2008, 12:27
Echt please.

HAMC
1 oktober 2008, 12:41
Nee, echte mannen willen echte borsten ipv namaak.

Over echte mannen kun jij beter zwijgen he Piet.

moser
1 oktober 2008, 12:58
Over echte mannen kun jij beter zwijgen he Piet. Behaarde zweterige primaten met een laag zelfbeeld en een kort lontje op een paar moto's is niet de definitie van een echte man , HAMC!

Jedd
1 oktober 2008, 13:35
Als ze maar echt zijn en graag aandacht krijgen ben ik content

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 13:39
Als ze maar echt zijn en graag aandacht krijgen ben ik content

En de borsten zijn dan ook blij!

Dronkoers
1 oktober 2008, 14:29
Tenen op een schoenmaat 37-38 :cheer:

Anna List
1 oktober 2008, 14:30
.

Anna List
1 oktober 2008, 14:32
Behaarde zweterige primaten met een laag zelfbeeld en een kort lontje op een paar moto's is niet de definitie van een echte man , HAMC!

Als ze maar echt zijn en graag aandacht krijgen ben ik content

8O de smaak van sommigen ... :?

Txiki
1 oktober 2008, 14:33
Echte, en liefst met een mooie snoet er boven. Die op die foto, daar ga'k van lopen, bah. 8-)

HAMC
1 oktober 2008, 16:13
Behaarde zweterige primaten met een laag zelfbeeld en een kort lontje op een paar moto's is niet de definitie van een echte man , HAMC!

Ok, gij staat ook op de lijst.

Mitgard
1 oktober 2008, 16:22
Echte borsten of die gevuld zijn met een siliconenkussentje ?

zo'n vraag kan alleen maar van een hollander komen. :roll:

HAMC
1 oktober 2008, 16:23
zo'n vraag kan alleen maar van een hollander komen. :roll:

Ok, gij staat ook op de lijst.

Mitgard
1 oktober 2008, 16:23
Ok, gij staat ook op de lijst.

welke lijst?? :-o 8O

HAMC
1 oktober 2008, 16:23
welke lijst?? :-o 8O

Mijne.

André de Hollander
1 oktober 2008, 16:26
zo'n vraag kan alleen maar van een hollander komen. :roll:

O ja? Verklaar u nader.

On topic: nog nooit een siliconen versie in handen gehad, dus voorlopig kan ik daar niet over oordelen.

(vrijwilligsters gevraagd. ;-) )

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 16:26
zo'n vraag kan alleen maar van een hollander komen. :roll:

http://www.l1.nl/mmbase/images/2547981/plateweg_de_limburgers_heten_u_welkom.jpg

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 16:28
O ja? Verklaar u nader.

On topic: nog nooit een siliconen versie in handen gehad, dus voorlopig kan ik daar niet over oordelen.

(vrijwilligsters gevraagd. ;-) )

Ik heb één keer zo'n borst heel even mogen beroeren met mijn linkerhand...hij koud....en het voelde aan als een plumpudding....8-)

Nynorsk
1 oktober 2008, 16:35
ik heb gewone.

Mitgard
1 oktober 2008, 16:37
http://www.l1.nl/mmbase/images/2547981/plateweg_de_limburgers_heten_u_welkom.jpg

vriendelijk volk hé.

André de Hollander
1 oktober 2008, 16:41
ik heb gewone.

Neenee, ik zoek vrijwilligsters met nep.
Toch bedankt voor je aanmelding.

;-)

Nynorsk
1 oktober 2008, 16:42
Neenee, ik zoek vrijwilligsters met nep.
Toch bedankt voor je aanmelding.

;-)


:-D

in your dreams. :-D

André de Hollander
1 oktober 2008, 16:43
:-D

in your dreams. :-D

A dirty mind is a joy forever. :-P

From_Vlaanderen
1 oktober 2008, 17:10
Ik heb één keer zo'n borst heel even mogen beroeren met mijn linkerhand...hij koud....en het voelde aan als een plumpudding....8-)

Die siliconen zouden idd écht koud zijn.

LastMohican
1 oktober 2008, 17:16
Tieten met zoutoplossing die dan ook nog boven de borstspier geplaatst zijn kunnen inderdaad koud en artificieel aanvoelen.

De anatomisch gevormde siliconenimplantaten die dan ook nog submusculair geplaatst worden voelen zeer natuurlijk aan.

Maar ik kan zowel echt als "fake" smaken :)

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 17:56
ik heb gewone.

Bron ?
Of foto......8-)

Derk de Tweede
1 oktober 2008, 18:03
vriendelijk volk hé.

Ligt eraan..
In Noorbeek, waar ik eens op vakantie was, waren ze bijna allemaal bijzonder vriendelijk. Behalve die tang van de camping.
Alleen, waarom praten ze daar zo raar ?
Ik verstond er helemaal niets van.

http://www.fototrip.nl/landschap/landschap%20g020.jpg

lantjes
1 oktober 2008, 19:43
echt of siliconen als het er maar veel zijn...en 't hoeft niet groot te zijn want al wat niet in uw mond kan is toch "spijtig".

Nynorsk
1 oktober 2008, 19:57
echt of siliconen als het er maar veel zijn...en 't hoeft niet groot te zijn want al wat niet in uw mond kan is toch "spijtig".

tip: een koe heeft flink wat tepels.

geen dank,
nyn.

André de Hollander
1 oktober 2008, 20:00
echt of siliconen als het er maar veel zijn...en 't hoeft niet groot te zijn want al wat niet in uw mond kan is toch "spijtig".

Hoeveel monden heeft u dan? :roll:

Duupje
1 oktober 2008, 20:15
tip: een koe heeft flink wat tepels.

geen dank,
nyn.

Een hond ook nog wel. Maar die zullen te ver uit elkaar staan voor zijn mond. :lol:

Duupje
1 oktober 2008, 20:16
On topic : nature rocks (bij sommige toch). :-D

Mitgard
1 oktober 2008, 20:25
echt of siliconen als het er maar veel zijn...en 't hoeft niet groot te zijn want al wat niet in uw mond kan is toch "spijtig".

iets tekort gehad als baby ofzo?

abou Anis
1 oktober 2008, 20:53
echt of siliconen als het er maar veel zijn...en 't hoeft niet groot te zijn want al wat niet in uw mond kan is toch "spijtig".

Liever echte. Al wat niet in je hand past is dan weer jammer.

Dronkoers
1 oktober 2008, 21:39
tip: een koe heeft flink wat tepels.

geen dank,
nyn.

Maar lelijke poten eh :|

Dronkoers
1 oktober 2008, 21:39
On topic : nature rocks (bij sommige toch). :-D

Duupje = nature :cheer:

moser
1 oktober 2008, 23:09
Ok, gij staat ook op de lijst. :cheer: ik sta op HAMC zijn lijst :cheer: :-P

Scarabaeida
1 oktober 2008, 23:12
Silcone zijn vaak misvormd met een natuurlijke ronde vorm. Borsten neigen van nature eerder naar de druppelvorm (die esthetisch mooier is). Silicone borsten voelen ook harder aan...

longhorn
1 oktober 2008, 23:52
Tot haar 38e mogen dat echte zijn, maar daarna een 'boobjob' als verjaardagscadeau.:-P

HAMC
1 oktober 2008, 23:56
:cheer: ik sta op HAMC zijn lijst :cheer: :-P

Ok, gij staat op de lijst met een bolletje achter uw naam.

André de Hollander
2 oktober 2008, 00:03
Ok, gij staat op de lijst met een bolletje achter uw naam.

Wat moet ik doen om ook op de lijst te komen? Wanneer wordt de lijst gepubliceerd?

lantjes
2 oktober 2008, 08:12
iets tekort gehad als baby ofzo?

'k ben oud geboren....

allé, het is toch volstrekt normaal dat wij mannen zo zot zijn van borsten? 't is het eerste dat ze in uw gezicht duwen als je op de wereld komt en je associeert dat voor de rest van uw dagen met de basisbehoefte "eten".
Nu, moesten de dames daar niet wild van zijn, dan zouden ze toch geen honderden euro uitgeven aan miniscule lapjes kant en satijn om die dingen mee in te pakken?

bentje
2 oktober 2008, 08:27
Alles natuurlijk
Gewoon, en 'n handje vol dat we zeggen.
teveel is niet meer mooi.
Een dame die natuurlijk is, is een wonder.
En dat geld trouwens ook voor make-up

Txiki
2 oktober 2008, 08:29
Liever echte. Al wat niet in je hand past is dan weer jammer.

Als PVDA'er kan je ook niet voor siliconen zijn...

abou Anis
2 oktober 2008, 09:37
Als PVDA'er kan je ook niet voor siliconen zijn...

Tenzij siliconen gratis worden voor iedereen (of tenminste besteld door een overheidsinstantie na uitschrijven van een openbare aanbesteding waarbij de fabrikant met de beste prijs-kwaliteitverhouding de order binnenhaalt).

Daarnaast zou het goed zijn dat een comité van arbeiders zich uitspreekt over de juiste proletarische afmetingen van de vrouwenborst zodat we daar een herverdeling van de rijkdom kunnen organiseren.

hasta las tetas siempre!

abou Anis
2 oktober 2008, 09:39
Wat moet ik doen om ook op de lijst te komen? Wanneer wordt de lijst gepubliceerd?

Ik heb alvast op het driehoekje gedrukt omdat ik blijkbaar door HAMC gediscrimineerd word.

Op dit moment worden stappen ondernomen door mijn raadsman om zijn IP-adres te achterhalen teneinde samen met het CGKR gerechtelijke stappen te ondernemen.

Dit krijgt een staartje!

abou Anis
2 oktober 2008, 09:39
Dat allemaal gezegd zijnde zou ik me willen verontschuldigen voor de hoeveelheid tekst in de vorige berichten.

Txiki
2 oktober 2008, 09:46
Tenzij siliconen gratis worden voor iedereen (of tenminste besteld door een overheidsinstantie na uitschrijven van een openbare aanbesteding waarbij de fabrikant met de beste prijs-kwaliteitverhouding de order binnenhaalt).

Daarnaast zou het goed zijn dat een comité van arbeiders zich uitspreekt over de juiste proletarische afmetingen van de vrouwenborst zodat we daar een herverdeling van de rijkdom kunnen organiseren.

hasta las tetas siempre!

Niks van. Ten eerste zijn siliconen niet goed voor de gezondheid, maar vooral, en dat is dan twee, zijn ze een product binnen het kapitalistische systeem: een gevolg van de noodzakelijke zoektocht naar nieuwe producten en markten om kapitaal te vergaren. Je moet maar eens een goed boek daarover zoeken. Persoonlijk raad ik Ellen Annandale's boek The Sociology of Health and Medicine aan. Daarin wordt dat thema terloops behandeld in een breder perspectief. Doen! ;-)

Diplomatius
2 oktober 2008, 09:51
Liever mooie met siliconen dan lelijke zonder.

Maw: als't er maar goed uitziet. En natuurlijke kunnen er anderzijds ook vaak beter uitzien als de siliconenversie.

Btw: mannen die zagen dat siliconen 'toch maar niks' is, die hebben er waarschijnlijk nog geen mogen voelen en aanschouwen vanaf venusheuvelpositie ;-)

Derk de Tweede
2 oktober 2008, 16:17
Laila, van het journaal:

http://img137.imageshack.us/img137/4876/nosjournaal468iw2qn6.jpg

Anna List
2 oktober 2008, 16:27
Liever mooie met siliconen dan lelijke zonder.

Maw: als't er maar goed uitziet. En natuurlijke kunnen er anderzijds ook vaak beter uitzien als de siliconenversie.

Btw: mannen die zagen dat siliconen 'toch maar niks' is, die hebben er waarschijnlijk nog geen mogen voelen en aanschouwen vanaf venusheuvelpositie ;-)

:cheer: venusheuvelpositie ! :cheer:

HAMC
2 oktober 2008, 16:36
Ik heb alvast op het driehoekje gedrukt omdat ik blijkbaar door HAMC gediscrimineerd word.

Op dit moment worden stappen ondernomen door mijn raadsman om zijn IP-adres te achterhalen teneinde samen met het CGKR gerechtelijke stappen te ondernemen.

Dit krijgt een staartje!

Als je dat nu gewoon gevraagd had aan mij dan had ik u mijn IP adres welgegeven.

Ik ben benieuwd voor het staartje dat er komt, ik verheug me al om het strafdossier in te lezen.

Pelgrim
2 oktober 2008, 16:57
Tenzij siliconen gratis worden voor iedereen (of tenminste besteld door een overheidsinstantie na uitschrijven van een openbare aanbesteding waarbij de fabrikant met de beste prijs-kwaliteitverhouding de order binnenhaalt).

Daarnaast zou het goed zijn dat een comité van arbeiders zich uitspreekt over de juiste proletarische afmetingen van de vrouwenborst zodat we daar een herverdeling van de rijkdom kunnen organiseren.

hasta las tetas siempre!

en dat noemt zich dan communist, met zo'n flauw reformistisch programma.

Collectiveren, al die reproductiemiddelen!

HAMC
2 oktober 2008, 17:00
Wat moet ik doen om ook op de lijst te komen? Wanneer wordt de lijst gepubliceerd?

Jij mag niet op de lijst, je wilt het wat te hard.

Diplomatius
2 oktober 2008, 17:00
Collectiveren, al die reproductiemiddelen!

Iedereen dikke tetten of wat ?

Mitgard
2 oktober 2008, 17:40
'k ben oud geboren....

allé, het is toch volstrekt normaal dat wij mannen zo zot zijn van borsten? 't is het eerste dat ze in uw gezicht duwen als je op de wereld komt en je associeert dat voor de rest van uw dagen met de basisbehoefte "eten".
Nu, moesten de dames daar niet wild van zijn, dan zouden ze toch geen honderden euro uitgeven aan miniscule lapjes kant en satijn om die dingen mee in te pakken?

ik vind het toch niet zo normaal dat kwabbelig uitstulpende klieren die melk produceren om de baby mee te voeden voor de meeste mannen zo'n sexuele lustobjecten zijn.

Rapture
2 oktober 2008, 17:45
ik vind het toch niet zo normaal dat kwabbelig uitstulpende klieren die melk produceren om de baby mee te voeden voor de meeste mannen zo'n sexuele lustobjecten zijn.

Waarom denkt ge dat vrouwen borsten hebben terwijl de andere zoogdieren enkel tepels hebben (maw geen verschil tussen de mannetjes en de vrouwtjes qua uitzicht)?

Mitgard
2 oktober 2008, 17:56
Waarom denkt ge dat vrouwen borsten hebben terwijl de andere zoogdieren enkel tepels hebben (maw geen verschil tussen de mannetjes en de vrouwtjes qua uitzicht)?

http://www.agripress.be/_STUDIOEMMA_UPLOADS/foto/artikel/03876-Boolders_Lotje_26__uier_.jpg


geef toe, het is bijna hetzelfde als bij een vrouw.


worden borstenliefhebbers hier m.a.w. ook geil van?

Derk de Tweede
2 oktober 2008, 18:07
http://www.agripress.be/_STUDIOEMMA_UPLOADS/foto/artikel/03876-Boolders_Lotje_26__uier_.jpg


geef toe, het is bijna hetzelfde als bij een vrouw.


worden borstenliefhebbers hier m.a.w. ook geil van?

:lol::lol::lol:

Diplomatius
2 oktober 2008, 18:15
http://www.agripress.be/_STUDIOEMMA_UPLOADS/foto/artikel/03876-Boolders_Lotje_26__uier_.jpg


geef toe, het is bijna hetzelfde als bij een vrouw.


worden borstenliefhebbers hier m.a.w. ook geil van?

Neen, de tepels van deze zijn te lang... sorry: ik hou meer van kortere tepels.

L. J. Brutus
2 oktober 2008, 20:19
Als ze maar niet behaard zijn.

Jaani_Dushman
2 oktober 2008, 22:55
echt of siliconen als het er maar veel zijn...en 't hoeft niet groot te zijn want al wat niet in uw mond kan is toch "spijtig".Neem jij die achterste met haar uiers maar. Ik zal mij "tevreden stellen" met die andere. :-P

Jaani_Dushman
2 oktober 2008, 22:56
http://www.agripress.be/_STUDIOEMMA_UPLOADS/foto/artikel/03876-Boolders_Lotje_26__uier_.jpg


geef toe, het is bijna hetzelfde als bij een vrouw.


worden borstenliefhebbers hier m.a.w. ook geil van?Zo geil als boter, als het ware.

MaGNiFiCaT
2 oktober 2008, 23:02
Echte mannen willen dikke borsten!

*zucht*, weer zo'n macho-cliché.

Hoewel, ik heb ook liever de meer volumeuzere dan de eerder kleinere.

MaGNiFiCaT
2 oktober 2008, 23:04
Het gedacht alleen al, dat het nep is.....:?


Ik haat fake!

HAMC
3 oktober 2008, 00:33
*zucht*, weer zo'n macho-cliché.

Hoewel, ik heb ook liever de meer volumeuzere dan de eerder kleinere.

Macho.

Internaut
3 oktober 2008, 00:36
Gezien de meeste borsten vanaf een zekere leeftijd er niet meer mooi of sexy uitzien en hangend zijn heb ik niets tegen silicone borsten. Lekker rond om in te knijpen zo moet dat.

Internaut
3 oktober 2008, 00:37
Het gedacht alleen al, dat het nep is.....:?

Ik haat fake!

Als je zo redeneert is iedere vrouw fake want ze dragen bijna allemaal make-up

HAMC
3 oktober 2008, 00:38
Ik heb alvast op het driehoekje gedrukt omdat ik blijkbaar door HAMC gediscrimineerd word.

Op dit moment worden stappen ondernomen door mijn raadsman om zijn IP-adres te achterhalen teneinde samen met het CGKR gerechtelijke stappen te ondernemen.

Dit krijgt een staartje!

Is er al nieuws?

André de Hollander
3 oktober 2008, 01:05
http://www.agripress.be/_STUDIOEMMA_UPLOADS/foto/artikel/03876-Boolders_Lotje_26__uier_.jpg


geef toe, het is bijna hetzelfde als bij een vrouw.


worden borstenliefhebbers hier m.a.w. ook geil van?

Mitgard, zelfs jij zou moeten weten dat mannen niet geil worden van borsten die hangen tot tussen de poten van de eigenares! ;-)

HAMC
3 oktober 2008, 01:08
Mitgard, zelfs jij zou moeten weten dat mannen niet geil worden van borsten die hangen tot tussen de poten van de eigenares! ;-)

Mitgardus weet toch niets van borsten.

bentje
3 oktober 2008, 08:17
Ik heb alvast op het driehoekje gedrukt omdat ik blijkbaar door HAMC gediscrimineerd word.

Op dit moment worden stappen ondernomen door mijn raadsman om zijn IP-adres te achterhalen teneinde samen met het CGKR gerechtelijke stappen te ondernemen.

Dit krijgt een staartje!

Ik ben er van overtuigd dat je ergens misschien het gevoel krijgt gediscimineerd te worden, maar dit soort dreigementen (en ja, je post komt mij bedreigend over) zijn bij mijn weten ook niet toegestaan op het forum.
Had ik niet van je verwacht, en vind ik eigenlijk nogal onder de gordel.
With all due respect, natuurlijk

Hertog van Gelre
3 oktober 2008, 08:20
Mitgard, zelfs jij zou moeten weten dat mannen niet geil worden van borsten die hangen tot tussen de poten van de eigenares! ;-) Nu kom je op z�*jn lijst!

De_Laatste_Belg
3 oktober 2008, 08:33
Oorspronkelijk geplaatst door André de Hollander
Mitgard, zelfs jij zou moeten weten dat mannen niet geil worden van borsten die hangen tot tussen de poten van de eigenares!


Om in het thema van de illustratie te blijven: BullShit.

Als je 't vrouwtje jong ontmoet dan heb je kans dat haar buste nog geen toegevingen aan de zwaartekracht doet. Die kans is niet gelijk aan een zekerheid zelfs. Maar goed.

Als je nu samen ouder wordt. Jij krijgt een buikje. Je kan niet langer 15 minuen onafgebroken 'pompen'. Haar dijen dijnen uit. En haar borsten gaan wat hangen.

Dan gaat jouw lust afknappen op haar hangende borsten ? Onzin. En nog meer onzin om dat via een veralgemening als deze in 't koppeke van jonge mensen te stampen.

bentje
3 oktober 2008, 08:39
Om in het thema van de illustratie te blijven: BullShit.

Als je 't vrouwtje jong ontmoet dan heb je kans dat haar buste nog geen toegevingen aan de zwaartekracht doet. Die kans is niet gelijk aan een zekerheid zelfs. Maar goed.

Als je nu samen ouder wordt. Jij krijgt een buikje. Je kan niet langer 15 minuen onafgebroken 'pompen'. Haar dijen dijnen uit. En haar borsten gaan wat hangen.

Dan gaat jouw lust afknappen op haar hangende borsten ? Onzin. En nog meer onzin om dat via een veralgemening als deze in 't koppeke van jonge mensen te stampen.

Ik ga volledig met je akkoord!
Mocht mijn vrouwtje haar lichaam veranderen door toedoen van zwaartekracht of ouderdom of hoe je het ook wil noemen ga ik haar niet minder aantrekkelijk vinden.
Haar schoonheid is niet afhankelijk van uiterlijke verschijnselen.
Versta me niet verkeerd, ik vind uiterlijk belangrijk, maar staat los van het gevoel (al dan niet sexueel getint) die ze bij mij losmaakt.
Ik ben blij dat je dit even aankaart, Laatste Belg! :thumbsup:

floppy
3 oktober 2008, 08:42
maar staat los van het gevoel (al dan niet sexueel getint) die ze bij mij losmaakt.


bij mij ook... ;-)

Diplomatius
3 oktober 2008, 08:48
Je kan niet langer 15 minuen onafgebroken 'pompen'.

Neen, nog langer zelfs ;-)

floppy
3 oktober 2008, 09:12
Haar schoonheid is niet afhankelijk van uiterlijke verschijnselen.

...maar wel van innerlijke gatgarnalen?

bentje
3 oktober 2008, 09:16
...maar wel van innerlijke gatgarnalen?


:lol:
Mmmmm... gatgarnalen...
http://scott.club365.net/uploaded_images/drooling_homer-712749.gif

abou Anis
3 oktober 2008, 09:19
Ik ben er van overtuigd dat je ergens misschien het gevoel krijgt gediscimineerd te worden, maar dit soort dreigementen (en ja, je post komt mij bedreigend over) zijn bij mijn weten ook niet toegestaan op het forum.
Had ik niet van je verwacht, en vind ik eigenlijk nogal onder de gordel.
With all due respect, natuurlijk

kijk mss ff in welk subforum we zitten.

dat gezegd zijnde:

:cheer: onder de gordel :cheer:

abou Anis
3 oktober 2008, 09:22
en dat noemt zich dan communist, met zo'n flauw reformistisch programma.

Collectiveren, al die reproductiemiddelen!

I stand corrected.

Vrede, brood en borsten!

bentje
3 oktober 2008, 09:23
kijk mss ff in welk subforum we zitten.

dat gezegd zijnde:

:cheer: onder de gordel :cheer:

Oh, ok sorry, nam het serieus op :-D

:cheer: onder zonder gordel :cheer:

André de Hollander
3 oktober 2008, 11:05
Om in het thema van de illustratie te blijven: BullShit.

Als je 't vrouwtje jong ontmoet dan heb je kans dat haar buste nog geen toegevingen aan de zwaartekracht doet. Die kans is niet gelijk aan een zekerheid zelfs. Maar goed.

Als je nu samen ouder wordt. Jij krijgt een buikje. Je kan niet langer 15 minuen onafgebroken 'pompen'. Haar dijen dijnen uit. En haar borsten gaan wat hangen.

Dan gaat jouw lust afknappen op haar hangende borsten ? Onzin. En nog meer onzin om dat via een veralgemening als deze in 't koppeke van jonge mensen te stampen.

Er zit wel een aanzienlijk verschil tussen 'toegeving aan de zwaartekracht' en 'borsten die hangen tot tussen de poten van de eigenares'.
Er zit ook een verschil tussen liefde van mensen die samen oud zijn geworden en op die basis elkaars lichaam liefhebben zoals het is en mannen 'die geil worden van borsten'.

Overigens komt mijn omschrijving mogelijk denigrerend over voor vrouwen. Dat is niet zo bedoeld. Ik respecteer en bewonder vrouwen. Ook oudere vrouwen en vrouwen die niet aan het zgn schoonheidsbeeld voldoen.

Mitgard
3 oktober 2008, 11:48
Jij mag niet op de lijst, je wilt het wat te hard.

ik vreesde al dat het zijn 'to do' lijst was. :-(

HAMC
3 oktober 2008, 12:36
ik vreesde al dat het zijn 'to do' lijst was. :-(

:(

De_Laatste_Belg
3 oktober 2008, 13:44
Overigens komt mijn omschrijving mogelijk denigrerend over voor vrouwen. Dat is niet zo bedoeld. Ik respecteer en bewonder vrouwen. Ook oudere vrouwen en vrouwen die niet aan het zgn schoonheidsbeeld voldoen.

Niet enkel voor vrouwen. Ook voor diegenen die van 'hun' vrouw houden. Zij het man zij het vrouw. 'k Kon dit niet zomaar laten liggen. Sorry ! ?

André de Hollander
3 oktober 2008, 13:48
Niet enkel voor vrouwen. Ook voor diegenen die van 'hun' vrouw houden. Zij het man zij het vrouw. 'k Kon dit niet zomaar laten liggen. Sorry ! ?

pffft, mannen. Die hebben dit soort opmerkingen maar gewoon te pikken. :-)

De_Laatste_Belg
3 oktober 2008, 13:51
LOL

Maar echte mannen weten waarom ... niet !!!

LOL

BigF
3 oktober 2008, 14:56
Om in het thema van de illustratie te blijven: BullShit.

Als je 't vrouwtje jong ontmoet dan heb je kans dat haar buste nog geen toegevingen aan de zwaartekracht doet. Die kans is niet gelijk aan een zekerheid zelfs. Maar goed.

Als je nu samen ouder wordt. Jij krijgt een buikje. Je kan niet langer 15 minuen onafgebroken 'pompen'. Haar dijen dijnen uit. En haar borsten gaan wat hangen.

Dan gaat jouw lust afknappen op haar hangende borsten ? Onzin. En nog meer onzin om dat via een veralgemening als deze in 't koppeke van jonge mensen te stampen.
Zever.
Ik zeg niet dat je er op afknapt, het is gewoon een deel van je leven, maar soms heb je wel eens van die stevige 18-jarige tieten in gedachten terwijl een dat paar 22-jaar oudere tot pulp knijpt.
Het is geen ramp, maar je moet gewoon durven toegeven dat je niet nee zou zeggen als je vrouw van lichaam kon ruilen met een 18-jarige welgevormde.

Wij zijn ook maar venten eh?

De_Laatste_Belg
3 oktober 2008, 15:24
Het is geen ramp, maar je moet gewoon durven toegeven dat je niet nee zou zeggen als je vrouw van lichaam kon ruilen met een 18-jarige welgevormde.

Zijde gij alleenstaand of zo ? Of diep in een ontevreden relatie ?

Als de gelukkig zijt met watte hebt. Dan maakt 't nie uit hoeveel miljard andere poppekes der nog rondlopen.

Da gras waar d'andere geiten grazen is nie groener meneer.

manta
3 oktober 2008, 18:15
Vrouwen hebben tetten , en da's plezant ... :cheer:

Maar 't zijn ni de borsten die een vrouw vrouw maken ... ;-)

Derk de Tweede
3 oktober 2008, 19:01
Vrouwen hebben tetten , en da's plezant ... :cheer:

Maar 't zijn ni de borsten die een vrouw vrouw maken ... ;-)

Bron ? 8-)

Pelgrim
4 oktober 2008, 01:10
wikipedia.

Derk de Tweede
15 oktober 2008, 14:01
Die zijn nep, dat zie je zo! 8-)

http://www.demorgen.be/static/FOTO/pe/5/6/14/large_515684.jpg