PDA

View Full Version : Leven en Werken van De Gatgarnaal


BigF
2 oktober 2008, 11:38
Ik plak gewoon het moment van de inval effe.
Laten we hier een complete beschrijving van de gatgarnaal bijeenpennen, in al zijn facetten, om dan met het uiteindelijke resultaat een Wiki-pagina ineen te steken.
Dat moet lukken en zo hebben we ook met zijn allen nog eens effe een doel in ons leven.

Wanneer vang je trouwens best gatgarnalen?
Waarom vermijd je beter weerhaken?
En wanneer is er een vangverbod door de paartijd?
Hoe groot worden gatgarnalen?
Hoe zie je het verschil tussen mannetjes en vrouwtjes?
Welke zijn het lekkerst?

Miljaar, wat een hoop vragen...
Dat verdient een nieuwe draad.

Werk aan de winkel.

Txiki
2 oktober 2008, 11:40
:rofl: nu zijn het al gargarnalen. Nog even en het zijn gargamellen...

Wat hebben we nu al: gatgarnalen en, wellicht aanverwante, gargarnalen, en tenslotte sigaratten

BigF
2 oktober 2008, 11:42
:rofl: nu zijn het al gargarnalen. Nog even en het zijn gargamellen...

Wat hebben we nu al: gatgarnalen en, wellicht aanverwante, gargarnalen, en tenslotte sigaratten
:-D

'k heb hem toch maar ge-edit, nu het nog kon...

BigF
2 oktober 2008, 11:43
Maar hey, de gargarnaal verdient misschien ook wel een eigen draad.
Als naaste aanverwant van de originele gatgarnaal.

Maar die moet iemand ander maar starten want vroeg of laat krijg ik hier nog een naam...

Txiki
2 oktober 2008, 15:34
Alé, ge had dat niet mogen aanpassen! Ik had moeten zwijgen he, toeme toch :-D

Bastaard
2 oktober 2008, 15:42
jeukt dat, zo een gatgarnaal?

Diplomatius
2 oktober 2008, 15:45
Ik heb de gatgarnaal eens gegoogled (spreek dat maar eens uit West-vlamingen :mrgreen:

En waar kwam ik terecht: op deze (http://www.badmofo.nl/scheldwoorden.htm) mooie site ! Blijkbaar zijn er nog een hoop dieren op deze planeet waar ik het bestaan niet van kende, zoals daar zijn :

- de eikelloze lulmug
- de tepelloze tietvlieg
- de albinoreetkever

(ik zie mij al in alle ernst �* la Sir David Attenburrough een heel programma hierover vollullen)

Een nieuw fenomeen tegenwoordig met de hoogoplopende medische kosten : de "rolstoelrijdende wijkslet"

Er is dus nog méér dan genoeg leven na de gatgarnaal... :lol:

Bastaard
2 oktober 2008, 15:52
is de albinoreetkever geen bedreigde diersoort?

floppy
2 oktober 2008, 16:07
Een nieuw fenomeen tegenwoordig met de hoogoplopende medische kosten : de "rolstoelrijdende wijkslet"



Zoals deze?

Jazeker
2 oktober 2008, 16:43
Ik heb de gatgarnaal eens gegoogled (spreek dat maar eens uit West-vlamingen :mrgreen:

En waar kwam ik terecht: op deze (http://www.badmofo.nl/scheldwoorden.htm) mooie site ! Blijkbaar zijn er nog een hoop dieren op deze planeet waar ik het bestaan niet van kende, zoals daar zijn :

- de eikelloze lulmug
- de tepelloze tietvlieg
- de albinoreetkever


pffffffffffffrt.... WAAAAHAHAHAHAHAHAHAHA!

:rofl: :rofl: :rofl:

Diplomatius
2 oktober 2008, 16:45
Zoals deze?

/STRIJK :rofl::rofl::rofl:

Mitgard
2 oktober 2008, 16:47
ok, 'gatgarnaal' was zeker voor een paar minuten grappig, maar nu begint het toch naar ajuin te rieken.

Diplomatius
2 oktober 2008, 16:49
Verder onthoud ik dat de afgepijpte beftekkel nog zo'n bedreigde diersoort blijkt te zijn.

De anuskringspiermusketier schijnt dan weer een benaming te zijn voor de loverboys, of beter boylovers, uit de 17e eeuw.

Jonge, jonge, een mens leert wat bij als hij zo'n namiddag niks te doen heeft...

lantjes
3 oktober 2008, 08:44
Hierzie broeder,
voor uw Wiki-pagina ::-P

De reproductieve cyclus, met mogelijke mutatieve degeneratie, van de gatgarnaal :

39230

floppy
3 oktober 2008, 12:35
Hierzie broeder,
voor uw Wiki-pagina ::-P

De reproductieve cyclus, met mogelijke mutatieve degeneratie, van de gatgarnaal :

39230

:lol::lol::lol::lol:

floppy
3 oktober 2008, 12:58
Verder onthoud ik dat de afgepijpte beftekkel nog zo'n bedreigde diersoort blijkt te zijn.

De anuskringspiermusketier schijnt dan weer een benaming te zijn voor de loverboys, of beter boylovers, uit de 17e eeuw.

Jonge, jonge, een mens leert wat bij als hij zo'n namiddag niks te doen heeft...

eikelmijten, tepelteken, loezenluizen, vaginavlooien,...

Henri1
15 juli 2014, 06:16
Ik plak gewoon het moment van de inval effe.
Laten we hier een complete beschrijving van de gatgarnaal bijeenpennen, in al zijn facetten, om dan met het uiteindelijke resultaat een Wiki-pagina ineen te steken.
Dat moet lukken en zo hebben we ook met zijn allen nog eens effe een doel in ons leven.

Speciaal voor Demper. ;-)

Klojo eerste klas
15 juli 2014, 06:57
Speciaal voor Demper. ;-)
Niemand liefhebber van de gaygarnaal ?

Universalia
15 juli 2014, 08:58
Gatgarnaal, gaygarnaal ... zouden die familie zijn van De reetkever? :?