PDA

View Full Version : de ideale man -draad


piraat
4 oktober 2008, 18:03
Ik zie dat we hier een tetten-draad hebben, één over stijlvolle kleding , ik zou wel eens willen weten hoe de dames op dit forum hun Ideale Man zien, zowel physisch als mentaal dus. De inhoud van zijn portemonnee mag ook meetellen, als dat voor sommigen belangrijk is...
Gezellige dikzak met bierbuik maar goed karakter ? Macho die nooit afwast maar met veel talent in bed ? Ouwe klootzak maar met veel centen ? Blond met blauwe ogen, neger, aziaat ? wat is jullie Ideale Man ?:-)

jamás será vencido
4 oktober 2008, 18:07
http://www.dlastudenta.pl/photos/dlafaceta/styl/al_bundy.jpg

floppy
4 oktober 2008, 18:15
http://www.dlastudenta.pl/photos/dlafaceta/styl/al_bundy.jpg
Mijn idool !!! Mijn Grote Voorbeeld !!!! Mijn voorwerp van Adoratie !!!

piraat
4 oktober 2008, 18:20
http://www.dlastudenta.pl/photos/dlafaceta/styl/al_bundy.jpg
met dit soort man zou jij dus je huis en bedstee willen delen, Jamas s.v. ? :-)

Groentje-18
4 oktober 2008, 18:34
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(

Chipie
4 oktober 2008, 18:36
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(Jawel... :-D

Groentje-18
4 oktober 2008, 18:39
Ik was inderdaad mis. Hij wordt hier links afgebeeld dus hij bestaat :-/ :

http://money.cnn.com/2004/06/29/news/fortune500/mattel_barbie/blaine.jpg

:(

Dope
4 oktober 2008, 18:40
Ik was inderdaad mis. Hij wordt hier links afgebeeld dus hij bestaat :-/ :

http://money.cnn.com/2004/06/29/news/fortune500/mattel_barbie/blaine.jpg

:(

naast jou?

Dope
4 oktober 2008, 18:48
een vrouw die op zoek is naar een ideale man, is in elk geval geen ideale vrouw

From_Vlaanderen
4 oktober 2008, 19:37
Ik was inderdaad mis. Hij wordt hier links afgebeeld dus hij bestaat :-/ :

http://money.cnn.com/2004/06/29/news/fortune500/mattel_barbie/blaine.jpg

:(

Hèhè zo'n janet.
Edit: Staat anders wel lekker op de achtergrond. SLOEF!!!

Groentje-18
4 oktober 2008, 19:49
naast jou?

Helaas... als ik er zo uitzag misschien wel. :?

;)

Dope
4 oktober 2008, 19:51
Helaas... als ik er zo uitzag misschien wel. :?

;)

prijs je gelukkig dat je er niet zo uitziet
wat een lelijk ding is me dat

Nynorsk
4 oktober 2008, 20:17
Ik kan me nog iets voorstellen bij "de ideale relatie" maar een "ideale man" heb ik niet.

piraat
4 oktober 2008, 20:44
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(welk van al deze "kwaliteiten" is het belangrijkst ?

piraat
4 oktober 2008, 20:46
Ik was inderdaad mis. Hij wordt hier links afgebeeld dus hij bestaat :-/ :

http://money.cnn.com/2004/06/29/news/fortune500/mattel_barbie/blaine.jpg

:(
mottig ventje vind ik dat :-( Als d�*t jouw ideale "man" is ?!! Hij heeft wel wat weg van Mickael Jackson...

Chipie
4 oktober 2008, 20:50
mottig ventje vind ik dat :-( Als d�*t jouw ideale "man" is ?!! Hij heeft wel wat weg van Mickael Jackson...Is dat wel een ventje? ;-)

filosoof
4 oktober 2008, 20:58
prijs je gelukkig dat je er niet zo uitziet
wat een lelijk ding is me datNiet alleen dat, maar ze zou waarschijnlijk rugpijn krijgen (gewicht vd boezem) en moeilijk kinderen krijgen (ondergewicht?) Bovendien is Barbie hol... (Ken is niet veel beter)

piraat
4 oktober 2008, 22:56
Niet alleen dat, maar ze zou waarschijnlijk rugpijn krijgen (gewicht vd boezem) en moeilijk kinderen krijgen (ondergewicht?) Bovendien is Barbie hol... (Ken is niet veel beter)
nog een geluk dat ze een hol heeft...anders is ze helemaal niks waard !

Vorenus
4 oktober 2008, 22:59
Ikke

Groentje-18
4 oktober 2008, 23:01
mottig ventje vind ik dat :-( Als d�*t jouw ideale "man" is ?!! Hij heeft wel wat weg van Mickael Jackson...

:)
Het was vooral metaforisch bedoelt om te zeggen dat hij echt niet bestaat, tenzij een pop (of robot? - ik voel een zeer lucratieve marktniche) misschien die je zelf kan besturen. :(

Jaani_Dushman
4 oktober 2008, 23:02
tenzij een pop (of robot? - ik voel een zeer lucratieve marktniche) misschien die je zelf kan besturen. :(Hij moet dus flink onder de sloef liggen. Ik hoor het al! :lol:

lombas
4 oktober 2008, 23:03
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(

En, laat me raden, hij mag zeker niet zo'n groot ego hebben om er mee in te stemmen dat hij aan die voorwaarden voldoet?

:-D

André de Hollander
4 oktober 2008, 23:17
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(

Pffft, ben je me nu al vergeten? :-(
Dan ben je me niet waard.

;-)

Groentje-18
4 oktober 2008, 23:30
Hij moet dus flink onder de sloef liggen. Ik hoor het al! :lol:

Neen liefst helemaal niet. Maar gezien zo'n man niet bestaat moet je je wel behelpen met een pop die je zelf aanstuurt zodat je jezelf tenminste nog kan wijsmaken dat er wel zo iemand bestaat.
;)

Groentje-18
4 oktober 2008, 23:36
En, laat me raden, hij mag zeker niet zo'n groot ego hebben om er mee in te stemmen dat hij aan die voorwaarden voldoet?

:-D

Hoe raad je het? :mrgreen:


Pffft, ben je me nu al vergeten? :-(
Dan ben je me niet waard.

;-)

denkt: *Wat heb ik nu weer uitgestoken tijdens die ene dronken bui? :shock:*


Ik weet niet wat je bedoelt?

;)

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 00:54
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?

Sta mij toe om dat effe te vertalen.

Hij moet slimmer zijn dan jou...
maar jij moet dat verschil kunnen compenseren met jouw EQ ...
hij moet vandaag lachen en huilen met dezelfde dingen als dat hij gisteren deed ...
hij moet niks zoeken achter wat je zegt in je slechte dagen ...
en hij moet onder alle omstandigheden z'n eigen naam herinneren ..
hij mag zich nooit beter voelen dan jou ..
of hij moet steeds zijn plaats achter jou weten ..
hij moet evenveel kont als buik hebben ...
hij mag geen vlieg kwaad doen maar moet de muizen vangen ..
hij mag de bladluizen niet met insecticide te lijf gaan ..
hij moet altijd weten hoe laat het is ..
hij moet weten wanneer we van zomeruur naar winteruur gaan..
hij moet diep kunnen gaan ...
maar hij moet ook het knoppetje weten te vinden ...
hij moet lachen als er bezoek is ...
hij mag geen politieke discussies aangaan met het bezoek
hij moet in staat zijn om flirt pogingen af te wimpelen
hij moet lachen met al jouw moppen
hij moet jouw mening vragen voordat hij reageert
hij moet een 'cravatteke' dragen.

Hij bestaat dus niet.

Ja wel. Als hij niet bestaat dan moet jij je eisen veranderen. Tenzij je de eisen zodanig samenstelt dat je vrede hebt met het alleen zijn. Dat moet jij dus weten. Maar ik kan me niet echt voorstellen dat je 'single' wil blijven.

Als je je eisen veranderd. Mag ik je dan een tip geven aub.

Namelijk:

De ideale man voor u is die man die elke dag op een andere manier naar u 'seint' dat gij de ideale vrouw voor hem zijt.

Verandering doet eten zegt men.

filosoof
5 oktober 2008, 01:39
Verandering doet eten zegt men.
Toch geen probleem? La donna è mobilè (www.youtube.com/watch?v=xCFEk6Y8TmM) :lol:

Dope
5 oktober 2008, 02:05
:)
Het was vooral metaforisch bedoelt om te zeggen dat hij echt niet bestaat, tenzij een pop (of robot? - ik voel een zeer lucratieve marktniche) misschien die je zelf kan besturen. :(

gelukkig voor de mannen van vlees en bloed dat er ook vrouwen zijn die geen bestuurbare poppen willen

laat de meisjes maar verder dromen van hun plastic kennetjes

ps: mijn ideale vrouwen maken geen dt-fouten. mijn werkelijke vrouwen mogen die wel maken, als ze mij mijn andere fouten vergeven (voor wat hoort wat)

Firestone
5 oktober 2008, 08:21
De ideale man voor u is die man die elke dag op een andere manier naar u 'seint' dat gij de ideale vrouw voor hem zijt.
8-)

Txiki
5 oktober 2008, 08:57
Neen liefst helemaal niet. Maar gezien zo'n man niet bestaat moet je je wel behelpen met een pop die je zelf aanstuurt zodat je jezelf tenminste nog kan wijsmaken dat er wel zo iemand bestaat.
;)

Misschien kan je die wel vinden in een winkeltje met leuke gadgets voor het sexleven...

Jantje
5 oktober 2008, 09:09
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(

Ach, mss bestaan die mannen wel, maar voldoet jij niet aan hun beeld van ideale vrouw.

André de Hollander
5 oktober 2008, 09:11
Sta mij toe om dat effe te vertalen.

Hij moet slimmer zijn dan jou...
maar jij moet dat verschil kunnen compenseren met jouw EQ ...
hij moet vandaag lachen en huilen met dezelfde dingen als dat hij gisteren deed ...
hij moet niks zoeken achter wat je zegt in je slechte dagen ...
en hij moet onder alle omstandigheden z'n eigen naam herinneren ..
hij mag zich nooit beter voelen dan jou ..
of hij moet steeds zijn plaats achter jou weten ..
hij moet evenveel kont als buik hebben ...
hij mag geen vlieg kwaad doen maar moet de muizen vangen ..
hij mag de bladluizen niet met insecticide te lijf gaan ..
hij moet altijd weten hoe laat het is ..
hij moet weten wanneer we van zomeruur naar winteruur gaan..
hij moet diep kunnen gaan ...
maar hij moet ook het knoppetje weten te vinden ...
hij moet lachen als er bezoek is ...
hij mag geen politieke discussies aangaan met het bezoek
hij moet in staat zijn om flirt pogingen af te wimpelen
hij moet lachen met al jouw moppen
hij moet jouw mening vragen voordat hij reageert
hij moet een 'cravatteke' dragen.



Ja wel. Als hij niet bestaat dan moet jij je eisen veranderen. Tenzij je de eisen zodanig samenstelt dat je vrede hebt met het alleen zijn. Dat moet jij dus weten. Maar ik kan me niet echt voorstellen dat je 'single' wil blijven.

Als je je eisen veranderd. Mag ik je dan een tip geven aub.

Namelijk:

De ideale man voor u is die man die elke dag op een andere manier naar u 'seint' dat gij de ideale vrouw voor hem zijt.

Verandering doet eten zegt men.

:thumbsup:

Anna List
5 oktober 2008, 09:16
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(

hoe kom je aan dat besluit ?!

volgens mij is dat toch geen onmogelijk of exuberant lijstje (dat is als je niet gaat zitten afpunten en alles afwegen op een apothekersschaal), je gaat die prins nog zeker tegenkomen, alles op zijn tijd

en die prins zal dan zodanig jouw prins zijn, dat je er al zijn gebreken bijneemt, meer zelfs, dat je hem net om die gebreken graag hebt en hij zal jou graag hebben met de jouwe.

MaGNiFiCaT
5 oktober 2008, 09:42
Ik zie dat we hier een tetten-draad hebben, één over stijlvolle kleding , ik zou wel eens willen weten hoe de dames op dit forum hun Ideale Man zien, zowel physisch als mentaal dus. De inhoud van zijn portemonnee mag ook meetellen, als dat voor sommigen belangrijk is...
Gezellige dikzak met bierbuik maar goed karakter ? Macho die nooit afwast maar met veel talent in bed ? Ouwe klootzak maar met veel centen ? Blond met blauwe ogen, neger, aziaat ? wat is jullie Ideale Man ?:-)

GIJ zijt alleszins NIET de ideale man, euhmm ....piraat!:lol::lol::lol:

Die schrijfstijl, waar heb ik dat nog gezien?:lol:

Dronkoers
5 oktober 2008, 11:55
De ideale man bestaat niet omdat ze mij nog niet ontdekt hebben 8-)

lomeanor
5 oktober 2008, 12:06
Als je 't mij vraagt:
De ideale man (voor mij) is iemand met het nodige IQ maar zeker ook voldoende EQ, iemand die emotioneel stabiel is, de nodige hoeveelheid zelfvertrouwen en zelfbewustzijn heeft maar dit mag niet omslaan in arrogantie of pretentie. Iemand waarbij zowat alles in evenwicht dus maar vooral die respect heeft voor liefst iedere levensvorm ook al zijn het zijn vijanden, die goed op de hoogte is van de actualiteit en recente ontwikkelingen op maatschappelijk belangrijke vlakken, die niet vies is van diepgang maar ook niet van oppervlakkigheid, die sympathiek is en vlot in de omgang, die vooral ook trouw is en niet in het minst een goed gevoel voor humor heeft, iemand die correct is in de omgang en fatsoen heeft... mmm. Moet ik doorgaan?
Hij bestaat dus niet. :(
Hij bestaat niet?
Ik dacht dat je het over mij had. :oops:


Grapje hé ;-)

lomeanor
5 oktober 2008, 12:08
Niet alleen dat, maar ze zou waarschijnlijk rugpijn krijgen (gewicht vd boezem) en moeilijk kinderen krijgen (ondergewicht?) Bovendien is Barbie hol... (Ken is niet veel beter)

Mooi verwoord, filosoof.

lomeanor
5 oktober 2008, 12:10
De ideale man voor u is die man die elke dag op een andere manier naar u 'seint' dat gij de ideale vrouw voor hem zijt.
Ook heel mooi. Ik ga hier nog een tissue nodig hebben.
http://www.manorhg.com/store/images/Rec%20Tissue%20Box%201125.1.jpg

Dronkoers
5 oktober 2008, 12:11
Ook heel mooi. Ik ga hier nog een tissue nodig hebben.
http://www.manorhg.com/store/images/Rec%20Tissue%20Box%201125.1.jpg

Euhm...

wat zijt gij aan het doen daar achter uwe pc? ;-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 12:22
Mijn ideale man is stinkend rijk, geeft me geld wanneer ik het nodig heb, zonder dat hij het een probleem vindt dat ik gewoon zijn geld krijg, zonder dat hij me ooit hoeft te zien en zonder enige verwachting van mijn kant, zodat ik mijn tijd kan besteden met de niet-ideale mannen die ik graag zie en waar ik een leven mee wil opbouwen zonder grote financiële beslommeringen, en ik een aantal tot nu toe onuitvoerbare wensen van mezelf en anderen in vervulling kan zien gaan.

Mijn ideale man heet een winnend Euromillions-ticket :-D

lomeanor
5 oktober 2008, 12:26
Euhm...

wat zijt gij aan het doen daar achter uwe pc? ;-)
Niet wat je denkt, dronkoers :-D

Daar gebruik je een ander model voor
http://www.megagadgets.nl/images/tissue1.jpg

Savatage
5 oktober 2008, 12:32
Euhm...

wat zijt gij aan het doen daar achter uwe pc? ;-)

:rofl:

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 12:47
Wall-E zakdoekjes voor 't eenzamen met een missie.

http://www.youtube.com/watch?fs=1&eurl=http://www.youtube.com/v/d08X7GJLGn8&v=d08X7GJLGn8

Dronkoers
5 oktober 2008, 12:49
Niet wat je denkt, dronkoers :-D

Daar gebruik je een ander model voor
http://www.megagadgets.nl/images/tissue1.jpg

en wat als die op zijn? ;-)

lomeanor
5 oktober 2008, 12:50
Mijn ideale man is stinkend rijk, geeft me geld wanneer ik het nodig heb, zonder dat hij het een probleem vindt dat ik gewoon zijn geld krijg, zonder dat hij me ooit hoeft te zien en zonder enige verwachting van mijn kant, zodat ik mijn tijd kan besteden met de niet-ideale mannen die ik graag zie en waar ik een leven mee wil opbouwen zonder grote financiële beslommeringen, en ik een aantal tot nu toe onuitvoerbare wensen van mezelf en anderen in vervulling kan zien gaan.

Mijn ideale man heet een winnend Euromillions-ticket :-D

Zo een relatie hou je niet vol...

Zwartengeel
5 oktober 2008, 12:55
en wat als die op zijn? ;-)

http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=137304.0

:lol:

Dronkoers
5 oktober 2008, 12:58
http://forum.sekswoordenboek.nl/index.php?topic=137304.0

:lol:

:rofl:

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 13:03
Hilarisch ! Zwartengeel !!

Turkse Nederlander
5 oktober 2008, 13:04
IK ben de ideale man;-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 13:08
Zo een relatie hou je niet vol...

en waarom niet?

lomeanor
5 oktober 2008, 13:10
en waarom niet?
omdat er geen liefde in aanwezig is

Dronkoers
5 oktober 2008, 13:12
omdat er geen liefde in aanwezig is

http://users.telenet.be/reinhart/pics/biersoorten.jpg

Nu wel ;-)

Groentje-18
5 oktober 2008, 13:31
Sta mij toe om dat effe te vertalen.

Hij moet slimmer zijn dan jou...
maar jij moet dat verschil kunnen compenseren met jouw EQ ...
hij moet vandaag lachen en huilen met dezelfde dingen als dat hij gisteren deed ...
hij moet niks zoeken achter wat je zegt in je slechte dagen ...
en hij moet onder alle omstandigheden z'n eigen naam herinneren ..
hij mag zich nooit beter voelen dan jou ..
of hij moet steeds zijn plaats achter jou weten ..
hij moet evenveel kont als buik hebben ...
hij mag geen vlieg kwaad doen maar moet de muizen vangen ..
hij mag de bladluizen niet met insecticide te lijf gaan ..
hij moet altijd weten hoe laat het is ..
hij moet weten wanneer we van zomeruur naar winteruur gaan..
hij moet diep kunnen gaan ...
maar hij moet ook het knoppetje weten te vinden ...
hij moet lachen als er bezoek is ...
hij mag geen politieke discussies aangaan met het bezoek
hij moet in staat zijn om flirt pogingen af te wimpelen
hij moet lachen met al jouw moppen
hij moet jouw mening vragen voordat hij reageert
hij moet een 'cravatteke' dragen.



Ja wel. Als hij niet bestaat dan moet jij je eisen veranderen. Tenzij je de eisen zodanig samenstelt dat je vrede hebt met het alleen zijn. Dat moet jij dus weten. Maar ik kan me niet echt voorstellen dat je 'single' wil blijven.

Als je je eisen veranderd. Mag ik je dan een tip geven aub.

Namelijk:

De ideale man voor u is die man die elke dag op een andere manier naar u 'seint' dat gij de ideale vrouw voor hem zijt.

Verandering doet eten zegt men.

De lijst die jij er van gemaakt hebt klopt helemaal niet, maar ik neem aan dat die lijst stricto sensu niet het punt was dat je wilde maken. Maar ik wel eigenlijk wel single blijven ja. ;)

Groentje-18
5 oktober 2008, 13:34
hoe kom je aan dat besluit ?!

volgens mij is dat toch geen onmogelijk of exuberant lijstje (dat is als je niet gaat zitten afpunten en alles afwegen op een apothekersschaal), je gaat die prins nog zeker tegenkomen, alles op zijn tijd

en die prins zal dan zodanig jouw prins zijn, dat je er al zijn gebreken bijneemt, meer zelfs, dat je hem net om die gebreken graag hebt en hij zal jou graag hebben met de jouwe.

Dat dacht ik ook. :)

Groentje-18
5 oktober 2008, 13:37
Ook heel mooi. Ik ga hier nog een tissue nodig hebben.
http://www.manorhg.com/store/images/Rec%20Tissue%20Box%201125.1.jpg

²!
De_laatste_Belg heeft echt mooi uitgedrukt waar het in essentie eigenlijk wel om gaat. Mekander het gevoel geven dat je die ene en enige speciale bent en mekaar optillen naar een hoger niveau van functioneren wat je alleen niet bereiken kon. :cheer:

(Ik wou dat ik het wat minder technisch en romantischer kon uitdrukken, maar soit. :))

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 13:47
en wat als die op zijn? ;-)

Dan kun je de doos nog volstorten.

Dronkoers
5 oktober 2008, 13:49
Dan kun je de doos nog volstorten.

:rofl:


Okee, ik ga er niet meer verder op in ;-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 13:53
omdat er geen liefde in aanwezig is

Dat lijkt mij ook helemaal niet nodig eh. Ik zou het gewoon tof vinden mocht ik hier nu op mijn boerderijke kunnen zitten met mijn eigen dierenopvangcentrum en fulltime voor die beesten kan zorgen, met een paar helpers die doen wat ik zelf niet kan. Met of zonder mijn geliefde in datzelfde huis, dat moet hij zelf maar bepalen, maar in ieder geval hij op een plek die voor hem óók zalig is om te zijn, in een (financiële) situatie die hij ook aangenaam vindt, zodat hij de dingen kan doen die hij wil doen in dit leven.

Ne vent die dat allemaal wil bekostigen zonder iets in de plaats te verwachten, dat is mijn ideale vent. ;-)

Ik wil geen liefdesrelatie met een ideale vent. Ik zou ook niet weten hoe mijn ideale geliefde zou moeten zijn. Ik ben daar niet mee bezig. Humor, da's belangrijk, en gewoon méns zijn. Maar daar voldoen miljoenen mensen aan, en zéér veel mensen uit mijn nabije omgeving. Waarom sommige mensen je zoveel doen en andere veel minder... Dat is mij een raadsel, maar ik heb geen behoefte om dat raadsel op te lossen.

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 14:10
De lijst die jij er van gemaakt hebt klopt helemaal niet, maar ik neem aan dat die lijst stricto sensu niet het punt was dat je wilde maken.

Ah yep. Dat was niet het punt dat ik wilde maken. : )
Daar zat ook heel veel 'geplaag' in.
Eigenlijk vind 'k 't wel plezant dat je dat van mij wel accepteert.


Maar ik wel eigenlijk wel single blijven ja.

En dat was exact wat ik in jouw post las. Tussen de lijnen.
Hey ! als dat jouw keuze is. Dan is dat perfect hoor.

Ambiorix
5 oktober 2008, 14:19
en wsl mag de ideale man ook niet teveel tijd spenderen al drinkend of smorend:lol:

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:21
en wsl mag de ideale man ook niet teveel tijd spenderen al drinkend of smorend:lol:

en dolgraag mee shoppen met het vrouwtje ;-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 14:24
en wsl mag de ideale man ook niet teveel tijd spenderen al drinkend of smorend:lol:


Té veel is niet meer ideaal eh, dat is nogal wiedes. ;-)

"Veel" kan goed zijn. Dan heb je tijd om zelf te gaan drinken en smoren :cheer:

Nynorsk
5 oktober 2008, 14:24
en dolgraag mee shoppen met het vrouwtje ;-)

da's een nachtmerrie joh 8O

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:26
Té veel is niet meer ideaal eh, dat is nogal wiedes. ;-)

"Veel" kan goed zijn. Dan heb je tijd om zelf te gaan drinken en smoren :cheer:

da's een nachtmerrie joh 8O

:cheer:
Als ge nu nog zegt dat ge iets tegen botten hebt... :-D

Nynorsk
5 oktober 2008, 14:30
:cheer:
Als ge nu nog zegt dat ge iets tegen botten hebt... :-D


ik heb botten. :|
maar ze zijn redelijk subtiel.

in de winter is dat toch warmer dan teensletsen ze.
als ik mijn botten aanheb, komen mijn voetjes daar lekker warm uit, klaar om gemasseerd te worden en je te verwennen :-D. Anders zijn het ijsklompjes. :-(

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:32
ik heb botten. :|
maar ze zijn redelijk subtiel.
Sjah, welke vrouw heeft dat eigenlijk niet in huis ;-)

in de winter is dat toch warmer dan teensletsen ze.
maar het wandelt wel makkelijker :mrgreen:
als ik mijn botten aanheb, komen mijn voetjes daar lekker warm uit, klaar om gemasseerd te worden en je te verwennen :-D
8O

...

Euh...
:-P
. Anders zijn het ijsklompjes. :-(

Ijsteentjes :cheer:

André de Hollander
5 oktober 2008, 14:33
ik heb botten. :|
maar ze zijn redelijk subtiel.

in de winter is dat toch warmer dan teensletsen ze.
als ik mijn botten aanheb, komen mijn voetjes daar lekker warm uit, klaar om gemasseerd te worden en je te verwennen :-D. Anders zijn het ijsklompjes. :-(

Ohoh, Dronkoers is niet meer te houden...

edit: valt nog mee.

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 14:34
ik heb botten. :|
maar ze zijn redelijk subtiel.

in de winter is dat toch warmer dan teensletsen ze.
als ik mijn botten aanheb, komen mijn voetjes daar lekker warm uit, klaar om gemasseerd te worden en je te verwennen :-D. Anders zijn het ijsklompjes. :-(

http://www.motoport.nl/Content/Kleding/Images/gore-tex_logo_001.jpg

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:37
Ohoh, Dronkoers is niet meer te houden...

edit: valt nog mee.

Ik heb mijn handen vol nu :mrgreen:

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 14:38
Ik heb mijn handen vol nu :mrgreen:

Doos reeds volgestort?

Nynorsk
5 oktober 2008, 14:40
maar het wandelt wel makkelijker :mrgreen:


Mijn botten zitten supercomfortabel.
Ik heb me nog nooit pijn gedaan aan schoenen.
De vrouwen die dat doen, zijn volgens mij allemaal op hun kop gevallen (wellicht na een valpartij veroorzaakt door veel te hoge hakken).

Nynorsk
5 oktober 2008, 14:41
Ik heb mijn handen vol nu :mrgreen:

en nog eens ieuw. :-D

Nynorsk
5 oktober 2008, 14:41
hoewel... :oops:

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:43
Doos reeds volgestort?

:lol:

'k Heb hier een vuilbak met een inhoud van 26 liter, dus dat gaat nog even duren :-D

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:44
Mijn botten zitten supercomfortabel.
Ik heb me nog nooit pijn gedaan aan schoenen.
De vrouwen die dat doen, zijn volgens mij allemaal op hun kop gevallen (wellicht na een valpartij veroorzaakt door veel te hoge hakken).
Ik hoop het, echt waar ;-)

en nog eens ieuw. :-D

Maar nu ligt ge niet flauw eh :-D

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:45
hoewel... :oops:

Tussen de teentjes dan? ;-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 14:46
Mijn botten zitten supercomfortabel.
Ik heb me nog nooit pijn gedaan aan schoenen.
De vrouwen die dat doen, zijn volgens mij allemaal op hun kop gevallen (wellicht na een valpartij veroorzaakt door veel te hoge hakken).

Tegenwoordig is het voor de voorin de 20 vouwen mode om van die sloefjes te dragen (met zo'n bloem erop, etc). In 9 van de 10 gevallen plakt er een plijster over hun achillespees .

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:47
Tegenwoordig is het voor de voorin de 20 vouwen mode om van die sloefjes te dragen (met zo'n bloem erop, etc). In 9 van de 10 gevallen plakt er een plijster over hun achillespees .

Ik wil die wondes wel likken ze ;-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 14:51
Ik wil die wondes wel likken ze ;-)

Ik lag me er tepletter mee.
http://www.footwear4you.co.uk/prodimg2089.jpeg
zo'n dingen

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:55
Ik lag me er tepletter mee.
http://www.footwear4you.co.uk/prodimg2089.jpeg
zo'n dingen

Ballerina's genaamd ;-)

Schattig eh :-D
http://www.standbuy.nl/Productfotos/7351.009.jpg

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 14:56
Ballerina's genaamd ;-)

Schattig eh :-D
http://www.standbuy.nl/Productfotos/7351.009.jpg

Ja die dingen.
Schattig idd, wel niet echt ergonomisch.

Dronkoers
5 oktober 2008, 14:57
Ja die dingen.
Schattig idd, wel niet echt ergonomisch.

Puntschoenen en hoge hakken dan wel soms? ;-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 14:59
Puntschoenen en hoge hakken dan wel soms? ;-)

Ja se, daar moei ik mij niet mee.

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:00
Ja se, daar moei ik mij niet mee.

:-D

Goed zo :mrgreen:

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:00
:-D

Goed zo :mrgreen:

Ik heb het al zo druk.:cry:

En die vrouwen die doen toch wat ze zelf willen.

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:01
Ik heb het al zo druk.:cry:
Ik zie het ;-)
En die vrouwen die doen toch wat ze zelf willen.
Laat daar geen twijfel over bestaan ;-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:03
Ik zie het ;-)
't Regend dan blijf ik binnen.

Laat daar geen twijfel over bestaan ;-)

Of je moet het slim aanpakken.

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:04
't Regend dan blijf ik binnen.
Dan gaat ge nog veel binnenzitten deze dagen allez ;-)
Of je moet het slim aanpakken.
Vrouwen zijn geslepen mensen ze, die trappen niet zomaar in uw valletje ;-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:06
Dan gaat ge nog veel binnenzitten deze dagen allez ;-)
Waarschijnlijk.

Vrouwen zijn geslepen mensen ze, die trappen niet zomaar in uw valletje.
Ken de geschiedenis.

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:22
da gaat hier wel over de ideale man eh :evil:

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:23
da gaat hier wel over de ideale man eh :evil:

Zoek niet verder :mrgreen:

piraat
5 oktober 2008, 15:24
:)
Het was vooral metaforisch bedoelt om te zeggen dat hij echt niet bestaat, tenzij een pop (of robot? - ik voel een zeer lucratieve marktniche) misschien die je zelf kan besturen. :(
Men maakt reeds zulke poppen/robots, die er heel écht uitzien. Een metalen geraamte, bekleed met silicoon, precies echt vlees, en die de basisbewegingen van het "liefde bedrijven" beheerst, en simpele dingen kan zeggen (jâââ, dieper, oooh, schat enz enz). In Japan zijn die al op de markt gebracht, wel zeer duur naar het schijnt. Het zijn wel vrouwenpoppen, dus met "ideale-mannen" heeft dat weinig te maken. Mischien zijn er nu ook al mannelijke robot-poppen , ik weet niet of daar bij de dames vraag naar is ? Maar gezien de explosie van de verkoop van allerlei sex-toy's, zou dit best kunnen.
Maar is dat nu echt jouw ideaalbeeld van een man, zo een wezenloze pop, die alles uitvoert wat jij wil ? Je kan ook een slaaf kopen, in Afrika of zo, de slavenhandel bestaat daar nog steeds.

Txiki
5 oktober 2008, 15:24
da gaat hier wel over de ideale man eh :evil:

Zie eens wie komt piepen...

http://www.gemeentemuseum.nl/images/upload/Ideale%20Man%204.jpg

Groentje-18
5 oktober 2008, 15:25
Men maakt reeds zulke poppen/robots, die er heel écht uitzien. Een metalen geraamte, bekleed met silicoon, precies echt vlees, en die de basisbewegingen van het "liefde bedrijven" beheerst, en simpele dingen kan zeggen (jâââ, dieper, oooh, schat enz enz). In Japan zijn die al op de markt gebracht, wel zeer duur naar het schijnt. Het zijn wel vrouwenpoppen, dus met "ideale-mannen" heeft dat weinig te maken. Mischien zijn er nu ook al mannelijke robot-poppen , ik weet niet of daar bij de dames vraag naar is ? Maar gezien de explosie van de verkoop van allerlei sex-toy's, zou dit best kunnen.
Maar is dat nu echt jouw ideaalbeeld van een man, zo een wezenloze pop, die alles uitvoert wat jij wil ? Je kan ook een slaaf kopen, in Afrika of zo, de slavenhandel bestaat daar nog steeds.

Brrr! Een enge ontwikkeling. :?

En tuurlijk niet. Een man zonder eigen wil of ruggengraag die je kan kneden naar eigen wens en op maat is mijn grootste nachtmerrie.
Ik gebruikte dat maar als metamorfose om te zeggen dat de man die ik zie als mijn ideale man niet lijkt te bestaan, tenzij mischien in sprookjes of wanneer hij zo 'gemaakt' wordt. ;)

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:26
Zoek niet verder :mrgreen:

"het is hopeloos" :-D

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:26
Brrr! Een enge ontwikkeling. :?

En tuurlijk niet. Een man zonder eigen wil of ruggengraag die je kan kneden naar eigen wens en op maat is mijn grootste nachtmerrie.
Ik gebruikte dat maar als metamorfose om te zeggen dat de man die ik zie als mijn ideale man niet lijkt te bestaan, tenzij mischien in sprookjes of wanneer hij zo 'gemaakt' wordt. ;)

metafoor, groentje, metafoor.

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:27
http://nl.youtube.com/watch?v=YAnyYTjjhJ0

:cheer: :cheer: :cheer:

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:27
Brrr! Een enge ontwikkeling. :?

En tuurlijk niet. Een man zonder eigen wil of ruggengraat die je kan kneden naar eigen wens en op maat is mijn grootste nachtmerrie.
Ik gebruikte dat maar als metamorfose om te zeggen dat de man die ik zie als mijn ideale man niet lijkt te bestaan, tenzij misschien in sprookjes of wanneer hij zo 'gemaakt' wordt. ;)

€300 voor een Chinese. Aldus een boekje van KU Leuven.

Txiki
5 oktober 2008, 15:28
Brrr! Een enge ontwikkeling. :?

En tuurlijk niet. Een man zonder eigen wil of ruggengraag die je kan kneden naar eigen wens en op maat is mijn grootste nachtmerrie.
Ik gebruikte dat maar als metamorfose om te zeggen dat de man die ik zie als mijn ideale man niet lijkt te bestaan, tenzij mischien in sprookjes of wanneer hij zo 'gemaakt' wordt. ;)

In wat ben je dan veranderd nu? Of bedoelde je "metafoor"?

Edit: grote woorden zijn niet altijd stijlvol he, zeker als je ze niet correct gebruikt...

:rofl:

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:28
:hart: amanda en brian :hart:

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:29
In wat ben je dan veranderd nu?

GRUUUUN

piraat
5 oktober 2008, 15:30
GIJ zijt alleszins NIET de ideale man, euhmm ....piraat!:lol::lol::lol:

Die schrijfstijl, waar heb ik dat nog gezien?:lol:
Nog een geluk dat ik JOUW ideale man niet ben, of erger, die van griezelheks Fabiola ! Want dan verhuisde ik onmiddellijk naar de Noordpool, of de Gobi-woestijn !:lol: En wat mijn schrijfstijl betreft, dat zal wel dat je die niet tegenkomt in de kringen van halvegare blauwbloed-aanbidders. 8-)

Anna List
5 oktober 2008, 15:34
ik heb botten. :|
maar ze zijn redelijk subtiel.

in de winter is dat toch warmer dan teensletsen ze.
als ik mijn botten aanheb, komen mijn voetjes daar lekker warm uit, klaar om gemasseerd te worden en je te verwennen :-D. Anders zijn het ijsklompjes. :-(

ik kreeg ineens ne visual van dat reklamefilmpje van geox ...

de ideale man heeft dus ook een ingebouwd gasmaskertje ;-)

piraat
5 oktober 2008, 15:34
en wsl mag de ideale man ook niet teveel tijd spenderen al drinkend of smorend:lol:
Ja, daar zeg je zo wat ! Wie van de dames alhier zou een alcoholieker/druggebruiker kunnen beminnen ? En er met plezier mee samenleven ?:-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:35
Ja, daar zeg je zo wat ! Wie van de dames alhier zou een alcoholieker/druggebruiker kunnen beminnen ? En er met plezier mee samenleven ?:-)

Dat ben ik nog net niet :cheer: :cheer:.

Anna List
5 oktober 2008, 15:36
Ballerina's genaamd ;-)

Schattig eh :-D
http://www.standbuy.nl/Productfotos/7351.009.jpg

die dingen zijn afschuwelijk lelijk !!!!

piraat
5 oktober 2008, 15:36
en dolgraag mee shoppen met het vrouwtje ;-)

Om haar in het oog te houden dat ze niet te veel geld verspilt ? Zouden de vrouwen dat nog "ideaal" vinden ? Mischien wel...:-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:37
ik kreeg ineens ne visual van dat reklamefilmpje van geox ...

de ideale man heeft dus ook een ingebouwd gasmaskertje ;-)

LOL!

Ik heb gelukkig geen stinkvoeten. 8-)

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:39
LOL!

Ik heb gelukkig geen stinkvoeten. 8-)

Rieken ze nu naar bier?

Anna List
5 oktober 2008, 15:40
LOL!

Ik heb gelukkig geen stinkvoeten. 8-)

ik had net de MUG richting Dronkoers gestuurd, ik bel die mannen even af ...

Anna List
5 oktober 2008, 15:40
Rieken ze nu naar bier?

da's nadat Dronkie erop gesabbeld heeft

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:41
die dingen zijn afschuwelijk lelijk !!!!

:cheer: Ballerina's :cheer:

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:41
da's nadat Dronkie erop gesabbeld heeft

Die konnen we niet laten liggen hé.

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:41
Rieken ze nu naar bier?

da's nadat Dronkie erop gesabbeld heeft

:-D

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:42
Ja, daar zeg je zo wat ! Wie van de dames alhier zou een alcoholieker/druggebruiker kunnen beminnen ? En er met plezier mee samenleven ?:-)

Ik zie daar niet direct een probleem mee. Met heel veel mensen scheelt wel iets. Niet alles hoeft rozegeur en maneschijn te zijn. Met een druggebruiker zie ik zelfs helemaal geen probleem. Een drugsverslaafde is een ander paar mouwen, sowieso zal dat wel érgens een probleem geven, maar het is niet omdat er een probleem is dat je die persoon niet kunt beminnen of er niet met plezier mee kan samenleven.

Anna List
5 oktober 2008, 15:43
:cheer: Ballerina's :cheer:

8O

ik hoop nu echt dat je me d'r door aant sleuren bent !!!!

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 15:43
Ik zie daar niet direct een probleem mee. Met heel veel mensen scheelt wel iets. Niet alles hoeft rozegeur en maneschijn te zijn. Met een druggebruiker zie ik zelfs helemaal geen probleem. Een drugsverslaafde is een ander paar mouwen, sowieso zal dat wel érgens een probleem geven, maar het is niet omdat er een probleem is dat je die persoon niet kunt beminnen of er niet met plezier mee kan samenleven.

Have fun.

Anna List
5 oktober 2008, 15:43
Ik zie daar niet direct een probleem mee. Met heel veel mensen scheelt wel iets. Niet alles hoeft rozegeur en maneschijn te zijn. Met een druggebruiker zie ik zelfs helemaal geen probleem. Een drugsverslaafde is een ander paar mouwen, sowieso zal dat wel érgens een probleem geven, maar het is niet omdat er een probleem is dat je die persoon niet kunt beminnen of er niet met plezier mee kan samenleven.

een alcolieker is een drugverslaafde zou ik zo denken

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:45
een alcolieker is een drugverslaafde zou ik zo denken

idd. zo moest je mijn post ook lezen.

Anna List
5 oktober 2008, 15:47
idd. zo moest je mijn post ook lezen.

vriendinnetje van me is net aan t scheiden van haar druggebruiker (amfetamientjes)... toch niet alles hoor ... ik kan het in elk geval niemand aanraden ... nog een paar kindjes ook ... ni makkelijk afspraken maken enzo ...

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:48
8O

ik hoop nu echt dat je me d'r door aant sleuren bent !!!!

Da's toch keisekzie? :-D

Anna List
5 oktober 2008, 15:50
Da's toch keisekzie? :-D

mijn goesting is alvast over als ik zo'n paar zie ... veel succes ermee dus :-P

Dronkoers
5 oktober 2008, 15:51
mijn goesting is alvast over als ik zo'n paar zie ... veel succes ermee dus :-P

Ik heb dat met "stijlvolle" witte puntlaarzen ;-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 15:51
vriendinnetje van me is net aan t scheiden van haar druggebruiker (amfetamientjes)... toch niet alles hoor ... ik kan het in elk geval niemand aanraden ... nog een paar kindjes ook ... ni makkelijk afspraken maken enzo ...

Mja, er viel dan blijkbaar ook niet mee te leven eh, anders zou ze er niet van scheiden.

Ik zie in mijn nabije omgeving genoeg mensen die met een alcoholieker samenleven om te zien dat dat best ook wél kan lukken. Dat het ook soms rete-irritant is, en je je daar kwaad op kunt maken, dat ook ja, maar heel wat mensen moeten niet gedronken hebben voor ze eens rete-irritant kunnen doen en je heel erg kwaad maken.

Anna List
5 oktober 2008, 16:01
Ik heb dat met "stijlvolle" witte puntlaarzen ;-)

gelijk welke witte laarzen zijn dan ook even stijlvol als uw ballerina's ... (k wil nog een uitzondering maken voor witte bont of moonboots, maar daar stopt het dan ook, en zelfs dan moet wat erbovenuitsteekt nog veel goedmaken hoor) ;-)

Anna List
5 oktober 2008, 16:03
Mja, er viel dan blijkbaar ook niet mee te leven eh, anders zou ze er niet van scheiden.

Ik zie in mijn nabije omgeving genoeg mensen die met een alcoholieker samenleven om te zien dat dat best ook wél kan lukken. Dat het ook soms rete-irritant is, en je je daar kwaad op kunt maken, dat ook ja, maar heel wat mensen moeten niet gedronken hebben voor ze eens rete-irritant kunnen doen en je heel erg kwaad maken.


mijn ervaring is dat t moeilijk (of eigenlijk onmogelijk) is om met een verslaafde degelijke afspraken te maken (vroeg of laat kiest die toch eens eerst voor zijn/haar drug)

en zonder goeie afspraken kan je niet samenleven/samen opvoeden ...

k weet dat dat een hard zwart/wit standpunt is, maar ik vrees dat daar wel een lijn ligt voor mij ...

Anna List
5 oktober 2008, 16:10
on topic :

dezen ideale man :-D gaat frietjes snijden, sla (juist geoogst)wassen en snijden, tomaatjes en komkommer snijden en dan een steakje bakken en pepersaus maken tegen dat t vrouwke thuiskomt van een dagje werken :?

ge ziet, t is niet omdat je nen ideale man bent, dat je de ideale vrouw getroffen hebt :|

André de Hollander
5 oktober 2008, 16:11
on topic :

dezen ideale man :-D gaat frietjes snijden, sla (juist geoogst)wassen en snijden, tomaatjes en komkommer snijden en dan een steakje bakken en pepersaus maken tegen dat t vrouwke thuiskomt van een dagje werken :?

Zie je wel, ze bestaan! 8-)

Dronkoers
5 oktober 2008, 16:12
on topic :

dezen ideale man :-D gaat frietjes snijden, sla (juist geoogst)wassen en snijden, tomaatjes en komkommer snijden en dan een steakje bakken en pepersaus maken tegen dat t vrouwke thuiskomt van een dagje werken :?

ge ziet, t is niet omdat je nen ideale man bent, dat je de ideale vrouw getroffen hebt :|

Deze minder ideale man gaat zijn sociale contacten nog eens opblinken in 't café 8-)

André de Hollander
5 oktober 2008, 16:13
mijn ervaring is dat t moeilijk (of eigenlijk onmogelijk) is om met een verslaafde degelijke afspraken te maken (vroeg of laat kiest die toch eens eerst voor zijn/haar drug)

en zonder goeie afspraken kan je niet samenleven/samen opvoeden ...

k weet dat dat een hard zwart/wit standpunt is, maar ik vrees dat daar wel een lijn ligt voor mij ...

De ervaring die ik heb (o.a. met een neef / tevens collega) is dat een verslaafde, los van zijn karakter, maar puur vanwége zijn verslaving, een onbetrouwbaar iemand is. Ze hebben het gevoel dat ze wel moeten bedriegen om op de zwakke momenten aan hun gerief te komen.

edit: no offence Dronkoers. ;-)

Anna List
5 oktober 2008, 16:13
Zie je wel, ze bestaan! 8-)

t zijn die ideale vrouwen die utopisch blijken ...

Dronkoers
5 oktober 2008, 16:16
De ervaring die ik heb (o.a. met een neef / tevens collega) is dat een verslaafde, los van zijn karakter, maar puur vanwége zijn verslaving, een onbetrouwbaar iemand is. Ze hebben het gevoel dat ze wel moeten bedriegen om op de zwakke momenten aan hun gerief te komen.

edit: no offence Dronkoers. ;-)

Ik voel me niet aangesproken ze ;-)

piraat
5 oktober 2008, 16:33
Ik zie daar niet direct een probleem mee. Met heel veel mensen scheelt wel iets. Niet alles hoeft rozegeur en maneschijn te zijn. Met een druggebruiker zie ik zelfs helemaal geen probleem. Een drugsverslaafde is een ander paar mouwen, sowieso zal dat wel érgens een probleem geven, maar het is niet omdat er een probleem is dat je die persoon niet kunt beminnen of er niet met plezier mee kan samenleven.
Ik denk toch dat verdraagzame vrouwen zoals jij redelijk zeldzaam zijn :-) Maar ik kan me vergissen.

piraat
5 oktober 2008, 16:37
Mja, er viel dan blijkbaar ook niet mee te leven eh, anders zou ze er niet van scheiden.

Ik zie in mijn nabije omgeving genoeg mensen die met een alcoholieker samenleven om te zien dat dat best ook wél kan lukken. Dat het ook soms rete-irritant is, en je je daar kwaad op kunt maken, dat ook ja, maar heel wat mensen moeten niet gedronken hebben voor ze eens rete-irritant kunnen doen en je heel erg kwaad maken.

Ik heb niks tegen zatlappen of druggebruikers, maar er mee samenleven ? Nee, danku, liever niet. Niet als partner, niet als ouder, niet als kind . Op feesten en aan de toog is dat allemaal OK, maar thuis is dat zéér vervelend. En na een paar jaren onverdraaglijk.

Nynorsk
5 oktober 2008, 16:38
mijn ervaring is dat t moeilijk (of eigenlijk onmogelijk) is om met een verslaafde degelijke afspraken te maken (vroeg of laat kiest die toch eens eerst voor zijn/haar drug)

en zonder goeie afspraken kan je niet samenleven/samen opvoeden ...

k weet dat dat een hard zwart/wit standpunt is, maar ik vrees dat daar wel een lijn ligt voor mij ...

Mijn ervaring is dat dat heel goe meevalt. Ik heb het dan wel niet over speed- en heroïnegebruikers enzo. Dat lijkt me een ferme tegenvaller, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee (behalve dan een stage in De Sleutel).

Mijn vader en ex-schoonvader zijn alcoholverslaafd. Met mijn vader heb ik 18 jaar zonder grote problemen samengeleefd (en onlangs nog eens een paar maanden, ook dat ging uitstekend). Mijn moeder leeft al veel langer dan ik probleemloos samen met mijn vader - ze zijn een héél sterk en warm koppel en ze zien elkaar doodgraag. Mijn ex-schoonvader is niet bepaald mijn ideale man, maar niet omwille van zijn alcoholgebruik en -verslaving. 't is nen hele toffe, en ook hij leeft al sinds de kippen nog tanden hadden liefdevol samen met zijn vrouw.

Ik zou een relatie dus zeker niet afbreken omwille van een alcoholprobleem, maar dat ten volle de kans geven.

Wat ik niet zo tof zou vinden is mocht het probleem weggemoffeld worden (stiekem drinken enzo). Ik hoef natuurlijk niet alles te weten wat mijn partner doet, maar als hij iets niet zou zeggen omdat hij het gevoel heeft daar niet bij mij mee terecht te kunnen, dan lijkt me dat een alarmsignaal dat er iets fout zit.

Ambiorix
5 oktober 2008, 17:07
Have fun.

af en toe samen een jointje roken, gezellig toch? ik zou het wel willen, zo'n lief.

Jantje
5 oktober 2008, 17:13
Mijn ervaring is dat dat heel goe meevalt. Ik heb het dan wel niet over speed- en heroïnegebruikers enzo. Dat lijkt me een ferme tegenvaller, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee (behalve dan een stage in De Sleutel).

Mijn vader en ex-schoonvader zijn alcoholverslaafd. Met mijn vader heb ik 18 jaar zonder grote problemen samengeleefd (en onlangs nog eens een paar maanden, ook dat ging uitstekend). Mijn moeder leeft al veel langer dan ik probleemloos samen met mijn vader - ze zijn een héél sterk en warm koppel en ze zien elkaar doodgraag. Mijn ex-schoonvader is niet bepaald mijn ideale man, maar niet omwille van zijn alcoholgebruik en -verslaving. 't is nen hele toffe, en ook hij leeft al sinds de kippen nog tanden hadden liefdevol samen met zijn vrouw.

Ik zou een relatie dus zeker niet afbreken omwille van een alcoholprobleem, maar dat ten volle de kans geven.

Wat ik niet zo tof zou vinden is mocht het probleem weggemoffeld worden (stiekem drinken enzo). Ik hoef natuurlijk niet alles te weten wat mijn partner doet, maar als hij iets niet zou zeggen omdat hij het gevoel heeft daar niet bij mij mee terecht te kunnen, dan lijkt me dat een alarmsignaal dat er iets fout zit.

Ik ken verschillende koppels waar één van beide alcoholverslaafd is en die toch bijna perfect zijn.
Het is gewoon het aanvaarden van elkaars gebreken.
In sommige gevallen is alcoholverslaving zelfs juist het aanvullende dat het koppel bij elkaar houd.

Ken zelfs koppels waar onderling geweld de de bindende factor is.

Anna List
5 oktober 2008, 17:54
Mijn ervaring is dat dat heel goe meevalt. Ik heb het dan wel niet over speed- en heroïnegebruikers enzo. Dat lijkt me een ferme tegenvaller, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee (behalve dan een stage in De Sleutel).

Mijn vader en ex-schoonvader zijn alcoholverslaafd. Met mijn vader heb ik 18 jaar zonder grote problemen samengeleefd (en onlangs nog eens een paar maanden, ook dat ging uitstekend). Mijn moeder leeft al veel langer dan ik probleemloos samen met mijn vader - ze zijn een héél sterk en warm koppel en ze zien elkaar doodgraag. Mijn ex-schoonvader is niet bepaald mijn ideale man, maar niet omwille van zijn alcoholgebruik en -verslaving. 't is nen hele toffe, en ook hij leeft al sinds de kippen nog tanden hadden liefdevol samen met zijn vrouw.

Ik zou een relatie dus zeker niet afbreken omwille van een alcoholprobleem, maar dat ten volle de kans geven.

Wat ik niet zo tof zou vinden is mocht het probleem weggemoffeld worden (stiekem drinken enzo). Ik hoef natuurlijk niet alles te weten wat mijn partner doet, maar als hij iets niet zou zeggen omdat hij het gevoel heeft daar niet bij mij mee terecht te kunnen, dan lijkt me dat een alarmsignaal dat er iets fout zit.


dan moeten we concluderen dat speed idd 'another thing' is ... en mss ook wel dat jou pa's uitzonderingen zijn ?

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 18:07
De ervaring die ik heb (o.a. met een neef / tevens collega) is dat een verslaafde, los van zijn karakter, maar puur vanwége zijn verslaving, een onbetrouwbaar iemand is. Ze hebben het gevoel dat ze wel moeten bedriegen om op de zwakke momenten aan hun gerief te komen.

edit: no offence Dronkoers. ;-)

:rolfl:

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 18:09
af en toe samen een jointje roken, gezellig toch? ik zou het wel willen, zo'n lief.

Ja, dat kan héél gezellig zijn soms. Aldus sommigen. Zelf ben ik er niet zo voor.
Maar het ging hier over een verslaving hé.

Graziëlla
5 oktober 2008, 18:21
De ideale man is een uitstervende soort.
De ideale man heeft respect voor de vrouw, is beleefd, galant, charmant.

Tegenwoordig zijn de jonge mannen dat niet meer. Ze zijn onbeleefd, onverschillig, brutaal, gedragen zich rot naar de oudere vrouw.

Voorlopig gaat het met mijn kleinzoon nog de goede kant uit, maar ik hou mijn hart vast: hij is nog maar 16 jaar.

Jazeker
5 oktober 2008, 18:25
De ideale man is een uitstervende soort.
De ideale man heeft respect voor de vrouw, is beleefd, galant, charmant.

Tegenwoordig zijn de jonge mannen dat niet meer. Ze zijn onbeleefd, onverschillig, brutaal, gedragen zich rot naar de oudere vrouw.

Voorlopig gaat het met mijn kleinzoon nog de goede kant uit, maar ik hou mijn hart vast: hij is nog maar 16 jaar.

Je kent mij nog niet. ;-)

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 18:27
De ideale man heeft respect voor de vrouw, is beleefd, galant, charmant.

Tegenwoordig zijn de jonge mannen dat niet meer. Ze zijn onbeleefd, onverschillig, brutaal, gedragen zich rot naar de oudere vrouw.

Voorlopig gaat het met mijn kleinzoon nog de goede kant uit, maar ik hou mijn hart vast: hij is nog maar 16 jaar.

Blah. Dan ben ik de ideale man. En d"r zijn meer veeleisende vragen in dit topic waar ik aan kan voldoen. Zoals geld en ........

Maar. Gelukkig ben ik niet meer vrij. En ik voel mij ZEER gelukkig dat ik al dat niet meer hoef te gebruiken om te baltsen.

Als ik dat allemaal lees, dan ben ik ohhhhh zo tevreden dat ik gewoon mijn normale en gewone zelf kan zijn, zonder met alles wat ik heb en niet heb te moeten concurreren met 'de ideale man'.

From_Vlaanderen
5 oktober 2008, 18:29
De ideale man is een uitstervende soort.
De ideale man heeft respect voor de vrouw, is beleefd, galant, charmant.

Tegenwoordig zijn de jonge mannen dat niet meer. Ze zijn onbeleefd, onverschillig, brutaal, gedragen zich rot naar de oudere vrouw.

Voorlopig gaat het met mijn kleinzoon nog de goede kant uit, maar ik hou mijn hart vast: hij is nog maar 16 jaar.

Ik geloof dat dit sterk afhangt van opvoeding en opleiding.
Of de mannen tegenwoordig onbeleefd, onverschillig, brutaal,... zijn kan ik je niet zeggen, maar ik betwijfel of dit vroeger anders was. Misschien hadden de mensen toen wel meer respect voor de andere. Dit is er nu wat aan het uitgaan. Mondiger zijn ze alleszins geworden.
Vergeet niet dat je respect moet verdienen.
Zelf heb ik respect voor vele levensvormen met uitzonderingen van enkelen.
Deze kunnen er niet in slagen mij vertrouwen te geven en ik kan niet op hun rekenen, moet ik deze respecteren?
Als mens wel, als godsdienst ook, maar als persoon niet geloof ik.

HAMC
5 oktober 2008, 18:50
Ik ken verschillende koppels waar één van beide alcoholverslaafd is en die toch bijna perfect zijn.
Het is gewoon het aanvaarden van elkaars gebreken.
In sommige gevallen is alcoholverslaving zelfs juist het aanvullende dat het koppel bij elkaar houd.

Ken zelfs koppels waar onderling geweld de de bindende factor is.

Ik heb eens met iemand samengewoond die alcoholverslaafd was. Die veranderde zohard (als ze dronk, wat alle dagen was) dat je die niet meer herkende gewoonweg.

Op het laatste ging ze met haar 14 jarige dochter naar de stad en dan dronk ze daar totdat ze bewusteloos neerviel, kon de dochter zorgen dat ze thuisraakte.

Toen de dochter 14 jaar was begon die ook te drinken. Ik vroeg de moeder en haar moeder, de grootmoeder dus, of ze daar geen problemen inzagen, neen dat zagen ze niet, "het is maar Bailey's."

2 weken later heb ik de relatie dan maar beeindigd.

Ik kon daar gewoon niet meer tegen.

Jantje
5 oktober 2008, 19:13
Ik heb eens met iemand samengewoond die alcoholverslaafd was. Die veranderde zohard (als ze dronk, wat alle dagen was) dat je die niet meer herkende gewoonweg.

Op het laatste ging ze met haar 14 jarige dochter naar de stad en dan dronk ze daar totdat ze bewusteloos neerviel, kon de dochter zorgen dat ze thuisraakte.

Toen de dochter 14 jaar was begon die ook te drinken. Ik vroeg de moeder en haar moeder, de grootmoeder dus, of ze daar geen problemen inzagen, neen dat zagen ze niet, "het is maar Bailey's."

2 weken later heb ik de relatie dan maar beeindigd.

Ik kon daar gewoon niet meer tegen.

Binnen normale relaties maakt alcohol idd alles kapot.
Maar niet elke relatie is normaal in onze normen.

Daarom dat je alles relatief moet bekijken in wat normen en waarden zijn.

Nynorsk
5 oktober 2008, 19:47
Binnen normale relaties maakt alcohol idd alles kapot.
Maar niet elke relatie is normaal in onze normen.

Daarom dat je alles relatief moet bekijken in wat normen en waarden zijn.

Als je om kunt met het alcoholgebruik van je partner heb je geen normale relatie? :|

Jantje
5 oktober 2008, 19:57
Als je om kunt met het alcoholgebruik van je partner heb je geen normale relatie? :|

Ik heb zelf 6 jaar gevaren en tussen de dronkaards geleefd, en kan dus vanuit ervaring zeggen dat ze niet te vergelijken zijn.

Sommige zijn best genietbaar, zelfs stomdronken, andere zijn niet meer te genieten naar na hun eerste glas.

Dus ook alcoholverslaving is een relatief begrip. Veel hangt immers af van de invloed die alcohol heeft op de partner en in welke maten de drank word gebruikt.

Persoonlijk kan ik totaal niet om met alcoholverslaafden, maar weet dan wel om te gaan met drugsverslaafden. Alles is dus relatief en hangt van veel factoren af, in de eerste plaats van beide partners.

Tavek
5 oktober 2008, 20:04
De ideale man is een gelukkige man.

kiko
5 oktober 2008, 20:30
De ideale man is een uitstervende soort.
De ideale man heeft respect voor de vrouw, is beleefd, galant, charmant.

Tegenwoordig zijn de jonge mannen dat niet meer. Ze zijn onbeleefd, onverschillig, brutaal, gedragen zich rot naar de oudere vrouw.

Voorlopig gaat het met mijn kleinzoon nog de goede kant uit, maar ik hou mijn hart vast: hij is nog maar 16 jaar.
We zullen maar zwijgen over de ideale vrouw zeker ?

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 20:34
We zullen maar zwijgen over de ideale vrouw zeker ?

De ideale vrouw is op 't moment met onze TV aan't zappen tussen La Deux, Canvas en BBC.

Groentje-18
5 oktober 2008, 21:19
metafoor, groentje, metafoor.

Dat schreef ik toch ...

Groentje-18
5 oktober 2008, 21:21
In wat ben je dan veranderd nu? Of bedoelde je "metafoor"?

Edit: grote woorden zijn niet altijd stijlvol he, zeker als je ze niet correct gebruikt...

:rofl:

Dat schreef ik dus toch niet. Gelukkig maak jij nooit fouten hé Txiki?

Al zou ik metafoor nu niet bepaalt een groot worod noemen. :|

Dronkoers
5 oktober 2008, 21:22
Binnen normale relaties maakt alcohol idd alles kapot.
Maar niet elke relatie is normaal in onze normen.

Daarom dat je alles relatief moet bekijken in wat normen en waarden zijn.

Dat is niet altijd waar ;-)

Groentje-18
5 oktober 2008, 21:25
mijn ervaring is dat t moeilijk (of eigenlijk onmogelijk) is om met een verslaafde degelijke afspraken te maken (vroeg of laat kiest die toch eens eerst voor zijn/haar drug)

en zonder goeie afspraken kan je niet samenleven/samen opvoeden ...

k weet dat dat een hard zwart/wit standpunt is, maar ik vrees dat daar wel een lijn ligt voor mij ...

²
Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ...

Dronkoers
5 oktober 2008, 21:47
²
Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ...

Dus als ik zeg dat ik niet met een moslima kan samenleven, is dat geen discriminatie? ;-)

Firestone
5 oktober 2008, 21:52
Dus als ik zeg dat ik niet met een moslima kan samenleven, is dat geen discriminatie? ;-)Misschien wel positieve discriminatie in dit geval.

Ambiorix
5 oktober 2008, 21:54
Misschien wel positieve discriminatie in dit geval.

:-D

Dronkoers
5 oktober 2008, 21:55
Misschien wel positieve discriminatie in dit geval.

:-D

Ik weet dat je me graag ziet ;-)

Groentje-18
5 oktober 2008, 22:00
Dus als ik zeg dat ik niet met een moslima kan samenleven, is dat geen discriminatie? ;-)

Dat stond er niet. :P
Ik bedoelde dat je voor dat soort "discriminatie" (ivm partnerkeuze) je zeker niet moet verantwoorden of verontschuldigen, aan niemand. Iedereen trekt zijn eigen grenzen en kiest zelf met wie hij kan samenleven, tenslotte gaat het ook om jouw leven hé. :)

Dronkoers
5 oktober 2008, 22:01
Dat stond er niet. :P
Ik bedoelde dat je voor dat soort "discriminatie" (ivm partnerkeuze) je zeker niet moet verantwoorden of verontschuldigen, aan niemand. Iedereen trekt zijn eigen grenzen en kiest zelf met wie hij kan samenleven, tenslotte gaat het ook om jouw leven hé. :)

1 van uw weinige posten waarmee ik volledig akkoord ben ;-)

Nynorsk
5 oktober 2008, 22:06
Dat schreef ik toch ...

euh, nee.

Nynorsk
5 oktober 2008, 22:07
²
Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ...

Ik denk dat je weinig mensen gaat vinden die vinden dat je zoiets moet verantwoorden.

Groentje-18
5 oktober 2008, 22:36
euh, nee.

ik schreef eerst:
Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ...

en not again please!

manta
5 oktober 2008, 22:42
Ik ken verschillende koppels waar één van beide alcoholverslaafd is en die toch bijna perfect zijn.
Het is gewoon het aanvaarden van elkaars gebreken.
In sommige gevallen is alcoholverslaving zelfs juist het aanvullende dat het koppel bij elkaar houd.

Ken zelfs koppels waar onderling geweld de de bindende factor is.

:cheer: André Hazes :cheer:
http://www.seatwave.nl/FileStore/SEASON/IMAGE/samen-met-dre_002815_3_MainPicture.jpg

Nynorsk
5 oktober 2008, 22:43
ik schreef eerst:


en not again please!

ho jong.
Jij gebruikt hier "metamorfose" waar je "metafoor" moet gebruiken:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3726915&postcount=94

Ik antwoord daarop door te zeggen "metafoor, groentje, metafoor".
Dat is helemaal niet slecht bedoeld, je zin met je metamorfose klinkt gewoon erg grappig zo.

Wat heeft die fout van jou nu te maken met je uitspraak "Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ..."???

Loop je nu niet wat te hard van stapel?
Wat doe ik je nu eigenlijk weer verkeerd?

Groentje-18
5 oktober 2008, 22:47
ho jong.
Jij gebruikt hier "metamorfose" waar je "metafoor" moet gebruiken:
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3726915&postcount=94

Ik antwoord daarop door te zeggen "metafoor, groentje, metafoor".
Dat is helemaal niet slecht bedoeld, je zin met je metamorfose klinkt gewoon erg grappig zo.

Wat heeft die fout van jou nu te maken met je uitspraak "Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ..."???

Loop je nu niet wat te hard van stapel?
Wat doe ik je nu eigenlijk weer verkeerd?

Ik dacht dat jij replyde op een ander post (dat aan dronkoers) omdat 't daar onder stond.
Als je de thread eerst volledig had gelezen had je gezien (met name vlak onder de post die je quote) dat ik mezelf nadien verbeterde.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3727660&postcount=153

Nynorsk
5 oktober 2008, 22:55
Ik dacht dat jij replyde op een ander post (dat aan dronkoers) omdat 't daar onder stond.
Als je de thread eerst volledig had gelezen had je gezien (met name vlak onder de post die je quote) dat ik mezelf nadien verbeterde.
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3727660&postcount=153

Ik lees gewoon je reactie tgo mij hoor. Wil je dat ik al je posts ga lezen?
Dus: wat doe ik nu eigenlijk weer verkeerd?

Groentje-18
5 oktober 2008, 22:58
Read above... ?? :?

En nogmaals: not again please. Dat geldt ook voor de anderen.

De_Laatste_Belg
5 oktober 2008, 22:59
Zo zie ik het graag sé. Twee vrouwen die vechten om de ideale man. :evil:





(ik denk/hoop dat Nyn vrouwelijk is)

Nynorsk
5 oktober 2008, 23:00
Read above... ?? :?

En nogmaals: not again please. Dat geldt ook voor de anderen.

Read above waar?

Je zoekt het zelf hoor. Je zou gewoon kunnen zeggen: 'k heb het achteraf zelf gezien, zie post nr zoveel.

Maar nee, er moét weer gestook en onvriendelijkheid komen. En dan gaan huilebalken.

Nynorsk
5 oktober 2008, 23:01
(ik denk/hoop dat Nyn vrouwelijk is)

op en top ;-)

Groentje-18
5 oktober 2008, 23:03
Read above waar?

Je zoekt het zelf hoor. Je zou gewoon kunnen zeggen: 'k heb het achteraf zelf gezien, zie post nr zoveel.

Maar nee, er moét weer gestook en onvriendelijkheid komen. En dan gaan huilebalken.

Dat staat dus in mijn bovenste post ...
en ... :? :? :?

:boo:

Groentje-18
5 oktober 2008, 23:04
Zo zie ik het graag sé. Twee vrouwen die vechten om de ideale man. :evil:





(ik denk/hoop dat Nyn vrouwelijk is)

Ik vecht precies niet zo graag. En al zeker niet om een man. :?

Nynorsk
5 oktober 2008, 23:10
Dat staat dus in mijn bovenste post ...
en ... :? :? :?

:boo:

ik bedoelde dat je dat ook gewoon in post nr 164 had kunnen zetten. Je moet daar nu niet moeilijk over gaan doen, jasses.

ik lees niet al je posts. misschien wel een goed idee dat je de posts leest waar je op reageert voor je weer helemaal nutty begint te doen.

manta
5 oktober 2008, 23:23
Mss is den ideale man degene die der mee kan lachen ... (http://nl.youtube.com/watch?v=QSnvL-dd6Vw);-)

8-)

Txiki
6 oktober 2008, 04:33
Dat schreef ik dus toch niet. Gelukkig maak jij nooit fouten hé Txiki?

Al zou ik metafoor nu niet bepaalt een groot worod noemen. :|

Ik ben nog eens gaan kijken. Er staat wel degelijk metamorfose en niet metafoor... Het is misschien geen groot woord, maar je weet duidelijk niet het verschil tussen het ene en het andere... gebruik het dan liever niet.

En weer schrijf je een taalfout...

Txiki schrijft inderdaad zeer weinig of geen taalfouten. Voor mij mag iemand zoveel noten op zijn zang hebben als ie wil, wie taalfouten maakt, ligt er.

Zou ik er nu eentje maken om je een plezier te doen?

Txiki
6 oktober 2008, 04:37
ik bedoelde dat je dat ook gewoon in post nr 164 had kunnen zetten. Je moet daar nu niet moeilijk over gaan doen, jasses.

ik lees niet al je posts. misschien wel een goed idee dat je de posts leest waar je op reageert voor je weer helemaal nutty begint te doen.

Wat is "nutty doen"? Klinkt wel goed.

Jantje
6 oktober 2008, 05:20
Dus als ik zeg dat ik niet met een moslima kan samenleven, is dat geen discriminatie? ;-)

Ik denk dat jij geen moslima kent, anders zou je zo iets dom niet posten.
Als niet molsim is het immers best te doen als man om met een moslima samen te leven, in veel gevallen gaat dat zelfs makkelijker dan een niet moslim vrouw die met een moslim gaat samen leven. Hoewel ook hier alles weer relatief is en er ook in deze samenstelling zeer gelukkige en geslaagde koppels zijn.

Dronkoers
6 oktober 2008, 05:45
Ik denk dat jij geen moslima kent, anders zou je zo iets dom niet posten.
Als niet molsim is het immers best te doen als man om met een moslima samen te leven, in veel gevallen gaat dat zelfs makkelijker dan een niet moslim vrouw die met een moslim gaat samen leven. Hoewel ook hier alles weer relatief is en er ook in deze samenstelling zeer gelukkige en geslaagde koppels zijn.

"Als" Jantje, als... ;-)

Eigenlijk wel grappig dat je dit dan juist bevestigd, als ze zeggen dat ze niet met een verslaafde willen samenwonen, wordt er niks gezegd, en nu wordt "verslaafde" vervangen door "moslima" (wel bewust gekozen omdat dit gevoeliger ligt natuurlijk :-P) en 't is al heel wat anders ;-)

exodus
6 oktober 2008, 09:36
De ideale man is een theoritische discussie. Iedereen heeft wel iemand dat ideaal is voor hem maar dat hangt af vanuit welk opzicht je het bekijkt.

Er is niemand die je kent zoals een partner, en er is niemand die je zwakke plekken zo sterk kan raken als een partner. Hopen op de ideale partner en daarbij denken dat alles koek en ei gaat zijn is een illusie. Mensen worden door elkaar aangetrokken niet alleen door dat onzcihtbare dat liefde wordt genoemd maar ook omdat ze zichzelf tegenkomen in de ander, of in bepaalde zaken moeten groeien, daar waar die partner hun het best in kan helpen.

Jazeker
6 oktober 2008, 09:41
(ik denk/hoop dat Nyn vrouwelijk is)

En wat voor een ;-)

Anna List
6 oktober 2008, 09:51
we werken eraan :


2-daagse CURSUS VOOR MANNEN

Alleen toegankelijk voor mannen!
Let op: vanwege de complexiteit en moeilijkheidsgraad van de lessen, zal
elke cursus maximaal 8 cursisten accepteren.
De cursus is verdeeld over 2 dagen en zal de volgende onderwerpen omvatten:

DAG 1
HOE GEEF IK DE PLANTEN WATER
Stappenplan en diavoorstelling

TOILETROLLEN: GROEIEN ZE ZELF WEER AAN?
Groepsdiscussie

VERSCHILLEN TUSSEN DE WASMAND EN DE VLOER
Oefenen met verschillende soorten
wasmanden (visualisatietraining)

IS HET GENETISCH GEZIEN MOGELIJK STIL TE ZITTEN ALS ZIJ FILEPARKEERT?
Rij-simulator

DE AFSTANDSBEDIENING
De afstandsbediening loslaten: telefonische hulplijn en diverse praatgroepen

HOE KAN JE DINGEN VINDEN
Training in het zoeken op de goede plek, in plaats van schreeuwend het hele huis overhoop te halen.
Open forum

DAG 2
LEGE MELKPAKKEN: KOELKAST OF PRULLENBAK?
Groepsdiscussie en rollenspel

BLOEMEN MEEBRENGEN VOOR HAAR IS NIET SCHADELIJK VOOR JE GEZONDHEID
PowerPoint presentatie

ECHTE MANNEN VRAGEN DE WEG ALS ZE VERDWAALD ZIJN
Waar-gebeurd verhaal van de man die het eens probeerde

DE VAAT/ SERVIESGOED: VLIEGEN ZE ZELF NAAR HET AANRECHT/ AFWASMACHINE?
Debat met enkele experts

BASISVERSCHILLEN TUSSEN JE MOEDER EN JE PARTNER
Praktijkles en rollenspel

HET IDEALE WINKELMAATJE ZIJN
Ontspanningsoefeningen, medidatie en
ademhalingstechnieken

BELANGRIJKE DATA ONTHOUDEN & BELLEN ALS JE LATER THUIS KOMT
Neem agenda/ PDA mee naar de cursus

LOSLATEN: ERMEE LEREN LEVEN DAT JE TOCH NOOIT GELIJK HEBT
Persoonlijke begeleiding mogelijk
Stuur dit zo snel mogelijk door, des te sneller kunnen we starten!

Jazeker
6 oktober 2008, 09:54
Heeft dat hier niet nog maar net gestaan?

Anna List
6 oktober 2008, 09:55
Heeft dat hier niet nog maar net gestaan?

kreeg dat een minuutje geleden per mail ...

Nelle
6 oktober 2008, 10:21
De ideale man doet graag het huishouden, laat mij doen waar ik zin in heb en zegt dat ik altijd gelijk heb :-D

Uh-Huh
6 oktober 2008, 13:06
De ideale man voor mij is een moslim.

Dat zegt alles, denk ik.

Groentje-18
6 oktober 2008, 13:09
Ik ben nog eens gaan kijken. Er staat wel degelijk metamorfose en niet metafoor... Het is misschien geen groot woord, maar je weet duidelijk niet het verschil tussen het ene en het andere... gebruik het dan liever niet.

En weer schrijf je een taalfout...

Txiki schrijft inderdaad zeer weinig of geen taalfouten. Voor mij mag iemand zoveel noten op zijn zang hebben als ie wil, wie taalfouten maakt, ligt er.

Zou ik er nu eentje maken om je een plezier te doen?

Vandaar dat ik het woord toen ik het de eerste keer gebruikte, juist gebruikte zeker?
Ik heb gewoon een fout gemaakt met snel te willen zijn Txiki, doe daar aub toch niet zo dramatisch over. Please! En als je even de hele thread had gelezen had je gezien dat ik zei dat ik die fout idd gemaakt had...

Sinds wanneer is "ie" deftig Nederlands?

Txiki
6 oktober 2008, 13:11
Vandaar dat ik het woord toen ik het de eerste keer gebruikte, juist gebruikte zeker?
Ik heb gewoon een fout gemaakt met snel te willen zijn Txiki, doe daar aub toch niet zo dramatisch over. Please! En als je even de hele thread had gelezen had je gezien dat ik zei dat ik die fout idd gemaakt had...

Sinds wanneer is "ie" deftig Nederlands?

:rofl:

Groentje-18
6 oktober 2008, 13:12
Zet mij op je negeerlijst aub Txiki. Jij bent zo iemand waarbij ik niet eens wìl "op een goed blaadje staan". Dank je en salut!

Txiki
6 oktober 2008, 13:14
Zet mij op je negeerlijst aub Txiki. Jij bent zo iemand waarbij ik niet eens wìl "op een goed blaadje staan". Dank je en salut!

Judgement Night! Ik doe wat ik wil, miss. Leer ermee leven.

Groentje-18
6 oktober 2008, 13:16
Val mij er dan niet mee lastig.

Txiki
6 oktober 2008, 13:17
Val mij er dan niet mee lastig.

Nogmaals: ik doe wat ik wil, miss. Bepaal jij maar je eigen houding.

PS: laat die bomen nu toch eens met rust.

Groentje-18
6 oktober 2008, 13:22
:roll:
For the record: dat toontje staat je niét.

Txiki
6 oktober 2008, 13:36
:roll:
For the record: dat toontje staat je niét.

Alsof ik daarvan wakker lig, miss.

circe
6 oktober 2008, 13:54
De ideale man voor mij is een moslim.

Dat zegt alles, denk ik.


Inderdaad. :lol:

piraat
6 oktober 2008, 14:09
De ideale man doet graag het huishouden, laat mij doen waar ik zin in heb en zegt dat ik altijd gelijk heb :-D
Ja, nu ben je over een janet/sloef bezig :-) waar ga je naartoe voor te neuken ? In feite heb jij 2 mannen nodig.:lol:

piraat
6 oktober 2008, 14:10
De ideale man voor mij is een moslim.

Dat zegt alles, denk ik.:lol::lol::lol::lol::lol:

Nelle
6 oktober 2008, 14:22
Ja, nu ben je over een janet/sloef bezig :-) waar ga je naartoe voor te neuken ? In feite heb jij 2 mannen nodig.:lol:

2 mannen? Daar kan ik mee leven :lol:

piraat
6 oktober 2008, 15:57
Ik ben nog eens gaan kijken. Er staat wel degelijk metamorfose en niet metafoor... Het is misschien geen groot woord, maar je weet duidelijk niet het verschil tussen het ene en het andere... gebruik het dan liever niet.

En weer schrijf je een taalfout...

Txiki schrijft inderdaad zeer weinig of geen taalfouten. Voor mij mag iemand zoveel noten op zijn zang hebben als ie wil, wie taalfouten maakt, ligt er.
Zou ik er nu eentje maken om je een plezier te doen?
Wat onnozel, dat gezeik over taalfouten ?! Schoolmeester zeker ? Of uw roeping gemist ? Niets is zo lullig als te liggen zagen over een schrijffout. Gewoonlijk doen ze dat als ze niet meer weten wat zeggen.

piraat
6 oktober 2008, 15:58
2 mannen? Daar kan ik mee leven :lol: Eén huisslaafje, en één voor zich mee te amuseren ? Waarom geen derde, die stinkend rijk is, maar impotent ?;-)

Txiki
6 oktober 2008, 15:59
Wat onnozel, dat gezeik over taalfouten ?! Schoolmeester zeker ? Of uw roeping gemist ? Niets is zo lullig als te liggen zagen over een schrijffout. Gewoonlijk doen ze dat als ze niet meer weten wat zeggen.

Waardoor u er nu dus over begint? 8-)

piraat
6 oktober 2008, 16:01
Waardoor u er nu dus over begint? 8-)
Ik doe wat ik wil, man. Ik bepaal mijn houding zelf wel , ik heb jou niet gefloten om me te zeggen wat ik moet doen of niet :-)

Nelle
6 oktober 2008, 16:04
Eén huisslaafje, en één voor zich mee te amuseren ? Waarom geen derde, die stinkend rijk is, maar impotent ?;-)

Omdat geld mij niet interesseert...met twee mannen zal ik wel genoeg aandacht krijgen zeker?

Txiki
6 oktober 2008, 16:08
Ik doe wat ik wil, man. Ik bepaal mijn houding zelf wel , ik heb jou niet gefloten om me te zeggen wat ik moet doen of niet :-)

:rofl: schitterend!

piraat
6 oktober 2008, 16:10
Omdat geld mij niet interesseert...met twee mannen zal ik wel genoeg aandacht krijgen zeker?
Hangt er vanaf...Mischien zijn ze alletwee wel in jouw geld geïnterresseerd, en niet in jouw on-perfecte persoontje:lol:

Nelle
6 oktober 2008, 16:13
Hangt er vanaf...Mischien zijn ze alletwee wel in jouw geld geïnterresseerd, en niet in jouw on-perfecte persoontje:lol:

Dan ga je er van uit dat ik veel geld zou hebben...

cor
6 oktober 2008, 16:13
De ideale man voor mij is een moslim.

Dat zegt alles, denk ik.
Dat zegt iets over uw achtergrond en over de mate waarin je reeds je eigen mening wist te vormen, los van de brainwash die elke opvoeding is.
M.a.w. de mate waarin je er reeds in slaagt jezelf te zijn.

Uh-Huh
6 oktober 2008, 20:58
Dat zegt iets over uw achtergrond en over de mate waarin je reeds je eigen mening wist te vormen, los van de brainwash die elke opvoeding is.
M.a.w. de mate waarin je er reeds in slaagt jezelf te zijn.
Ja precies, wat je zegt. Hij zal me wel nog een beetje moeten disciplineren, vrees ik. ;-)

André de Hollander
6 oktober 2008, 21:28
De ideale man voor mij is een moslim.

Dat zegt alles, denk ik.

Ja precies, wat je zegt. Hij zal me wel nog een beetje moeten disciplineren, vrees ik. ;-)

Met het risico dom gevonden te worden, toch maar de vraag: leg uit?
Het zegt mij namelijk helemaal niets.

piraat
6 oktober 2008, 23:42
Dan ga je er van uit dat ik veel geld zou hebben...
Om er meerdere mannen op na te houden moet je ofwel beeldschoon, ofwel stinkend rijk zijn. Want maak je geen illussie's, voor je intelligentie komen ze niet:lol:

HAMC
6 oktober 2008, 23:45
Om er meerdere mannen op na te houden moet je ofwel beeldschoon, ofwel stinkend rijk zijn. Want maak je geen illussie's, voor je intelligentie komen ze niet:lol:

Het kan toch dat ze alleen maar willen praten? :)

Jaani_Dushman
6 oktober 2008, 23:48
ofwel stinkend rijk zijn.Oh ja. Zo'n hautaine omhooggevallen troela die altijd met haar neus in de lucht loopt omdat madamme er warmpjes bijzit. :|

Hoi. :| Hoi. :|

MaGNiFiCaT
6 oktober 2008, 23:50
Oh ja. Zo'n hautaine omhooggevallen troela die altijd met haar neus in de lucht loopt omdat madamme er warmpjes bijzit. :|

Hoi. :| Hoi. :|


Hmmmmm, ik loop helemaal WARM van zulke vrouwen!8-)8-)

Jaani_Dushman
6 oktober 2008, 23:52
Hmmmmm, ik loop helemaal WARM van zulke vrouwen!8-)8-)Ze zijn allemaal voor jou!

MaGNiFiCaT
6 oktober 2008, 23:56
Ze zijn allemaal voor jou!

Weet ik wel.

Jaani_Dushman
7 oktober 2008, 00:00
Weet ik wel.Stoefer. ;-)

Nelle
7 oktober 2008, 07:44
Om er meerdere mannen op na te houden moet je ofwel beeldschoon, ofwel stinkend rijk zijn. Want maak je geen illussie's, voor je intelligentie komen ze niet:lol:

Ik maak mij geen illusies...:lol:

piraat
7 oktober 2008, 08:39
Hmmmmm, ik loop helemaal WARM van zulke vrouwen!8-)8-)
Ben je dan lesbienne ? Jij bent toch geen man zeker ?8O Want een man die Fabiola aantrekkellijk vind ?! Ik vind dat angstaanjagend, die necrofielen ? Weerzinwekkend...

piraat
7 oktober 2008, 08:40
Het kan toch dat ze alleen maar willen praten? :)
Over haar geld, of over haar kont ?:-)

Txiki
7 oktober 2008, 08:56
Hmmmmm, ik loop helemaal WARM van zulke vrouwen!8-)8-)

Heet jij Eddy Boremans?

nubian
7 oktober 2008, 12:44
..... Blond met blauwe ogen, neger, aziaat ? wat is jullie Ideale Man ?:-)
Jimi Hendrix

HAMC
7 oktober 2008, 12:46
Jimi Hendrix

:cheer: Drugsdoden! :cheer:

Anna List
7 oktober 2008, 12:56
dood, en toch nog auteursrechten binnenrijven bedoelt ze hamc ;-)

Derk de Tweede
7 oktober 2008, 16:51
IK....8-)


http://www.stand.nl/forum/images/smilies/bye.gif

Derk de Tweede
7 oktober 2008, 16:52
:cheer: Drugsdoden! :cheer:

Jimi Feedback...8-)

hecate
9 november 2008, 08:33
Mijn ervaring is dat dat heel goe meevalt. Ik heb het dan wel niet over speed- en heroïnegebruikers enzo. Dat lijkt me een ferme tegenvaller, maar daar heb ik niet zoveel ervaring mee (behalve dan een stage in De Sleutel).

Mijn vader en ex-schoonvader zijn alcoholverslaafd. Met mijn vader heb ik 18 jaar zonder grote problemen samengeleefd (en onlangs nog eens een paar maanden, ook dat ging uitstekend). Mijn moeder leeft al veel langer dan ik probleemloos samen met mijn vader - ze zijn een héél sterk en warm koppel en ze zien elkaar doodgraag. Mijn ex-schoonvader is niet bepaald mijn ideale man, maar niet omwille van zijn alcoholgebruik en -verslaving. 't is nen hele toffe, en ook hij leeft al sinds de kippen nog tanden hadden liefdevol samen met zijn vrouw.

Ik zou een relatie dus zeker niet afbreken omwille van een alcoholprobleem, maar dat ten volle de kans geven.

Wat ik niet zo tof zou vinden is mocht het probleem weggemoffeld worden (stiekem drinken enzo). Ik hoef natuurlijk niet alles te weten wat mijn partner doet, maar als hij iets niet zou zeggen omdat hij het gevoel heeft daar niet bij mij mee terecht te kunnen, dan lijkt me dat een alarmsignaal dat er iets fout zit.
hoe weet jij dat je partner je alles zegt?

Nynorsk
9 november 2008, 11:02
hoe weet jij dat je partner je alles zegt?

Niet.
Daar draait vertrouwen om eh.

Jazeker
9 november 2008, 11:05
Niet.
Daar draait vertrouwen om eh.

Hey Nynni... welcome back. :>