PDA

View Full Version : Keizerskroning


Patriot!
31 maart 2004, 21:12
Na een referendum op volksinitiatief werd het parlement afgeschaft. Een aantal forum-elitairen werden onder huisarrest geplaatst, en Patriot I werd tot Keizer uitgeroepen.

Verkiezingen zijn afgeschaft, en het forumvolk is gelukkig omdat de Keizer beslist heeft dat zij NOOIT nog zullen worden ingevoerd.

Het forumarbitragehof verliest al haar gezag, en haar leden zullen dienst doen als hofnarren der Keizer.

Patriot!
31 maart 2004, 21:20
DE FORUMDEMOCRATIE HEEFT OPGEHOUDEN TE BESTAAN.



RIP

Dies
31 maart 2004, 21:28
Kan er iemand Patriot! doen ophouden te bestaan?

Spetsnaz
31 maart 2004, 21:31
Kan er iemand Patriot! doen ophouden te bestaan?

ik denk dat de ban van bruno nog niet duidelijk genoeg was als signaal naar de bubclan

FunckyBoy
31 maart 2004, 21:37
DE FORUMDEMOCRATIE HEEFT OPGEHOUDEN TE BESTAAN.



RIP

Sorry, die quoteer ik als kiezersbedrog. De belofte was dat het forum parlement werd vernietigd en er een BROF kwam die macht had over ALLES.

Ook had ik niet gestemd voor een keizer maar voor een premier, als dit zo voort blijft duren denk ik dat er meer mensen hier eerder willen overstappen naar het oude. (jammer, het had mooi geweest kunnen zijn)

AFSCHAFFEN DIE HANDEL EN LATE HET BROF HEERSEN OVER ALLES

Mvg Funcky

De Revolutionaire Raad
31 maart 2004, 21:41
(jammer, het had mooi geweest kunnen zijn)

inderdaad. het is dan ook volledig om zeep geholpen door enkele regelneven.
Patriot drukt zich wat onstuimig uit.


AFSCHAFFEN DIE HANDEL EN LATE HET BROF HEERSEN OVER ALLES

Dat is het doel van de revolutie.

FunckyBoy
31 maart 2004, 21:42
Vandaar ik ook akkoord ging met de vorige post.

Supe®Staaf
31 maart 2004, 21:42
Kan er iemand Patriot! doen ophouden te bestaan?Komkom. Val uw poulain nu niet meteen af omdat de glorie hem naar het bolle hoofd steeg.
:lol: :lol: :lol:

Dies
31 maart 2004, 21:46
Komkom. Val uw poulain nu niet meteen af
Wat heeft Amélie hier mee te maken?

Vlaamse Leeuw
31 maart 2004, 22:11
Na een referendum op volksinitiatief werd het parlement afgeschaft. Een aantal forum-elitairen werden onder huisarrest geplaatst, en Patriot I werd tot Keizer uitgeroepen.

Verkiezingen zijn afgeschaft, en het forumvolk is gelukkig omdat de Keizer beslist heeft dat zij NOOIT nog zullen worden ingevoerd.

Het forumarbitragehof verliest al haar gezag, en haar leden zullen dienst doen als hofnarren der Keizer.

:roll: :roll: :roll:

Spetsnaz
31 maart 2004, 22:12
het ergst van al is dat ernstige mensen zoals dies zich laten inpakken door iemand als patriot

Patriot!
1 april 2004, 06:57
Doe geen moeite, ik heb al gewonnen. De forumdemocratie is nu echt wel dood.

Pelgrim
1 april 2004, 10:29
LEVE DE REPUBLIEK, LEVE DE REVOLUTIE!

LAAT DE GUILLOTINE KOMEN! :twisted:

Maus
1 april 2004, 10:31
Na een referendum op volksinitiatief werd het parlement afgeschaft. Een aantal forum-elitairen werden onder huisarrest geplaatst, en Patriot I werd tot Keizer uitgeroepen.

Verkiezingen zijn afgeschaft, en het forumvolk is gelukkig omdat de Keizer beslist heeft dat zij NOOIT nog zullen worden ingevoerd.

Het forumarbitragehof verliest al haar gezag, en haar leden zullen dienst doen als hofnarren der Keizer.

Twas gisterenavond wel nog een beetje vroeg om uw 1 april - grap boven te halen.

De Garde
1 april 2004, 10:57
LEVE DE REPUBLIEK, LEVE DE REVOLUTIE!

LAAT DE GUILLOTINE KOMEN! :twisted:

roffelroffelroffelroffel - tchack! - unaniem applaus

Dies
1 april 2004, 13:05
het ergst van al is dat ernstige mensen zoals dies zich laten inpakken door iemand als patriot
Pasen zal met Pinksteren moeten vallen alvorens dat gebeuren zal hoor.

Vlaamse Leeuw
1 april 2004, 17:10
Doe geen moeite, ik heb al gewonnen. De forumdemocratie is nu echt wel dood.

Jaja, leef maar voort in uw droomwereld!

Patriot!
1 april 2004, 18:12
Na een referendum op volksinitiatief werd het parlement afgeschaft. Een aantal forum-elitairen werden onder huisarrest geplaatst, en Patriot I werd tot Keizer uitgeroepen.

Verkiezingen zijn afgeschaft, en het forumvolk is gelukkig omdat de Keizer beslist heeft dat zij NOOIT nog zullen worden ingevoerd.

Het forumarbitragehof verliest al haar gezag, en haar leden zullen dienst doen als hofnarren der Keizer.

Twas gisterenavond wel nog een beetje vroeg om uw 1 april - grap boven te halen.


Ik weet het, maar ik moest naar school vandaag :wink:

Herman Desmedt ©HD
1 april 2004, 18:34
Euh ...
... ben op zoek naar een ander forum ...
SUggesties ? ? ? ?

Tantist
2 april 2004, 08:57
Na een referendum op volksinitiatief werd het parlement afgeschaft. Een aantal forum-elitairen werden onder huisarrest geplaatst, en Patriot I werd tot Keizer uitgeroepen.

Verkiezingen zijn afgeschaft, en het forumvolk is gelukkig omdat de Keizer beslist heeft dat zij NOOIT nog zullen worden ingevoerd.

Het forumarbitragehof verliest al haar gezag, en haar leden zullen dienst doen als hofnarren der Keizer.

:roll: :roll: :roll:

Een voorsmaakje van wat er gebeurd als de BUB echt aan de macht zou komen (in een of ander parallel universum)

Herman Desmedt ©HD
3 april 2004, 07:41
Een voorsmaakje van wat er gebeurd als de BUB echt aan de macht zou komen (in een of ander parallel universum)

Cordon rond de BUB ?

Patriot!
3 april 2004, 11:58
:roll: :roll: :roll:

Een voorsmaakje van wat er gebeurd als de BUB echt aan de macht zou komen (in een of ander parallel universum)


De humorloze Niveanen hebben niet eens door dat er op 1 april grappen gemaakt mogen worden. In een Nieuw-Vlaams republiekske zal dit ongetwijfeld niet meer zo zijn.

C uit W
3 april 2004, 12:44
Een voorsmaakje van wat er gebeurd als de BUB echt aan de macht zou komen (in een of ander parallel universum)


De humorloze Niveanen hebben niet eens door dat er op 1 april grappen gemaakt mogen worden. In een Nieuw-Vlaams republiekske zal dit ongetwijfeld niet meer zo zijn.
Bubbels zouden beter wat oefenen in 'kalenderlezen'.
31 maart is nog steeds geen 1 april

Tantist
3 april 2004, 13:04
Een voorsmaakje van wat er gebeurd als de BUB echt aan de macht zou komen (in een of ander parallel universum)


De humorloze Niveanen hebben niet eens door dat er op 1 april grappen gemaakt mogen worden. In een Nieuw-Vlaams republiekske zal dit ongetwijfeld niet meer zo zijn.

Als Patriot vandaag wint betekent dat dat Het Volk wil dat de forumdemocratie wordt afgeschaft!

postdatum:

Woensdag 24 maart 2004

http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=12220

Schijnheilige leugenaar