PDA

View Full Version : Zatlappen hater Fanclub

piraat
10 oktober 2008, 16:51
Wie haat er hier zatlappen ?:-)

Diplomatius
10 oktober 2008, 16:53
Zatte piraten, daar heb ik iets tegen ja. :twisted:

Mensen die alcohol drinken niet.

manta
10 oktober 2008, 16:57
Zatte piraten, daar heb ik iets tegen ja. :twisted:

Mensen die alcohol drinken niet.

Pffff, zatte piraten hebben goei advokaten ... ;-)

Daar valt dus niets tegen te beginnen .. :-D

Diplomatius
10 oktober 2008, 16:59

Dank U, maar de topicstarter is bij mijn weten (nog) geen cliënt van mij :twisted:

Nelle
10 oktober 2008, 17:00
ik ben fan van zatlappen...allé als ze niet te ambetant doen

HAMC
10 oktober 2008, 17:01
Ik rijd naar de kust vanavond en ja, daar ga ik me zat zuipen.

:cheer: Het is feest :cheer:

Kallikles
10 oktober 2008, 17:02
Ik haat zatlappen, vooral achter het stuur...

Alcohol, religie en andere narcotica zijn slecht voor de geestelijke gezondheid!

manta
10 oktober 2008, 17:03
Ik haat zatlappen, vooral achter het stuur...

Alcohol, religie en andere narcotica zijn slecht voor de geestelijke gezondheid!

Hoe zuur ...:-(

Diplomatius
10 oktober 2008, 17:03

:cheer: Nelle :cheer:

:cheer::cheer: met-Nelle-aan-de-toog-hangen :cheer::cheer:

LastMohican
10 oktober 2008, 17:15
Zelfhaat is ongezond. :rofl:

Vanavond op cafeeeee !!!

Diplomatius
10 oktober 2008, 17:16
Zelfhaat is ongezond. :rofl:

Vanavond op cafeeeee !!!

Bij deze ga ik 'the office' verlaten om mij een ferm stuk in mijn kl*ten te drinken !

:cheer: drinken ! :cheer:

Mitgard
10 oktober 2008, 17:16
Bij deze ga ik 'the office' verlaten om mij een ferm stuk in mijn kl*ten te drinken !

wat wordt het?

café café?

Groentje-18
10 oktober 2008, 21:10
Wie haat er hier zatlappen ?:-)

Mensen die zoveel drinken en dan andere storen/beliegen/bedriegen/... daar hou ik niet van. Maar 'haten' is een groot woord dat ik niet graag gebruik, hoogstens om gedrag aan te duiden.

piraat
10 oktober 2008, 21:41
Dank U, maar de topicstarter is bij mijn weten (nog) geen cliënt van mij :twisted:
Jij bent dan ook geen goede advokaat. Ik vind je weinig overtuigend, als ik oordeel naar wat je hier zoal neerpent...Met al mijn "respect", Maître:lol:

piraat
10 oktober 2008, 21:42

Daar valt dus niets tegen te beginnen .. :-Dals je 't maar weet. Ik ben trouwens broodnuchter, eerste vereiste om piraterij tot een goed einde te brengen.8-)

piraat
10 oktober 2008, 21:44
Hoe zuur ...:-(Zatlapperij achter het stuur haten is zuur ? Tot er zo ééntje je omver rijd mischien ? Dan zal je wel anders reageren denk ik...Zoals iedereen.

filosoof
10 oktober 2008, 21:45
Wie haat er hier zatlappen ?:-)Heb je weer schrik?

piraat
10 oktober 2008, 21:46

Zatte advokaten !:lol: Dan weten we ineens waarom het gerecht op niks trekt hier. Onbekwame alcoholiekers :lol:

piraat
10 oktober 2008, 21:47
Mensen die zoveel drinken en dan andere storen/beliegen/bedriegen/... daar hou ik niet van. Maar 'haten' is een groot woord dat ik niet graag gebruik, hoogstens om gedrag aan te duiden.
Wat zou je denken van een echtgenoot, die na een jaar of wat huwelijk aan de drank gaat, en dagelijks poepeloerezat thuiskomt, en dan van alles wil doen met jou ?:twisted:

PollyCorrect
10 oktober 2008, 21:48

Wahahahaha!

piraat
10 oktober 2008, 21:48
Heb je weer schrik? Schrik ? Van wat ? Leg eens uit, jongen ?8-)

Nelle
11 oktober 2008, 09:04
:cheer: Nelle :cheer:

:cheer::cheer: met-Nelle-aan-de-toog-hangen :cheer::cheer:

't is al goed...'k heb al koppijn :?

Dronkoers
11 oktober 2008, 09:53
Deze draad verklaart de oorlog

Jazeker
11 oktober 2008, 09:53
Deze draad verklaart de oorlog

Dan heb je de flitspaallovers draad gemist.

Dronkoers
11 oktober 2008, 10:01
Dan heb je de flitspaallovers draad gemist.

Hoog tijd dat ik hier wat virussen ga posten ;-)

LastMohican
11 oktober 2008, 10:04
DRONKIE !

Jazeker
11 oktober 2008, 10:05
Ja lap... dan denkt ge dat een 19 inch scherm groot genoeg is...

Spliff
11 oktober 2008, 10:11

Dat zei die arts ook toen ie de foto's van Dronkoers' lever zag.....

Jazeker
11 oktober 2008, 10:14

:-D

En ook :cheer: Spliff :cheer: Welcome back!

manta
11 oktober 2008, 10:20
Zatlapperij achter het stuur haten is zuur ? Tot er zo ééntje je omver rijd mischien ? Dan zal je wel anders reageren denk ik...Zoals iedereen.

Op de openbare weg moet je dat niet zijn ...
Maar er bestaat zoiets als een circuit (in praktijk een veld van een boer dat je mag gebruiken zolang de groen zeveraars ni komen klagen) , daar kan je dat wel eens doen, net als racen hoort het op de openbare weg niet thuis , dat wel ...
Niets zo leuk als een feestje met een paar crossauto's erbij ...:-D

Dronkoers
11 oktober 2008, 10:25

:cheer: :cheer: :cheer: Spliff!! :cheer: :cheer: :cheer:

Dronkoers
11 oktober 2008, 10:25
DRONKIE !

Volgens mij begin jij slechtziend te worden ;-)

en :cheer: LastMohican :cheer: natuurlijk

piraat
11 oktober 2008, 11:35
Op de openbare weg moet je dat niet zijn ...
Maar er bestaat zoiets als een circuit (in praktijk een veld van een boer dat je mag gebruiken zolang de groen zeveraars ni komen klagen) , daar kan je dat wel eens doen, net als racen hoort het op de openbare weg niet thuis , dat wel ...
Niets zo leuk als een feestje met een paar crossauto's erbij ...:-D
Goed voor op privé-circuits wat de onnozelle te gaan uithangen. Zolang je enkel je eigen lijf en voertuig kunt beschadigen kan het me eigenlijk weinig schelen. Integendeel, als er ene zich te pletter rijd, zijn we er vanaf.:twisted: Hé Dronkoers ?:twisted:

Dronkoers
11 oktober 2008, 11:37
Goed voor op privé-circuits wat de onnozelle te gaan uithangen. Zolang je enkel je eigen lijf en voertuig kunt beschadigen kan het me eigenlijk weinig schelen. Integendeel, als er ene zich te pletter rijd, zijn we er vanaf.:twisted: Hé Dronkoers ?:twisted:

Moet ik me aangesproken voelen? ;-)

duveltje382
11 oktober 2008, 11:39
Ik ben een zatlap,vergeef mij :cry:

manta
11 oktober 2008, 11:40

http://www.powerpilsen.nl/wordpress/wp-content/uploads/2008/06/powerpilsen-14juni.jpg

duveltje382
11 oktober 2008, 11:42

http://www.powerpilsen.nl/wordpress/wp-content/uploads/2008/06/powerpilsen-14juni.jpg

Wouw wat nen auto is dat zeg :lol:

manta
11 oktober 2008, 11:46
Wouw wat nen auto is dat zeg :lol:

Nix zo leuk als een oud versleten bakje aan te pakken met slijpschijf en laspost ...:-D
Deze heeft z'n dak wel iets te veel versiert ...
Vroeger toen er nog deftige autokerkhoven bestonden kon je makkelijk een paar (nog rijdende) wrakken kopen voor een appel en een ei , en na wat aanpassingen kon je je daar best mee amuseren ...
Nu mag dat allemaal zo ni meer :-(
Zeg nu zelf , als kind is een oude auto waar je mee mag spelen toch het ideaal hé ...8-)

duveltje382
11 oktober 2008, 11:50
Nix zo leuk als een oud versleten bakje aan te pakken met slijpschijf en laspost ...:-D
Vroeger toen er nog deftige autokerkhoven bestonden kon je makkelijk een paar (nog rijdende) wrakken kopen voor een appel en een ei , en na wat aanpassingen kon je je daar best mee amuseren ...
Zeg nu zelf , als kind is een oude auto waar je mee mag spelen toch het ideaal hé ...8-)

Idd ik ben vroeger ook met kammeraden autokerkhoven gaan bezoeken om leuke dingen op te bouwen,maar die tijden zijn voorbij hé :?
Ik verlang soms wel terug naar die tijden ....

LastMohican
11 oktober 2008, 11:56

Werkt perfect voor mij...een 5520x1200 desktop helpt natuurlijk... :D
:rofl:

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 12:28
Crossauto's erbij ...:-D

Opel bedrijfswagens zeker8O.

manta
11 oktober 2008, 19:33
Opel bedrijfswagens zeker8O.

Eigenlijk liever Honda Civicskes of Golfjes ...
Golfjes zijn 't ideaal omdat die spotgoedkoop te vinden zijn ,reservestukken overal te vinden zijn en toch deftig wat kunnen verdragen voor ze total loss zijn :-D

Nelle
11 oktober 2008, 19:35
:roll: Zatlappen en auto's?

Lijkt mij geen goeie combinatie...

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:37
Eigenlijk liever Honda Civicskes of Golfjes ...
Golfjes zijn 't ideaal omdat die spotgoedkoop te vinden zijn ,reservestukken overal te vinden zijn en toch deftig wat kunnen verdragen voor ze total loss zijn :-D

Ja, als je wat geluk hebt dat je zo'n supper baanvaste golf hebt dan is dat wel fun, maar anders is 80 op een afrit toch wel 't maximum ze.

manta
11 oktober 2008, 19:43
Ja, als je wat geluk hebt dat je zo'n supper baanvaste golf hebt dan is dat wel fun, maar anders is 80 op een afrit toch wel 't maximum ze.

8O Afrit ???

Neenee , 't zijn auto's die niet eens op de openbare weg komen hé ...
Beetje aangepast om als "speelgoed voor onvolwassen jongens" te dienen ...;-)
Alles eruithalen , rolkooi er in lassen , alles wat defif vastmaken , radiator achterin zetten en de batterij verplaatsen ... En spelen maar ...
Zoiets als deze, maar dan minder werk aan gedaan om hem mooi te maken ..
http://www.dekarre.nl/sponsje/crossauto-wouter-de-vries.JPG

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:44
Ge moet u ergens mee bezig houden hé.

manta
11 oktober 2008, 19:50
Ge moet u ergens mee bezig houden hé.

't Is gelijk legoblokjes hé ... Ge zijt nen helen tijd bezig om iets in orde te krijgen (daar hebde plezier mee) en als't af is hebde er nog veel meer plezier mee om't kapot te doen ...:lol:

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:51
't Is gelijk legoblokjes hé ... Ge zijt nen helen tijd bezig om iets in orde te krijgen (daar hebde plezier mee) en als't af is hebde er nog veel meer plezier mee om't kapot te doen ...:lol:

Wij verstaan elkaar se.

HAMC
11 oktober 2008, 20:08

:cheer: Alles kapot stampen :cheer:

piraat
11 oktober 2008, 23:22
Met gestolen auto's ? Bestuurd door dronkelappen zonder rijbewijs :lol: ?

largo_w
12 oktober 2008, 00:15
leuke avond... zat? njeh... licht; ja!

Metternich
12 oktober 2008, 00:42
de geestelijke gezondheid!'t Is dat Nietzsche daarom bekend staat ;)

piraat
12 oktober 2008, 10:30
Moet ik me aangesproken voelen? ;-)Ik weet niet...Neem jij het stuur als je (weer eens ) een stuk in je kloten hebt ? Om als een halvegare door de stad te scheuren, zonder in acht neming van eventuele stoplichten, snelheidsbeperkingen en ander vervelende regeltjes ?

Dronkoers
12 oktober 2008, 10:32
Ik weet niet...Neem jij het stuur als je (weer eens ) een stuk in je kloten hebt ?
Ja
Om als een halvegare door de stad te scheuren, zonder in acht neming van eventuele stoplichten, *** en ander vervelende regeltjes ?

Nee

snelheidsbeperkingen

Wa's da? :-P

piraat
12 oktober 2008, 10:35
Dat vind ik nu ook wel. Een kennis van mij , een zigeuner die enkel blokletters kan lezen, is op het autokerkhof van zijn vader opgegroeid. Toen hij klein was, kocht zijn vader nooit speelgoed-autootjes voor hem, hij gaf hem een bak gereedschap en een ouwe auto, die mocht hij helemaal uit elkaar vijzen. De volgende stap was alles terug op z'n plaats krijgen. Vandaag is deze halve analfabeet, die vanaf zijn 12 jaar auto's kon besturen , een geniaal automechanieker .

piraat
12 oktober 2008, 10:40
Ja

Nee

Wa's da? :-P Ik zie het al, vroeg of laat ga je dus iemand, of meerdere mensen, veel pijn of verdriet doen...Al eens over nagedacht ? Net daarom heb ik iets tegen fulltime-zatlappen : het zijn de grootste egoïsten die je kan vinden, hand in hand met andere drugsverslaafden.

Dronkoers
12 oktober 2008, 10:44
Ik zie het al, vroeg of laat ga je dus iemand, of meerdere mensen, veel pijn of verdriet doen...Al eens over nagedacht ? Net daarom heb ik iets tegen fulltime-zatlappen : het zijn de grootste egoïsten die je kan vinden, hand in hand met andere drugsverslaafden.

Die discussies zijn al meerdere keren gepasseerd in maatschappelijke ed.
Dus ga ik er hier niet dieper op ingaan

HAMC
12 oktober 2008, 11:37

Dronkoers
12 oktober 2008, 11:39

Jamaja, anders wordt er hier weer eindeloos gelult over dat zat rijden, terwijl we toch niet van mening zullen veranderen ;-)

manta
12 oktober 2008, 12:23
Jamaja, anders wordt er hier weer eindeloos gelult over dat zat rijden, terwijl we toch niet van mening zullen veranderen ;-)

Groot gelijk ... Als je de percentages bekijkt gebeuren de meeste ongevallen toch door "nuchtere" mensen ...:-D

piraat
12 oktober 2008, 17:09
daar kan ik inkomen :-) Niets is pijnlijker als met je neus op je kwalijkste karakertrekken geduwd te worden.

piraat
12 oktober 2008, 17:09
Groot gelijk ... Als je de percentages bekijkt gebeuren de meeste ongevallen toch door "nuchtere" mensen ...:-D Nuchtere smeerlappen ! :lol:

Jazeker
12 oktober 2008, 17:43
Ik ga zuipen vannacht... geniet van de zuiplappenhaatdraad.

Dronkoers
12 oktober 2008, 22:44
daar kan ik inkomen :-) Niets is pijnlijker als met je neus op je kwalijkste karakertrekken geduwd te worden.

Ik ga me zo vrij voelen om dit hilarisch weg te lachen ;-)

Maar het geeft niet, kortzinnige mensen weten niet beter ;-)

piraat
12 oktober 2008, 22:59
Ik ga me zo vrij voelen om dit hilarisch weg te lachen ;-)

Maar het geeft niet, kortzinnige mensen weten niet beter ;-) Jij ziet liever dubbel, dan kort.:lol: Had ik reeds door.

Dronkoers
13 oktober 2008, 15:54
Jij ziet liever dubbel, dan kort.:lol: Had ik reeds door.

Dubbel plezier ;-)