PDA

View Full Version : Txiki


Nelle
11 oktober 2008, 17:14
Mja...ik ga hem missen...:?

MaGNiFiCaT
11 oktober 2008, 17:19
Wat gebeurde wel met hem?:-o :-(

duveltje382
11 oktober 2008, 17:19
Mja...ik ga hem missen...:?

Sorry,maar het forumregelement verbied mij hier op te antwoorden :?

Nelle
11 oktober 2008, 17:20
Wat gebeurde wel met hem?:-o :-(

Hij wil er even tussenuit...

MaGNiFiCaT
11 oktober 2008, 17:22
Sorry,maar het forumregelement verbied mij hier op te antwoorden :?

:lol: alsof jij je dáár aan houdt?:lol:

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:15
Mja...ik ga hem missen...:?

Ik ook, met zijn leuk potske. En zijn humor.

Groentje-18
11 oktober 2008, 19:47
Is hij weg? :?

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:51
Is hij weg? :?

Dat heeft em toch gezegd.

manta
11 oktober 2008, 19:52
Mja...ik ga hem missen...:?

8O
Gade met deze nick verderdoen ??? ;-)





Maar allee , heeft hij iets laten weten wat hij voorhad ???
Mss is hij gewoon een tijdje naar Baskenland, a zal er wel kennissen hebben hé ...

From_Vlaanderen
11 oktober 2008, 19:54
8O
Gade met deze nick verderdoen ??? ;-)





Maar allee , heeft hij iets laten weten wat hij voorhad ???
Mss is hij gewoon een tijdje naar Baskenland, a zal er wel kennissen hebben hé ...

Een ander potske halen ofzo.

Jazeker
11 oktober 2008, 20:25
Mja...ik ga hem missen...:?

Waarom is hij weg?

Nelle
11 oktober 2008, 20:26
Waarom is hij weg?

Hij wou er even tussenuit...

Pelgrim
11 oktober 2008, 20:49
euh en wat houdt dat in?

Spliff
11 oktober 2008, 20:53
euh en wat houdt dat in?

als ie er even tussenuit wou, centerparcs

Nelle
12 oktober 2008, 08:19
euh en wat houdt dat in?

Dat weet ik niet...

Jazeker
12 oktober 2008, 08:37
Zegt 'm dat hij hier gemist wordt.

De_Laatste_Belg
12 oktober 2008, 11:48
Bwah. Wat is er aan de hand met Txiki ?



Het was Txiki die mij overtuigde om deze naam 'De_laatste_Belg' te behouden, ondanks het toenmalig spotten op diene naam.

En ik apprecieer dat nog steeds geweldig.

Txiki
13 oktober 2008, 11:49
De reden waarom ik niet of nauwelijks nog op het forum ga komen, is vrij eenvoudig: ik ben het al langer kotsbeu, behalve K&K dan. Hier is amper een degelijke discussie mogelijk en de draden naar aanleiding van de rellen in Gent zijn de spreekwoordelijke druppel geweest.

Ik ga in één van die draden ronduit mijn mening nog éénmaal geven en dan is het gedaan. De eventuele strafpunten mag de moderatie geven, of houden.

Het ga jullie goed en zeker de K&K'ers!

groeten,

Txiki

largo_w
13 oktober 2008, 11:52
De reden waarom ik niet of nauwelijks nog op het forum ga komen, is vrij eenvoudig: ik ben het al langer kotsbeu, behalve K&K dan. Hier is amper een degelijke discussie mogelijk en de draden naar aanleiding van de rellen in Gent zijn de spreekwoordelijke druppel geweest.

Ik ga in één van die draden ronduit mijn mening nog éénmaal geven en dan is het gedaan. De eventuele strafpunten mag de moderatie geven, of houden.

Het ga jullie goed en zeker de K&K'ers!

groeten,

Txiki

hahahahahahahahaha :lol:

Weezer
13 oktober 2008, 11:58
De reden waarom ik niet of nauwelijks nog op het forum ga komen, is vrij eenvoudig: ik ben het al langer kotsbeu, behalve K&K dan. Hier is amper een degelijke discussie mogelijk en de draden naar aanleiding van de rellen in Gent zijn de spreekwoordelijke druppel geweest.

Ik ga in één van die draden ronduit mijn mening nog éénmaal geven en dan is het gedaan. De eventuele strafpunten mag de moderatie geven, of houden.

Het ga jullie goed en zeker de K&K'ers!

groeten,

Txiki

Go get'em tiger!

zal ik er nog een plaatje van Kirsten Dunst als Mary Jane bijdoen?

Kim
13 oktober 2008, 12:04
Ja lap, zover is het dus weer gekomen...

*zucht*

Ik hoop dat je op je beslissing terugkomt Txiki maar ik begrijp je gevoel. :(

Weezer
13 oktober 2008, 12:06
Ja lap, zover is het dus weer gekomen...

*zucht*

Ik hoop dat je op je beslissing terugkomt Txiki maar ik begrijp je gevoel. :(

²

Je bent/was absoluut een meerwaarde op dit forum...

Anna List
13 oktober 2008, 12:08
Hij wil er even tussenuit...

hij zal wel weer in een Spaanse gevangenis beland zijn :evil:

:boo: Madrid :boo:

stab
13 oktober 2008, 12:11
hij zal wel weer in een Spaanse gevangenis beland zijn :evil:

:boo: Madrid :boo:Toch niet.
Lees :
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3742450&postcount=506
:-(

largo_w
13 oktober 2008, 12:17
Toch niet.
Lees :
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3742450&postcount=506
:-(

Is toch goed? Hij gaat weg... Is zijn beslissing ik ga daar geen traan om laten hoor en snap niet echt waarom iedereen hierover gaat blijten.

Nuja ik snap zoveel niet van anderen hier.

Anna List
13 oktober 2008, 12:22
Is toch goed? Hij gaat weg... Is zijn beslissing ik ga daar geen traan om laten hoor en snap niet echt waarom iedereen hierover gaat blijten.

Nuja ik snap zoveel niet van anderen hier.

Txiki is een van de weinige forummers die door iedereen gerespecteerd werden anders ...

als rechts conservatief en oud-nsv'er vind ik het toch bijzonder spijtig dat Txiki het is afgebold

largo_w
13 oktober 2008, 12:29
Txiki is een van de weinige forummers die door iedereen gerespecteerd werden anders ...
door mij niet... hij was ongelooflijk eenzijdig het is ook om die reden dat hij het hier aftrapt.
als rechts conservatief en oud-nsv'er vind ik het toch bijzonder spijtig dat Txiki het is afgebold
Ieder zijn mening maar zijn mening is dat hij hier beter weg gaat misschien best die mening gewoon respecteren hé?

Anna List
13 oktober 2008, 12:35
door mij niet... hij was ongelooflijk eenzijdig het is ook om die reden dat hij het hier aftrapt.

Ieder zijn mening maar zijn mening is dat hij hier beter weg gaat misschien best die mening gewoon respecteren hé?

waar staat er dat ik zijn beslissing niet respecteer mss ?

... da's een mening hé

Txiki vond ik een van de respectabelste deelnemers op dit forum, zoals ik jou één van de grootste luchtbellen van dit forum vind, zo vind ik dat nu éénmaal ...

largo_w
13 oktober 2008, 12:40
waar staat er dat ik zijn beslissing niet respecteer mss ?
Waarom zit iedereen hier dan te blijten? De man is weg... juicht jij medeforummers juicht het is ZIJN WIL!
... da's een mening hé
:thumbsup:
Txiki vond ik een van de respectabelste deelnemers op dit forum,
daaruit moet ergens volgen dat iedereen hem respecteerde zoals je hierboven zelf beweerd...
zoals ik jou één van de grootste luchtbellen van dit forum vind,
Luchtbel? Kunnen die nu ook al typen?
zo vind ik dat nu éénmaal ...
Ik vind ook zoveel alleen smijt ik het niet allemaal op dit forum sommigen zouden nog eens kunnen boos worden :lol:

Anna List
13 oktober 2008, 12:45
Waarom zit iedereen hier dan te blijten? De man is weg... juicht jij medeforummers juicht het is ZIJN WIL!

:thumbsup:

daaruit moet ergens volgen dat iedereen hem respecteerde zoals je hierboven zelf beweerd...

Luchtbel? Kunnen die nu ook al typen?

Ik vind ook zoveel alleen smijt ik het niet allemaal op dit forum sommigen zouden nog eens kunnen boos worden :lol:

ik zie hier maar één luchtbel zitten blijten, en dat is een blaas van een lege mossel, een aandachtshoer die er in een draad voor Txiki zelfs in slaagt zijn eigen persoon centraal te stellen ...

Jazeker
13 oktober 2008, 12:59
ik zie hier maar één luchtbel zitten blijten, en dat is een blaas van een lege mossel, een aandachtshoer die er in een draad voor Txiki zelfs in slaagt zijn eigen persoon centraal te stellen ...

2

Pelgrim
13 oktober 2008, 13:14
2

³

:)

BigF
13 oktober 2008, 13:18
De reden waarom ik niet of nauwelijks nog op het forum ga komen, is vrij eenvoudig: ik ben het al langer kotsbeu, behalve K&K dan. Hier is amper een degelijke discussie mogelijk en de draden naar aanleiding van de rellen in Gent zijn de spreekwoordelijke druppel geweest.

Ik ga in één van die draden ronduit mijn mening nog éénmaal geven en dan is het gedaan. De eventuele strafpunten mag de moderatie geven, of houden.

Het ga jullie goed en zeker de K&K'ers!

groeten,

Txiki

Hoe dikwijls moet ik dat hier nog zeggen seg?


Blijf weg uit de politieke forums alhier!!!


Niks dan ellende.
Als er iemand opstapt is het altijd hetzelfde; "Ik ben het beu behalve K&K."
Altijd.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand opstapte omdat het hem/haar in K&K niet bevalt.
Shit seg.

Ambiorix
13 oktober 2008, 13:21
spijtig. Het was een goeie meerwaarde voor de links-flaminganten.

Anna List
13 oktober 2008, 13:37
spijtig. Het was een goeie meerwaarde voor de links-flaminganten.

hij is een meerwaarde voor iedereen die zichzelf nationalist noemt.

moser
13 oktober 2008, 13:49
Toch niet.
Lees :
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3742450&postcount=506
:-(


Aan Groentje: rapporteer gerust, maar jij bent de meest infantiele forummer die ik hier tegengekomen ben. Je kakelt als een kip zonder kop.


Dat is dan wat ze een "Zidanneke" noemen, net voor ge gaat stoppen een fikse kopstoot uitdelen! Had ik niet echt zien aankomen van hem.

Anna List
13 oktober 2008, 13:51
Dat is dan wat ze een "Zidanneke" noemen, net voor ge gaat stoppen een fikse kopstoot uitdelen! Had ik niet echt zien aankomen van hem.


je moet eens lezen wat Groentje al allemaal heeft neergepend over dat incident ... echt een briljante invalshoek kan je dat niet noemen hoor, maar idd dat was zijn stijl niet, t moet hem echt hoog gezeten hebben ...

Kim
13 oktober 2008, 14:26
je moet eens lezen wat Groentje al allemaal heeft neergepend over dat incident ... echt een briljante invalshoek kan je dat niet noemen hoor, maar idd dat was zijn stijl niet, t moet hem echt hoog gezeten hebben ...

Ja kijk, bovengenoemde forummer is ook de enige op het forum die mij over de grens der redelijkheid kan krijgen. Hoe dat komt zal ik maar niet invullen zeker?

Kim
13 oktober 2008, 14:27
hij is een meerwaarde voor iedereen die zichzelf nationalist noemt.

En zelfs voor mensen die zich geen nationalist noemen. Txiki is nog iemand die de mening van een ander respecteert en daar met argumenten op wil antwoorden, niet vertrekkend vanuit het standpunt "ik heb gelijk, jij hebt ongelijk".

Een denigrerende toon heb ik bij hem nooit ondervonden, itt wat andere forummers hier soms neerpennen.

Ambiorix
13 oktober 2008, 14:28
hij is een meerwaarde voor iedereen die zichzelf nationalist noemt.

als gij dat zegt zal het wel zo zijn:-)

largo_w
13 oktober 2008, 15:14
ik zie hier maar één luchtbel zitten blijten, en dat is een blaas van een lege mossel, een aandachtshoer die er in een draad voor Txiki zelfs in slaagt zijn eigen persoon centraal te stellen ...

Ik had het over txiki... Ik zeg namelijk dat het niet spijtig is dat hij weg gaat. Hoe zie jij daar blijten in? of nog aandachthoererij?

Anna List
13 oktober 2008, 15:16
En zelfs voor mensen die zich geen nationalist noemen. Txiki is nog iemand die de mening van een ander respecteert en daar met argumenten op wil antwoorden, niet vertrekkend vanuit het standpunt "ik heb gelijk, jij hebt ongelijk".

Een denigrerende toon heb ik bij hem nooit ondervonden, itt wat andere forummers hier soms neerpennen.

:lol: da's op mij hé ;-) ... ik kan dat soms echt ni laten :oops:

Anna List
13 oktober 2008, 15:17
als gij dat zegt zal het wel zo zijn:-)

ik denk dat ik inderdaad aan t andere eind van het politieke spectrum sta dan Txiki ... desalniettemin ... ik kan iemand met kwaliteit wel bewonderen, ook al staat ie aan de andere kant ... net zoals ik me kan schamen voor typen die dan zogezegd aan mijn kant moeten staan (als Erlich en Max etc ...)

Kim
13 oktober 2008, 15:21
:lol: da's op mij hé ;-) ... ik kan dat soms echt ni laten :oops:

Neen, dat is helemaal niet op jou bedoeld. :)

Degenen over wie ik het heb, weten dat wel. Al betwijfel ik of één van hen ooit in K&K heeft gepost.

Anna List
13 oktober 2008, 15:22
Neen, dat is helemaal niet op jou bedoeld. :)

Degenen over wie ik het heb, weten dat wel. Al betwijfel ik of één van hen ooit in K&K heeft gepost.

pfft ja ontken maar dat t op mij is, ook klassiek hoor ! :lol:;-)

largo_w
13 oktober 2008, 15:23
ik zie hier maar één luchtbel zitten blijten, en dat is een blaas van een lege mossel, een aandachtshoer die er in een draad voor Txiki zelfs in slaagt zijn eigen persoon centraal te stellen ...


Neen, dat is helemaal niet op jou bedoeld. :)

Degenen over wie ik het heb, weten dat wel. Al betwijfel ik of één van hen ooit in K&K heeft gepost.

lantjes
13 oktober 2008, 15:58
Deze draad en de andere over de rellen in Gent hebben mij ertoe doen besluiten het forum te verlaten. Ik ben helemaal gedegouteerd door wat hier allemaal geschreven is, en dan vooral door de zogenaamde verdedigers van de verdraagzaamheid. Nu wordt zelfs de ETA erbij gesleurd... Overdrijven, bochten maken, blind... jullie "linksen" zijn blind.

Een paar zaken aan de "linksen":

1. Op die filmpjes is n�*ks, maar dan ook n�*ks te zien en zijn waardeloos.
2. Het gijzelen van mensen is laf.
3. Stoer staan roepen op een veilige plek (achter de deur of met politie in de buurt) is laf.

Hoe meer ik die filmpjes bekijk, hoe meer ik de reacties van "links" hier lees, hoe meer spijtig ik het vind dat ik er niet bij was. Ik zou bijna in de gegijzelde groep hebben willen zitten hebben.

Een vraag: wat denken jullie hiermee bereikt te hebben? Behalve afkeer van jullie bende? Ik herhaal: wie het woord en de legitimiteit ontbreken, rest enkel repressie.

Aan Groentje: rapporteer gerust, maar jij bent de meest infantiele forummer die ik hier tegengekomen ben. Je kakelt als een kip zonder kop.

Tot slot: ik denk niet dat ik het moet herhalen, maar ik doe het toch voor alle zekerheid: ik ben geen sympathisant van het NSV, VB, Voorpost, noch van ALS en consoorten.

En nu ben ik weg.

Ferm jammer maar net als voor de vorige afscheidsgolf, laat daarom uw makkers bij K&K niet in de steek !!
Op dit forum kunnen we nog jaren tegen elkaar lullen, links en rechts zullen het wel nooit met elkaar kunnen vinden.

Allé, Txiki, kom maar weer zodat we er nog een (lap)zwans kunnen op geven verdorie...:hug:

Dronkoers
13 oktober 2008, 16:45
Txikiiiiiiiiiiiiiiiii :-(

TTxxxxxxxxiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiii iiiiiiiiii!!! :-(

Iere blijve joh :-(

Jazeker
13 oktober 2008, 16:54
Txikiiiiiiiiiiiiiiiii :-(

TTxxxxxxxxiiiiiiiiiiiiikkkkkkkkkkkkkkkkkkkkiiiiiii iiiiiiiiii!!! :-(

Iere blijve joh :-(

2

Jaani_Dushman
13 oktober 2008, 22:03
Hoe dikwijls moet ik dat hier nog zeggen seg?


Blijf weg uit de politieke forums alhier!!!


Niks dan ellende.
Als er iemand opstapt is het altijd hetzelfde; "Ik ben het beu behalve K&K."
Altijd.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat er iemand opstapte omdat het hem/haar in K&K niet bevalt.
Shit seg.Alweer een wijze raad van BigF!

largo_w
16 oktober 2008, 11:41
Is toch goed? Hij gaat weg... Is zijn beslissing ik ga daar geen traan om laten hoor en snap niet echt waarom iedereen hierover gaat blijten.

Nuja ik snap zoveel niet van anderen hier.

woehoew hij is terug de zon kan morgen weer op...


wb :cheer:

Txiki
16 oktober 2008, 11:51
woehoew hij is terug de zon kan morgen weer op...


wb :cheer:

Bedankt. Enne.. alle respect voor je mening he man.

largo_w
16 oktober 2008, 11:58
Bedankt. Enne.. alle respect voor je mening he man.

sorry ik had ook kunnen zeggen dat ik het heel triest vond dat je weg was maar in a way vond ik dat iets te hypocriet van mij...;-)

Ondertussen weer een paar man achter mij geschaard doet altijd deugd.

Ik ga door het leven als largo_w de stormram :lol:

Txiki
16 oktober 2008, 12:01
sorry ik had ook kunnen zeggen dat ik het heel triest vond dat je weg was maar in a way vond ik dat iets te hypocriet van mij...;-)

Ondertussen weer een paar man achter mij geschaard doet altijd deugd.

Ik ga door het leven als largo_w de stormram :lol:

Dat is goed.

largo_w
16 oktober 2008, 12:04
Dat is goed.

Hoeveel keer heb je op koken gestaan toen je mijn posts las en niet meer mocht antwoorden? :lol:

Txiki
16 oktober 2008, 12:07
Hoeveel keer heb je op koken gestaan toen je mijn posts las en niet meer mocht antwoorden? :lol:

Wel, niet één keer. Je schreef jouw mening en die was eerlijk. Niet iedereen hoeft met mij om te kunnen he.

Pelgrim
16 oktober 2008, 12:28
'niet meer mocht' antwoorden?

BigF
16 oktober 2008, 12:30
Vul aan; "Ik zat net op mijn zuster toen vader de kamer binnenstormde en brulde dat ik dat ..."

Anna List
16 oktober 2008, 12:35
Vul aan; "Ik zat net op mijn zuster toen vader de kamer binnenstormde en brulde dat ik dat ..."

aan hem moest overlaten ?

BigF
16 oktober 2008, 12:37
aan hem moest overlaten ?
Ik kijk even naar de jury....


Ja, 't wordt goedgekeurd!

Pelgrim
16 oktober 2008, 13:00
"blijf van je zuster af, viespeuk"!
- (ma Flodder)