PDA

View Full Version : Vreemd gaan


Spliff
11 oktober 2008, 19:50
Ben je al eens vreemd gegaan ......

Nelle
11 oktober 2008, 19:54
:lol: Gevoelige draad...ooit wel eens gedaan ja... :lol:

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:04
Ben je al eens vreemd gegaan ......

wat heb je zelf geantwoord. :-)

Spliff
11 oktober 2008, 20:10
wat heb je zelf geantwoord. :-)

ik heb een probleem om trouw te blijven in een relatie, en ik heb dus al meerdere malen een scheve schaats gereden. Trots ben ik er niet op.

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:11
ik heb een probleem om trouw te blijven in een relatie, en ik heb dus al meerdere malen een scheve schaats gereden. Trots ben ik er niet op.

Als je vreemdgaat zegt dat volgens mij meer over de relatie waar je inzit dan over jezelf.

Nelle
11 oktober 2008, 20:12
Als je vreemdgaat zegt dat volgens mij meer over de relatie waar je inzit dan over jezelf.

Daar ben ik het mee eens

HAMC
11 oktober 2008, 20:15
Als je vreemdgaat zegt dat volgens mij meer over de relatie waar je inzit dan over jezelf.

Ik meen eerder het tegendeel, tenslotte, als je vreemd gaat heb je geen relatie maar een farce.

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:17
Ik meen eerder het tegendeel, tenslotte, als je vreemd gaat heb je geen relatie maar een farce.

Relaties - zeker lange - kunnen nog zo goed zijn, maar je hebt altijd dipjes. Soms kan een dipje groot genoeg zijn en dan, tja... ;-)

Spliff
11 oktober 2008, 20:17
Als je vreemdgaat zegt dat volgens mij meer over de relatie waar je inzit dan over jezelf.


Niet helemaal mee eens, het zegt ook wat over je eigen persoonlijkheid en karakter. Ik kan gewoon niet van één vrouw tegelijk houden, en er zijn zoveel aspecten in een relatie die aan bod komen. Er is passie, lust, kortom de pure oerdriften die mijn lul de besluiten doet nemen. Dan is er geborgenheid, een knuffel een luisterend oor, de zaken die mijn hart nodig hebben. Beide voorgaande wegen meer door in mijn besluit om vreemd te gaan dan mijn rationele denkvermogen, mijn geweten.

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:21
Niet helemaal mee eens, het zegt ook wat over je eigen persoonlijkheid en karakter. Ik kan gewoon niet van één vrouw tegelijk houden, en er zijn zoveel aspecten in een relatie die aan bod komen. Er is passie, lust, kortom de pure oerdriften die mijn lul de besluiten doet nemen. Dan is er geborgenheid, een knuffel een luisterend oor, de zaken die mijn hart nodig hebben. Beide voorgaande wegen meer door in mijn besluit om vreemd te gaan dan mijn rationele denkvermogen, mijn geweten.

Als die elementen sterker zijn dan je oerdriften, denk je niet eens aan vreemdgaan. Bovendien kan dezelfde partner ook diezelfde oerdriften blijven bevredigen. Maar een partner vinden met die eigenschappen is gewoon moeilijk. :-)

Vorenus
11 oktober 2008, 20:23
een vrouw heb je voor het geld (en de was en plas natuurlijk) en een minares voor de sex.

Spliff
11 oktober 2008, 20:24
Als die elementen sterker zijn dan je oerdriften, denk je niet eens aan vreemdgaan. Bovendien kan dezelfde partner ook diezelfde oerdriften blijven bevredigen. Maar een partner vinden met die eigenschappen is gewoon moeilijk. :-)

Even heel simplistisch, hoe kan ik nu bijvoorbeeld weten dat ik geen haring lust als ik nooit haring eet. Gaat die vlieger dan ook niet op voor vrouwen?

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:24
een vrouw heb je voor het geld (en de was en plas natuurlijk) en een minares voor de sex.

En kindjes dan? :-P

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:25
Even heel simplistisch, hoe kan ik nu bijvoorbeeld weten dat ik geen haring lust als ik nooit haring eet. Gaat die vlieger dan ook niet op voor vrouwen?

Als je Schotse zalm hebt geprobeerd ben je niet geïnteresseerd in haring, en blijf je trouw aan de zalm. :-)

Vorenus
11 oktober 2008, 20:25
En kindjes dan? :-P

Daarvoor hebben we de facteur en melkboer voor.

manta
11 oktober 2008, 20:26
Geen vrouw meer , dus scheve schaatsen zijn altijd rechte schaatsen ...:cheer:

Spliff
11 oktober 2008, 20:30
Als je Schotse zalm hebt geprobeerd ben je niet geïnteresseerd in haring, en blijf je trouw aan de zalm. :-)

ik vraag me gewoon af waar dat gevoel vandaan komt dat ik in elke relatie die ik had, wel vreemd ben gegaan, behalve in die met mijn eerste vriendin dan. Is zoiets erfelijk, verdwijnt zoiets? Het is nu al zover dat ik me gewoon al bescherm om niet met iemand een vaste relatie aan te gaan omdat ik toch al weet dat er een grote kans bestaat dat ik vreemd ga gaan....

liberalist_NL
11 oktober 2008, 20:35
ik vraag me gewoon af waar dat gevoel vandaan komt dat ik in elke relatie die ik had, wel vreemd ben gegaan, behalve in die met mijn eerste vriendin dan. Is zoiets erfelijk, verdwijnt zoiets? Het is nu al zover dat ik me gewoon al bescherm om niet met iemand een vaste relatie aan te gaan omdat ik toch al weet dat er een grote kans bestaat dat ik vreemd ga gaan....

Als je een vrouw ontmoet, waarmee je een relatie start - doe dat dan omwille van haar en niet haar uiterlijk. Uiterlijk speelt natuurlijk altijd mee, maar in een relatie ligt juist de nadruk op al het andere. Als je fysiek verveeld aan 'r bent geraakt, dan ga je vreemd omdat je ook psychologisch bij die vrouw eigenlijk aan het verkeerde adres bent. M.a.w., als je een vrouw ontmoet waar je een zeer sterk gevoel van afhankelijkheid bij hebt, bij haar zul je waarschijnlijk niet vreemd gaan. Tot die tijd zou ik mezelf niet snel aan een relatie toewijden. ;-)

Dronkoers
12 oktober 2008, 00:03
Het voordeel van polygaam zijn heeft een voordeel: vreemdgaan ken je niet

largo_w
12 oktober 2008, 00:10
ik heb een probleem om trouw te blijven in een relatie, en ik heb dus al meerdere malen een scheve schaats gereden. Trots ben ik er niet op.

wb spliff...

Ik vind dit trouwens degoutant... Ben je te laf om trouw te blijven aan je partner zeg het gewoon voor het te laat is. Anders is het gewoon vuil. zelf vrienden van mij wijs ik daarop (en moraliseren zit niet echt in m'n karakter).

largo_w
12 oktober 2008, 00:11
Als je vreemdgaat zegt dat volgens mij meer over de relatie waar je inzit dan over jezelf.

volgens mij zegt dat meer over uw zielige persoonlijkhied....

liberalist_NL
12 oktober 2008, 00:15
volgens mij zegt dat meer over uw zielige persoonlijkhied....

:?

Leg eens uit graag...

largo_w
12 oktober 2008, 00:17
:?

Leg eens uit graag...

kan je niemand trouw blijven?? -->zielig!

voel je iets voor vrouwens van een ander, -->zielig en ik geef je met plezier er een lap erbij

Ben je bang om een lange relatie met een vrouw/man aan te gaan? Zieligaard...


simpel!

liberalist_NL
12 oktober 2008, 00:21
kan je niemand trouw blijven?? -->zielig!

voel je iets voor vrouwens van een ander, -->zielig en ik geef je met plezier er een lap erbij

Ben je bang om een lange relatie met een vrouw/man aan te gaan? Zieligaard...


simpel!

Dat was niet wat ik zei. Wat ik zei was dat als je vreemdgaat, dat dat betekent dat er iets mis is in je relatie (m.a.w. niet sterk genoeg). Dat neemt niet weg dat de vreemdganger schuldig is, want hij/zij heeft die problemen niet mijn zijn/haar partner besproken.

largo_w
12 oktober 2008, 00:24
Dat was niet wat ik zei.
je vroeg mij om iets uit te leggen...
Wat ik zei was dat als je vreemdgaat, dat dat betekent dat er iets mis is in je relatie (m.a.w. niet sterk genoeg).
nope betekent dat één van de partners een lafaard is...
Dat neemt niet weg dat de vreemdganger schuldig is, want hij/zij heeft die problemen niet mijn zijn/haar partner besproken.
schuldig, laf en ongelooflijk zielig. Met de gevoelens spelen van iemand anders; niet slim!

parcifal
12 oktober 2008, 02:09
Het is vaak niet zo simpel.

Wat is er mis met casual sex, als je geen emotionele binding hebt met je fuckbuddy?
Mijn ex had daar een andere opinie over. Vandaar dat het mijn ex is.

Bon, Hallo Nelle, hoe is het met jou? :)

Andro
12 oktober 2008, 04:46
Als je vreemd gaat in een relatie dan zit er iets niet goed. Wat dan niet goed is, kan vanalles zijn. Het kan bevoorbeeld zijn dat je de behoefte hebt aan ander vlees. Maar maak dat dan bespreekbaar, zodat die andere ook een keuze heeft. Vreemdgaan is een vorm van bedriegen. Het getuigd niet echt van repect voor de ander als je de ander voorliegt, vind ik

Scherven A. Mok
12 oktober 2008, 05:12
Mijn ene been is korter dan m'n andere en m'n andere korter dan m'n ene.

Nelle
12 oktober 2008, 08:23
Het is vaak niet zo simpel.

Wat is er mis met casual sex, als je geen emotionele binding hebt met je fuckbuddy?
Mijn ex had daar een andere opinie over. Vandaar dat het mijn ex is.

Bon, Hallo Nelle, hoe is het met jou? :)

goed...maar waarschijnlijk moet ik in deze draad wel opletten tegen wie ik antwoord :lol:

Jazeker
12 oktober 2008, 08:27
Vreemd gaan (http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w)?

Duupje
12 oktober 2008, 08:27
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag altijd eerst hun naam.

Dronkoers
12 oktober 2008, 08:57
Vreemd gaan (http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w)?
:lol:
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag altijd eerst hun naam.

:lol:


Beste anticonceptie: valse naam geven ;-)

Jazeker
12 oktober 2008, 09:00
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag altijd eerst hun naam.

Da's waarom gij nooit mijne naam vraagt!

Duupje
12 oktober 2008, 09:08
Da's waarom gij nooit mijne naam vraagt!

Nee, dat heeft een andere reden, ik ken hem al. :lol:

Dronkoers
12 oktober 2008, 09:10
Nee, dat heeft een andere reden, ik ken hem al. :lol:

Interessant... ;-)

duveltje382
12 oktober 2008, 09:13
Stem ik hier toch wel fout op deze peiling :?
Ik zit nu ff zonder moest dit zijn :-P

Jazeker
12 oktober 2008, 09:13
Interessant... ;-)

Niet doen, he Duupje. Modjes wees eens eerlijk he :evil:

Jazeker
12 oktober 2008, 09:14
Nee, dat heeft een andere reden, ik ken hem al. :lol:

Dju... en toch nooit vreemd gaan lopen met mij.

Duupje
12 oktober 2008, 09:16
Dju... en toch nooit vreemd gaan lopen met mij.

:lol:

Derk de Tweede
12 oktober 2008, 09:27
.

Jazeker
12 oktober 2008, 09:29
.

Awel, dat dacht ik nu ook juist, se...

circe
12 oktober 2008, 09:55
Geen vrouw meer , dus scheve schaatsen zijn altijd rechte schaatsen ...:cheer:

o you too Brutus :lol:

circe
12 oktober 2008, 10:09
Vreemd gaan (http://www.youtube.com/watch?v=IqhlQfXUk7w)?

niet te doen! nog steeds.

"ten tijde van die uitzending"... in real life: op mijn werk: DRIE man tegelijk met hernia. Iedereen lag dus plat van het lachen toen die mensen door de gang liepen.

MaGNiFiCaT
12 oktober 2008, 10:23
ik heb een probleem om trouw te blijven in een relatie, en ik heb dus al meerdere malen een scheve schaats gereden. Trots ben ik er niet op.

Bij mij is het net omgekeerd: als ik in relatie zit ga ik nooit vreemd, uit principe. Ook als is de relatie (zoals de laatste) wat uitgedoofd, en was de verleiding zo groot, ben ik er niet op in gegaan. Ik heb de relatie stopgezet en heb dan de remmen losgegooid. Maar ik kon tenminste zeggen dat ik niet ben vreemdgegaan.8-)

Maar ik heb dan ook nog nooit een járenlange relatie gehad.:-o

MaGNiFiCaT
12 oktober 2008, 10:23
Als je vreemdgaat zegt dat volgens mij meer over de relatie waar je inzit dan over jezelf.


Niet bepaald.

MaGNiFiCaT
12 oktober 2008, 10:28
Niet helemaal mee eens, het zegt ook wat over je eigen persoonlijkheid en karakter. Ik kan gewoon niet van één vrouw tegelijk houden, en er zijn zoveel aspecten in een relatie die aan bod komen. Er is passie, lust, kortom de pure oerdriften die mijn lul de besluiten doet nemen. Dan is er geborgenheid, een knuffel een luisterend oor, de zaken die mijn hart nodig hebben. Beide voorgaande wegen meer door in mijn besluit om vreemd te gaan dan mijn rationele denkvermogen, mijn geweten.


Geheel mee akkoord, maar in mijn geval met dat verschil dat bij mij het rationele meer doorweegt.

Maar het is zoals je zegt, de relatie mag nog zó hoed gaan, er zijn nog zoveel andere mooie lieve mensen eh. En als die dan avances maken......

MaGNiFiCaT
12 oktober 2008, 10:39
ik vraag me gewoon af waar dat gevoel vandaan komt dat ik in elke relatie die ik had, wel vreemd ben gegaan, behalve in die met mijn eerste vriendin dan. Is zoiets erfelijk, verdwijnt zoiets? Het is nu al zover dat ik me gewoon al bescherm om niet met iemand een vaste relatie aan te gaan omdat ik toch al weet dat er een grote kans bestaat dat ik vreemd ga gaan....

Ik denk dat het idd te maken heeft met je ingesteldheid. Ik denk dat je daar niet veel kunt aan veranderen, hoezeer je ook zou willen. (Ofwel dat je nog nooit de ideale vrouw had die voldoet aan je verbeelding, op het vlak van uiterlijk, welteverstaan.) Rokkenjagers hebben altijd bestaan.
Het ideale zou zijn dat je een vrouw vindt die te vinden is voor een open relatie. Maar ja....meestal is dit bij aanvang vd relatie niet zo en evolueert dit met de jaren.

eric v68
12 oktober 2008, 11:06
Ik ga nooit vreemd.
Ik vraag altijd eerst hun naam.

:lolabove:

ik zie het tafereeltje al helemaal voor me.

Sta je daar in je onderbroek, dan zeg je ; "Ja, en u bent ?" :?

eric v68
12 oktober 2008, 11:08
zo krijgt de gevleugelde uitspraak "en wie ben jij nou weer " wel een hele speciale dimensie:lol::lol:

maddox
12 oktober 2008, 11:10
Het voordeel van polygaam zijn heeft een voordeel: vreemdgaan ken je niet

Met een polygaam huwelijk kan je nog steeds perfect vreemd gaan. Je moet gewoon een potje rampetampen met een vrouw (of man) waarmee je niet getrouwd bent.

Zelfs als je niet getrouwd bent, kan je nog steeds vreemd gaan, je zet gewoon je vaste partner hoorns.

circe
12 oktober 2008, 11:14
Met een polygaam huwelijk kan je nog steeds perfect vreemd gaan. Je moet gewoon een potje rampetampen met een vrouw (of man) waarmee je niet getrouwd bent.

Zelfs als je niet getrouwd bent, kan je nog steeds vreemd gaan, je zet gewoon je vaste partner hoorns.

correct.
De enige manier om nooit vreemd te gaan is single blijven.

manta
12 oktober 2008, 12:08
o you too Brutus :lol:

:?
Nu nog een ijsbaan ...:-(

circe
12 oktober 2008, 12:09
:?
Nu nog een ijsbaan ...:-(

heu... ik kan niet volgen. Wat mis ik? :oops:

manta
12 oktober 2008, 12:13
heu... ik kan niet volgen. Wat mis ik? :oops:

Scheef of recht schaatsen ... Ge moet altijd een ijsbaan hebben hé ...:-D

PollyCorrect
12 oktober 2008, 12:22
heu... ik kan niet volgen. Wat mis ik? :oops:

pssssst: scheve schaats...

circe
12 oktober 2008, 12:23
Scheef of recht schaatsen ... Ge moet altijd een ijsbaan hebben hé ...:-D

gatver! dat was een diepzinnige hé! ;-)

PollyCorrect
12 oktober 2008, 12:23
:lol:

Uh-Huh
12 oktober 2008, 14:38
Ah Spliff... het laatste wat ik me van je herinner is dat je op het forum postte dat je het te druk had met het naaien van een ongelukkige, getrouwde vrouw.

Heeft ze je nu dan gedumpt ofzo? Maak je in elk geval geen zorgen: dat komt nog wel...

Spliff
12 oktober 2008, 15:36
Ah Spliff... het laatste wat ik me van je herinner is dat je op het forum postte dat je het te druk had met het naaien van een ongelukkige, getrouwde vrouw.

Heeft ze je nu dan gedumpt ofzo? Maak je in elk geval geen zorgen: dat komt nog wel...


Neeh hoor, die vrouw zie ik nog steeds. En de sex wordt er alleen maar beter en heftiger op.

Kim
12 oktober 2008, 16:38
Ja, het blijft gewoon goed! :-D

Jazeker
12 oktober 2008, 16:39
Ja, het blijft gewoon goed! :-D

Ik vroeg me al af waar die cartoon bleef in deze draad.

Kim
12 oktober 2008, 16:40
Ik vroeg me al af waar die cartoon bleef in deze draad.

Gelukkig ben ik er dan om de ganse draad te redden!

:cheer: mezelf! :cheer:

Jazeker
12 oktober 2008, 16:43
Gelukkig ben ik er dan om de ganse draad te redden!

:cheer: mezelf! :cheer:

Nee nee nee...

:cheer: mezelf :cheer:

lombas
12 oktober 2008, 16:46
Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan. Ik zou me wel eens bedrogen kunnen voelen, maar de seriositeit van de relatie én de vriendin wil ik betwijfelen.

Hoewel ik vroeger bepaalde andere gedachten had over het begrip "relatie", heb ik (ver)trouw(en) altijd als een cruciaal punt ervaren.

Jazeker
12 oktober 2008, 16:50
Ik ben zelf nog nooit vreemdgegaan. Ik zou me wel eens bedrogen kunnen voelen, maar de seriositeit van de relatie én de vriendin wil ik betwijfelen.

Hoewel ik vroeger bepaalde andere gedachten had over het begrip "relatie", heb ik (ver)trouw(en) altijd als een cruciaal punt ervaren.

Kim op het forum = lombas op het forum... meestal met mistige bijdragen dan wel.

lombas
12 oktober 2008, 16:55
Kim op het forum = lombas op het forum... meestal met mistige bijdragen dan wel.

Huh? Moet ge nu alles personaliseren? Ik geef gewoon een eerlijk antwoord op de vraag.

HAMC
12 oktober 2008, 16:59
Huh? Moet ge nu alles personaliseren? Ik geef gewoon een eerlijk antwoord op de vraag.

U geeft toch een eerlijk antwoord over u persoonlijk? Het wordt niet meer persoonlijk dan dat.

Jazeker
12 oktober 2008, 17:00
Huh? Moet ge nu alles personaliseren? Ik geef gewoon een eerlijk antwoord op de vraag.

Ik personaliseer niet.

ZERO
12 oktober 2008, 17:05
Zelf vreeemdgegaan niet, heb wel ooit eens een meid helpen vreemdgaan, maar toen was ik zelf single.

circe
12 oktober 2008, 17:09
Zelf vreeemdgegaan niet, heb wel ooit eens een meid helpen vreemdgaan, maar toen was ik zelf single.

:lol: eerste prijs voor het meest originele antwoord!

piraat
12 oktober 2008, 17:12
Is hoerenlopen ook beschouwd als vreemdgaan ? Want veel zeemannen vinden dat naar een hoer gaan niet uw vrouw bedriegen is. (biologische noodzaak). Uw vrouw bedriegen is als je op een andere vrouw verliefd bent, én er mee neukt.

Kim
12 oktober 2008, 17:13
Kim op het forum = lombas op het forum... meestal met mistige bijdragen dan wel.

En je punt is uiteindelijk? :?

Ik snap je opmerking niet echt goed, maar bon...

circe
12 oktober 2008, 17:14
Is hoerenlopen ook beschouwd als vreemdgaan ? Want veel zeemannen vinden dat naar een hoer gaan niet uw vrouw bedriegen is. (biologische noodzaak). Uw vrouw bedriegen is als je op een andere vrouw verliefd bent, én er mee neukt.


je zou kunnen zeggen dat zoiets een minder scheve schaats is, maar raar genoeg blijkt dat andersom niet te werken... vrouwen die al eens een losse wip maken uit "noodzaak" schijnt toch niet serieus te worden geapprecieerd.

PollyCorrect
12 oktober 2008, 17:26
Gadverdamme, getrouwde mannen. Er is niks zo saai... :roll:

Jazeker
12 oktober 2008, 17:40
En je punt is uiteindelijk? :?

Ik snap je opmerking niet echt goed, maar bon...

Pas op of ik ga groen doen eh.

Kim
12 oktober 2008, 19:31
Pas op of ik ga groen doen eh.

:mrgreen: ?

piraat
12 oktober 2008, 23:06
je zou kunnen zeggen dat zoiets een minder scheve schaats is, maar raar genoeg blijkt dat andersom niet te werken... vrouwen die al eens een losse wip maken uit "noodzaak" schijnt toch niet serieus te worden geapprecieerd.

Zeevrouwen mogen dat :-) Het word zelfs geappreciêerd.

filosoof
12 oktober 2008, 23:15
Als je vreemd gaat in een relatie dan zit er iets niet goed. Wat dan niet goed is, kan vanalles zijn. Het kan bevoorbeeld zijn dat je de behoefte hebt aan ander vlees. Maar maak dat dan bespreekbaar, zodat die andere ook een keuze heeft. Vreemdgaan is een vorm van bedriegen. Het getuigt niet echt van repect voor de ander als je de ander voorliegt, vind ik:?Of juist wél: het probleem van schuldgevoel etc. zélf oplossen in stilte, om de gevoelens van de ander te sparen.

filosoof
12 oktober 2008, 23:18
je zou kunnen zeggen dat zoiets een minder scheve schaats is, maar raar genoeg blijkt dat andersom niet te werken... vrouwen die al eens een losse wip maken uit "noodzaak" schijnt toch niet serieus te worden geapprecieerd.Ik kwam er ooit maar één tegen waarvan ik dat zeker wist...en lichamelijk beviel ze me gewoon niet: pech... (voor wie?)