PDA

View Full Version : Lesbiennes moeten vluchten voor marokkanen


Gezond Vlaanderen
14 oktober 2008, 21:59
Bron: HLN (mag geen copie/paste toepassen)

In Utrecht is een lesbisch koppel moeten vluchten voor de vele marokkanen die in hun wijk wonen.Het lesbisch koppel woonde er een paar maanden toen de pesterijen begonnen...eerst nog onschuldig zoals "daar wonen die lesbo's" maar al snel werd het erger: ramen en deuren werden ingeslagen van hun woning en op straat werden de lesbiennes met youghurt overgoten...

Wat opviel is dat 100% van de daders van marokkaanse afkomst zijn.Zij veroordelen homosexualiteit en ze hebben blijkbaar het recht om het ook te bestrijden in alle vormen!

Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend!

djimi
14 oktober 2008, 22:25
Bron: HLN (mag geen copie/paste toepassen)

In Utrecht is een lesbisch koppel moeten vluchten voor de vele marokkanen die in hun wijk wonen.Het lesbisch koppel woonde er een paar maanden toen de pesterijen begonnen...eerst nog onschuldig zoals "daar wonen die lesbo's" maar al snel werd het erger: ramen en deuren werden ingeslagen van hun woning en op straat werden de lesbiennes met youghurt overgoten...

Wat opviel is dat 100% van de daders van marokkaanse afkomst zijn.Zij veroordelen homosexualiteit en ze hebben blijkbaar het recht om het ook te bestrijden in alle vormen!

Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend!

Was u niet degene die in een andere draad stelde dat wie bewust koos voor een homosexuele levensstijl zich maar moest neerleggen bij uitsluiting punt aan de lijn?

driewerf
14 oktober 2008, 22:30
Was u niet degene die in een andere draad stelde dat wie bewust koos voor een homosexuele levensstijl zich maar moest neerleggen bij uitsluiting punt aan de lijn?

hier bijvoorbeeld:
Homofielen hebben trouwens de keuze: ze hebben er bewust voor gekozen om een homosexueel leven te leiden! Dit werd onlangs bevestigd door Amerikaanse studies! En laat die zever maar achterwege van "het is aangeboren etc"...

Bent u homosexueel? Dan moet u maar rekening houden met uitsluiting! Punt aan de lijn.
In een draad waar die Canadees oproept om homoseksuelen af te maken.

Patsy Stone
14 oktober 2008, 22:31
Inderdaad:
Homofielen hebben trouwens de keuze: ze hebben er bewust voor gekozen om een homosexueel leven te leiden! Dit werd onlangs bevestigd door Amerikaanse studies! En laat die zever maar achterwege van "het is aangeboren etc"...

Bent u homosexueel? Dan moet u maar rekening houden met uitsluiting! Punt aan de lijn.

Hier is een woord voor: hypocriet!

driewerf
14 oktober 2008, 22:33
trouwens, met postings als:
Nou ja, ze zijn beiden extreem: de moslims hun obsessie door hun godsdienst en de homo's met het draaien van hun anus in het rond...dat moet wel slecht aflopen!

Gezond Vlaanderen
14 oktober 2008, 22:33
Ik hypocriet?? Ik neem het NIET op voor homo's en lesbiennes,ver van! Ik bedoel hiermee dat marokkanen het recht hebben om anders-geaarden met de dood te bedreigen! Dit is heel wat anders dan iets afkeuren.

Patsy Stone
14 oktober 2008, 22:35
Ik hypocriet?? Ik neem het NIET op voor homo's en lesbiennes,ver van! Ik bedoel hiermee dat marokkanen het recht hebben om anders-geaarden met de dood te bedreigen! Dit is heel wat anders dan iets afkeuren.

Mooi, dat weten we dan ook weer... :?

djimi
14 oktober 2008, 22:38
Ik hypocriet?? Ik neem het NIET op voor homo's en lesbiennes,ver van! Ik bedoel hiermee dat marokkanen het recht hebben om anders-geaarden met de dood te bedreigen! Dit is heel wat anders dan iets afkeuren.

Ik heb er ook over gelezen, en het ging NIET over Marokkanen, maar over moslims.

Voor èlke Marokkaan die zich niet aan 'ons' aanpast, is er minstens één te vinden die zich wel aan 'ons' aanpast, trouwens.


Ik kijk al uit naar nog méér gekronkel uwerzijds.

Dat wordt lachen!

Kritische Theorie
14 oktober 2008, 22:42
Een duidelijk voorbeeld van duale sluiting: Het gelijktijdig plaatsvinden van uitsluiting en usurpatie.

Strategieën van duale sluiting van de kant van negatief geprivilegieerde groepen op dit punt empirisch en politiek zeer informatief. Hij laat o.a. zien hoe de georganiseerde arbeidersbeweging "usurpationary activities against employers and the state" combineerde met "exclusionary activities against other less organized groups of workers, including ethnic minorities and women" [PARKIN 1979:91]. Hij benadrukt enerzijds dat racisme, seksisme - en ook kolonialisme en imperialisme - in de arbeidersbeweging onderdeel zijn van een doelgerichte en op zichzelf doelrationele strategie van belangenbehartiging [idem: 97]. Hierdoor ontstaan effectieve barrières voor politiek-normatieve strategieën van klasse-eenheid. Deze tendens zal blijven bestaan zolang er nog groepen te vinden zijn die - om het eigenbelang te garanderen - uitgesloten kunnen worden van concurrentie om arbeidsplaatsen, beter betaalde banen enz. en zolang de tegenstelling tussen de heersende en onderdrukte klassen niet allesoverheersend wordt. Anderzijds maakt hij plausibel dat de negatief geprivilegieerde groepen in hun uitsluitingsstrategieën vaak aansluiten bij - oorspronkelijke of nog bestaande - discriminaties die politiek of door de staat zijn gesanctioneerd [idem:96]. Zie voor een historische analyse van de spanningsverhouding tussen klasse en etniciteit in de Amerikaanse arbeidersbeweging: SCHEFTER [1986]. Hij benadrukt dat klasse en etniciteit niet altijd tot exclusieve, elkaar beconcurrerende loyaliteiten leiden, maar dat zij elkaar vaak, vooral in het politieke leven, versterken. http://64.233.183.104/search?q=cache:EB9FEwNP1iwJ:www.sociosite.net/labor/econsoc/4b_handelen.html+duale+sluiting&hl=nl&ct=clnk&cd=5&gl=nl

 Uitsluiting: strategieën die groepen gebruiken om zich te onderscheiden van outsiders. Toegang tot hulpmiddelen (onderwijs, stemrecht, ..) ontzeggen, bemoeilijken.
 Usurpatie: pogingen om toch toegang te verkrijgen tot hulpmiddelen voor andere groep. vb suffragettes
 Soms tegelijk (duale sluiting). Vb vakbonden: usurperend tov werkgever, uitsluitend tov etnische minderheden die willen aansluiten bij vakbond

Wat blijkt nu? De wetenschappelijke processen die verklaren waarom de lesbiennes worden uitgesloten, verklaren ook racisme, het stemgedrag van achtergestelde VBers, etc.

piraat
14 oktober 2008, 23:20
Was u niet degene die in een andere draad stelde dat wie bewust koos voor een homosexuele levensstijl zich maar moest neerleggen bij uitsluiting punt aan de lijn?
En jij gaat daarmee akkoord ?

djimi
14 oktober 2008, 23:23
En jij gaat daarmee akkoord ?

Over mijn lijk!

piraat
14 oktober 2008, 23:26
Ik heb er ook over gelezen, en het ging NIET over Marokkanen, maar over moslims.

Voor èlke Marokkaan die zich niet aan 'ons' aanpast, is er minstens één te vinden die zich wel aan 'ons' aanpast, trouwens.


Ik kijk al uit naar nog méér gekronkel uwerzijds.

Dat wordt lachen!
Er valt helemaal niets te lachen , al dat gedoe met vreemdelingen is in-triestig. Het triestigste van alles is nog wel dat die fanatieke kerels hulp krijgen van zogezegd verdraagzame autochtonen ? !

piraat
14 oktober 2008, 23:27
Over mijn lijk! jouw lijk zal niet veel kunnen tegenhouden denk ik...

Kritische Theorie
14 oktober 2008, 23:31
Er valt helemaal niets te lachen , al dat gedoe met vreemdelingen is in-triestig. Het triestigste van alles is nog wel dat die fanatieke kerels hulp krijgen van zogezegd verdraagzame autochtonen ? !

Kan u dan de theorie van duale sluiting weerleggen? Die theorie zegt immers dat duale sluiting een fenomeen is dat zeker niet alleen bij vreemdelingen voorkomt...

piraat
14 oktober 2008, 23:43
Kan u dan de theorie van duale sluiting weerleggen? Die theorie zegt immers dat duale sluiting een fenomeen is dat zeker niet alleen bij vreemdelingen voorkomt...
Die Marokkanen willen onze portefeuilles usurperen, maar onze freaks uitsluiten. En ja, als ze onze maatschappij en diens voordelen willen usurperen, moeten ze er ook maar de nadelen bijpakken, en onze bizarroïde mede-burgers er ook bij nemen, en die verdragen, zelfs als het naaste buren zijn...Ja, zo zou het moeten, maar ze vertikken het gewoon, en daar liggen al uw theorieën. Dat soortgelijke strategieën door ons Eigen Volk eveneens gehanteerd worden, wil ik best aannemen, maar wat verandert dit aan de zaak ?

Kritische Theorie
14 oktober 2008, 23:53
Die Marokkanen willen onze portefeuilles usurperen, maar onze freaks uitsluiten. En ja, als ze onze maatschappij en diens voordelen willen usurperen, moeten ze er ook maar de nadelen bijpakken, en onze bizarroïde mede-burgers er ook bij nemen, en die verdragen, zelfs als het naaste buren zijn...Ja, zo zou het moeten, maar ze vertikken het gewoon, en daar liggen al uw theorieën. Dat soortgelijke strategieën door ons Eigen Volk eveneens gehanteerd worden, wil ik best aannemen, maar wat verandert dit aan de zaak ?

In deze topic is men verontwaardigd over een bepaalde subgroep. Wanneer dat blijkt dat niet enkel deze bepaalde subgroep aan duale sluiting doet, dient de topic dus te handelen dat duale sluiting een onrechtvaardig fenomeen is. Indien men dit niet doet, dan doet men zelf aan uitsluiting, en was dat nu niet net datgene dat bepaalde subgroepen verweten werd?

djimi
14 oktober 2008, 23:53
jouw lijk zal niet veel kunnen tegenhouden denk ik...

Het ging over 'akkoord gaan met ...', niet 'tegenhouden van ...'.


Ik zal het maar eenvoudig houden:

ik val nog liever dood dan mee te huilen met de anti-homo-meute.

Dat ik zelf een duidelijk heteroseksuele voorkeur heb, zal daar niets aan veranderen.

Zo goed?

circe
15 oktober 2008, 03:49
Dit was niet het enige lesbische koppels dat door allochtonen uit hun huis worden gepest. Ik meen dat op Netwerk vorige week een reportage over een ander lesbisch koppel werd getoond, waarbij regelmatig de ruiten werden ingegooid en intimidaties gebeurden. ook zij zijn gaan vluchten uit hun buurt.

Wat me stoort is dat dit als fait divers wordt opgenomen, (het gebeurt hoe langer hoe meer dat allochtonen de schaars overgebleven autochtonen uit de buurt wegpesten) terwijl in zulke gevallen de overheid het vertikt om de pesters op te pakken en uit te wijzen.

Bhairav
15 oktober 2008, 05:23
Die Marokanen zijn zelf vetzakken, dat word vaak vergeten in zo'n discussies...

Depth of Field
15 oktober 2008, 05:48
Marokanen zijn zelf vetzakken

Gelukkig is er Bhairav nog om een ontspoorde discussie terug recht te trekken.

Wimpeus
15 oktober 2008, 10:34
Ik heb er ook over gelezen, en het ging NIET over Marokkanen, maar over moslims.

Voor èlke Marokkaan die zich niet aan 'ons' aanpast, is er minstens één te vinden die zich wel aan 'ons' aanpast, trouwens.


Ik kijk al uit naar nog méér gekronkel uwerzijds.

Dat wordt lachen!

Om alle gekronkel uit de wereld te helpen zou ik dan u de duidelijk vraag willen stellen aangaande wie zich in casu dient aan te passen.

Zijn het de homoseksuelen die zich moeten aanpassen aan de gevoeligheden binnen een andere cultuur en er dus voor moeten zorgen geen enkel uiterlijk vertoon van hun geaardheid ten berde te brengen en dus moeten verhuizen uit bepaalde wijken ?
Of is het de andere cultuur die zich moet aanpassen en, compleet tegen al hun vaststaande godsdienstige principes, verdraagzaam dienen te zijn t.a.v. homoseksuelen ?

Indien u voor het eerste kiest, bent u homofoob en dus fascist.
Indien u voor het tweede kiest, bent u islamofoob en dus fascist.

Leve de vrijheid van keuze binnen de politiek correcte maatschappij !

circe
15 oktober 2008, 10:39
Indien u voor het eerste kiest, bent u homofoob en dus fascist.
Indien u voor het tweede kiest, bent u islamofoob en dus fascist.

Leve de vrijheid van keuze binnen de politiek correcte maatschappij !
Het probleem is dat vele holebis enkel te horen krijgen hoe slecht "rechts" toch wel is. Zo is het VB toch zoooo slecht omdat ze tegen het homoHUWELIJK zijn. Dat de islamietjes in hun boekjes dan aanbevelen om homosexuelen van de hoogste toren naar beneden te kieperen wéten ze geeneens.

Toen ik recent een homopaar hoorde vertellen dat ze een huis hadden gekocht in een "verrijkte" buurt, zagen ze natuurlijk dat ik op slag mijn voorhoofd fronste... (ik dacht idd. "oei! als dat maar goed afloopt").

Meteen kreeg ik een vuile verwijtende blik toegegooid van: gij vuile vlaamsblokse racist! het is LEUK om in een verrijkte buurt te gaan wonen.

OK. ik heb verder maar gezwegen.

Ze hadden het huis toch al gekocht.

Zwartengeel
15 oktober 2008, 10:40
Bron: HLN (mag geen copie/paste toepassen)

In Utrecht is een lesbisch koppel moeten vluchten voor de vele marokkanen die in hun wijk wonen.Het lesbisch koppel woonde er een paar maanden toen de pesterijen begonnen...eerst nog onschuldig zoals "daar wonen die lesbo's" maar al snel werd het erger: ramen en deuren werden ingeslagen van hun woning en op straat werden de lesbiennes met youghurt overgoten...

Wat opviel is dat 100% van de daders van marokkaanse afkomst zijn.Zij veroordelen homosexualiteit en ze hebben blijkbaar het recht om het ook te bestrijden in alle vormen!

Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend!

Hoeveel provo-topics ga jij hier met jouw nepaccount zo nog opstarten?

De rechtvaardige rechter
15 oktober 2008, 10:40
Ik hypocriet?? Ik neem het NIET op voor homo's en lesbiennes,ver van! Ik bedoel hiermee dat marokkanen het recht hebben om anders-geaarden met de dood te bedreigen! Dit is heel wat anders dan iets afkeuren.
Iemand met de dood bedreigen is strafbaar.

Wimpeus
15 oktober 2008, 10:46
Hoeveel provo-topics ga jij hier met jouw nepaccount zo nog opstarten?

Berichtgeving in een krant aangaande waargebeurde feiten is provocatie ?

(Dit uiteraard onder voorbehoud dat alles wat in een krant staat ook waargebeurd is natuurlijk, waaraan wel eens getwijfeld kan worden)

Patsy Stone
15 oktober 2008, 10:54
Om alle gekronkel uit de wereld te helpen zou ik dan u de duidelijk vraag willen stellen aangaande wie zich in casu dient aan te passen.

Zijn het de homoseksuelen die zich moeten aanpassen aan de gevoeligheden binnen een andere cultuur en er dus voor moeten zorgen geen enkel uiterlijk vertoon van hun geaardheid ten berde te brengen en dus moeten verhuizen uit bepaalde wijken ?
Of is het de andere cultuur die zich moet aanpassen en, compleet tegen al hun vaststaande godsdienstige principes, verdraagzaam dienen te zijn t.a.v. homoseksuelen ?

Indien u voor het eerste kiest, bent u homofoob en dus fascist.
Indien u voor het tweede kiest, bent u islamofoob en dus fascist.

Leve de vrijheid van keuze binnen de politiek correcte maatschappij !

Verwachten dat iemand die hier te gast is zich aanpast aan onze samenleving, is islamofoob en fascistisch? 8O

Als iemand die in mijn huis te gast is, zijn wetten begint te stellen aangaande de wijze waarop ik mijn huishouden run, dan zal die als de wiedeweerga terug op straat staan. Niemand hoeft het immers eens te zijn met de wijze waarop ik verkies mijn huishouden in te richten, maar het elementair fatsoen gebiedt dat men die keuze aanvaardt en respecteert. Zoniet: opgesodemieterd!

Zwartengeel
15 oktober 2008, 10:54
Berichtgeving in een krant aangaande waargebeurde feiten is provocatie ?

(Dit uiteraard onder voorbehoud dat alles wat in een krant staat ook waargebeurd is natuurlijk, waaraan wel eens getwijfeld kan worden)

Nee, maar als ik de aard van de berichten bekijk die door GV opgstart worden, in combinatie met zijn persoonlijke commentaar en de bijbehorende VB-avatar, vind ik het er allemaal nogal vrij dik opliggen. Iets té dik zelfs naar mijn mening. Ik denk persoonlijk dan ook dat GV zich eerder probeert voor te doen als een VB'er dan dat hij er effectief één is.

circe
15 oktober 2008, 10:56
Verwachten dat iemand die hier te gast is zich aanpast aan onze samenleving, is islamofoob en fascistisch? 8O

Als iemand die in mijn huis te gast is, zijn wetten begint te stellen aangaande de wijze waarop ik mijn huishouden run, dan zal die als de wiedeweerga terug op straat staan. Niemand hoeft het immers eens te zijn met de wijze waarop ik verkies mijn huishouden in te richten, maar het elementair fatsoen gebiedt dat men die keuze aanvaardt en respecteert. Zoniet: opgesodemieterd!
Jij woont precies nog in Utopia?

filosoof
15 oktober 2008, 11:01
Mooi, dat weten we dan ook weer... :?
"Gezond" "Vlaanderen" whats' in a name...:?

filosoof
15 oktober 2008, 11:03
Hoeveel provo-topics ga jij hier met jouw nepaccount zo nog opstarten?Als er "Vlaanderen" in een nieuwe pseudo staat kun je je soms aan veel verwachten.

Patsy Stone
15 oktober 2008, 11:05
Nee, maar als ik de aard van de berichten bekijk die door GV opgstart worden, in combinatie met zijn persoonlijke commentaar en de bijbehorende VB-avatar, vind ik het er allemaal nogal vrij dik opliggen. Iets té dik zelfs naar mijn mening. Ik denk persoonlijk dan ook dat GV zich eerder probeert voor te doen als een VB'er dan dat hij er effectief één is.

http://forum.politics.be/showpost.php?p=3705520&postcount=89

Patsy Stone
15 oktober 2008, 11:07
Jij woont precies nog in Utopia?

Jij lijkt me nochtans ook niet het type om je in je eigen huis de les te laten spellen door vreemden... ;-)

djimi
15 oktober 2008, 13:36
Om alle gekronkel uit de wereld te helpen zou ik dan u de duidelijk vraag willen stellen aangaande wie zich in casu dient aan te passen.

Zijn het de homoseksuelen die zich moeten aanpassen aan de gevoeligheden binnen een andere cultuur en er dus voor moeten zorgen geen enkel uiterlijk vertoon van hun geaardheid ten berde te brengen en dus moeten verhuizen uit bepaalde wijken ?
Of is het de andere cultuur die zich moet aanpassen en, compleet tegen al hun vaststaande godsdienstige principes, verdraagzaam dienen te zijn t.a.v. homoseksuelen ?

Indien u voor het eerste kiest, bent u homofoob en dus fascist.
Indien u voor het tweede kiest, bent u islamofoob en dus fascist.

Leve de vrijheid van keuze binnen de politiek correcte maatschappij !

Ik dank u voor de duidelijke vraag, en hoop er een even duidelijk antwoord op te kunnen geven.

In 'onze' cultuur is er meer begrip voor en een grotere aanvaarding van homoseksuelen gekomen, en dat vind ik persoonlijk een zeer goede zaak. Homoseksuelen hoeven zich wat mij betreft dus allerminst te schamen voor hun geaardheid en zijn net zo vrij als ik dat zelf ook ben om hun leven binnen het kader van de bestaande wetgeving naar eigen goeddunken te leiden. Ze mogen, net als ik zelf trouwens, er eveneens naar streven de wetgeving volgens hun inzichten te veranderen, zolang ze daarbij de regels van het spel respecteren.

In 'onze' cultuur is er (gelukkig) ook plaats voor 'andersgelovigen' die respect kunnen opbrengen voor de bestaande wetgeving. Eenieder die zich aan de regels van het spel kan en wil houden heeft dus het recht zijn leven naar eigen goeddunken te leiden, en ja, ook te streven naar eventuele aanpassing van de wetgeving (op voorwaarde dus dat dat streven gebeurt op een voor 'onze' samenleving aanvaardbare, voorlopig dus nog steeds 'democratische' manier).

Als 'vaststaande principes' het iemand werkelijk onmogelijk maken behoorlijk te functioneren binnen 'onze' samenleving, dan lijkt het me logisch dat die iemand (vrijwillig of zo nodig gedwongen) elders gaat zoeken. Ik zie niet in wat daar 'islamofoob' of 'fascistisch' aan zou zijn, maar misschien kan u mij wel van dat idee afhelpen. Ik zou zeggen: weest welkom.

Ik zou het overigens best wel OK vinden, mocht 'onze' samenleving een ernstige inspanning doen om de 'principiëlen' te helpen bij het vinden van een voor hen 'ideale' samenleving, al was het maar door het ter beschikking stellen van duidelijke informatie (desnoods via GPS :-) ),

vriendelijke groet,

djimi

De rechtvaardige rechter
15 oktober 2008, 13:43
Trouwens in Vlaanderen worden holebi's beter aanvaard dan in Wallonië.

Kritische Theorie
15 oktober 2008, 17:02
Dit was niet het enige lesbische koppels dat door allochtonen uit hun huis worden gepest. Ik meen dat op Netwerk vorige week een reportage over een ander lesbisch koppel werd getoond, waarbij regelmatig de ruiten werden ingegooid en intimidaties gebeurden. ook zij zijn gaan vluchten uit hun buurt.

Wat me stoort is dat dit als fait divers wordt opgenomen, (het gebeurt hoe langer hoe meer dat allochtonen de schaars overgebleven autochtonen uit de buurt wegpesten) terwijl in zulke gevallen de overheid het vertikt om de pesters op te pakken en uit te wijzen.

Duale sluiting is geen fait divers. Het is de topic starter die er een fait divers van maakt.

alice
15 oktober 2008, 19:01
Dit gebeurt vrij vaak...drie straten verder woonde een lesbisch koppel.Toen de Turkse huisbaas dit doorhad werden ze opgezegd met de verklaring dat hij niemand onder zijn dak kon laten wonen die zondigde tegen de koran.

De Antwerpse homowereld loopt vol moslims uit andere steden die hier hun dubbelleven leiden.Sommigen zijn noodgedwongen getrouwd binnen een gearrangeerd huwelijk.
Hun geaardheid is zo taboe dat 'uit de kast komen' geen optie is omdat ze dan dreigen verstoten te worden.
Niemand maakt zich hier druk over.

shaddy
15 oktober 2008, 20:28
Dit gebeurt vrij vaak...drie straten verder woonde een lesbisch koppel.Toen de Turkse huisbaas dit doorhad werden ze opgezegd met de verklaring dat hij niemand onder zijn dak kon laten wonen die zondigde tegen de koran.

De Antwerpse homowereld loopt vol moslims uit andere steden die hier hun dubbelleven leiden.Sommigen zijn noodgedwongen getrouwd binnen een gearrangeerd huwelijk.
Hun geaardheid is zo taboe dat 'uit de kast komen' geen optie is omdat ze dan dreigen verstoten te worden.
Niemand maakt zich hier druk over.

dit zijn duidelijk afvallige moslims die een grotere straf wacht dan de ongelovigen

piraat
15 oktober 2008, 21:09
In deze topic is men verontwaardigd over een bepaalde subgroep. Wanneer dat blijkt dat niet enkel deze bepaalde subgroep aan duale sluiting doet, dient de topic dus te handelen dat duale sluiting een onrechtvaardig fenomeen is. Indien men dit niet doet, dan doet men zelf aan uitsluiting, en was dat nu niet net datgene dat bepaalde subgroepen verweten werd?
Die allochtonen zijn hier te gast, die zouden zich met niks moeten moeien, en zeker niet beginnen mensen uit te sluiten, zélfs als er mensen van bij ons zijn die dat ook doen. Zo zit dat inéén. Uw theorie bewijst enkel dat u begrepen hebt hoe de menselijke geest inéén zit, maar dat is dan ook alles. "Zij mogen dat, want hier zijn er ook die dat doen" is een super-foute reactie . En in dit geval klopt het trouwens niet : ik heb nog nooit meegemaakt dat een koppel homos/lesbos door mensen van bij ons, door een hele wijk, beschimpt, met yoghourt overgoten, bedreigd en op andere manieren gemolesteerd werd, net zolang tot ze op de vlucht sloegen, en verhuisden...Nooit ! D�*t zijn typische moslim-manieren, en dat kan niet door de beugel.

piraat
15 oktober 2008, 21:10
Het ging over 'akkoord gaan met ...', niet 'tegenhouden van ...'.


Ik zal het maar eenvoudig houden:

ik val nog liever dood dan mee te huilen met de anti-homo-meute.

Dat ik zelf een duidelijk heteroseksuele voorkeur heb, zal daar niets aan veranderen.

Zo goed?Da's braaf van u , jong:-) Doe maar rustig verder...de moslims zullen ook wel voortdoen...

circe
16 oktober 2008, 08:07
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Dit gebeurt vrij vaak...drie straten verder woonde een lesbisch koppel.Toen de Turkse huisbaas dit doorhad werden ze opgezegd met de verklaring dat hij niemand onder zijn dak kon laten wonen die zondigde tegen de koran

Hebben die vrouwen dan geen klacht neergelegd bij CGKR? Want als die turk zich mag baseren op zijn boekske om de AD wetten te overtreden, dan mag ik mijzelf OOK baseren om mijn "boekse" (het wordt doorgeseind op eenvoudig verzoek) om Turkse huurders uit mijn appartement te weren.

Kritische Theorie
16 oktober 2008, 17:16
Die allochtonen zijn hier te gast, die zouden zich met niks moeten moeien, en zeker niet beginnen mensen uit te sluiten, zélfs als er mensen van bij ons zijn die dat ook doen. Zo zit dat inéén. Uw theorie bewijst enkel dat u begrepen hebt hoe de menselijke geest inéén zit, maar dat is dan ook alles. "Zij mogen dat, want hier zijn er ook die dat doen" is een super-foute reactie . En in dit geval klopt het trouwens niet : ik heb nog nooit meegemaakt dat een koppel homos/lesbos door mensen van bij ons, door een hele wijk, beschimpt, met yoghourt overgoten, bedreigd en op andere manieren gemolesteerd werd, net zolang tot ze op de vlucht sloegen, en verhuisden...Nooit ! D�*t zijn typische moslim-manieren, en dat kan niet door de beugel.

U gaat er dus vanuit dat allochtonen betere mensen zijn dan autochtonen? Zij mogen immers niet doen wat andere wel doen? Keurt u eigenlijk uitsluiting af? Of keurt u enkel uitsluiting af door allochtonen? U hebt nog nooit geweten dat mensen bedreigd of gemolestreerd werden? De Europese geschiedenis kent nochtans tal van voorbeelden. Hoe denkt u trouwens dat manieren tot stand komen?

kelt
16 oktober 2008, 17:23
Ik heb er ook over gelezen, en het ging NIET over Marokkanen, maar over moslims.

Voor èlke Marokkaan die zich niet aan 'ons' aanpast, is er minstens één te vinden die zich wel aan 'ons' aanpast, trouwens.


Ik kijk al uit naar nog méér gekronkel uwerzijds.

Dat wordt lachen!

Het lijkt mij ook dat de politie en/of de gemeenschap in betreffende wijk toelaten dat enkele kltzkken de boel verpesten....en ja...die kltzkken zullen wel beweren dat ze "reageren namens de moslim-gemeenschap" terwijl omgekeerd men dat nog geloofd ook.....

het enige dat nodig is ,is nochtans een doelgericht en hardhandig verwijderen van kankergezwellen uit de maatschappij....

Voor de rest willen de meeste mensen gewoon gerust gelaten worden en hun leventje leiden..wars van "revolutionairen"...het is regelrecht verraad dat de overheid,amper een generatie geleden zeer proaktief tegen "revolutionairen" tegenwoordig vrij laat reageert....


Langs de andere kant,misschien moeten vrouwen weer eens "dollemina-bendes" vormen en eens wat leuke dingen doen met die miezerige minderheids-machootjes". 8-)..


Wij,de "witte venten" voelen ons absoluut niet geroepen om ons daar nog mee te moeien,we MOGEN zelfs niet.....You are alone ladies ... :twisted: :lol: 8-) 8-) 8-)

djimi
16 oktober 2008, 17:34
Het lijkt mij ook dat de politie en/of de gemeenschap in betreffende wijk toelaten dat enkele kltzkken de boel verpesten....en ja...die kltzkken zullen wel beweren dat ze "reageren namens de moslim-gemeenschap" terwijl omgekeerd men dat nog geloofd ook.....

het enige dat nodig is ,is nochtans een doelgericht en hardhandig verwijderen van kankergezwellen uit de maatschappij....

Voor de rest willen de meeste mensen gewoon gerust gelaten worden en hun leventje leiden..wars van "revolutionairen"...het is regelrecht verraad dat de overheid,amper een generatie geleden zeer proaktief tegen "revolutionairen" tegenwoordig vrij laat reageert....


Langs de andere kant,misschien moeten vrouwen weer eens "dollemina-bendes" vormen en eens wat leuke dingen doen met die miezerige minderheids-machootjes". 8-)..


Wij,de "witte venten" voelen ons absoluut niet geroepen om ons daar nog mee te moeien,we MOGEN zelfs niet.....You are alone ladies ... :twisted: :lol: 8-) 8-) 8-)

Lijkt me wel een goed idee.

system
16 oktober 2008, 17:43
Bron: HLN (mag geen copie/paste toepassen)

In Utrecht is een lesbisch koppel moeten vluchten voor de vele marokkanen die in hun wijk wonen.Het lesbisch koppel woonde er een paar maanden toen de pesterijen begonnen...eerst nog onschuldig zoals "daar wonen die lesbo's" maar al snel werd het erger: ramen en deuren werden ingeslagen van hun woning en op straat werden de lesbiennes met youghurt overgoten...

Wat opviel is dat 100% van de daders van marokkaanse afkomst zijn.Zij veroordelen homosexualiteit en ze hebben blijkbaar het recht om het ook te bestrijden in alle vormen!

Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend!
Indien het waar is, is het gewoon schandalig. Sommige Marokkanen moeten eens beseffen dat het hier geen veredelde kasbhah is. Dat deze ettertjes maar in Marokko gaan wonen indien ze het niet met onze manier van leven eens zijn. Iedereen leeft hier zoals het hem past voorzover hij of zij niemand schaadt. En zo willen we het houden. Goe geweten.

Derk de Tweede
16 oktober 2008, 17:45
De nieuwe burgemeester van Rotterdam, zelf van Marokkaanse afkomst, zal dit soort incidenten met harde hand in zijn nieuwe stad aanpakken.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/aboutalebburgemeester.gif

Mambo
16 oktober 2008, 17:51
Als man tussen lesbiennes leven is ook triestig.

circe
16 oktober 2008, 17:52
De nieuwe burgemeester van Rotterdam, zelf van Marokkaanse afkomst, zal dit soort incidenten met harde hand in zijn nieuwe stad aanpakken.

http://www.geenstijl.nl/archives/images/aboutalebburgemeester.gif

U bedoelt misschien:
Ahmed Aboutaleb, de marokkaanse burgemeester van de 9de provincie van Marokko, m.n. Rotterdam, zal binnenkort zijn plaats aan het hoofd van de stadsdeelraad innemen. Te dien einde had Ahmed zich eerst een tijdje van een extra Nederlandse nationaliteit moeten voorzien.

De derde grootste wereldhaven wordt daarmee in handen van de gematigde(?) moslims gegeven.

Patsy Stone
16 oktober 2008, 17:53
Als man tussen lesbiennes leven is ook triestig.

Daar zijn de lesbiennes het vast mee eens.

Mambo
16 oktober 2008, 17:55
Daar zijn de lesbiennes het vast mee eens.

Moesten ze nu nog een beetje bi zijn, we konden nog eens meespelen.

Straks moeten we nog op een Marokkaan kruipen. :cry:

Patsy Stone
16 oktober 2008, 17:57
Moesten ze nu nog een beetje bi zijn, we konden nog eens meespelen.

Straks moeten we nog op een Marokkaan kruipen. :cry:

Is er iets mis met hetero-vrouwen misschien?

circe
16 oktober 2008, 18:07
Is er iets mis met hetero-vrouwen misschien?
het ging erover dat wij vrouwen de marokkaanse machookes zouden moeten gaan heropvoeden middels nieuwe dollemina-akties.

Ik zie dat echter niet zitten: ik voel me totaal niet geroepen zo'n gesneden macho-geval nog iets aan het verstand te brengen, terwijl nicht Fatima al jaren zit te wachten in het heimweeland tot ze haar regels heeft en dus mag worden geimporteerd.

Ik denk dat we al genoeg vlaamse meisjes hebben opgeofferd in een poging tot heropvoeding van die gastjes. Als het primaire gedeelte: respect en gelijkberechtiging voor vrouwen er niet ingestampt werd van kleinsaf aan, is dat verloren tijd.

Ik behoor tot de generatie die enkel onze eigen dochters en zonen konden emanciperen, maar daarvoor wel een zware taak op ons hebben genomen om de verkeerd opgevoede jongens van onze leeftijd ook nog iets bij te leren: te laat.
Uit mijn kennissenkring is 95% gescheiden. Net omdat de vrouwen wèl zelf meewerkten buitenhuis, maar omdat die mannen nooit geleerd hadden dat zij dan ook een extra stukje moesten doen (of in sommige gevallen: ermee akkoord gaan dat een vreemde poetsvrouw kwam poetsen! geloof het of niet maar velen weigerden dat te accepteren! De mijne niet, maar wij scheidden dan nog over andere dingen).

Mambo
16 oktober 2008, 18:23
Is er iets mis met hetero-vrouwen misschien?

Waar is ze?

Derk de Tweede
16 oktober 2008, 18:30
U bedoelt misschien:
Ahmed Aboutaleb, de marokkaanse burgemeester van de 9de provincie van Marokko, m.n. Rotterdam, zal binnenkort zijn plaats aan het hoofd van de stadsdeelraad innemen. Te dien einde had Ahmed zich eerst een tijdje van een extra Nederlandse nationaliteit moeten voorzien.

De derde grootste wereldhaven wordt daarmee in handen van de gematigde(?) moslims gegeven.

Alleen de ondemocratische vorm waarop hij die functie in 010 heeft gekregen werpt vraagtekens op.
Maar hij zal het zeker beter doen dan watje Cohen in 020.

djimi
16 oktober 2008, 18:31
het ging erover dat wij vrouwen de marokkaanse machookes zouden moeten gaan heropvoeden middels nieuwe dollemina-akties.

...



Gewoon castreren van om het even welke macho is ook goed hoor ;-).

Derk de Tweede
16 oktober 2008, 18:33
Als man tussen lesbiennes leven is ook triestig.


Vooral als ze dan ook nog lekkere stukken zijn. 8-)
De tijden van lesbische vrouwen met snorretjes en tuinbroeken zijn voorbij.
Was niet fraai, maar gaf je als jagende man wel zekerheid om die prooi maar even te laten schieten...:roll:

circe
16 oktober 2008, 18:35
Gewoon castreren van om het even welke macho is ook goed hoor ;-).

och! nu moeten wij wéér het bloederige werk gaan opknappen! Dan kan je beter deals afsluiten met de besnijders in de klinieken hé, een xtra sneetje is zo gemaakt, en we hebben er de rest van hun leven geen last meer van!

Hoezo? d�*t? is het d�*t maar?????? :rofl::rofl::hondogen:

djimi
16 oktober 2008, 18:39
Als man tussen lesbiennes leven is ook triestig.





Moesten ze nu nog een beetje bi zijn, we konden nog eens meespelen.

Straks moeten we nog op een Marokkaan kruipen.



Ge zijt als man nochtans niet verplicht u door uw lul te laten regeren.

En ge kunt nog altijd aan zelfhulp doen, mocht het te moeilijk worden.

DenDane
16 oktober 2008, 19:22
Ik vind het gewoon "fantastisch", homo's en lesbiennes die meestal links stemmen, allochtonen die ook meestal links stemmen, maar de 2de groep lust de eerste rauw !

Hup links ;)

Goldband
16 oktober 2008, 21:21
Vervelend incident, dat van dat geweld op lesbische vrouwen.

Conclusie?

Vervelend incident. Gepaste straffen en dat is dat.

circe
16 oktober 2008, 21:26
Vervelend incident, dat van dat geweld op lesbische vrouwen.

Conclusie?

Vervelend incident. Gepaste straffen en dat is dat.

een "incident" is iets dat per ongeluk gebeurt en een alleenstaand gebeuren is.

een "trend" is iets anders.

Sinistra
16 oktober 2008, 22:05
Ik ga hier geen homo/lesbische relaties promoten of normaal vinden maar marokkanen passen zich totaal niet aan onze samenleving.Ze blijven extremistisch,haatdragend,afwijzend naar onze maatschappij.Voor dit soort "uitschot" geen gepamper maar aanpassen of terugkeren.Met dit voorval hebben deze marokkanen duidelijk hun terugkeercontract getekend!

Dat nu juist een Vlaams Belanger dit komt zeggen....komt wel een beetje hypocriet over...:roll:

Sinistra
16 oktober 2008, 22:07
Die Marokanen zijn zelf vetzakken, dat word vaak vergeten in zo'n discussies...

Als je dat maar weet. Die teringlijers zijn de trouwste bezoekers van de Amsterdamse "Wallen". Sex voor het huwelijk,...weet je wel...:roll:

Dixie
16 oktober 2008, 22:14
Dat nu juist een Vlaams Belanger dit komt zeggen....komt wel een beetje hypocriet over...:roll: vele kiezers/verkozenen hebben dan ook gn probleem met holibi's met criminiele vreemdelingen daarintegen

djimi
16 oktober 2008, 22:30
een "incident" is iets dat per ongeluk gebeurt en een alleenstaand gebeuren is.

een "trend" is iets anders.

Dat klopt, en als het een "trend" wordt holebi's weg te pesten (of erger), dan is dat een serieus probleem waarop niet snel genoeg kan worden gereageerd.

Alleen moet de reactie wèl 'correct' zijn, in die zin dat enkel diegenen die aan die "trend" deelnemen worden geviseerd.

Het viseren zèlf mag wat mij betreft gerust 'doortastend' zijn.

piraat
17 oktober 2008, 00:51
Gewoon castreren van om het even welke macho is ook goed hoor ;-).
Wie zal deze taak op zich nemen (castreren van macho-gastjes) ? Ben jij beschikbaar om mes en knipschaar te hanteren ?8-)

Pietje
17 oktober 2008, 00:56
Als je dat maar weet. Die teringlijers zijn de trouwste bezoekers van de Amsterdamse "Wallen". Sex voor het huwelijk,...weet je wel...:roll:

Jij schijnt dat wel heel goed te weten. Misschien kom je zelf ook veel in die buurt.

djimi
17 oktober 2008, 01:04
Wie zal deze taak op zich nemen (castreren van macho-gastjes) ? Ben jij beschikbaar om mes en knipschaar te hanteren ?8-)

Als gij ze vasthoudt.

Goldband
17 oktober 2008, 06:21
een "incident" is iets dat per ongeluk gebeurt en een alleenstaand gebeuren is.

een "trend" is iets anders.

Geef jij dan eens aan dat er een trend is van moslimjongeren die in de benelux homoseksuelen molesteren?

Hoomer
17 oktober 2008, 08:45
Dat nu juist een Vlaams Belanger dit komt zeggen....komt wel een beetje hypocriet over...:roll:

Waarom?

djimi
17 oktober 2008, 16:10
Waarom?

Ik vind het ergens wel grappig dat ge dat vraagt. Sorry, hé. 8-)

circe
17 oktober 2008, 16:20
Geef jij dan eens aan dat er een trend is van moslimjongeren die in de benelux homoseksuelen molesteren?

Als je een beetje de kranten volgt dan zie je die trend héél duidelijk.
Nederlandse kranten wel te verstaan, de vlaamse kranten worden gecensureerd, daar komt een homo niet in, tenzij om het VB te kunnen beschimpen, maar dat is dan weer iets anders.

djimi
17 oktober 2008, 16:53
Als je een beetje de kranten volgt dan zie je die trend héél duidelijk.
Nederlandse kranten wel te verstaan, de vlaamse kranten worden gecensureerd, daar komt een homo niet in, tenzij om het VB te kunnen beschimpen, maar dat is dan weer iets anders.

Dag circe,

ik weet niet of het al geoorloofd is van een "trend" te spreken, omdat het voor die term eigenlijk nog te vroeg is. De fase van de "trendvolgers" moet nog aanbreken.

Laten we stellen dat de talrijke "incidenten" de voorbode van een "trend" zouden kùnnen zijn, maar evengoed een kortstondig verschijnsel.

Als je bereid bent die laatste mogelijkheid, waarvoor ik de term "trendkiem" zou willen gebruiken, als tweede hypothese - naast de door jou geponeerde eerste hypothese (een heel duidelijke trend) - te aanvaarden, wil ik een diepgaande discussie over dit onderwerp aangaan. De ernst van de feiten, en de frequentie ervan vereisen die uitwisseling van meningen, en ik zou alleszins pleiten voor het opheffen van �*lle taboes of terughoudendheid.

Een "kiem" kan nog gesmoord worden, en daarvoor is een doeltreffende aanpak absoluut noodzakelijk. Wordt de "kiem" in dit geval niet gesmoord, dan groeit ze uit tot een kwaadaardig gewas, en als het eenmaal goed wortel schiet een allesvernietigend onkruid dat zeer moeilijk zal uit te roeien zijn.

Het zou daarom een zeer zware fout zijn wegens vastgeroeste denkkaders en ingevreten denkpatronen blinde vlekken in de eigen visie te ontkennen, of degelijke argumentatie van tegenstanders onder de mat te vegen.

Ik introduceerde de term "trendkiem", omdat er ook "trendzaad" is.

Laten we dus daar eerst eens naar kijken.

Vervolgens kunnen we proberen te achterhalen of we �*lle kiemen ontdekt hebben, en daarna zo snel mogelijk een efficiënte "trendverdelger" (uit)vinden.

Wat denk je hiervan?

Vriendelijke groet,

djimi

circe
17 oktober 2008, 17:13
Wat denk je hiervan?

azo ingewikkeld! :-(

ik wil wel akkoord gaan met je trendkiem en trendzaad toestanden hoor, maar ik vrees dus wel dat het er al voorbij is.

Ik volg namelijk al een jaar of vijf ook de nederlandse kranten en daarin lees ik regelmatig dat er ernstige incidenten zijn van allochtonen tegenover homosexuelen. Het is dan ook belangrijk om dan tevens de commentaren te lezen naar aanleiding van zulke incidenten en daaruit blijkt dan weldegelijk dat het niet om alleenstaande feiten gaat.
Vooral in Amsterdam waar men er ooit prat op ging om zowat het Mekka van homosexuelen te zijn moet nu toch toegeven dat dit ondertussen helemaal niet meer het geval is.

Hoomer
17 oktober 2008, 17:17
Ik vind het ergens wel grappig dat ge dat vraagt. Sorry, hé. 8-)

Dus iedere vb-er is een homohater?
Dan is iedere socialist, een dief, een geldverbrander, een oplichter, een sjoemelaar, en een leugenaar.
Iedere groene heeft geitenwollesokken aan en verplaatst zich per fiets.
Iedere VLder is rijk.
En gaat zo maar verder, veralgemenen als het over het vb gaat mag en moet blijkbaar maar over onze verrijkers veralgemenen is een doodzonde, wie is hier hypocriet eigenlijk?

djimi
17 oktober 2008, 18:00
Dus iedere vb-er is een homohater?
Dan is iedere socialist, een dief, een geldverbrander, een oplichter, een sjoemelaar, en een leugenaar.
Iedere groene heeft geitenwollesokken aan en verplaatst zich per fiets.
Iedere VLder is rijk.
En gaat zo maar verder, veralgemenen als het over het vb gaat mag en moet blijkbaar maar over onze verrijkers veralgemenen is een doodzonde, wie is hier hypocriet eigenlijk?

Ik heb alleen maar gezegd dat ik dat ergens wel grappig vond, meer niet.

Néén, niet iedere vb-er is een homohater, dat is statistisch alleen al een kwakkel van formaat.
Net als alle andere veralgemeningen dat zijn, vooral als het over mensen gaat.

Heb ik mij voldoende duidelijk uitgedrukt?

Ik wil een ernstige discussie aangaan, zonder de minste taboes. Ik vind de feiten ernstig genoeg, en ik heb niet de minste zin van de kern van de zaak af te wijken. Ik wil u ernstig nemen, geef mij die kans.

Circe vindt dat het al een volwassen trend is, ik ga niet zo ver.

Dat is wellicht het enige meningsverschil dat we tot nu toe, in deze discussie tenminste, hebben.

Dat Amsterdam zich zorgen maakt kan ik méér dan begrijpen, dat ik de uitingen van homohaat allerminst een goede zaak vind (noch voor de holebi's, noch voor auto of allo, noch voor de kinderen die in deze wereld moeten opgroeien, noch voor hun ouders, leraars, ..., en zeer zeker niet wanneer ze tot 'tastbare' schade aan de samenleving leiden) zou ik nogmaals met klem willen benadrukken, dat ik vind dat er drastisch moet worden ingegrepen mag u ook noteren.

Nu is het tijd voor volgende vraag: op welke manier moet ik het zaad dat volgens mij dus volop aan het kiemen is, verhinderen dat het mijn tuin (=de wereld) overwoekert? Hoe moet ik het verdelgen zonder te verzaken aan de volgende volgens mij essentieel 'Vlaamse' waarden & normen die ik onbevreesd onderschrijf : vreedzaamheid, vrijmoedigheid, vrijheidsdrang, vindingrijkheid, vingervlugheid, verdraagzaam, vrijgevigheid en vlijt?

Vriendelijke groeten,

djimi

djimi
17 oktober 2008, 18:34
azo ingewikkeld! :-(

ik wil wel akkoord gaan met je trendkiem en trendzaad toestanden hoor, maar ik vrees dus wel dat het er al voorbij is.

Ik volg namelijk al een jaar of vijf ook de nederlandse kranten en daarin lees ik regelmatig dat er ernstige incidenten zijn van allochtonen tegenover homosexuelen. Het is dan ook belangrijk om dan tevens de commentaren te lezen naar aanleiding van zulke incidenten en daaruit blijkt dan weldegelijk dat het niet om alleenstaande feiten gaat.
Vooral in Amsterdam waar men er ooit prat op ging om zowat het Mekka van homosexuelen te zijn moet nu toch toegeven dat dit ondertussen helemaal niet meer het geval is.

Zijn er geen ernstige incidenten van autochtonen tegenover homoseksuelen meer? Goed dan, gelukkig zou ik zeggen.

Doen de heteroseksuele autochtonen genoeg om de holebi's die met hen een 'samenleving' delen dezelfde rechten (o.a. op bescherming tegen agressie) te geven als ze zelf genieten? Indien ja, des te beter.

Wat doen we dan nù met de aanstokers van haat en de daders van de gepleegde feiten?

En met onze eigen waarden & normen betreffende rechtvaardigheid, vrije meningsuiting, ... ?

circe
17 oktober 2008, 18:51
Zijn er geen ernstige incidenten van autochtonen tegenover homoseksuelen meer? Goed dan, gelukkig zou ik zeggen.

Hier zijn twee antwoorden op mogelijk.
Indien ik ze niet zozeer kan lezen in de kranten, wil het uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt.
Indien het wèl gebeurt dan kunnen we ons bovendien de vraag stellen of dit een (her)nieuw(d) verschijnsel is, of een constante die steeds en dus blijvend aanwezig is geweest.
Gezien ik middels mijn opvoeding/instelling nooit een probleem van holebi heb gemaakt kan het dus zijn dat ik meende dat iedereen zo reeds dacht (wat in mijn jonge tijd zeker niet het geval was) en/of dat ik agressie gewoonweg niet opmerkte of mentaal noteerde.


Doen de heteroseksuele autochtonen genoeg om de holebi's die met hen een 'samenleving' delen dezelfde rechten (o.a. op bescherming tegen agressie) te geven als ze zelf genieten? Indien ja, des te beter.
Ik ben niet zo'n paternalistische goeddoener. Ik ga ervan uit dat de wetten voldoende duidelijk zijn en dat holebis zelf ook groot genoeg zijn om zich indien nodig te kunnen beschermen zonder dat ik (zie mij, me, hetero) me daartussen moet gaan gooien. Voor zover de holebis die ik persoonlijk ken, zijn dat helemaal geen mietjes (allez, ik mag nu ook niet veralgemenen :-D)

Wat doen we dan nù met de aanstokers van haat en de daders van de gepleegde feiten?
normaliter zouden die middels de vigerende wetten moeten kunnen worden vervolgd. Dit is echter niet het geval.
Boeken waarin open en bloot staat dat moslims homosexuelen van de hoogste toren moeten gooien, en waartegen klacht werd ingediend, werden door de toenmalige minister van justitie, loretteke onkelinks EXPLICIET TOEGESTAAN.
Die gast die de postercampagne "wel moslim, niet hetero" of zoiets wou opstarten en daarbij bedreigingen ontving, heeft het stilletjes moeten afdruipen. Campagne gestopt, groen! geen woord meer van gehoord, jongen is uit de voetlicht getreden: ------> d�*t is toegeven aan de aanstokers.

En met onze eigen waarden & normen betreffende rechtvaardigheid, vrije meningsuiting, ... ?

Ik weet nog dat de nederlandse imam El Moumni werd vrijgesproken omdat hij zich gewoon baseerde op zijn heilig boekse, en dat mag dus!
(homosexualiteit is een ziekte, zelfs een besmettelijke ziekte... ongeveer zoiets was het)

Zoiets toelaten, samen met het toelaten van de oproep tot gratis lessen zweefvliegen zonder vliegtuig, lijkt me een regelrecht toegeven aan islamitische waarden die regelrecht indruisen met wat we hier ondertussen als "normale waarden" zouden moeten beschouwen.

djimi
17 oktober 2008, 19:58
Hier zijn twee antwoorden op mogelijk.
Indien ik ze niet zozeer kan lezen in de kranten, wil het uiteraard niet zeggen dat het niet gebeurt.
Indien het wèl gebeurt dan kunnen we ons bovendien de vraag stellen of dit een (her)nieuw(d) verschijnsel is, of een constante die steeds en dus blijvend aanwezig is geweest.
Gezien ik middels mijn opvoeding/instelling nooit een probleem van holebi heb gemaakt kan het dus zijn dat ik meende dat iedereen zo reeds dacht (wat in mijn jonge tijd zeker niet het geval was) en/of dat ik agressie gewoonweg niet opmerkte of mentaal noteerde.



Ik ben niet zo'n paternalistische goeddoener. Ik ga ervan uit dat de wetten voldoende duidelijk zijn en dat holebis zelf ook groot genoeg zijn om zich indien nodig te kunnen beschermen zonder dat ik (zie mij, me, hetero) me daartussen moet gaan gooien. Voor zover de holebis die ik persoonlijk ken, zijn dat helemaal geen mietjes (allez, ik mag nu ook niet veralgemenen :-D)


normaliter zouden die middels de vigerende wetten moeten kunnen worden vervolgd. Dit is echter niet het geval.
Boeken waarin open en bloot staat dat moslims homosexuelen van de hoogste toren moeten gooien, en waartegen klacht werd ingediend, werden door de toenmalige minister van justitie, loretteke onkelinks EXPLICIET TOEGESTAAN.
Die gast die de postercampagne "wel moslim, niet hetero" of zoiets wou opstarten en daarbij bedreigingen ontving, heeft het stilletjes moeten afdruipen. Campagne gestopt, groen! geen woord meer van gehoord, jongen is uit de voetlicht getreden: ------> d�*t is toegeven aan de aanstokers.


Ik weet nog dat de nederlandse imam El Moumni werd vrijgesproken omdat hij zich gewoon baseerde op zijn heilig boekse, en dat mag dus!
(homosexualiteit is een ziekte, zelfs een besmettelijke ziekte... ongeveer zoiets was het)

Zoiets toelaten, samen met het toelaten van de oproep tot gratis lessen zweefvliegen zonder vliegtuig, lijkt me een regelrecht toegeven aan islamitische waarden die regelrecht indruisen met wat we hier ondertussen als "normale waarden" zouden moeten beschouwen.

Er is dus een ernstig probleem, nietwaar?

Enerzijds beweer je dat de wetten voldoende zijn, en dat je niet paternalistisch wilt overkomen. Dat kan ik alleen maar toejuichen.

Anderzijds signaleer je de vrijspraken in zaken die te linken zijn aan de strafbare feiten die in de pers worden gesignaleerd. Die vrijspraken gebeuren op basis van wetten die jij voldoende acht.

Je zal het met me eens kunnen zijn dat om het even welke holebi-haat verspreidende publicatie of meningsuiting potentieel gevaarlijk is.

Moeten publicaties verboden worden? Zo ja, welke?

Moeten mensen spreekverbod krijgen? Zo ja, wie?

En wie zal zich met de controle op naleving van de ingestelde verboden bezighouden?

Sinistra
17 oktober 2008, 20:17
Jij schijnt dat wel heel goed te weten. Misschien kom je zelf ook veel in die buurt.

Ik lees toevallig de krant. De onafhankelijke Telegraaf,niet die (links-georienteerde) rioolsmeerlapperij van bij jullie...

Mahalingam
17 oktober 2008, 21:11
Tot een paar jaar terug waren de Socialisten het natuurlijk toevluchtsoord voor de homo's en hun bewegingen. Maar de PvdA Amsterdam b.v. heeft de homo's ingeruild voor de allahtonen als hulp beheoevende minderheid.
Net zoals ooit Ayaan Hirsi Ali tot de ontdekking kwam dat de PvdA en het socialisme haar niet pasten, zo komen de homo's tot de ontdekking dat ze eerder bij rechts horen. Waarom? Omdat ze meer dan de gemiddelde Nederlander moeten ervaren hoe de islamiserende maatschappij steeds vijandiger tegen ze wordt en de discriminatie toe neemt.
http://www.trouw.nl/achtergrond/Dossiers/article1664050.ece
Homo’s zoeken terecht hun heil liever bij rechts
Een geleerde uit 020-Gaza zegt er over:
De dappere voorvechters van weleer zien het met lede ogen aan. Neem Gert Hekma, docent homo- en lesbische studies aan de Universiteit van Amsterdam. Fijntjes wees hij op de nazitijd, toen rechts en homo elkaar óók vonden. Inderdaad staan politici als Pastors, Verdonk en Wilders tegenwoordig fier op de bres voor de homorechten. Maar dat dienen wij te wantrouwen, begrijp ik. Dat doen zij volgens hem alleen „om de moslims een lesje te leren".
Let op het WC-Eend effect: deze man doet 'studies' wat een deftig woord is voor een cursus marxistische indoctrinatie. Zijn uitleg is dus dialectisch korrekt. En hij haalt IJkpunt 40/45 van stal voor de juiste Pavlov-reactie van de lezer, die dient te vergeten dat juist homo's als een van de eerste groepen aan de beurt waren om vergast te worden.
Wat een malligheid. Dat homo’s heden ten dage rechts omarmen, heeft links natuurlijk geheel en al aan zichzelf te wijten. Zie bijvoorbeeld de houding tegenover het antihomogeweld. Of dat daadwerkelijk toeneemt, is onduidelijk. Maar dat de klappen de laatste jaren nogal eens van allochtone zijde komen, kan niemand meer ontkennen. Rechts draait daar doorgaans niet omheen – en terecht. Links schiet onmiddellijk in een kramp.

In het politiek-correcte universum kan het immers niet bestaan dat de ene zielige minderheid een hekel heeft aan de andere. De verdrukten der aarde horen van nature solidair te zijn met elkaar. En zijn ze dat in werkelijkheid niet, dan wordt er naarstig gezocht naar verzachtende omstandigheden.

Recent staaltje van deze gedachtengang leverde COC-voorzitter Frank van Dalen. Hij wist vorige week te vertellen dat moslimjongeren homo’s in elkaar slaan omdat ze ’te weinig ruimte’ krijgen in de Nederlandse samenleving. Door homo’s te mishandelen, symbool bij uitstek van de westerse tolerantie, proberen ze alleen maar ’hun plek’ te bevechten.

circe
17 oktober 2008, 21:20
Er is dus een ernstig probleem, nietwaar?

Enerzijds beweer je dat de wetten voldoende zijn, en dat je niet paternalistisch wilt overkomen. Dat kan ik alleen maar toejuichen.

Anderzijds signaleer je de vrijspraken in zaken die te linken zijn aan de strafbare feiten die in de pers worden gesignaleerd. Die vrijspraken gebeuren op basis van wetten die jij voldoende acht.

Je zal het met me eens kunnen zijn dat om het even welke holebi-haat verspreidende publicatie of meningsuiting potentieel gevaarlijk is.

Moeten publicaties verboden worden? Zo ja, welke?

Moeten mensen spreekverbod krijgen? Zo ja, wie?

En wie zal zich met de controle op naleving van de ingestelde verboden bezighouden?

de anti-discriminatie wetten lijken me op zich al voldoende en in feite zwaar overdreven (ik wens te kunnen verhuren aan wie ik wil, niet aan wie jozef het wil, maar dat terzijde).

het probleem zit hem in de vrijheid van godsdienst die nogal zeer breed wordt uitgesmeerd natuurlijk. en dan is de vraag: welke wet primeert? Die van vrijheid van godsdienst of de AD wetten? In het laatste geval zou islam moeten verboden worden.

filosoof
17 oktober 2008, 21:22
Ik lees toevallig de krant. De onafhankelijke Telegraaf,niet die (links-georienteerde) rioolsmeerlapperij van bij jullie...;-)

daiwa
17 oktober 2008, 22:27
de anti-discriminatie wetten lijken me op zich al voldoende en in feite zwaar overdreven (ik wens te kunnen verhuren aan wie ik wil, niet aan wie jozef het wil, maar dat terzijde).

het probleem zit hem in de vrijheid van godsdienst die nogal zeer breed wordt uitgesmeerd natuurlijk. en dan is de vraag: welke wet primeert? Die van vrijheid van godsdienst of de AD wetten? In het laatste geval zou islam moeten verboden worden.


Art. 19

De vrijheid van eredienst, de vrije openbare uitoefening ervan, alsmede de vrijheid om op elk gebied zijn mening te uiten, zijn gewaarborgd, behoudens bestraffing van de misdrijven die ter gelegenheid van het gebruikmaken van die vrijheden worden gepleegd.

Mambo
17 oktober 2008, 23:14
Ik vind dat niet zo slecht dat ze eens een beetje optreden tegen al die homo toestanden. Of dat nu van de Marokkaan komt of van een ander.

En blijkbaar werkt dat nog ook. Want hoe minder men het tolereert, hoe minder er van zijn.

Patsy Stone
17 oktober 2008, 23:51
Stoer.

:roll:

Esperanza
18 oktober 2008, 05:44
Ik vind dat niet zo slecht dat ze eens een beetje optreden tegen al die homo toestanden. Toestanden? Welke toestanden zijn dat zoal? En wat versta jij onder "optreden"?Of dat nu van de Marokkaan komt of van een ander.Aha, brothers in arms. Fraai gezelschap! Niet bepaald iets om fier op te zijn.En blijkbaar werkt dat nog ook. Want hoe minder men het tolereert, hoe minder er van zijn.Deze opmerking is zopas met stip de top 10 van de meest debiele uitspraken binnen getreden. Het enige wat je met je "optreden" bereikt is dat holebi's minder voor hun sexuele geaardheid uitkomen, niet dat hun aantallen slinken. Of denk je soms dat met je "optreden" holebi's als bij wonder kunt veranderen in hetero's?

duveltje382
18 oktober 2008, 05:53
Holibis hebben toch ook recht op een bestaan(enkel zal ik dit voor mijn kinderen niet als normaal gedrag aanpraten);-)
Zijn echt wel twee andere dingen Holibis en hetro's

Esperanza
18 oktober 2008, 06:03
Holibis hebben toch ook recht op een bestaanLijkt me de evidentie zelf. (enkel zal ik dit voor mijn kinderen niet als normaal gedrag aanpraten)Aha, ze hebben dus wel recht van bestaan - heel edelmoedig van jou - maar ze dienen wél goed te begrijpen dat ze abnormaal zijn en bijgevolg de gevolgen ervan dienen te dragen. Zijn echt wel twee andere dingen Holibis en hetro'sEen verschil in sexuele geaardheid. Heel scherpzinnig opgemerkt. Mijn complimenten.

djimi
18 oktober 2008, 06:13
Men moet dus geen moslim zijn om homohater te kunnen zijn.

Omgekeerd is het ook nog steeds de vraag of het feit dat je moslim bent, er automatisch toe moet leiden dat je je vroeg of laat aan homohaat bezondigt (hm, beladen term in een religieuze context!) en overgaat tot strafbare feiten.

Er is dus meer aan de hand.

duveltje382
18 oktober 2008, 06:29
Men moet dus geen moslim zijn om homohater te kunnen zijn.

Omgekeerd is het ook nog steeds de vraag of het feit dat je moslim bent, er automatisch toe moet leiden dat je je vroeg of laat aan homohaat bezondigt (hm, beladen term in een religieuze context!) en overgaat tot strafbare feiten.

Er is dus meer aan de hand.

We gaan het woord homohaat eens ontleden,Homo= duidelijk voor ieder normaal mens in deze tijd
Haat= gewoon weg onbekend bij jongeren onder jullie,haten en afkeer hebben van iemand,iemand niet willen erkennen,iemand verafschuwen


Wel ik heb dus geen hater omdat ik Homo kan verdragen,ze niet verafschuw,het zijn zelfs mijn vrienden


Maar mijn kinderen leer ik aan dat het een abnormaal gedrag is waar je zelf niet kan aan doen indien je zo bent

Esperanza
18 oktober 2008, 06:36
We gaan het woord homohaat eens ontleden,Homo= duidelijk voor ieder normaal mens in deze tijd
Haat= gewoon weg onbekend bij jongeren onder jullie,haten en afkeer hebben van iemand,iemand niet willen erkennen,iemand verafschuwen


Wel ik heb dus geen hater omdat ik Homo kan verdragen,ze niet verafschuw,het zijn zelfs mijn vrienden


Maar mijn kinderen leer ik aan dat het een abnormaal gedrag is waar je zelf niet kan aan doen indien je zo bent
En hoe reageren jouw homosexuele vrienden op het feit dat je hen als abnormalen beschouwt?

Patsy Stone
18 oktober 2008, 11:07
En hoe reageren jouw homosexuele vrienden op het feit dat je hen als abnormalen beschouwt?

Die heeft hij niet. Het zou me zelfs sterk verwonderen als hij ooit al eens een homo van dichtbij gezien heeft.

The Joker
18 oktober 2008, 11:13
Groot gelijk hebben ze, de standaard moet een stabiel Christelijk hetero gezin zijn, toch?

Patsy Stone
18 oktober 2008, 11:27
Groot gelijk hebben ze, de standaard moet een stabiel Christelijk hetero gezin zijn, toch?

Hey Carlgustaaf/Forumspook/Piraat! :-D Ga je nog eens een poging doen? Misschien duurt het deze keer wat langer... ;-)

forzaflandria
18 oktober 2008, 12:51
Ironisch natuurlijk dat twee groepen die zo politiek correct zijn in de ogen van links, met mekaar slaags geraken.

Ik ben niet voor gay pride e.d. toestanden, maar ze hebben wel het recht zonder problemen samen te wonen en geen voorwerp te worden van geweld, net zoals elke andere bevolkingsgroep.

Het probleem is dat de moslims altijd geknuffeld worden en alles mogen. Als hun geweld zich dan tegen links keert, is dat moeilijk te verteren voor de politiek-correcte meute.

Mambo
19 oktober 2008, 19:22
Toestanden? Welke toestanden zijn dat zoal? En wat versta jij onder "optreden"?Aha, brothers in arms. Fraai gezelschap! Niet bepaald iets om fier op te zijn.Deze opmerking is zopas met stip de top 10 van de meest debiele uitspraken binnen getreden. Het enige wat je met je "optreden" bereikt is dat holebi's minder voor hun sexuele geaardheid uitkomen, niet dat hun aantallen slinken. Of denk je soms dat met je "optreden" holebi's als bij wonder kunt veranderen in hetero's?

Dat is een zekerheid zoals er niet veel zekerheden meer zijn.

Sedert ze in amsterdam de homo's in elkaar slaan zijn er al veel minder.

Dus het werkt.

circe
19 oktober 2008, 19:43
Dat is een zekerheid zoals er niet veel zekerheden meer zijn.

Sedert ze in amsterdam de homo's in elkaar slaan zijn er al veel minder.

Dus het werkt.

Ik neem aan dat mambo van het mannelijke geslacht is? Dan wens ik hem hiermede een "genezen" lesbienne als echtgenote! have fun!

Mambo
19 oktober 2008, 19:48
Iedereen (en vooral op dit forum) is zo homo gezind?

Trend?
Of ...?

Rest dan de vraag, hoe komt het dat er nu zoveel zijn?

Mambo
19 oktober 2008, 19:59
Ik neem aan dat mambo van het mannelijke geslacht is? Dan wens ik hem hiermede een "genezen" lesbienne als echtgenote! have fun!

Hopelijk met een design vagina en silicone tieten graag.
Met dank bij voorbaat.

Patsy Stone
19 oktober 2008, 20:12
Ik neem aan dat mambo van het mannelijke geslacht is? Dan wens ik hem hiermede een "genezen" lesbienne als echtgenote! have fun!

:thumbsup:

Zo eentje van het type Oost-Duitse kogelstootster...

http://www.cbc.ca/gfx/images/sports/photos/2008/05/06/history-shotput-press.jpg

gertjan22
19 oktober 2008, 22:43
Men zegt maar altijd: Marokkanen kunnen geen homo's verdragen, maar echte vlamingen & rechts vlaanderen kunnen ook geen homo's verdragen!Op die lijn staat extreem rechts dus gelijk met de islam! Op dat punt hebben ze mekaar dus wel gevonden:twisted:

I'm Gay:-D...what's the problem?

HAMC
19 oktober 2008, 22:46
Men zegt maar altijd: Marokkanen kunnen geen homo's verdragen, maar echte vlamingen & rechts vlaanderen kunnen ook geen homo's verdragen!Op die lijn staat extreem rechts dus gelijk met de islam! Op dat punt hebben ze mekaar dus wel gevonden:twisted:

I'm Gay:-D...what's the problem?

Kwiebus.

wild cannibal
19 oktober 2008, 23:29
Lijkt me de evidentie zelf. Aha, ze hebben dus wel recht van bestaan - heel edelmoedig van jou - maar ze dienen wél goed te begrijpen dat ze abnormaal zijn en bijgevolg de gevolgen ervan dienen te dragen. Een verschil in sexuele geaardheid. Heel scherpzinnig opgemerkt. Mijn complimenten.
Holebis ?

wild cannibal
19 oktober 2008, 23:30
En hoe reageren jouw homosexuele vrienden op het feit dat je hen als abnormalen beschouwt? Homo-vrienden ?:lol:

wild cannibal
19 oktober 2008, 23:31
Die heeft hij niet. Het zou me zelfs sterk verwonderen als hij ooit al eens een homo van dichtbij gezien heeft. Is dat een vereiste om gelukkig te leven ?

wild cannibal
19 oktober 2008, 23:36
Groot gelijk hebben ze, de standaard moet een stabiel Christelijk hetero gezin zijn, toch?
Christelijk ? Da's ook niet om mee te lachen vind ik...Dat is dan weer het andere extreem.
Ik ben voor mensen die "gewoon" zijn.

Patsy Stone
20 oktober 2008, 05:52
Is dat een vereiste om gelukkig te leven ?

Nee, maar wel om over dit onderwerp iets zinnigs te vertellen.

djimi
20 oktober 2008, 06:11
Om een of andere reden had ik gehoopt dat het hier een ernstige discussie zou worden over de aanpak van dat probleem '(homo-)haat', maar het ziet er naar uit dat ik mijn hoop maar beter weer in de kast kan leggen.

Bedankt hé, gasten.

circe
20 oktober 2008, 08:07
Men zegt maar altijd: Marokkanen kunnen geen homo's verdragen, maar echte vlamingen & rechts vlaanderen kunnen ook geen homo's verdragen!Op die lijn staat extreem rechts dus gelijk met de islam! Op dat punt hebben ze mekaar dus wel gevonden:twisted:

I'm Gay:-D...what's the problem?


waar haal jij dat toch uit?
Ofwel ligt het aan mijn entourage ofwel aan mijn opvoeding, maar ik kén zelfs geen mensen die een probleem hebben met homosexualiteit. Geen vlaamsgezinden en geen Vlaams belangers (die ken ik nu wel weinig).

bentje
20 oktober 2008, 08:15
Om een of andere reden had ik gehoopt dat het hier een ernstige discussie zou worden over de aanpak van dat probleem '(homo-)haat', maar het ziet er naar uit dat ik mijn hoop maar beter weer in de kast kan leggen.

Bedankt hé, gasten.

heb al weer heel wat topics gelezen de laatste dagen waar ik het zelfs niet meer waard vind om op te reageren.
Een massa opmerkingen die compleet naast de kwestie zijn, bedoeld om een ander te kwetsen en/of beledigen.
Heel veel discussies draaien uiteindelijk weer op hetzelfde uit :roll:

wild cannibal
20 oktober 2008, 09:02
heb al weer heel wat topics gelezen de laatste dagen waar ik het zelfs niet meer waard vind om op te reageren.
Een massa opmerkingen die compleet naast de kwestie zijn, bedoeld om een ander te kwetsen en/of beledigen.
Heel veel discussies draaien uiteindelijk weer op hetzelfde uit :roll:
De mensheid is nu éénmaal twistziek . Op dit soort forums zie je dat heel goed. Behalve jij natuurlijk ;-)

wild cannibal
20 oktober 2008, 09:05
Nee, maar wel om over dit onderwerp iets zinnigs te vertellen. Wat kan men nu zinnigs vertellen over lesbiennes en marokkanen ? Behalve als je er zelf eentje bent ? Ik wacht dus nog op de eerste Marokkaan of lesbienne die mij hier haar/zijn belevenissen en eventueel innerlijke problemen komt uit de doeken doen. Voor al de anderen: jullie hebt er, zoals ikzelf, enkel het raden naar.