PDA

View Full Version : Antizionisme en Jodenhaat: Stop de hypocrisie


Pagina's : [1] 2

Sinistra
16 oktober 2008, 22:53
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:

http://www.zombietime.com/solidarity_with_israel/P1010394.JPG

Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil:

Metternich
16 oktober 2008, 22:58
Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil:En wat zijn de Joodse antizionisten dan?

Sinistra
16 oktober 2008, 23:00
En wat zijn de Joodse antizionisten dan?

Mensen met een enorme dosis zelfhaat.

PollyCorrect
16 oktober 2008, 23:34
En wat zijn de Joodse antizionisten dan?

En Vlaamse antizionisten? :roll:

Van die gekken hebben we niet veel te vrezen.

Van de reuze wereldmachten genaamd Arabië echter..

D'ARTOIS
16 oktober 2008, 23:40
De lui in Mea Shearim, de Schtreimels, dat zijn de joodse antizionisten.

PollyCorrect
17 oktober 2008, 00:02
niet noodzakelijk, D'AR. En dan nog? Zijn ze gevaarlijk? Storen ze? Amper.

Die Arabische grootmachtfascisten daarentegen zijn griezelig.
Plus ze hebben weinig hersenen, maar veel power.

abou Anis
17 oktober 2008, 08:08
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:

http://www.zombietime.com/solidarity_with_israel/P1010394.JPG

Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil:

Mijn anti-zionisme heeft alvast niks met jodenhaat te maken. Zoals destijds mijn anti-Apartheid niks te maken had met haat tegenover de blanke inwoners van Zuid-Afrika.

Maar dat zult u wellicht niet geloven, dus ik wens u alvast veel plezier met de verderzetting van uw draad.

goodwill
17 oktober 2008, 08:16
En Vlaamse antizionisten? :roll:

Van die gekken hebben we niet veel te vrezen.

Van de reuze wereldmachten genaamd Arabië echter..
jij weet precies veel...

waar waren de nederlandse voorouders die lid waren van de NSB, he Poly; diegenen die zonder te verpinken duizenden slachtoffers hebben gemaakt en actief deel genomen hebben aan de klopjachten, he Poly.

Als je het over 'Arabië' of "Eurabië' wenst te hebben dan moet je wel alle kaarten op tafel leggen en het hebben over de NSB-ers, he Poly.

goodwill
17 oktober 2008, 08:20
Mijn anti-zionisme heeft alvast niks met jodenhaat te maken. Zoals destijds mijn anti-Apartheid niks te maken had met haat tegenover de blanke inwoners van Zuid-Afrika.

Maar dat zult u wellicht niet geloven, dus ik wens u alvast veel plezier met de verderzetting van uw draad.
we hebben hier ook te maken met sinistra, de 'friend', onze nederlandse forum-lid.
Maar zal hij het hebben over zijn landgenoten, die actief deelgenomen hebben aan de holocaust? nee, want dat potje houdt hij liver dicht.

Anti-zionisten zijn tegen het zionisme en niet tegen joden, want in dat geval spreken we van anti-joodse gevoelens.
Maar nee, onze 'friend', zal het liever willen hebben over 'eurabië' en andere onzin-praatjes.

PollyCorrect
17 oktober 2008, 08:30
jij weet precies veel...

alles goed verder, knul?

goodwill
17 oktober 2008, 08:37
alles goed verder, knul?
goed, en met jou ?
;)

D'ARTOIS
17 oktober 2008, 10:47
[QUOTE=PollyCorrect;3750723]niet noodzakelijk, D'AR. En dan nog? Zijn ze gevaarlijk? Storen ze? Amper.

Nee, ze storen nauwelijks. Behalve dan in de besluiten van de Knesseth. Maar die is helaas ook al corrupt.
Aleen gaat het niet goed in Israel. Olmert heeft een gigantische berg schade aangericht, die denk ik, onomkeerbaar is.

circe
17 oktober 2008, 11:44
Mijn anti-zionisme heeft alvast niks met jodenhaat te maken. Zoals destijds mijn anti-Apartheid niks te maken had met haat tegenover de blanke inwoners van Zuid-Afrika.

Maar dat zult u wellicht niet geloven, dus ik wens u alvast veel plezier met de verderzetting van uw draad.

Dat is best mogelijk, maar ondertussen ligt er toch een klacht neer bij het parket tegen het kifkif forum, waar jij moderator was wegens het expliciet toelaten van negationistische en antisemtische posts die er niet weggehaald werden.Volgens een paar bronnen was het zelf een AELer die dat postte en daarom wou of mocht kifkif eerst niet ingrijpen: "eigen volk eerst"

HAMC
17 oktober 2008, 11:48
Ja, iemand vertelde me dat een aantal moslims grote Hitlerfans zijn.

PollyCorrect
17 oktober 2008, 11:52
Mijn anti-zionisme heeft alvast niks met jodenhaat te maken. Zoals destijds mijn anti-Apartheid niks te maken had met haat tegenover de blanke inwoners van Zuid-Afrika.

Maar dat zult u wellicht niet geloven, dus ik wens u alvast veel plezier met de verderzetting van uw draad.

Jaja... remember kifkif, Abou? :oops:
Daar was jij toch moderator hé.

Oei. Oei.

abou Anis
17 oktober 2008, 11:52
Dat is best mogelijk, maar ondertussen ligt er toch een klacht neer bij het parket tegen het kifkif forum, waar jij moderator was wegens het expliciet toelaten van negationistische en antisemtische posts die er niet weggehaald werden.Volgens een paar bronnen was het zelf een AELer die dat postte en daarom wou of mocht kifkif eerst niet ingrijpen: "eigen volk eerst"

Ik kijk uit naar het vervolg van die inmiddels mythische klacht.

U beschuldigt me nu al een paar jaar persoonlijk van anti-semitisme, duik misschien eens in uw archief van berichten van mij en toon er mij een waarin ik mij anti-semitisch uitlaat. Eentje waarin ik de staat Israël gelijk stel met het joodse geloof.

Ik zou u verder nog kunnen onderhouden over het feit dat ik daar niet alleen moderator was, dat moderatoren niet verondersteld kunnen worden om persoonlijk alles wat op een forum geschreven wordt te hebben gelezen, enz. Maar dat zou u maar matig boeien denk ik, u bent al een hele tijd veel te veel geïnteresseerd in het zwart maken van mezelf en het Kif Kif forum en u schuwt daarbij de intimidatie, de dreigementen en de leugens niet. Als u me niet kwalijk neemt zou ik het hier dan ook bij willen laten. Tot genoegen.

circe
17 oktober 2008, 12:04
Ik kijk uit naar het vervolg van die inmiddels mythische klacht.

u kunt misschein het PV opvragen dat hier op staat
http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=570&catId=30&language=FR

U beschuldigt me nu al een paar jaar persoonlijk van anti-semitisme, duik misschien eens in uw archief van berichten van mij en toon er mij een waarin ik mij anti-semitisch uitlaat. Eentje waarin ik de staat Israël gelijk stel met het joodse geloof.

ikke? w�*�*r?
Ik zou u verder nog kunnen onderhouden over het feit dat ik daar niet alleen moderator was, dat moderatoren niet verondersteld kunnen worden om persoonlijk alles wat op een forum geschreven wordt te hebben gelezen, enz. Maar dat zou u maar matig boeien denk ik, u bent al een hele tijd veel te veel geïnteresseerd in het zwart maken van mezelf en het Kif Kif forum en u schuwt daarbij de intimidatie, de dreigementen en de leugens niet. Als u me niet kwalijk neemt zou ik het hier dan ook bij willen laten. Tot genoegen.

8O u doet maar hoor, maar nu niet overdrijven hé Abou.
Ga nu maar netjes verderspelen.

ministe van agitatie
17 oktober 2008, 12:07
Over het stoppen van de hypocrisie vind ik deze over Obama wel veelzeggend. Ze komt van Sinistra en gaat over hoe Obama ten opzichte van Israel en de Zionisten geen beleid kan voeren zoals hij zou willen.

Dat zal hij nog niet in zijn hoofd moeten halen want onze vrienden van AIPAC kunnen met 1 enkele vingerknip zijn presidentschap onderuit halen...Op buitenlands vlak zal hij MOETEN luisteren naar ons

Het zegt iets over hun totaal gebrek aan respect voor democratie, hun afdreigen van politieke tegenstanders en de machtspolitiek die z de zionisten voeren.

Maar hypocriet is het in ieder geval niet.

Metternich
17 oktober 2008, 12:09
Ik heb meer angst voor de religieuze zionisten die een Groot-Israël willen oprichten en via de staat Israël beschikken over kernwapens dan voor de Taliban of de Iraakse opstandelingen.

abou Anis
17 oktober 2008, 12:12
u kunt misschein het PV opvragen dat hier op staat
http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=570&catId=30&language=FR
Ik was niet mod_3.


ikke? w�*�*r?In uw vorige post nog.


8O u doet maar hoor, maar nu niet overdrijven hé Abou.
Ga nu maar netjes verderspelen.Overdrijven? Overdrijf ik wanneer ik vind dat dreigen om iemands prive-gegevens publiek te maken intimidatie is? Overdrijf ik wanneer ik vind dat dreigen met broodroof dat is?
En ja, wanneer u de indruk probeert te wekken dat ik een anti-semiet ben dan liegt u dat u zwart ziet (pun intended).

En nu moet u mij excuseren, ik heb een recept voor glühwein over te schrijven.

Vaandeldrager
17 oktober 2008, 12:14
Mensen met een enorme dosis zelfhaat.

Hoe voelt dat nu, deel te zijn van de Golem?

goodwill
17 oktober 2008, 12:46
Ja, iemand vertelde me dat een aantal moslims grote Hitlerfans zijn.

iemand vertelde mij dat een aantal leden van het 'eigen vlaamsche volk' grote hitlerfans zijn.

goodwill
17 oktober 2008, 12:47
Ik kijk uit naar het vervolg van die inmiddels mythische klacht.

U beschuldigt me nu al een paar jaar persoonlijk van anti-semitisme, duik misschien eens in uw archief van berichten van mij en toon er mij een waarin ik mij anti-semitisch uitlaat. Eentje waarin ik de staat Israël gelijk stel met het joodse geloof.

Ik zou u verder nog kunnen onderhouden over het feit dat ik daar niet alleen moderator was, dat moderatoren niet verondersteld kunnen worden om persoonlijk alles wat op een forum geschreven wordt te hebben gelezen, enz. Maar dat zou u maar matig boeien denk ik, u bent al een hele tijd veel te veel geïnteresseerd in het zwart maken van mezelf en het Kif Kif forum en u schuwt daarbij de intimidatie, de dreigementen en de leugens niet. Als u me niet kwalijk neemt zou ik het hier dan ook bij willen laten. Tot genoegen.
inderdaad.

ik vraag me wel af onder welke nickname crice opereerde op het kifkifforum.

abou Anis
17 oktober 2008, 12:49
inderdaad.

ik vraag me wel af onder welke nickname crice opereerde op het kifkifforum.

Verschillende, ze kwam telkens terug. Maar omdat ik niet in elkaar zit zoals zij ga ik die nicks hier niet noemen.

Ambiorix
17 oktober 2008, 12:51
ben nog altijd een anti-zionist, en ben daar trots op.

Metternich
17 oktober 2008, 15:51
Dat is best mogelijk, maar ondertussen ligt er toch een klacht neer bij het parket tegen het kifkif forum, waar jij moderator was wegens het expliciet toelaten van negationistische en antisemtische posts die er niet weggehaald werden.Volgens een paar bronnen was het zelf een AELer die dat postte en daarom wou of mocht kifkif eerst niet ingrijpen: "eigen volk eerst"Kunnen we de kif-kif-vetes buiten politics.be houden? Dank u.

circe
17 oktober 2008, 15:56
Verschillende, ze kwam telkens terug. Maar omdat ik niet in elkaar zit zoals zij ga ik die nicks hier niet noemen.

goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...

Ambiorix
17 oktober 2008, 15:57
Hou kifkif buiten politics

vlijmscherp
17 oktober 2008, 16:00
goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...

BS, er zaten er genoeg. ikzelf had genoeg kritiek op de islam, nooit problemen gehad.

natuurlijk, ik respecteerde wel de anderen....

goodwill
17 oktober 2008, 16:02
goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...

ah Madeleintje..... hahaha

Lincoln
17 oktober 2008, 17:35
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:

http://www.zombietime.com/solidarity_with_israel/P1010394.JPG

Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil:Her we goooo.... :?

Lincoln
17 oktober 2008, 17:46
Over het stoppen van de hypocrisie vind ik deze over Obama wel veelzeggend. Ze komt van Sinistra en gaat over hoe Obama ten opzichte van Israel en de Zionisten geen beleid kan voeren zoals hij zou willen.



Het zegt iets over hun totaal gebrek aan respect voor democratie, hun afdreigen van politieke tegenstanders en de machtspolitiek die z de zionisten voeren.

Maar hypocriet is het in ieder geval niet.Hij moet wel eh, anders ligt hij naast z'n vriendje jfk op het graf !

http://www.youtube.com/watch?v=dM7L4SDGdqU&feature=related

Sinistra
17 oktober 2008, 20:09
we hebben hier ook te maken met sinistra, de 'friend', onze nederlandse forum-lid.
Maar zal hij het hebben over zijn landgenoten, die actief deelgenomen hebben aan de holocaust? nee, want dat potje houdt hij liver dicht.

Anti-zionisten zijn tegen het zionisme en niet tegen joden, want in dat geval spreken we van anti-joodse gevoelens.
Maar nee, onze 'friend', zal het liever willen hebben over 'eurabië' en andere onzin-praatjes.

Natuurlijk hebben heel wat Nederlanders gecollaboreerd met de NSB. Maar feit is dat de Nederlandse regering , net als de Duitse trouwens zich na WOII onvoorwaardelijk achter het Israëlische project is gaan staan en blijven staan, dit in tegenstelling tot de Belgen die zich als gewillige hoeren gedragen voor het Eurabische fascisme. Een anekdote in heel dit verhaal is wel dat de anti-Joodse gevoelens in België wel zijn opgeflakkerd na het aantreden van de extreem-linkse Paars-Groene regering Verhofstadt in 1999 met als hoogtepunt ware moordpogingen van Antizionistische marokkanen tegen orthodoxe Joden in Wilrijk. De regering Verhofstadt en dan vooral de extremisten van AGALEV hebben de al wankele verstandhouding tussen Marokkanen en Joden volledig om zeep geholpen, met hun "Pallywood-propaganda". Die lui zijn mede schuldig voor het aanzetten tot haat....

Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..

abou Anis
17 oktober 2008, 20:27
goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...

Larie. U hebt hemel en aarde moeten bewegen om een aantal van die nicks gebannen gekregen zodat u er elders over kon opscheppen. De twee mensen waar we uiteindelijk het meest door de vingers keken waren u en Francientje. Jullie kregen wel veel waarschuwingen, maar in verhouding tot het aantal bewuste en louter provocatief bedoelde overtredingen van het Kif Kif forumreglement zeer weinig strafpunten. Ik ben er trouwens 100% van overtuigd dat op zogoed als elk ander forum de moderatie dubbelnicks van mensen die de toon aanslaan tegen de moderatie zoals u en anderen dat deden op Kif Kif stante pede gebannen zouden worden.

En nu ga ik voor de eerste keer in mijn leven een NSV-er zijn zin geven. En gelijk erbovenop.

Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen.

abou Anis
17 oktober 2008, 20:29
Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..
Ik zou me willen verontschuldigen bij de moderatie, maar hier past toch echt maar één reactie op hoor:
:rofl:

Mahalingam
17 oktober 2008, 20:30
Antisemitische literatuur voor het zoveelste opeenvolgende jaar op de Frankfurter Buchmesse. Dit keer pareltjes van Turkse antisemitische teksten:

http://www.juedische.at/_TCgi_Images/juedische/20081016141133_OzanIstanbul.gif

Three volumes: the first on President Bush as a latter-day Hitler, by Mustafa K. Erdomol; the second on Israeli control of Turkey, by Hassan
Taplun; the third, entitled "Jewish Utopia", by "Dr Michael Higgerin"; all published in 2005/2006 by Ozan, Istanbul (on Stand 5.1/C/976/45).

Meer van dit fraais:
http://www.juedische.at/TCgi/_v2/TCgi.cgi?target=home&Param_Kat=16&Param_RB=&Param_Red=10594

, "at the opening ceremony, Turkish President Abdullah Gül had stated that 'Turkey stands for harmony, tolerance and pluralism.'"

In Duitsland hebben ze weinig tolerantie voor antisemitisme. maar in Turkije zijn ze veel toleranter in deze. En vanwege het pluralisme zijn ze ook dol op Koerden.

Ambiorix
17 oktober 2008, 20:43
Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..

amai wat een dikke zever is dat. Trouwens, ge weet toch dat palestijnen ook semieten zijn?

PollyCorrect
17 oktober 2008, 20:55
Ik ben er trouwens 100% van overtuigd dat op zogoed als elk ander forum de moderatie dubbelnicks van mensen die de toon aanslaan tegen de moderatie zoals u en anderen dat deden op Kif Kif stante pede gebannen zouden worden.

Hier duizelt het me eventjes.

Wat een zin!!

Trouwens, ik ben met zoveel argwaan behandeld als nieuweling op kefkef (kifkif is taboe!) dat ik meesta na 3 �* 5 posts al verbannen werd. De benefit of the doubt werd bij mij in elk geval nooit toegpast, terwijl men mij niét van racisme kon betichten. Hoogstens van pro-zionisme. :shock:

Maar dat was er al te veel aan bij *kuch* kefkef.

PS: Aboe mag ik dat prachtige zinnetje als handtekening gaan rondbazuinen? :lol:

ministe van agitatie
17 oktober 2008, 21:44
pareltjes van Turkse antisemitische teksten:

U ziet ze wel helemaal vliegen, me dunkt. Ik heb de boeken natuurlijk niet gelezen maar toch:

the first on President Bush as a latter-day Hitler, by Mustafa K. Erdomol

In welke zin is een boek dat Bush met Hitler vergelijkt antisemitisch?

the second on Israeli control of Turkey, by Hassan
Taplun;

Wat is er antisemietisch aan een boek dat vragen stelt bij, onderzoek doet naar, kritiek uit op de banden tussen Israel en Turkije? Mogen daarover geen legitieme vragen gesteld worden? D'er valt nogal wat te onderzoeken over wapenhandel, zgn. terrorismebestrijding, enz.

the third, entitled "Jewish Utopia", by "Dr Michael Higgerin"; all published in 2005/2006 by Ozan, Istanbul (on Stand 5.1/C/976/45).

Wat ik maar wil zeggen: never judge a book by its cover. Het lijkt me typerend voor zionisten die elke vorm van kritiek op of in dit geval zelfs een verwijzing naar Israel opvatten als antisemitisme. Beetje ziekelijk toch.

ministe van agitatie
17 oktober 2008, 21:45
Hier duizelt het me eventjes.

Ik heb daarover nochtans niets gelezen in de Franstalige pers ...

PollyCorrect
18 oktober 2008, 09:49
Larie. U hebt hemel en aarde moeten bewegen om een aantal van die nicks gebannen gekregen zodat u er elders over kon opscheppen. De twee mensen waar we uiteindelijk het meest door de vingers keken waren u en Francientje. Jullie kregen wel veel waarschuwingen, maar in verhouding tot het aantal bewuste en louter provocatief bedoelde overtredingen van het Kif Kif forumreglement zeer weinig strafpunten. Ik ben er trouwens 100% van overtuigd dat op zogoed als elk ander forum de moderatie dubbelnicks van mensen die de toon aanslaan tegen de moderatie zoals u en anderen dat deden op Kif Kif stante pede gebannen zouden worden.

En nu ga ik voor de eerste keer in mijn leven een NSV-er zijn zin geven. En gelijk erbovenop.

Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen.

Ik herinner me wel nog levendig dat de kifkif moderatie niet optrad wanneer een zekere
"Maestro" daar gewoonweg antisemitische en negationistsiche teksten publiceerde... :oops:

K*fk*f werd toen al aangepakt door het centrum gelijke kansen (zie www.antisemitisme.be) voor racisme en negationisme en ze hadden toen zelfs een klacht bij het parket.

"Maestro" echter kreeg nauwelijks een strafpuntje en van "bannen" was
natuurlijk geen sprake: was die vent geen AEL-er? - daar
mocht bij K*fk*f niet aangekomen worden... "eigen volk eerst" hé ;-)

Kefkef, dat was een frisse boel... multicultureel en open-minded! :lol:

Vlaanderen_onafhankelijk
18 oktober 2008, 11:17
Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..

:lol: Dus anti-fascisten zijn ook anti-Duitsers?

Lincoln
18 oktober 2008, 15:20
Antisemitische literatuur voor het zoveelste opeenvolgende jaar op de Frankfurter Buchmesse. Dit keer pareltjes van Turkse antisemitische teksten:

http://www.juedische.at/_TCgi_Images/juedische/20081016141133_OzanIstanbul.gif

Three volumes: the first on President Bush as a latter-day Hitler, by Mustafa K. Erdomol; the second on Israeli control of Turkey, by Hassan
Taplun; the third, entitled "Jewish Utopia", by "Dr Michael Higgerin"; all published in 2005/2006 by Ozan, Istanbul (on Stand 5.1/C/976/45).

Meer van dit fraais:
http://www.juedische.at/TCgi/_v2/TCgi.cgi?target=home&Param_Kat=16&Param_RB=&Param_Red=10594

, "at the opening ceremony, Turkish President Abdullah Gül had stated that 'Turkey stands for harmony, tolerance and pluralism.'"

In Duitsland hebben ze weinig tolerantie voor antisemitisme. maar in Turkije zijn ze veel toleranter in deze. En vanwege het pluralisme zijn ze ook dol op Koerden.Mensen moeten de waarheid weten, of is litteratuur enkel besteed aan consoorten als anna frank & co ???

PollyCorrect
18 oktober 2008, 16:15
Mensen moeten de waarheid weten, of is litteratuur enkel besteed aan consoorten als anna frank & co ???

:shock: de waarheid is?
dat er gevaarlijke antisemitische literatuur circuleert in Turkije.

That's all!

Lincoln
18 oktober 2008, 16:29
:shock: de waarheid is?
dat er gevaarlijke antisemitische literatuur circuleert in Turkije.

That's all! Er wordt teveel getamtamt over onbelangerijke zaken , en dat is de waarheid !

PollyCorrect
18 oktober 2008, 17:13
Ik herinner me wel nog levendig dat de kifkif moderatie niet optrad wanneer een zekere
"Maestro" daar gewoonweg antisemitische en negationistsiche teksten publiceerde... :oops:

K*fk*f werd toen al aangepakt door het centrum gelijke kansen (zie www.antisemitisme.be) voor racisme en negationisme en ze hadden toen zelfs een klacht bij het parket.

"Maestro" echter kreeg nauwelijks een strafpuntje en van "bannen" was
natuurlijk geen sprake: was die vent geen AEL-er? - daar
mocht bij K*fk*f niet aangekomen worden... "eigen volk eerst" hé ;-)

Kefkef, dat was een frisse boel... multicultureel en open-minded! :lol:

Deze niet vergeten, Anis.

De rechtvaardige rechter
18 oktober 2008, 17:17
Ne maat van mij heeft nog onder de oorlog gevochten aan het oostfront (sturmbrigade langemarck). Zijn wij dan ook antisemieten.

D'ARTOIS
18 oktober 2008, 20:17
Ne maat van mij heeft nog onder de oorlog gevochten aan het oostfront (sturmbrigade langemarck). Zijn wij dan ook antisemieten.

Nee, collaborateur!

Sinistra
18 oktober 2008, 21:50
Mensen moeten de waarheid weten, of is litteratuur enkel besteed aan consoorten als anna frank & co ???

Welke waarheid? Dat de holocaust niet plaatsvond misschien? Is het dat wat je wil zeggen????

Sinistra
18 oktober 2008, 21:52
Mensen moeten de waarheid weten, of is litteratuur enkel besteed aan consoorten als anna frank & co ???

Welke zogezegde waarheid? Dat de holocaust niet plaatsvond misschien? Is het dat wat je wil zeggen????

HAMC
18 oktober 2008, 22:12
Welke zogezegde waarheid? Dat de holocaust niet plaatsvond misschien? Is het dat wat je wil zeggen????

Hela, dat mag je niet zeggen.

Verboten!

An Arkos
18 oktober 2008, 22:22
:shock: de waarheid is?
dat er gevaarlijke antisemitische literatuur circuleert in Turkije.

That's all!

Antisemitische literatuur circuleert wel in meer landen dan alleen Turkije.

HAMC
18 oktober 2008, 22:27
Antisemitische literatuur circuleert wel in meer landen dan alleen Turkije.

En mag dat niet misschien?

D'ARTOIS
18 oktober 2008, 23:09
En mag dat niet misschien?

Gelijke monniken gelijke kappen......

PollyCorrect
19 oktober 2008, 11:02
Ik herinner me wel nog levendig dat de kifkif moderatie niet optrad wanneer een zekere
"Maestro" daar gewoonweg antisemitische en negationistsiche teksten publiceerde... :oops:

K*fk*f werd toen al aangepakt door het centrum gelijke kansen (zie www.antisemitisme.be) voor racisme en negationisme en ze hadden toen zelfs een klacht bij het parket.

"Maestro" echter kreeg nauwelijks een strafpuntje en van "bannen" was
natuurlijk geen sprake: was die vent geen AEL-er? - daar
mocht bij K*fk*f niet aangekomen worden... "eigen volk eerst" hé ;-)

Kefkef, dat was een frisse boel... multicultureel en open-minded! :lol:

abou? Anis? ;-)

system
19 oktober 2008, 11:20
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:

http://www.zombietime.com/solidarity_with_israel/P1010394.JPG

Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil:

Zionisten zijn eigenlijk (in de feiten) racisten. Alleen, ze noemen zich niet 'racist' natuurlijk, maar 'zionist'.

PollyCorrect
19 oktober 2008, 13:05
Zionisten zijn eigenlijk (in de feiten) racisten. Alleen, ze noemen zich niet 'racist' natuurlijk, maar 'zionist'.

Arabische landen echter zijn het toppunt van openheid en vriendelijkheid tegenover alles wat niet Arabisch/islamitisch is.

Er bestaan in Marokko zelfs ANDERE WETTEN voor niet islamieten. Dat is pas.. euh.. antiracistisch.

Iedereen gelijk voor de wet? In Yemen? Pakistan? Indonesië? Maleisië? Saoedi Arabie? Iran? Irak? Algerije? Soedan?
:rofl:

Vrouwen, ongelovigen, homo's, overspeligen, gescheiden vrouwen, Arameeërs, Armeniërs, Berbers, Kopten, Christenen, Boeddhisten, allemaal genieten ze van de GASTVRIJHEID van de islam. Paradijselijk eigenlijk. Waarom gaan we niet met z'n allen in zo'n land leven?

PollyCorrect
19 oktober 2008, 13:40
Zionisten zijn eigenlijk (in de feiten) racisten. Alleen, ze noemen zich niet 'racist' natuurlijk, maar 'zionist'.

Kortom, Israel is inderdaad een doorn in het oog van de omringende toonbeelden van democratie, gelijkheid, vrijheid en anti-racisme! Nu snap ik hem!

:lol: jullie zijn gewoon ironisch bezig!

Weet je, in Israel hé, daar zijn toch zoveel schandalen met corruptie enz? Wel, die lui die van het verdraaien van het minste parkeergeld ofzo beticht worden, die worden gewoon uit de regering gezet, hopla, geen pardon, en vervangen.

Toch heel wat anders dan in België, waar de smerigste miljoenenzaakjes worden geseponeerd wegens verjaard, en daar gaat het om honderden miljoenen euro's zoals in de affaire van het Militair hospitaal :oops:

Hier: http://forum.politics.be/showthread.php?t=54873
500.000.000€ en geen haan die ernaar kraait. Het gerecht wacht gewoon tot het verjaart en zegt dan dat het niks meer kan doen.

België zou een voorbeeld kunnen nemen aan Israel, waar de publieke opinie nog telt.

wild cannibal
19 oktober 2008, 13:54
Jaja... remember kifkif, Abou? :oops:
Daar was jij toch moderator hé.

Oei. Oei.
kifkif, is dat niet dat beruchte islamofascistisch forum, waar volop anti blank, en anti joods racisme gebraakt word ?

PollyCorrect
19 oktober 2008, 14:04
kifkif, is dat niet dat beruchte islamofascistisch forum, waar volop anti blank, en anti joods racisme gebraakt word ?

Nee joh, het is een 'multicultureel' bolwerk waar we klaargestoomd worden voor de islam, met steun van de :oops: boudewijnstichting..

system
19 oktober 2008, 14:41
Arabische landen echter zijn het toppunt van openheid en vriendelijkheid tegenover alles wat niet Arabisch/islamitisch is.

Er bestaan in Marokko zelfs ANDERE WETTEN voor niet islamieten. Dat is pas.. euh.. antiracistisch.

Iedereen gelijk voor de wet? In Yemen? Pakistan? Indonesië? Maleisië? Saoedi Arabie? Iran? Irak? Algerije? Soedan?
:rofl:

Vrouwen, ongelovigen, homo's, overspeligen, gescheiden vrouwen, Arameeërs, Armeniërs, Berbers, Kopten, Christenen, Boeddhisten, allemaal genieten ze van de GASTVRIJHEID van de islam. Paradijselijk eigenlijk. Waarom gaan we niet met z'n allen in zo'n land leven?

Wat u over menig Arabisch land zegt, is zeker voor het grootste stuk juist. En dat betwist ik niet. Ik zeg alleen dat zionisme in de feiten neerkomt op racisme.

PollyCorrect
19 oktober 2008, 15:06
Wat u over menig Arabisch land zegt, is zeker voor het grootste stuk juist. En dat betwist ik niet. Ik zeg alleen dat zionisme in de feiten neerkomt op racisme.

Er zal best wel iets van aan zijn, sys. Maar ik vind het raar dat je dat soort geluiden nooit hoort over bv... de Verenigde Arabische Emiraten en al de andere islamitische landen, waar zelfs vrouwen en homo's, ookal zijn ze islamiet, geen rechten hebben.

Voorts heeft Israel een enorm aantal nationaliteiten en religies binnen het kleinen landje en biedt het onderdak aan duizenden Soedanese vluchtelingen die nergens terecht kunnen, laat staan in België, en die in Egypte, waar ze doorheen moesten, werden mishandeld door de plaatselijke bevolking.

Verder is Israel een open en 100% pluralistische maatschappij waar zelfs een Gay Pride mogelijk is, terwijl men hier altijd zo zeikt over die paar shtreimelkrulletjes :roll:

Bovendien wordt corruptie er, n tegenstelling tot in Belgie, wel degelijk door de publieke opinie niet geduld en worden regeringsleiders METEEN afgezet.

Ga dat maar eens zoeken in een islamities land. Of in België :oops:

system
19 oktober 2008, 16:25
Er zal best wel iets van aan zijn, sys. Maar ik vind het raar dat je dat soort geluiden nooit hoort over bv... de Verenigde Arabische Emiraten en al de andere islamitische landen, waar zelfs vrouwen en homo's, ookal zijn ze islamiet, geen rechten hebben.

Voorts heeft Israel een enorm aantal nationaliteiten en religies binnen het kleinen landje en biedt het onderdak aan duizenden Soedanese vluchtelingen die nergens terecht kunnen, laat staan in België, en die in Egypte, waar ze doorheen moesten, werden mishandeld door de plaatselijke bevolking.

Verder is Israel een open en 100% pluralistische maatschappij waar zelfs een Gay Pride mogelijk is, terwijl men hier altijd zo zeikt over die paar shtreimelkrulletjes :roll:

Bovendien wordt corruptie er, n tegenstelling tot in Belgie, wel degelijk door de publieke opinie niet geduld en worden regeringsleiders METEEN afgezet.

Ga dat maar eens zoeken in een islamities land. Of in België :oops:

België is een vrij tolerant land. Samen met Nederland (de laatste tijd wat minder) en de Scandinavische landen, één van de meest tolerante landen in de wereld.

Lincoln
19 oktober 2008, 16:37
Welke zogezegde waarheid? Dat de holocaust niet plaatsvond misschien? Is het dat wat je wil zeggen????De "holocaust" opzich is een vergroote term in een grote mond, terwijl elke mensleed hetzelfde leed is, zonder te discrimmineren dat het andere leed minder pijnlijk zou zijn dan het andere !

Ik zie dat u de grote concentratie-kamp van gaza minimaliseert, dat zou pas de benaming "holocaust" waard zijn !

Wat de nazi's gisteren met de joden deden is identiek wat de zionisten vandaag doen en nog erger !!!

Stop de waanzin, dat zou eens een gepaste boodschap zijn aan diegene die de holocaust vergroten en tegelijk een andere waanzin permiteren !

PollyCorrect
19 oktober 2008, 17:59
België is een vrij tolerant land. Samen met Nederland (de laatste tijd wat minder) en de Scandinavische landen, één van de meest tolerante landen in de wereld.

Tolerant ja. Vooral voor corruptie onder politici en zakenlui. Daar had ik het over.

Metternich
19 oktober 2008, 18:35
Verder is Israel een open en 100% pluralistische maatschappij waar zelfs een Gay Pride mogelijk isJa, dat is wel dé referentie voor een gezonde samenleving :roll: Dan gaat mijn respect toch wel uit naar de orthodoxe joden die daar radikaal tegen gekant waren en zijn.

system
19 oktober 2008, 18:40
Tolerant ja. Vooral voor corruptie onder politici en zakenlui. Daar had ik het over.

Ook Olmert’s voorgangers Netanyahu en Sharon hebben het aan de stok gehad met justitie in verband met corruptie. Beiden zijn nooit veroordeeld.

Voor zover ik weet is er de laatste 20 jaar in België nooit een eerste minister veroordeeld geweest, nog in beschuldiging gesteld, noch verdacht van corruptie. In Israel daarentegen is het schering en inslag, zelfs met premiers.
In Israel werd zels de president van Israel, Moshe Katsav, veroordeeld wegens verkrachting. Wat voor een apeland is dat daar wel niet. Het lijkt wel een Italië in de 3de klasse.

circe
19 oktober 2008, 19:47
Voor zover ik weet is er de laatste 20 jaar in België nooit een eerste minister veroordeeld geweest, nog in beschuldiging gesteld, noch verdacht van corruptie


whoeaaahaahaha

Gun
19 oktober 2008, 20:19
Deze foto werd geshoot 2 jaar geleden tijdens een counter-demo van een Amerikaans-Arabische groepering tegen een "Israël-Solidarity" march in San Francisco. Een aantal demonstranten maakten gebruik van zeer controversiële gebaren:

http://www.zombietime.com/solidarity_with_israel/P1010394.JPG

Gaan er nu nog Antizionisten beweren dat hun streven niks met Jodenhaat te maken heeft terwijl er op hun bijeenkomsten en demonstratie hitlergroeten worden gegeven. Het wordt tijd dat die hypocrisie eens ophoudt...:evil:U zou zich beter eerst wat informeren :?

abou Anis
19 oktober 2008, 20:51
abou? Anis? ;-)

Zoals ik al eerder schreef: wie het met mij over het Kif Kif forum wil hebben kan me een PM sturen.

PollyCorrect
19 oktober 2008, 21:14
.

Voor zover ik weet is er de laatste 20 jaar in België nooit een eerste minister veroordeeld geweest, nog in beschuldiging gesteld, noch verdacht van corruptie. In Israel daarentegen is het schering en inslag, zelfs met premiers.
In Israel werd zels de president van Israel, Moshe Katsav, veroordeeld wegens verkrachting. Wat voor een apeland is dat daar wel niet. Het lijkt wel een Italië in de 3de klasse.

:lol: Ja, in Israel komen die dingen aan het licht. Schaamteloos.
En de politici betalen voor hun zwakheden.

In België echter verjaren de zaken.

Vandaar dat je er niks vanaf weet. De publieke opinie in Belgie weet niks, en als men al iets weet, dan heeft men er eigenlijk wel respect voor, voor de steekpenningen aan de bouwers van parkings, ziekenhuizen, winkelcentra. En kijk maar naar Charleroi. De PS. Niemand wordt veroordeeld, idd, want: 1) het publiek vindt het heerlijk en 2) het gerecht werkt mee door het te laten aanslepen zodat alles 'verjaart'.

De bananenrepubliek, meneer, die is HIER in België.

Er gebeuren HIER dingen die in normale landen zoals Nederland en Israël nooit door de beugel zouden kunnen.

PollyCorrect
19 oktober 2008, 21:15
Quote Leeg Bericht van Abou Anis:

Alles staat in je handtekening zeker?

De PB die dient voor schaamte of voor sex. Niet voor discussies.

PollyCorrect
19 oktober 2008, 21:21
Ja, dat is wel dé referentie voor een gezonde samenleving :roll: Dan gaat mijn respect toch wel uit naar de orthodoxe joden die daar radikaal tegen gekant waren en zijn.

Ik heb ook niks met gay pride, zou er zelf nooit heen willen, maar als ik zie dat in AMSTERDAM, het San Fransisco van Europa, de gaystad van het Noorden (en het zuiden en het oosten), de homo's nu bang zijn, de handjes van hun vriendjes loslaten zodra ze 'een groepje jongeren' zien staan, dan schrik ik wel van de vrijheid die de openheid naar de islam toe met zich meebrengt in onze contreien.

In die zin zou ik zeggen: honderdduizend keer liever leef ik in Israel dan in één van de 300 islam landen. En ja, dan is de vrijheid om een gay pride te hebben een referentie, want die vrijheid betekent veel.

Vrouwen, homo's, kinderen, dieren, allemaal hebben we hard gestreden voor onze rechten, en die rechten zijn nu, dankzij de introductie van de islam in Europa, weer honderd jaar teruggedraaid.

Gisteren Rondom 10 niet gezien op de Nederlandse TV? Waarin wordt uitgelegd hoe 3 op de 7 homo's in Nederland al mishandeld is geweest - praktisch altijd door Marokkaanse jongeren?

Jammer. En het begint anders altijd op dezelfde manier: homo's, vrouwen, joden, pak de zwakste en de kleinste minderheden in de samenleving.

system
19 oktober 2008, 21:22
:lol: Ja, in Israel komen die dingen aan het licht. Schaamteloos. En de politici betalen voor hun zwakheden.

In België echter verjaren de zaken.

Vandaar dat je er niks vanaf weet. De publieke opinie in Belgie weet niks, en als men al iets weet, dan heeft men er eigenlijk wel respect voor, voor de steekpenningen aan de bouwers van parkings, ziekenhuizen, winkelcentra. En kijk maar naar Charleroi. De PS. Niemand wordt veroordeeld, idd, want: 1) het publiek vindt het heerlijk en 2) het gerecht werkt mee door het te laten aanslepen zodat alles 'verjaart'.

De bananenrepubliek, meneer, die is HIER in België.

Er gebeuren HIER dingen die in normale landen zoals Nederland en Israël nooit door de beugel zouden kunnen.

Wat vertelt u toch. In België komen die ook aan het licht. Denk aan de Agusta-affaire. Denk aan het bestuur in Charleroi.

PollyCorrect
19 oktober 2008, 21:23
Wat vertelt u toch. In België komen die ook aan het licht. Denk aan de Agusta-affaire. Denk aan het bestuur in Charleroi. Denk aan de zaak Vandenboeynants. Maar er waren geen eersteministers bij betrokken zoals in Israel, dat is waar.

Al gehoord van het schandaal rond het militair hospitaal hier? 500.000.000€ gaat daarmee gemoeid. Onlangs verjaard. Een klein hoekje in een krant, meer niet.

system
19 oktober 2008, 21:25
Al gehoord van het schandaal rond het militair hospitaal hier? 500.000.000€ gaat daarmee gemoeid. Onlangs verjaard. Een klein hoekje in een krant, meer niet.

En hoeveel zaken in Israel verjaard zijn?

PollyCorrect
19 oktober 2008, 21:26
En hoeveel zaken in Israel verjaard zijn?

Ga je eigen stoep opkuisen.

system
19 oktober 2008, 21:37
Ga je eigen stoep opkuisen.

Zelfs de zoon van Sharon was corrupt. In Israel is de corruptie optimaal. Sinds de oorlog in Libanon evolueert Israel van het ene corruptieschandaal naar het andere. Israëls minister van Financiën, Avraham Hirchson, wordt ervan verdacht miljoenen sjekels (enkele tonnen euro’s) te hebben verduisterd uit vakbondsfondsen en een aantal stichtingen. Hij zou illegaal verkregen geld hebben witgewassen en belasting hebben ontdoken.

Let wel, alleen deze zaken die uitkomen kennen we. Het topje van de ijsberg.

D'ARTOIS
19 oktober 2008, 23:35
Zelfs de zoon van Sharon was corrupt. In Israel is de corruptie optimaal. Sinds de oorlog in Libanon evolueert Israel van het ene corruptieschandaal naar het andere. Israëls minister van Financiën, Avraham Hirchson, wordt ervan verdacht miljoenen sjekels (enkele tonnen euro’s) te hebben verduisterd uit vakbondsfondsen en een aantal stichtingen. Hij zou illegaal verkregen geld hebben witgewassen en belasting hebben ontdoken.

Let wel, alleen deze zaken die uitkomen kennen we. Het topje van de ijsberg.

Helaas, Helaas, Helaas is dit nog maar het topje van de bewuste ijsberg. Ik krijg twee-wekelijks verslag van het politieke wel en wee daar, en het is meer wee dan wel.
Dat is een.

Het hele Israël-Palestinaconflict is veroorzaakt doordat Israël in iets meer dan 20 jaar tijd 3 oorlogen te verwerken kreeg tegen een enorme numerieke meerderheid, daarbij vrijwel altijd een negatieve pers heeft gehaald omdat, en dat moeten we eenvoudig vaststellen, Joden niet populair zijn, althans in de Europese landen. Nu de Islamieten massaal de west europese landen hebben bevolkt, nemen zij uiteraard ook een stuk anti-semitisme mee, dat zijn weerslag vindt in houding van de politici alhier in Europa ten aanzien van Israel. Een vrouw van de president van de Europese Bank had openlijk politieke betrekkingen met roverhoofdman Arafat.
Die term roverhoofdman komt hem letterlijk toe. (vergeet niet dat Arafat bij zijn overlijden 300 miljoen dollar naliet, en NIET aan de arme Palestijnen!)
Voor de Palestijnen is nooit iets gedaan, de enige groepering die iets voor het volk zelf deed (uit politieke overwegingen) was de Hamas. Natuurlijk heeft Europa geld gegeven aan Palestina maar dat is niet op de juiste plaatsen belandt.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 08:17
http://www.tlaxcala.es/images/gal_2859.jpg

:oops: :oops: :oops: Hotel George V - Paris.. :oops:

circe
20 oktober 2008, 08:27
http://www.tlaxcala.es/images/gal_2859.jpg

:oops: :oops: :oops: Hotel George V - Paris.. :oops:

amai dat is al een even serieuze beauty geworden als haar "echtgenoot". Ik hou mijn hart vast voor dat dochtertje dat ze beiden hebben gemaakt .... als dat kind ooit van 't straat wil geraken zal ze die miljoenen ook wel nodig hebben.

system
20 oktober 2008, 08:39
Helaas, Helaas, Helaas is dit nog maar het topje van de bewuste ijsberg. Ik krijg twee-wekelijks verslag van het politieke wel en wee daar, en het is meer wee dan wel.
Dat is een.

Het hele Israël-Palestinaconflict is veroorzaakt doordat Israël in iets meer dan 20 jaar tijd 3 oorlogen te verwerken kreeg tegen een enorme numerieke meerderheid, daarbij vrijwel altijd een negatieve pers heeft gehaald omdat, en dat moeten we eenvoudig vaststellen, Joden niet populair zijn, althans in de Europese landen. Nu de Islamieten massaal de west europese landen hebben bevolkt, nemen zij uiteraard ook een stuk anti-semitisme mee, dat zijn weerslag vindt in houding van de politici alhier in Europa ten aanzien van Israel. Een vrouw van de president van de Europese Bank had openlijk politieke betrekkingen met roverhoofdman Arafat.
Die term roverhoofdman komt hem letterlijk toe. (vergeet niet dat Arafat bij zijn overlijden 300 miljoen dollar naliet, en NIET aan de arme Palestijnen!)
Voor de Palestijnen is nooit iets gedaan, de enige groepering die iets voor het volk zelf deed (uit politieke overwegingen) was de Hamas. Natuurlijk heeft Europa geld gegeven aan Palestina maar dat is niet op de juiste plaatsen belandt.

Arafat, roverhoofdman. Sharon warlord en corrupt. Ze zijn aan mekaar gewaagd. Een corrupte boel daar in het Midden-Oosten. Bakchich, bakchich is het ordewoord. Steekpenningen alom.

abou Anis
20 oktober 2008, 08:42
Alles staat in je handtekening zeker?

Past het schoentje? Trek het dan aan.

goodwill
20 oktober 2008, 10:02
amai dat is al een even serieuze beauty geworden als haar "echtgenoot". Ik hou mijn hart vast voor dat dochtertje dat ze beiden hebben gemaakt .... als dat kind ooit van 't straat wil geraken zal ze die miljoenen ook wel nodig hebben.

spiegeltje, spiegeltje aan de wand, he circe?
waar jij je allemaal mee bezig houdt :roll:

goodwill
20 oktober 2008, 10:05
Ik herinner me wel nog levendig dat de kifkif moderatie niet optrad wanneer een zekere
"Maestro" daar gewoonweg antisemitische en negationistsiche teksten publiceerde... :oops:

K*fk*f werd toen al aangepakt door het centrum gelijke kansen (zie www.antisemitisme.be) voor racisme en negationisme en ze hadden toen zelfs een klacht bij het parket.

"Maestro" echter kreeg nauwelijks een strafpuntje en van "bannen" was
natuurlijk geen sprake: was die vent geen AEL-er? - daar
mocht bij K*fk*f niet aangekomen worden... "eigen volk eerst" hé ;-)

Kefkef, dat was een frisse boel... multicultureel en open-minded! :lol:
In het algemeen was het daar zeker open-minded, dan kunne we van bepaalde grote lichten niet echt zeggen, he PC ?

goodwill
20 oktober 2008, 10:07
Welke zogezegde waarheid? Dat de holocaust niet plaatsvond misschien? Is het dat wat je wil zeggen????
aub,

de holocaust niet vermengen met zionisme.

De holocaust is een verschrikkelijke gebeurtenis en mag door niemand gerecupeerd worden, ook niet door de 'friends'

goodwill
20 oktober 2008, 10:10
Arabische landen echter zijn het toppunt van openheid en vriendelijkheid tegenover alles wat niet Arabisch/islamitisch is.

Er bestaan in Marokko zelfs ANDERE WETTEN voor niet islamieten. Dat is pas.. euh.. antiracistisch.

Iedereen gelijk voor de wet? In Yemen? Pakistan? Indonesië? Maleisië? Saoedi Arabie? Iran? Irak? Algerije? Soedan?
:rofl:

Vrouwen, ongelovigen, homo's, overspeligen, gescheiden vrouwen, Arameeërs, Armeniërs, Berbers, Kopten, Christenen, Boeddhisten, allemaal genieten ze van de GASTVRIJHEID van de islam. Paradijselijk eigenlijk. Waarom gaan we niet met z'n allen in zo'n land leven?
NIEMAND heeft gezegd dat deze landen voorbeeldige landen zijn.
Dus, begin niet te beweren dat het hier wel wordt gezegd. De enigste die deze landen aanhaalt ben jij.

Jij hebt precies veel te zeggen over deze landen, maar waarom ZWIJG je over de rol van de NSB'ers die mee-verantwoordelijk zijn voor de klopjachten, pogroms en uitroeing van joden. Waarom zeg je niets over je nederalndse landgenoten, die dit veroorzaakt hebben? Wat over bepaalde voorouders ? Waren ze ook betrokken ?

goodwill
20 oktober 2008, 10:15
kifkif, is dat niet dat beruchte islamofascistisch forum, waar volop anti blank, en anti joods racisme gebraakt word ?
nee, kifkif is een normale forum, war iedereen zijn mening kan geven rekening houdend met het reglement.
Wat jij beweert is volkomen uit de lucht gegrepen.
Voor dat je begint te schermen met anti-joods en fascisme, reflecteer eerst eens over die gasten (en hun vrienden) die verantwoordelijk waren voor concentrazion, deportazion und endlosing (zo'65j geleden).
Kom eerst hiermee in het reine, vooraleer je zomaar van alles over anderen begint te lanceren.

goodwill
20 oktober 2008, 10:19
Natuurlijk hebben heel wat Nederlanders gecollaboreerd met de NSB. Maar feit is dat de Nederlandse regering , net als de Duitse trouwens zich na WOII onvoorwaardelijk achter het Israëlische project is gaan staan en blijven staan, dit in tegenstelling tot de Belgen die zich als gewillige hoeren gedragen voor het Eurabische fascisme. Een anekdote in heel dit verhaal is wel dat de anti-Joodse gevoelens in België wel zijn opgeflakkerd na het aantreden van de extreem-linkse Paars-Groene regering Verhofstadt in 1999 met als hoogtepunt ware moordpogingen van Antizionistische marokkanen tegen orthodoxe Joden in Wilrijk. De regering Verhofstadt en dan vooral de extremisten van AGALEV hebben de al wankele verstandhouding tussen Marokkanen en Joden volledig om zeep geholpen, met hun "Pallywood-propaganda". Die lui zijn mede schuldig voor het aanzetten tot haat....

Antizionisten zijn wel antisemieten in die zin omdat zionisten ten eerste ook Joden zijn en ten tweede omdat antizionisten zich van dezelfde tactiek en vooroordelen bedienen als de antisemieten en Jodenhaters..
fout: dit is niet waar.

En sinistra, onderschat de rol van de nsbers echt niet; kijk naar eventuele voorouders, wat die allemaal uitgespook hebben.
Was niet ongeveer een kwart van de nederlanders betrokken tijdens wo2; ga me niet zeggen dat deze lieden niets hebben overgedragenana hun nazaten.
AUB, kop niet in het zand steken.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:25
fout: dit is niet waar.

En sinistra, onderschat de rol van de nsbers echt niet; kijk naar eventuele voorouders, wat die allemaal uitgespook hebben.
Was niet ongeveer een kwart van de nederlanders betrokken tijdens wo2; ga me niet zeggen dat deze lieden niets hebben overgedragenana hun nazaten.
AUB, kop niet in het zand steken.

Wat zit je toch steeds met de collabo's te zwieren, will.
Wil je daarmee iets goed maken, of juist fout?

Vergeet ook niet dat de Amerikanen en de Britten Europa gered hebben!
Denk daar maar eens aan!

Even onzinnig in deze discussie, maar wel waar.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:26
amai dat is al een even serieuze beauty geworden als haar "echtgenoot". Ik hou mijn hart vast voor dat dochtertje dat ze beiden hebben gemaakt .... als dat kind ooit van 't straat wil geraken zal ze die miljoenen ook wel nodig hebben.

Ja, van corruptie wordt men niet mooi hé. :shock:

goodwill
20 oktober 2008, 10:40
Wat zit je toch steeds met de collabo's te zwieren, will.
Wil je daarmee iets goed maken, of juist fout?

Vergeet ook niet dat de Amerikanen en de Britten Europa gered hebben!
Denk daar maar eens aan!

Even onzinnig in deze discussie, maar wel waar.
wat ik wens duidelijk te maken is dat men niet zo hypocriet moet zijn.
Vooraleer men de ander met van alles gaat beschuldigen (zoals 'antisemiet'), zou men beter bij zichzelf kijken (ik vrees dat er wat lijken uit d ekast zullen vallen, denk maar aan WOII). Sinistra en co maken zich hier schuldig aan: ze zouden eerst bij hun eigen moeten kijken.

ps: ik heb niets tegen amerikanen en britten; ze hebben tenminste de nazi's en hun vrienden (!!!!!, sommigen moet zien dat hun voorouders hier niet onder vallen) gestopt.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:44
wat ik wens duidelijk te maken is dat men niet zo hypocriet moet zijn.
Vooraleer men de ander met van alles gaat beschuldigen (zoals 'antisemiet'), zou men beter bij zichzelf kijken (ik vrees dat er wat lijken uit d ekast zullen vallen, denk maar aan WOII). Sinistra en co maken zich schuldig aan: ze zouden eerst bij hun eigenmoeten kijken.

ps: ik heb niets tegen amerikanen en britten; ze hebben tenminste de nazi's en hun vrienden (!!!!!, sommigen moet zien dat hun voorouders hier niet onder vallen) gestopt.

Ga dan ook meteen de ellende in Darfoer aanklagen, aub.
Als je het over één ding hebt moet je het ook over iets anders hebben, is dat je principe?
Nou, moeilijk hoor, als JIJ degene bent die uit moet kiezen wat dat andere dan is.

En ja,het Reusachtige en Stoute Israël zal wel een doorn in het oog zijn van de goede en lieve en en slachtofferige en menslievende en democratische arme islamitische staten, Au, Au, wat zal dat toch pijn doen elke dag!

https://users.cs.jmu.edu/abzugcx/public/Biblical-Hebrew/Map-of-Israel-&-the-Arab-World-plus-Iran.bmp

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:48
Oh en ik geloof niet dat sinistra het recht tot spreken mag worden afgenomen, gewoon omdat hij uit een land komt waar misschien in dezelfde straat collaborateurs hebben gewoond. Dat is pure onzin en een persoonlijke belediging tegen de persoon.

Zelfs wat je voorouders misschien gedaan hebben is NIET de schuld van de (achter-klein)kinderen. Dat zijn verschillende levens, ok?

Anders zou het maar triest zijn met onze erfenis. Stel je voor? Je voorouder, goodwill, heeft in een grot eens een paar mensen met een knuppel neergehaald voor een stuk bizonvlees! Hou dus je mond! :roll:

edit om goodwill zijn naam erbij te zetten

goodwill
20 oktober 2008, 10:49
Ga dan ook meteen de ellende in Darfoer aanklagen, aub.
Als je het over één ding hebt moet je het ook over iets anders hebben, is dat je principe?
Nou, moeilijk hoor, als JIJ degene bent die uit moet kiezen wat dat andere dan is.

En ja,het Reusachtige en Stoute Israël zal wel een doorn in het oog zijn van de goede en lieve en en slachtofferige en menslievende en democratische arme islamitische staten, Au, Au, wat zal dat toch pijn doen elke dag!



Niet rond de pot draaien.
Het is wel gemakkelijk om iemand met een afwijkende mening direct af te doen als anti-semiet. Sommigen zijn zelf niet zo zuiver op de graat en hebben voorouders die voor verschrikkelijke zaken verantwoordelijk zijn geweest, maar toch beschuldigen ze de ander valselijk voor zaken waarvoor ze zelf verantwoordelijk zijn. Erg eigenlijk.

Over zionisme en israel kan men zeggen wat men wenst; één ding kan men niet minimaliseren: het drama dat de palestijnen is aangedaan.

system
20 oktober 2008, 10:50
Oh en ik geloof niet dat sinistra het recht tot spreken mag worden afgenomen, gewoon omdat hij uit een land komt waar misschien in dezelfde straat collaborateurs hebben gewoond. Dat is pure onzin en een persoonlijke belediging tegen de persoon.

Zelfs wat je voorouders misschien gedaan hebben is NIET de schuld van de (achter-klein)kinderen. Dat zijn verschillende levens, ok?

Anders zou het maar triest zijn met onze erfenis. Stel je voor? Je voorouder, system, heeft in een grot eens een paar mensen met een knuppel neergehaald voor een stuk bizonvlees! Hou dus je mond! :roll:

Waar zeg ik dat Sinistra moet zwijgen?

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:52
Niet rond de pot draaien.
Het is wel gemakkelijk om iemand met een afwijkende mening direct af te doen als anti-semiet. Sommigen zijn zelf niet zo zuiver op de graat en hebben voorouders die voor verschrikkelijke zaken verantwoordelijk zijn geweest, maar toch beschuldigen ze de ander valselijk voor zaken waarvoor ze zelf verantwoordelijk zijn. Erg eigenlijk.

Over zionisme en israel kan men zeggen wat men wenst; één ding kan men niet minimaliseren: het drama dat de palestijnen is aangedaan.

Zoals ik hierboven al zei:

EEN MENS IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE HANDELINGEN VAN ZIJN VOOROUDERS.

EN OOK NIET VOOR ZIJN BUREN.

That's all. Bye bye!

goodwill
20 oktober 2008, 10:52
Oh en ik geloof niet dat sinistra het recht tot spreken mag worden afgenomen, gewoon omdat hij uit een land komt waar misschien in dezelfde straat collaborateurs hebben gewoond. Dat is pure onzin en een persoonlijke belediging tegen de persoon.

Zelfs wat je voorouders misschien gedaan hebben is NIET de schuld van de (achter-klein)kinderen. Dat zijn verschillende levens, ok?

Anders zou het maar triest zijn met onze erfenis. Stel je voor? Je voorouder, system, heeft in een grot eens een paar mensen met een knuppel neergehaald voor een stuk bizonvlees! Hou dus je mond! :roll:
dan moet men niet zomaar al diegenen die opkomen voor de zaak van de palestijnen voor antisemiet uitmaken.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:52
Ja, en dat van de Palestijnen is héél erg triest. :cry:

Maar dat maakt het zionisme nog niet slecht.

:cry:

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:52
Ja, en dat van de Palestijnen is héél erg triest. :cry:

Maar dat maakt het zionisme nog niet slecht.

:cry:

goodwill
20 oktober 2008, 10:53
Zoals ik hierboven al zei:

EEN MENS IS NIET VERANTWOORDELIJK VOOR DE HANDELINGEN VAN ZIJN VOOROUDERS.

EN OOK NIET VOOR ZIJN BUREN.

That's all. Bye bye!
doei

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 10:57
Niet rond te pot draaien.
Het is wel gemakkelijk om iemand met een afwijkende mening direct af te doen als anti-semiet. Sommigen zijn zelf niet zo zuiver op de graat en hebben voorouders die voor verschrikkelijke zaken verantwoordelijk zijn geweest, maar toch beschuldigen ze de ander valselijk voor zaken waarvoor ze zelf verantwoordelijk zijn. Erg eigenlijk.

Over zionisme en israel kan men zeggen wat men wenst; één ding kan men niet minimaliseren: het drama dat de palestijnen is aangedaan.
Er zijn maar weinig anti-zionisten niet antisemitisch.

Anti-zionisme is een mode- en vermommingswoord wat dankbaar wordt aangegrepen om het niet over 'Joden' te hoeven hebben.

Kritiek op de staat Israël? Ga je gang. Al het andere is kwatsch.

Het drama dat de Palestijnen is aangedaan... Hierin is Israël slechts één van de schuldigen en nog niet eens de ergste. Trouwens, er zijn nu twee Palestijnse staten, Israël en Jordanië. Als de leiders van de overige Palestijnen het eens worden komt die derde er ook nog wel.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 10:58
Waar zeg ik dat Sinistra moet zwijgen?

Sinistra heeft geen recht op zijn mening, omdat wie weet misschien de buurman van zijn grootvader een collabo is geweest.

D�*�*r komt jouw argumentatie zo'n beetje op neer. Totale onzin, een beetje met de haren iets erbij sleuren waar Sinistra GEEN ENKELE VERANTWOORDELIJKHEID voor kan dragen, en ook niet moet dragen.

Triest dat je zoiets moet sleuren bij het zielige lot van de arme Pallies. Arme Pallies, dat zijn ze, daar ben ik het 100% mee eens.

Waarom? Omdat ze speelballen zijn van de Arabische grootmachten, arm en zielig gehouden door Hamas en Fatah, die elkaar trouwens uitmoorden, en in een impasse gehouden worden zodat de Westerse Grootmacht, de Stouterd genaamd Israel, gediaboliseerd kan blijven worden.

Ik zie dat niet zo gauw veranderen. Saoudi Arabië, Iran, Irak, en zelfs het Westen: ze hebben er allemaal belang bij dat de ellende van de Palestijnen blijft voortduren en door enthosiastelingen wordt uitgesmeerd.

goodwill
20 oktober 2008, 11:15
Sinistra heeft geen recht op zijn mening, omdat wie weet misschien de buurman van zijn grootvader een collabo is geweest.

D�*�*r komt jouw argumentatie zo'n beetje op neer. Totale onzin, een beetje met de haren iets erbij sleuren waar Sinistra GEEN ENKELE VERANTWOORDELIJKHEID voor kan dragen, en ook niet moet dragen.

Triest dat je zoiets moet sleuren bij het zielige lot van de arme Pallies. Arme Pallies, dat zijn ze, daar ben ik het 100% mee eens.

Waarom? Omdat ze speelballen zijn van de Arabische grootmachten, arm en zielig gehouden door Hamas en Fatah, die elkaar trouwens uitmoorden, en in een impasse gehouden worden zodat de Westerse Grootmacht, de Stouterd genaamd Israel, gediaboliseerd kan blijven worden.

Ik zie dat niet zo gauw veranderen. Saoudi Arabië, Iran, Irak, en zelfs het Westen: ze hebben er allemaal belang bij dat de ellende van de Palestijnen blijft voortduren en door enthosiastelingen wordt uitgesmeerd.
correctie: 'arme Palestijnen'

goodwill
20 oktober 2008, 11:17
Er zijn maar weinig anti-zionisten niet antisemitisch.
Anti-zionisme is een mode- en vermommingswoord wat dankbaar wordt aangegrepen om het niet over 'Joden' te hoeven hebben.

Kritiek op de staat Israël? Ga je gang. Al het andere is kwatsch.

Het drama dat de Palestijnen is aangedaan... Hierin is Israël slechts één van de schuldigen en nog niet eens de ergste. Trouwens, er zijn nu twee Palestijnse staten, Israël en Jordanië. Als de leiders van de overige Palestijnen het eens worden komt die derde er ook nog wel.
Nee, je kan de link niet zomaar leggen en stellen dat de meeste an,tizionisten antisemieten zijn.
Dit is een leugen en kan niet hard gemaakt worden.

Daraom is het beter dat men beide gescheiden houdt: antizionisme staat niet gelijk aan antisemitisme. Punt andere lijn.

system
20 oktober 2008, 11:29
Sinistra heeft geen recht op zijn mening, omdat wie weet misschien de buurman van zijn grootvader een collabo is geweest.

D�*�*r komt jouw argumentatie zo'n beetje op neer. Totale onzin, een beetje met de haren iets erbij sleuren waar Sinistra GEEN ENKELE VERANTWOORDELIJKHEID voor kan dragen, en ook niet moet dragen.

Triest dat je zoiets moet sleuren bij het zielige lot van de arme Pallies. Arme Pallies, dat zijn ze, daar ben ik het 100% mee eens.

Waarom? Omdat ze speelballen zijn van de Arabische grootmachten, arm en zielig gehouden door Hamas en Fatah, die elkaar trouwens uitmoorden, en in een impasse gehouden worden zodat de Westerse Grootmacht, de Stouterd genaamd Israel, gediaboliseerd kan blijven worden.

Ik zie dat niet zo gauw veranderen. Saoudi Arabië, Iran, Irak, en zelfs het Westen: ze hebben er allemaal belang bij dat de ellende van de Palestijnen blijft voortduren en door enthosiastelingen wordt uitgesmeerd.

Hoe komt u daar nu allemaal bij??Sinistra zegt wat hij wilt. Waar heb ik nu over Sinistra gezegd wat u nu allemaal insinueert? Toon me dat eens aan met een letterlijk citaat van mijn hand. Volgens mij verwart u met iemand anders. Tenzij dat u de dingen doelbewust verdraait. Maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 13:12
Hoe komt u daar nu allemaal bij??Sinistra zegt wat hij wilt. Waar heb ik nu over Sinistra gezegd wat u nu allemaal insinueert? Toon me dat eens aan met een letterlijk citaat van mijn hand. Volgens mij verwart u met iemand anders. Tenzij dat u de dingen doelbewust verdraait. Maar daar wil ik voorlopig nog niet aan denken.

pardon. Ik bedoelde die aardige forummer die zit te beweren dat men niet voor het zionisme mag zijn wanneer men uit een land komt waar men misschien familieleden heeft die collaborateurs waren...

PollyCorrect
20 oktober 2008, 13:16
Er zijn maar weinig anti-zionisten niet antisemitisch.

Anti-zionisme is een mode- en vermommingswoord wat dankbaar wordt aangegrepen om het niet over 'Joden' te hoeven hebben.

Kritiek op de staat Israël? Ga je gang. Al het andere is kwatsch.

Het drama dat de Palestijnen is aangedaan... Hierin is Israël slechts één van de schuldigen en nog niet eens de ergste. Trouwens, er zijn nu twee Palestijnse staten, Israël en Jordanië. Als de leiders van de overige Palestijnen het eens worden komt die derde er ook nog wel.

Bravo Hertog. Helemaal mee eens.

De Arme Palestijnen zijn in de eerste plaats de speelbal van de Arabsiche grootmachten.

Maar weet je wat het gekke is? De meeste """""anti-zionisten""""" in Europa, die trekken zich eigenlijk (als je maar genoeg vragen stelt en eens écht kijkt naar hun beweegreden) niet veel/NIKS aan van de Palestijnen.

Ze zijn helemaal niet pro-Palestijns. Ze zijn anti-Israël.

En om dat anti-Israël gevoel te staven hebben ze de Palestijnen nodig.

Het circeltje is rond ;-)

ministe van agitatie
20 oktober 2008, 13:39
Ze zijn helemaal niet pro-Palestijns. Ze zijn anti-Israël.

En om dat anti-Israël gevoel te staven hebben ze de Palestijnen nodig.


Ah, zonder het zelf te willen sla je de nagel op de kop. Ik ben er zelf een voorbeeld van. Natuurlijk ben ik niet pro-Palestijns. Dat zou betekenen dat ik alles wat Palestijnen doe steun, alleen maar omdat het Palestijnen zijn. Dat lijkt me nogal dom.
Ik steun wel de Palestijnen in hun gerechtvaardigde strijd om een einde te maken aan de Israëlische bezetting van hun land en de impact die dat op de bevolking heeft. Maar het maakt me niet pro-Palestijns.

Ik ben gericht tegen de politiek van Israël, niet alleen wat de Palestijnen betreft maar ook over Libanon, Syrië, Irak en Iran. Niet omdat ik voorstander ben van die regimes, bevolkingen of religie in die laatste landen maar omdat ik vind dat in internationale politiek bepaalde rechtsregels gelden en dat ook Israel die moet naleven.

Ik ben niet anti-Israëlisch; de staat bestaat en men zal er mee moeten leren leven. Ik ben wel anti-zionistisch: tegen een staat waarbij één bevolkingsgroep meer rechten heeft dan een andere, waar discriminatie bon ton is en waar de staat een instrument is dat vooral dient om de belangen van één 'volk' te dienen. Vooral ook omdat ik tegen het kolonialisme ben. Of dat nu in Palestina is, in Zuid-Afrika, in Algerije of de Congo.

Maar je hebt dus gelijk: ik ben anti-zionistisch te zijn zonder pro-Palestijns te zijn.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 13:45
NIEMAND heeft gezegd dat deze landen voorbeeldige landen zijn.
Dus, begin niet te beweren dat het hier wel wordt gezegd. De enigste die deze landen aanhaalt ben jij.

Jij hebt precies veel te zeggen over deze landen, maar waarom ZWIJG je over de rol van de NSB'ers die mee-verantwoordelijk zijn voor de klopjachten, pogroms en uitroeing van joden. Waarom zeg je niets over je nederalndse landgenoten, die dit veroorzaakt hebben? Wat over bepaalde voorouders ? Waren ze ook betrokken ?

Waarom ZWIJG jij over de rol die die landen NIET willen spelen om de hun broeders de Palestijnen te helpen, laat staan onderdak te bieden?

En ja, de NSB ers dat was heel erg. Zo? En wie weet was mijn buurman er ook bij.
Vanwaar die obsessie? En waarin ben ik verantwoordelijk daarvoor?
Of de Vlaamsche Collaboratie? Is dat voor jou een excuus om """"antizionist""" te zijn of zit je ons gewoon te jennen en onze tijd te verdoen?

Sodomis
20 oktober 2008, 13:49
Er zijn maar weinig anti-zionisten niet antisemitisch.

Anti-zionisme is een mode- en vermommingswoord wat dankbaar wordt aangegrepen om het niet over 'Joden' te hoeven hebben.

Wat een ONZIN!
Het zwart/wit plaatje dat u tracht op te hangen is net zo simplistisch als het infantiele "You are either with us or against us" van George W Bush...

Hoe noem je dan alle orthodoxe Joden die TEGEN het zionisme zijn?
De Joodse critici zoals Chomsky, die openlijk anti-zionistisch zijn?

En al de leden van de UN (uitgezonderd Israel & USA) die de zionistische bezettingspolitiek verfoeien?

Allemaal antisemieten?
Yeah right :roll:

PollyCorrect
20 oktober 2008, 13:53
Hoe noem je dan alle orthodoxe Joden die TEGEN het zionisme zijn?
De Joodse critici zoals Chomsky, die openlijk anti-zionistisch zijn?

uitzonderingen noem je die.

Gelukkig mag dat allemaal binnen het jodendom.
Er wordt niet eens een fatwa uitgeroepen.
Er worden zelfs geen aanslagen op die Oh Zo Belangrijke chomsky gepleegd. :lol:

Sodomis
20 oktober 2008, 14:07
Ah, het zijn enkel de Joden zelf die kritiek mogen hebben op het Zionisme...
...anders spreken we van "Jodenhaat" :roll:
Wat een nuance Polly! :|

Ik durf gerust stellen dat het merendeel van de wereldbevolking anti-zionistisch is, zonder dat daar Jodenhaat aan te pas komt.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 14:09
Daar ben ik dan érg blij mee, Sodom. Er zal zeker rekening mee gehouden worden. :)

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 14:16
Wat een ONZIN!
Het zwart/wit plaatje dat u tracht op te hangen is net zo simplistisch als het infantiele "You are either with us or against us" van George W Bush... Geen zwart/wit-plaatje, beter mijn berichten lezen.

1.Hoe noem je dan alle orthodoxe Joden die TEGEN het zionisme zijn?
2. De Joodse critici zoals Chomsky, die openlijk anti-zionistisch zijn?
Antwoord 1.: orthodoxe Joden die tegen het zionisme zijn.
Antwoord 2.: Chomsky.

Zionisme gaat over het streven van een volk naar een eigen staat. Niets meer en niets minder. Mensen die behoren tot dat volk mogen er van vinden wat ze willen, anderen hebben daar niets mee te maken. Bedenk wel dat het zelfbeschikkingsrecht een internationaal erkend recht is.

En al de leden van de UN (uitgezonderd Israel & USA) die de zionistische bezettingspolitiek verfoeien? Die zijn er niet. Er is namelijk geen 'zionistische bezettingspolitiek'. En de genoemde resoluties zijn dan ook niet tegen iets wat niet bestaat.
Er zijn resoluties aangenomen tegen het beleid van de staat Israël, dat is echt iets anders.

Allemaal antisemieten?
Yeah right :roll: De meeste 'antizionisten' wel.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 14:19
Geen zwart/wit-plaatje, beter mijn berichten lezen.


Antwoord 1.: orthodoxe Joden die tegen het zionisme zijn.
Antwoord 2.: Chomsky.

Zionisme gaat over het streven van een volk naar een eigen staat. Niets meer en niets minder. Mensen die behoren tot dat volk mogen er van vinden wat ze willen, anderen hebben daar niets mee te maken. Bedenk wel dat het zelfbeschikkingsrecht een internationaal erkend recht is.

Die zijn er niet. Er is namelijk geen 'zionistische bezettingspolitiek'. En de genoemde resoluties zijn dan ook niet tegen iets wat niet bestaat.
Er zijn resoluties aangenomen tegen het beleid van de staat Israël, dat is echt iets anders.

De meeste 'antizionisten' wel.

:clapping: !!

Sodomis
20 oktober 2008, 14:28
Zionisme gaat over het streven van een volk naar een eigen staat. Niets meer en niets minder. Mensen die behoren tot dat volk mogen er van vinden wat ze willen, anderen hebben daar niets mee te maken. Bedenk wel dat het zelfbeschikkingsrecht een internationaal erkend recht is.
Hedendaags Zionisme staat HAAKS op de oorspronkelijke beweging.
Chomsky oa was ooit één van de trekkers van het Zionisme, remember?
Een intellectueel van zijn kaliber veranderd niet van kamp uit opportunisme hé.

Trouwens, vreemd dat je zelfbeschikkingsrecht als argument inroept...
de Palestijnen vragen hier al jaren naar! ;-)

Van mij part mag Israel doen & laten wat ze wil. zolang ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen... vermits dit laatste niet zo is, is het zelf een PLICHT van de wereldbevolking om zich te moeien met de interne keuken van de Israeli's... met "Jodenhaat" heeft dit niks te zien.

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 14:32
Hedendaags Zionisme staat HAAKS op de oorspronkelijke beweging.
Chomsky oa was ooit één van de trekkers van het Zionisme, remember Ja.

Vreemd dat je zelfbeschikkingsrecht als argument inroept...
de Palestijnen vragen hier al jaren naar! ;-) Ze hadden het al minstens 30 jaar kunnen hebben als Arafat geen 'Nee' had gezegd.

Van mij part mag Israel doen & laten wat ze wil. zolang ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen... vermits dit laatste niet zo is, is het zelf een PLICHT van de wereldbevolking om zich te moeien met de interne keuken van de Israeli's... Dat is een ander verhaal maar noem het dan geen antizionisme. Zoals ik al zei: Kritiek op de staat Israël? Ga je gang. Al het andere is kwatsch.

system
20 oktober 2008, 16:39
Er zijn maar weinig anti-zionisten niet antisemitisch.

Anti-zionisme is een mode- en vermommingswoord wat dankbaar wordt aangegrepen om het niet over 'Joden' te hoeven hebben.

Kritiek op de staat Israël? Ga je gang. Al het andere is kwatsch.

Het drama dat de Palestijnen is aangedaan... Hierin is Israël slechts één van de schuldigen en nog niet eens de ergste. Trouwens, er zijn nu twee Palestijnse staten, Israël en Jordanië. Als de leiders van de overige Palestijnen het eens worden komt die derde er ook nog wel.


Zionisme is een vermommig voor racisme. Zou het zo niet zijn?

Lincoln
20 oktober 2008, 16:40
Arafat, roverhoofdman. Sharon warlord en corrupt. Ze zijn aan mekaar gewaagd. Een corrupte boel daar in het Midden-Oosten. Bakchich, bakchich is het ordewoord. Steekpenningen alom.:rofl: :rofl: :rofl: In marokko zeggen ze "alku7ba"; hoesten ! :rofl:

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 17:08
Zionisme is een vermommig voor racisme. Zou het zo niet zijn?
Nee. Zionisme was nationalisme, geen racisme.

Om zionisme te bestrijden bent u zo'n 60 jaar te laat. Het zionisme is immers achterhaald omdat het doel al is bereikt.

Als u een hekel heeft aan Joden noem het dan zo.
Als u kritiek heeft op het beleid van Israël noem het dan zo.
Maar de term 'antizionisme' wordt grotendeels alleen maar gebruikt om te proberen te verhullen dat men antisemiet is en/of dat men het Joodse volk geen eigen staat gunt.

AdrianHealey
20 oktober 2008, 17:13
Nee. Zionisme was nationalisme, geen racisme.

Om zionisme te bestrijden bent u zo'n 60 jaar te laat. Het zionisme is immers achterhaald omdat het doel al is bereikt.

Als u een hekel heeft aan Joden noem het dan zo.
Als u kritiek heeft op het beleid van Israël noem het dan zo.
Maar de term 'antizionisme' wordt grotendeels alleen maar gebruikt om te proberen te verhullen dat men antisemiet is en/of dat men het Joodse volk geen eigen staat gunt.

En wat als u kritiek hebt op het zuivere bestaan van Israël? Hoe heet dat?

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 17:19
En wat als u kritiek hebt op het zuivere bestaan van Israël? Hoe heet dat? Ik zou willen zeggen: 'Dom, want Israël bestaat nu eenmaal' maar dat is te makkelijk he? :)

U zou uzelf gewoon 'anti-Israël' kunnen noemen.

Eén en ander hangt sterk af van wat u met uw kritiek denkt te gaan doen en hoe u uw ideaalbeeld denkt te gaan verwezenlijken...

system
20 oktober 2008, 17:26
Nee. Zionisme was nationalisme, geen racisme.

Om zionisme te bestrijden bent u zo'n 60 jaar te laat. Het zionisme is immers achterhaald omdat het doel al is bereikt.

Als u een hekel heeft aan Joden noem het dan zo.
Als u kritiek heeft op het beleid van Israël noem het dan zo.
Maar de term 'antizionisme' wordt grotendeels alleen maar gebruikt om te proberen te verhullen dat men antisemiet is en/of dat men het Joodse volk geen eigen staat gunt.

Waarom zou ik nu een hekel hebben aan de joden? Die hebben me toch niets misdaan. Natuurlijk, als ge ziet wat ze allemaal aanvangen in Palestina en hoe ze zich gedragen tegenover de Palestijnen, dan sluit ik niet uit dat ik een aversie zal ontwikkelen tegenover de joden. Tenminste indien zij zich blijven gedragen als racisten. Maar tot nu toe heb ik geen aversie tegenover de joden in het algemeen. Neen, zeker niet.

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 17:29
Waarom zou ik nu een hekel hebben aan de joden? Die hebben me toch niets misdaan. Natuurlijk, als ge ziet wat ze allemaal aanvangen in Palestina en hoe ze zich gedragen tegenover de Palestijnen, dan sluit ik niet uit dat ik een aversie zal ontwikkelen tegenover de joden. Tenminste indien zij zich blijven gedragen als racisten. Maar tot nu toe heb ik geen aversie tegenover de joden in het algemeen. Neen, zeker niet.
Ik had het niet tegen u maar sprak in het algemeen. Let op het gebruik van het woord 'Als'.

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 17:34
De "holocaust" opzich is een vergroote term in een grote mond, terwijl elke mensleed hetzelfde leed is, zonder te discrimmineren dat het andere leed minder pijnlijk zou zijn dan het andere !

Ik zie dat u de grote concentratie-kamp van gaza minimaliseert, dat zou pas de benaming "holocaust" waard zijn !

Wat de nazi's gisteren met de joden deden is identiek wat de zionisten vandaag doen en nog erger !!!

Stop de waanzin, dat zou eens een gepaste boodschap zijn aan diegene die de holocaust vergroten en tegelijk een andere waanzin permiteren !
Ach, hoe keurig gaat u tot het randje door nét niet te zeggen wat u eigenlijk denkt. Maar ook voor déze onzin het volgende: Het Palestina Komitee heeft ook nooit veel moeten hebben van sympathisanten die het optreden van het Israëlische leger vergeleken met de shoah. Zulke vergelijkingen leiden er namelijk toe dat de onnoemelijke verschrikkingen van de shoah gerelativeerd worden. In 1990 schreef het Komitee dat het "verboden moet worden het lot van de joden in de Tweede Wereldoorlog te vergelijken met dat van andere volken. Historische parallellen zijn niet te trekken. De ideologische achtergrond en praktische uitwerking zijn gelukkig nog uniek in de wereld. Als de Palestijnen hetzelfde lot hadden ondergaan als de joden in de Tweede Wereldoorlog, zou het Palestijnse volk allang zijn uitgemoord."

AdrianHealey
20 oktober 2008, 17:42
Ik zou willen zeggen: 'Dom, want Israël bestaat nu eenmaal' maar dat is te makkelijk he? :)

U zou uzelf gewoon 'anti-Israël' kunnen noemen.

Eén en ander hangt sterk af van wat u met uw kritiek denkt te gaan doen en hoe u uw ideaalbeeld denkt te gaan verwezenlijken...

Zegt u nu dat kritiek op iets dat bestaat 'dom' is?
Hoe denkt u ooit iets te veranderen?

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 17:50
Zegt u nu dat kritiek op iets dat bestaat 'dom' is? Nee, dat zou ik w�*llen zeggen maar dat deed ik niet. :)

Hoe denkt u ooit iets te veranderen?
Ik heb niet de illusie dat ik iets kan veranderen door kritiek te hebben op het bestaan van een complete staat. Het lijkt een beetje op: 'De fractie van de Boerenpartij uit Lutjebroek waarschuwt de Volksrepubliek China nog één keer...

Het gaat er niet om dát u kritiek hebt maar hóe u iets wilt veranderen. Anders lijkt me die kritiek vrij zinloos, ja.

AdrianHealey
20 oktober 2008, 17:52
Ideeën hebben geen enkele rol, nooit geweest en zal nooit zijn.

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 17:53
Ideeën hebben geen enkele rol, nooit geweest en zal nooit zijn. Kom, kom, een beetje optimisme kan geen kwaad...

circe
20 oktober 2008, 18:06
Zegt u nu dat kritiek op iets dat bestaat 'dom' is?
Hoe denkt u ooit iets te veranderen?

Ik neem aan dat je dan Cis-Jordanie ook terug wil afsplitsen en alle joodse mensen die daar woonden en dat half miljoen (en hun nazaten natuurlijk) dan ook ineens terug naar hun arabische eigendommen laten gaan? of is dat iets anders?

AdrianHealey
20 oktober 2008, 18:29
Ik neem aan dat je dan Cis-Jordanie ook terug wil afsplitsen en alle joodse mensen die daar woonden en dat half miljoen (en hun nazaten natuurlijk) dan ook ineens terug naar hun arabische eigendommen laten gaan? of is dat iets anders?

Ik heb geen idee van de concrete modaliteiten over dit gebied, dus ik kan daar niet op antwoorden. Indien er echte massale diefstal is gebeurd, behoren de oorspronkelijke eigenaars, in de mate van het mogelijke, hersteld te worden, ja. Dat lijkt me nogal wiedes, he.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 18:38
Ah, het zijn enkel de Joden zelf die kritiek mogen hebben op het Zionisme...
...anders spreken we van "Jodenhaat" :roll:
Wat een nuance Polly! :|

Ik durf gerust stellen dat het merendeel van de wereldbevolking anti-zionistisch is, zonder dat daar Jodenhaat aan te pas komt.

Mogen? Mogen?!

Wie heeft het hier over niet mogen, behalve jullie """"antizionisten""""?
IK niet hoor, Noam Chomsky en Pietjan Sodomis denken evenveel wat ze willen.
Het zal Israël een zorg zijn.
;-)

PollyCorrect
20 oktober 2008, 18:46
Hedendaags Zionisme staat HAAKS op de oorspronkelijke beweging.
Chomsky oa was ooit één van de trekkers van het Zionisme, remember?
Een intellectueel van zijn kaliber veranderd niet van kamp uit opportunisme hé.

Trouwens, vreemd dat je zelfbeschikkingsrecht als argument inroept...
de Palestijnen vragen hier al jaren naar! ;-)

Van mij part mag Israel doen & laten wat ze wil. zolang ze er maar geen andere mensen mee lastig vallen... vermits dit laatste niet zo is, is het zelf een PLICHT van de wereldbevolking om zich te moeien met de interne keuken van de Israeli's... met "Jodenhaat" heeft dit niks te zien.

Wat ben ik dol op mensen die PLICHT in het groot schrijven! Het is echt héél overtuigend dan. ;-)

Dus is het evenzo een PLICHT van de werledbevolking om zich te bemoeien met de interne keuken van China wegens Tibet, met de interne keuken van
Marokko wegens de muur en de etnische zuivering in de westelijke Sahara, met de interne keuken van Soedan wegens de volkerenmoord in Darfour enz...

Of telt voor jouw alleen wat op Joden betrekking heeft? :oops:

Selectiefjes hier? De Wereld en Oxfam hebben het inderdaad druk met Israël/oeps de Palestijnen, en zo weinig met die andere werelddelen waar nog véél meer gebeurt, waar we dus écht geen Pallywoodiaanse filmregisseurs hebben om ons elke centimeter ellende breed uit te smeren..

Graag een antwoordje, want op mijn andere vragen/argumenten krijg ik bitter weinig.

Begint een beetje een afgezaagde discussie te worden met altijd weer

1) Noam Chomsky en de handvol religieuze antizionistische joden "want dat zijn ook joden"
2) De NSB (niét de Vlaamse Collaboratie hoor, néé! de stoute Hollanders)
3) De aan het licht gekomen - en flink gereprimandeerde - imperfecties van individuen in de Israëlische regering.

Sinistra
20 oktober 2008, 18:52
De "holocaust" opzich is een vergroote term in een grote mond, terwijl elke mensleed hetzelfde leed is, zonder te discrimmineren dat het andere leed minder pijnlijk zou zijn dan het andere !

Ik zie dat u de grote concentratie-kamp van gaza minimaliseert, dat zou pas de benaming "holocaust" waard zijn !

Wat de nazi's gisteren met de joden deden is identiek wat de zionisten vandaag doen en nog erger !!!

Stop de waanzin, dat zou eens een gepaste boodschap zijn aan diegene die de holocaust vergroten en tegelijk een andere waanzin permiteren !

Het is mij vrijwel duidelijk waarom je de holocaust tussen aanhalingstekens zet. Gaza? Concentratiekamp? Ik zie niet in waarom dit een concentratiekamp zou zijn want voor een concentratiekamp komen er behoorlijk veel wapens in dit kamp. Het is natuurlijk daar waar die "Pallies" belang aan hechten. Ak-47,s Katoesja,s, SA-7 Gail raketten maar scholen, onderwijs en ziekenhuizen??? Ho maar(daar kunnen ze immers geen Joden mee doden)......

Sodomis
20 oktober 2008, 19:59
Dus is het evenzo een PLICHT van de werledbevolking om zich te bemoeien met de interne keuken van China wegens Tibet, met de interne keuken van
Marokko wegens de muur en de etnische zuivering in de westelijke Sahara, met de interne keuken van Soedan wegens de volkerenmoord in Darfour enz...

Of telt voor jouw alleen wat op Joden betrekking heeft?

Neen hoor.
Je zal me ook tegen "kameraad" Tomm van leer zien geven als het op Tibet aankomt hoor!
;-)

Savatage
20 oktober 2008, 20:04
De "holocaust" opzich is een vergroote term in een grote mond, terwijl elke mensleed hetzelfde leed is, zonder te discrimmineren dat het andere leed minder pijnlijk zou zijn dan het andere !

Ik zie dat u de grote concentratie-kamp van gaza minimaliseert, dat zou pas de benaming "holocaust" waard zijn !

Wat de nazi's gisteren met de joden deden is identiek wat de zionisten vandaag doen en nog erger !!!

:roll:

Wat de joden ginds 'doen' is peanuts ivg met wat er tijdens WOII is gebeurd. Ik vind dat de joden van vandaag nog verschrikkelijk veel geduld hebben met de Palestijnen in hun land.

Stop de waanzin, dat zou eens een gepaste boodschap zijn aan diegene die de holocaust vergroten en tegelijk een andere waanzin permiteren !

Awel ja, begin eens met je eigen advies op te volgen, dat zou al een mooi begin zijn.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 20:09
Het is mij vrijwel duidelijk waarom je de holocaust tussen aanhalingstekens zet. Gaza? Concentratiekamp? Ik zie niet in waarom dit een concentratiekamp zou zijn want voor een concentratiekamp komen er behoorlijk veel wapens in dit kamp. Het is natuurlijk daar waar die "Pallies" belang aan hechten. Ak-47,s Katoesja,s, SA-7 Gail raketten maar scholen, onderwijs en ziekenhuizen??? Ho maar(daar kunnen ze immers geen Joden mee doden)......

Ik snap trouwens niet dat de moderatie die post van Lincoln duldt.
Het is pure negationisme.

Afschuwelijk, én strafbaar. En dan maar schrikken als er klachten komen.
Want er lezen mensen mee, en dat zijn niet noodzakelijk actieve forummers.

Savatage
20 oktober 2008, 20:15
Ik snap trouwens niet dat de moderatie die post van Lincoln duldt.
Het is pure negationisme.

Afschuwelijk, én strafbaar. En dan maar schrikken als er klachten komen.
Want er lezen mensen mee, en dat zijn niet noodzakelijk actieve forummers.

Dat ontgaat me nu toch ook. Als er iemand klaagt dat hij/zij zich persoonlijk voelt aangevallen dan wordt er onmiddellijk geknipt, maar als zo'n fundamentalist als Lincoln hier negationistische posts begint te plaatsen dan mag het wel blijven staan. En dat terwijl negationisme bij wet verboden is.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 20:25
Dat ontgaat me nu toch ook. Als er iemand klaagt dat hij/zij zich persoonlijk voelt aangevallen dan wordt er onmiddellijk geknipt, maar als zo'n fundamentalist als Lincoln hier negationistische posts begint te plaatsen dan mag het wel blijven staan. En dat terwijl negationisme bij wet verboden is.

:clapping: maar Lincoln die doet, inzake Israël, niet anders.
En geloof me maar gerust: het lot van de Palestijnen kan hem op zich maar weinig interesseren. Dit soort praat daarentegen is hij al vaak mee weggekomen alhier.

system
20 oktober 2008, 20:34
Het is mij vrijwel duidelijk waarom je de holocaust tussen aanhalingstekens zet. Gaza? Concentratiekamp? Ik zie niet in waarom dit een concentratiekamp zou zijn want voor een concentratiekamp komen er behoorlijk veel wapens in dit kamp. Het is natuurlijk daar waar die "Pallies" belang aan hechten. Ak-47,s Katoesja,s, SA-7 Gail raketten maar scholen, onderwijs en ziekenhuizen??? Ho maar(daar kunnen ze immers geen Joden mee doden)......


Dan moet u er maar eens een paar maanden gaan wonen. Zoals de schoonzuster van Tony Blair, Lauren Booth. Die weet hoe schandalig het daar aan toe gaat en hoe hautain en mensonwaardig de Israeli's zich gedragen. En dan weet u het meteen ook.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 20:51
Zuster Lauren Booth die gaat shoppen, ze ziet er toch zo omvergeslagen uit van alle ellende..
Totaal aangestoken door het verdriet en het mensonwaardige leed...

Edit: plus, er valt helemaal niks te krijgen, wat een concentratiekamp... :( HUILEN!!

http://www.israellycool.com/wordpress/wp-content/uploads/booth-shopping.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 20:54
Welcome to Gaza, the only concentration kamp in the world with stock market brokerage houses

http://www.israellycool.com/2008/10/07/scene-from-a-concentration-camp/

Palliebeursmannetjes (zielig en mensonwaardig)

http://www.israellycool.com/wordpress/wp-content/uploads/stock-market-gaza.jpg

system
20 oktober 2008, 20:56
Zuster Lauren Booth die gaat shoppen, ze ziet er toch zo omvergeslagen uit van alle ellende..
Totaal aangestoken door het verdriet en het mensonwaardige leed...

http://www.israellycool.com/wordpress/wp-content/uploads/booth-shopping.jpg

The sister-in-law of former British prime minister Tony Blair has called Gaza a "concentration camp" and a "humanitarian crisis on the scale of Darfur."

Ze kon er nog niet meer uit. De Israeli's hielden haar tegen. Wat normaal is voor een concentratiekamp.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 20:56
En ze drinken er Marlboro en ze roken coca cola, terwijl het BUITEN het concentratiekamp net omgekeerd is.. wat zielig toch. Een ellende! Allemaal door die Amerikanen - oops -- zionisten... :cry:

PollyCorrect
20 oktober 2008, 20:58
In vuile lompen (om de bevolking ---- oeps de gevangenen niet te schokken) met totaal LEGE boodschappentas voorbij vuile kampbarakken lopen, met alleen maar dode sheiks op foto's, wat een ellende!!

http://cache.daylife.com/imageserve/05px7eAf973v2/610x.jpg

system
20 oktober 2008, 20:58
En ze drinken er Marlboro en ze roken coca cola, terwijl het BUITEN het concentratiekamp net omgekeerd is.. wat zielig toch. Een ellende! Allemaal door die Amerikanen - oops -- zionisten... :cry:

Met wachttorens, prikkeldraad, afsnauwende wachten, mensen opeengepakt, regelmatige moorpartijen door de Israeli's,alle ingrediënten van kampen incluis. Dat is Gaza.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:00
Sieg Gaza! Zie je wel, een kamp.

En amper degelijke make up te krijgen... en vuile publieke plaatsen met alleen maar ziekte en leed en honger.. TRAUMA!!!

http://cache.daylife.com/imageserve/03xNaN85EdaJQ/610x.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:01
Lauren Booth heeft een prachtige tijd gehad, en net als Mevrouw Duisenberg (Gretta) is ook zij nu een Beroemdheid! Dankzij Gaza, waar ze het volgens de foto's zo ellendig heeft gehad!

http://www.unrealitytv.co.uk/wp-content/uploads/2006/11/lauren-booth.jpg

system
20 oktober 2008, 21:01
Sieg Gaza! Zie je wel, een kamp.

En amper degelijke make up te krijgen... en vuile publieke plaatsen met alleen maar ziekte en leed en honger.. TRAUMA!!!

http://cache.daylife.com/imageserve/03xNaN85EdaJQ/610x.jpg


Ja ja leg het maar uit. Verdoezelen, verdraaien, in het belachelijke trekken. Daar bent u goed in.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:02
Hier nog ééntje voor het slapengaan:

Vuile ondervoede zieke concentratiekamp gevangenen zetten alvast luxe doosje kleenex klaar voor indien de ellende en het verdriet toch nog mocht toeslaan (linker man kijkt met toeziend oog hierop toe):

http://cache.daylife.com/imageserve/0d4F4S2e469d6/610x.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:04
Toch nog op zaterdagavond een feestje van zielige concentratiekamp bewoners:

http://www.mererhetoric.com/images/heds/hamas02.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:04
Die daarna een fijn slachtofferig vuurwerkje afstaken.

http://foxtracker.files.wordpress.com/2008/04/qassam.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:06
Hallo, het is hier zo verschrikkelijk!! Ik heb al twee dagen dezelfde bloes aan! Puur concentratiekamppraktijken! Volgens mij zit de NSB hier ook!

http://cache.daylife.com/imageserve/0a44grgdw3fJv/610x.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:07
Ja, ik ga nou naar de auto van het Kamp. Niks te beleven hier, maar het zonnetje schijnt! Maar aan niemand zeggen hoor. Ik maak wel wat verschrikkelijke beelden in de Rue du Brabant.

http://cache.daylife.com/imageserve/0gtydNr3679Lr/340x.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:09
Mensonwaardiiiiiiiiiiig!

http://tbn0.google.com/images?q=tbn:uuWlMrak0dJ5oM:http://www.salehbadrah.com/poetictouch/ptfiles/photoart/images/gazaboats4a.jpg

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:16
Hallo ondervoede zielige meneer, vindt u het ook zo verschrikkelijk?

http://cache.daylife.com/imageserve/00Oi6z50RI5lR/172x135.jpg

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 21:23
Ja ja leg het maar uit. Verdoezelen, verdraaien, in het belachelijke trekken. Daar bent u goed in.

system, je maakt je hier volstrekt belachelijk.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:24
system, je maakt je hier volstrekt belachelijk.

Ik vind Lauren Booth wel leuk, jij niet, Hertog? ;-)

Hertog van Gelre
20 oktober 2008, 21:26
Ik vind Lauren Booth wel leuk, jij niet, Hertog? ;-) In vergelijking met Anja Meulenbelt en Gretta-kijk-mij-eens-ik-ben-meer-dan-een-echtgenote-van-Duisenberg wél.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:28
In vergelijking met Anja Meulenbelt en Gretta-kijk-mij-eens-ik-ben-meer-dan-een-echtgenote-van-Duisenberg wél.

Ja, Leugenbelt en Duitenberg, dat is me een stelletje bourgeois tante truttebollen :roll:

Savatage
20 oktober 2008, 21:44
Ja ja leg het maar uit. Verdoezelen, verdraaien, in het belachelijke trekken. Daar bent u goed in.

De actualiteit in Israël vergelijken met de de jodenkampen van WOII is pas belachelijk.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 21:52
De actualiteit in Israël vergelijken met de de jodenkampen van WOII is pas belachelijk.

Bravo, Sava.

Ik weet niet of jij al in Israel geweest bent, maar ik heb daar, behalve dat het één van de meest vrijdenkende en pluralistische landen ter wereld is, toch ook gevoel dat Israël een beetje een concentratiekamp is: omringd door vijanden die niemand doorlaten, ze kunnen geen kant op, zitten geklemd binnen miniscule en uiterst explosieve grenzen en krijgen constant op hun lazer en worden langs alle kanten bedreigd.

Ik kan Israël niet benijden om deze hachelijke situatie.

:cry:

Tamam
20 oktober 2008, 22:33
wat Israel nu doet met de Palestijnen en Libanezen valt NOOIT goed te praten.

PollyCorrect
20 oktober 2008, 22:36
Goh. En dat terwijl "goedpraten" een doel op zich is in ons leven. :roll:

Tamam
20 oktober 2008, 22:54
ja,ik zie het precies hier..

system
21 oktober 2008, 07:46
De actualiteit in Israël vergelijken met de de jodenkampen van WOII is pas belachelijk.

Ik vergelijk niets. Ik zeg (en ik niet alleen trouwens) dat Gaza lijkt op een groot concentratiekamp, wachttorens incluis. Punt.

goodwill
21 oktober 2008, 08:36
Nee. Zionisme was nationalisme, geen racisme.

Om zionisme te bestrijden bent u zo'n 60 jaar te laat. Het zionisme is immers achterhaald omdat het doel al is bereikt.

Als u een hekel heeft aan Joden noem het dan zo.
Als u kritiek heeft op het beleid van Israël noem het dan zo.
Maar de term 'antizionisme' wordt grotendeels alleen maar gebruikt om te proberen te verhullen dat men antisemiet is en/of dat men het Joodse volk geen eigen staat gunt.
Fout. dat is niet juist.

Antisemitisme heeft hier niets mee te maken.
Waar het om draait is het volgende: de Palestijnen zijn gerold en uitgekleed geweest door bepaalde lieden, gebruikmakend van de slogan 'land zonder volk voor colk zonder land'
Sommigen noemen deze lieden zionisten.

Maar blijkbaar wordt elke kritiek gesmoord door deze direct te koppelen aan antisemitisme. Ridicuul.

goodwill
21 oktober 2008, 08:39
Ik neem aan dat je dan Cis-Jordanie ook terug wil afsplitsen en alle joodse mensen die daar woonden en dat half miljoen (en hun nazaten natuurlijk) dan ook ineens terug naar hun arabische eigendommen laten gaan? of is dat iets anders?

onze vlaamsche circe gaat zich ook inmengen.

goodwill
21 oktober 2008, 08:44
Het is mij vrijwel duidelijk waarom je de holocaust tussen aanhalingstekens zet. Gaza? Concentratiekamp? Ik zie niet in waarom dit een concentratiekamp zou zijn want voor een concentratiekamp komen er behoorlijk veel wapens in dit kamp. Het is natuurlijk daar waar die "Pallies" belang aan hechten. Ak-47,s Katoesja,s, SA-7 Gail raketten maar scholen, onderwijs en ziekenhuizen??? Ho maar(daar kunnen ze immers geen Joden mee doden)......
beste 'friend',
Het zijn Palestijnen (en geen 'pallies' zoals je denigrerend zegt).

Het is waar dat Israel er nu is. Maar dit mag ons er niet van weerhouden om het tragedie van de Palestijnen blijvend op de voorgrond te plaatsen, want tot nu toe hebben ze weinig compensatie gezien voor de diefstallen, deportaties en moordpartijen van de zionisten gezien.

Net als we het aandeel van de nsbs in de holocaust niet mogen minimaliseren en wie er allemaal (!!!!) veratnwoordelijk is geweest.
De 'uitgesproken onvoorwaardelijke steun' van bepaalde nederlanders (uit schuldgevoelens ?)voor Israel, mag geen reden zijn om hun activiteiten toen (tijdens WOII) te minimaliseren.

goodwill
21 oktober 2008, 08:49
:roll:

Wat de joden ginds 'doen' is peanuts ivg met wat er tijdens WOII is gebeurd. Ik vind dat de joden van vandaag nog verschrikkelijk veel geduld hebben met de Palestijnen in hun land.


Awel ja, begin eens met je eigen advies op te volgen, dat zou al een mooi begin zijn.
Beste,

stop in de eerste plaats om alle joden op een hoop te gooien en ze gelijkstellen met zionisten, die verantwoordelijk zijn voor de tragedie vand e Palestijnen.

Ik denk dat je wel anders zou piepen als je Vlaamsche land plots Brussel wordt afgehandig gemaakt door de franstaligen.
De Palestijnen hun land is gestolen. Punt andere lijn.

En natuurlijk mag je de gbeurtenissen tijdens woII niet minimaliseren. Savage, wees eerlijk en zoek eens uit wat er in je onmiddellijke omgeving is gebeurd en vooral door wie !!! Je zal verrast en verbaast zijn wie er allemaal betrokken is. De uitdrukking 'de pot verwijt de ketel zwart te zijn' kan best realiteit zijn!!!
Dus in plaats van onvoorwaardelijk israel te steunen en de Palestijnen te ontmenselijken kan je beter neutraal blijven.

goodwill
21 oktober 2008, 08:51
Met wachttorens, prikkeldraad, afsnauwende wachten, mensen opeengepakt, regelmatige moorpartijen door de Israeli's,alle ingrediënten van kampen incluis. Dat is Gaza.
Maar daar heeft Polly oogkleppen voor ;)

goodwill
21 oktober 2008, 08:53
system, je maakt je hier volstrekt belachelijk.
nee hertog.
minimaliseer en verdraai de zaken niet.

goodwill
21 oktober 2008, 08:56
De actualiteit in Israël vergelijken met de de jodenkampen van WOII is pas belachelijk.

nee, wat belachelijk is, is dat de Palestijnen constant worden ontmenselijkt.

Het is net als aan een verkrachte vrouw zeggen dat ze zich niet moet aanstellen en het allemaal verzonnen heeft. Dit is er gaande.

goodwill
21 oktober 2008, 08:56
Goh. En dat terwijl "goedpraten" een doel op zich is in ons leven. :roll:
dat kan jij goed het pollieke ?

rikbe
21 oktober 2008, 10:03
goh! maar daar heb ik geen probleem mee hoor. Ik kan ze gewoon niet meer allemaal herinneren.

Atheist, Lotus, Madeleine Meersman, Maruja, e.v.a...... het was natuurlijk een zeer moeilijk gegeven om als islamcriticus op een gesubsidieerd islamitisch forum te posten...

Ik herinner mij Atheist en Madeleine. :lol:
Ik ben nooit verbannen maar gewoon weggebleven. Ik werd er misselijk. :evil:

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 10:31
nee hertog.
minimaliseer en verdraai de zaken niet.
Nee goodwill, hou er toch eens mee op. Waar ik langzamerhand een beetje flauw van wordt is dat de eerste de beste die weer eens in propaganda-materiaal is getrapt - en geen bal afweet van de historie en/of de realiteit - anderen gaat vertellen hoe 'het zit'.

Er is geen land 'gestolen' van 'De Palestijnen'. Nederland steunt Israël niet uit 'schuldgevoel'. Je stelt alles veel te simplistisch voor. Denk je niet dat als het allemaal zo makkelijk was dat het niet allang was opgelost?

De Palestijnen hebben het nu inderdaad niet makkelijk en ja, er zijn ook misstanden. Maar als je serieus naar de oorzaken gaat kijken dan kom je erachter dat 'zionisme' geen rol van betekenis speel(de).

Heb je nu écht niet het idee dat je op één of andere manier informatie mist? Realiseer je je nu écht niet dat Belgie, qua persvrijheid, ergens rond plaats 20 'hangt'? Besef je nu écht niet dat veel van de 'informatie' die je bereikt te maken heeft met de belangen van o.a. FN Herstal?
En nog uitgebreider: Heb je nu écht nog niet door dat 99% van het antizionisme voortkomt uit antisemitisme?

PollyCorrect
21 oktober 2008, 11:39
Zuster Lauren Booth die gaat shoppen, ze ziet er toch zo omvergeslagen uit van alle ellende..
Totaal aangestoken door het verdriet en het mensonwaardige leed...

Edit: plus, er valt helemaal niks te krijgen, wat een concentratiekamp... :( HUILEN!!

http://www.israellycool.com/wordpress/wp-content/uploads/booth-shopping.jpg

;-)

goodwill
21 oktober 2008, 12:17
Nee goodwill, hou er toch eens mee op. Waar ik langzamerhand een beetje flauw van wordt is dat de eerste de beste die weer eens in propaganda-materiaal is getrapt - en geen bal afweet van de historie en/of de realiteit - anderen gaat vertellen hoe 'het zit'.

Er is geen land 'gestolen' van 'De Palestijnen'. Nederland steunt Israël niet uit 'schuldgevoel'. Je stelt alles veel te simplistisch voor. Denk je niet dat als het allemaal zo makkelijk was dat het niet allang was opgelost?

De Palestijnen hebben het nu inderdaad niet makkelijk en ja, er zijn ook misstanden. Maar als je serieus naar de oorzaken gaat kijken dan kom je erachter dat 'zionisme' geen rol van betekenis speel(de).

Heb je nu écht niet het idee dat je op één of andere manier informatie mist? Realiseer je je nu écht niet dat Belgie, qua persvrijheid, ergens rond plaats 20 'hangt'? Besef je nu écht niet dat veel van de 'informatie' die je bereikt te maken heeft met de belangen van o.a. FN Herstal?
En nog uitgebreider: Heb je nu écht nog niet door dat 99% van het antizionisme voortkomt uit antisemitisme?
Nee, dit is niet juist.
Point final

goodwill
21 oktober 2008, 12:21
Ik herinner mij Atheist en Madeleine. :lol:
Ik ben nooit verbannen maar gewoon weggebleven. Ik werd er misselijk. :evil:
Dat je het daar niet naar je zin had, heb je toch aan jezelf te danken vrees ik.
Zolang men nuanceert en niet gaat veralgemenen, dan zal men zich ook beter voelen en recht in de schoenen staan.
In alle andere gvallen maakt men zich alleen maar wat wijs.

Solution: relativeer en nuanceer

AdrianHealey
21 oktober 2008, 12:38
Er is geen land 'gestolen' van 'De Palestijnen'.

Excuseer?

LiberaalNL
21 oktober 2008, 12:40
Excuseer?
Een Palestijnse natie bestaat pas sinds 1967.

system
21 oktober 2008, 12:48
;-)

U doet precies op Gaza een soort veredelde Club Méditerrané is.

Ga er dan maar op vakantie indien het er zo leuk is. U zult daar wel anders piepen.

rikbe
21 oktober 2008, 12:49
Dat je het daar niet naar je zin had, heb je toch aan jezelf te danken vrees ik.
Zolang men nuanceert en niet gaat veralgemenen, dan zal men zich ook beter voelen en recht in de schoenen staan.
In alle andere gvallen maakt men zich alleen maar wat wijs.

Solution: relativeer en nuanceer

Kun je dat eens voordoen?

PollyCorrect
21 oktober 2008, 13:10
Solution: relativeer en nuanceer

:rofl:

PollyCorrect
21 oktober 2008, 13:13
Kun je dat eens voordoen?

Ja, mits het gebruik van woorden zoals "belachelijk", "leugens", "concentratiekamp", "veralgemenen", "minimaliseren", "verdraaien", "in het belachelijke trekken", "oogkleppen"! :D :D :D

PollyCorrect
21 oktober 2008, 13:15
U doet precies op Gaza een soort veredelde Club Méditerrané is.

Ga er dan maar op vakantie indien het er zo leuk is. U zult daar wel anders piepen.

Nee, dat doe ik niet. Dat doen die bourgeois heldinnen zoals Duitenberg en Booth. Ik gebruik alleen het fotomateriaal om aan te tonen hoe verschrikkelijk het wel allemaal is.

En nogmaals: Gaza is het enige "concentratiekamp" ter wereld met een beurskantoor :rofl:
Compleet met stockbrokers!

Die hebben het beter dan in menig "Arabisch" land hoor.

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 13:34
Excuseer? Ach ja, geopolitiek versimpelen tot slogans lijkt aardig maar slaat nergens op.

Ik zou willen zeggen: ''Verdiep je eens in de materie'' maar dat staat zo aanmatigend. :)

Ik wil de lotgevallen van de Palestijnen niet bagatelliseren maar de houding van sommigen op dit forum vind ik af en toe weerzinwekkend.

PollyCorrect
21 oktober 2008, 13:41
Ach ja, geopolitiek versimpelen tot slogans lijkt aardig maar slaat nergens op.

Ik zou willen zeggen: ''Verdiep je eens in de materie'' maar dat staat zo aanmatigend. :)

Ik wil de lotgevallen van de Palestijnen niet bagatelliseren maar de houding van sommigen op dit forum vind ik af en toe weerzinwekkend.

De houding van sommigen inspireert idd niet bepaald tot bekommernis om een zaak waarvoor ze volgens mij zelf niet eens bekommerd zijn.

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig, zeg ik maar. Ik zou persoonlijk niet graag afhangen van de bescherming van Kretologen zoals men er hier een paar ziet rondhangen.

Ik vind het hele Pallie Geknuffel trouwens iets pervers hebben. Het lijkt wel of de Palestijnen niet mogen groeien, een land hebben, rustig leven. Ze staan zodanig in de schijnwerpers van Slachtofferwood dat ze eigenlijk niks van zichzelf kunnen hebben.

Een soort Truman Show, zo stel ik me voor, wanneer ik die belachelijke foto's zie die ik op de vorige pagina gepost heb, van Lauren In Pallywood.

circe
21 oktober 2008, 13:53
Excuseer?

natuurlijk niet. Welk land zou gestolen zijn denk je? Palestina was gewoon ooit een Romeinse provincie net zoals er zovele Romeinse provincies waren;

Wat U "palestijnen" noemt zijn hoofdzakelijk GASTARBEIDERS aangetrokken door het werk dat door de Joodse ondernemers werd aangeboden begin 20ste eeuw.

Maar ja, volgens mensen zoals U maakt het geen reet uit dat men binnen vijftig jaar gaat beweren dat West Europa een provincie van Marokko is, en steeds bewoond werd door Marokkanen die hier al eeuwen rondlopen zeker.
getuige daarvan nog een aantal steden zoals daar zijn: Borgerocco, Saharabeek, Amsterdammabad e.v.a.

circe
21 oktober 2008, 13:53
Een Palestijnse natie bestaat pas sinds 1967.

ha ja? dat moet ik dan toch gemist hebben.

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 13:56
ha ja? dat moet ik dan toch gemist hebben.
Hij bedoelt volksgevoel, het gevoel een natie te zijn.

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 13:59
De houding van sommigen inspireert idd niet bepaald tot bekommernis om een zaak waarvoor ze volgens mij zelf niet eens bekommerd zijn.

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig, zeg ik maar. Ik zou persoonlijk niet graag afhangen van de bescherming van Kretologen zoals men er hier een paar ziet rondhangen.

Ik vind het hele Pallie Geknuffel trouwens iets pervers hebben. Het lijkt wel of de Palestijnen niet mogen groeien, een land hebben, rustig leven. Ze staan zodanig in de schijnwerpers van Slachtofferwood dat ze eigenlijk niks van zichzelf kunnen hebben.

Een soort Truman Show, zo stel ik me voor, wanneer ik die belachelijke foto's zie die ik op de vorige pagina gepost heb, van Lauren In Pallywood.
Het is vernamelijk vermoeiend te discussieren met mensen die denken dat 'Indymedia' de naam is van een gezaghebbend historicus of sociaal geograaf.

Ik had me eigenlijk voorgenomen me niet meer in dit soort draden te moeien omdat dat toch geen enkele zin heeft. Maar ja...

circe
21 oktober 2008, 14:44
natuurlijk niet. Welk land zou gestolen zijn denk je? Palestina was gewoon ooit een Romeinse provincie net zoals er zovele Romeinse provincies waren;

Wat U "palestijnen" noemt zijn hoofdzakelijk GASTARBEIDERS aangetrokken door het werk dat door de Joodse ondernemers werd aangeboden begin 20ste eeuw.

Maar ja, volgens mensen zoals U maakt het geen reet uit dat men binnen vijftig jaar gaat beweren dat West Europa een provincie van Marokko is, en steeds bewoond werd door Marokkanen die hier al eeuwen rondlopen zeker.
getuige daarvan nog een aantal steden zoals daar zijn: Borgerocco, Saharabeek, Amsterdammabad e.v.a.

Mijn woorden zijn nog niet koud en ik lees net dat ze middels archeologische opgravingen ontdekt hebben dat heel Nederland alvast Marokkaans was.

Hier het bewijs:

http://img.photobucket.com/albums/v321/Inkspot/ollandis5oy.jpg

Werkelijk dom dat niemand nog wist dat het in feite over de Wahidden Eilanden ging, en wat er van Shoarnhem geworden is, weet ook al iedereen.

goodwill
21 oktober 2008, 15:24
Kun je dat eens voordoen?
ga me niet zeggen dat je niet weet wat 'nuanceren' en 'relativeren' inhoudt.
Door op te houden om iedereen over dezelfde kam te scheren zet je al een stap in de goeie richting.

goodwill
21 oktober 2008, 15:25
:rofl:
pollieke, weet jij wel wat nuanceren inhoudt ?
ik heb toch mijn twijfels over.
Doei ;)

goodwill
21 oktober 2008, 15:27
natuurlijk niet. Welk land zou gestolen zijn denk je? Palestina was gewoon ooit een Romeinse provincie net zoals er zovele Romeinse provincies waren;

Wat U "palestijnen" noemt zijn hoofdzakelijk GASTARBEIDERS aangetrokken door het werk dat door de Joodse ondernemers werd aangeboden begin 20ste eeuw.
Maar ja, volgens mensen zoals U maakt het geen reet uit dat men binnen vijftig jaar gaat beweren dat West Europa een provincie van Marokko is, en steeds bewoond werd door Marokkanen die hier al eeuwen rondlopen zeker.
getuige daarvan nog een aantal steden zoals daar zijn: Borgerocco, Saharabeek, Amsterdammabad e.v.a.
cirketje, kan je hier enkele bronnen over geven ? thanks

goodwill
21 oktober 2008, 15:28
De houding van sommigen inspireert idd niet bepaald tot bekommernis om een zaak waarvoor ze volgens mij zelf niet eens bekommerd zijn.

Met zulke vrienden heb je geen vijanden meer nodig, zeg ik maar. Ik zou persoonlijk niet graag afhangen van de bescherming van Kretologen zoals men er hier een paar ziet rondhangen.

Ik vind het hele Pallie Geknuffel trouwens iets pervers hebben. Het lijkt wel of de Palestijnen niet mogen groeien, een land hebben, rustig leven. Ze staan zodanig in de schijnwerpers van Slachtofferwood dat ze eigenlijk niks van zichzelf kunnen hebben.

Een soort Truman Show, zo stel ik me voor, wanneer ik die belachelijke foto's zie die ik op de vorige pagina gepost heb, van Lauren In Pallywood.
natuurlijk polieke :rofl:

goodwill
21 oktober 2008, 15:30
Mijn woorden zijn nog niet koud en ik lees net dat ze middels archeologische opgravingen ontdekt hebben dat heel Nederland alvast Marokkaans was.

Hier het bewijs:


Werkelijk dom dat niemand nog wist dat het in feite over de Wahidden Eilanden ging, en wat er van Shoarnhem geworden is, weet ook al iedereen.
circe is precies archeologe, hahaha

system
21 oktober 2008, 15:35
Nee, dat doe ik niet. Dat doen die bourgeois heldinnen zoals Duitenberg en Booth. Ik gebruik alleen het fotomateriaal om aan te tonen hoe verschrikkelijk het wel allemaal is.

En nogmaals: Gaza is het enige "concentratiekamp" ter wereld met een beurskantoor :rofl:
Compleet met stockbrokers!

Die hebben het beter dan in menig "Arabisch" land hoor.

Het aardsparadijs Gaza van Polly(non)Correct.

http://www.dailymotion.com/video/x4m2rk_video-gaza-live-gaza-une-vie-gaza-l_politics

LiberaalNL
21 oktober 2008, 15:54
Hij bedoelt volksgevoel, het gevoel een natie te zijn.
Dat ook en bovendien was dat gebied multi-etnisch; behalve Arabieren en Joden leefden er ook Turken en Druzen.

PollyCorrect
21 oktober 2008, 16:28
Dat ook en bovendien was dat gebied multi-etnisch; behalve Arabieren en Joden leefden er ook Turken en Druzen.

En dat doen ze nog steeds. Plus een paar duizend gevluchte Soedanezen. ;-)

AdrianHealey
21 oktober 2008, 16:41
Een Palestijnse natie bestaat pas sinds 1967.

En wat verandert dat aan de grootschalige diefstal, door middel van militaire macht, om Israël op te richten?

AdrianHealey
21 oktober 2008, 16:42
Ach ja, geopolitiek versimpelen tot slogans lijkt aardig maar slaat nergens op.

Ik zou willen zeggen: ''Verdiep je eens in de materie'' maar dat staat zo aanmatigend. :)

Ik wil de lotgevallen van de Palestijnen niet bagatelliseren maar de houding van sommigen op dit forum vind ik af en toe weerzinwekkend.

Alweer; de oprichting van de staat Israël is vredevol gebeurd? Geen mensen uit hun huizen gezet enzo. Allemaal niet gebeurd?

AdrianHealey
21 oktober 2008, 16:43
natuurlijk niet. Welk land zou gestolen zijn denk je? Palestina was gewoon ooit een Romeinse provincie net zoals er zovele Romeinse provincies waren;

Wat U "palestijnen" noemt zijn hoofdzakelijk GASTARBEIDERS aangetrokken door het werk dat door de Joodse ondernemers werd aangeboden begin 20ste eeuw.

Maar ja, volgens mensen zoals U maakt het geen reet uit dat men binnen vijftig jaar gaat beweren dat West Europa een provincie van Marokko is, en steeds bewoond werd door Marokkanen die hier al eeuwen rondlopen zeker.
getuige daarvan nog een aantal steden zoals daar zijn: Borgerocco, Saharabeek, Amsterdammabad e.v.a.


Grond is van de eigenaars, niet van 'landen', 'provincies' of 'steden'.

Lincoln
21 oktober 2008, 16:44
Het is mij vrijwel duidelijk waarom je de holocaust tussen aanhalingstekens zet. Gaza? Concentratiekamp? Ik zie niet in waarom dit een concentratiekamp zou zijn want voor een concentratiekamp komen er behoorlijk veel wapens in dit kamp. Het is natuurlijk daar waar die "Pallies" belang aan hechten. Ak-47,s Katoesja,s, SA-7 Gail raketten maar scholen, onderwijs en ziekenhuizen??? Ho maar(daar kunnen ze immers geen Joden mee doden)......Je zou zich moeten schamen voor deze woorden ! U minimaliseert het andermanse leed alsof het geen ziel waard is, shame on you !

Maar ja, zelfs shimon perez de nobelprijs winnaar voor vrede zegt in zijn woorden; ik verlang dat ik op een dag zou opstaan een de aarde heeft gaza opgeslokt ,en dit zijn de woorden van een nobelprijs winnaar voor vrede, niet moeilijk dat je denigrerende afbakende woorden uitspuwt zoals hier !

U vergeet dat enkel dit maand meer dan 250 mensen gestorven zijn waaronder kinderen, vrouwen en mannen enkel omwille aan te kort van medicijnen, en door erbarmelijke toestanden, ondervoeding die de embargo heeft aangedaan !

Shame on you !

Lincoln
21 oktober 2008, 16:48
:roll:

Wat de joden ginds 'doen' is peanuts ivg met wat er tijdens WOII is gebeurd. Ik vind dat de joden van vandaag nog verschrikkelijk veel geduld hebben met de Palestijnen in hun land.



Awel ja, begin eens met je eigen advies op te volgen, dat zou al een mooi begin zijn.Hiere ,weer één die het lef heeft om de concentratie kamp van gaza te minimalliseren, ik zou in uw plaats eens een rondreisen beginnen te trekken in de gazastrook, je zou een andere toontje slagen dan wat je hier zingt !

circe
21 oktober 2008, 16:50
Grond is van de eigenaars, niet van 'landen', 'provincies' of 'steden'.

behalve als het grond van joden betreft zeker?

Trouwens : lang voordat Israel werd gesticht, waren de joden allang bezig met het opkopen van de gronden bij hun OTTOMAANSE eigenaars.

Of dacht je dat het werkelijk de eeuwigdurende grond van de "palestijnse" boer was die twee jaar voordien uit Egypte of de andere omliggende landen was komen aanwaaien als gastarbeider?

Lincoln
21 oktober 2008, 16:50
Ik snap trouwens niet dat de moderatie die post van Lincoln duldt.
Het is pure negationisme.

Afschuwelijk, én strafbaar. En dan maar schrikken als er klachten komen.
Want er lezen mensen mee, en dat zijn niet noodzakelijk actieve forummers.Een storm blazen in een glas water ,meer niet, daar zijn jullie goed in !

Lincoln
21 oktober 2008, 16:56
Dat ontgaat me nu toch ook. Als er iemand klaagt dat hij/zij zich persoonlijk voelt aangevallen dan wordt er onmiddellijk geknipt, maar als zo'n fundamentalist als Lincoln hier negationistische posts begint te plaatsen dan mag het wel blijven staan. En dat terwijl negationisme bij wet verboden is.En waar zie je dat ik de holocaust minnimaliseer, als u tegen vrijemeningsuiting bent, dan kun je beter ophoepelen naar tel aviv ,daar hebben ze censuur op alles indien dat u belieft !

Trouwens, onze vriend sinistra is de persoon in aanmerking die de "holocaust" van gaza minnimalliseert !

Hetgeen wat ik gedaan heb is het leed die aangedaan is tov de joden anno 1945 gelijkstrijken met wat hetgeen vandaag in gaza gebeurt, no more ! als u vindt dat het ééne meerderwaardig is dan het andere , dan maar ophoepelen ergens waar strikt censuur staat op alles wat kritiek is over zionisme !

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 16:59
Alweer; de oprichting van de staat Israël is vredevol gebeurd? Geen mensen uit hun huizen gezet enzo. Allemaal niet gebeurd?
De oprichting van de staat Israël is inderdaad vredevol gebeurd. Wat er vlak voor en daarna gebeurde is minder fraai. Dat er tengevolge daarvan veel leed is ontstaan is evident.

Er zijn aan beide kanten mensen uit hun huis gezet. De enige reden dat je Israël niet meer hoort over bijvoorbeeld de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem is dat ze deze mensen netjes aan hun eigen zijde van de grens hebben opgevangen. Dat de 'bevriende' arabische buurlanden dat niet hebben gedaan met de arabische vluchtelingen uit die periode is puur uit machtspolitiek om Israël onder druk te zetten.

Lincoln
21 oktober 2008, 17:01
:clapping: maar Lincoln die doet, inzake Israël, niet anders.
En geloof me maar gerust: het lot van de Palestijnen kan hem op zich maar weinig interesseren. Dit soort praat daarentegen is hij al vaak mee weggekomen alhier.Inderdaad, wat er ginder gebeurt kan mij geen reet schelen ,als mijn boterham maar ni minder van wordt wanneer mijn tafel klaar staat,.

Wat wel mij ergert, is gelijkheid mijn beste, dat is een perceptie die ik eens wil zien en horen ! en niet als een andere lijdt (in dit verband de palestijnen) hier afgaan als een luis die sterft, en tegelijk moord en brand schreeuwt wanneer men in het minste kritiek uit over wat we noemen "het zionisme" !


Alstublieft.

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:02
En waar zie je dat ik de holocaust minnimaliseer, als u tegen vrijemeningsuiting bent, dan kun je beter ophoepelen naar tel aviv ,daar hebben ze censuur op alles indien dat u belieft !

Trouwens, onze vriend sinistra is de persoon in aanmerking die de "holocaust" van gaza minnimalliseert !

Hetgeen wat ik gedaan heb is het leed die aangedaan is tov de joden anno 1945 gelijkstrijken met wat hetgeen vandaag in gaza gebeurt, no more ! als u vindt dat het ééne meerderwaardig is dan het andere , dan maar ophoepelen ergens waar strikt censuur staat op alles wat kritiek is over zionisme !
Het Palestina Komitee is het in ieder geval niet met u eens:
Het Palestina Komitee heeft ook nooit veel moeten hebben van sympathisanten die het optreden van het Israëlische leger vergeleken met de shoah. Zulke vergelijkingen leiden er namelijk toe dat de onnoemelijke verschrikkingen van de shoah gerelativeerd worden. In 1990 schreef het Komitee dat het "verboden moet worden het lot van de joden in de Tweede Wereldoorlog te vergelijken met dat van andere volken. Historische parallellen zijn niet te trekken. De ideologische achtergrond en praktische uitwerking zijn gelukkig nog uniek in de wereld. Als de Palestijnen hetzelfde lot hadden ondergaan als de joden in de Tweede Wereldoorlog, zou het Palestijnse volk allang zijn uitgemoord."

circe
21 oktober 2008, 17:04
Er zijn aan beide kanten mensen uit hun huis gezet. De enige reden dat je Israël niet meer hoort over bijvoorbeeld de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem is dat ze deze mensen netjes aan hun eigen zijde van de grens hebben opgevangen.

Hertog, ben jij één van de velen voor wie het ook steeds verborgen werd gehouden dat er rond die tijd tegen de 850.000 joodse mensen werden verdreven uit alle omringende arabische landen! Die werden ALLEMAAL opgenomen in de joodse gemeenschap aan "eigen zijde" van de grens.
Raar toch dat er over die immense hoop JOODSE vluchtelingen die have en goed moesten achterlaten nooit met een woord gerept wordt. Bat Ye'or was er trouwens één van (haar ouders en familie werden verdreven uit Egypte).

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:05
Inderdaad, wat er ginder gebeurt kan mij geen reet schelen ,als mijn boterham maar ni minder van wordt wanneer mijn tafel klaar staat,.

Wat wel mij ergert, is gelijkheid mijn beste, dat is een perceptie die ik eens wil zien en horen ! en niet als een andere lijdt (in dit verband de palestijnen) hier afgaan als een luis die sterft, en tegelijk moord en brand schreeuwt wanneer men in het minste kritiek uit over wat we noemen "het zionisme" !


Alstublieft.
Om te beginnen zouden de 'gelijken' zich misschien eens kunnen ontfermen over hun 'gelijken' zodat ze minder hoeven te 'lijden'.

Lincoln
21 oktober 2008, 17:05
In vuile lompen (om de bevolking ---- oeps de gevangenen niet te schokken) met totaal LEGE boodschappentas voorbij vuile kampbarakken lopen, met alleen maar dode sheiks op foto's, wat een ellende!!

http://cache.daylife.com/imageserve/05px7eAf973v2/610x.jpgU lacht, mogen wij ook mee lachen !

http://image.guim.co.uk/sys-images/Travel/Pix/pictures/2007/11/06/TelAvivAlamy4.jpg

:twisted:

PollyCorrect
21 oktober 2008, 17:07
Het Palestina Komitee is het in ieder geval niet met u eens:

Bravo, Hertog.

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:09
Hertog, ben jij één van de velen voor wie het ook steeds verborgen werd gehouden dat er rond die tijd tegen de 850.000 joodse mensen werden verdreven uit alle omringende arabische landen! Die werden ALLEMAAL opgenomen in de joodse gemeenschap aan "eigen zijde" van de grens.
Raar toch dat er over die immense hoop JOODSE vluchtelingen die have en goed moesten achterlaten nooit met een woord gerept wordt. Bat Ye'or was er trouwens één van (haar ouders en familie werden verdreven uit Egypte).
Nee hoor, dat was mij bekend. De etnische zuivering van Oost-Jeruzalem was slechts een voorbeeld. Ik gaf het omdat er een rechtstreeks verband met de oprichting van Israël (en de 'plotselinge' naamsverandering van Trans-Jordanië in Jordanië). Maar natuurlijk heeft Israël schuld. :roll:

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:12
U lacht, mogen wij ook mee lachen !

vreemd plaatje

:twisted:
U weet dat u op het randje zit? Van mij mag u hoor, dat maakt immers veel duidelijk, maar ik ben bang voor u dat de Belgische wet er anders over denkt.
Maar ga vooral uw gang.

Lincoln
21 oktober 2008, 17:14
Hier nog ééntje voor het slapengaan:

Vuile ondervoede zieke concentratiekamp gevangenen zetten alvast luxe doosje kleenex klaar voor indien de ellende en het verdriet toch nog mocht toeslaan (linker man kijkt met toeziend oog hierop toe):

http://cache.daylife.com/imageserve/0d4F4S2e469d6/610x.jpgTja, de hoofdwachter van de "arbeit,macht,freiheit" was ook een dikke papzak die door de duitsers betaald werden, en dan zijn het niet eens van arische folk !

Lincoln
21 oktober 2008, 17:17
U weet dat u op het randje zit? Van mij mag u hoor, dat maakt immers veel duidelijk, maar ik ben bang voor u dat de Belgische wet er anders over denkt.
Maar ga vooral uw gang.:mrgreen: ...u moet niet bedreigen tov iemand als ik , we weten genoeg dat we midden in het poeltje zwemmen eh !

LiberaalNL
21 oktober 2008, 17:24
En wat verandert dat aan de grootschalige diefstal, door middel van militaire macht, om Israël op te richten?
Israel is niet opgericht met militaire macht: na de Israelische onafhankelijkheidsverklaring waren het de Arabische buurlanden die Israel wel even van de kaart zouden vegen, hetgeen Israel pareerde.

circe
21 oktober 2008, 17:26
:mrgreen: ...u moet niet bedreigen tov iemand als ik , we weten genoeg dat we midden in het poeltje zwemmen eh !


http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=769&catId=34&language=FR

Het ziet er naar uit dat ge nog beroemd wordt Lincoln als je zo voort gaat!

circe
21 oktober 2008, 17:28
Alweer; de oprichting van de staat Israël is vredevol gebeurd? Geen mensen uit hun huizen gezet enzo. Allemaal niet gebeurd?


Je zou er versteld van kunnen staan hoeveel meer duidelijkheid je kan krijgen als je eens de moeite doet om het vak GESCHIEDENIS eens wat beter te bestuderen!

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:34
http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=769&catId=34&language=FR

Het ziet er naar uit dat ge nog beroemd wordt Lincoln als je zo voort gaat!
Zo, die zijn er snel bij!

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:36
:mrgreen: ...u moet niet bedreigen tov iemand als ik , we weten genoeg dat we midden in het poeltje zwemmen eh !
Mijn bedoeling was niet u te bedreigen maar te waarschuwen. Ik hou er niet van als discussiepartners ineens midden in het gesprek wegvallen.

system
21 oktober 2008, 17:39
Israel is niet opgericht met militaire macht: na de Israelische onafhankelijkheidsverklaring waren het de Arabische buurlanden die Israel wel even van de kaart zouden vegen, hetgeen Israel pareerde.

Hoe zou u zelf zijn moesten ze uw huis inpalmen. Met vele vele honderdduizenden zijn de de joden neergestreken in Palestina na WO II.

rikbe
21 oktober 2008, 17:40
ga me niet zeggen dat je niet weet wat 'nuanceren' en 'relativeren' inhoudt.
Door op te houden om iedereen over dezelfde kam te scheren zet je al een stap in de goeie richting.

IK weet dat wel, maar ik heb nog niet veel van jou gezien.
Waar scheer ik iedereen over dezelfde kam?

Lincoln
21 oktober 2008, 17:41
http://www.antisemitisme.be/site/event_detail.asp?eventId=769&catId=34&language=FR

Het ziet er naar uit dat ge nog beroemd wordt Lincoln als je zo voort gaat!Dat zal niks veranderen aan mijn standpunt, integendeel ! Wanneer ik zie hoe men ons de mond wilt snoeren door intimmidaties en dergelijke omwille van onze vrijheid en vrijemeningsuiting, dan gaat mijn gedachte rechtsreeks naar personen als Abraham Lincoln, JF kennedy, Marthin luther king, Malcom X ,etz..., en dat bundelt/sterkt enkel onze standpunt ivm de vrijheid en vrijemeningsuiting !

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:42
Met vele vele honderdduizenden zijn de de joden neergestreken in Palestina na WO II. Ja, 900.000 weggejaagd uit de arabische buurlanden.

Lincoln
21 oktober 2008, 17:43
Zo, die zijn er snel bij!En nu mag het feesten eh, zo tezien straalt je vreugdig geluk uit !

Men zegt; lach nooit met hetgeen wat je vijanden overkomen is, je weet niet wat de tijd met zich mee brengt !

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 17:45
Dat zal niks veranderen aan mijn standpunt, integendeel ! Wanneer ik zie hoe men ons de mond wilt snoeren door intimmidaties en dergelijke omwille van onze vrijheid en vrijemeningsuiting, dan gaat mijn gedachte rechtsreeks naar personen als Abraham Lincoln, JF kennedy, Marthin lutherking, Malcom X , en dat bundelt/sterkt enkel onze standpunt ivm de vrijheid en vrijemeningsuiting !
Ja, Martin Luther King, right on topic:
"Anti-Zionism = Anti-Semitism"
- Dr. Martin Luther King Jr.

". . . You declare, my friend, that you do not hate the Jews, you are merely 'anti-Zionist.' And I say, let the truth ring forth from the high mountain tops, let it echo through the valleys of God's green earth: When people criticize Zionism, they mean Jews--this is God's own truth.

"Antisemitism, the hatred of the Jewish people, has been and remains a blot on the soul of mankind. In this we are in full agreement. So know also this: anti-Zionist is inherently antisemitic, and ever will be so.

"Why is this? You know that Zionism is nothing less than the dream and ideal of the Jewish people returning to live in their own land. The Jewish people, the Scriptures tell us, once enjoyed a flourishing Commonwealth in the Holy Land. From this they were expelled by the Roman tyrant, the same Romans who cruelly murdered Our Lord. Driven from their homeland, their nation in ashes, forced to wander the globe, the Jewish people time and again suffered the lash of whichever tyrant happened to rule over them.

"The Negro people, my friend, know what it is to suffer the torment of tyranny under rulers not of our choosing. Our brothers in Africa have begged, pleaded, requested--DEMANDED the recognition and realization of our inborn right to live in peace under our own sovereignty in our own country.

"How easy it should be, for anyone who holds dear this inalienable right of all mankind, to understand and support the right of the Jewish People to live in their ancient Land of Israel. All men of good will exult in the fulfilment of God's promise, that his People should return in joy to rebuild their plundered land.

This is Zionism, nothing more, nothing less.

"And what is anti-Zionist? It is the denial to the Jewish people of a fundamental right that we justly claim for the people of Africa and freely accord all other nations of the Globe. It is discrimination against Jews, my friend, because they are Jews. In short, it is antisemitism.

"The antisemite rejoices at any opportunity to vent his malice. The times have made it unpopular, in the West, to proclaim openly a hatred of the Jews. This being the case, the antisemite must constantly seek new forms and forums for his poison. How he must revel in the new masquerade! He does not hate the Jews, he is just 'anti-Zionist'!

"My friend, I do not accuse you of deliberate antisemitism. I know you feel, as I do, a deep love of truth and justice and a revulsion for racism, prejudice, and discrimination. But I know you have been misled--as others have been--into thinking you can be 'anti-Zionist' and yet remain true to these heartfelt principles that you and I share.

Let my words echo in the depths of your soul: When people criticize Zionism, they mean Jews--make no mistake about it."

From M.L. King Jr., "Letter to an Anti-Zionist Friend," Saturday Review_XLVII (Aug. 1967), p. 76.
Reprinted in M.L. King Jr., "This I Believe: Selections from the Writings of Dr. Martin Luther King Jr."

rikbe
21 oktober 2008, 17:48
De oprichting van de staat Israël is inderdaad vredevol gebeurd. Wat er vlak voor en daarna gebeurde is minder fraai. Dat er tengevolge daarvan veel leed is ontstaan is evident.

Er zijn aan beide kanten mensen uit hun huis gezet. De enige reden dat je Israël niet meer hoort over bijvoorbeeld de etnische zuivering van Oost-Jeruzalem is dat ze deze mensen netjes aan hun eigen zijde van de grens hebben opgevangen. Dat de 'bevriende' arabische buurlanden dat niet hebben gedaan met de arabische vluchtelingen uit die periode is puur uit machtspolitiek om Israël onder druk te zetten.

Daar is ook wel reden voor. Toen de Palestijenen in 1967 na de zesdaagse oorlog masaal zijn gaan lopen hebben ze in Jordanïe en Libanon een burgeroorlog ontketend.

rikbe
21 oktober 2008, 17:50
*dubbel*
Het is weer druk hier.

Lincoln
21 oktober 2008, 17:53
Ja, Martin Luther King, right on topic:Dat was in de tijd toen het zionisme nog braafjes in de watten ligt, vandaag echter kun je niets anders stellen dat het zionisme en andere benaming is voor het nazisme , alleen is het nazisme het streven naar een grote derde rijk, en het zionisme het streven naar een grote israel !

Seam shit, different asshole !

LiberaalNL
21 oktober 2008, 17:54
Je zou er versteld van kunnen staan hoeveel meer duidelijkheid je kan krijgen als je eens de moeite doet om het vak GESCHIEDENIS eens wat beter te bestuderen!
Dat ben ik absoluut met je eens! Waar ik mij bijvoorbeeld aan stoor is dat sommigen telkens 'vergeten' dat al voor de Tweede Wereldoorlog 33% van geheel het Britse mandaat Palestina Joods was en dat het de Arabieren zijn die telkens verdeling van de grond hebben afgewezen (plan Peel 1936, VN verdelingsplan 1947) en dat het de Arabische buurlanden zijn die voortdurend oorlogen hebben gestart.

LiberaalNL
21 oktober 2008, 17:59
Hoe zou u zelf zijn moesten ze uw huis inpalmen. Met vele vele honderdduizenden zijn de de joden neergestreken in Palestina na WO II.
Ja en waar komen ze vandaan? De Arabische buurlanden waar ze weggejaagd zijn! Bovendien was in het gehele gebied in 1939 al 33% van de bevolking Joods.

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 18:03
En nu mag het feesten eh, zo tezien straalt je vreugdig geluk uit !

Men zegt; lach nooit met hetgeen wat je vijanden overkomen is, je weet niet wat de tijd met zich mee brengt !
Nogmaals: Mijn bedoeling was niet u te bedreigen maar te waarschuwen. Ik hou er niet van als discussiepartners ineens midden in het gesprek wegvallen.

circe
21 oktober 2008, 18:04
Hoe zou u zelf zijn moesten ze uw huis inpalmen. Met vele vele honderdduizenden zijn de de joden neergestreken in Palestina na WO II.

heb je nu ineens een probleem met migratie?

circe
21 oktober 2008, 18:07
En nu mag het feesten eh, zo tezien straalt je vreugdig geluk uit !

Men zegt; lach nooit met hetgeen wat je vijanden overkomen is, je weet niet wat de tijd met zich mee brengt !

Had je dat ook aan de Palestijnen en hun leider Hadj Amin Al Husseini gezegd toen ze met Hitler samenwerkten om de Joden in Europa uit te moorden?

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 18:08
Daar is ook wel reden voor. Toen de Palestijenen in 1967 na de zesdaagse oorlog masaal zijn gaan lopen hebben ze in Jordanïe en Libanon een burgeroorlog ontketend.
Om nog specifieker te zijn:
Daar is ook wel reden voor. Toen de Jordaniërs van de Westbank(!) in 1967 na de zesdaagse oorlog massaal zijn gaan lopen hebben ze in Jordanïe en Libanon een burgeroorlog ontketend.

Het gebied is het deel van het voormalige Britse mandaatgebied Palestina dat in 1948 door (toenmalig) Transjordanië werd veroverd. Op 24 april 1950 werd het gebied formeel geannexeerd. Transjordanië (dat "over de Jordaan" betekent) veranderde hierna haar naam in Jordanië. De Palestijnen die er woonden kregen automatisch het Jordaanse staatsburgerschap.

Lincoln
21 oktober 2008, 18:15
Had je dat ook aan de Palestijnen en hun leider Hadj Amin Al Husseini gezegd toen ze met Hitler samenwerkten om de Joden in Europa uit te moorden?Ik was nog niet geboren !

Hertog van Gelre
21 oktober 2008, 18:20
Toen Trans-Jordanië Palestina bezette en land roofde heeft het twintig jaar (!) de tijd gehad iets voor haar burgers te doen. Toen Israël het in een verdedigingsoorlog buitmaakte wilde het het gebied 9 jaar later alweer afstaan t.b.v. een Palestijnse staat.
Arafat zei: 'Neen'.

circe
21 oktober 2008, 18:23
Ik was nog niet geboren !

oooo het telt maar vanaf dat JIJ geboren bent? zeg dat dan toch?

Lincoln
21 oktober 2008, 18:40
*waarom post ik nog op deze sukkelige draad ? :?

PollyCorrect
21 oktober 2008, 18:49
oooo het telt maar vanaf dat JIJ geboren bent? zeg dat dan toch?

Ja, want toén begon de geschiedenis pas echt, circe! :P

system
21 oktober 2008, 18:54
Ja, want toén begon de geschiedenis pas echt, circe! :P

Op het nieuws vandaag. Palestijnen moeten in Gaza via tunnels - ik herhaal, via tunnels- dieren invoeren voor hun offerfeest. Waar zijn de joden toch mee bezig. Gaza, een Club Mediterrané volgens PollynonCorrect.

PollyCorrect
21 oktober 2008, 18:55
Op het nieuws vandaag. Palestijnen moeten in Gaza via tunnels - ik herhaal, via tunnels- dieren invoeren voor hun offerfeest. Waar zijn de joden toch mee bezig. Gaza een Club Mediterrané volgens PollynonCorrect.

De joden? Ha, en de "Palestijnen", dat zijn niet de Arabieren?

Even logies blijven hé, sys.

system
21 oktober 2008, 19:01
De joden? Ha, en de "Palestijnen", dat zijn niet de Arabieren?

Even logies blijven hé, sys.


Op het nieuws vandaag. Palestijnen moeten in Gaza via tunnels - ik herhaal, via tunnels- dieren invoeren voor hun offerfeest. Waar zijn de joden toch mee bezig. De Palestijnen van Gaza zo schandalig te behandelen dat ze nog niet eens hun cultus kunnen uitoefenen.

Maar, geen nood, volgens PollynonCorrect. Gaza is immers een Club Mediterrané mét Casino volgens diezelfde PollynonCorrect.

(Zo beter?)

Lincoln
21 oktober 2008, 19:01
Ja, want toén begon de geschiedenis pas echt, circe! :PEen polly lacht verder, wat is het toch vandaag ne plezante dag om effie nen anderen uit te lachen eh ! en maar rollen ,en bollen, tjonge jonge toch !