PDA

View Full Version : Jörg Haider was homo(!)


gertjan22
23 oktober 2008, 08:56
Vandaag in alle Vlaamse kranten: Jörg Haider was homo! Zijn minnaar heeft bekentenissen afgelegd! Jörg Haider leidde al jareenlang een dubbelleven: voor het grote publiek was hij een traditionele gezinsman maar hij had wel een -veel jongere-minnaar...

DAAROM was dus het Vlaams Belang NIET aanwezig bij de begrafenis van Haider! Het Vlaams Belang WIST dat Haider homo was! Hoe hypocriet kan je zijn! Vreemdlingen,Joden en homohatende partij en de voorzitter is zelf homo!
Dit is om je ziek te lachen:-D

Bierke
23 oktober 2008, 09:08
Vandaag in alle Vlaamse kranten: Jörg Haider was homo! Zijn minnaar heeft bekentenissen afgelegd! Jörg Haider leidde al jareenlang een dubbelleven: voor het grote publiek was hij een traditionele gezinsman maar hij had wel een -veel jongere-minnaar...

DAAROM was dus het Vlaams Belang NIET aanwezig bij de begrafenis van Haider! Het Vlaams Belang WIST dat Haider homo was! Hoe hypocriet kan je zijn! Vreemdlingen,Joden en homohatende partij en de voorzitter is zelf homo!
Dit is om je ziek te lachen:-D
Je ziek lachen omdat hij homo is en dat als reden bedenken zonder enige aanwijzing voor de afwezigheid van het VB op z'n begrafenis is gewoon zielig.
Lach je rustig verder ziek dan heb je tijd om tot inkeer te komen.

HAMC
23 oktober 2008, 12:01
:cheer: Homo's zijn terug vies. :cheer:

Anna List
23 oktober 2008, 12:05
Vandaag in alle Vlaamse kranten: Jörg Haider was homo! Zijn minnaar heeft bekentenissen afgelegd! Jörg Haider leidde al jareenlang een dubbelleven: voor het grote publiek was hij een traditionele gezinsman maar hij had wel een -veel jongere-minnaar...

DAAROM was dus het Vlaams Belang NIET aanwezig bij de begrafenis van Haider! Het Vlaams Belang WIST dat Haider homo was! Hoe hypocriet kan je zijn! Vreemdlingen,Joden en homohatende partij en de voorzitter is zelf homo!
Dit is om je ziek te lachen:-D

zeveraar, heel de wereld (of toch de mensen die hun ogen opentrokken en de politiek volgden) wist van zijn geaardheid ... het maakte hem zeker niet minder charismatisch ...

Anna List
23 oktober 2008, 12:06
:cheer: Homo's zijn terug vies. :cheer:

dank zij links progressief ... :roll:

LiberaalNL
23 oktober 2008, 12:10
Hij kon toch ook bi zijn of zie ik dat verkeerd.

Anna List
23 oktober 2008, 12:16
Hij kon toch ook bi zijn of zie ik dat verkeerd.

bi is overduidelijk niet vies genoeg voor progressief links ...

Den Duisteren Duikboot
23 oktober 2008, 12:18
Je ziek lachen omdat hij homo is en dat als reden bedenken zonder enige aanwijzing voor de afwezigheid van het VB op z'n begrafenis is gewoon zielig.
Lach je rustig verder ziek dan heb je tijd om tot inkeer te komen.

Het is toch vreemd dat niemand van het VB aanwezig was.

Anna List
23 oktober 2008, 12:20
Het is toch vreemd dat niemand van het VB aanwezig was.

dat is niet vreemd, ALS het waar is, is het een groot schandaal.

Derk de Tweede
23 oktober 2008, 12:22
dat is niet vreemd, ALS het waar is, is het een groot schandaal.

Hij bezocht idd vlak voor zijn dood een homobar en had daar homoseks.

-=EXCALIBUR=-
23 oktober 2008, 12:32
"Ik heb alleen hem gehad, en nu ben ik helemaal alleen", klaagt Petzner. "Jij bent de "man van mijn leven", heeft hij me vaak gezegd. Hij en ik weten wat hij daarmee bedoelt en dat zal ook tussen ons blijven."

Bron: http://www.deredactie.be/cm/de.redactie/buitenland/081023_Haider_Petzer

Hij en ik weten wat hij daarmee bedoelt en dat zal ook tussen ons blijven.

En jullie weten het blijkbaar ook? :roll:

Anna List
23 oktober 2008, 12:39
Hij bezocht idd vlak voor zijn dood een homobar en had daar homoseks.

mijn woorden niet uit zijn verband rukken hé Derk

het schandaal zou zijn dat er niemand van vb op de begrafenis was ...

de rest heeft niemand zaken mee (buiten zijn partners)

system
23 oktober 2008, 12:41
zeveraar, heel de wereld (of toch de mensen die hun ogen opentrokken en de politiek volgden) wist van zijn geaardheid ... het maakte hem zeker niet minder charismatisch ...

Minder charismatisch zeker niet. Niet minder charismatisch dan Pim Fortuin.
Maar ik denk dat de ultramonaanse rijke families die het VB sponseren het niet opportuun vonden dat een representant van et VB op de begrafenis aanwezig was van een notoire homo. Want een homo is een zondaar en leeft niet volgens de christelijke waarden. En daarom was er ook niemand van het VB. Tot hun schande, want het is op pijnlijke ogenblikken en in dramatische gebeurtenissen zoals deze, dat men zijn ware medestanders leert kennen.

filosoof
23 oktober 2008, 12:43
Het is toch vreemd dat niemand van het VB aanwezig was.

dat is niet vreemd, ALS het waar is, is het een groot schandaal.Bah, Xavier B. werd in 1989 veroordeeld wegens potenrammen. Vandesande en Robklop zijn bekend om hun homofobie, Dewinter, Belien en Colen (hoe vreemd ook, gezien haar broer) haalden ook al uit naar wie informatie wil verspreiden over homoseksualiteit.

Pim Fortuyn wist dat wel en bleef afwijzend elke keer dat het blok van zijn populariteit wilde misbruik maken.
Niets vreemd aan dus.

system
23 oktober 2008, 12:44
.

Anna List
23 oktober 2008, 12:44
Minder charismatisch zeker niet. Niet minder charismatisch dan Pim Fortuin.
Maar ik denk dat de ultramonaanse rijke families die het VB sponseren het niet opportuun vonden dat een representant van et VB op de begrafenis aanwezig was van een notoire homo. Want een homo is een zondaar en leeft niet volgens de christelijke waarden. En daarom was er ook niemand van het VB. Tot hun schande, want het is op pijnlijke ogenblikken dat men zijn ware medestanders leert kennen.

bull de strekking die u bedoelt heeft steeds minder te zeggen .

gertjan22
23 oktober 2008, 12:46
Haider had HOMOsex!! DAT moet nogal een vernedering zijn geweest voor een extreem-rechtse partij...hun eigen leider met homosexuele gevoelens EN daden!

En het wordt verdomd goed weggestoken bij het vlaams belang; geen enkel woord over deze gebeurtenis...ach ja bij vlaams belang mag er niet gesproken worden over homo's,ook al zijn ze het zelf:roll:

Bierke
23 oktober 2008, 12:54
Haider had HOMOsex!! DAT moet nogal een vernedering zijn geweest voor een extreem-rechtse partij...hun eigen leider met homosexuele gevoelens EN daden!

En het wordt verdomd goed weggestoken bij het vlaams belang; geen enkel woord over deze gebeurtenis...ach ja bij vlaams belang mag er niet gesproken worden over homo's,ook al zijn ze het zelf:roll:

Hoe oud bent u eigenlijk ?
Heb u hinder ondervonden doordat Haïder een homofiel of bisexueel was?

Kan u buiten uw aantijging in de beginpost en nu weer aantonen dat er geen leden van het Vlaams Belang aanwezig waren?

system
23 oktober 2008, 13:58
Hij kon toch ook bi zijn of zie ik dat verkeerd.
U ziet inderdaad soms dingen verkeerd.

Pelgrim
23 oktober 2008, 14:05
Jörg Haider was homo.

WHO GIVES A FUCK?

Wat die mens in zijn privéleven deed zijn onze zaken niet. Of is homo zijn een criterium in de politiek?

Steben
23 oktober 2008, 14:14
Nu ja, ik begrijp wel dat het moeilijk ligt bij een "gezinstraditionele" partij dat de leider z'n vrouw bedriegt.

filosoof
23 oktober 2008, 14:32
Jörg Haider was homo.

WHO GIVES A FUCK?

Wat die mens in zijn privéleven deed zijn onze zaken niet. Of is homo zijn een criterium in de politiek?

mijn woorden niet uit zijn verband rukken hé Derk

het schandaal zou zijn dat er niemand van vb op de begrafenis was ...

de rest heeft niemand zaken mee (buiten zijn partners)
De Franse (gematigd) rechtse Figaro ziet 't anders:

L'aveu de l'amant de Haider fragilise sa place dans le parti
C.J. (lefigaro.fr)
23/10/2008
Successeur du leader d'extrême droite, son porte-parole Stefan Petzner a stupéfait l'Autriche en évoquant sa relation intime avec le leader populiste décédé, le décrivant comme «l'homme de sa vie».

Stefan Petzner risque de payer de sa carrière politique ses révélations intimes. Le porte-parole et successeur de Jörg Haider �* la tête de l'Alliance pour l'avenir de l'Autriche (BZÖ), a évoqué, ce week-end, �* mots couverts, sa relation intime avec le leader de l'extrême droite décédé, mi octobre dans un accident de voiture.


Lees volledig bij de bron (http://www.lefigaro.fr/international/2008/10/23/01003-20081023ARTFIG00531-les-aveux-de-l-amant-de-haider-lui-coutent-sa-place-dans-le-parti-.php)5petzner werd beschouwd als Haiders "dauphin" en opvolger.

filosoof
23 oktober 2008, 14:37
Het is toch vreemd dat niemand van het VB aanwezig was.Misschien dan toch omwille van zijn te rechtse standpunten?;):lilangel:

filosoof
23 oktober 2008, 14:42
Hij kon toch ook bi zijn of zie ik dat verkeerd.Vermits hij getrouwd was en kinderen had lijkt het erop, idd.

filosoof
23 oktober 2008, 14:46
bi is overduidelijk niet vies genoeg voor progressief links ...Een staaltje van VB-heksenjacht op hun site:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/

Steben
23 oktober 2008, 14:49
Vermits hij getrouwd was en kinderen had lijkt het erop, idd.

oh, neen dat wil toch niets zeggen?

Bierke
23 oktober 2008, 15:14
Een staaltje van VB-heksenjacht op hun site:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/
heksenjacht? ik zie het verband niet met de topic. De uitspattingen van Hermans zijn ook niet te vergelijken met de situatie van Haîder. Dus leg uw redenering eens uit om dat twee jaar oude flair-gehalte column naar boven te halen.

Anna List
23 oktober 2008, 15:18
Nu ja, ik begrijp wel dat het moeilijk ligt bij een "gezinstraditionele" partij dat de leider z'n vrouw bedriegt.

maar bedroog hij haar ?
zij wist er immers al jaren van ...

Anna List
23 oktober 2008, 15:22
Een staaltje van VB-heksenjacht op hun site:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/

ik lees daarin noch heksenjacht noch homofobie

daarin wordt aangeklaagd dat politici hun priveleven misbruiken om in de pers te geraken ...

Hoomer
23 oktober 2008, 15:25
Een staaltje van VB-heksenjacht op hun site:
http://www.vlaamsbelang.org/0/1337/

Wat heeft dat te maken met heksenjacht????? Dat is gewoon berichtgeving mi.

Steben
23 oktober 2008, 15:27
maar bedroog hij haar ?
zij wist er immers al jaren van ...

Kijk eens aan.

Anna List
23 oktober 2008, 15:30
Kijk eens aan.

tja eentje om over na te denken hé lieverd, vroeg of laat toch ...

Steben
23 oktober 2008, 15:42
tja eentje om over na te denken hé lieverd, vroeg of laat toch ...

Hoe dan ook lijkt mij een verstandshuwelijk gekoppeld aan een tweede relatie ook niet onmiddellijk de ultieme FPÖ of BZÖ visie.
Ik zou hem daarom evenwel niet uit mijn partij gegooid hebben.

DenDane
23 oktober 2008, 15:44
Haider had HOMOsex!! DAT moet nogal een vernedering zijn geweest voor een extreem-rechtse partij...hun eigen leider met homosexuele gevoelens EN daden!

En het wordt verdomd goed weggestoken bij het vlaams belang; geen enkel woord over deze gebeurtenis...ach ja bij vlaams belang mag er niet gesproken worden over homo's,ook al zijn ze het zelf:roll:


U heeft duidelijk het persbericht van het VB niet gelezen ( staat nog op hun site ) ivm de dood van Haider en u heeft duidelijk nog nooit hun partijprogramma gelezen ivm homosexualiteit.

Meer woorden ga ik aan zo'n kinderachtig gelul niet vuil maken...

Derk de Tweede
23 oktober 2008, 17:29
Het punt is wel dat Haider met zijn heimelijke seksuele uitjes chantabel was.
Je moet er niet aan denken dat Haider federaal premier was geworden en één van zijn ex-jes had hem proberen te chanteren.
Veel Oostenrijkers zijn zeer conservatief als het om seksuele moraal gaat.

Bhairav
23 oktober 2008, 17:34
Zouden zijn nabestaanden nu steeds aan zijn anus denken?
Tijdens de begrafenis, stel u voor zeg...

Zwartengeel
23 oktober 2008, 17:40
Wat heeft dat te maken met heksenjacht????? Dat is gewoon berichtgeving mi.

Als het VB de verkleutering van de politiek aanklaagt, gaat filo dat wellicht interpreteren als dat ze tegen kinderen zijn. ;-)

liberalist_NL
23 oktober 2008, 17:54
Haider had HOMOsex!! DAT moet nogal een vernedering zijn geweest voor een extreem-rechtse partij...hun eigen leider met homosexuele gevoelens EN daden!

En het wordt verdomd goed weggestoken bij het vlaams belang; geen enkel woord over deze gebeurtenis...ach ja bij vlaams belang mag er niet gesproken worden over homo's,ook al zijn ze het zelf:roll:

Waar je ook bent, hoe extreem-rechts of links ook, je zult altijd en overal ongeveer 10% homoseksuelen blijven tegenkomen. Beangstigende gedachte voor kerkgangers, want zelfs daar blijkt het ook zo te zijn. :-) Misschien dat dat soort instellingen juist uit-de-kast-komen moeten promoten zodat ze tenminste weten met wat voor mensen ze te maken hebben. Hetzelfde geldt voor partijen die het daar moeilijk mee hebben. Ook de nationaal-solidaristische (& co) kliek die homo's van de aardbol willen laten verdwijnen als Joden zou het moeten promoten, anders schiet hun zaak ook nooit op. Voor hen is immers niets gevaarlijker dan een homo in de kast.

wild cannibal
23 oktober 2008, 19:36
Hij bezocht idd vlak voor zijn dood een homobar en had daar homoseks.
Jij zat daar ook, en je hebt alles gezien, of hoe zit dat ?

wild cannibal
23 oktober 2008, 19:42
Het punt is wel dat Haider met zijn heimelijke seksuele uitjes chantabel was.
Je moet er niet aan denken dat Haider federaal premier was geworden en één van zijn ex-jes had hem proberen te chanteren.
Veel Oostenrijkers zijn zeer conservatief als het om seksuele moraal gaat. Heimelijk ? Hmmm...Als ik alles goed begrepen heb, bezocht Haider openbare gay-café's, en kende hij daar volk. ZO heimelijk deed hij daar dus niet over volgens mij.

lomeanor
23 oktober 2008, 21:07
Jörg Haider was homo.

WHO GIVES A FUCK?

Wat die mens in zijn privéleven deed zijn onze zaken niet. Of is homo zijn een criterium in de politiek?
100% mee eens!

Max van Dietschland
23 oktober 2008, 21:16
Jörg Haider was homo.

WHO GIVES A FUCK?

Wat die mens in zijn privéleven deed zijn onze zaken niet. Of is homo zijn een criterium in de politiek?

Niet mee eens.

Voor iemand die een conservatieve nationalistische partij leidt, speelt dat inderdaad wel een grote rol. Rechtlijnigheid en geloofwaardigheid, toch belangrijke zaken in de politiek. Hij gaf het slechte voorbeeld.

Max van Dietschland
23 oktober 2008, 21:20
Zowieso vind ik homoseks verderfelijk en een zonde. Die mens moet toch mentaal ziek geweest zijn. :?

lomeanor
23 oktober 2008, 21:50
Niet mee eens.

Voor iemand die een conservatieve nationalistische partij leidt, speelt dat inderdaad wel een grote rol. Rechtlijnigheid en geloofwaardigheid, toch belangrijke zaken in de politiek. Hij gaf het slechte voorbeeld.

Ik vind het positief dat hij ondanks zijn persoonlijke geaardheidsproblemen toch voor zijn conservatieve overtuiging uitkomt.

wild cannibal
23 oktober 2008, 23:14
dank zij links progressief ... :roll:Haider was homo = links & progressief. :-)

wild cannibal
23 oktober 2008, 23:15
Hij kon toch ook bi zijn of zie ik dat verkeerd.
da's ook link(s)

Mambo
23 oktober 2008, 23:21
Kan ook zijn dat hij trouwe hetero was en dat hij met zijn vriend in een homobar zat om de verleiding van andere vrouwen te weerstaan.

Enfin een onzin theorie gelijk een andere dus.

filosoof
23 oktober 2008, 23:22
Ik vind het positief dat hij ondanks zijn persoonlijke geaardheidsproblemen toch voor zijn conservatieve overtuiging uitkomt.Ik vind het typisch dat hij ondanks zijn conservatieve overtuiging niet voor zijn persoonlijke geaardheidsproblemen uitkomt.;-)

wild cannibal
23 oktober 2008, 23:28
Kan ook zijn dat hij trouwe hetero was en dat hij met zijn vriend in een homobar zat om de verleiding van andere vrouwen te weerstaan.

Enfin een onzin theorie gelijk een andere dus.Daar zit wel wat in, hé ? Het ene sterke verhaal is het andere waard.

filosoof
23 oktober 2008, 23:30
Zowieso vind ik homoseks verderfelijk en een zonde. Die mens moet toch mentaal ziek geweest zijn. :? Verschaeve, Gezelle, Rodenbach en Rohm?
En:
http://www.shortnews.de/start.cfm?id=730563
Allemaal links? De SA ook?:|:?

liberalist_NL
24 oktober 2008, 11:19
Zowieso vind ik homoseks verderfelijk en een zonde. Die mens moet toch mentaal ziek geweest zijn. :?

Hebt u geen abortiekliniek om op te blazen ofzo?

Hoomer
24 oktober 2008, 11:24
Hebt u geen abortiekliniek om op te blazen ofzo?

Eerlijk gezegd kan ik me bij homosex geen voorstelling maken zonder te walgen, ieder zijn meug, maar voor mij persoonlijk vind ik het walgelijk. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat bij een lesbische scene ik andere gevoelens krijg, tenminste als ik me er geen manwijven bij voorstel. :oops:

lomeanor
24 oktober 2008, 12:13
Wat heeft iemands persoonlijke geaardheid te maken met links/rechts?

Kim
24 oktober 2008, 12:17
Wat heeft iemands persoonlijke geaardheid te maken met links/rechts?

Bij topicstarters die zelf homo zijn en hier af en toe met een VB-avatar héél veel zelfs. ;)

Anna List
24 oktober 2008, 12:18
Wat heeft iemands persoonlijke geaardheid te maken met links/rechts?

als ik even de verwijten orden ...

homo's zijn rechts

homohaters zijn links ...

:?

system
24 oktober 2008, 12:27
Wat heeft iemands persoonlijke geaardheid te maken met links/rechts?

De persoonlijke geaardheid op zichzelf heeft daar niets mee te maken. Maar de veroordeling -tot voor kort- van een zeker geaardheid door ultra rechts maar al te zeer. Maar ja, nu dat het uitkomt dat Verschaeve oog had voor het mannelijke schoon en Haider regematig in homobars zat met jonge Adonissen, ja nu wordt rechts wel gedwongen hun standpunten wat te herzien. De wijsheid komt (helaas) nooit voor de jaren. Nu, de openbaring van 'de jaren ' bij een zeker rechts duren altijd vrij lang. En bij sommige extreem-rechtse partijen zijn ze nog altijd onzichtbaar . Want er was geen officiële kat van het VB te bekennen bij de begrafenis van Haider. Niet erg fraai en niet zoals het hoort als u het mij vraagt. En dan druk ik me hier zeer eufemistisch uit.

moser
24 oktober 2008, 12:48
Zowieso vind ik homoseks verderfelijk en een zonde. Die mens moet toch mentaal ziek geweest zijn. :?

Eerlijk gezegd kan ik me bij homosex geen voorstelling maken zonder te walgen, ieder zijn meug, maar voor mij persoonlijk vind ik het walgelijk. Moet wel kloten geweest zijn voor Haider. De dualiteit in die man zijn leven, politiek moeten rekenen op bvb figuren die uitspraken doen zoals bovenstaande. Blijkbaar ageerde ie zuiver uit opportunisme door lekker de rechtse demagoog uit te hangen en zo makkelijk wat stemmen te rapen ofwel wist ie echt niet dat de extreem-rechtse conservatieve ideologie zoals ie die verkondigde bijna synchroon samengaat met op zijn minst het neerkijken op homosexuelen zoals onze vriend Max hier zo mooi bewijst.

LiberaalNL
24 oktober 2008, 12:57
Zowieso vind ik homoseks verderfelijk en een zonde. Die mens moet toch mentaal ziek geweest zijn. :?
Degene die het meest homosexuelen haten zijn het vaak zelf, Max.

Hoomer
24 oktober 2008, 13:39
Moet wel kloten geweest zijn voor Haider. De dualiteit in die man zijn leven, politiek moeten rekenen op bvb figuren die uitspraken doen zoals bovenstaande. Blijkbaar ageerde ie zuiver uit opportunisme door lekker de rechtse demagoog uit te hangen en zo makkelijk wat stemmen te rapen ofwel wist ie echt niet dat de extreem-rechtse conservatieve ideologie zoals ie die verkondigde bijna synchroon samengaat met op zijn minst het neerkijken op homosexuelen zoals onze vriend Max hier zo mooi bewijst.

1 Als u een citaat van mij gebruikt moet u het volledig gebruiken en niet een uit de context getrokken stukje ervan;
2 U vindt dus dat ik sex tussen 2 mannen prachtig moet vinden, dus dat ik eigenlijk homo moet zijn om aan uw eisen te voldoen.
3 Waar haalt u het dat rechtse mensen homohaters zijn? ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie.
4 Haider was wel degelijk rechts en populair, in rechtse kringen was zijn homo zijn een publiek geheim waar BIJNA niemand over viel.
5 Er zijn natuurlijk rechtse idioten die over iemands sexuele geaardheid vallen, maar die zijn gelukkig in de minderheid.

Met vriendelijke groet,
Hoomer

giserke
24 oktober 2008, 13:50
Verschaeve, Gezelle, Rodenbach en Rohm?
En:
http://www.shortnews.de/start.cfm?id=730563
Allemaal links? De SA ook?:|:?

Gezelle en Rodenbach was voor die tijd zeer zeker links.

Wat die twee op het zelfde rijtje als Verschaeve en Tohm doet is me een vraagteken..

giserke
24 oktober 2008, 13:53
Degene die het meest homosexuelen haten zijn het vaak zelf, Max.

De grootste antirokers, waren zelf verstokte rokers :-P

moser
24 oktober 2008, 15:13
1 Als u een citaat van mij gebruikt moet u het volledig gebruiken en niet een uit de context getrokken stukje ervan;
Omdat u denkt dat deze zin er aan toevoegen ...
De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat bij een lesbische scene ik andere gevoelens krijg, tenminste als ik me er geen manwijven bij voorstel. ... uw idiote reactie in een beter daglicht plaatst?! :p

2 U vindt dus dat ik sex tussen 2 mannen prachtig moet vinden, dus dat ik eigenlijk homo moet zijn om aan uw eisen te voldoen. Vrijwillige sex tussen 2 volwassen mensen is iets volstrekt natuurlijks wat enkel hen aangaat. Ik heb het fatsoen om daar geen waardeoordeel over te vellen en al helemaal niet om dat "walgelijk" te noemen.

3 Waar haalt u het dat rechtse mensen homohaters zijn? ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie. Hij zal allicht erg blij zijn met zijn papa die zijn sexuele betrekkingen "walgelijk" vindt.

4 Haider was wel degelijk rechts en populair, in rechtse kringen was zijn homo zijn een publiek geheim waar BIJNA niemand over viel.Haider was extreem-rechts en populair genoeg opdat sommigen die toenmalige geruchten eventjes minder belangrijk vonden, maar uiteindelijk is het vrij duidelijk dat mensen met dergelijk extreem-rechtse ideologie vaak niet echt de grootste vrienden van holebi's zijn. Hier kunt u anders eens een artikel raadplegen wat bepaalde ultra-nationalisten en neonazi's van holebi-activisten vinden.

http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=2807

5 Er zijn natuurlijk rechtse idioten die over iemands sexuele geaardheid vallen, maar die zijn gelukkig in de minderheid. De rest van de extreem-rechtse idioten vallen dan maar over iemands etnische origine of culturele gebruiken.

LiberaalNL
24 oktober 2008, 15:23
De grootste antirokers, waren zelf verstokte rokers :-P
Jij snapt het;-).

Hoomer
24 oktober 2008, 15:57
Omdat u denkt dat deze zin er aan toevoegen ...
... uw idiote reactie in een beter daglicht plaatst?! :p

Vrijwillige sex tussen 2 volwassen mensen is iets volstrekt natuurlijks wat enkel hen aangaat. Ik heb het fatsoen om daar geen waardeoordeel over te vellen en al helemaal niet om dat "walgelijk" te noemen.

Hij zal allicht erg blij zijn met zijn papa die zijn sexuele betrekkingen "walgelijk" vindt.

Haider was extreem-rechts en populair genoeg opdat sommigen die toenmalige geruchten eventjes minder belangrijk vonden, maar uiteindelijk is het vrij duidelijk dat mensen met dergelijk extreem-rechtse ideologie vaak niet echt de grootste vrienden van holebi's zijn. Hier kunt u anders eens een artikel raadplegen wat bepaalde ultra-nationalisten en neonazi's van holebi-activisten vinden.

http://holebi.info/phpnews/kortnews.php?action=fullnews&id=2807

De rest van de extreem-rechtse idioten vallen dan maar over iemands etnische origine of culturele gebruiken.

Man man man toch bent u een verzuurt figuur, ik moet dus 2 mannen die sex met elkaar hebben prachtig vinden, wat bent u voor iemand? dat u mij uw (perverse) gedachtegang wil opdringen.
U moet leren lezen wat er staat en niet wat u wil horen en lezen.

Doedelzak
24 oktober 2008, 16:43
Even een Vlaams-nationalistische redenering gebruiken:

Alle flaminganten zijn rechts. Alle rechtsen zijn homo's.

Dus alle flaminganten zijn homo's.:lol:

Zwartengeel
24 oktober 2008, 16:52
Even een Vlaams-nationalistische redenering gebruiken:

Alle flaminganten zijn rechts. Alle rechtsen zijn homo's.

Dus alle flaminganten zijn homo's.:lol:

Bedankt voor deze inhoudelijk ijzersterke bijdrage, Hans.

lomeanor
24 oktober 2008, 20:15
Bedankt voor deze inhoudelijk ijzersterke bijdrage, Hans.
Inderdaad :lol:

system
24 oktober 2008, 20:24
[QUOTE=Hoomer;3764431]1 Als u een citaat van mij gebruikt moet u het volledig gebruiken en niet een uit de context getrokken stukje ervan;
2 U vindt dus dat ik sex tussen 2 mannen prachtig moet vinden, dus dat ik eigenlijk homo moet zijn om aan uw eisen te voldoen.
3 Waar haalt u het dat rechtse mensen homohaters zijn? ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie.4 Haider was wel degelijk rechts en populair, in rechtse kringen was zijn homo zijn een publiek geheim waar BIJNA niemand over viel.
5 Er zijn natuurlijk rechtse idioten die over iemands sexuele geaardheid vallen, maar die zijn gelukkig in de minderheid.

Met vriendelijke groet,
Hoomer
Hoera hoera. New Age heeft zijn intrede gedaan bij ultra rechts. Men zegge het voort, men zegge het voort.

De vraag is natuurlijk: moest uw zoon niet zulke geaardheid hebben gehad, of u dan ook zo 'vergevingsgezind' zoudt zijn geweest. Dat blijft steeds de vraag.

En ik zal u mijn antwoord nu reeds geven: neen, u zou dat niet geweest zijn.

Hoomer
24 oktober 2008, 20:58
[QUOTE]
Hoera hoera. New Age heeft zijn intrede gedaan bij ultra rechts. Men zegge het voort, men zegge het voort.

De vraag is natuurlijk: moest uw zoon niet zulke geaardheid hebben gehad, of u dan ook zo 'vergevingsgezind' zoudt zijn geweest. Dat blijft steeds de vraag.

En ik zal u mijn antwoord nu reeds geven: neen, u zou dat niet geweest zijn.

Heu waar haalt u de veronderstelling dat ik ultra rechts ben?
Waarom isinueert u dingen die u niet kan weten?
Waar komt uw haat vandaan?

shaddy
24 oktober 2008, 21:01
[QUOTE]
Hoera hoera. New Age heeft zijn intrede gedaan bij ultra rechts. Men zegge het voort, men zegge het voort.

De vraag is natuurlijk: moest uw zoon niet zulke geaardheid hebben gehad, of u dan ook zo 'vergevingsgezind' zoudt zijn geweest. Dat blijft steeds de vraag.

En ik zal u mijn antwoord nu reeds geven: neen, u zou dat niet geweest zijn.

natuurlijk wel homo of niet dat maakt niet uit ik ben voor vrijheid ... ik ben bijvoorbeeld ook rechts als het op de islamisering op aan komt. Andere zoals de moslims nochtans de beste vriendjes van de linksen en pocos hebben een hekel aan de onreine homo relaties. zijn de moslims dan ook ultra rechts? :roll:

Herr Oberst
24 oktober 2008, 22:01
[QUOTE]
Hoera hoera. New Age heeft zijn intrede gedaan bij ultra rechts. Men zegge het voort, men zegge het voort.

De vraag is natuurlijk: moest uw zoon niet zulke geaardheid hebben gehad, of u dan ook zo 'vergevingsgezind' zoudt zijn geweest. Dat blijft steeds de vraag.

En ik zal u mijn antwoord nu reeds geven: neen, u zou dat niet geweest zijn.

http://www.peterspagina.nl/images/Waarzegger.jpg

The Joker
25 oktober 2008, 01:11
Ben even niet mee. Is homo nu weer een scheldwoord, of niet, intellectuele progressieve elite?

Zoja, dan heb ik vandaag op de speelplaats mezelf weer populair gemaakt.

Esperanza
25 oktober 2008, 04:16
Eerlijk gezegd kan ik me bij homosex geen voorstelling maken zonder te walgen, ieder zijn meug, maar voor mij persoonlijk vind ik het walgelijk. De eerlijkheid gebied mij te zeggen dat bij een lesbische scene ik andere gevoelens krijg, tenminste als ik me er geen manwijven bij voorstel. :oops: ter uwer informatie mijn zoon van 18 is een homo en dat is zeer aanvaard in de familie.Enerzijds walg je ervan, anderzijds is het "zeer aanvaard"? Een mooie doch uiterst pijnlijke spagaat.

Zoals Moser zich al terecht afvroeg - en waar je handig omheen bent gefietst - hoe denkt je zoon over die walgelijke gevoelens?

Ik heb het altijd al een uiterst bizar fenomeen gevonden. Degene die fulmineren tegen homosexualiteit kennen wél steevast homofiele familieleden en/of vrienden...

Ik stel me steeds de vraag op welke basis een dergelijke vriendschap/familiale verhouding is gebaseerd, wetend dat hun sexuele geaardheid door hun vrienden/familieleden als walgelijk of pervers wordt aanzien.

Hoomer
25 oktober 2008, 08:56
Enerzijds walg je ervan, anderzijds is het "zeer aanvaard"? Een mooie doch uiterst pijnlijke spagaat.

Zoals Moser zich al terecht afvroeg - en waar je handig omheen bent gefietst - hoe denkt je zoon over die walgelijke gevoelens?

Ik heb het altijd al een uiterst bizar fenomeen gevonden. Degene die fulmineren tegen homosexualiteit kennen wél steevast homofiele familieleden en/of vrienden...

Ik stel me steeds de vraag op welke basis een dergelijke vriendschap/familiale verhouding is gebaseerd, wetend dat hun sexuele geaardheid door hun vrienden/familieleden als walgelijk of pervers wordt aanzien.

Is dit klootzakkerij of moeten jullie dringend een cursus begrijpend lezen gaan volgen?
Ik heb niets tegen homo's, maar VOOR MIJ, ALS IK DIE DAAD MOEST STELLEN ZOU IK WALGEN!!!! Het idee om iets met een man aan te vangen alleen al.
Het is het idee alleen al, voor een normale hetero is dat afstotelijk.
Het gaat niet over de mens achter de homo, die kan ik makkelijk aanvaarden, het gaat me over de daad, nogmaals, ik kan me met de beste wil niet inleven in sex met een andere man.
Betreffende homo's kennen, wel het lijkt me evident dat ik meer omgang heb met homo's dan jij, tenzij je zelf een homo bent natuurlijk.

Patsy Stone
25 oktober 2008, 09:06
Het is het idee alleen al, voor een normale hetero is dat afstotelijk.

Dikke zever. Voor een 'normale hetero' (voor zover dat al zou bestaan), is dat oninteressant. Degenen die kwistig met termen als 'pervers', 'walgelijk' en meer van dat fraais zwaaien, zijn degenen die een probleem hebben. Gelieve dat niet te projecteren op 'normale hetero's'. Ik ben een 'normale hetero' en ik walg helemaal niet van het idee dat twee mannen of twee vrouwen met elkaar vrijen. Het boeit me gewoon niet, da's alles.

HAMC
25 oktober 2008, 09:08
Zijn dat nieuwe begrippen, "normale en abnormale hetero's"?

Patsy Stone
25 oktober 2008, 09:09
Blijkbaar...

liberalist_NL
25 oktober 2008, 15:58
Dikke zever. Voor een 'normale hetero' (voor zover dat al zou bestaan), is dat oninteressant. Degenen die kwistig met termen als 'pervers', 'walgelijk' en meer van dat fraais zwaaien, zijn degenen die een probleem hebben. Gelieve dat niet te projecteren op 'normale hetero's'. Ik ben een 'normale hetero' en ik walg helemaal niet van het idee dat twee mannen of twee vrouwen met elkaar vrijen. Het boeit me gewoon niet, da's alles.

Dat lijkt me eerder een kwestie van smaak. Van de smaak van zout water kan je walgen, je kan de smaak van zout water ook oninteressant vinden. Je hoeft niet per se een probleem met zout water te hebben om ervan te walgen.

filosoof
25 oktober 2008, 16:08
Ben even niet mee. Is homo nu weer een scheldwoord, of niet, intellectuele progressieve elite?

Zoja, dan heb ik vandaag op de speelplaats mezelf weer populair gemaakt.Homo is IMO geen scheldwoord. "Hypocriet" is de qualificatie die 't beste op Haider past.

Patsy Stone
25 oktober 2008, 16:16
Dat lijkt me eerder een kwestie van smaak. Van de smaak van zout water kan je walgen, je kan de smaak van zout water ook oninteressant vinden. Je hoeft niet per se een probleem met zout water te hebben om ervan te walgen.

Van zout water walgt iedereen, beste. Het is namelijk een braakmiddel. Hier gaat het over menselijke gedragingen.

liberalist_NL
25 oktober 2008, 16:20
Van zout water walgt iedereen, beste. Het is namelijk een braakmiddel. Hier gaat het over menselijke gedragingen.

Maar dan nog. Je kunt iets zo oninteressant vinden als je wilt, toch... als je ermee geconfronteerd wordt, kun je het toch vervelend vinden. Niet omdat je er een vooroordeel tegen hebt, of omdat je er een probleem mee hebt, maar simpelweg, omdat dat gewoon je gevoel erbij is. Dat is waar tolerantie om gaat. Waar u voor pleit is een golf van acceptatie, wat niet hetzelfde is als tolerantie. Nu, ik ben er meer dan voor dat homo-acceptatie geleidelijk wordt doorgevoerd (dat is gebeurt en gaat nog steeds verder), maar we hoeven niet mensen die er 'smaaksgewijs' anders over denken een probleem aan te praten. ;-)

Patsy Stone
25 oktober 2008, 16:45
Maar dan nog. Je kunt iets zo oninteressant vinden als je wilt, toch... als je ermee geconfronteerd wordt, kun je het toch vervelend vinden. Niet omdat je er een vooroordeel tegen hebt, of omdat je er een probleem mee hebt, maar simpelweg, omdat dat gewoon je gevoel erbij is.
Iets vervelend vinden is niet hetzelfde als ervan walgen.

Dat is waar tolerantie om gaat. Waar u voor pleit is een golf van acceptatie, wat niet hetzelfde is als tolerantie. Nu, ik ben er meer dan voor dat homo-acceptatie geleidelijk wordt doorgevoerd (dat is gebeurt en gaat nog steeds verder), maar we hoeven niet mensen die er 'smaaksgewijs' anders over denken een probleem aan te praten. ;-)
Ik pleit inderdaad voor acceptatie en ik heb er geen probleem mee dat zoiets geleidelijk gaat, maar dat neemt niet weg dat het mijn overtuiging is en blijft dat de mensen die te pas en te onpas de termen 'walgelijk' en 'pervers' rondstrooien de mensen zijn die een probleem hebben en niet de mensen die ze met die termen be- en veroordelen.

liberalist_NL
25 oktober 2008, 16:51
Ik pleit inderdaad voor acceptatie en ik heb er geen probleem mee dat zoiets geleidelijk gaat, maar dat neemt niet weg dat het mijn overtuiging is en blijft dat de mensen die te pas en te onpas de termen 'walgelijk' en 'pervers' rondstrooien de mensen zijn die een probleem hebben en niet de mensen die ze met die termen be- en veroordelen.

Daar heeft u gelijk in. Maar met 'het probleem hebben' bedoel ik voornamelijk dat zij degenen zijn die moeten leren omgaan met hun gevoelens, en het niet de homoseksuelen zijn die moeten leven onder de gevolgen van die 'gevoelens'. Het gebeurt niet zelden dat mensen via politieke middelen hun eigen smaak aan iedereen willen opdringen, ook wel fascisme genoemd. Dit is ongetwijfeld wat Hoomer met 'rechts' bedoelde. Nu, ik beschouw mezelf als rechts, maar ik wil absoluut niet met het 'fascistische rechts' dat Hoomer bedoelde geassocieerd worden.

De politiek dient zich kortom niet bezig te houden met de verwikkeling van individuen, en moet, indien het rechten toekent aan een groep, die rechten toekennen aan iedereen.

Hoomer
25 oktober 2008, 17:03
Daar heeft u gelijk in. Maar met 'het probleem hebben' bedoel ik voornamelijk dat zij degenen zijn die moeten leren omgaan met hun gevoelens, en het niet de homoseksuelen zijn die moeten leven onder de gevolgen van die 'gevoelens'. Het gebeurt niet zelden dat mensen via politieke middelen hun eigen smaak aan iedereen willen opdringen, ook wel fascisme genoemd. Dit is ongetwijfeld wat Hoomer met 'rechts' bedoelde. Nu, ik beschouw mezelf als rechts, maar ik wil absoluut niet met het 'fascistische rechts' dat Hoomer bedoelde geassocieerd worden.

De politiek dient zich kortom niet bezig te houden met de verwikkeling van individuen, en moet, indien het rechten toekent aan een groep, die rechten toekennen aan iedereen.

Helaba, waar haalt ge dat nu weer uit?
Voor mij doet iedereen wat hij wil he manneke.
Walgelijk vind ik als iemand zijn sperma in mij moest dumpen, en het woord pervers heb ik gebruikt om iemand zijn gedachtegang aan te geven (die geen homo is).
Ik heb verdorie niks tegen homo's. Kan me alleen niet voorstellen dat ik zoiets moest doen.
Heb je dan ook gelezen dat 1 van men zonen homo is.
Verdorie lees eerst alle berichten he en oordeel dan he.

Patsy Stone
25 oktober 2008, 17:05
Daar heeft u gelijk in. Maar met 'het probleem hebben' bedoel ik voornamelijk dat zij degenen zijn die moeten leren omgaan met hun gevoelens, en het niet de homoseksuelen zijn die moeten leven onder de gevolgen van die 'gevoelens'. Het gebeurt niet zelden dat mensen via politieke middelen hun eigen smaak aan iedereen willen opdringen, ook wel fascisme genoemd. Dit is ongetwijfeld wat Hoomer met 'rechts' bedoelde. Nu, ik beschouw mezelf als rechts, maar ik wil absoluut niet met het 'fascistische rechts' dat Hoomer bedoelde geassocieerd worden.

De politiek dient zich kortom niet bezig te houden met de verwikkeling van individuen, en moet, indien het rechten toekent aan een groep, die rechten toekennen aan iedereen.

Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik wil niet geassocieerd worden met dat 'fascistische rechts'. Ik ben trouwens voor bepaalde thema's, zoals ethische aangelegenheden, eerder links.

Marcus Antonius
25 oktober 2008, 17:16
Homo is IMO geen scheldwoord. "Hypocriet" is de qualificatie die 't beste op Haider past.

En bij wie past dan het woordje 'lijkenpikker'?

HAMC
25 oktober 2008, 17:45
Ik ben het helemaal met je eens. Ook ik wil niet geassocieerd worden met dat 'fascistische rechts'. Ik ben trouwens voor bepaalde thema's, zoals ethische aangelegenheden, eerder links.

Dat vind ik dan weer walgelijk, sorry he vriend.

Wat nu gedaan?

Patsy Stone
25 oktober 2008, 17:50
.

Fallen Angel
25 oktober 2008, 18:06
Wat ik wel raar vind is dat dikwijls de grootste homohaters zelf homo blijken te zijn.
Ted Haggard is daar een mooi voorbeeld van.

Patsy Stone
25 oktober 2008, 18:08
Wat ik wel raar vind is dat dikwijls de grootste homohaters zelf homo blijken te zijn.
Ted Haggard is daar een mooi voorbeeld van.

Ik denk dat er op dit forum ook een paar van die exemplaren zitten...

HAMC
25 oktober 2008, 18:10
.

Wou je wat vloeken misschien en dan tot inkeer gekomen? :)

liberalist_NL
25 oktober 2008, 18:18
Helaba, waar haalt ge dat nu weer uit?
Voor mij doet iedereen wat hij wil he manneke.
Walgelijk vind ik als iemand zijn sperma in mij moest dumpen, en het woord pervers heb ik gebruikt om iemand zijn gedachtegang aan te geven (die geen homo is).
Ik heb verdorie niks tegen homo's. Kan me alleen niet voorstellen dat ik zoiets moest doen.
Heb je dan ook gelezen dat 1 van men zonen homo is.
Verdorie lees eerst alle berichten he en oordeel dan he.

OK, excuus. Ik dacht dat u uw gevoelens om wou zetten in politieke daden.

Esperanza
26 oktober 2008, 06:02
Ik heb niets tegen homo's, maar VOOR MIJ, ALS IK DIE DAAD MOEST STELLEN ZOU IK WALGEN!!!! Het idee om iets met een man aan te vangen alleen al.Aha, nu is het al de daad zélf stellen. Daarnet was het nog een "voorstelling" maken.Het is het idee alleen al, voor een normale hetero is dat afstotelijk.Tiens, je hebt daarnet vermeld dat je wél opgewonden geraakt van lesbiennes. Valt nochtans eveneens onder de noemer homosexualiteit. Beweer je nu dat je zélf geen euh... "normale" hetero bent?

Volgens jouw redenering - een normale hetero - zou je nochtans van geen van beiden iets moeten hebben? Hoe dan ook, je bent de enige niet die zoiets beweert. Consequent is het evenwel niet. voor een normale hetero is dat afstotelijk.Hoe ziet zo'n "normale" hetero er uit? En waar kan ik er zo'n eentje ontmoeten? Lijken me heel intrigerende personen te zijn...

Zoals Patsy al eerder, volkomen terecht, opmerkte is het volslagen oninteressant. Projecteer je vooroordelen niet op andere hetero's. Ik voel noch de behoefte om de daad te stellen, noch om er een voorstelling van te maken.

Belangrijker is dat ik evenmin de behoefte voel om er een waarde-oordeel over uit te spreken �* la "ik heb niks tegen homo's, m�*�*r ...." (waarop in veel gevallen een waslijst vooroordelen volgt)Betreffende homo's kennen, wel het lijkt me evident dat ik meer omgang heb met homo's dan jij, tenzij je zelf een homo bent natuurlijk.Sorry hoor. Ik wist niet dat we in een wedstrijdje wie-kent-de-meeste-homo's waren verzeild.

Hoomer
26 oktober 2008, 09:17
Aha, nu is het al de daad zélf stellen. Daarnet was het nog een "voorstelling" maken.Tiens, je hebt daarnet vermeld dat je wél opgewonden geraakt van lesbiennes. Valt nochtans eveneens onder de noemer homosexualiteit. Beweer je nu dat je zélf geen euh... "normale" hetero bent?

Volgens jouw redenering - een normale hetero - zou je nochtans van geen van beiden iets moeten hebben? Hoe dan ook, je bent de enige niet die zoiets beweert. Consequent is het evenwel niet.Hoe ziet zo'n "normale" hetero er uit? En waar kan ik er zo'n eentje ontmoeten? Lijken me heel intrigerende personen te zijn...

Zoals Patsy al eerder, volkomen terecht, opmerkte is het volslagen oninteressant. Projecteer je vooroordelen niet op andere hetero's. Ik voel noch de behoefte om de daad te stellen, noch om er een voorstelling van te maken.

Belangrijker is dat ik evenmin de behoefte voel om er een waarde-oordeel over uit te spreken �* la "ik heb niks tegen homo's, m�*�*r ...." (waarop in veel gevallen een waslijst vooroordelen volgt)Sorry hoor. Ik wist niet dat we in een wedstrijdje wie-kent-de-meeste-homo's waren verzeild.

Zoals steeds trekken jullie alles uit zijn context door mijn posting in stukken te posten. en andere stukken weg te laten. Het siert u niet, leer begrijpend lezen.

Patsy Stone
26 oktober 2008, 09:24
Zoals steeds trekken jullie alles uit zijn context door mijn posting in stukken te posten. en andere stukken weg te laten. Het siert u niet, leer begrijpend lezen.

Ik ging mijn beklag doen bij de moderatie, als ik jou was... Oh wacht... Dat dééd je al...

:rofl: