PDA

View Full Version : Bevallingen


C2C
23 oktober 2008, 18:49
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)

circe
23 oktober 2008, 18:50
Allez! veel succes hé. En dat alles goed mag verlopen

duveltje382
23 oktober 2008, 18:51
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)

Ga je bevallen 8O

duveltje382
23 oktober 2008, 18:52
Of je vrouw,bravo in ieder geval hé

circe
23 oktober 2008, 18:57
hoezo?

Bekijkt discussie Schokkend filmpje: gemengd douchen korfbalteam: @ 19:49

Groentje-18
23 oktober 2008, 19:11
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)

:D

Sterkte, succes & proficiat hé!! (In deze volgorde. ;))

:cheer:

Derk de Tweede
23 oktober 2008, 19:12
Als je de navelstreng doorknipt lijkt het net of je een binnenband van een fiets doorknipt. 8-)

PollyCorrect
23 oktober 2008, 19:14
hoezo?

hahaha!! bekeek hij echt dat filmpje terwijl Mevrouw C1C met weeën zit.

Nou ja zeg.

mazzel, C!

duveltje382
23 oktober 2008, 19:16
:D

Sterkte, succes & proficiat hé!! (In deze volgorde. ;))

:cheer:
Ne sterke vader heeft hij/zij alvast hé

Spliff
23 oktober 2008, 19:26
Als je de navelstreng doorknipt lijkt het net of je een binnenband van een fiets doorknipt. 8-)


Waarom verknip jij binnenbanden van fietsen?

Dronkoers
23 oktober 2008, 19:27
Waarom verknip jij binnenbanden van fietsen?

Om er een XXXXXXXL-condoom van te maken

Txiki
23 oktober 2008, 19:28
Om er een XXXXXXXL-condoom van te maken

:rofl:

Derk de Tweede
23 oktober 2008, 19:36
Waarom verknip jij binnenbanden van fietsen?
Als kind: om slingerkatapults van te maken.

Maakte je van ringetjes van doorgeknipte fietsbanden, dan ringetjes aanelkaar knopen en schieten maar!
Tijdens de bevalling van mijn dochter, nu op twee weken na 13 jaar geleden, voelde het doorknippen van de navelstreng net zo aan.

circe
23 oktober 2008, 19:43
hahaha!! bekeek hij echt dat filmpje terwijl Mevrouw C1C met weeën zit.

Nou ja zeg.

mazzel, C!

die mannen zijn dus niet te schatten hé!

Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien!

gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne!

Txiki
23 oktober 2008, 19:44
die mannen zijn dus niet te schatten hé!

Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien!

gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne!

:-D

Nelle
23 oktober 2008, 20:03
Proficiat he...

Derk de Tweede
23 oktober 2008, 20:09
die mannen zijn dus niet te schatten hé!

Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien!

gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne!

Ik schatte je eerst op een jaar of 30! ;-)

Spliff
23 oktober 2008, 20:13
Ik schatte je eerst van het jaar of 1930! ;-)

Derk de Tweede
23 oktober 2008, 20:20
Verkeerd citeren: :evil:
Ban this man mods! :-D

PollyCorrect
23 oktober 2008, 20:28
die mannen zijn dus niet te schatten hé!

Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien!

gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne!

Ik heb wél nog de kracht gevonden om zo'n vent buiten te meppen.
Het was de hoofdverloskundige. :?

Spliff
23 oktober 2008, 20:31
Verkeerd citeren: :evil:
Ban this man mods! :-D

Oh neen, en net op het moment dat Nelle ging onthullen dat ze een beest in bed is.

Nelle
23 oktober 2008, 20:32
Oh neen, en net op het moment dat Nelle ging onthullen dat ze een beest in bed is.

Ging ik dat onthullen?

Txiki
23 oktober 2008, 20:39
Hela, dit is een draad voor C2C, hou jullie gezever voor ergens anders. Egoïsten

Spliff
23 oktober 2008, 20:41
Hela, dit is een draad voor C2C, hou jullie gezever voor ergens anders. Egoïsten


C2C zou zich beledigd voelen mochten we deze draad ook niet een klein beetje verneuken. Hoop ik toch.

Mitgard
23 oktober 2008, 21:02
uitstekende vader zal ie zijn... :-P

http://img229.imageshack.us/img229/381/leninwithchildaq3.jpg

Txiki
23 oktober 2008, 21:08
uitstekende vader zal ie zijn... :-P

http://img229.imageshack.us/img229/381/leninwithchildaq3.jpg

Mooie foto eigenlijk :-D

Yucagira
23 oktober 2008, 21:20
uitstekende vader zal ie zijn... :-P



idd 8-)

http://villageofjoy.com/wp-content/uploads/2008/08/north-korea-kids.jpg

Txiki
23 oktober 2008, 21:21
idd 8-)

:?

Uh-Huh
23 oktober 2008, 21:24
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)
Proficiat, C2C. Hopelijk gaan de baby, moeder en vader dit overleven... :-)

filosoof
23 oktober 2008, 21:57
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)Succes er mee!!:thumbsup:
De poll:
O C2C dient een jongen te krijgen
O C2C dient een meisje te krijgen
O C2C dient een tweeling te krijgen (2 dochters)
O C2C dient een drieling te krijgen (3 dochters)
O C2C dient een zwarte drieling te krijgen (3 dochters)


;-)

Daimanta
23 oktober 2008, 22:11
De poll:
O C2C dient een jongen te krijgen
O C2C dient een meisje te krijgen
O C2C dient een tweeling te krijgen (2 dochters)
O C2C dient een drieling te krijgen (3 dochters)
O C2C dient een zwarte drieling te krijgen (3 dochters)

Doen :-D

Yucagira
23 oktober 2008, 22:37
:?

hoe 8O vindt je die kindjes niet schattig ??? :-(

MaGNiFiCaT
23 oktober 2008, 22:37
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)

Hey proficiat C2C!!:cheer: Een nieuw klein C2C'tje.:-D En hoe zal het noemen? Josèph? Joséphine?:-P

MaGNiFiCaT
23 oktober 2008, 22:40
hahaha!! bekeek hij echt dat filmpje terwijl Mevrouw C1C met weeën zit.

Nou ja zeg.

mazzel, C!

Phff, wat moet hij dan doen? Dat kan zo nog uren doorgaan?:| Hij moet toch niet steeds op de pijnlijke grimassen op het gezicht van zn vrouw zitten kijken? Een verstrooiingske mag wel es zekers? En lang duurde dat stomme filmpje niet. ;-)

MaGNiFiCaT
23 oktober 2008, 22:44
die mannen zijn dus niet te schatten hé!

Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien!

gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne!


Maar circe'ke toch! Je man deed dat om jouw gedachten te verzetten. De man poogde eventjes een glimlach op je gezicht te toveren, en t'is weer niet wel?:-(
Ik vind dit juist een teken van fijngevoelingheid. Trouwens, hij was er toch aanwezig eh.;-)
Een kennis van mij was er op de vierde en laatste bevalling van een kind niet bij omdat toen paardenkoersen waren, en hij wilde weten wat het resultaat ging zijn. Het kind ging hij wel nog genoeg zien. Dat vind ik toch een beetje erger hoor.;-)

PollyCorrect
23 oktober 2008, 22:50
Phff, wat moet hij dan doen? Dat kan zo nog uren doorgaan?:| Hij moet toch niet steeds op de pijnlijke grimassen op het gezicht van zn vrouw zitten kijken? Een verstrooiingske mag wel es zekers? En lang duurde dat stomme filmpje niet. ;-)Ja, zo'n drachtige temidden van haar worp!

MaGNiFiCaT
23 oktober 2008, 22:53
Ja, zo'n drachtige temidden van haar worp!


Idd, ik kan al zulke emotioneel-hysterische ogenblikken niet zo goed verdragen.:-)

Txiki
23 oktober 2008, 22:55
hoe 8O vindt je die kindjes niet schattig ??? :-(

Eentje in uniform, de andere militaire groet??? Nee, dat vind ik zielig en erg.

filosoof
24 oktober 2008, 02:43
uitstekende vader zal ie zijn... :-P

http://img229.imageshack.us/img229/381/leninwithchildaq3.jpg

Mooie foto eigenlijk :-D
Inderdaad!:-)

Derk de Tweede
24 oktober 2008, 06:32
Nog nieuws over de kleine ?

cor
24 oktober 2008, 07:50
Hey proficiat C2C!!:cheer: Een nieuw klein C2C'tje.:-D En hoe zal het noemen?
C3C

Derk de Tweede
24 oktober 2008, 07:51
C3C
of D2D 8-)

circe
24 oktober 2008, 08:37
Héwel?

Ik weet het al! C2C is flauwgevallen! ge kent dat wel: zo van die stoere binken.

filosoof
25 oktober 2008, 20:13
Nog nieuws over de kleine ?
Ik wacht ook.

PollyCorrect
25 oktober 2008, 20:13
Ik weet zeker dat circe ook wacht :evil:

moser
25 oktober 2008, 20:39
Ik weet zeker dat circe ook wacht :evil:
Maar pollywollyke toch, zet u erover hé! :p

Dronkoers
25 oktober 2008, 20:52
Maar pollywollyke toch, zet u erover hé! :p

Het is nooit leuk uw forummaatje te zien verdwijnen eh ;-)

moser
25 oktober 2008, 20:53
Het is nooit leuk uw forummaatje te zien verdwijnen eh ;-) Ze heeft Derk toch nog! :-P

Dronkoers
25 oktober 2008, 20:57
Ze heeft Derk toch nog! :-P

:cheer: Derk :cheer:

Weezer
25 oktober 2008, 23:55
Sorry, geen polls meer deze week, het water is gebroken, het gaat nu zeer snel gaan. En daarna uitrusten hé.

Tot later! :-)

En, beviel het?

skaldis
26 oktober 2008, 05:59
Hoe kunt ge nu in gosnaam kinderen op deze wereld zetten, hun levenslang waan aandoen om niet de miserie te moeten zien ?

Jazeker
26 oktober 2008, 06:04
die mannen zijn dus niet te schatten hé!

Ik herinner me - nu bijna 29 jaar geleden - toen mannen nog maar nèt bij de bevalling mochten blijven zitten - dat mijn toenmalige echtgenoot en vader van mijn eerst aan het geboren wordende, samen met de gynaecoloog (ze waren vrienden) MOPPEKES aan het vertellen waren, terwijl ik in dat bed lag te puffen dat het niet schoon meer was. En het ergste was dat ik door dat puffen de kans niet had om die beide venten gewoon buiten de kamer te gooien!

gatver! als ik daaraan terugdenk! ineens wist ik héél goed waarom ze vroeger die mannen persé buiten de deur wilden houden. Had helemaal niks met preutsheid te maken zenne!

Getver zeg...

Jazeker
26 oktober 2008, 06:06
Héwel?

Ik weet het al! C2C is flauwgevallen! ge kent dat wel: zo van die stoere binken.

:-D

Dat je maar snel terug bent op het forum... dat zeg ik, nietwaar pollywolly?

Jazeker
26 oktober 2008, 06:08
C3C

C3PO

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/b/b1/C3PO.jpg

Derk de Tweede
26 oktober 2008, 14:14
Nog nieuws over de nieuwe aardbewoner (m/v) ?

driewerf
26 oktober 2008, 20:55
uitstekende vader zal ie zijn... :-P

http://img229.imageshack.us/img229/381/leninwithchildaq3.jpg

Uit Lenins biografie van Adam Ullam:
It has always saddened the couple that they remained childless.