PDA

View Full Version : Eigenlijk is forummen volkomen zinloos.


Derk de Tweede
27 oktober 2008, 20:19
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.
Eigenlijk ben je behoorlijk gestoord om aan deze onzin mee te doen.
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)


Wat eet/drink je nu?
Ik heb mijn halloweenkostuum al gevonden.
Naar wat ben je aan het luisteren ? deel III
M�*g MaGNiFiCaT gaan tot 3000 en meer? GELDIG TOPIC.

PollyCorrect
27 oktober 2008, 20:20
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.
Eigenlijk ben je behoorlijk gestoord om aan deze onzin mee te doen.
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)

Voordat je je eigen gaat editen: :rofl: !!

Dronkoers
27 oktober 2008, 20:20
Ik beken :-(

kiko
27 oktober 2008, 20:22
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.

Ik vind het spijtig voor jou dat jij nooit eens over interessantere zaken debatteert hier op het forum.

Derk de Tweede
27 oktober 2008, 20:22
Voordat je je eigen gaat editen: :rofl: !!

editeren, is dat Brussels ? :-P

Derk de Tweede
27 oktober 2008, 20:23
Ik vind het spijtig voor jou dat jij nooit eens over interessantere zaken debatteert hier op het forum.

Is dit dan niet interessant ?

Na de Voerstreek: Vernederlandsing van de Ardennen?

PollyCorrect
27 oktober 2008, 20:24
Zie je wel, je hebt gefilo- oeps ge-edit. :P

Derk de Tweede
27 oktober 2008, 20:27
Zie je wel, je hebt gefilo- oeps ge-edit. :P

Allemaal zinloos, net zoals berichten posten zoals deze:


Een Duitse wegenwacht is weer een leuke ervaring rijker. Toen hij aankwam bij een auto met pech, bleken de inzittenden een nummertje te maken om de wachttijd te veraangenamen.

Een automobilist werd overvallen door pech. Hij besloot van de nood een deugd te maken, en haalde zijn partner over een vluggertje te doen. Helaas voor het stelletje kwam de medewerker van de ADAC (de Duitse ANWB-red.) sneller dan verwacht.

De twee werden betrapt in een tunneltje in de buurt van de oost-Duitse stad Dresden. Tot overmaat van ramp is het duo ook nog vrijend vastgelegd door een bewakingscamera.

lomeanor
27 oktober 2008, 21:01
Eigenlijk is forummen idd zinloos.
Maar de meeste vormen van ontspanning zijn zinloos.

MaGNiFiCaT
27 oktober 2008, 21:24
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.
Eigenlijk ben je behoorlijk gestoord om aan deze onzin mee te doen.
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)


Wat eet/drink je nu?
Ik heb mijn halloweenkostuum al gevonden.
Naar wat ben je aan het luisteren ? deel III
M�*g MaGNiFiCaT gaan tot 3000 en meer? GELDIG TOPIC.


:lol::lol: Hm, jah, ik versta het wel hoor. Ik vraag me soms ook af van: 'wat heb ik hier nu eigenlijk aan?' 'twas de laatste keer, morgen stop ik in één keer' 'och, ik zal nu efkes zien, niet posten'
Dan is er een kleinigheid waaraan je niet kan weerstaan. 'Enkel één post maar....' En voor je het weet lig je er enkele uren aan het forum.:|

MaGNiFiCaT
27 oktober 2008, 21:25
Ach t'is gewoon een vorm van ontpannig. Zinloos en dan toch weer niet zó zinloos.:-D

MaGNiFiCaT
27 oktober 2008, 21:26
Ach t'is gewoon een vorm van ontpannig. Zinloos en dan toch weer niet zó zinloos.:-D

MaGNiFiCaT
27 oktober 2008, 21:26
Ach t'is gewoon een vorm van ontpannig. Zinloos en dan toch weer niet zó zinloos.:-D

MaGNiFiCaT
27 oktober 2008, 21:26
Ach t'is gewoon een vorm van ontpannig. Zinloos en dan toch weer niet zó zinloos.:-D

bentje
27 oktober 2008, 21:29
Ach t'is gewoon een vorm van ontpannig. Zinloos en dan toch weer niet zó zinloos.:-D

Ik moet eerlijk zijn dat ik toch meestal niet zó ontspannen ben na enkele uren hier doorgebracht te hebben, integendeel, ik zit dan vaak vol opgekropte woede en frustratie.
Maar dat kan best aan mij liggen hoor, ik maak me in het dagelijkse leven ook vaak overdreven druk in zinloze of onveranderbare (wat een woord :-D) dingen. :|

Scherven A. Mok
27 oktober 2008, 21:35
Het hele leven is zinloos.
Als je er niet zelf zin aan geeft.

bentje
27 oktober 2008, 21:43
Het hele leven is zinloos.
Als je er niet zelf zin aan geeft.

Dat is een mooie, kadertje er rond ;-)

Scherven A. Mok
27 oktober 2008, 21:44
Dat is een mooie, kadertje er rond ;-)

gepikt van de bond zonder naam

bentje
27 oktober 2008, 21:47
gepikt van de bond zonder naam

:lol: ik dacht dat ze er maar één mooie hadden (zie roker-bashen-topic), maar goed, ere wie ere toekomt. hoer-a en hoer-b voor bond zonder naam :lol:

From_Vlaanderen
27 oktober 2008, 22:14
Ach t'is gewoon een vorm van ontpannig. Zinloos en dan toch weer niet zó zinloos.:-D

De Magnum se.
http://www.youtube.com/watch?v=Sq2vl99iIEc 8-)

Pelgrim
27 oktober 2008, 22:48
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)

Jep.

Eh, Derk? :mrgreen:

piraat
27 oktober 2008, 23:17
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.
Eigenlijk ben je behoorlijk gestoord om aan deze onzin mee te doen.
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)


Wat eet/drink je nu?
Ik heb mijn halloweenkostuum al gevonden.
Naar wat ben je aan het luisteren ? deel III
M�*g MaGNiFiCaT gaan tot 3000 en meer? GELDIG TOPIC. terwijl jij hier zit te forummen, zitten miljoenen anderen naar ik weet niet wat voor onzin op TV te gapen ...Wie is nu het slechts bezig ?

piraat
27 oktober 2008, 23:17
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.
Eigenlijk ben je behoorlijk gestoord om aan deze onzin mee te doen.
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)


Wat eet/drink je nu?
Ik heb mijn halloweenkostuum al gevonden.
Naar wat ben je aan het luisteren ? deel III
M�*g MaGNiFiCaT gaan tot 3000 en meer? GELDIG TOPIC. terwijl jij hier zit te forummen, zitten miljoenen anderen naar ik weet niet wat voor onzin op TV te gapen ...Wie is nu het slechts bezig ?

piraat
27 oktober 2008, 23:22
:lol::lol: Hm, jah, ik versta het wel hoor. Ik vraag me soms ook af van: 'wat heb ik hier nu eigenlijk aan?' 'twas de laatste keer, morgen stop ik in één keer' 'och, ik zal nu efkes zien, niet posten'
Dan is er een kleinigheid waaraan je niet kan weerstaan. 'Enkel één post maar....' En voor je het weet lig je er enkele uren aan het forum.:| Van jou durf ik wedden dat je alleen woont. Alleen in een appartementje vol foto's van koningen aan de muur, en je computer naast de bedstee. Als je wat jonger waard, was je waarschijnlijk verliefd op Sissi (Romy Schneider).:lol: Vergis ik mij ?

Pelgrim
27 oktober 2008, 23:24
terwijl jij hier zit te forummen, zitten miljoenen anderen naar ik weet niet wat voor onzin op TV te gapen ...Wie is nu het slechts bezig ?

goed punt :D

Zo'n forum is tenminste nog interactie.

piraat
27 oktober 2008, 23:30
goed punt :D

Zo'n forum is tenminste nog interactie.
Minder passief als TV. Zelfs als het maar zever is dat verteld word, je moet toch je neuronen laten werken om iets te antwoorden. Op TV gieten ze gewoon gelijk wat bij je binnen, je moet enkel slikken.

Jaani_Dushman
28 oktober 2008, 00:12
:lol::lol: Hm, jah, ik versta het wel hoor. Ik vraag me soms ook af van: 'wat heb ik hier nu eigenlijk aan?' 'twas de laatste keer, morgen stop ik in één keer' 'och, ik zal nu efkes zien, niet posten'
Dan is er een kleinigheid waaraan je niet kan weerstaan. 'Enkel één post maar....' En voor je het weet lig je er enkele uren aan het forum.:|Ge kunt ons gewoon niet missen. Geef maar toe! 8-)

Derk de Tweede
28 oktober 2008, 07:32
:lol::lol: Hm, jah, ik versta het wel hoor. Ik vraag me soms ook af van: 'wat heb ik hier nu eigenlijk aan?' 'twas de laatste keer, morgen stop ik in één keer' 'och, ik zal nu efkes zien, niet posten'
Dan is er een kleinigheid waaraan je niet kan weerstaan. 'Enkel één post maar....' En voor je het weet lig je er enkele uren aan het forum.:|

Wordt het geen tijd om professionele hulp voor verslaafde forummers te organiseren ?

Txiki
28 oktober 2008, 08:40
Ni zagen he

Derk de Tweede
28 oktober 2008, 10:52
terwijl jij hier zit te forummen, zitten miljoenen anderen naar ik weet niet wat voor onzin op TV te gapen ...Wie is nu het slechts bezig ?

Daar heb je wel een punt mee! 8-)

Den Duisteren Duikboot
28 oktober 2008, 11:01
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.


Familie? Friends? Waarom zou ik een probleem hebben met deze televisieprogramma's? :?

Jazeker
28 oktober 2008, 11:32
Eigenlijk is forummen idd zinloos.
Maar de meeste vormen van ontspanning zijn zinloos.

Ontspanning is helemaal niet zinloos. Stress en vermoeidheid moet je aanpakken voor ze jou aanpakken.

Jazeker
28 oktober 2008, 11:33
Minder passief als TV. Zelfs als het maar zever is dat verteld word, je moet toch je neuronen laten werken om iets te antwoorden. Op TV gieten ze gewoon gelijk wat bij je binnen, je moet enkel slikken.

Hier heb je een flink punt. Mensen gaan al eens neuten over internetverslaving of forumverslaving, terwijl 95% van de bevolking zich 's avonds uren laat bestralen door een eenrichtingslichtbak tot ze in slaap vallen.

Derk de Tweede
28 oktober 2008, 13:37
Vanmiddag ga ik niets posten!
Dat wordt afkicken dus! :x

Dronkoers
28 oktober 2008, 14:57
Ik heb meer dan 12 uur niks gepost :cheer:


;-)

PollyCorrect
28 oktober 2008, 14:58
Ik ga ook even niet meer posten. Heerlijk. Dat wordt lekker rustig hier.

Nelle
28 oktober 2008, 15:11
Ik ga ook even niet meer posten. Heerlijk. Dat wordt lekker rustig hier.

Ga je je niet vervelen?

Dronkoers
28 oktober 2008, 15:13
Ik ga ook even niet meer posten. Heerlijk. Dat wordt lekker rustig hier.

'k Heb ook zitten denken om in het weekend hier weg te blijven ;-)

Kan ik mijn studies en kuiswerken hier eens inhalen en onderhouden ;-)

Derk de Tweede
28 oktober 2008, 16:11
Ik heb meer dan 12 uur niks gepost :cheer:


;-)

Heb je valium in huis ?

Dronkoers
28 oktober 2008, 16:19
Heb je valium in huis ?

Nu nie meer :drinking:

Derk de Tweede
28 oktober 2008, 17:41
Nu nie meer :drinking:

Pak dan maar een lekkere joint!


http://nl.youtube.com/watch?v=3iopYddFOtc&feature=related

Uh-Huh
28 oktober 2008, 17:42
Het wereldse leven is sowieso niets dan leeg vermaak en spel...


Ja, ik moest weer bombastisch uit de hoek komen.

Ambiorix
28 oktober 2008, 18:27
Ik vermoed dat veel forummers problemen met hun familie en/of vrienden hebben omdat ze de hele dag volkomen zinloze berichten posten over tieten, mannen versus vrouwen, tenen, bannelingen, Hollanders, Vlamingen, Belgen, Walen, Communisten, Liberdingetjes, etc, etc.
Eigenlijk ben je behoorlijk gestoord om aan deze onzin mee te doen.
Zouden dat contactgestoorde mensen zijn die maar niet aan een vaste relatie kunnen beginnen. 8-)


Wat eet/drink je nu?
Ik heb mijn halloweenkostuum al gevonden.
Naar wat ben je aan het luisteren ? deel III
M�*g MaGNiFiCaT gaan tot 3000 en meer? GELDIG TOPIC.

ik ben al tot de conclusie gekomen dat ge hier niemand kunt overtuigen. Toch vind ik het belangrijk dat alle meningen aan bod komen, omdat er toch behoorlijk wat "meelezers" zijn, van scholieren die een opstel moeten maken tot studenten pol&soc die een thesis moeten schrijven. Zelfs journalisten zullen hier wel opzitten.
Wanneer een creationist bijvoorbeeld hier z'n onzin tentoonspreidt, vind ik het dus belangrijk dat hier kordaat en massaal op gereageerd wordt, met het nodige intellect, de wetenschap, en de beleefdheid.
Enfin, zeker op dit forum is dat dus toe te passen op alles, voornamelijk politiek.

Ik denk dat zowat iedereen op deze manier denkt..

PollyCorrect
28 oktober 2008, 18:44
Het wereldse leven is sowieso niets dan leeg vermaak en spel...


Ja, ik moest weer bombastisch uit de hoek komen.

Mag dat wel van allah?

Uh-Huh
28 oktober 2008, 19:08
Mag dat wel van allah?
Mag jij wel spotten met Jahweh?

Uh-Huh
28 oktober 2008, 19:17
ik ben al tot de conclusie gekomen dat ge hier niemand kunt overtuigen. Toch vind ik het belangrijk dat alle meningen aan bod komen, omdat er toch behoorlijk wat "meelezers" zijn, van scholieren die een opstel moeten maken tot studenten pol&soc die een thesis moeten schrijven. Zelfs journalisten zullen hier wel opzitten.
Wanneer een creationist bijvoorbeeld hier z'n onzin tentoonspreidt, vind ik het dus belangrijk dat hier kordaat en massaal op gereageerd wordt, met het nodige intellect, de wetenschap, en de beleefdheid.
Enfin, zeker op dit forum is dat dus toe te passen op alles, voornamelijk politiek.

Ik denk dat zowat iedereen op deze manier denkt..
Met alle respect maar de meerderheid der posters op dit forum is allesbehalve intellectueel, wetenschapper of beleefd.

Ik denk dat zowat iedereen op deze manier denkt... :-P

Hertog van Gelre
28 oktober 2008, 19:24
Het wereldse leven is sowieso niets dan leeg vermaak en spel...


Ja, ik moest weer bombastisch uit de hoek komen.
IJdelheid der ijdelheden, zegt de prediker; ijdelheid der ijdelheden, het is al ijdelheid.

Uh-Huh
28 oktober 2008, 19:28
IJdelheid der ijdelheden, zegt de prediker; ijdelheid der ijdelheden, het is al ijdelheid.
En ik citeerde gewoon een koranvers. :-(

Hertog van Gelre
28 oktober 2008, 19:31
En ik citeerde gewoon een koranvers. :-(
De statenvertaling is tóch mooier. ;-)8-)

From_Vlaanderen
28 oktober 2008, 19:32
Mag jij wel spotten met Jahweh?

In theorie niet;-).
Dat staat in het 2de gebod.

Ambiorix
28 oktober 2008, 19:45
Met alle respect maar de meerderheid der posters op dit forum is allesbehalve intellectueel, wetenschapper of beleefd.

Ik denk dat zowat iedereen op deze manier denkt... :-P

mja maar ik had het over hoe we idealiter zouden moeten reageren op een bericht van een creationist.:-)

Blaft
28 oktober 2008, 21:24
Ik ben hier relatief nieuw en heb me ook al afgevraagd of dit wel zin heeft. Vandaar dat ik me heb voorgenomen om te stoppen na mijn 1 000 000-ste post.

BigF
28 oktober 2008, 21:26
Ik ben hier relatief nieuw en heb me ook al afgevraagd of dit wel zin heeft. Vandaar dat ik me heb voorgenomen om te stoppen na mijn 1 000 000-ste post.
Wees gerust, dit heeft totaal geen zin.
Ge hoeft dus niet te stoppen.

daiwa
29 oktober 2008, 02:41
Vanmiddag ga ik niets posten!
Dat wordt afkicken dus! :x


Lang heb je het ook niet volgehouden eh Derk. :lol:


http://forum.politics.be/showpost.php?p=3772740&postcount=39

daiwa
29 oktober 2008, 02:44
Ik heb meer dan 12 uur niks gepost :cheer:
;-)



Je moest eerst je roes uitslapen? :-)

Jazeker
29 oktober 2008, 08:40
Je moest eerst je roes uitslapen? :-)

En dat dan nog verpakken als "karakter hebben" :lol:

Derk de Tweede
29 oktober 2008, 09:14
Lang heb je het ook niet volgehouden eh Derk. :lol:


http://forum.politics.be/showpost.php?p=3772740&postcount=39


Klopt helaas! :-(

Jazeker
29 oktober 2008, 10:55
Met alle respect maar de meerderheid der posters op dit forum is allesbehalve intellectueel, wetenschapper of beleefd.

Ik ben dus een minderheid. Waar blijft mijn positieve discriminatie? 8-)

Dronkoers
29 oktober 2008, 17:25
Met alle respect maar de meerderheid der posters op dit forum is allesbehalve intellectueel, wetenschapper of beleefd.


Niemand is dat ;-)

Dronkoers
29 oktober 2008, 17:25
Je moest eerst je roes uitslapen? :-)
...ongeveer ;-)
En dat dan nog verpakken als "karakter hebben" :lol:

:-P

Uh-Huh
29 oktober 2008, 17:54
Niemand is dat ;-)
;-)

Antoon
29 oktober 2008, 21:02
ik ben al tot de conclusie gekomen dat ge hier niemand kunt overtuigen.

Dacht je echt dat je mij ooit zou kunnen overtuigen? Of omgekeerd, dat ik jou zou kunnen overtuigen? Alleen al de gedachte :lol: