PDA

View Full Version : Nelle is de vierenzeventigste forummer van de week

Pagina's : [1] 2

Pluche
30 oktober 2008, 02:31
Nelle is de volgende in het rijtje, Nelle omschrijft zichzelf als volgt:

Ik ben 25 jaar, geboren en opgegroeid in Brugge, student geweest in Gent en dan gaan wonen in Antwerpen. Ik heb sociaal werk gestudeerd en werk nu als bediende.

Politiek: ik ben een Vlaamse volksnationaliste die maatschappelijk gezien eerder naar de linker kant neigt.

Hobby's: breien, muziek, lezen, naar feestjes gaan...

Oké, de rest moet je maar vragen

Pluche
30 oktober 2008, 02:33
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer per maanfd eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?

Nelle
30 oktober 2008, 08:37
De traditionele openingsvraag: hoeveel keer per maanfd eet je frietjes en wat is je lievelingssaus?

per maand? stuk of 3 keer en met curryketchup

Txiki
30 oktober 2008, 08:39
:cheer: Nelle :cheer:

Welke streek bezoek je het liefst: de kust of Limburg?

Nelle
30 oktober 2008, 08:45
:cheer: Nelle :cheer:

Welke streek bezoek je het liefst: de kust of Limburg?

Als ik echt moet kiezen, dan kies ik toch wel de kust

Txiki
30 oktober 2008, 08:48
Als ik echt moet kiezen, dan kies ik toch wel de kust

Waarom?

Nelle
30 oktober 2008, 08:49
Waarom?

Omdat ik vroeger vaak naar de kust ging en daar dus wel heel wat herinneringen aan hangen en omdat ik het heerlijk vind om te kijken naar de zee terwijl de wind zijn best doet om mij omver te blazen

duveltje382
30 oktober 2008, 08:52
Voor of tegen euthanasie ,en wanneer kan het volgens U (ook bij depressies )

Of is palliatieve zorg een betere oplossing?

duveltje382
30 oktober 2008, 08:54
Voor of tegen het homohuwelijk,en waarom?

Kinderen ook binnen deze huwelijken of niet?

Txiki
30 oktober 2008, 08:55
Omdat ik vroeger vaak naar de kust ging en daar dus wel heel wat herinneringen aan hangen en omdat ik het heerlijk vind om te kijken naar de zee terwijl de wind zijn best doet om mij omver te blazen