PDA

View Full Version : Hard Rock Café zijn soft


Havana
31 oktober 2008, 19:59
Ik ben in die van Dublin van Lissabon geweest en twee keer ondervond ik hetzelfde...
Ok, er hang veel lekkers aan de muur, maar het concept is platte commerce...

"Ok guys, are you ready?" kwam de wulpse trien aan ons tafeltje prevelen... Alsof we nog nooit een corona naar binnen hadden gekapt.
De prijzen swingen er immers ook uit de pan en als ik om me heen keek zag ik meer dandy's dan rockers. Het deed me denken aan MTV na 2000 en leuterde mijn corona snel leeg.

En dan, als je wil vertrekken, komt de wulpse dame terug:"Oh, don't leave now! The show is going to start in a minute!" The Show, dat was een dansje op YMCA; yeah, echte hard rock.

Waarom toch...

Scherven A. Mok
31 oktober 2008, 20:03
Wat had je dan verwacht ....

Havana
31 oktober 2008, 20:04
Wat had je dan verwacht ....

Euh,... Rock? :|

Havana
31 oktober 2008, 20:06
Merk ook vooral de blunder in de titel op. Rock 'n' roll!

HAMC
31 oktober 2008, 20:21
Hard rock cafè is dan ook voor idiote snobs.

Havana
31 oktober 2008, 20:23
Hard rock cafè is dan ook voor idiote snobs.

Ik moet je gelijk geven. Mij zien ze er niet gauw meer.

Zwartengeel
31 oktober 2008, 20:47
Ik ben ooit in die van Göteborg binnengeweest. Omgerekend meer dan 15 Euro voor een hamburger met frietjes en een cola. :?

Weezer
31 oktober 2008, 20:53
Ik ben ooit in die van Göteborg binnengeweest. Omgerekend meer dan 15 Euro voor een hamburger met frietjes en een cola. :?

Ik in Londen een keer. Geen idee meer wat alles kostte, maar het zal ongetwijfeld afschuwelijk duur geweest zijn. Eddie Murphy of zijn dubbelganger kwam net binnen toen wij weggingen (geen causaal verband bij mijn weten), dat dan weer wel...

•Ø•
31 oktober 2008, 21:07
In Bodrum maakt men er dan weer geen probleem van dat de DJ techno draait.

FDM
31 oktober 2008, 21:08
een shotglas wil ik wel in mijn verzameling

Jazeker
1 november 2008, 06:53
Ik ben in die van Dublin van Lissabon geweest en twee keer ondervond ik hetzelfde...
Ok, er hang veel lekkers aan de muur, maar het concept is platte commerce...

"Ok guys, are you ready?" kwam de wulpse trien aan ons tafeltje prevelen... Alsof we nog nooit een corona naar binnen hadden gekapt.
De prijzen swingen er immers ook uit de pan en als ik om me heen keek zag ik meer dandy's dan rockers. Het deed me denken aan MTV na 2000 en leuterde mijn corona snel leeg.

En dan, als je wil vertrekken, komt de wulpse dame terug:"Oh, don't leave now! The show is going to start in a minute!" The Show, dat was een dansje op YMCA; yeah, echte hard rock.

Waarom toch...

Ik ben nog nooit in een Hard Rock cafe geweest. Hoe komt het dan dat ik dit gewoon al wist? Zou het komen door het feit dat hun logo nog meer gemarketeerd wordt dan dat van Coca-Cola? En dat er dus veel managers met excel sheetjes, statistieken, marketingbureaus en winstdoelstelling achter zitten?

Jazeker
1 november 2008, 06:53
Wat had je dan verwacht ....

Scherven kan het korter zeggen dan ik... ;-)