PDA

View Full Version : Piraat is de vijfenzeventigste forummer van de week

Pluche
7 november 2008, 09:17
We hebben een nieuwe FvdW, het is Piraat, hier volgt zijn biografietje:

biografie: ik ben 49, geboren in Antwerpen, opgegroeid in Antwerpen, en Brussel. 12 stielen, 13 ongelukken, wemelwater dat dikwijls verhuisd is. Ongetrouwd, 5 kinderen.
De rest moeten ze maar vragen.

Pluche
7 november 2008, 09:18
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssausN

Txiki
7 november 2008, 09:20
Piraat, welke wijn prefereer je?

duveltje382
7 november 2008, 09:28
Vanwaar enkel Uw schaduw in uwe avatar?

duveltje382
7 november 2008, 09:29
Ben jij nu een linkse of een rechtste gast/in

duveltje382
7 november 2008, 09:30
Duveltjes of Kasteelbier?

Txiki
7 november 2008, 09:38
Wat zijn je hobby's?

Txiki
7 november 2008, 09:41
Alles goed met je kinderen?

Pluche
7 november 2008, 09:45
Stel je bent minister van begroting op welke posten bespaar je en op welke geef je meer uit?

piraat
7 november 2008, 10:00
De traditionele openingsvraag: Hoeveel keer eet je frieten per maand en wat is je lievelingssausN
een keer of 2, 3 per maand. Pickless of mayonnaise

piraat
7 november 2008, 10:04
Piraat, welke wijn prefereer je?
Ik drink al lang geen alcohol meer, maar vroeger was dat vooral witte wijn.

piraat
7 november 2008, 10:04
Vanwaar enkel Uw schaduw in uwe avatar?

wat bedoel je ?

Txiki
7 november 2008, 10:08
Met welke humor kan je lachen?

piraat
7 november 2008, 10:10
Ben jij nu een linkse of een rechtste gast/in
Een mix van beiden. Ik zou zeggen, eerder voor een links economisch beleid, uitgebreidde sociale voorzieningen, gratis medische hulp en onderwijs, universiteit en andere hoge scholen inbegepen daar waar het waardevolle leerlingen betreft. Wat de immigratie betreft, ben ik eerder voor een terugkeerbeleid & immigratiestop, en dat doet sommigen dan weer zeggen dat ik rechts zou zijn.

piraat
7 november 2008, 10:12
Duveltjes of Kasteelbier?
Ik heb rivieren Duvel gedronken :-) En flink wat Kasteelbier ook. Ik lust beiden.

moser
7 november 2008, 10:16
Waarom heeft de Mossad je niet verhinderd om forummer van de week te zijn?

piraat
7 november 2008, 10:21
Met welke humor kan je lachen? Galgenhumor.

piraat
7 november 2008, 10:25
Stel je bent minister van begroting op welke posten bespaar je en op welke geef je meer uit?Meer geld voor het onderwijs, de sociale hulp , en voor het leger, op voorwaarde dat die meer werkgelegenheid en opleidingen verschaffen als vandaag, en ingezet worden om de grenzen te bewaken tegen illegale migranten. Geld zou uitgespaard kunnen worden met het verminderen van de paperassen en bijhorende ambtenaren. Wetten en regels allerhande zouden gesimplifieerd, en meer overzichtelijk moeten worden voor de doorsnee-burger.

piraat
7 november 2008, 10:27
Alles goed met je kinderen?
Met 4 van hen wel, ja. De 5de en oudste zuipt veel te veel. Maar voor sommigen hier zal dat wel eerder in zijn voordeel spreken...

piraat
7 november 2008, 10:38
Wat zijn je hobby's?
Ik lees graag, uitéénlopende dingen, zowel beeldverhalen als werken over voor-christelijke religies, romans, biographieën enz enz, internet zou ik ook wel een hobby kunnen noemen, verder beoefen ik gevechtssporten, en in aanvulling daarbij dagelijks een 1/2 uurtje power training . Ik fiets graag, wandel graag, zowel in de stad als in de natuur, kijk graag naar goede films...Tekenen en schrijven doe ik eveneens met plezier. Al die dingen, op uitzondering van de fysieke training,dewelke een constante is, doe ik met vlagen . Soms word ik het beu voor een tijdje en begin met iets anders . Mijn woning ligt vol hobby's in feite, waar ik van tijd tot tijd op terugval.

Pluche
7 november 2008, 10:38
P-Magazine, Dag Allemaal of toch maar Humo?

piraat
7 november 2008, 10:39
Waarom heeft de Mossad je niet verhinderd om forummer van de week te zijn? Die hebben schrik van mij 8-)

piraat
7 november 2008, 10:42
P-Magazine, Dag Allemaal of toch maar Humo?
Ik bekijk de TV programma's op internet. Mijn vrouw koopt wel eens een gazet ook soms...Vroeger vond ik Humo tof, maar dat is al wel lang geleden:-)
Het is altijd hetzelfde : je weet op voorhand wie gelijk of ongelijk gaat hebben in hun blad. Niks objectief aan.

Txiki
7 november 2008, 11:35
Wat vind je van zondagsrust?

Nelle
7 november 2008, 12:01
Wat is een van de beste boeken dat je ooit gelezen hebt?

piraat
7 november 2008, 16:40
Wat is een van de beste boeken dat je ooit gelezen hebt?

Een klassieker : "the grapes of wrath" (les raisins de la colère) van Steinbeck.

piraat
7 november 2008, 16:44
Wat vind je van zondagsrust?
Dat moet een recht blijven voor de werknemers (winstgevers). In de horeca, medische hulp of in overheidsdienst is dat natuurlijk moeilijk, maar dan moet je de gebruikelijke compensaties krijgen :dubbel pree + dag in de week.
Maar de mensen verplichten om zondags in de winkel of de supermarkt te gaan werken, nee. Want dat gaat beginnen met : "ja , maar je moet niet, hé", maar als je niet wilt vlieg je bij de eerste gelegenheid aan de deur....

De Sint
7 november 2008, 17:08
Piraat, wat wil je hebben voor mijn verjaardag jongen?

piraat
7 november 2008, 17:41
Piraat, wat wil je hebben voor mijn verjaardag jongen?
Een nieuw schip, uitgerust met de laatste nieuwe kanonnen en afweergeschut + een bemanning goed getrainde zeerovers :twisted: Kan je dat klaarspelen Sint ? Er mogen een paar Zwarte Pieten tussen zitten hoor, ik ben geene racist.:lol: Die zal ik dan altijd het gevaarlijkste werk laten doen.:twisted:

MaGNiFiCaT
7 november 2008, 18:55
forumspooooooooooook!!!!!

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

Pluche
7 november 2008, 20:45
Rook je?

Pluche
7 november 2008, 20:46
Als je je leven kon herbeginnen wat zou je dan anders doen?

André de Hollander
7 november 2008, 21:31
Hoe denkt u over uw Noorderburen?

Steben
7 november 2008, 21:39
Dit is eindelijk eens iemand de vraag waardig:
Wat is het favoriete standje van een piraat?

piraat
7 november 2008, 22:26
Rook je?
Reeds lang niet meer. Maar toen ik rookte, rookte ik veel.

piraat
7 november 2008, 22:27
Dit is eindelijk eens iemand de vraag waardig:
Wat is het favoriete standje van een piraat? Hangt er vanaf met wie hij te doen heeft :twisted:

Steben
7 november 2008, 22:30
Hangt er vanaf met wie hij te doen heeft :twisted:

Komen er dan zwaarden bij te pas? of enkel kanonballen?

piraat
7 november 2008, 22:33
Hoe denkt u over uw Noorderburen? Onze kozijnen , de Ollanders ?:-) Niks negatief over het algemeen. Maar ik mag vooral hun vrouwen. Ik vind dat daar écht knappe meisjes tussen zitten. En dikwijls intelligent ook nog. Ik heb steeds gedacht dat de Lage Landen bij de zee tezamen hadden moeten blijven . Wat we vandaag Vlaanderen noemen, en Nederland zijn in mijn ogen één enkel in stukken gehakt land .

piraat
7 november 2008, 22:37
Als je je leven kon herbeginnen wat zou je dan anders doen?
Als ik mijn leven kon herbeginnen, zou ik waarschijnlijk de zelfde fouten maken, behalve in het geval van voorkennis. In d*t geval zou ik dus hetzelfde doen als ik nu gedaan heb maar béter.

Steben
7 november 2008, 22:37
Wat we vandaag Vlaanderen noemen, en Nederland zijn in mijn ogen één enkel in stukken gehakt land .

Zo ongeveer ten tijde van de piraten?

André de Hollander
7 november 2008, 22:39
Onze kozijnen , de Ollanders ?:-) Niks negatief over het algemeen. Maar ik mag vooral hun vrouwen. Ik vind dat daar écht knappe meisjes tussen zitten. En dikwijls intelligent ook nog. Ik heb steeds gedacht dat de Lage Landen bij de zee tezamen hadden moeten blijven . Wat we vandaag Vlaanderen noemen, en Nederland zijn in mijn ogen één enkel in stukken gehakt land .

:hug:

Wat betekent trouwens: "Onze kozijnen"?

piraat
7 november 2008, 22:39

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl: Hebt ge dat dikwijls ?8O Want dan zou ik toch eens consulteren als ik in jouw plaats was...

piraat
7 november 2008, 22:40
Komen er dan zwaarden bij te pas? of enkel kanonballen? Waar heb je het nu over ? Gevechten of sex ? Ik meng die zaken niet.

piraat
7 november 2008, 22:44
Zo ongeveer ten tijde van de piraten? In de tijd van de Hertog van Alva, en de godsdienstoorlogen is Nederland verdeeld geraakt, en dat was inderdaad een tijd dat er veel piraten werkzaam waren...

piraat
7 november 2008, 22:45
:hug:

Wat betekent trouwens: "Onze kozijnen"? Kozijn = neef . Naaste familie.

Txiki
8 november 2008, 16:34
Welk gerecht zou je altijd kunnen eten?

liberalist_NL
8 november 2008, 16:37
Wat te doen met de splijtzwam van de maatschappij, religie?

Pluche
8 november 2008, 16:49
Voor welke voetbalploeg supporter je?

Pluche
8 november 2008, 16:50
Leterme of Verhofstadt?

piraat
8 november 2008, 17:16
Leterme of Verhofstadt?
Pek en veren voor deze beide heren.:twisted:

piraat
8 november 2008, 17:16
Voor welke voetbalploeg supporter je?
geen enkel.

piraat
8 november 2008, 17:30
Wat te doen met de splijtzwam van de maatschappij, religie?
Iedereen moet kunnen denken en geloven in wat hij wil. Maar er niemand anders mee lastig vallen, eisen stellen, vervelend doen. Religie en staat moeten strikt gescheiden zijn, en de gelovigen moeten geen overheidsgeld ontvangen. Enorme kapitalen vanuit het buitenland bestemd om hier mega-tempels te bouwen zijn ook uit den boze, dat moet verboden worden.Voor de katolieke kerken en kathedralen kan de staat eventueel bijspringen voor hun onderhoud, als deze gebouwen geklasseerd staan als geschiedkundig of artistiek waardevol, maar zolang daar misdiensten uitgevoerd worden, moet het Vaticaan 50 % van de onderhoudskosten betalen. Weigeren ze dit , dan worden deze gebouwen eigendom van de staat, en kunnen voor andere dingen gebruikt worden als voor geloofsbelijdenis. Als museum, bibliotheek of concertzaal bvb.
Op school hoeft men al helemaal geen rekening te houden met geloof, ik denk hier aan speciale menu's bvb : wie problemen heeft met wat de kantine-pot schaft, mag zelf zijn schoofzak meebrengen, of zelfs vasten indien hij/zij dit verkiest. Nieuwe feestdagen in de kalender zetten is ook voor niets nodig , het is zo al ingewikkeld genoeg.
Als gelovigen eigen scholen willen oprichten, mag dat, op voorwaarde dat hun programma overeenstemt met wat in de andere nationale scholen geleerd word. Maar voor een geldig diploma te halen, zullen de leerlingen een examen voor een staatscommisie moeten afleggen.
Tot slot, als iemand een misdrijf pleegt, geïnspireerd door religieuze ideeën, zal dit als verzwarende omstandigheid beschouwd worden door het gerecht.

piraat
8 november 2008, 17:34
Welk gerecht zou je altijd kunnen eten? Gebakken aardappelen, met malse biefstuk, een goede hoeveelheid groenten allerhande , en fruittaart. :-D

MaGNiFiCaT
8 november 2008, 19:55
Bij het slapengaan, tel je vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door vier?

filosoof
8 november 2008, 20:09

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:ak a carlgustaaf:roll:

eric v68
8 november 2008, 23:08
welk deel van Nederland is voor jou nog onbekend terrein ?

eric v68
8 november 2008, 23:10
Onze kozijnen , de Ollanders ?:-) Niks negatief over het algemeen. Maar ik mag vooral hun vrouwen. Ik vind dat daar écht knappe meisjes tussen zitten. En dikwijls intelligent ook nog. Ik heb steeds gedacht dat de Lage Landen bij de zee tezamen hadden moeten blijven . Wat we vandaag Vlaanderen noemen, en Nederland zijn in mijn ogen één enkel in stukken gehakt land .

Ah Kijk.
U is bekend met de Baarle Werkgroep ? ;-)

piraat
8 november 2008, 23:40
Ah Kijk.
U is bekend met de Baarle Werkgroep ? ;-) Ik zit in geen enkele werkgroep, maar weet wel wat degene waar je over bezig bent naartoe wil: van de Nederlandse Taal-Unie ook een politieke unie maken, een confederatie van Nederland en Vlaanderen, om sterker te staan in de E.U. onderandere. Prima initiatief volgens mij.

piraat
8 november 2008, 23:42
welk deel van Nederland is voor jou nog onbekend terrein ? Heel Friesland, als je dat ook bij Nederland rekent (ik wel). En er zijn nog wel meer plaatsen waar ik nooit geweest ben...

piraat
8 november 2008, 23:44
Bij het slapengaan, tel je vaak schaapjes? Of tel je enkel de pootjes die je dan deelt door vier? Ik tel afgehakte hoofden van koningen en aristocraten om met mooie dromen in slaap te vallen :-D

Dronkoers
9 november 2008, 13:29
Wie van deze 2?

MaGNiFiCaT
9 november 2008, 13:39
Je zegt dat je 5 kinderen hebt maar geen enkele keren trouwde.
-Die kinderen waren dus niet gepland?
-Dragen die kinderen dan je naam?
-Zijn ze allemaal van dezelfde moeder?
-Zijn er al kleinkinderen?

MaGNiFiCaT
9 november 2008, 13:40
Hoe reageer je dat je dochter op een mooie dag thuiskomt en haar nieuw lief voorstelt: "papa, dat is Rachid"?

piraat
9 november 2008, 15:22
Je zegt dat je 5 kinderen hebt maar geen enkele keren trouwde.
-Die kinderen waren dus niet gepland?
-Dragen die kinderen dan je naam?
-Zijn ze allemaal van dezelfde moeder?
-Zijn er al kleinkinderen?
Mijn kinderen zijn allemaal met dezelfde vrouw.:-) Het is een gewone familie, behalve dat wij niet voor meneer de burgemeester gepasseerd zijn . Het feit niet getrouwd te zijn belet je helemaal niet hen je naam te geven, noch dat ze van je erven. Kleinkinderen heb ik niet...
Het voordeel als je niet getrouwd bent is dat het niets kost als je uitéén wil, en dat je nooit ofte nimmer voor de schulden van je partner moet opdraaien. Maar als ik nu plotseling schatrijk zou worden, zou ik wel trouwen.:-)

piraat
9 november 2008, 15:31
Hoe reageer je dat je dochter op een mooie dag thuiskomt en haar nieuw lief voorstelt: "papa, dat is Rachid"?
Dat zal van Rachid afhangen . Ik zal hem wel goed in het oog houden...Al bij al gaat mij dat niet speciaal bevallen. Maar met jonge mensen moet je oppassen, hé, een buitensporig negatieve reactie van mijn kant zou wel eens een tegenovergesteld effect kunnen geven van wat ik wil . Eens dat ze 18 zijn doen ze in princiep wat ze willen...
In elk geval, als het écht een slechte numero is, werk ik hem wel buiten, desnoods met geweld. Dat is ook voor "Jan" en " Piet " geldig trouwens.:-)

Nelle
9 november 2008, 16:38
Hoe sta je tegenover drugs?

Nelle
9 november 2008, 16:39
Draag je soms een hoofddeksel? Zo ja, wanneer en welk soort?

Pluche
9 november 2008, 17:14
wat vind je van Helmut Lotti?

circe
9 november 2008, 17:23
Ik bekijk de TV programma's op internet. Mijn vrouw koopt wel eens een gazet ook soms...Vroeger vond ik Humo tof, maar dat is al wel lang geleden:-)
Het is altijd hetzelfde : je weet op voorhand wie gelijk of ongelijk gaat hebben in hun blad. Niks objectief aan.

ongehuwd, vijf kinderen en een eigen vrouw? hoe doe je dat?

Pluche
9 november 2008, 17:24
Wat vind je van Tommeke Boonen?

Txiki
9 november 2008, 19:32
Welk Vlaams volksverhaal zou je "iedereen" aanraden te lezen?

piraat
9 november 2008, 20:56
Wie van deze 2?
Ben jij één van die 2, of zijn dat je dochters ? Als ze 18 zijn, mag je ze beiden opsturen, ik zal ze wat sexuele opvoeding geven dan. Omdat jij het bent ,hé. Beschouw dat maar als een vriendendienst.:-)

piraat
9 november 2008, 20:57
Tijl Uilenspiegel.

piraat
9 november 2008, 20:57
Tijl Uilenspiegel.

piraat
9 november 2008, 20:59
ongehuwd, vijf kinderen en een eigen vrouw? hoe doe je dat?
Gewoon niet naar het gemeentehuis gaan met je vrouw. Samenwonen. En als er een kind komt, erkennen en aangeven op de burgerlijke stand.

piraat
9 november 2008, 21:01
Wat vind je van Tommeke Boonen? Talent genoeg, maar te weinig hersenen.

piraat
9 november 2008, 21:03
Draag je soms een hoofddeksel? Zo ja, wanneer en welk soort? Een pet met oorkleppen. Ik draag die als het erg koud is...

piraat
9 november 2008, 21:05
wat vind je van Helmut Lotti?Mijn ding niet.

piraat
9 november 2008, 21:07
Hoe sta je tegenover drugs? Welke drugs ?

jamás será vencido
9 november 2008, 21:29
Moest er een olifant in het midden van de luchthaven op je afstormen en je had enkel een pak friet en een vulpen in je hand, terwijl er achter jou bomen gepland worden. Wat zou je dan doen?

jamás será vencido
9 november 2008, 21:30
Welke forummer heeft de mooiste avatar (los van de jouwe)?

Steben
9 november 2008, 21:37
Moest er een olifant in het midden van de luchthaven op je afstormen en je had enkel een pak friet en een vulpen in je hand, terwijl er achter jou bomen gepland worden. Wat zou je dan doen?

Mmm, dat moet een kazistische situatie zijn zeg...
Wakker worden?

Steben
9 november 2008, 21:39
Wie van deze 2?

Jammer voor de dames om in zo een debiel kunstwerk te staan.

jamás será vencido
9 november 2008, 21:40
Mmm, dat moet een kazistische situatie zijn zeg...
Wakker worden?

Jij hebt gemakkelijk praten. Jou is zoiets nog nooit overkomen. maar wat voor al die mensen die dat wel al hebben meegemaakt ;-):-)

liberalist_NL
9 november 2008, 23:01
Wat vind je het kutste aan België?

piraat
9 november 2008, 23:28
Moest er een olifant in het midden van de luchthaven op je afstormen en je had enkel een pak friet en een vulpen in je hand, terwijl er achter jou bomen gepland worden. Wat zou je dan doen? Mijn frieten op eten, wie weet zijn het wel m'n laatste.

piraat
9 november 2008, 23:29
Welke forummer heeft de mooiste avatar (los van de jouwe)?
Magnificat :lol:

piraat
9 november 2008, 23:30
Wat vind je het kutste aan België? Het bestaan zelf van dat "land".

piraat
9 november 2008, 23:33
Jij hebt gemakkelijk praten. Jou is zoiets nog nooit overkomen. maar wat voor al die mensen die dat wel al hebben meegemaakt ;-):-)
Mensen zoals jij mischien ?:-) De enige raad die ik voor hen heb : van dealer veranderen. Die vent verkoopt rotzooi.

Nelle
10 november 2008, 09:56
Welke drugs ?

cocaine

piraat
10 november 2008, 10:19
cocaine
Ik heb coke altijd een dure drug voor pretentieuze snobkes gevonden. De goedkope derivaten ervan -crack- zijn nog schadelijker en verslavender , en richtten nog meer kwaad aan . Ik denk dat als je veel geld hebt, coke van goede kwaliteit kunt kopen, en gevolgd word door een dokter, je dat wel lang kunt gebruiken, vooraleer de onvermijdelijke gezondheidsproblemen te krijgen (heel slecht voor de lever onderandere). Maar voor de doorsnee -gebruiker , die versneden rommel pakt, zullen de problemen al veel vlugger beginnen. De helft van de problemen ontstaan uit het feit dat het spul illegaal is, en er mee geknoeid word, maar ik ben in elk geval tegen deze "energie"- verschaffende middelen : de energie die je denkt dat de drug je verschaft lever je namelijk zelf, door roofbouw te plegen op je reserve's. En dat zet je lichaam je betaald, vlugger dan je denkt. Tot slot "smelten" je hersens ervan. Je stompt af, en dit geld eigenlijk voor ale harddrugs : coke, speed, hero...Nog nooit geen enkele junkie gekend dat niet half gaar was, randje debiel .

Nelle
10 november 2008, 10:23
Ik heb coke altijd een dure drug voor pretentieuze snobkes gevonden. De goedkope derivaten ervan -crack- zijn nog schadelijker en verslavender , en richtten nog meer kwaad aan . Ik denk dat als je veel geld hebt, coke van goede kwaliteit kunt kopen, en gevolgd word door een dokter, je dat wel lang kunt gebruiken, vooraleer de onvermijdelijke gezondheidsproblemen te krijgen (heel slecht voor de lever onderandere). Maar voor de doorsnee -gebruiker , die versneden rommel pakt, zullen de problemen al veel vlugger beginnen. De helft van de problemen ontstaan uit het feit dat het spul illegaal is, en er mee geknoeid word, maar ik ben in elk geval tegen deze "energie"- verschaffende middelen : de energie die je denkt dat de drug je verschaft lever je namelijk zelf, door roofbouw te plegen op je reserve's. En dat zet je lichaam je betaald, vlugger dan je denkt. Tot slot "smelten" je hersens ervan. Je stompt af, en dit geld eigenlijk voor ale harddrugs : coke, speed, hero...Nog nooit geen enkele junkie gekend dat niet half gaar was, randje debiel .

:clapping:

Heb je zelf ooit drugs gebruikt (eender welke vorm)?

Pluche
10 november 2008, 10:36
Vertel eens een mop!!!

piraat
10 november 2008, 14:24
:clapping:

Heb je zelf ooit drugs gebruikt (eender welke vorm)?
Tussen mijn 18 en 25 alles wat op de legale en illegale markt te vinden was. Spuiten deed ik echter niet. Vanaf m'n 30 ongeveer rookte ik enkel nog cannabis van tijd , en wat pinten pakken, en nu is het al 10 jaar dat ik volledig clean en droog sta. Gewoon geen zin meer in...zelfs tabak rook ik niet meer.

piraat
10 november 2008, 14:31
Vertel eens een mop!!! Een dokter wandelt over een kerkhof. Plotseling ziet hij een hand uit de grond komen. Stomverbaasd doet hij een stap achteruit en ziet nu ook een halfverrot hoofd tevoorschijn komen. "Dokter, hebt u mischien een middel tegen wormen ?"

piraat
10 november 2008, 16:37
Vertel eens een mop!!!

Een sjeik zoekt zijn lijfarts op : "ik maak me zorgen over één van mijn 72vrouwen " begint hij " Als ik ze s'nachts opzoek, voor mijn vleselijke lusten te bevredigen, schreeuwt ze steeds alsof ze honderd martelingen doorstaan moet !"
"Geen paniek " stelt de geneesheer hem gerust " zolang ze nog brult, en niet koud aanvoelt, vooral niet op letten ".

piraat
10 november 2008, 16:46
Vertel eens een mop!!!

Allochtoon 1 : " ik heb een zwangerschapstest gedaan "
Allochtoon 2 : " waren de vragen moeilijk ?"

piraat
10 november 2008, 16:48
Vertel eens een mop!!!
Marokkaan verdronken in de Schelde ! Hij gooide zijn joint-peuk in het water en ging hem toen uittrappen.

piraat
10 november 2008, 16:54
Vertel eens een mop!!!

Johny stapt op straat, en komt zijn vriend Jeanpol tegen : "ah, JP , hoe is't ? "- "Kan gaan, jong, kan gaan" .-" En Anita, die was toch ziek, hoe zit het daar mee ?" - " Anita gaat langzaam vooruit, ze komt er juist aan. Kijk maar achter je". Johny draait zich om en ziet een begrafenisstoet afkomen.

Txiki
10 november 2008, 20:45
:cheer: gelukkig nieuwjaar Piraat :cheer:

piraat
11 november 2008, 00:15
:cheer: gelukkig nieuwjaar Piraat :cheer:
Goed op tijd ?...

MaGNiFiCaT
11 november 2008, 00:38
Tussen mijn 18 en 25 alles wat op de legale en illegale markt te vinden was. Spuiten deed ik echter niet. Vanaf m'n 30 ongeveer rookte ik enkel nog cannabis van tijd , en wat pinten pakken, en nu is het al 10 jaar dat ik volledig clean en droog sta. Gewoon geen zin meer in...zelfs tabak rook ik niet meer.

Wel sterk dat je uiteindelijk, na zo'n bewogen periode terug clean bent.

Heb je nu nog ongemakkelijkheden door je zwaar verleden? Of vrees je dat die over x-aantal jaren de kop kunnen psteken. Leverproblemen bv?

Wat doe je wanneer je ziet dat je eigen kinderen beginnen experimenteren?

MaGNiFiCaT
11 november 2008, 00:40
Een dokter wandelt over een kerkhof. Plotseling ziet hij een hand uit de grond komen. Stomverbaasd doet hij een stap achteruit en ziet nu ook een halfverrot hoofd tevoorschijn komen. "Dokter, hebt u mischien een middel tegen wormen ?"

:clapping: forumspook!!! :clapping::lol:

Wat is jou laatste wilsbeschikking omtrent jou dood lijk? En waarom?

piraat
11 november 2008, 01:20
Wel sterk dat je uiteindelijk, na zo'n bewogen periode terug clean bent.

Heb je nu nog ongemakkelijkheden door je zwaar verleden? Of vrees je dat die over x-aantal jaren de kop kunnen psteken. Leverproblemen bv?

Wat doe je wanneer je ziet dat je eigen kinderen beginnen experimenteren? Het zou je wel plezier doen mocht ik een heleboel vreselijke "ongemakken " hebben zeker ?:lol: Wel, nietes ! Ik ben kerngezond . Ik geef zelfs bloed aan het rood kruis.:-) En ZO zwaar is mijn verleden niet hoor. Ik was dan ook geen verslaafde. Enkel een feestneus, en nieuwsgierig.
Wat kinderen betreft, en dat geld niet enkel voor die van mij, alles hangt er van af hoe oud ze zijn , wat ze experimenteren, waarom en met wie. In elk geval, als die dat willen doen doen ze het ,hé. Je kan ze moeilijk aan de ketting leggen. Maar ik kan hen wel raad geven natuurlijk, en mij blaaskes wijsmaken , dat gaat ook moeilijk zijn .

piraat
11 november 2008, 01:26
Wat is jou laatste wilsbeschikking omtrent jou dood lijk? En waarom?
Ik laat mijn as uitstrooien in de zee. Waarom ? Mischien komt een deeltje van mijn asse via vis in jouw lichaam terecht, en dan word je daar ziek van :twisted:

MaGNiFiCaT
11 november 2008, 11:25
Ik laat mijn as uitstrooien in de zee. Waarom ? Mischien komt een deeltje van mijn asse via vis in jouw lichaam terecht, en dan word je daar ziek van :twisted:

Laat me het weten eh wanneer je uitgestrooid bent op zee. Dan kom ik nooit meer het zeewater in.:? Doe het nu al niet meer, zó vies!:?

MaGNiFiCaT
11 november 2008, 11:30
1Het zou je wel plezier doen mocht ik een heleboel vreselijke "ongemakken " hebben zeker ?:lol: Wel, nietes ! Ik ben kerngezond . Ik geef zelfs bloed aan het rood kruis.:-) En ZO zwaar is mijn verleden niet hoor. Ik was dan ook geen verslaafde. Enkel een feestneus, en nieuwsgierig.
Wat kinderen betreft, en dat geld niet enkel voor die van mij, alles hangt er van af hoe oud ze zijn , wat ze experimenteren, waarom en met wie. In elk geval, als die dat willen doen doen ze het ,hé. Je kan ze moeilijk aan de ketting leggen. Maar ik kan hen wel raad geven natuurlijk, 2en mij blaaskes wijsmaken , dat gaat ook moeilijk zijn .

1Mij plezieren? Zeg wat denk jij wel? Alleen slechte mensen hebben plezier in andermans miserie. Het laat mij koud of je ongemakken hebt of niet, maar medelijden zou ik nu niet hebben, want je bent er uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor.
En verder: ONKRUID VERGAAT NIET!:twisted:

2:rofl: Ik denk dat de kinderen zich elke dag 'smorgens afvragen: "wat gaan we vandaag papa-forumspook nu weer wijsmaken?":-P
Papa forumspook denkt dat hij zn kinderen doorziet, maar is dit effectief zo???:-)

piraat
11 november 2008, 16:03
1Mij plezieren? Zeg wat denk jij wel? Alleen slechte mensen hebben plezier in andermans miserie. Het laat mij koud of je ongemakken hebt of niet, maar medelijden zou ik nu niet hebben, want je bent er uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor.
En verder: ONKRUID VERGAAT NIET!:twisted:

2:rofl: Ik denk dat de kinderen zich elke dag 'smorgens afvragen: "wat gaan we vandaag papa nu weer wijsmaken?":-P
Papa denkt dat hij zn kinderen doorziet, maar is dit effectief zo???:-)

1/ ik ben geen slechte mens, en toch zou ik gelukkig zijn als morgen heel de Koningsbende plotseling gestorven is:twisted: Maar spijtig genoeg heb je gelijk : onkruid vergaat niet ! Dus die smeerlappen zullen we nog effe moeten uitstaan.
2/ Ja, je denkt maar, hé:-) Ik denk dat jij niets van kinderen afweet. En zeker van de mijne niet...In elk geval, een druggebruiker herken ik van op afstand:-) ik heb daar antennen voor.

piraat
11 november 2008, 16:06
Laat me het weten eh wanneer je uitgestrooid bent op zee. Dan kom ik nooit meer het zeewater in.:? Doe het nu al niet meer, zó vies!:? Hoe moet ik dat doen ? Jou verwittigen als ik dood ben ? Als je wil stuur je mij je privé-adres op, dan vraag ik mijn familie je te verwittigen als ik dood ben :-)

roger verhiest
11 november 2008, 16:33
Mijn kinderen zijn allemaal met dezelfde vrouw.:-) Het is een gewone familie, behalve dat wij niet voor meneer de burgemeester gepasseerd zijn . Het feit niet getrouwd te zijn belet je helemaal niet hen je naam te geven, noch dat ze van je erven. Kleinkinderen heb ik niet...
Het voordeel als je niet getrouwd bent is dat het niets kost als je uitéén wil, en dat je nooit ofte nimmer voor de schulden van je partner moet opdraaien. Maar als ik nu plotseling schatrijk zou worden, zou ik wel trouwen.:-)

Als dat je hoofdbekommernis is om niet "in het priatenhuwelijksbootje" te stappen ben je mis.. Stel dat je partner thuisblijft om voor de kinderen te zorgen en je zou haar verlaten, dan krijgt ze natuurlijk wel een redelijke alimentatie van jou. De juridische ongelijkheid tussen trouwen en niet trouwen is intussen altijd wat "dunner" geworden.. Het enige verschil bij een scheiding is feitelijk dat er veel minder naar de rechtbank gelopen moet worden (alhoewel dat in het geval van een louter "feitelijke" scheiding ook al redelijk weinig is & administratief is er altijd wat geloop zeker bij een verhuizing)...

Dat je zou trouwen bij een plotsklapse verwerving van de ultieme piratenschat (ik neem overigens aan dat je die al hebt in de gedaante van de moeder van je kinderschaar) is feitelijk al een teken dat de materiële zekerheid die je meent te hebben door niet te huwen feitelijk ondergeschikt is aan de afwijzing van een religieus-burgerlijk symbool... zit daar de verhouding met je "andere familieleden" voor iets tussen ?

piraat
11 november 2008, 18:25
Als dat je hoofdbekommernis is om niet "in het priatenhuwelijksbootje" te stappen ben je mis.. Stel dat je partner thuisblijft om voor de kinderen te zorgen en je zou haar verlaten, dan krijgt ze natuurlijk wel een redelijke alimentatie van jou. De juridische ongelijkheid tussen trouwen en niet trouwen is intussen altijd wat "dunner" geworden.. Het enige verschil bij een scheiding is feitelijk dat er veel minder naar de rechtbank gelopen moet worden (alhoewel dat in het geval van een louter "feitelijke" scheiding ook al redelijk weinig is & administratief is er altijd wat geloop zeker bij een verhuizing)...

Dat je zou trouwen bij een plotsklapse verwerving van de ultieme piratenschat (ik neem overigens aan dat je die al hebt in de gedaante van de moeder van je kinderschaar) is feitelijk al een teken dat de materiële zekerheid die je meent te hebben door niet te huwen feitelijk ondergeschikt is aan de afwijzing van een religieus-burgerlijk symbool... zit daar de verhouding met je "andere familieleden" voor iets tussen ?

De meeste mensen in mijn familie zijn gescheiden , hertrouwd, opnieuw gescheiden, altijd veel paperassen, kosten, zever, tijdverlies ...toen ik met mijn vrouw ging samenwonen dacht ik van " daar doe ik niet aan mee" . Als het niet meer gaat, tchao, amen en uit. Niks papieren, niks advokaten enz . Uiteindelijk zijn we na 25 jaar nog steeds tezamen, de grootouders uitgezonderd het familie-record. En niet getrouwd. Voor mij kan het best zo blijven, en voor m'n vrouw maakt het ook niets uit .
En als ik financiel een fout maak, kan men mijn vrouw niet lastig vallen. Tot slot klopt het wel dat ik van al die " religieus-burgerlijke symbolen " niet veel moet hebben. D**r moet ik dus ook niet voor trouwen. Maar zoals ik zei, moest ik plotseling schatrijk worden, zou ik het wel doen. Een mega-feest, juist voor de lol. En dat er voor de erfenis geen speld tussen te krijgen is.

liberalist_NL
11 november 2008, 18:34
Zou je dit een leuke avatar vinden? :-)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0d/GuineaPirate.png
Arrrrrrrrg! :-D

piraat
11 november 2008, 18:53
Zou je dit een leuke avatar vinden? :-)

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/0/0d/GuineaPirate.png
Arrrrrrrrg! :-D

Ik hou niet zo van Ollandse piraten.:-) Maar bij jou zou die kop dus wel passen.

Txiki
12 november 2008, 20:06
Heb je zo'n plaatsje waar je je "vrij" voelt? Ik bedoel: een specifieke locatie waar je rustig wordt en graag in gedachten alleen bent?

piraat
13 november 2008, 00:50
Heb je zo'n plaatsje waar je je "vrij" voelt? Ik bedoel: een specifieke locatie waar je rustig wordt en graag in gedachten alleen bent?
Verlaten kustgebied, buiten het toeristisch seizoen. s' Nachts, naast een houtvuur...Geen muziek, geen huizen in de buurt, geen geluid van auto's. Geen wekker, en geen datum om naar huis te gaan.

largo_w
13 november 2008, 15:34
Ik drink al lang geen alcohol meer,

kan veel uitleggen natuurlijk...:?

Piraat, waarom noem jij jezelf "Piraat"?

filosoof
13 november 2008, 17:56
http://forum.politics.be/member.php?u=6911

piraat
13 november 2008, 19:39

Piraat, waarom noem jij jezelf "Piraat"? ik vind piraten toffe gasten :-) En gij, waarom Largo Winch ?

piraat
13 november 2008, 19:40

Piraat, waarom noem jij jezelf "Piraat"? en wat kan wat uitleggen ?

piraat
13 november 2008, 19:41
http://forum.politics.be/member.php?u=6911 Een vriend van jou ? Wat doet die mens in MIJN topic ?:-)

MaGNiFiCaT
13 november 2008, 19:59
ik vind piraten toffe gasten :-) En gij, waarom Largo Winch ?

Maar zijn de piraten niet allanggeleden opgevreten door de wormen en de maden? Iiiieeeuuuwwww!!!!!:x En jij wilt je daarmee vergelijken?:?:roll:

Piraten zijn doorheen de hele geschiedenis als losers eruitgekomen.:|

filosoof
13 november 2008, 20:17
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/04/FSM_Pirates.png/250px-FSM_Pirates.png
De corelatie tussen de opwarming der aarde en het aantal piraten, wetenschappelijk vastgesteld door Bobby Henderson, professor in pastafarisme aan de FSM University (http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster#Pirates_and_global_warmin g)

piraat
13 november 2008, 22:42
Maar zijn de piraten niet allanggeleden opgevreten door de wormen en de maden? Iiiieeeuuuwwww!!!!!:x En jij wilt je daarmee vergelijken?:?:roll:

Piraten zijn doorheen de hele geschiedenis als losers eruitgekomen.:|
Uw griezelkoningin zit vol maden en wormen :lol: En Albert den Biberraar gaat binnenkort ook het loodje leggen. Suspens !! Gaat hij ook, net zoals Fabiola, een zombie worden, een levende dode ?:lol:
Wat de piraten betreft, die zijn van alle tijden, en ook vandaag zijn er nog springlevende.

piraat
13 november 2008, 22:48
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/0/04/FSM_Pirates.png/250px-FSM_Pirates.png
De corelatie tussen de opwarming der aarde en het aantal piraten, wetenschappelijk vastgesteld door Bobby Henderson, professor in pastafarisme aan de FSM University (http://en.wikipedia.org/wiki/Flying_Spaghetti_Monster#Pirates_and_global_warmin g)

Je vergist je, ik ben Captain Mosey niet.

piraat
13 november 2008, 22:50
http://forum.politics.be/member.php?u=6911
zeg eens, filosoof, jij bent de nieuwe forummer van de week toch ?

largo_w
13 november 2008, 23:12
ik vind piraten toffe gasten :-) En gij, waarom Largo Winch ?

Mijn nick is helemaal niet largo winch :? da's een stripfiguur... ik ben geen stripfiguur.;-)

largo_w
13 november 2008, 23:12
en wat kan wat uitleggen ?

die...euhm...gaten in uw verstand ;-)

piraat
13 november 2008, 23:22
Mijn nick is helemaal niet largo winch :? da's een stripfiguur... ik ben geen stripfiguur.;-) Nee, zelfs dat ben je niet :lol:

MaGNiFiCaT
13 november 2008, 23:25
zeg eens, filosoof, jij bent de nieuwe forummer van de week toch ?

Zeg forumspook, jou week is toch afgelopen?

MaGNiFiCaT
13 november 2008, 23:27
Uw griezelkoningin zit vol maden en wormen :lol: En Albert den Biberraar gaat binnenkort ook het loodje leggen. Suspens !! Gaat hij ook, net zoals Fabiola, een zombie worden, een levende dode ?:lol:
Wat de piraten betreft, die zijn van alle tijden, en ook vandaag zijn er nog springlevende.

Hoe kom je er toch altijd bij dat HMKF overleden zou zijn?:?

En jij met je zombie's altijd. Heb jij zo'n kinderlijke fantasie?:-o

piraat
13 november 2008, 23:27
die...euhm...gaten in uw verstand ;-) Pas jij maar op je eigen gaten, daar komt nogal veel gelul uit :-)

piraat
13 november 2008, 23:31
Zeg forumspook, jou week is toch afgelopen?
Spook ?! Zie eens naar je avatar, mens ! D**r staat een spook op ! Een monsterachtig spook dan nog wel, een echte remedie tegen de liefde !:lol: Geen wonder dat Boudewijn homo was !:lol:
Mijn week is gedaan ? Wat kom je dan nog zagen ? Kan je me niet missen ?

piraat
13 november 2008, 23:35
Hoe kom je er toch altijd bij dat HMKF overleden zou zijn?:?

En jij met je zombie's altijd. Heb jij zo'n kinderlijke fantasie?:-o HMKF ? Wat is dat voor een beest ?
En die zombie's ? Ik kan het niet helpen, elke keer als ik jouw afgrijselijk avatar zie, kan ik me niks anders voorstellen als een halfverrot levend lijk ...

MaGNiFiCaT
13 november 2008, 23:39
Spook ?! Zie eens naar je avatar, mens ! D**r staat een spook op ! Een monsterachtig spook dan nog wel, een echte remedie tegen de liefde !:lol: Geen wonder dat Boudewijn homo was !:lol:
Mijn week is gedaan ? Wat kom je dan nog zagen ? Kan je me niet missen ?

Ik hoop echt dat je aan het lullen bent, want het is echt zielig, treurig, hetgeen je te berde brengt........:-(

piraat
13 november 2008, 23:43
Ik hoop echt dat je aan het lullen bent, want het is echt zielig, treurig, hetgeen je te berde brengt........:-(
Allee, sebiet gaan we nog bleitten, zie :twisted:

MaGNiFiCaT
13 november 2008, 23:50
Allee, sebiet gaan we nog bleitten, zie :twisted:

Om jou?8O Nee hoor, ik verdoe er mn tijd niet aan.:lol:

piraat
13 november 2008, 23:58
Om jou?8O Nee hoor, ik verdoe er mn tijd niet aan.:lol:
JIJ verdoet je tijd niet aan mij ?:lol: Ik dacht eerder dat je niet meer zonder me kon . Ik ben Forummer- van -de- week af , hoor :-)

filosoof
14 november 2008, 00:08
HMKF ? Wat is dat voor een beest ?
En die zombie's ? Ik kan het niet helpen, elke keer als ik jouw afgrijselijk avatar zie, kan ik me niks anders voorstellen als een halfverrot levend lijk ...

Ja, ik trek toch veel op mijn avatar, nu je het zegt . Bijna geen haar, zeer mager gezicht. Ogen diep in hun kassen, dikwijls een brede grijns...:-):twisted:

piraat
14 november 2008, 00:24
:twisted:
Waarom die sadistische smiley ? Mijn doodskop is toch veel mooier als Fabiola zeker ? Trouwens, moet jij niet op je eigen topic zitten ? Jij bent toch de nieuwe forummer van de week ?

largo_w
14 november 2008, 08:37
Nee, zelfs dat ben je niet :lol:

:magniet: ik ben wel een forumnick...

en heb gisteren zelf al een titel gekregen op dit forum van pelgrim!
http://forum.politics.be/showpost.php?p=3801084&postcount=40834

largo_w
14 november 2008, 08:37
Pas jij maar op je eigen gaten, daar komt nogal veel gelul uit :-)

:magniet: ik ben hier niet aan het zingen hoor...

piraat
14 november 2008, 09:36
:magniet: ik ben hier niet aan het zingen hoor...

nee, je bent aan het ZAGEN ! :evil: Zoals gewoonlijk.
En zing maar niet, het regent al genoeg in Belgium.

De rechtvaardige rechter
14 november 2008, 22:18
Naar wie kijk je op in de geschiedenis.

piraat
14 november 2008, 23:08
Naar wie kijk je op in de geschiedenis.
Welke persoon , of welk soort mensen ?