PDA

View Full Version : Mensenrechten in Turkije?


Appa
10 november 2008, 13:31
Een Turkse huis-aan-huisbezorger van warme maaltijden heeft zijn avances aan een jong meisje met het leven bekocht.


Een menigte van ongevaar 50 uitzinnige mannen heeft de koerier in Istanboel doodgeslagen. De woedende mannen waren ervan overtuigd dat de man een jong meisje onzedelijke voorstellen had gedaan. Dat meldt de Turkse zender NTV maandag.

Mototochtje
De man bezorgde in de wijk Sisli maaltijden aan huis. Een jong meisje had geklaagd dat ze door een man op een motor was uitgenodigd voor een tochtje.

Politie bekogeld
De politie probeerde de mand uit de handen van de menigte te redden maar werd zelf met stenen bekogeld. Het slachtoffer bezweek in het ziekenhuis.

Opnieuw krijgen we hier het zoveelste bewijs voorgeschoteld dat Turkije nooit deel zal uitmaken van Europa, ze slaan daar de mensen dood zonder énige vorm van proces, ronduit walgelijk!!

D'ARTOIS
10 november 2008, 13:44
Je moet zelf weten dat het onderwerp "vrouw" in Islamitische landen VOLLEDIG onbespreekbaar is. Politiek daaromtrent al helemaal. Ik ken de omstandigheden niet en ga ook niet "speculeren" waarom de mensen meteen "uitzinnig"werden.

Mahalingam
10 november 2008, 18:55
Ik poneer hetvolgende:
"Hoe meer frustraties er in de mensen zitten, hoe vatbaarder ze zijn voor massa-hysterie."
Voor veel europese landen is de multikul een grote en grotere bron van frustratie aan het worden. Men ziet geen verbetering: men moet met de gevolgen leren leven.
In Nederland zie je dit aan de steeds toenemende gekte als er weer eens gevoetbalt moet worden.
Of neem Pakistan, het grootste Religie-Gekkenhuis ter wereld:
In Pakistan werd een moeder in burka tijdens het boodschappen doen onwel en rolde van een trap. Haar dochterje vluchtte in verwarring. Alleen dolend over straat riep iemand: "een onecht kind". De menigte stenigde haar. En alle deelnemers waren heel blij dat ze Allah's wil ten uitvoer konden brengen.

En om dichter vandaag bij huis te bllijven:
Bekijk het volgende flimpje:
http://www.youtube.com/watch?v=2zWP44fyRVU
Zonder geluid zou het in Pakistan, in Iran of in China kunnen zijn.
De menigte vindt in haar midden een paar vreemde eenden. Collectief gaan ze hun burgerlijke moed en goedwillendheid demonstreren.
De ordedienst voert de mensen geboeid af over het voetbalveld naar een onbekend lot terwijl de menigte uitzinnig zijn vreugde over deze uitdrijving uitschreeuwt. Zet het geluid aan en je hoort dat dit in Duitsland gebeurde. De deelnemers zullen vast wel zo trots op hun daad zijn als een aap met 7 lullen.

D'ARTOIS
10 november 2008, 20:43
@Mahalingham - Dat van die voetballers zie als "Brood en Spelen" in het circus Maximus.
Een verveelde, afgestompte groep "Head Count" - misschien dat dat de juiste typering is.
Ik ben een keer naar zo'n internationale wedstrijd geweest omdat ik moest.

Dat van die Pakistani en dat kind - ik weet niet hoe ik dat moet inschalen. Daarom is het belangrijk de Islam niet uit te roeien maar stomweg te negeren. Doe alsof het niet bestaat en geen religieuze discussies.
Dito plus ster voor zgn christenen (waar komt dat rot woord vandaan?")