PDA

View Full Version : Zou het kunnen...


Jazeker
14 november 2008, 21:18
... dat een oude bekende terug is?

http://forum.politics.be/member.php?u=13580


If so, :cheer:

Lamme Goedzak
14 november 2008, 21:25
Alles kan! Maar 1 ding is zeker: man, wat een lelijke avatar heeft ie!!!

(Edoch, de manier waarop hij de Nederlands taal aanwendt kan me bekoren. Hij heeft tot nu toe slecht 1 post, maar hij schiet wel raak. Dat wel.)

Jazeker
14 november 2008, 21:32
Toen ik dit de openingspost schreef had hij nog geen berichten geschreven. Maar na het lezen van die ene post, ben ik al 99% zeker dat het onze oude vriend is.

Na 1000 nieuw aangespoelde trollen, de terugkeer van toch maar 1 serieuze debater. 1 zwaluw maakt de lente niet, maar het is heugelijk nieuws.

largo_w
14 november 2008, 21:34
rob roy?
nog één???8O

van Maerlant
14 november 2008, 21:48
Allez, er is nog hoop voor politics.

LastMohican
14 november 2008, 21:55
euh..

Pietje
14 november 2008, 21:57
rob roy?
nog één???8O

nickname number 5. Die mens maakt dus een serieuze identiteitscrisis door.

Jazeker
14 november 2008, 22:29
nickname number 5. Die mens maakt dus een serieuze identiteitscrisis door.

Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.

From_Vlaanderen
14 november 2008, 22:30
Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.

:rofl:
Teelbalkanker :twisted::twisted:.;-)

Pietje
14 november 2008, 22:38
Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.

Vijf nicknames nodig hebben om "zijn ei" te leggen, getuigt niet echt van een standvastige persoonlijkheid.

Graziëlla
14 november 2008, 22:39
Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.


Dat vind ik heel goed gezegd.Tegenwoordig verklaart men de ander gewoon gek of dom of simpel gewoon omdat hij een andere mening heeft.

Jazeker
14 november 2008, 22:49
Dat vind ik heel goed gezegd.Tegenwoordig verklaart men de ander gewoon gek of dom of simpel gewoon omdat hij een andere mening heeft.

Vijf nicknames nodig hebben om "zijn ei" te leggen, getuigt niet echt van een standvastige persoonlijkheid.

Het kan verkeren...

pintjeeuh
14 november 2008, 23:17
weet niet wie dat is, maar ik hoop dat de negerin gelijk heeft!
:cheer:

piraat
14 november 2008, 23:25
nickname number 5. Die mens maakt dus een serieuze identiteitscrisis door. Hoor wie spreekt ? De man die Zappa zijn portret gebruikt om zichzelf voor te stellen ?:lol: Van een identiteitscrisis gesproken ...

Graziëlla
14 november 2008, 23:30
weet niet wie dat is, maar ik hoop dat de negerin gelijk heeft!
:cheer:

foei dat is discriminerend, pintjeuuuuh, tegenwoordig mag men de term negerin niet meer hanteren.

Patsy Stone
14 november 2008, 23:32
Hoor wie spreekt ? De man die Zappa zijn portret gebruikt om zichzelf voor te stellen ?:lol: Van een identiteitscrisis gesproken ...

Over nicknames gesproken... Aan de hoeveelste ben jij eigenlijk ondertussen? We herinneren ons allemaal de bijzonder eloquente Carlgustaaf en natuurlijk de ongeëvenaarde Forumspook. Maar naast die twee en je huidige naam 'Piraat' zijn er ongetwijfeld nog een heleboel geweest. Op welke alias uit je collectie kijk je met speciale trots terug?

pintjeeuh
14 november 2008, 23:36
foei dat is discriminerend, pintjeuuuuh, tegenwoordig mag men de term negerin niet meer hanteren.

Waarom niet? een stoel noemt toch ook een stoel?
En de tafel begint toch ook niet te roepen dat ik niet mag zeggen dat die naast hem een stoel is?

piraat
14 november 2008, 23:39
Over nicknames gesproken... Aan de hoeveelste ben jij eigenlijk ondertussen? We herinneren ons allemaal de bijzonder eloquente Carlgustaaf en natuurlijk de ongeëvenaarde Forumspook. Maar naast die twee en je huidige naam 'Piraat' zijn er ongetwijfeld nog een heleboel geweest. Op welke alias uit je collectie kijk je met speciale trots terug?
Ik heb geen idee waar jij het over hebt, "dame " :-) Je vriend " Zappa " zou weer direct met mentale ziektes beginnen schermen moest je hem zo aanspreken, denk ik, maar zo ben ik niet :-) ik zeg enkel : Bewijzen ? Zoniet, kruip dan maar de boom in :-)

Graziëlla
14 november 2008, 23:41
Waarom niet? een stoel noemt toch ook een stoel?
En de tafel begint toch ook niet te roepen dat ik niet mag zeggen dat die naast hem een stoel is?


Je moet de zaken nu niet gaan banaliseren.
De connotatie van de term negerin is denigrerend en zelfs discriminerend.
Dat zegt toch mijn kleindochter. Toen ik het woordje neger gebruikte wist ze mij een hele reke te zeggen. Maar ik ga er vanuit dat mijn kleindochter gelijk heeft, het is zij die tenslotte verder studeert. Toen ik haar leeftijd was stond ik al te kuisen.

Patsy Stone
14 november 2008, 23:41
Ik heb geen idee waar jij het over hebt

Echt niet? :lol:

AdrianHealey
14 november 2008, 23:44
Van wie is Patsy eigenlijk een dubbelnick?

piraat
15 november 2008, 00:22
Echt niet? :lol:
Nee, echt niet . Daarentegen, ik ben zeker dat jij de dubbelnick bent van (...vullen jullie maar in wat jullie willen ). Je hebt er helemaal de stijl van, zoiets kan je niet verstoppen, jij bent aangekomen toen zij net weg was enz enz.:-)
Wat een domme praatjes Patsy Stoned...:lol:

moser
15 november 2008, 01:09
Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.
:rofl: :lolabove:

Laat me nu eerlijk zijn... Ik kan het goed vinden met vele linksen hier, maar dat is dan doorgaans omdat ze het debat willen aangaan en soms overeenkomsten willen zoeken. Mensen die meteen met Hitler komen aandraven of voor de tientriljoenste keer copy/paste's plaatsen van Blokwatch (dat nochtans al jaren dood is) met op zijn minst bedenkelijke inhoud of die aan het Gilles de La Tourette syndroom lijden, die hebben er bij mij meteen gelegen.

Boadicea
15 november 2008, 01:36
Als ik iemand niet verdenk van labiele neigingen dan is het hem wel. En dan moet je nog rekenen dat ik niet 100% akkoord ben met zijn gedachtengoed. Mor soit... ik ben dan ook verdraagzaam en niet meteen smijten met mentale ziektes als iemand mijn mening niet deelt.

Ben ik het mee eens. Tegenwoordig is het blijkbaar een mode om iemand waar je het niet mee eens bent, meteen een geestesziekte te willen aanpraten. Sommige forummers moeten mij trouwens hun diploma van psychiater nog laten zien.;-)

Jazeker
15 november 2008, 11:12
:rofl: :lolabove:

Ah, Moser kent dus het verschil niet tussen van mening verschillen en ongeremd zitten schelden en vuilbekken. Ik dacht het reeds. Het verklaart veel...

HAMC
15 november 2008, 11:38
Je moet de zaken nu niet gaan banaliseren.
De connotatie van de term negerin is denigrerend en zelfs discriminerend.
Dat zegt toch mijn kleindochter. Toen ik het woordje neger gebruikte wist ze mij een hele reke te zeggen. Maar ik ga er vanuit dat mijn kleindochter gelijk heeft, het is zij die tenslotte verder studeert. Toen ik haar leeftijd was stond ik al te kuisen.

Als je een zieke geest hebt misschien ja.

moser
15 november 2008, 12:07
Ah, Moser kent dus het verschil niet tussen van mening verschillen en ongeremd zitten schelden en vuilbekken. Ik dacht het reeds. Het verklaart veel... Zelden zo iemand zien huichelen als jij. Beweren dat jij nooit zou smijten met mentale ziektes naar medeforummers, terwijl jij net degene bent die anderen forummers met het Gilles de la Tourette syndroom (sic) labelt omdat je haar niet aankan in een discussie. Neem jij eigenlijk nog jezelf serieus? :p

Jazeker
15 november 2008, 12:22
Zelden zo iemand zien huichelen als jij. Beweren dat jij nooit zou smijten met mentale ziektes naar medeforummers, terwijl jij net degene bent die anderen forummers met het Gilles de la Tourette syndroom (sic) labelt omdat je haar niet aankan in een discussie. Neem jij eigenlijk nog jezelf serieus? :p

Ja hoor. Doeg doeg!