thePiano
5 april 2004, 11:34
Bestel een Pizza in 2015...
Telefoniste : "Pizza Hut, goede middag."
Klant: "Goede middag, ik wil bij U bestellen."
Telefoniste : "Mag ik uw Rijksregister nummer, meneer?"
Klant: "Mijn Rijksregister nummer is de 222 0033653 52"
Telefoniste : "Dank U meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is wel Haachtse straat 256 , en uw telefoonnummer 02-258 54 22. Uw telefoon op uw werk bij Dexia is de 02-258 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke locatie belt U ons?"
Klant : "Euh.... ik ben thuis. Vanwaar haalt u al deze info over mij?"
Telefoniste :"Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer."
Klant : (zucht hier diep) "Goed dan! Mag ik dan twee pizzas met vlees..."
Telefoniste : "Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer"
Klant : "Hoezo?"
Telefoniste : "U lijdt volgens uw medisch dossier, aan hoge bloeddruk en u hebt een te hoog cholesterolgehalte in uw bloed. uw ziekteverzekering weigert de gevolgen van een zo schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van problemen".
Klant : "Oei! Wat suggereert u anders?"
Telefoniste :"Waarom zou u onze Pizza met yoghurt en soja niet uitproberen. U zult dat ongetwijfeld heel lekker vinden."
Klant : "Waarom denkt u dat ik die pizza zal lusten?"
Telefoniste : "U hebt onlangs het boek "Lekkere recepten met soja" in de lokale bibliotheek uitgeleend".
Klant : "Okee. Graag twee grote. Hoeveel moet ik u?"
Telefoniste : "Dit lijkt me voldoende voor u, uw vrouw en uw vier kinderen. Het kost EUR 39.99"
Klant : "Ik geef u het nummer van mijn kredietkaart."
Telefoniste : "Sorry, meneer, maar u hebt al uw maandelijks toegelaten bedrag overschreden. U zal ons in cash moeten betalen."
Klant : "Ik haal vlug cash uit de muur voor dat uw verdeler langs komt"
Telefoniste : "Dat zal ook niet gaan, omdat er niets meer op uw bankrekening staat."
Klant : "Dat is uw zaak niet. Stuur maar die pizzas hierheen. ik zal wel cash hebben. Hoelang duurt het tot ik ze krijg?"
Telefoniste : "We hebben voor het ogenblik wat vertraging, meneer. U krijgt de pizza's over 3/4 uur bij u thuis geleverd. Ben u gehaast, kunt u ze hier komen afhalen nadat u cash bent gaan halen, maar pizza's per motor vervoeren is op z'n minst acrobatisch."
Klant : "Hoe weet u in godsnaam dat ik een motor heb?"
Telefoniste : "Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen aangeslagen werd. Maar uw Harley is betaald, en ik veronderstel dat u die zou gebruiken."
Klant : "@#%/$@&?#!"
Telefoniste : "Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer, want u bent reeds op 18 juli 2006 veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdiender."
Klant : "(Sprakeloos)"
Telefoniste : "Iets anders meneer?"
Klant : "Neen, dank u.. Toch wel, vergeet niet om mij ook de twee liter Cola gratis te leveren zoals het op uw advertentie staat.
Telefoniste : "Sorry, maar een uitsluitingsclausule in onze publiciteit verbiedt ons om gratis dranken die suiker bevatten aan diabetici voor te stellen, laat staan te geven."
Telefoniste : "Pizza Hut, goede middag."
Klant: "Goede middag, ik wil bij U bestellen."
Telefoniste : "Mag ik uw Rijksregister nummer, meneer?"
Klant: "Mijn Rijksregister nummer is de 222 0033653 52"
Telefoniste : "Dank U meneer Jan Vandenbroecke. Uw adres is wel Haachtse straat 256 , en uw telefoonnummer 02-258 54 22. Uw telefoon op uw werk bij Dexia is de 02-258 89 65 en uw GSM 0475-65 25 32. Vanuit welke locatie belt U ons?"
Klant : "Euh.... ik ben thuis. Vanwaar haalt u al deze info over mij?"
Telefoniste :"Wij zijn op Het Systeem aangesloten, meneer."
Klant : (zucht hier diep) "Goed dan! Mag ik dan twee pizzas met vlees..."
Telefoniste : "Ik denk niet dat dit een goed idee is, meneer"
Klant : "Hoezo?"
Telefoniste : "U lijdt volgens uw medisch dossier, aan hoge bloeddruk en u hebt een te hoog cholesterolgehalte in uw bloed. uw ziekteverzekering weigert de gevolgen van een zo schadelijk eetgedrag te vergoeden in geval van problemen".
Klant : "Oei! Wat suggereert u anders?"
Telefoniste :"Waarom zou u onze Pizza met yoghurt en soja niet uitproberen. U zult dat ongetwijfeld heel lekker vinden."
Klant : "Waarom denkt u dat ik die pizza zal lusten?"
Telefoniste : "U hebt onlangs het boek "Lekkere recepten met soja" in de lokale bibliotheek uitgeleend".
Klant : "Okee. Graag twee grote. Hoeveel moet ik u?"
Telefoniste : "Dit lijkt me voldoende voor u, uw vrouw en uw vier kinderen. Het kost EUR 39.99"
Klant : "Ik geef u het nummer van mijn kredietkaart."
Telefoniste : "Sorry, meneer, maar u hebt al uw maandelijks toegelaten bedrag overschreden. U zal ons in cash moeten betalen."
Klant : "Ik haal vlug cash uit de muur voor dat uw verdeler langs komt"
Telefoniste : "Dat zal ook niet gaan, omdat er niets meer op uw bankrekening staat."
Klant : "Dat is uw zaak niet. Stuur maar die pizzas hierheen. ik zal wel cash hebben. Hoelang duurt het tot ik ze krijg?"
Telefoniste : "We hebben voor het ogenblik wat vertraging, meneer. U krijgt de pizza's over 3/4 uur bij u thuis geleverd. Ben u gehaast, kunt u ze hier komen afhalen nadat u cash bent gaan halen, maar pizza's per motor vervoeren is op z'n minst acrobatisch."
Klant : "Hoe weet u in godsnaam dat ik een motor heb?"
Telefoniste : "Ik lees hier dat u uw afbetalingen van uw auto niet meer hebt kunnen doorbetalen en dat uw wagen aangeslagen werd. Maar uw Harley is betaald, en ik veronderstel dat u die zou gebruiken."
Klant : "@#%/$@&?#!"
Telefoniste : "Mag ik U verzoeken om beleefd te blijven, meneer, want u bent reeds op 18 juli 2006 veroordeeld geweest wegens belediging van een wetsdiender."
Klant : "(Sprakeloos)"
Telefoniste : "Iets anders meneer?"
Klant : "Neen, dank u.. Toch wel, vergeet niet om mij ook de twee liter Cola gratis te leveren zoals het op uw advertentie staat.
Telefoniste : "Sorry, maar een uitsluitingsclausule in onze publiciteit verbiedt ons om gratis dranken die suiker bevatten aan diabetici voor te stellen, laat staan te geven."