PDA

View Full Version : cola zero...


largo_w
26 november 2008, 12:40
coca cola zero...

Bent u een cola drinker? Bent u al overgeschakeld? Of bent u de eeuwige coca cola light drinker? Of moet u die niet suiker rommel niet hebben? Bent u een man of een vrouw?

Wat vind u van de nieuwe "double O zeven"? nl. "zero zero zeven"?

Goeie of slechte zet van coca cola? Is dit namaak van pepsi wiens light al sinds jaar en dag naar gewone pepsi proeft? (fout?)...

enfin deze draad over coca cola zero... great taste no sugar.

Zou ik niet bellen naar coca cola om geld te vragen? dit is gewoon reclame 8O

Nelle
26 november 2008, 12:45
cola is de vijand

ZERO
26 november 2008, 12:46
Cola Zero is toch gewoon cola light gestoken in een mannelijk stoer zwart jastje met een Hard, Scherp font. Want een echte vent wil toch niet gezien worden met een zilverkleurig blikje vol bloemen, shoppingbags en waarop dan nog eens "light" staat(maar kalorieën wil hij natuurlijk wel kwijt dus Rode Cola gaat ook weer niet).

Dronkoers
26 november 2008, 12:46
coca cola zero...

Bent u een cola drinker?
Nee
Bent u al overgeschakeld?
Nee
Of bent u de eeuwige coca cola light drinker?
Nee
Of moet u die niet suiker rommel niet hebben?
Misschien bij rommel"whisky" of rommer"rum"
Bent u een man of een vrouw?
Daar bestaat al een draad van :-P

Wat vind u van de nieuwe "double O zeven"? nl. "zero zero zeven"?
Ik kijk nie naar films
Goeie of slechte zet van coca cola?
Geen idee
Is dit namaak van pepsi wiens light al sinds jaar en dag naar gewone pepsi proeft? (fout?)...
Cola is cola
enfin deze draad over coca cola zero... great taste no sugar.

Shit seg, en dat zegt em dan op het einde :?
Zou ik niet bellen naar coca cola om geld te vragen? dit is gewoon reclame 8O

Zet die vuile kapitalisten maar eens goed af ;-)

largo_w
26 november 2008, 12:48
Cola Zero is toch gewoon cola light gestoken in een mannelijk stoer zwart jastje met een Hard, Scherp font. Want een echte vent wil toch niet gezien worden met een zilverkleurig blikje vol bloemen, shoppingbags en waarop dan nog eens "light" staat(maar kalorieën wil hij natuurlijk wel kwijt dus Rode Cola gaat ook weer niet).

euhm nee :?
Coca cola light heeft een heel andere smaak dan coca cola zero :-o...
Ik denk inderdaad dat het gemaakt is voor mannen daarentegen.

largo_w
26 november 2008, 12:51
Zet die vuile kapitalisten maar eens goed af ;-)

bwak...kapitalisten 8O

;-)

kga nekeer bellen "hey ik post anoniem op een forum over jullie drank krijg ik aub 100€ want face it da's gewoon reclame voor jullie levensgevaarlijke afval...al die mensen die daarover gaan lezen en zo...":lol:

largo_w
26 november 2008, 12:51
cola is de vijand

en coca?

ZERO
26 november 2008, 12:51
euhm nee :?
Coca cola light heeft een heel andere smaak dan coca cola zero :-o...
Ik denk inderdaad dat het gemaakt is voor mannen daarentegen.

ik smaak er geen verschil tussen.

BigF
26 november 2008, 12:53
Cola Zero is toch gewoon cola light gestoken in een mannelijk stoer zwart jastje met een Hard, Scherp font. Want een echte vent wil toch niet gezien worden met een zilverkleurig blikje vol bloemen, shoppingbags en waarop dan nog eens "light" staat(maar kalorieën wil hij natuurlijk wel kwijt dus Rode Cola gaat ook weer niet).
Dat is idd zo.

Cola Zero is op de markt gekomen om ook het mannelijke deel van de bevolking aan de Light-hysterie te kunnen laten deelnemen.

Bovendien smaakt zowel de Light als de Zero echt als shit.
Geef toe, dat is toch echt niet te zuipen? Ik ken medicatie die lekkerder is.

Das tegenwoordig met vele light-producten het geval. De smaak lijkt niet belangrijk meer. Als het maar light is verkoopt het.

Nelle
26 november 2008, 12:53
en coca?

dat komt vooral uit zuid-amerika. Eerlijk gezegd op zo'n 5000 m hoog kan een coca-thee wel smaken tegen de hoofdpijn en duizeligheid en te weinig zuurstof enzo...

largo_w
26 november 2008, 12:54
ik smaak er geen verschil tussen.

geef ze mij alle twee in een glas ik haal er u met 90% zekerheid de light uit!

largo_w
26 november 2008, 12:54
dat komt vooral uit zuid-amerika. Eerlijk gezegd op zo'n 5000 m hoog kan een coca-thee wel smaken tegen de hoofdpijn en duizeligheid en te weinig zuurstof enzo...

schijnt leuk te zijn om op te kauwen zoald die mannen dat daar doen...
uw tong gaat er heel lam van worden :-D

Johnny Blaze
26 november 2008, 12:54
:cheer: bacardi cola :cheer:

Nelle
26 november 2008, 12:55
schijnt leuk te zijn om op te kauwen zoald die mannen dat daar doen...
uw tong gaat er heel lam van worden :-D

heb dat gedaan daar op gekauwd maar eerlijk gezegd ge krijgt er maagkrampen van als je dat te veel doet ;-) Maar het helpt echt wel tegen de hoogte ;-)

largo_w
26 november 2008, 12:56
Dat is idd zo.
misschien ook...
Cola Zero is op de markt gekomen om ook het mannelijke deel van de bevolking aan de Light-hysterie te kunnen laten deelnemen.
mja misschien moeten we dat es hé :?
Bovendien smaakt zowel de Light als de Zero echt als shit.
Geef toe, dat is toch echt niet te zuipen? Ik ken medicatie die lekkerder is.
Coca-Cola is uitgevonden in 1886 door de apotheker John Pemberton, die het drankje als een medicijn en genotsmiddel ontwikkelde tegen onder andere hoofdpijn en vermoeidheid.
wiki
Das tegenwoordig met vele light-producten het geval. De smaak lijkt niet belangrijk meer. Als het maar light is verkoopt het.
das nie waar ik proef geen verschil tussen de zero en de gewone wel tussen de zero/gewone en de light...

exodus
26 november 2008, 12:57
Er zit aspartaam in net zoals in Cola Light (of alle produkten zonder suiker) en dat is puur vergif. Ik drink het nooit.

ZERO
26 november 2008, 12:59
geef ze mij alle twee in een glas ik haal er u met 90% zekerheid de light uit!

In blinde testen(bij gewone gesuikerde cola) wint Pepsi,
in niet-blinde tests wint Coca-Cola.
Dat was trouwens de reden waarom men NewCoke op de markt,
met als resultaat dat ze in blinde testen alles wonnen, maar niks meer in niet-blinde testen.
Als jij Light van Zero (blind uiteraard) kan onderscheiden lijkt mij dat dus heel sterk.

largo_w
26 november 2008, 13:00
Er zit aspartaam in net zoals in Cola Light (of alle produkten zonder suiker) en dat is puur vergif. Ik drink het nooit.

schijnt dat je daar massas scheten van moet laten... verder denk ik niet dat het ècht vergif is :lol:

Nelle
26 november 2008, 13:01
schijnt dat je daar massas scheten van moet laten... verder denk ik niet dat het ècht vergif is :lol:

't schijnt wel extreem ongezond te zijn

largo_w
26 november 2008, 13:01
Als jij Light van Zero (blind uiteraard) kan onderscheiden lijkt mij dat dus heel sterk.

dat meen ik echt...
awel kzallet vanavond es testen!

largo_w
26 november 2008, 13:02
't schijnt wel extreem ongezond te zijn

in ongezonde kwantiteiten ma da's met alles hé...

Nelle
26 november 2008, 13:05
http://www.mannen-gezondheid.com/nieuwsbrief-aspartaam.html

Het ongezonde aan aspartaam

Johnny Blaze
26 november 2008, 13:06
Er zit aspartaam in net zoals in Cola Light (of alle produkten zonder suiker) en dat is puur vergif. Ik drink het nooit.

same

Dronkoers
26 november 2008, 13:07
http://www.mannen-gezondheid.com/nieuwsbrief-aspartaam.html

Het ongezonde aan aspartaam

:cheer: methanol :cheer: methylalcohol :cheer:

Dronkoers
26 november 2008, 13:08
Raar dat (bijna) iedereen gek is van koffie, maar van cola niks moeten weten

exodus
26 november 2008, 13:08
http://www.rense.com/general67/rum.htm

largo_w
26 november 2008, 13:09
Raar dat (bijna) iedereen gek is van koffie, maar van cola niks moeten weten

tis precies of ze zijn bang van die aspartaan en andere bucht in die drankjes...

I don't care!

Nelle
26 november 2008, 13:10
Raar dat (bijna) iedereen gek is van koffie, maar van cola niks moeten weten

bah...koffie ;-)

largo_w
26 november 2008, 13:10
bah...koffie ;-)

voor nelle alleen BIER en CHAMPAGNE de rest is allemaal bah...

largo_w
26 november 2008, 13:11
http://www.rense.com/general67/rum.htm

haha die heeft niet lang op zich laten wachten ;-)

Nelle
26 november 2008, 13:11
voor nelle alleen BIER en CHAMPAGNE de rest is allemaal bah...

nee, je hebt ook nog water en soms ook limonade ;-)

largo_w
26 november 2008, 13:11
http://www.mannen-gezondheid.com/nieuwsbrief-aspartaam.html

Het ongezonde aan aspartaam

"Dit komt misschien als een verrassing voor je, maar de meeste frisdranken zijn niet echt gezond te noemen. "

:rofl: tis zeker einstein him selfe die die blz heeft geschreven :lol:

Nelle
26 november 2008, 13:12
"Dit komt misschien als een verrassing voor je, maar de meeste frisdranken zijn niet echt gezond te noemen. "

:rofl: tis zeker einstein him selfe die die blz heeft geschreven :lol:

het was het eerste waar ik op kwam ;-)

largo_w
26 november 2008, 13:12
nee, je hebt ook nog water en soms ook limonade ;-)

jah water voor de douche wss maar ik heb het over dingen om te drinken ;-)

limonade voor bij de passoa of iets dergelijks?:lol:

Nelle
26 november 2008, 13:14
http://www.aspartaam.nl/pdf/kaartjes.pdf

Hier sé kaartjes

Nelle
26 november 2008, 13:15
jah water voor de douche wss maar ik heb het over dingen om te drinken ;-)

limonade voor bij de passoa of iets dergelijks?:lol:

ik drink veel water :|

largo_w
26 november 2008, 13:16
http://www.aspartaam.nl/pdf/kaartjes.pdf

Hier sé kaartjes

dat lijkt al wat meer op exodus stuff :lol:

largo_w
26 november 2008, 13:16
ik drink veel water :|

ey D,

vergeet die tenen maar al hé ;-)

Dronkoers
26 november 2008, 13:19
ey D,

vergeet die tenen maar al hé ;-)

:-D


Water :|

exodus
26 november 2008, 13:19
haha die heeft niet lang op zich laten wachten ;-)

Het is nochtans zo dat door Rumsfeld zijn zet aspartaam is goedgekeurd in de jaren 80.

largo_w
26 november 2008, 13:22
Het is nochtans zo dat door Rumsfeld zijn zet aspartaam is goedgekeurd in de jaren 80.

ela gij hebt u eigen forumdeel om daarover te zeveren niet in mijn draad beginnen hé :evil:

Johnny Blaze
26 november 2008, 13:37
ela gij hebt u eigen forumdeel om daarover te zeveren niet in mijn draad beginnen hé :evil:

Ontken je hier dat Rumsfeld er een hand in had?

largo_w
26 november 2008, 13:39
Ontken je hier dat Rumsfeld er een hand in had?

coca cola zero dus...

Johnny Blaze
26 november 2008, 13:40
coca cola zero dus...

aspartaam dus...

largo_w
26 november 2008, 13:43
aspartaam dus...

:magniet:

coca cola zero...
het verschil tussen de zero en de light is dat de zoetstof bij light enkle aspartaam is bij zero hebben ze er nog een ander ingekieperd dacht ik!

nu dus zero; ben jij een drinker?;-)

Johnny Blaze
26 november 2008, 13:49
no thanks, geen aspartaam voor mij ;)

largo_w
26 november 2008, 13:49
no thanks, geen aspartaam voor mij ;)

ah dus jij lust die cola zero niet...hmmm. en gewone cola?;-)

Johnny Blaze
26 november 2008, 13:52
ah dus jij lust die cola zero niet...hmmm. en gewone cola?;-)

awel ja, af en toe eens (of voor bij de bacardi of brol whisky (J&B en co))

From_Vlaanderen
26 november 2008, 13:54
De gewone Coca Cola. Of liever nog: De Pepsi.

largo_w
26 november 2008, 16:14
De gewone Coca Cola. Of liever nog: De Pepsi.

Alé... niemand de zero?

Dronkoers
26 november 2008, 17:25
Alé... niemand de zero?

Nee ;-)

Jazeker
26 november 2008, 17:35
Cola Zero... me dunkt dat ze bij Coca-Cola wanhopig zijn omtrent dat productlijntje. Op een maand tijd is een promotieteam al twee keer gratis blikjes Cola Zero komen uitdelen in ons bedrijf. Dat je zoiets eens eenmalig doet om de mensen te laten kennis maken, ok. Maar twee keer op een maand tijd terwijl je een marketingbudget hebt dat waarschijnlijk het totale werkingsbudget van NASA in de schaduw plaatst?

En tja... Marketing (http://nl.youtube.com/watch?v=WVZo1Jjfshw).

MaGNiFiCaT
26 november 2008, 18:06
coca cola zero...

Bent u een cola drinker? Bent u al overgeschakeld? Of bent u de eeuwige coca cola light drinker? Of moet u die niet suiker rommel niet hebben? Bent u een man of een vrouw?

Wat vind u van de nieuwe "double O zeven"? nl. "zero zero zeven"?

Goeie of slechte zet van coca cola? Is dit namaak van pepsi wiens light al sinds jaar en dag naar gewone pepsi proeft? (fout?)...

enfin deze draad over coca cola zero... great taste no sugar.

Zou ik niet bellen naar coca cola om geld te vragen? dit is gewoon reclame 8O

De enige echte cola drink ik graag. En het is alles, al die andere varianten zoals pepsi , river ed moet ik niet.

Vroeger dronk ik weinig cola, maar aangezien ik niet echt gek ben op water ben ik meer op cola overgeschakeld: kwestie van de nodige vocht binnen te hebben.

MaGNiFiCaT
26 november 2008, 18:07
Alé... niemand de zero?

Nog nooit de zero geprobeerd, en het ziet er niet goed uit. Dus ik zal het niet proberen.

largo_w
26 november 2008, 18:09
Nog nooit de zero geprobeerd, en het ziet er niet goed uit. Dus ik zal het niet proberen.

tist zelfde of de gewonen... ma zonder suiker (sugar=suiker; no sugar= geen suiker) 8-)

MaGNiFiCaT
26 november 2008, 18:11
Er was ook eens een cola op de markt gekomen met een groene kleur, met een gele kleur, oranje kleur (dus met extrakten van andere vruchten ofzo) maar dat smaakte slecht.

largo_w
26 november 2008, 18:14
De enige echte cola drink ik graag. En het is alles, al die andere varianten zoals pepsi , river ed moet ik niet.

Vroeger dronk ik weinig cola, maar aangezien ik niet echt gek ben op water ben ik meer op cola overgeschakeld: kwestie van de nodige vocht binnen te hebben.

en daarna gaan fitnessen om dat uit te zweten zeker...yeah right, zeveraar!

MaGNiFiCaT
26 november 2008, 18:26
en daarna gaan fitnessen om dat uit te zweten zeker...yeah right, zeveraar!

ba nee gij! Ik fitness niet: geen tijd!

Trouwens, ik heb het hier al gepend: ik vind het stom om zoveel te betalen om op de loopband te lpen, of op die staande fiets te fietsen, of gewichten te heffen, dingen die je allemaal thuis kunt doen.: ga met de fiets of al lopend naar t werk; schaf je enkele gewichten aan.


nOG DOMMER IS DIE FITNISSERS DIE MET DE AUTO NR DE FITNESS GAAN;:?:roll:

Dronkoers
26 november 2008, 18:30
ba nee gij! Ik fitness niet: geen tijd!

Trouwens, ik heb het hier al gepend: ik vind het stom om zoveel te betalen om op de loopband te lpen, of op die staande fiets te fietsen, of gewichten te heffen, dingen die je allemaal thuis kunt doen.: ga met de fiets of al lopend naar t werk; schaf je enkele gewichten aan.


nOG DOMMER IS DIE FITNISSERS DIE MET DE AUTO NR DE FITNESS GAAN;:?:roll:

Zijt ge er weer met "genen tijd"? ;-)

MaGNiFiCaT
26 november 2008, 18:33
Zijt ge er weer met "genen tijd"? ;-)

En kben subiet weer weg wegens geen tijd meer.

HAMC
26 november 2008, 18:34
Ik Zero met rum, donkere rum.

Maar bij gebrek aan zero zal ik er een paar drinken met light zonder caffeine.

Schol.

Derk de Tweede
26 november 2008, 18:41
http://www.youtube.com/watch?v=q9ugmUG8pYU

Dronkoers
26 november 2008, 18:43
En kben subiet weer weg wegens geen tijd meer.

Ik ben ook weer weg voor een uur.
Tot straks eh ;-)

Nelle
26 november 2008, 18:50
http://www.youtube.com/watch?v=q9ugmUG8pYU

:lol:

Groentje-18
26 november 2008, 21:00
Zero heb ik nog nooit gedronken en ik ben dat ook niet van plan. Light heb ik soms al gedronken (bv vrienden die je cola aanbieden en je dan light geven :?) en ik vind het verschrikkelijk gortig.
Regular drink ik enkel in tijden van nood. Het is mijn redbull voor tijdens examens of belangrijke meetings of plannen waarvoor ik te weinig energie heb en wanneer koffie niet kan of ik er geen zin in heb.

Groentje-18
26 november 2008, 21:04
Raar dat (bijna) iedereen gek is van koffie, maar van cola niks moeten weten

Van koffie ben ik ook niet zo gek.
Capucino wil ik nog wel eens drinken. Maar enkel indien het bv examens zijn en ik het te vroeg op de dag vindt om zoveel suiker als in cola zit binnen te krijgen.
Koffie heeft een aantal zeer grote nadelen: het is niet lekker, er zit geen suiker in maar enkel cafeïne, het doet je hart sneller slaan en je voelt je opgefokt, en het geeft voor de rest van de dag een vieze smaak en - nog erger- geur in/uit je mond... :oops: :?

Dronkoers
26 november 2008, 21:05
Van koffie ben ik ook niet zo gek.
Capucino wil ik nog wel eens drinken. Maar enkel indien het bv examens zijn en ik het te vroeg op de dag vindt om zoveel suiker als in cola zit binnen te krijgen.
Koffie heeft een aantal zeer grote nadelen: het is niet lekker, er zit geen suiker in maar enkel cafeïne, het doet je hart sneller slaan en je voelt je opgefokt, en het geeft voor de rest van de dag een vieze smaak en - nog erger- geur in/uit je mond... :oops: :?

Het laatste wat ik zou doen is een shot cafeïne binnenspelen zo net voor de examens eerlijk gezegd ;-)

Groentje-18
26 november 2008, 21:06
De enige echte cola drink ik graag. En het is alles, al die andere varianten zoals pepsi , river ed moet ik niet.

Vroeger dronk ik weinig cola, maar aangezien ik niet echt gek ben op water ben ik meer op cola overgeschakeld: kwestie van de nodige vocht binnen te hebben.

Dat werkt niet, volgens de populaire press althans. Frisdranken en koffie zou je moeten aftellen van je dagelijkse vochtinname.

Eind dit semester, meerbepaald vlak voor bepaalde examens, zou ik hier wel meer over moeten kunnen vertellen. :oops:

Dronkoers
26 november 2008, 21:15
Dat werkt niet, volgens de populaire press althans. Frisdranken en koffie zou je moeten aftellen van je dagelijkse vochtinname.

Eind dit semester, meerbepaald vlak voor bepaalde examens, zou ik hier wel meer over moeten kunnen vertellen. :oops:

Dat vul je dan toch bij met bier? ;-)

Johnny Blaze
26 november 2008, 23:24
Dat vul je dan toch bij met bier? ;-)

:thumbsup: (in een blikske :twisted:)

Jazeker
27 november 2008, 01:56
:thumbsup: (in een blikske :twisted:)

en KrisKras door mekaar....

Zadeh
27 november 2008, 02:10
Cola Light voortaan met stevioside i.p.v. aspartaam! (http://www.hetechtenieuws.be/index.php/gezondheid/47/115-cola-light-voortaan-met-stevioside-ipv-aspartaam)

Aspartaam: zoetstof of gifstof? (http://www.hetechtenieuws.be/index.php/gezondheid/47/53-aspartaam-zoetstof-of-gifstof)

forzaflandria
27 november 2008, 16:39
Zero even grote rommel als de rest.
Enkel te verteren in combinatie met alcohol.

Johnny Blaze
27 november 2008, 17:54
en KrisKras door mekaar....

frisdrank koffie en bier??? 8O
Als je toch wil mixen beter dadelijk een hoop verschilende sterke drank en bier, dan kan je 's morgens tenminste een paar keer op survival naar de wc :lol:

LastMohican
27 november 2008, 17:55
Ik drink dagelijks toch een blikje of 5 van die Zero. Best lekker.

HAMC
27 november 2008, 19:00
Ik drink dagelijks toch een blikje of 5 van die Zero. Best lekker.

Komjong, je drinkt dat alleen omdat je denkt dat kapitalisten dat drinken...

From_Vlaanderen
27 november 2008, 19:09
Het laatste wat ik zou doen is een shot cafeïne binnenspelen zo net voor de examens eerlijk gezegd ;-)

Alez jom, daar word een mens wakker. Daar werken de hersens beter van. Ge moet er wel niet mee overdrijven. Vlak voor ne wedstrijd zit ik ook altijd aan den toog met mijn taske koffie. Soms komt er wel eens een zeggen dat dat niet slim is omdat ik dan ga bibberen, maar van 1 tas merk ik dat niet.

From_Vlaanderen
27 november 2008, 19:15
ba nee gij! Ik fitness niet: geen tijd!

Trouwens, ik heb het hier al gepend: ik vind het stom om zoveel te betalen om op de loopband te lpen, of op die staande fiets te fietsen, of gewichten te heffen, dingen die je allemaal thuis kunt doen.: ga met de fiets of al lopend naar t werk; schaf je enkele gewichten aan.


nOG DOMMER IS DIE FITNISSERS DIE MET DE AUTO NR DE FITNESS GAAN;:?:roll:

Wat anders? Lopen zeker? 't Is daar in de eerste plaats voor daar wat de "grote Jan" uit te hangen, en wat te playen.

Jazeker
27 november 2008, 20:52
Ik Zero met rum.

Nooit "rum Zero" proberen. Rum zonder alcohol is een hell of a klotedrankje.

Jazeker
27 november 2008, 21:00
En on-topic... Ik vind die race naar light-lighter-lightest-zero-zeroer-zeroest soms wel belachelijk. Soms zie je mensen 3 fastfood burgers binnenspelen met twee pakjes frieten en mayo/ketchup erbij en daarbij dan een Cola Zero. :| Je reinste "shape-a-need" marketing.

Zonder die marketing zou Cola Zero een hele kleine doelgroep hebben... namelijk sommige diabetici.

Ik wil daarmee niet gezegd hebben dat er best wat minder suikers en vet in voorgeproduceerde producten mag zitten. Maar het marketen als dusdanig op grote schaal geeft de consument het gevoel alsof hij/zij dankzij dat drankje ineens stukken gezonder gaat leven.

largo_w
27 november 2008, 21:17
Ik wil daarmee niet gezegd hebben dat er best wat minder suikers en vet in voorgeproduceerde producten mag zitten.

in dat opzicht je staat voor de drankautomaat en ziet "cola" (de rode) en "cola zero" (de zwarte) -overigens beide aan zelfde prijs- welke neem je dan?:?

Jazeker
27 november 2008, 21:25
in dat opzicht je staat voor de drankautomaat en ziet "cola" (de rode) en "cola zero" (de zwarte) -overigens beide aan zelfde prijs- welke neem je dan?:?

Jazeker drinkt geen cola ;-)

Zwartengeel
27 november 2008, 21:51
coca cola zero...

Bent u een cola drinker? Bent u al overgeschakeld? Of bent u de eeuwige coca cola light drinker? Of moet u die niet suiker rommel niet hebben? Bent u een man of een vrouw?

Wat vind u van de nieuwe "double O zeven"? nl. "zero zero zeven"?

Goeie of slechte zet van coca cola? Is dit namaak van pepsi wiens light al sinds jaar en dag naar gewone pepsi proeft? (fout?)...

enfin deze draad over coca cola zero... great taste no sugar.

Zou ik niet bellen naar coca cola om geld te vragen? dit is gewoon reclame 8O

Ik drink nagenoeg uitsluitend Pepsi, dus deze hype gaat totaal aan mij voorbij. ;-)

largo_w
27 november 2008, 21:56
Ik drink nagenoeg uitsluitend Pepsi, dus deze hype gaat totaal aan mij voorbij. ;-)

max? :-D

Zwartengeel
27 november 2008, 21:56
max? :-D

Bij voorkeur. ;-)

largo_w
27 november 2008, 22:01
Bij voorkeur. ;-)

:rofl:

ma ik doe niet mee aan die hype hoor :lol:;-)teveel naar "sarah" gekeken?

Als ik me niet vergis is pepsi trouwens groter dan cocacola...dus jij bent de grootste kapitalist :-D

Dronkoers
28 november 2008, 08:38
Deze cola lust ik wel:

http://www.dippro.be/photos/Sa-cola.BMP

Zwartengeel
28 november 2008, 08:43
:rofl:

ma ik doe niet mee aan die hype hoor :lol:;-)teveel naar "sarah" gekeken?

Ik drink al Pepsi van in de tijd dat Sarah wellicht nog te jong was om schaamhaar te hebben.

Als ik me niet vergis is pepsi trouwens groter dan cocacola...dus jij bent de grootste kapitalist :-D

Ja en? Het is niet omdat ik de communautaire visie van het linksflamingantisme deel, dat ik daarom ook achter hun economische standpunten sta, hoor. :mrgreen:

largo_w
28 november 2008, 12:31
Ik drink al Pepsi van in de tijd dat Sarah wellicht nog te jong was om schaamhaar te hebben.
"een maxke aub":lol:
Ja en? Het is niet omdat ik de communautaire visie van het linksflamingantisme deel, dat ik daarom ook achter hun economische standpunten sta, hoor. :mrgreen:
:lol:
ma dronkoers is daar tegen, kapitalisten :-(

Nelle
28 november 2008, 12:33
:cheer: cocathee :cheer:

Jaani_Dushman
1 december 2008, 21:33
:cheer: bacardi...http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif Bweikes! http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

...cola :cheer:http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif Bweikes! http://users.telenet.be/mr_dushman/Poli/pom.gif

Txiki
1 december 2008, 21:34
en coca-bladeren om op te kauwen