PDA

View Full Version : Leef zoals je wil of de zin van het leven...


eno2
6 januari 2009, 11:42
Het doel van het leven is: niks doen in het Zuiden.
Niks doen in het Noorden is dus maar de halve zin van het leven.

Duvelke
7 januari 2009, 15:10
say what ? :D

eno2
9 januari 2009, 11:00
say what ? :D
De mensen willen echt niet leven zoals Delhaize zou willen, zo te zien.

eno2
27 oktober 2010, 10:22
I'm going south, doing nothing.

Dionysus
27 oktober 2010, 10:24
Ben jij altijd high als je een topic start? De laatste 3 zijn zweveriger dan harrie's en 420Yeahbaby's teksten gecombineerd.

Eigenzinnig
27 oktober 2010, 10:39
Zijt ge nu nog niet weg !!!!
Een tropisch eiland is een paradijs voor professionele hangmatters..en als er ook geen internet is, is het ook een paradijs voor dit forum..

eno2
29 oktober 2010, 10:44
In mijn paradijs zal ik binnenkort ondermeer genieten van een laptop met wifi, waarmee ik dag en nacht op forum zal kunnen gaan, dit in tegenstelling met een uurtje per dag op een bib-computer.

pixelpower
29 oktober 2010, 18:14
I'm going south, doing nothing.

Goin south is slang voor beffen.

eno2
30 oktober 2010, 10:08
Goin south is slang voor beffen.

Waar ik ga is geen slang.
Beffen, dat weet ik nu nog niet.

Alexandr Borodin
30 oktober 2010, 11:04
dixie ?

Jazeker
30 oktober 2010, 14:48
Het doel van het leven is: niks doen in het Zuiden.
Niks doen in het Noorden is dus maar de halve zin van het leven.

Mja... het zuiden kan duur zijn voor arme mensen, nietwaar?

liberalist_NL
30 oktober 2010, 14:52
Mja... het zuiden kan duur zijn voor arme mensen, nietwaar?

Madagaskar is niet zo duur, toch... :-)

eno2
3 november 2010, 10:26
In het zuiden heb je geen kleren nodig en geen verwarming en je leeft hoofdzakelijk buiten, dus de kwaliteit van je onderdak doet er zoveel niet toe.

Er zijn trouwens nog eilanden waar iedereen wegtrekt omdat er geen industrie is en je er de kost niet kan verdienen, zelfs niet meer met visvangst tegenwoordig.

In een gat van een gat, daar moet je zijn om te leven zoals je wil.

De professionele loonslaafjes zullen thuis wel dubbel hard werken om je riante rustpensioentje te blijven kunnen betalen, eenmaal je een bepaalde leeftijd bereikt hebt. Dat is nu eenmaal het systeem.

fox
3 november 2010, 11:15
In het zuiden heb je geen kleren nodig en geen verwarming en je leeft hoofdzakelijk buiten, dus de kwaliteit van je onderdak doet er zoveel niet toe.

Er zijn trouwens nog eilanden waar iedereen wegtrekt omdat er geen industrie is en je er de kost niet kan verdienen, zelfs niet meer met visvangst tegenwoordig.

In een gat van een gat, daar moet je zijn om te leven zoals je wil.

De professionele loonslaafjes zullen thuis wel dubbel hard werken om je riante rustpensioentje te blijven kunnen betalen, eenmaal je een bepaalde leeftijd bereikt hebt. Dat is nu eenmaal het systeem.

Het is inderdaad zo dat het zoveel beter is in de Zuiderse landen in vergelijking met hier. Elke Afrikaan waant zich in het paradijs.

eno2
3 november 2010, 11:46
Het is inderdaad zo dat het zoveel beter is in de Zuiderse landen in vergelijking met hier. Elke Afrikaan waant zich in het paradijs.
Terecht.

Velen volgen echter de onterechte waan dat het hier het paradiijs is.

eno2
3 november 2010, 11:47
In een gat van een gat, daar moet je zijn om te leven zoals je wil.

Niet iedereen wil zo leven natuurlijk.

420yeahbaby
3 november 2010, 11:54
Ben jij altijd high als je een topic start? De laatste 3 zijn zweveriger dan harrie's en 420Yeahbaby's teksten gecombineerd.

Kom ik dan zo zweverig over :oops:
Ik hoop dat dat niet altijd zo het geval is?

eno2
6 november 2010, 10:49
Liever niks doen in de hel
dan werken in het paradijs.

Het ideaal is niks doen in het paradijs
maar daar moet je ofwel een rentenier
of een kapitalist voor zijn, of beide.

eno2
27 november 2010, 10:14
Liever niks doen in de hel
dan werken in het paradijs.

Het ideaal is niks doen in het paradijs
maar daar moet je ofwel een rentenier
of een kapitalist voor zijn, of beide.

Niks doen in het paradijis, daar moet je God voor zijn, of een van zijn familieleden. Want zelfs St Pieter moet portier spelen in de hemel.

liberalist_NL
27 november 2010, 14:39
Liever niks doen in de hel
dan werken in het paradijs.

Het ideaal is niks doen in het paradijs
maar daar moet je ofwel een rentenier
of een kapitalist voor zijn, of beide.

Wat een infantiel beeld van de werkelijk, dat kapitalisten allemaal luiaards zijn. Zeker nog steeds aan het kijken naar Thomas de Stoomlocomotief (http://www.youtube.com/watch?v=UDBB1hACYp8), met de 'Dikke Directeur'.

Txiki
27 november 2010, 17:33
I'm going south, doing nothing.

:cheer: Herman Brood is alive :cheer:

circe
27 november 2010, 18:23
In het zuiden heb je geen kleren nodig en geen verwarming en je leeft hoofdzakelijk buiten, dus de kwaliteit van je onderdak doet er zoveel niet toe.

Er zijn trouwens nog eilanden waar iedereen wegtrekt omdat er geen industrie is en je er de kost niet kan verdienen, zelfs niet meer met visvangst tegenwoordig.

In een gat van een gat, daar moet je zijn om te leven zoals je wil.

De professionele loonslaafjes zullen thuis wel dubbel hard werken om je riante rustpensioentje te blijven kunnen betalen, eenmaal je een bepaalde leeftijd bereikt hebt. Dat is nu eenmaal het systeem.

hier ga ik nu eens mee akkoord.

Vroeger wou ik altijd naar de Ardennen trekken of het Franse platteland na mijn pensioen. Niks doen, dan hoef je geen industrie of bedrijven in je buurt te hebben hé.
Ik zie dat nog gebeuren dat ze de loonslaven bijeensteken in Vlaanderen en dan in Marokko of turkije of zo van die grote reservaten voor gepensionneerden gaan bouwen?

eno2
29 november 2010, 11:22
Wat een infantiel beeld van de werkelijk, dat kapitalisten allemaal luiaards zijn. Zeker nog steeds aan het kijken naar Thomas de Stoomlocomotief (http://www.youtube.com/watch?v=UDBB1hACYp8), met de 'Dikke Directeur'.

Ik heb het over een gemiddelde, het zijn gemiddeld veel grotere luiaard dan de gemiddelde werker.