PDA

View Full Version : Over deze forumsessie


Maarten Malaise
10 april 2004, 08:56
Gelieve rekening te houden met de volgende puntjes bij deelname aan deze discussies:

1. Het forumreglement is onverminderd van kracht, ook in dit onderdeel. Dat wil bijvoorbeeld zeggen dat u de politicus niet persoonlijk mag aanvallen. Scheldwoorden, naamverdraaiingen, ... worden verwijderd en de daders aangepakt.

2. Een verzoek: discussieer op niveau !

3. Er wordt extra toegezien op orde in deze fora. Indien u een overtreding ziet: druk dan op het blauwe knopje.

4. Voor elke nieuwe vraag mag u een nieuwe topic starten. Dan blijft het geheel overzichtelijk voor iedereen.

5. Controleer steeds of uw vraag al eens eerder werd gesteld door iemand anders. Als dat zo is dan kan je in de bestaande topic mee discussieren.

6. Voor de nieuwe gebruikers: bovenaan het forum (deze pagina) staat een link naar een korte intro over hoe je hier kan deelnemen. Bij registratie krijg je ook het volledige forumreglement te zien.

7. De politicus/politica komt hier dagelijks de vragen beantwoorden. Alks je een tijdlang geen antwoord krijgt dan is dat heel normaal. Veel politici hebben nog een uitvoerend mandaat of voeren campagne. Geef hen wat tijd.

8. Provocatie is hier niet gewenst ! Gelieve daar rekening mee te houden. Indien u zich hieraan bezondigt, staat het de moderatoren vrij om u de (virtuele) deur te wijzen.

Een fijne forumsessie gewenst !

Maarten

De Knut
14 april 2004, 10:52
Woensdagmiddag, 12.00 uur.

En Karel de Gucht heeft al nul keer geantwoord.

Dan doet Azuz het met zijn zeven antwoordjes nog beter.

Goe bezig !

kwelduvel
14 april 2004, 13:31
Woensdagmiddag, 12.00 uur.

En Karel de Gucht heeft al nul keer geantwoord.

Dan doet Azuz het met zijn zeven antwoordjes nog beter.

Goe bezig !

Volgens mij is hij op vakantie of zo. Tis maar dat we hier misschien voor niets vragen zitten te stellen...

Herman Desmedt ©HD
14 april 2004, 16:42
Inmiddels woensdagavond. Is de heer De Gucht wel verwittigd ?

Spetsnaz
14 april 2004, 16:52
De Gucht is niet zo vertrouwd met Internet e nzo denk ik

abramis brama
14 april 2004, 18:05
Zelfs de Robert deed het nog beter. 8O

En daarvoor moet het al éél erg zijn... :roll:

Prien G.
14 april 2004, 18:17
http://forum.politics.be/viewtopic.php?t=13318

ik ben ermee bezig :lol:

SB1234
15 april 2004, 08:10
Sterk bezig duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuude

:lol: :lol: :lol:

Prien G.
15 april 2004, 10:34
Ach ja , dit was mijn bescheiden poging om Karel zijn afwezigheid op een ludieke manier te brengen

Volgens mij zijn jullie verzuurd :P

Zelfs de mods zijn verzuurd want de topic is gesloten , als een beetje humor hier niet toegelaten is , flauw hoor .

De Knut
15 april 2004, 10:46
Tegen wie zegt ge het.
Op de opmerking dat Abu jahjah op reis was vroeg ik enkel of het een enkele reis was.
resultaat: ik heb geen toegang meer tot de discussies met Azuz. :roll:

Ive De Beckker
21 april 2004, 00:17
Zalige vraag :)


Ik heb nog steeds niks van de charel gelezen

De Knut
22 april 2004, 10:52
Donderdagmiddag... KDG: nul antwoorden.

Kan men volgende keer iemand kiezen die wél kan lezen en schrijven aub?

Maus
22 april 2004, 16:44
Heeft die kerel zich weer van week vergist ... dat meende toch niet serieus hoop ik ...

zorroaster
22 april 2004, 23:21
Donderdagnacht en we zijn al over de helft van de Forumsessie, nog steeds geen De Gucht. Heeft iemand het al zo bruin gebakken als hij?

Maus
23 april 2004, 13:58
Donderdagnacht en we zijn al over de helft van de Forumsessie, nog steeds geen De Gucht. Heeft iemand het al zo bruin gebakken als hij?

Niet dat ik echt "zo geïnteresseerd" was in die man ... maar als je je engageert voor iets, moet je ook komen opdagen!

Maarten Malaise
25 april 2004, 07:57
Forumsessie wordt afgesloten:
http://www.fora.be/viewtopic.php?t=13944