PDA

View Full Version : NSA in't waagstuk


lombas
23 januari 2009, 11:38
WTF lees ik? De nieuwjaars"receptie" van het NSA heeft plaats in het waagstuk?

Een vereniging die het gelijkheidsdenken 'afwijst' en een model van apartheid voorstaat in een open studentenafé? WTF?

De Garde
23 januari 2009, 15:13
ach, 't is wel meer: een affiche waar er op een muur wordt gespoten (typische Amerikaanse manier van werken) en zowaar Garfield (ik zie die hier af en toe ook wel eens passeren), toch een Amerikaans onvolks cultuuricoon.

Metternich
23 januari 2009, 15:24
Dat ze het houden waar ze willen hé. Of wil je de vrijheid van bijeenkomst gaan verbieden? Kan goed begrijpen dat ze het daar doen, zit er zelf ook altijd graag.

BigF
23 januari 2009, 16:35
WTF lees ik? Een discussie over De nieuwjaars"receptie" van het NSA heeft plaats in K&K?

Een vereniging die het gelijkheidsdenken 'afwijst' en een model van apartheid voorstaat in een open zeverforum? WTF?

;-)

roger verhiest
23 januari 2009, 16:55
Iedereen in de Elite ! Iedereen Vlaming ! Deze Zomer val ik Polen binnen !
(Met de Walküren)

lombas
23 januari 2009, 17:33
Dat ze het houden waar ze willen hé.

Akkoord. Mijn probleem ligt bij 't Waagstuk.


Of wil je de vrijheid van bijeenkomst gaan verbieden?

Uh, dat zeg ik toch niet?


Kan goed begrijpen dat ze het daar doen, zit er zelf ook altijd graag.

Ik ook, juist daarom!

netslet
23 januari 2009, 17:40
Misschien wil het café wel een ander publiek aanboren. Als ik zo de website bekijk dan profileren ze zich duidelijk niet als een open studentencafé, maar eerder als een volkscafé.

lombas
23 januari 2009, 17:42
Misschien wil het café wel een ander publiek aanboren. Als ik zo de website bekijk dan profileren ze zich duidelijk niet als een open studentencafé, maar eerder als een volkscafé.

De website is serieus verouderd (ondertussen nieuwe eigenaars en zo). Het is inderdaad een biercafé in eerste instantie, maar de facto wordt het benomen door studenten (en redelijk wat professoren ook :-D), ander jong volk en nog wat oudere mannen met een voorliefde voor biertjes.

netslet
23 januari 2009, 18:02
Dan is het inderdaad een vreemde zet van de cafébaas. Of het moest kaderen in een strategie waar ook het extremere politieke van de andere kant van het spectrum een forum wordt aangeboden, dan zou het nog enigszins te begrijpen zijn.

Nu ja, als de bezoekers van dat café met de N-SA receptie geconfronteerd worden (hangen er bvb posters voor die receptie in het café?) dan zal als de reacties daarop voldoende groot of hevig zijn de cafébaas waarschijnlijk wel inbinden en het als een eenmalige foute zet beschouwen.