PDA

View Full Version : Ode aan Shirley


fabricagefoutje
9 februari 2009, 18:50
Gij vet geval,
gij dikke kwal,
Gij niemendal,
gij heten bral!

Maaitsje
9 februari 2009, 18:53
Met nijlpaardachtige tetten?

Graziëlla
9 februari 2009, 18:53
Het is echt schandalig dat jij zo maar mijn kleindochter aanvalt!!! Jij hebt daar geen enkele redenen voor!!! Sluit die draad onmiddelijk, of ik zal aan de moderacaillie vragen dat zij dat zullen doen!! Shirley is een heel braaf, vriendelijk, vlijtig meisje! Ze is geen dikke nijlpaard en ze zou Kevin, haar zoetje nooit bedriegen!!! Jullie zijn rot!!! Jullie zijn rot, rot, rot!!!

Jazeker
9 februari 2009, 18:53
Met nijlpaardachtige tetten?

Hier is iets grondig aan het fout gaan met het forum.

Jazeker
9 februari 2009, 18:54
Het is echt schandalig dat jij zo maar mijn kleindochter aanvalt!!! Jij hebt daar geen enkele redenen voor!!! Sluit die draad onmiddelijk, of ik zal aan de moderacaillie vragen dat zij dat zullen doen!! Shirley is een heel braaf, vriendelijk, vlijtig meisje! Ze is geen dikke nijlpaard en ze zou Kevin, haar zoetje nooit bedriegen!!! Jullie zijn rot!!! Jullie zijn rot, rot, rot!!!

De wereld is rot?

Esperanza
9 februari 2009, 18:54
Hier is iets grondig aan het fout gaan met het forum.Understatement of the year?

Maaitsje
9 februari 2009, 18:55
Het is echt schandalig dat jij zo maar mijn kleindochter aanvalt!!! Jij hebt daar geen enkele redenen voor!!! Sluit die draad onmiddelijk, of ik zal aan de moderacaillie vragen dat zij dat zullen doen!! Shirley is een heel braaf, vriendelijk, vlijtig meisje! Ze is geen dikke nijlpaard en ze zou Kevin, haar zoetje nooit bedriegen!!! Jullie zijn rot!!! Jullie zijn rot, rot, rot!!!

Een dunne nijlpaard dan?

Maaitsje
9 februari 2009, 18:56
Hier is iets grondig aan het fout gaan met het forum.

Als ik het goed begrepen heb, was dat voordien al het geval. Nu een climax?

fabricagefoutje
9 februari 2009, 19:05
Met uw prille 18 jaren
al zo sterk verzwaren

Een vlezige venus van milo
van zo'n 135 kilo

Gij hete spetter
hoe langer, hoe vetter

Weezer
9 februari 2009, 19:08
Hier is iets grondig aan het fout gaan met het forum.

Om het eens met Geert Wilders te zeggen: 'Voorzitter, het moet niet gekker worden.'

Havana
9 februari 2009, 19:08
Wie is Shirley?

fabricagefoutje
9 februari 2009, 19:09
Wie is Shirley?

Het is echt schandalig dat jij zo maar mijn kleindochter aanvalt!!! Jij hebt daar geen enkele redenen voor!!! Sluit die draad onmiddelijk, of ik zal aan de moderacaillie vragen dat zij dat zullen doen!! Shirley is een heel braaf, vriendelijk, vlijtig meisje! Ze is geen dikke nijlpaard en ze zou Kevin, haar zoetje nooit bedriegen!!! Jullie zijn rot!!! Jullie zijn rot, rot, rot!!!

Havana
9 februari 2009, 19:10
Aah, is dit zo'n draad

fabricagefoutje
9 februari 2009, 19:11
precies

Esperanza
9 februari 2009, 19:13
Aah, is dit zo'n draad
Het is nu wachten op de gebruikelijke protagonisten.

*leunt achterover met zak chips op de schoot*

Maaitsje
9 februari 2009, 19:24
Het is nu wachten op de gebruikelijke protagonisten.

*leunt achterover met zak chips op de schoot*

Mag ik wat?

Zwartengeel
9 februari 2009, 19:26
Wie is Shirley?

Bassey?

* 'goldfinger... ta taaa taaa' *

Jazeker
9 februari 2009, 19:27
Bassey?

* 'goldfinger... ta taaa taaa' *

Passie en Adriaan, Passie en adriaan. ;-)

Jarno
9 februari 2009, 19:34
Met uw prille 18 jaren
al zo sterk verzwaren

Een vlezige venus van milo
van zo'n 135 kilo

Gij hete spetter
hoe langer, hoe vetter

:rofl:

Havana
9 februari 2009, 19:39
Gij vadsig wijf
met je gezwollen lijf

Met jou wil ik wel rotzooien
maar ik geraak niet tussen je plooien

From_Vlaanderen
9 februari 2009, 19:41
Het is echt schandalig dat jij zo maar mijn kleindochter aanvalt!!! Jij hebt daar geen enkele redenen voor!!! Sluit die draad onmiddelijk, of ik zal aan de moderacaillie vragen dat zij dat zullen doen!! Shirley is een heel braaf, vriendelijk, vlijtig meisje! Ze is geen dikke nijlpaard en ze zou Kevin, haar zoetje nooit bedriegen!!! Jullie zijn rot!!! Jullie zijn rot, rot, rot!!!

Me dunkt is "rot" je nieuw woordje van de maand.
Bij mij is het deze maand "shit".

fabricagefoutje
10 februari 2009, 07:36
Gij vadsig wijf
met je gezwollen lijf

Met jou wil ik wel rotzooien
maar ik geraak niet tussen je plooien


:lol::lol::lol:
Voila, 99 posts. Salutos!



De moderatie mag mijn vreemdelingenschap komen verlengen ten persoonlijken titel, op het volgende adres:
UZ
De Pintelaan 185
9000 Gent
K-13, Afdeling adolescenten (volg de groene voetjes), kamer 27

Hertog van Gelre
10 februari 2009, 14:24
Het is nu wachten op de gebruikelijke protagonisten.

*leunt achterover met zak chips op de schoot*
Jaja, jij hebt het allemaal meegemaakt afgelopen weekend.
Had ik verdorie nét de campingstoeltjes weer opgeborgen en de bak bier weer koudgezet... zijn ze weer begonnen.
Vrouwen zijn zó onberekenbaar.

Snoes
10 februari 2009, 16:13
Wat is dit voor een forum?

Morduk
10 februari 2009, 16:16
Wat is dit voor een forum?

Meestal stelt men zich die vraag voor registratie.

Kort: dit is een politiek forum, dus een virtuele toog. Dit subforum is het gedeelte van de toog dat zich het dichtst bij de tap bevindt.

Snoes
10 februari 2009, 16:20
Meestal stelt men zich die vraag voor registratie.

Kort: dit is een politiek forum, dus een virtuele toog. Dit subforum is het gedeelte van de toog dat zich het dichtst bij de tap bevindt.

:D

Danke!

Ik was stomverbaasd over wat ik in dit gedeelte las. Vreemd niveau voor een babbelhoek van een politiekforum.

Jarno
10 februari 2009, 16:23
:D

Danke!

Ik was stomverbaasd over wat ik in dit gedeelte las. Vreemd niveau voor een babbelhoek van een politiekforum.

En dan heb je Dronkoers nog niet bezig gehoord.

Morduk
10 februari 2009, 16:28
:D

Danke!

Ik was stomverbaasd over wat ik in dit gedeelte las. Vreemd niveau voor een babbelhoek van een politiekforum.

Welgekomen ;-)

Het is dan nog rustig vandaag. Een deel forumgangers is nl. met 'vakantie'.

Snoes
10 februari 2009, 16:38
Danku.

Rustig?
Men gaat hier mekaar gewapend te lijf. Ik voel me in oorlogsgebied.
Vandaar die mededeling hier bovenaan, die zijn doel kennelijk voorbij schiet.


Dronkoers?
Een verwittigd mens is er twee waard ...

Jarno
10 februari 2009, 16:42
Danku.

Rustig?
Men gaat hier mekaar gewapend te lijf. Ik voel me in oorlogsgebied.
Vandaar die mededeling hier bovenaan, die zijn doel kennelijk voorbij schiet.


Dronkoers?
Een verwittigd mens is er twee waard ...

Bescherm vooral je tenen tegen hem.

Paracelsus
10 februari 2009, 16:43
Gewapend, bwa, een gezond gevoel voor humor helpt veel te relativeren.

Snoes
10 februari 2009, 18:12
Hier heb je een over-relativeringsvermogen nodig dus. Maar dat is ook niet erg gezond.

Ik zal een stevig paar laarzen aandoen, Jarno. Gelukkig vriest het niet meer, dan doet het minder pijn als iemand er op stapt.

Txiki
10 februari 2009, 18:14
Hier heb je een over-relativeringsvermogen nodig dus. Maar dat is ook niet erg gezond.

Ik zal een stevig paar laarzen aandoen, Jarno. Gelukkig vriest het niet meer, dan doet het minder pijn als iemand er op stapt.

bottekes he?

:cheer: PBL-RKT rule :cheer:

Txiki
10 februari 2009, 18:15
Wat is dit voor een forum?

Iets zegt me dat je al zeker twee weken dit forum volgt. Mij geen probleem he Snoes, integendeel.

:cheer: welkom :cheer:

maar doe die laarzen toch maar uit. Als Dronkoers dat ziet...

Snoes
10 februari 2009, 18:41
Iets zegt me dat je al zeker twee weken dit forum volgt. Mij geen probleem he Snoes, integendeel.

:cheer: welkom :cheer:

maar doe die laarzen toch maar uit. Als Dronkoers dat ziet...

Zelfs al veel langer, maar niet dit moddergooigedeelte.

Ik vond dat het er in de politieke delen al erg scherp aan toe ging, maar dat was niets in vergelijking met wat ik hier al heb kunnen lezen.

Waarvoor staat PBL - RKT ?

Txiki
10 februari 2009, 18:43
Zelfs al veel langer, maar niet dit moddergooigedeelte.

Ik vond dat het er in de politieke delen al erg scherp aan toe ging, maar dat was niets in vergelijking met wat ik hier al heb kunnen lezen.

Waarvoor staat PBL - RKT ?

En nooit de moeite gevonden om ergens anders te posten? Meteen maar in het moddergooigedeelte? Straf, heel straf.

Snoes
10 februari 2009, 18:53
En nooit de moeite gevonden om ergens anders te posten? Meteen maar in het moddergooigedeelte? Straf, heel straf.

'Nooit' is een vies woord. Ik las liever wat mee, dat is vrijblijvender. Wat er bij dit onderwerp stond schokte me straf, heel straf.

bandana
10 februari 2009, 19:06
Hier heb je een over-relativeringsvermogen nodig dus. Maar dat is ook niet erg gezond.

Ik zal een stevig paar laarzen aandoen, Jarno. Gelukkig vriest het niet meer, dan doet het minder pijn als iemand er op stapt.

:cheer: snoes met enkel laarsjes :cheer:

Kadee
10 februari 2009, 19:22
Ter verduidelijking aan iedereen:

Dubbelnicks gebruiken om een ban te omzeilen is niet toegelaten. Dat hebben we al MEERMAALS laten weten.

Esperanza
10 februari 2009, 21:59
Jaja, jij hebt het allemaal meegemaakt afgelopen weekend.
Had ik verdorie nét de campingstoeltjes weer opgeborgen en de bak bier weer koudgezet... zijn ze weer begonnen.Haast en spoed is zelden goed. Vrouwen zijn zó onberekenbaar.Vind je? Eerder héél voorspelbaar me dunkt...

groene flamingant
10 februari 2009, 21:59
Het is echt schandalig dat jij zo maar mijn kleindochter aanvalt!!! Shirley is een heel braaf, vriendelijk, vlijtig meisje! Ze is geen dikke nijlpaard...
Geen paniek, geen paniek. De fabricagefout heeft uw Shirleyke géén dik nijlpaard genoemd. (Wel vet geval en dikke kwal uiteraard maar kom dat is niet hetzelfde.)

Esperanza
10 februari 2009, 22:01
Ik las liever wat mee, dat is vrijblijvender. Gelijk heb je! Gelet op je ban na 7 posts kun je je nu weer volop wijden aan dat meelezen...