PDA

View Full Version : Heilige Oorlog tegen de Islam!


Volksstormer
12 april 2004, 12:46
Het is droevig om vast te stellen dat een (mogelijk) controversiële discussie over het fanatieke islam-imperialisme - en dan beperk ik mij nog tot Europa! - hier wordt geschuwd onder laffe voorwendselen. De moderatoren verwachten een mening van mij en "geen poëtische oprisingen of stemmingmakerij" wel hier volgt ze:

Halt aan de islamkolonisatie en verderdewereldlijking van Europa en aan het geïnstitutionaliseerde en gesubsidieerde etno-masochisme!

Wat mij betreft:

Azzuz en heel de kliek een schop onder hun kont en terug naar het Atlas-gebergte!

De Derde Weg is sterker dan de Derde Wereld! :twisted:

Goebbels
12 april 2004, 13:53
Mooi :twisted:

Peace
12 april 2004, 15:38
Het is droevig om vast te stellen dat een (mogelijk) controversiële discussie over het fanatieke islam-imperialisme - en dan beperk ik mij nog tot Europa! - hier wordt geschuwd onder laffe voorwendselen. De moderatoren verwachten een mening van mij en "geen poëtische oprisingen of stemmingmakerij" wel hier volgt ze:

Halt aan de islamkolonisatie en verderdewereldlijking van Europa en aan het geïnstitutionaliseerde en gesubsidieerde etno-masochisme!

Wat mij betreft:

Azzuz en heel de kliek een schop onder hun kont en terug naar het Atlas-gebergte!

De Derde Weg is sterker dan de Derde Wereld! :twisted:

Het is misschien wat ondiplomatisch uitgedrukt, maar verwoord waarschijnlijk wat steeds meer mensen in ons land denken.

Boer
12 april 2004, 18:30
Groot gelijk,
en je moet geen VB'er zijn om dit te denken, enkel een beetje gezond verstand volstaat

chiquillo
13 april 2004, 10:00
Groot gelijk,
en je moet geen VB'er zijn om dit te denken, enkel een beetje gezond verstand volstaat

:lol: mischien moeten jullie dat gezond verstand ook maar eens gebruiken voor je zo van die paranoide zever verkoopt. islamkolonisatie? Waar???

ik merk wel een kolonisatie van islam landen door een stel neo conservatieve katholieke.

joppe
13 april 2004, 10:09
Dit is geen vraag maar een provocatie, normaal grijpt de moderator dus nu in.
Vermits het in dit geval niet gebeurt doet zich wel partijdigheid vermoeden.

headinajar
15 april 2004, 13:30
De Derde Weg is sterker dan de Derde Wereld! :twisted:

De derde weg? Is dit een slecht-verdoken verwijzing naar het "derde rijk" ofzo???

Volksstormer
16 april 2004, 22:23
Groot gelijk,
en je moet geen VB'er zijn om dit te denken, enkel een beetje gezond verstand volstaat

:lol: mischien moeten jullie dat gezond verstand ook maar eens gebruiken voor je zo van die paranoide zever verkoopt. islamkolonisatie? Waar???
Jongen toch, kijk eens om je heen! Ik heb heus geen 'demografische paniekzaaiers' nodig om te weten dat de Europese bevolkingssamenstelling grondig aan het veranderen is. Het aantal vreemdelingen wordt vervalst door geen rekening te houden met de 'genaturaliseerden' (alsof dat iets verandert); hun aandeel in de misdaadstatistieken wordt verzwegen (het rapport Van San) enz. Gettovorming, drugshandel, gewelddadige anti-blanke muziek (rap en rai �* la Sniper) enz. enz.

ik merk wel een kolonisatie van islam landen door een stel neo conservatieve katholieke.
JODEN, NEOLIBERALE(!) JODEN!!! :roll: :roll:

Maar helemaal niet conservatief, laat staan katholiek. :lol: :lol:

Volksstormer
16 april 2004, 22:25
De Derde Weg is sterker dan de Derde Wereld! :twisted:

De derde weg? Is dit een slecht-verdoken verwijzing naar het "derde rijk" ofzo???
Het Vierde Rijk, m'n beste! 8) :wink:

Volksstormer
17 april 2004, 18:12
Dit is geen vraag maar een provocatie, normaal grijpt de moderator dus nu in.
Onnozel schaap! Bespaar ons van zo'n (tamme) ingesteldheid... :roll:

Vermits het in dit geval niet gebeurt doet zich wel partijdigheid vermoeden.
Ik heb hier al genoeg de gevolgen van de 'vrije meningsuiting' mogen ondervinden. Dus wat bazel jij wel?

chiquillo
17 april 2004, 19:48
Jongen toch, kijk eens om je heen! Ik heb heus geen 'demografische paniekzaaiers' nodig om te weten dat de Europese bevolkingssamenstelling grondig aan het veranderen is.

ja inderdaad het aantal rechtse rakkers is sterk toegenomen.

wat de rest van uw bewering betreft raad ik u aan om eens in behandeling te gaan voor paranoia :wink:

Volksstormer
17 april 2004, 20:49
ja inderdaad het aantal rechtse rakkers is sterk toegenomen.
Reken maar! :twisted:

Als u het mij vraagt, krijgen we in Vlaanderen (en zeker ook Staats-Nederland!) nog 'Midden-Duitse' toestanden! :P :twisted:

wat de rest van uw bewering betreft raad ik u aan om eens in behandeling te gaan voor paranoia :wink:
U belandt binnenkort zelf nog bij de dokter als u zo naïef en zo weinig 'paranoïde' blijft, m'n beste! :lol: 8)

Multicultureel exotisme kan uw gezondheid ernstig schaden... :wink: