PDA

View Full Version : moeten politici het voorbeeld geven ?


den broeder
13 april 2004, 21:46
U komt op voor een politieke partij in een democratisch land.
een politieker heeft een voorbeeldfunctie, niet ?

Hoe rijmt u dat met het fysiek bedreigen van journalisten (waar u voor veroordeeld bent) en het gewelddadig innemen van regionale TV zenders ? Valt dit voor u onder noemer "campagne" ?

Volgende vraag: wat is volgens u het bestaansnut - recht van een moslimpartij binnen een westerse gemeenschap ?

Ahmed Azzuz
16 april 2004, 14:20
beste,
politici moeten zeker het goede voorbeeld geven aan de burgers, zij staan in dienst van de burgers en moeten er alles aan doen om de burgers correct en juist te informeren.
daarom wens ik jou te informeren dat ik niet veroordeeld ben voor wat me door het openbaar ministerie werd verweten.
feiten: de journalist ( kris borggrave) werd bijna fysiek aangevallen door een groep jongeren, toen ik dit vernam , kwam ik onmiddellijk tussen en vroeg de jongeren niet met journalisten te praten als het gevolg enkel leid tot geweld, de journalist werd kwaad omdat deze nog steeds on air was. ik moest hem duidelijk maken dat ik hem juist had beschermd en hij geen reden had om op mij kwaad te zijn. de journalist kwam zich later verontschuldigen voor zijn gedrag en bedankte mij voor wat ik deed.
nu wie heeft klacht ingediend?
feit: de federale politie heeft verschillende malen geprobeert de journalist te overtuigen om klacht in te dienen tegen mijn persoon maar deze weigerde daar hij zich niet bedreigd voelde door mijn persoon maar wel door de groep.
het openbaar ministerie wou het niet daarbij houden en heeft dan zelf klacht ingediend en hoopte door valse argumenten mij te kunnen veroordelen. dit is mislukt! en ik ben voor alle schuld vrijgepleit!!!!
wat de palestijnse vlag betreft tijdens de uitzending van ATV, dit was op de 16de verjaardag van de eerste intifada. we merkten dat noch ATV noch VRT hieraan aandacht wou schenken , dit waarschijnlijk onder druk van de zionisten, daarom voelden we ons verplicht de burger te informeren. dit is zeker niet het middenoosten probleem naar antwerpen importeren maar wel antwerpenaren informeren dat het zionisme een bedreiging vormt voor alle burgers.
maw neem ik wel degelijk mijn verantwoordlijkheid als voorbeeldige politicus. :wink:

Het Vlaams Collectief
16 april 2004, 14:28
dit waarschijnlijk onder druk van de zionisten,:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: 't heeft weer lang geduurd....