PDA

View Full Version : Fwf


Paracelsus
7 maart 2009, 19:15
30.000 West-Vlamingen die permanent in Gent gevestigd zijn!

Ik woon al 8 jaar in Gent en heb altijd blijven Westvlaams spreken, wat nooit voor problemen zorgde. Toen ik op mijn werk voor het eerst met 'gebuuren en getuugen' Gentenaars geconfronteerd werd heeft het wel 3 maand geduurd eer ik hun broebeltaaltje kon verstaan. Nu zitten ze te zagen over het feit dat dien "Westvloet" maar geen Gents wil leren, dat hij zich niet wil aanpassen.

Genoeg is genoeg! Ze zouden maar al beter Westvlams beginnen leren, want we blijven en planten ons voort!

Uitbreiding van West-Vlaanderen nu!!

West-Vlaamse Gentenaar, stemt FWF!

Libro
7 maart 2009, 19:36
Westvlaamse kolonisatie van Gent, misschien niet zo'n gek idee ;-)

Paracelsus
7 maart 2009, 19:46
Het is niet meer te stoppen, en wij brengen hen beschaving bij. Ze zouden er ons dankbaar voor moeten zijn.

ZERO
7 maart 2009, 20:24
't Probleem met die West-Vlaamse "Gentenaars" is dat dat nogal vaak van die (extreem)-linkse overjaarse studenten zijn, die ervoor zorgen dat de eerder centrum- tot rechtse stemmende Gentenaar op zijn honger blijft zitten.

Ondergetekend,

Een "Gentse" West-Vlaming(iemand met Gentse roots woonachtig in West-Vlaanderen voor de duidelijkheid).

Paracelsus
7 maart 2009, 20:41
Tiens, nochtans bezoek ik soms "trendy" cafés als de Hotsy totsy waar toch wel veel van die (typische) hypergauchistische Gentenaars zitten die naast vd Bossche en Gennez ophemelen niets anders doen dan constant zeiken op die "westvloeten" want dat zijn allemaal domme boertjes ergo reactionaire tsjeven etc...

Kom ik in 't Trefpunt, ontmoet ik daar de half-gefossileerde mei '68 varianten van voorgaande. Zo vind je die verzuurde voorgenoemden verspreid over alle Gentse praatcafés.