PDA

View Full Version : FOUTE COMMUNICATIE: forumsessie Karel De Gucht uitgesteld


Maarten Malaise
15 april 2004, 11:56
Blijkbaar was een fout in de communicatie met de VLD en met de medewerkers van De Gucht. Daardoor kan hij op dit moment onmogelijk aan de forumsessie deelnemen.

We willen u Karel De Gucht niet onthouden. Daarom schuiven we deze forumsessie door naar volgende week.

Alle vragen blijven staan. Vanaf zondag gaat dit onderdeel terug open.

Maarten

Maus
18 april 2004, 14:03
Zeker dat em komt "volgende week" (dus vanaf morgen) ? Driedubbel gecheckt ?

Maarten Malaise
18 april 2004, 14:08
Zeker dat em komt "volgende week" (dus vanaf morgen) ? Driedubbel gecheckt ?

Ik heb hem en zijn woordvoerder gebeld. Hij zou deze week wel kunnen.

Maarten

De Knut
21 april 2004, 09:18
Zeker? :roll:

.................................................. ...........................................

Xnorf
21 april 2004, 09:26
Zeker? :roll:

.................................................. ...........................................

Ze zouden ook 200.000 jobs creëren 8) :roll: En het is ook veiliger geworden , ge voelt da :twisted:

SB1234
21 april 2004, 10:13
En niet te vergeten: we betalen minder belastingen!

abramis brama
21 april 2004, 11:57
't Zijn dingen, he, met die communicatie zo... :roll:

Gelukkig zijn we het al gewoon dat de liberalen ons regelmatig dingen "verzekeren" die achteraf lichtjes anders uitdraaien...

Zoek de zeven verschillen :

"Het migrantenstemrecht komt er NIET !"

en

"Hij zou deze week wel kunnen."

abramis brama
21 april 2004, 18:42
HEEEEELLLLPPP !!!

De lijm van deze sticky is losgekomen ! ;)

De Knut
22 april 2004, 10:54
De sessie met De Gucht is alleszins een Klucht !

Sterk bezig, de VLD !

Maarten Malaise
22 april 2004, 11:00
Ik heb al meer moeite gedaan als bij andere sessies. Jammer van de tijd en de telefoons die het mij heeft gekost. Erg jammer.
Ik begrijp het niet echt, want er zijn duizenden mensen die dit zien ! Zitten momenteel aan ongeveer 20.000 bezoekers per week! (dus: per forumsessie) Enkel en alleen op het forum ! En het gaat in felle stijgende lijn omhoog.

Volgende week Bart Tommelein van de VLD en nog iemand van het Vlaams Blok (is de laatste die nog niet helemaal zeker is).

Maarten

abramis brama
22 april 2004, 11:41
We weten heel goed dat jou niets te verwijten valt, Maarten. Jou kennende weten we allemaal dat jij er alles aan doet om deze sessies goed uit te bouwen.

De enigen die hier een blaam oplopen zijn diegenen die hun woord geven om te komen, en dat woord al even snel breken als ze het geuit hebben. Een beter signaal omtrent hun overige beloften kan men niet geven.

Daarom : een applausje voor diegenen die wél de moeite hebben gedaan om hier een serieuze inspanning voor te doen, en een dikke awoert aan die politici die bewezen hebben die titel niet waard te zijn.

Rr00ttt
22 april 2004, 16:32
Ik heb al meer moeite gedaan als bij andere sessies. Jammer van de tijd en de telefoons die het mij heeft gekost. Erg jammer.
Ik begrijp het niet echt, want er zijn duizenden mensen die dit zien ! Zitten momenteel aan ongeveer 20.000 bezoekers per week! (dus: per forumsessie) Enkel en alleen op het forum ! En het gaat in felle stijgende lijn omhoog.

Volgende week Bart Tommelein van de VLD en nog iemand van het Vlaams Blok (is de laatste die nog niet helemaal zeker is).

Maarten

Jou valt niks te verwijten. Ik vind het al een ongelofelijke prestatie dat je zoveel van de toppolitici hebt weten te strikken :)

Maus
22 april 2004, 16:46
geen provocatie, aub

Ive De Beckker
23 april 2004, 16:48
geen provocatief gedrag aub

Het Skill Effect
23 april 2004, 17:50
geen provocatie, aub

Hier geldt de 50 karaktersregel niet voor! :lol:


_____________________________________

Maus
23 april 2004, 20:03
Ik heb al meer moeite gedaan als bij andere sessies. Jammer van de tijd en de telefoons die het mij heeft gekost. Erg jammer.
Ik begrijp het niet echt, want er zijn duizenden mensen die dit zien ! Zitten momenteel aan ongeveer 20.000 bezoekers per week! (dus: per forumsessie) Enkel en alleen op het forum ! En het gaat in felle stijgende lijn omhoog.

Volgende week Bart Tommelein van de VLD en nog iemand van het Vlaams Blok (is de laatste die nog niet helemaal zeker is).

Maarten

Zeker dat meneer Tommelein gaat komen? Vijftigdubbel gecheckt met zijn secretaresse (of met mr. Tommelein himzelf)?

Ive De Beckker
24 april 2004, 13:47
geen provocatief gedrag aub

Is da provocatie om te vragen of te karel (charel) al iets gepost heeft?

Herman Desmedt ©HD
24 april 2004, 15:05
...
Is da provocatie om te vragen of te karel (charel) al iets gepost heeft?

Kijk zelf !

http://www.fora.be/profile.php?mode=viewprofile&u=2827

Maarten Malaise
24 april 2004, 16:53
Ik heb al meer moeite gedaan als bij andere sessies. Jammer van de tijd en de telefoons die het mij heeft gekost. Erg jammer.
Ik begrijp het niet echt, want er zijn duizenden mensen die dit zien ! Zitten momenteel aan ongeveer 20.000 bezoekers per week! (dus: per forumsessie) Enkel en alleen op het forum ! En het gaat in felle stijgende lijn omhoog.

Volgende week Bart Tommelein van de VLD en nog iemand van het Vlaams Blok (is de laatste die nog niet helemaal zeker is).

Maarten

Zeker dat meneer Tommelein gaat komen? Vijftigdubbel gecheckt met zijn secretaresse (of met mr. Tommelein himzelf)?

Wel, ik hem hem hoogstpersoonlijk aan de lijn gehad.

Maarten

Xnorf
24 april 2004, 17:10
Zeker dat em komt "volgende week" (dus vanaf morgen) ? Driedubbel gecheckt ?

Ik heb hem en zijn woordvoerder gebeld. Hij zou deze week wel kunnen.

Maarten

Karel had je dus ook persoonlijk aan de lijn :wink:

Verhofstadthater
24 april 2004, 17:16
Je merkt toch zo dat die fascist zich te goed voelt om vragen van het gewone plebs te beantwoorden? Dat zijn partij mag rotten!

Xnorf
24 april 2004, 17:36
Je merkt toch zo dat die fascist zich te goed voelt om vragen van het gewone plebs te beantwoorden? Dat zijn partij mag rotten!

Hij heeft het te druk met in Polspoel en Desmedt op te treden om daar met neergeslagen hoofd tegenstrijdigheden te verkondigen.

Maarten Malaise
25 april 2004, 07:59
Het staat vast: deze forumsessie wordt gesloten:
http://www.fora.be/viewtopic.php?t=13944