PDA

View Full Version : Dacht dat mijn hart stil stond!

Thomas Hx
18 december 2002, 18:34
Ja beste,

dat dacht ik dus werkelijk, ik ging dus naar politiek: binnenland bij de discussie "Wat is onredelijk wat de AEL vraagt?" En de auteur was Thomas, jaja der is nen tweede Thomas op het fora.

Thomas

Knuppel
18 december 2002, 19:07
Ik had al eerder iets abnormaals gemerkt. En het gezegd ook.
:wink:

Thomas Hx
18 december 2002, 19:49

Knuppel,

waarom zeg je het dan niet recht op de man af :?: :?:

Knuppel
18 december 2002, 20:08

Knuppel,

Thomas, niet zolang geleden antwoordde ik "dat ik niet geloofde dat Thomas dat geschreven had". Ik weet niet meer waarover het ging en heb geen zin om het op te zoeken. De vorm en stijl leken me helemaal niet van jou te zijn. Bovendien waren en nauwelijks schrijffouten te bespeuren. (sorry maar nu kan ik niet anders dan er over praten) Er werd me toen de vraag gesteld of vorm en inhoud goed waren waarop ik 'schitterend!' antwoordde.
Toen al dacht ik dus te merken dat er iets niet klopte. Achteraf gezien lijk ik mij dus niet vergist te hebben. Of toch?

Thomas Hx
18 december 2002, 20:24

Knuppel,

Thomas, niet zolang geleden antwoordde ik "dat ik niet geloofde dat Thomas dat geschreven had". Ik weet niet meer waarover het ging en heb geen zin om het op te zoeken. De vorm en stijl leken me helemaal niet van jou te zijn. Bovendien waren en nauwelijks schrijffouten te bespeuren. (sorry maar nu kan ik niet anders dan er over praten) Er werd me toen de vraag gesteld of vorm en inhoud goed waren waarop ik 'schitterend!' antwoordde.
Toen al dacht ik dus te merken dat er iets niet klopte. Achteraf gezien lijk ik mij dus niet vergist te hebben. Of toch?

Je hebt je niet vergist, ik schrijf veel fouten en ik kom daar ook voor uit. Maar iedereen verstaat mij ( hoop ik altans ) en daar komt het toch op neer, anders mag je mij altijd persoonlijk contacteren lang pb en dan zal ik je mijn telefoonnummer geven :D :D

Thomas

Knuppel
18 december 2002, 20:50
Begot Thomas! Het gaat niet om die fouten maar om het feit dat ik meende gemerkt te hebben dat het niet de mij bekende Thomas was die daar iets schreef. Ik had moeten kijken hoeveel postings die nieuwe Thomas had dan was mij wel een lichtje opgegaan.
Ik insinueerde nog dat het je vader was die het geschreven had geloof ik. Maar niemand zei iets over een tweede Thomas op mijn twijfels.

Je verwijt mij eerst dat ik iets "niet op de man af zeg" en als ik dan probeer uit te leggen dat ik dit wel degelijk deed, en hoe, dan geef je mij een schuldgevoel door alleen op die schrijffouten terug te komen.

Versta nu eens dat ik gewoon al eerder "iets" gemerkt heb dat niet overeenkwam met de 14-jarige forum-bisschop die ik gewend ben.

Het is nu opgelost. Ik had beter moeten opletten. Voortaan zal ik het ook doen. Niet de ene Thomas meer voor de andere houden dus. :wink:

Tarzan
19 december 2002, 00:04
Ikki ook ..........

Soory thomaske !!!

:oops: :oops:

Knuppel
19 december 2002, 00:27
Awel Tarzan, nu heb je eindelijk je wafferke teruggevonden maar zijn wij je kwijt. Waar zit je toch maar als je toch niet werkt? :wink:

Tarzan
19 december 2002, 00:50
Ja ik ga nog al eens kijken over het muurke hé...........

bij :

www.2manysites.com

Mag dat ????

Tarzan
19 december 2002, 00:54
http://sc.communities.msn.com/tn/4F/50/TarzanWaimesHogeVenen/5/5f.jpg

Voor onze Knuppel !!!

Knuppel
19 december 2002, 01:11

bij :

www.2manysites.com

Mag dat ????

Zolang het onschuldig blijft.... :roll:

Thomas Hx
19 december 2002, 10:22
Begot Thomas! Het gaat niet om die fouten maar om het feit dat ik meende gemerkt te hebben dat het niet de mij bekende Thomas was die daar iets schreef. Ik had moeten kijken hoeveel postings die nieuwe Thomas had dan was mij wel een lichtje opgegaan.
Ik insinueerde nog dat het je vader was die het geschreven had geloof ik. Maar niemand zei iets over een tweede Thomas op mijn twijfels.

Je verwijt mij eerst dat ik iets "niet op de man af zeg" en als ik dan probeer uit te leggen dat ik dit wel degelijk deed, en hoe, dan geef je mij een schuldgevoel door alleen op die schrijffouten terug te komen.

Versta nu eens dat ik gewoon al eerder "iets" gemerkt heb dat niet overeenkwam met de 14-jarige forum-bisschop die ik gewend ben.

Het is nu opgelost. Ik had beter moeten opletten. Voortaan zal ik het ook doen. Niet de ene Thomas meer voor de andere houden dus. :wink:

:D doe dat, wie weet is die andere Thomas een communist en een Belgische nationalist!

Thomas

Supe®Staaf
19 december 2002, 12:54
:D doe dat, wie weet is die andere Thomas een communist en een Belgische nationalist!

Thomas
Werd ik geroepen?

Thomas Hx
19 december 2002, 14:51

Thomas
Werd ik geroepen?

neen :D

Anna List
10 augustus 2017, 07:45

bij :

www.2manysites.com

Mag dat ????

dat mag, maar daar is nog minder te zien dan hier precies ...