PDA

View Full Version : Multiculvoetbal?


andev
15 maart 2009, 17:29
Een toeschouwer heeft zaterdagavond in het Iraakse Hila een voetballer vermoord. Hij schoot op de speler Heidar Kazem nadat die een doelpunt had gemaakt voor zijn club Sinyer.
De speler werd in het hoofd geraakt en overleed korte tijd later in een ziekenhuis in Hila, circa honderd kilomter ten zuiden van Bagdad.

De dader, een fan van de club al-Buhayarat waar Kazem tegen scoorde, is aangehouden.


We zullen ons binnenkort nog meer moeten aanpassen...
Misschien tijd om meer reserve-spelers op de bank plaats te laten nemen?

Eschaton ß
15 maart 2009, 19:46
http://www.youtube.com/watch?v=5ApZAsphFsI

goodwill
16 maart 2009, 13:32
Een toeschouwer heeft zaterdagavond in het Iraakse Hila een voetballer vermoord. Hij schoot op de speler Heidar Kazem nadat die een doelpunt had gemaakt voor zijn club Sinyer.
De speler werd in het hoofd geraakt en overleed korte tijd later in een ziekenhuis in Hila, circa honderd kilomter ten zuiden van Bagdad.

De dader, een fan van de club al-Buhayarat waar Kazem tegen scoorde, is aangehouden.


We zullen ons binnenkort nog meer moeten aanpassen...
Misschien tijd om meer reserve-spelers op de bank plaats te laten nemen?
ben jij en voetbal-fan ?

vlijmscherp
16 maart 2009, 13:34
en wat heeft dat juist met multiculturele samenleving te maken??

fox
16 maart 2009, 13:58
Dat vraag ik me nu ook af. Hoe je de link legt tussen een gestoorde voetbal"fan" en een multiculturele samenleving is mij een raadsel. Misschien een woordje uitleg Andev?

vlijmscherp
16 maart 2009, 14:00
ah, ik snap het denk ik. andev denkt dat er hier geen voetbalsupporters worden vermoord. hij zal te jong zijn om het Heyzeldrama te kennen wsl....

andev
16 maart 2009, 17:51
ben jij en voetbal-fan ?
Neen, helemaal niet (meer). Toen onze Rode Duivels nog een ploeg vormden die op "wereldniveau" toch een beetje meekonden, viel dat nog mee, maar nu...
Nu erger ik me aan de bedragen die sommigen oprapen omdat ze goed tegen een bal kunnen stampen... Een beetje zoals de bedragen die bepaalde ceo's de laatste tijd opstreken...
Tegenover de "werkende" bevolking" vind ik dat maar een zielig gedoe. Het is tenslotte niet veel meer dan het moderne "brood en spelen" van vroegere tijden: houd ze bezig, dom en "braaf". Al wil dat laatste soms tegenvallen...
Het vermelden van het artikel was eigenlijk als "grapje" bedoelt, of is het verkeerd zoiets grappig te vinden en door te sturen? Zijn er weer met lange tenen?

andev
16 maart 2009, 17:54
ah, ik snap het denk ik. andev denkt dat er hier geen voetbalsupporters worden vermoord. hij zal te jong zijn om het Heyzeldrama te kennen wsl....
Nee, zo jong ben ik ook weer niet, het heizeldrama heb ik kunnen volgen op tv enz en nu geniet ik van m'n pensioen. Maar dat was een "ongeval", een catastrofe, geen moordpartij!

andev
16 maart 2009, 18:03
en wat heeft dat juist met multiculturele samenleving te maken??
Zoals ik al vermelde, het was meer als een grappige anekdote bedoeld!
Maar voor diegenen die per se willen doordrammen ivm de "multiculturele wereld" die weer eens op z'n teentjes zou kunnen getrapt zijn... de kans is veel groter dat lieden die tot die groep behoren elkaar op deze manier zullen aanpakken dan de plaatselijke oorspronkelijke bevolking alhier. Zo goed?

fox
17 maart 2009, 10:53
Zoals ik al vermelde, het was meer als een grappige anekdote bedoeld!
Maar voor diegenen die per se willen doordrammen ivm de "multiculturele wereld" die weer eens op z'n teentjes zou kunnen getrapt zijn... de kans is veel groter dat lieden die tot die groep behoren elkaar op deze manier zullen aanpakken dan de plaatselijke oorspronkelijke bevolking alhier. Zo goed?


Al het als grap bedoeld is dan zet je het gewoon in K&K. Hier weet je zowieso dat het niet als grap zal overkomen en dat heeft niks met lange tenen te maken.

abou Anis
17 maart 2009, 11:54
Zoals ik al vermelde, het was meer als een grappige anekdote bedoeld!
Maar voor diegenen die per se willen doordrammen ivm de "multiculturele wereld" die weer eens op z'n teentjes zou kunnen getrapt zijn... de kans is veel groter dat lieden die tot die groep behoren elkaar op deze manier zullen aanpakken dan de plaatselijke oorspronkelijke bevolking alhier. Zo goed?
En de grap was dat een supporter van de ene ploeg een voetballer van de andere ploeg gedood heeft?

andev
21 maart 2009, 03:49
En de grap was dat een supporter van de ene ploeg een voetballer van de andere ploeg gedood heeft?
Dat multicullers er het grappige niet van inzien, dat snap ik wel...