PDA

View Full Version : Moet er een nieuw subforum komen?


abou Anis
19 maart 2009, 15:18
Gezien de talrijke vragen die de entiteit Antarctica oproept, zou het misschien wenselijk zijn dat de forumbeheerders daar een subforum voor creëren. Geef je gedacht!

copulator silvestris
19 maart 2009, 15:25
En Arctica?

Dit is pure discriminatie! Jozef!!!!

vlijmscherp
19 maart 2009, 15:26
uiteraard, dit is te belangrijk.

abou Anis
19 maart 2009, 15:26
En Arctica?

Dit is pure discriminatie! Jozef!!!!

Jozef? En Jezus en Maria dan? Maar wel de mond vol hebben over discriminatie! Keer voor uw eigen porseleinwinkel voor ge iemand anders verdronken kalf in de bek kijkt nog voor het vel van de olifant geschoten is!

Zwartengeel
19 maart 2009, 15:40
En Arctica?

Dit is pure discriminatie! Jozef!!!!

Die krijgen zo al genoeg aandacht (http://www.sonataarctica.info).

abou Anis
19 maart 2009, 22:14
Deze enquête wordt nu al een halve dag straal genegeerd door de moderatie. Moet ik nu echt beginnen provoceren en daarna dubbelnick na dubbelnick gaan aanmaken en anderen vragen om zich te registreren om topic na topic in S&M te starten om deze kwestie onder de aandacht te houden?

Wat voor een dictatuur is dat hier eigenlijk? Het kan toch niet moeilijk zijn voor de moderatie van dit forum om het grote belang van de Kwestie Antarctica in te zien en er de ruimte die ze verdient voor te voorzien?!?!

OF MOET IK MISSCHIEN BEGINNEN POSTEN MET DE CAPS LOCK TOETS VASTGEROEST?

420yeahbaby
19 maart 2009, 22:18
:rofl: uw poll is touché en hillarisch :)
Eigenlijk stoort het mij ook wel, al die aangemaakte threads over antartica.
Maarja, ik lees er los over. Weet nu wel niet goed wat stemmen in uw poll, even in overleg met mezelf.

abou Anis
19 maart 2009, 22:20
:rofl: uw poll is touché en hillarisch :)
Eigenlijk stoort het mij ook wel, al die aangemaakte threads over antartica.
Maarja, ik lees er los over. Weet nu wel niet goed wat stemmen in uw poll, even in overleg met mezelf.

Hola, hola mijn beste. De Kwestie Antarctica gaat mij wel degelijk aan het hart. Om van de situatie der Antarcticagiraffen nog maar te zwijgen.

FDM
20 maart 2009, 10:24
de prinses elisabet werd naar de zuidpool gesleept , haar ouders volgen dra

roger verhiest
20 maart 2009, 11:22
de prinses elisabet werd naar de zuidpool gesleept , haar ouders volgen dra


La princauté antarctique giraffesque....

Jazeker
21 maart 2009, 05:35
De mensen van optie 3 hadden eigenlijk optie 1 moeten kiezen. We moeten inderdaad weten of er worst is op Antarctica.

Weezer
21 maart 2009, 10:45
De mensen van optie 3 hadden eigenlijk optie 1 moeten kiezen. We moeten inderdaad weten of er worst is op Antarctica.

En zo ja, waar die van gemaakt is... (pinguins?)

Jazeker
21 maart 2009, 13:44
En zo ja, waar die van gemaakt is... (pinguins?)

Nog zo'n heiden die het bestaan van de giraf op Antarctica niet in overweging wil nemen.