PDA

View Full Version : stem freya als knapste politica! NU al 22ste van de wereld


Mitgard
26 maart 2009, 11:22
Freya Vandenbossche 22ste in lijst knapste politica's

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/0/1/art_large_245701.jpg

De Peruaanse Luciana Leon is verkozen tot knapste politica op een internetpoll van de Spaanse nieuwssite 20 Minutos. Freya Vandenbossche bekleedt momenteel een 22ste plaats. Daarmee doet ze het beter dan de Amerikaanse Sarah Palin.
De lezers van de site kunnen op 50 polilieke schoonheden stemmen. Freya Vandenbossche is nog aan het stijgen in de poll, om 8u30 uur deze ochtend stond ze 26ste, een uurtje later al 25ste.

Winnares Luciana Leon werd in 2006 verkozen in het parlement als vertegenwoordiger van de hoofdstad Lima. De tweede plaats gaat naar Mercedes Araoz, minister van Buitenlandse Handel en Toerisme in Peru. Derde is de Italiaanse minister van Gelijke Kansen Mara Carfagna, topmodel in een vorig leven.

De Oekraïense Yuliya Tymoshenko vinden we terug op een negende plaats. En Sarah Palin strandt voorlopig op de 27ste plek, twee plaatsen lager dus dan Freya Vandenbossche. De oudste politica op de lijst is de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Hillary Clinton. Met haar 61 jaar staat ze 42ste.


geef freya hier 5 punten: http://listas.20minutos.es/?do=show&id=66425&c=1238062653

je hoeft 't niet eens te zijn met haar politieke visie, 't gaat maar om het uiterlijk. ;-)

(en dat ze vooral boven sarah palin gerangschikt blijft)

-=EXCALIBUR=-
26 maart 2009, 11:25
Op *********.org zal ze meer scoren.

Edit: sorry, dat was er wat over. :lol:

Mitgard
26 maart 2009, 11:28
http://www.hln.be/static/FOTO/pe/3/8/12/album_large_433032.jpg


8O:-o:-P

BigF
26 maart 2009, 11:34
Ik vind Freya wel meevallen maar Katleen Van Brempt vind ik toch iets knapper en/of stijlvoller.

Ma kom, om u een plezier te doen krijgt ons freyake wel 5 punten van mij hoor.

Mitgard
26 maart 2009, 11:44
Ik vind Freya wel meevallen maar Katleen Van Brempt vind ik toch iets knapper en/of stijlvoller.

Ma kom, om u een plezier te doen krijgt ons freyake wel 5 punten van mij hoor.

gij zijt ge toffe gast, bigF.

Dixie
26 maart 2009, 11:52
oeps voor palin gekozen hehe

lantjes
26 maart 2009, 12:03
Jawadde, dan staat er schoner "gerief" tussen dan die straatmadelief. Die Yuri, Tanja of Anna-Maria en ja zelfs Palin om er nog maar enkele op te noemen. Of steekt het nationalisme ook hier wat verborgen zijn kop op?

Mitgard
26 maart 2009, 12:10
update:

freya op naar 19de plaats. :cheer:
palin zakt verder weg in de absolute vergetelheid.


bedankt politics.be om zo massaal te stemmen. :-)
(blijven doen hé)

kusje van freya. x

-=EXCALIBUR=-
26 maart 2009, 12:13
Jawadde, dan staat er schoner "gerief" tussen dan die straatmadelief. Die Yuri, Tanja of Anna-Maria en ja zelfs Palin om er nog maar enkele op te noemen. Of steekt het nationalisme ook hier wat verborgen zijn kop op?
Inderdaad. Eigen volk eerst he...

Txiki
26 maart 2009, 12:24
Geen punt krijgt die van mij. Ik heb er vijf gegeven aan

:cheer: Alina Kabaeva :cheer:

HAMC
26 maart 2009, 12:26
Mitridates
kusje van freya. x

Pas maar op met die kusjes van heroinespuiters, die hebben gewoonlijk een paar soorten hepatitis of erger.

Mitgard
26 maart 2009, 12:39
Pas maar op met die kusjes van heroinespuiters, die hebben gewoonlijk een paar soorten hepatitis of erger.

ja, een hells angel zal dat wel weten.

lantjes
26 maart 2009, 12:45
Pas maar op met die kusjes van heroinespuiters, die hebben gewoonlijk een paar soorten hepatitis of erger.

Een geluk dat haar vader wat bekendheid heeft en haar van de goot heeft kunnen redden. Wie weet stond ze nu anders als heroinehoertje te paaldansen in de Bikersaloon...:-P

Mitgard
26 maart 2009, 12:55
Een geluk dat haar vader wat bekendheid heeft en haar van de goot heeft kunnen redden. Wie weet stond ze nu anders als heroinehoertje te paaldansen in de Bikersaloon...:-P

vraag me af hoe uw wijf eruit ziet, wellicht zo'n geplamuurde oppervlakkige snob die voor de centen bij u blijft.

HAMC
26 maart 2009, 12:56
ja, een hells angel zal dat wel weten.

Bij ons wordt niet gespoten vriend. Diegenen die zich ondergeschikt maken aan drugs zijn bij ons niet welkom.

lantjes
26 maart 2009, 13:05
vraag me af hoe uw wijf eruit ziet, wellicht zo'n geplamuurde oppervlakkige snob die voor de centen bij u blijft.

Uw gebrek aan mensenkennis is opvallend te noemen.
Mijn vriendin haar inkomsten liggen een stuk hoger dan de mijne dus voor de centen hoeft ze het niet te doen 't zal eerder voor mijn aangename persoonlijkheid zijn. Jij zit nog alleen zeker? Wie een vrouw als "wijf" beschrijft moet daar niet van verschieten...

Mitgard
26 maart 2009, 13:06
maar goed, ik heb me voorgenomen om me minder vaak te laten verleiden tot lage niveau van de geestelijke onderlaag van de maatschappij die hier doorgaans in de hoedanigheid van rechts-populistisch maagzuur verschijnt.
negativisme, schelden, langs de zijlijn staan en 'boo' roepen... dat is meer hun stijl.
ik sta daar boven.
:-)

Mitgard
26 maart 2009, 13:07
Uw gebrek aan mensenkennis is opvallend te noemen.
Mijn vriendin haar inkomsten liggen een stuk hoger dan de mijne dus voor de centen hoeft ze het niet te doen 't zal eerder voor mijn aangename persoonlijkheid zijn. Jij zit nog alleen zeker? Wie een vrouw als "wijf" beschrijft moet daar niet van verschieten...

of voor uw bescheidenheid.

HAMC
26 maart 2009, 13:09
Mitgard is wel heel zuur vandaag.

lantjes
26 maart 2009, 13:10
of voor uw bescheidenheid.

Kijk, even in goed gezelschap en uw mensenkennis gaat er al op vooruit. Er is blijkbaar zelfs voor u nog hoop.

HAMC
26 maart 2009, 13:11
Kijk, even in goed gezelschap en uw mensenkennis gaat er al op vooruit. Er is blijkbaar zelfs voor u nog hoop.

Lantjes de eeuwige optimist. :)

Mitgard
26 maart 2009, 13:12
Mitgard is wel heel zuur vandaag.

hells angels en nette, rijke villabewoners: een alliantie die je enkel op internet tegenkomt.

:-)

lantjes
26 maart 2009, 13:15
Lantjes de eeuwige optimist. :)

Ieder van ons heeft al eens een zwak moment. ;-) Meestal parels voor de zwijnen.

Derk de Tweede
26 maart 2009, 13:24
NON

Zij is de mooiste:
http://www.speld.nl/wp-content/uploads/2008/06/thieme.jpg

lantjes
26 maart 2009, 13:27
hells angels en nette, rijke villabewoners: een alliantie die je enkel op internet tegenkomt.

:-)

Het ene sluit zonder twijfel het andere niet uit en zijn beiden perfect verenigbaar. :-P

Fietsen tussen een industrieel, academisch of zelfs platvloers niveau op hetzelfde ogenblik is wellicht niet aan ieder gegeven.

Mitgard
26 maart 2009, 13:31
NON

Zij is de mooiste:
http://www.speld.nl/wp-content/uploads/2008/06/thieme.jpg

niet mis, maar ons freya toch mooier vind ik.

copulator silvestris
26 maart 2009, 14:00
Uw gebrek aan mensenkennis is opvallend te noemen.
Mijn vriendin haar inkomsten liggen een stuk hoger dan de mijne dus voor de centen hoeft ze het niet te doen 't zal eerder voor mijn aangename persoonlijkheid zijn. Jij zit nog alleen zeker? Wie een vrouw als "wijf" beschrijft moet daar niet van verschieten...

:-D:-D:-D Juist en mooi gezegd op de koop toe :-D:-D:-D

copulator silvestris
26 maart 2009, 14:03
Puur uiterlijk valt Freya mee. Maar dat wordt onmiddellijk verpest door haar aan debiliteit grenzende achterlijkheid. Daarenboven is ze veel te hautain en neerkijkend op de werkmens. Ik stem op Palin. Gewoon om Freya te kloten, de troela.

vlijmscherp
26 maart 2009, 14:04
Puur uiterlijk valt Freya mee. Maar dat wordt onmiddellijk verpest door haar aan debiliteit grenzende achterlijkheid. Daarenboven is ze veel te hautain en neerkijkend op de werkmens. Ik stem op Palin. Gewoon om Freya te kloten, de troela.

o ja, daar gaat ze nu stikkapot van zitten zè!

copulator silvestris
26 maart 2009, 14:08
o ja, daar gaat ze nu stikkapot van zitten zè!

De vierkantswortel van 25 ?

copulator silvestris
26 maart 2009, 14:22
Dumb and dumberererererererererer

copulator silvestris
26 maart 2009, 14:23
Maar wel mooie stelten onder haar pisbak

Bovenbuur
26 maart 2009, 14:25
NON

Zij is de mooiste:
http://www.speld.nl/wp-content/uploads/2008/06/thieme.jpg

Ik kan nou geen grotere versie vinden helaas, maar ik vindt deze foto toch altijd charmanter:
http://www.nrcombudsman.nl/wp-content/uploads/2006/12/thieme.jpg

HAMC
26 maart 2009, 14:27
hells angels en nette, rijke villabewoners: een alliantie die je enkel op internet tegenkomt.

:-)

En dan hebben we het nog niet over Hells Angels die nette rijke villabewoners zijn.

Bovenbuur
26 maart 2009, 14:27
Sommige landen zijn trouwens best wel oververtegenwoordigd, en de nummer laatst heeft geen naam...

Vorenus
26 maart 2009, 14:53
Toireasa Ferris

lantjes
26 maart 2009, 15:15
Smaken kunnen verschillen maar zeg nu zelf....:

47367

circe
26 maart 2009, 15:24
Zelf vind ik Femke Halsema ook wel een leuk snoetje.

Uh-Huh
26 maart 2009, 15:34
Vanwaar uw obsessie met Freya, Mitgard? Die ziet er nochtans bijna niet Germaans en eerder Arabisch uit.

Uh-Huh
26 maart 2009, 15:40
De Libanese schone Sethrida Geagea heeft mijn 5 punten gekregen.

Derk de Tweede
26 maart 2009, 15:42
De vierkantswortel van 25 ?
6 8-)

Pietje
26 maart 2009, 15:50
Smaken kunnen verschillen maar zeg nu zelf....:

47367


is precies wat geconstipeerd 8-)

lantjes
26 maart 2009, 15:58
is precies wat geconstipeerd 8-)

De zon schijnt in haar oogjes...

Pietje, met de mensen hun uiterlijke, geografisch gebonden kenmerken lachen, dat valt me van u wat tegen he...:-P

Pietje
26 maart 2009, 16:25
De zon schijnt in haar oogjes...

kan natuurlijk ook 8-)

Pietje, met de mensen hun uiterlijke, geografisch gebonden kenmerken lachen, dat valt me van u wat tegen he...:-P

Was niet echt de bedoeling om haar uit te lachen. Ik hou trouwens veel van Aziatische types (met een voorkeur voor Vietnamese).
Maar die opm. van mij lag een beetje voor de hand, eh 8-)

copulator silvestris
26 maart 2009, 16:25
is precies wat geconstipeerd 8-)

Maar nog niet zo erg als uw avatar. Die is zo erg geconstipeerd dat hij nog enkel boeren kan laten (en geen scheten)

robert t
26 maart 2009, 16:39
Zelf vind ik Femke Halsema ook wel een leuk snoetje.Gelukkig maar dit deze topic alleen betrekking heeft op het uiterlijk.
Halsema, de voorzitter van Groen-Links, is in werkelijkheid een communistische bitch, niet te vergelijken met Groen! in België. De vroegere voorzitter van Groen Links, wiens naam me even ontschiet, heeft trouwens ontslag moeten nemen wegens openlijk oproepen tot geweld tegen Pim Fortuyn. Je bent al beter geïnspireerd geweest, Circe.

Derk de Tweede
26 maart 2009, 16:40
http://www.partijvoordedieren.nl/images/pictures/mariannethieme.jpg

lantjes
26 maart 2009, 16:45
kan natuurlijk ook 8-)



Was niet echt de bedoeling om haar uit te lachen. Ik hou trouwens veel van Aziatische types (met een voorkeur voor Vietnamese).
Maar die opm. van mij lag een beetje voor de hand, eh 8-)


Wel kijk eens aan, we hebben iets gemeen...:-P

DSC
26 maart 2009, 17:05
Hoeveel stemmen heeft Jeannine Leduc intussen al gekregen? Daar die nog steeds schepen is, moet ze toch ook nog in aanmerking komen, niet?

Pietje
26 maart 2009, 17:05
Wel kijk eens aan, we hebben iets gemeen...:-P


Mooie vrouwen als bindmiddel.....................het had veel erger gekund 8-)

Derk de Tweede
26 maart 2009, 17:09
Ik val in principe niet op blond, hoewel..

http://www.vrouw-en-media.nl/blog/uploaded_images/jinek-712586.jpg

Jazeker
26 maart 2009, 17:18
is precies wat geconstipeerd 8-)

Zegt de man met deze avatar...

http://forum.politics.be/image.php?u=3330&dateline=1236789575

copulator silvestris
26 maart 2009, 17:38
Zegt de man met deze avatar...

http://forum.politics.be/image.php?u=3330&dateline=1236789575

Had ik ook al gezegd. ;-)

Jazeker
26 maart 2009, 17:45
Had ik ook al gezegd. ;-)

'k had dat toen nog niet gelezen ;-)

Eschaton ß
26 maart 2009, 18:18
Ze heeft de zelfde smoel om stront op te sorteren gelyk der voa'r

Mitgard
26 maart 2009, 18:54
Vanwaar uw obsessie met Freya, Mitgard? Die ziet er nochtans bijna niet Germaans en eerder Arabisch uit.


http://www.guido.be/imagegallery/VIP/freya1.jpg

die helblauwe ogen, dat hoog voorhoofd, die engel-achtige trekken, die eindeloze benen...
freya is een toonbeeld van germaansche schoonheid.
ik denk niet dat er in saoudi-arabië zo veel rondlopen. :?

copulator silvestris
26 maart 2009, 19:12
http://www.guido.be/imagegallery/VIP/freya1.jpg

die helblauwe ogen, dat hoog voorhoofd, die engel-achtige trekken, die eindeloze benen...
freya is een toonbeeld van germaansche schoonheid.
ik denk niet dat er in saoudi-arabië zo veel rondlopen. :?


Germaansche schoonheid maar met een lompigheid waarbij de arabische achterlijkheid verbleekt.

copulator silvestris
26 maart 2009, 19:14
Ik denk dat den Tweetand al serieus in haar preut zitten meutelen heeft. Hoe kon die met haar debiliteit anders zo een carrière maken? Zelfs margriet Hermans is intelligenter

Mitgard
26 maart 2009, 19:34
ondertussen is Freya al opgerukt naar de 16de plaats!!!

:cheer: leve Freya, leve vlaanderen, leve belgië! :cheer:

Mitgard
26 maart 2009, 19:36
omdat ik wéét dat jullie er niet genoeg van kunnen krijgen...

http://www.humo.be/images/artikelbeeld_freya(1).jpg

strike the pose!

L. J. Brutus
26 maart 2009, 19:45
Lelijk foorwijf, dat is ze.

copulator silvestris
26 maart 2009, 19:54
omdat ik wéét dat jullie er niet genoeg van kunnen krijgen...

http://www.humo.be/images/artikelbeeld_freya(1).jpg

strike the pose!

X-poten.

Mitgard
26 maart 2009, 19:59
btw, die stemming, dat is niet de mening van klein-rechts vlaanderen, maar de mening van de rest van de wereld. ;-)

Pietje
26 maart 2009, 20:15
Freya Vandenbossche 22ste in lijst knapste politica's

http://www.hln.be/static/FOTO/pe/12/0/1/art_large_245701.jpg

De Peruaanse Luciana Leon is verkozen tot knapste politica op een internetpoll van de Spaanse nieuwssite 20 Minutos. Freya Vandenbossche bekleedt momenteel een 22ste plaats. Daarmee doet ze het beter dan de Amerikaanse Sarah Palin.
De lezers van de site kunnen op 50 polilieke schoonheden stemmen. Freya Vandenbossche is nog aan het stijgen in de poll, om 8u30 uur deze ochtend stond ze 26ste, een uurtje later al 25ste.

Winnares Luciana Leon werd in 2006 verkozen in het parlement als vertegenwoordiger van de hoofdstad Lima. De tweede plaats gaat naar Mercedes Araoz, minister van Buitenlandse Handel en Toerisme in Peru. Derde is de Italiaanse minister van Gelijke Kansen Mara Carfagna, topmodel in een vorig leven.

De Oekraïense Yuliya Tymoshenko vinden we terug op een negende plaats. En Sarah Palin strandt voorlopig op de 27ste plek, twee plaatsen lager dus dan Freya Vandenbossche. De oudste politica op de lijst is de Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Hillary Clinton. Met haar 61 jaar staat ze 42ste.


geef freya hier 5 punten: http://listas.20minutos.es/?do=show&id=66425&c=1238062653

je hoeft 't niet eens te zijn met haar politieke visie, 't gaat maar om het uiterlijk. ;-)

(en dat ze vooral boven sarah palin gerangschikt blijft)

Done !!!

Voor Freya, Mitgard en Vaderland !!! 8-)

Jazeker
26 maart 2009, 20:20
http://www.guido.be/imagegallery/VIP/freya1.jpg

die helblauwe ogen, dat hoog voorhoofd, die engel-achtige trekken, die eindeloze benen...
freya is een toonbeeld van germaansche schoonheid.
ik denk niet dat er in saoudi-arabië zo veel rondlopen. :?

Lelijk is ze niet. Wel lelijke benen en die mond doet me aan The Joker denken. Nu ja, als ze die mond gewoon dicht houdt dan is er al een groter probleem dan het voornoemde esthetische probleempje opgelost. 8-)

copulator silvestris
26 maart 2009, 20:21
Freya = achterlijke ondergescheten achterbakse hypocriete baarmoederverslingerde afgelebberde scheefgeneukte paardedrol

Pietje
26 maart 2009, 20:22
Freya = achterlijke ondergescheten achterbakse hypocriete baarmoederverslingerde afgelebberde scheefgeneukte paardedrol

Poging tot grappig zijn ???

Mitgard
26 maart 2009, 20:28
Done !!!

Voor Freya, Mitgard en Vaderland !!! 8-)

:thumbsup:

copulator silvestris
26 maart 2009, 20:30
Ik zou ze nog niet willen om mijn keukenafval in te deponeren.

copulator silvestris
26 maart 2009, 20:30
Poging tot grappig zijn ???

Het feit dat u erop reageert, doet vermoeden van wel.

Pietje
26 maart 2009, 20:31
Het feit dat u erop reageert, doet vermoeden van wel.

Wel, uw poging is mislukt.

Mitgard
26 maart 2009, 20:34
Lelijk is ze niet. Wel lelijke benen en die mond doet me aan The Joker denken. Nu ja, als ze die mond gewoon dicht houdt dan is er al een groter probleem dan het voornoemde esthetische probleempje opgelost. 8-)

ze hadden haar nooit tot minister van begroting mogen bombarderen.
veel te jong, te onervaren en bovendien haar ding niet.
ik denk wel dat ze een goede minister van cultuur, fractieleider of zelfs partijvoorzitter zou zijn.

Mitgard
26 maart 2009, 20:36
trouwens ze heeft op consumentenzaken goede dingen gedaan.
tenminste niet zo'n kruiperige slakkehouding tegenover die big shot ondernemingen.

Jazeker
26 maart 2009, 20:37
Ik zou wel willen stemmen (neen... niet voor Freya) maar die site is zwaar overbelast momenteel. Als ik al iets te zien krijg (ALS ik al iets te zien krijg) dan zal ik het nog maar moeten stellen met maximaal 5% van de foto's of zo.

PollyCorrect
26 maart 2009, 20:37
Ik vind Herman de Croothoop een lekker stuk.
Zijn eenvoud, zijn nederigheid.. hij hoeft ten minste nooit in de belangstelling te staan.

Mitgard
26 maart 2009, 20:40
Ik vind Herman de Croothoop een lekker stuk.
Zijn eenvoud, zijn nederigheid.. hij hoeft ten minste nooit in de belangstelling te staan.

ROFL.

polly moet maar 1 zin zeggen en ik lig plat. :-)

Jazeker
26 maart 2009, 20:47
ze hadden haar nooit tot minister van begroting mogen bombarderen.

Akkoord. Paars was reeds een ramp, maar Reynders op financiën en Freya op begroting zijn misdaden tegen de mensheid.

veel te jong, te onervaren en bovendien haar ding niet.

m.i. Niet zoveel te maken met te jong of onervaren. Je mag haar mooi vinden en aanbidden zoveel je wil voor zover het mij wat kan schelen, maar ze heeft gewoon de verstandelijke capaciteiten niet om een goed minister te zijn en dan druk ik me nog zacht uit. Haar voornaamste sterkte is dat ze de massa kan charmeren dan wel geil maken en niet in het minst geholpen door het ons-kent-ons clubje van het salonsos ensemble dat wekelijks mag vergaderen in Humo.

ik denk wel dat ze een goede minister van cultuur, fractieleider of zelfs partijvoorzitter zou zijn.

Ik weet het zo niet. Volgens mij liggen haar kwaliteiten eerder in verleidelijk doen, beetje sexy lopen zijn en van dat soort dingen. (qua minister van cultuur kan je nog gelijk hebben want een larve van de huisvlieg kan dat beter dan Bert Anciaux... maar dan spreken we over de Vlaamse regering en niet de federale). Als ik Freya een jobke zou bezorgen, dan zou het als presentatrice of zo zijn.


Maar goed. Deze draad gaat om de looks en wat dat betreft heb ik een aantal posts terug mijn mening eerlijk gegeven zonder mijn politieke mening te laten spelen.

Pietje
26 maart 2009, 20:49
ze hadden haar nooit tot minister van begroting mogen bombarderen.
veel te jong, te onervaren en bovendien haar ding niet.
ik denk wel dat ze een goede minister van cultuur, fractieleider of zelfs partijvoorzitter zou zijn.

Klopt, Van de Lanotte draagt hierin een verpletterende verantwoordelijkheid.

Pietje
26 maart 2009, 20:51
trouwens ze heeft op consumentenzaken goede dingen gedaan.tenminste niet zo'n kruiperige slakkehouding tegenover die big shot ondernemingen.


Ook juist, ze heeft toen trouwens verschillende "schouderklopjes" van Test Aankoop gekregen.

Vette Pois(s)on
26 maart 2009, 20:52
Ze is niet lelijk (heel in het begin, toen ze in een verkiezingsprogramma langs Sigfried Brakke zat, vond ik haar zelfs mooi)

Jazeker
26 maart 2009, 20:56
Ik vind Herman de Croothoop een lekker stuk.
Zijn eenvoud, zijn nederigheid.. hij hoeft ten minste nooit in de belangstelling te staan.

20 minuten vanavond op weg naar huis op Radio 1 over zijn staatsportret!!! 20 fucking minuten over hoe hij uitlegde dat het een heel realistisch portret was. Waarvan nog 5 minuten door zijn hautaine madam (je weet wel... zij die het toch maar raar vindt dat een kind van een beenhouwer een advocaat kan worden). Om een stom schilderij (ik heb het niet gezien want radio's geven niet zoveel beeld, dus over de kwaliteit van het werkje kan ik me niet uitspreken) dat in het parlement werd opgehangen. Nu ja... men was eerder op de dag ook al bezig over dat heuglijke moment maar ik heb het maar enkel over mijn ritje van 40 minuten.

En dan verschiet men dat er zoveel ongevallen zijn op de snelwegen. Ik had na 15 minuten ook al zo'n mindset om om het even welke weggebruiker te rammen uit frustratie.

*zucht* en zeggen dat commerciele zenders vaak geen licentie krijgen omdat ze geen kwaliteitsvolle nieuwsberichten of duiding brengen.

Derk de Tweede
26 maart 2009, 21:23
Ze is niet lelijk die Freya, maar ik heb er liever niet in mijn bed.
En zij mij ook niet. 8-)

L. J. Brutus
26 maart 2009, 21:53
btw, die stemming, dat is niet de mening van klein-rechts vlaanderen, maar de mening van de rest van de wereld. ;-)

Ik ben niet eens klein-rechts. ;-)

globalmedia
26 maart 2009, 22:09
http://www.guido.be/imagegallery/VIP/freya1.jpg

die helblauwe ogen, dat hoog voorhoofd, die engel-achtige trekken, die eindeloze benen...
freya is een toonbeeld van germaansche schoonheid.
ik denk niet dat er in saoudi-arabië zo veel rondlopen. :?

freya is voor mij een toonbeeld van lelijkheid,

Jazeker
26 maart 2009, 22:27
Ook juist, ze heeft toen trouwens verschillende "schouderklopjes" van Test Aankoop gekregen.

En om domme dingen want als TA kan je alles toejuichen dat de consument ten goede komt maar niet verstandig is. Haar Stookoliegrap was toch iets waar je moet van kotsen?

Pietje
26 maart 2009, 23:23
En om domme dingen want als TA kan je alles toejuichen dat de consument ten goede komt maar niet verstandig is. Haar Stookoliegrap was toch iets waar je moet van kotsen?


Ten tijde vd "stookoliefactuur" was zij Minister van Begroting, en voor de aanwijzing van dat mandaat heb ik Van de Lanotte in een vroegere post al als hoofdverantwoordelijke aangeduid.

Vette Pois(s)on
27 maart 2009, 00:10
http://www.aldorebelo.com.br/img_upload/Image/manuela.jpg

daiwa
27 maart 2009, 00:26
Klopt, Van de Lanotte draagt hierin een verpletterende verantwoordelijkheid.

Zij zelf ook door dat te aanvaarden.
Als ze zelf haar beperkt geestelijk vermogen niet kent is ze nog dommer dan ik dacht.

Pietje
27 maart 2009, 00:36
Zij zelf ook door dat te aanvaarden.


Zever, iedere jonge politic(a)us hapt toe wanneer hem/haar zo'n kans word geboden.

Pietje
27 maart 2009, 00:36
Zij zelf ook door dat te aanvaarden.
Als ze zelf haar beperkt geestelijk vermogen niet kent is ze nog dommer dan ik dacht.

Is dat jouw beperkte VB-humor ???

daiwa
27 maart 2009, 00:42
Is dat jouw beperkte VB-humor ???


Vrijwel iedereen is het er over eens dat ze niet van de slimsten is,alleen jij wil dat niet inzien.

Pietje
27 maart 2009, 00:49
Vrijwel iedereen is het er over eens dat ze niet van de slimsten is,alleen jij wil dat niet inzien.

Waar haal je die info ?? Van "het Madouplein" ??
Wie is dat "Iedereen" ?? Jouw vriendenkring ??? Ja, vanuit die hoek verwacht ik ook niks constructiever.

longhorn
27 maart 2009, 00:57
De knapste 'politieker' in de VS:

Praetorian
27 maart 2009, 01:58
Ik vind Freya wel meevallen maar Katleen Van Brempt vind ik toch iets knapper en/of stijlvoller.

Ma kom, om u een plezier te doen krijgt ons freyake wel 5 punten van mij hoor.
Anissa Temsamani > all

copulator silvestris
27 maart 2009, 07:22
Anissa Temsamani > all

Yes, mooi EN inhoud! (hoewel ik niet akkoord ben met haar)

copulator silvestris
27 maart 2009, 07:24
Waar haal je die info ?? Van "het Madouplein" ??
Wie is dat "Iedereen" ?? Jouw vriendenkring ??? Ja, vanuit die hoek verwacht ik ook niks constructiever.

Er zijn geen erger doven dan die niet horen willen

lantjes
27 maart 2009, 07:50
De knapste 'politieker' in de VS:

In elk geval geen gebrek aan inhoud..... :P

Mitgard
27 maart 2009, 08:43
De knapste 'politieker' in de VS:

nep-blond, geplamuurd en fluoriserende tanden waar ge uw sleutelgat mee kunt vinden in 't donker.

tja, de VS ook...

Mitgard
27 maart 2009, 08:44
In elk geval geen gebrek aan inhoud..... :P

't is daar nogal beter als hier he, in de VS.

lantjes
27 maart 2009, 09:59
't is daar nogal beter als hier he, in de VS.

Moet ik mijn mening over de VS stoelen op een foto om er het ganse land mee te veroordelen? 8O
Analoog, op basis van een foto, zou men dan van ons land kunnen denken dat, om uw terminologie te gebruiken, op onze "wijven" meer volk zit dan op de gemiddelde kusttram...

lantjes
27 maart 2009, 11:51
't is daar nogal beter als hier he, in de VS.

't zal niet zijn zeker...hadden mijn madam en ikzelve daar ipv hier onze boterham mogen verdienen, we hadden waarschijnlijk al 4 riante villa's in plaats van 1....:cry: Die drie zijn nu in handen van het Belgisch profetariaat...

Mitgard
27 maart 2009, 12:07
't zal niet zijn zeker...hadden mijn madam en ikzelve daar ipv hier onze boterham mogen verdienen, we hadden waarschijnlijk al 4 riante villa's in plaats van 1....:cry: Die drie zijn nu in handen van het Belgisch profetariaat...


mijn gemoed loopt over van medelijden.

vlijmscherp
27 maart 2009, 12:09
't zal niet zijn zeker...hadden mijn madam en ikzelve daar ipv hier onze boterham mogen verdienen, we hadden waarschijnlijk al 4 riante villa's in plaats van 1....:cry: Die drie zijn nu in handen van het Belgisch profetariaat...

wat doe je met 4 villa's?? 8O

Vorenus
27 maart 2009, 12:11
wat doe je met 4 villa's?? 8O

Kleinste voor de vrouw en de drie andere voor de minaressen.

Mitgard
27 maart 2009, 12:12
wat doe je met 4 villa's?? 8O

een aangename persoonlijkheid zijn.

lantjes
27 maart 2009, 12:44
wat doe je met 4 villa's?? 8O

Drie verhuren en stoppen met "werken" :-P

Pelgrim
27 maart 2009, 13:14
kan ik ook een negatieve stem geven?

Mitgard
27 maart 2009, 13:17
kan ik ook een negatieve stem geven?

nee, de stemming heeft een ingebouwde anti-anzijn functie.

lantjes
27 maart 2009, 13:17
kan ik ook een negatieve stem geven?

Tuurlijk, je kan alle andere kandidates 5 punten geven....:-P

AYS
Lantjes

Mitgard
27 maart 2009, 13:19
on topic.

http://img142.imageshack.us/img142/1456/fr1.jpg

:-P

Mitgard
27 maart 2009, 13:21
Tuurlijk, je kan alle andere kandidates 5 punten geven....:-P

AYS
Lantjes

dat zou kunnen werken, als het niet kleinrechts vloms fermetteprut versus de rest van de wereld was. :-)

Derk de Tweede
27 maart 2009, 13:21
Freya lijkt me een meisja dat er na haar veertigste niet meer uitziet.
En dat duurt niet zo lang meer.

PollyCorrect
27 maart 2009, 13:24
20 minuten vanavond op weg naar huis op Radio 1 over zijn staatsportret!!! 20 fucking minuten over hoe hij uitlegde dat het een heel realistisch portret was. Waarvan nog 5 minuten door zijn hautaine madam (je weet wel... zij die het toch maar raar vindt dat een kind van een beenhouwer een advocaat kan worden). Om een stom schilderij (ik heb het niet gezien want radio's geven niet zoveel beeld, dus over de kwaliteit van het werkje kan ik me niet uitspreken) dat in het parlement werd opgehangen. Nu ja... men was eerder op de dag ook al bezig over dat heuglijke moment maar ik heb het maar enkel over mijn ritje van 40 minuten.

En dan verschiet men dat er zoveel ongevallen zijn op de snelwegen. Ik had na 15 minuten ook al zo'n mindset om om het even welke weggebruiker te rammen uit frustratie.

*zucht* en zeggen dat commerciele zenders vaak geen licentie krijgen omdat ze geen kwaliteitsvolle nieuwsberichten of duiding brengen.

Inderdaad, Jaz! En dan bij het thuiskomen op tv nog eens, maar dan met smoel én profielsmoel erbij - goed voor de spijsvertering!

Het is toch een leukerd, die guit van een De Croothoop! Levende visjes die nog steeds aan het spartelen zijn in zijn maag... en om over zijn smaak voor levende apenhersentjes nog maar te zwijgen.

Nederig, én belangrijk dat ie is!!

http://blogimages.bloggen.be/willysegers/71-9d20cb7c10faaae9f725ebfd3c310952.jpg

roger verhiest
27 maart 2009, 13:27
Ze was alleszins een betere (minder slechte?) minister van Begroting dan de huidige...

Mitgard
27 maart 2009, 13:30
Freya lijkt me een meisja dat er na haar veertigste niet meer uitziet.
En dat duurt niet zo lang meer.

maar jij zal altijd 25 jaar ouder dan haar blijven hoor. :-P

Geert C
27 maart 2009, 13:32
Op hoeveel staat ze nu?

Vorenus
27 maart 2009, 13:34
Op hoeveel staat ze nu?

Mannen?

Weet ik niet.

Mitgard
27 maart 2009, 13:40
Op hoeveel staat ze nu?

bedankt om even on topic te gaan, geert.

freya heeft zich steving genesteld op de 16de plaats in de rangschikking.

dat is een UITERMATE knap resultaat voor zo'n relatief onbekend meisje uit een klein landje als belgië.

freya laat internationale bekendheden als sarah palin, hilary clinton, en ségolène royal achter zich.

daar mogen we best fier op zijn.

Mitgard
27 maart 2009, 13:42
Freya lijkt me een meisja dat er na haar veertigste niet meer uitziet.
En dat duurt niet zo lang meer.

derk kijkt al uit naar de dag dat hij haar lelijk kan vinden.

tragische man.

lantjes
27 maart 2009, 13:45
dat zou kunnen werken, als het niet kleinrechts vloms fermetteprut versus de rest van de wereld was. :-)

Denk je dat er buiten links-achtergestelde-buurten-vlaams-sossen-crapuul nog iemand voor haar “looks” zou vallen? Een geluk dat ze soms al eens wat been laat zien om de aandacht van haar skelettenkopje af te leiden. Is het trouwens waar dat er 1278 stemmen van u bij zijn? De ganse nacht werk aan gehad zeker?

Jazeker
27 maart 2009, 13:50
fluoriserende tanden waar ge uw sleutelgat mee kunt vinden in 't donker.

:-D

Mitgard
27 maart 2009, 13:55
Denk je dat er buiten links-achtergestelde-buurten-vlaams-sossen-crapuul nog iemand voor haar “looks” zou vallen? Een geluk dat ze soms al eens wat been laat zien om de aandacht van haar skelettenkopje af te leiden. Is het trouwens waar dat er 1278 stemmen van u bij zijn? De ganse nacht werk aan gehad zeker?

kijk, lantjes.
niemand is geinteresseerd in uw mening.
ge moet hier niet proberen om grappig te zijn, of interessant. ge zult hier nooit enige naam of populariteit verwerven.
ge hebt het gewoon niet. niks diepgang, niks dat in de buurt van frisheid of originaliteit komt. ik had dat al meteen gezien.
ge zijt wellicht zo'n vakidioot die 1 ding redelijk goed kan en zich daar professioneel mee kan bewijzen maar voor de rest op alle vlakken een grote nul is.
ga in uw villake een 'aangename persoonlijkheid' zitten wezen, bij uw vrouwke, die is misschien geinteresseerd in wat gij te zeggen hebt.
vegeteer verder op wat ge aan stoffelijke dingen bezit en de titels die achter uw naam staan, want zonder dat zijt ge een lege doos.
een naakte slak.
een gapend gat in tijd en ruimte.

PollyCorrect
27 maart 2009, 13:57
Joh, Gardy. :|

Ik vind lantjes soms best prima.

lantjes
27 maart 2009, 13:59
kijk, lantjes.
niemand is geinteresseerd in uw mening.
ge moet hier niet proberen om grappig te zijn, of interessant. ge zult hier nooit enige naam of populariteit verwerven.
ge hebt het gewoon niet. niks diepgang, niks dat in de buurt van frisheid of originaliteit komt. ik had dat al meteen gezien.
ge zijt wellicht zo'n vakidioot die 1 ding redelijk goed kan en zich daar professioneel mee kan bewijzen maar voor de rest op alle vlakken een grote nul is.
ga in uw villake een 'aangename persoonlijkheid' zitten wezen, bij uw vrouwke, die is misschien geinteresseerd in wat gij te zeggen hebt.
vegeteer verder op wat ge aan stoffelijke dingen bezit en de titels die achter uw naam staan, want zonder dat zijt ge een lege doos.
een naakte slak.
een gapend gat in tijd en ruimte.

Bron? Uw "vrienden" op dit forum? :-P

lantjes
27 maart 2009, 14:01
Joh, Gardy. :|

Ik vind lantjes soms best prima.

Kom hier gij... :hug:

Mitgard
27 maart 2009, 14:05
of doe nog wat jankerig met katten.
de 'gevoelige' uithangen, om vrouwen geil te maken.

lantjes
27 maart 2009, 14:07
't heeft toch wel iets hé...er zijn lelijker dingen op de wereld.

Chromodoris Magnifica Lantjes

47379

lantjes
27 maart 2009, 14:12
of doe nog wat jankerig met katten.
de 'gevoelige' uithangen, om vrouwen geil te maken.

't Is 't seizoen nog niet, er zitten op dit ogenblik geen achtergelaten sukkeltjes. Worden de vrouwen daar geil van? Daar zal ik alvast geen misbruik van maken zo wanhopig naar wat intimiteit verlangend hoef ik niet te zijn. Maar als je wil komen helpen....

copulator silvestris
27 maart 2009, 14:12
kijk, lantjes.
niemand is geinteresseerd in uw mening.
ge moet hier niet proberen om grappig te zijn, of interessant. ge zult hier nooit enige naam of populariteit verwerven.
ge hebt het gewoon niet. niks diepgang, niks dat in de buurt van frisheid of originaliteit komt. ik had dat al meteen gezien.
ge zijt wellicht zo'n vakidioot die 1 ding redelijk goed kan en zich daar professioneel mee kan bewijzen maar voor de rest op alle vlakken een grote nul is.
ga in uw villake een 'aangename persoonlijkheid' zitten wezen, bij uw vrouwke, die is misschien geinteresseerd in wat gij te zeggen hebt.
vegeteer verder op wat ge aan stoffelijke dingen bezit en de titels die achter uw naam staan, want zonder dat zijt ge een lege doos.
een naakte slak.
een gapend gat in tijd en ruimte.

Ik ga de moeite niet doen om zelf iets te schrijven.

kijk, mitgard
niemand is geinteresseerd in uw mening.
ge moet hier niet proberen om grappig te zijn, of interessant. ge zult hier nooit enige naam of populariteit verwerven.
ge hebt het gewoon niet. niks diepgang, niks dat in de buurt van frisheid of originaliteit komt. ik had dat al meteen gezien.
ge zijt wellicht zo'n vakidioot die 1 ding redelijk goed kan en zich daar professioneel mee kan bewijzen maar voor de rest op alle vlakken een grote nul is.
ga in uw krochtje een 'aangename persoonlijkheid' zitten wezen, bij uw cavia, die is misschien geinteresseerd in wat gij te zeggen hebt.
vegeteer verder op wat ge aan stoffelijke dingen bezit en de topics die achter uw naam staan, want zonder dat zijt ge een lege doos.
een naakte slak.
een gapend gat in tijd en ruimte.

Mitgard
27 maart 2009, 14:58
Ik ga de moeite niet doen om zelf iets te schrijven.


nee, bespaar ons vooral dat.

dubbelnick afkookseltje.
waart ge zo'n saai personage geworden dat het voor uzelf ondraaglijk werd ofzo?

copulator silvestris
27 maart 2009, 15:07
nee, bespaar ons vooral dat.

dubbelnick afkookseltje.
waart ge zo'n saai personage geworden dat het voor uzelf ondraaglijk werd ofzo?

Dat gij uit Germania INFERIOR komt, verbaast mij ook niet. Ik denk dat alles aan u een beetje inferior is, als gij zo op uw tenen getrapt zijt om dat stuk onbenul.

Mitgard
27 maart 2009, 15:16
Dat gij uit Germania INFERIOR komt, verbaast mij ook niet. Ik denk dat alles aan u een beetje inferior is, als gij zo op uw tenen getrapt zijt om dat stuk onbenul.

ik ben niet degene die woest wordt wanneer freya in positief daglicht gesteld wordt hé. ;-)

en google eens op 'germania inferior'.
leer wat bij.

Mitgard
27 maart 2009, 15:18
Dat gij uit Germania INFERIOR komt, verbaast mij ook niet. Ik denk dat alles aan u een beetje inferior is, als gij zo op uw tenen getrapt zijt om dat stuk onbenul.

uitermate zwakke repliek, echt.
ik zou zo'n krampachtig gezochte woordspeling nooit durven posten.
de moed der wanhoop druipt er vanaf.

copulator silvestris
27 maart 2009, 15:23
uitermate zwakke repliek, echt.

Vandaar dat gij er TWEE replieken op geeft :lol::lol::lol::lol:
Hoe diep kun je vallen :lol::lol::lol:

Mitgard
27 maart 2009, 15:24
Vandaar dat gij er TWEE replieken op geeft :lol::lol::lol::lol:
Hoe diep kun je vallen :lol::lol::lol:

ik zou even stoppen met replieken als ik u was.
ge maakt het alleen maar erger.

copulator silvestris
27 maart 2009, 15:30
ik zou even stoppen met replieken als ik u was.
ge maakt het alleen maar erger.
Maar ge kunt ook niet stoppen hé? Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:Het vreet aan u! :twisted::twisted:Het vreet aan u! :lol::lol:

Djiezes
27 maart 2009, 15:31
http://www.animalpicturegallery.net/animal-picture-giraffe-ucumari.jpg

copulator silvestris
27 maart 2009, 15:33
http://www.animalpicturegallery.net/animal-picture-giraffe-ucumari.jpg

Hoe komt gij aan een foto van tussen freya haar poten?

Mitgard
27 maart 2009, 15:33
oei, copulator is aan 't doorflippen.
dat was niet mijn bedoeling, echt niet.

hopelijk komt het goed met hem.

Pietje
27 maart 2009, 15:37
oei, copulator is aan 't doorflippen.
dat was niet mijn bedoeling, echt niet.

hopelijk komt het goed met hem.

Te laat, zijn toestand is hopeloos verloren. 8-)