PDA

View Full Version : Bart Simpson vindt Kuifje tof, maar haat België


Derk de Tweede
26 maart 2009, 21:20
Uit een nieuwe episode van 'The Simpsons' blijkt Bart Simpson een groot Kuifje-fan te zijn. Het kereltje heeft echter wel een bloedhekel aan onze zuiderburen.

In de bewuste aflevering episode maakt de familie Simpson een tour door Europa. Na Ierland met al z'n natuurschoon te hebben aangedaan, belandt het gele gezin in het grauwe en spuuglelijke België. "In your face, Belgium", luidt het commentaar van Bart.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/108232/-Bart-Simpson-vindt-Kuifje-tof,-maar-haat-België.html

Ik vind dat de Belgische luchtmacht had moeten reageren met een preciciebombardement op het huis van de Simpsons. 8-)

Vorenus
26 maart 2009, 21:32
Die aflevering staat op het net en ik heb die ooit eens bekeken maar kan me niet herinneren dat in die bepaalde aflevering de Simpsons België hebben bezocht. In your face was trouwens een reactie op de technologische koppositie van Ierland.

Txiki
26 maart 2009, 22:07
seg jong, ge gaat hier toch geen DS-bis van maken he. wa ka mij die stomme simpson schelen

Paracelsus
27 maart 2009, 12:44
Who cares.

De Simpsons hebben al lang afgedaan. South Park is beter.

Dat ie terug naar Springfield trekt.

Of naar Rotterdam of zo.

Derk de Tweede
27 maart 2009, 12:46
Who cares.

De Simpsons hebben al lang afgedaan. South Park is beter.

Dat ie terug naar Springfield trekt.

Of naar Rotterdam of zo.


Moet maandag naar Rotjeknor.
Afschuwelijke stad.

roger verhiest
27 maart 2009, 16:38
Shortwood said:

I don't get the comment about Belgium... it's a beautiful country. But
it's cool TinTin got his attention. Great graphic novel.

Tinĵo en Tibeto !

roger verhiest
27 maart 2009, 16:39
Moet maandag naar Rotjeknor.
Afschuwelijke stad.

Delfthaven valt best mee .. Hoe vaart het vernieuwen van het CS ?

kiko
27 maart 2009, 21:47
De Simpsons hebben al lang afgedaan. South Park is beter.
Sinds wanneer dat ?

PollyCorrect
27 maart 2009, 21:51
Uit een nieuwe episode van 'The Simpsons' blijkt Bart Simpson een groot Kuifje-fan te zijn. Het kereltje heeft echter wel een bloedhekel aan onze zuiderburen.

In de bewuste aflevering episode maakt de familie Simpson een tour door Europa. Na Ierland met al z'n natuurschoon te hebben aangedaan, belandt het gele gezin in het grauwe en spuuglelijke België. "In your face, Belgium", luidt het commentaar van Bart.

http://frontpage.fok.nl/nieuws/108232/-Bart-Simpson-vindt-Kuifje-tof,-maar-haat-België.html

Ik vind dat de Belgische luchtmacht had moeten reageren met een preciciebombardement op het huis van de Simpsons. 8-)

Er zit best wel veel wijsheid in de Simpsons. En België IS best wel on-ooglijk. Behalve het Horta huis, waar mensen voor in de rij staan in de regen.

kiko
27 maart 2009, 21:54
Er zit best wel veel wijsheid in de Simpsons. En België IS best wel on-ooglijk. Behalve het Horta huis, waar mensen voor in de rij staan in de regen.
Die ultra-korte verwijzing naar België is gewoon een grap zoals deze in The Simpsons met bakken tegelijkertijd voorkomen.

Men hoeft daar helemaal niets achter te zoeken.

PollyCorrect
27 maart 2009, 21:56
Die ultra-korte verwijzing naar België is gewoon een grap zoals deze in The Simpsons met bakken tegelijkertijd voorkomen.

Men hoeft daar helemaal niets achter te zoeken.

Ik zoek er ook niks achter. Belgie is zo onbetekenend dat je eigenlijk niet anders zou kunnen.

Paracelsus
6 april 2009, 20:13
Sinds wanneer dat ?

Vraag eens aan Balthazar Boma

IronChef
6 april 2009, 20:25
Ik zoek er ook niks achter. Belgie is zo onbetekenend dat je eigenlijk niet anders zou kunnen.

Een beetje zoals Nederland dus?

Txiki
6 april 2009, 20:38
Maar mensen toch, gun België nu toch eens iets he. Of wacht, 't is een goed idee voor een slogan: "oep a bakkes, belgije"