PDA

View Full Version : Oproep tot enige stijl...


Diplomatius
27 maart 2009, 18:10
... niet dat ik er van uit ga dat enkelen zich aan deze oproep ook maar enigszins zouden conformeren, maar de draden die ik hier de laatste tijd lees in K&K zijn het niveau van een 10-jarige onwaardig.

Voor dat soort infantiele uitlatingen bestaat er een ander forum, met name dat forum 'zonder stijl'. Voor zij die zich door dit bericht aangesproken voelen : U gelieve zich aldaar te begeven.

Dank U.

copulator silvestris
27 maart 2009, 18:12
wat is 't adres?

Bovenbuur
27 maart 2009, 18:12
... niet dat ik er van uit ga dat enkelen zich aan deze oproep ook maar enigszins zouden conformeren, maar de draden die ik hier de laatste tijd lees in K&K zijn het niveau van een 10-jarige onwaardig.

Voor dat soort infantiele uitlatingen bestaat er een ander forum, met name dat forum 'zonder stijl'. Voor zij die zich door dit bericht aangesproken voelen : U gelieve zich aldaar te begeven.

Dank U.

Zit jij ons nu voor edet'ers uit te maken? Zo'n roze nepreaguurder zonder eigen mening? Zeg, kan jij daar eens heel snel je excuses voor aanbieden?

Dajjal
27 maart 2009, 18:13
Zijn we in een elitaire bui ?

Diplomatius
27 maart 2009, 18:15
Neen, maar een volledige pagina op mijn scherm over politica die voor snol en slet worden uitgescholden, dat stoort mij toch behoorlijk... los van het idee dat ik over de politica in kwestie heb...

Diplomatius
27 maart 2009, 18:15
Zit jij ons nu voor edet'ers uit te maken? Zo'n roze nepreaguurder zonder eigen mening? Zeg, kan jij daar eens heel snel je excuses voor aanbieden?

Euhm, nu ben ik niet mee...

Vorenus
27 maart 2009, 18:16
... niet dat ik er van uit ga dat enkelen zich aan deze oproep ook maar enigszins zouden conformeren, maar de draden die ik hier de laatste tijd lees in K&K zijn het niveau van een 10-jarige onwaardig.

Dank U.

Het is dan ook K&K voor iets.

Diplomatius
27 maart 2009, 18:17
Het is dan ook K&K voor iets.

Ik heb hier nochtans grappigere, leukere, mooiere en vooral fijnere bijdragen gelezen dan die van de afgelopen dagen...

Bovenbuur
27 maart 2009, 18:20
Euhm, nu ben ik niet mee...

Jij hebt het over een forum "zonder stijl", en ik weet niet wat jij daarmee bedoeld, maar ik gok zo dat het een redelijk onsubtiele verwijzing is naar de roze afdeling van de Telegraaf, die jongens met die publieke zender die ondank al de gratis lidmaatschappen en kadotjes maar niet van de grond komt, met Rutger en zijn roze tuktuk, die een concept als de fotofuck vrijdag zomaar overnemen en als een eigen bedenksel claimen, die zelfs een actie als "terug naar je maker" compleet als eigen werk opeisen. Daar hoor ik dus mooi niet bij hè, dus zelfs maar het idee dat je dat zou kunnen bedoelen vindt ik echt verschrikkelijk beledigend.

lantjes
27 maart 2009, 19:07
... niet dat ik er van uit ga dat enkelen zich aan deze oproep ook maar enigszins zouden conformeren, maar de draden die ik hier de laatste tijd lees in K&K zijn het niveau van een 10-jarige onwaardig.

Voor dat soort infantiele uitlatingen bestaat er een ander forum, met name dat forum 'zonder stijl'. Voor zij die zich door dit bericht aangesproken voelen : U gelieve zich aldaar te begeven.

Dank U.

Een acute aanval van infantiele regressiviteit heb je niet steeds in de hand mijn beste Diplomatius maar indien het zich chronisch zou manifesteren weet ik wel een goed adres....

kiko
27 maart 2009, 20:23
Neen, maar een volledige pagina op mijn scherm over politica die voor snol en slet worden uitgescholden, dat stoort mij toch behoorlijk...
Ik vind het ook overdreven.

FDM
28 maart 2009, 17:25
de koeien van de wetstraat

Paracelsus
28 maart 2009, 19:32
...and now for something completely different...

http://i167.photobucket.com/albums/u133/exeryad/cs.jpg

Txiki
28 maart 2009, 19:34
...and now for something completely different...


En overmorgen mogen we lezen dat het nep-acne is...:roll:

MaGNiFiCaT
28 maart 2009, 19:38
Neen, maar een volledige pagina op mijn scherm over politica die voor snol en slet worden uitgescholden, dat stoort mij toch behoorlijk... los van het idee dat ik over de politica in kwestie heb...

Enerzijds ben je een gevoelig zieltje, maar je hebt gelijk! De aanvallen op Freya Vandenbossche zijn bijzonder plat, vulgair, infantiel, onwaardig!

Anderzijds ben jij nogal beetje hypocriet! Waar was je toen een oude héél belangrijke, eerzame Dame, die jarenlang de Madame nummer 1 van België was, constant werd beledigd?:evil:

IronChef
28 maart 2009, 20:07
Enerzijds ben je een gevoelig zieltje, maar je hebt gelijk! De aanvallen op Freya Vandenbossche zijn bijzonder plat, vulgair, infantiel, onwaardig!

Anderzijds ben jij nogal beetje hypocriet! Waar was je toen een oude héél belangrijke, eerzame Dame, die jarenlang de Madame nummer 1 van België was, constant werd beledigd?:evil:

Bedoel je die stinkende zak vlees en botten uit je avatar die een necrofiel nog niet zou willen aanraken als ie er geld voor kreeg ?

MaGNiFiCaT
28 maart 2009, 20:20
Bedoel je die stinkende zak vlees en botten uit je avatar die een necrofiel nog niet zou willen aanraken als ie er geld voor kreeg ?

Ik kan deze zin niet begrijpen. Indien een bepaalde zin bijzonder vulgair, idioot, misdadig is er een alarm die de zin weert, om mij niet te choqueren.

Dus ik kan op je sowieso idioot gelal geen antwoord geven. En dat spijt me niet eens, je moest maar eens leren denken en schrijven.;-)

IronChef
28 maart 2009, 20:22
Ik kan deze zin niet begrijpen. Indien een bepaalde zin bijzonder vulgair, idioot, misdadig is er een alarm die de zin weert, om mij niet te choqueren.

Dus ik kan op je sowieso idioot gelal geen antwoord geven. En dat spijt me niet eens, je moest maar eens leren denken en schrijven.;-)

Heb meelij, ik ben maar een arme, vulgaire plebejer. :cry:

L. J. Brutus
28 maart 2009, 20:46
Als dat nu ook al niet meer mag. Binnenkort mag er hier niks meer.

L. J. Brutus
28 maart 2009, 21:03
Nu ge het zegt, er wordt daar niet eens over bier gepraat.

copulator silvestris
29 maart 2009, 07:26
Bedoel je die stinkende zak vlees en botten uit je avatar die een necrofiel nog niet zou willen aanraken als ie er geld voor kreeg ?

Hoho, over hoèveel geld gaat het precies?