PDA

View Full Version : Wie moet de nieuwe trainer van de nationale ploeg worden?


BigF
31 maart 2009, 08:48
Ik denk dat we het er over eens kunnen zijn.
Dien trainer deugt ni.

We hebben nu eindelijk eens een aantal voetballers van niveau en nog lukt het niet.

Wie?

Pieke
31 maart 2009, 08:55
Dick Advocaat is geïnteresseerd.

En hij kan werken met talent, zie maar naar de Russen en zelfs de Zuid-Koreanen

vlijmscherp
31 maart 2009, 09:03
Glenn De Boeck is mss nog wat jong maar hij kan wel aanvallend voetbal brengen

BigF
31 maart 2009, 09:05
Dick Advocaat is geïnteresseerd.

En hij kan werken met talent, zie maar naar de Russen en zelfs de Zuid-Koreanen
Ik ben voor! Direct.

Want laat ons eerlijk zijn; de hollanders winnen de een match na de ander, maar hebben die nu echt zoveel meer talent dan de belgen?
Nee hoor, helemaal niet, maar zij wenden hun talenten goed aan.

Geef toe; lange ballen beginnen spelen is voor ploegen die weten dat ze normaal niet kunnen winnen (wat tegen bosnie niet het geval zou geweest mogen zijn) of om als laatste redmiddel de bal zo vaak mogelijk voor de goal te krijgen (wat ook niet het geval was want ze speelden van de eerste minuut lange ballen). Terwijl we nu net een ploeg hebben die normaal gezien het middenveld al voetballend zou moeten kunnen oversteken.

Soit; ik stem voor om Advocaat binnen te halen.

BigF
31 maart 2009, 09:06
Glenn De Boeck is mss nog wat jong maar hij kan wel aanvallend voetbal brengen

Zijn eerste seizoen was een voltreffer ja, maar ik zou eerst toch nog graag een beetje bevestiging zien.
Dit seizoen is het al heel wat minder eh?

vlijmscherp
31 maart 2009, 09:17
Ik ben voor! Direct.

Want laat ons eerlijk zijn; de hollanders winnen de een match na de ander, maar hebben die nu echt zoveel meer talent dan de belgen?
Nee hoor, helemaal niet, maar zij wenden hun talenten goed aan.

Geef toe; lange ballen beginnen spelen is voor ploegen die weten dat ze normaal niet kunnen winnen (wat tegen bosnie niet het geval zou geweest mogen zijn) of om als laatste redmiddel de bal zo vaak mogelijk voor de goal te krijgen (wat ook niet het geval was want ze speelden van de eerste minuut lange ballen). Terwijl we nu net een ploeg hebben die normaal gezien het middenveld al voetballend zou moeten kunnen oversteken.

Soit; ik stem voor om Advocaat binnen te halen.

Advocaat zou geïnteresseerd zijn? maar zal die niet ietsiepietsie te duur zijn??

vlijmscherp
31 maart 2009, 09:18
Zijn eerste seizoen was een voltreffer ja, maar ik zou eerst toch nog graag een beetje bevestiging zien.
Dit seizoen is het al heel wat minder eh?

mja, hij is idd wat jong hé. maar in ieder geval, het moet een coach zijn die durft aanvallen. met Dembele, Defour, Witsel, Sonck, Fellaini enz ga je toch niet gaan verdedigen zeker???

degene die liever met 4-3 wint dan met 1-0 die mag van mij de job hebben...

T0MB
31 maart 2009, 15:23
Advocaat zou een droom zijn, een buitenlander met ervaring lijkt me de beste optie. De enige Belg die voor mijn part in aanmerking komt is Gerets maar betwijfel of die dat ziet zitten...

Djiezes
1 april 2009, 09:06
Jean-Pierre Van Rossem

Metal Tom
1 april 2009, 09:15
Guy Thys

Monocle
1 april 2009, 13:01
Ik vrees een beetje dat er weer voor de goedkoopste oplossing zal gekozen worden ...

Lees: De Sart ... volgens mij geen slechte trainer (kent de meeste jongeren) maar heeft geen ervaring op dit niveau, want zeg nu zelf de -21 trainen is niet hetzelfde als het eerste elftal.

Ik zelf zou ook het liefst een buitenlander zien komen en Dick Advocaat zou een leuke piste zijn, maar we leven in een land waar voor alles een communautaire oplossing moet worden voor gevonden ... dus ik vrees dat onze "Waalse vrienden" hun njet zullen geven ...

Dronkoers
1 april 2009, 15:02
Hot Marijke

De zweep erop verdoeme :-P

BigF
1 april 2009, 15:05
Hot Marijke

Oef, ik dacht al; Dronkoers in de sport-sectie...
Dit gaat helemaal fout.

Gelukkig valt het allemaal nog hard mee.

Monocle
1 april 2009, 15:12
Oef, ik dacht al; Dronkoers in de sport-sectie...
Dit gaat helemaal fout.

Gelukkig valt het allemaal nog hard mee.

Hij blijft zelfs in de sportsectie bij zijn leest ;-)

Pietje
1 april 2009, 15:15
Ik denk dat we het er over eens kunnen zijn.
Dien trainer deugt ni.

We hebben nu eindelijk eens een aantal voetballers van niveau en nog lukt het niet.

Wie?


Boskamp 8-)

Nr.10
3 april 2009, 02:10
http://www.warzone.be/wp-content/uploads/ScolariJoy250606.jpg

Scolari

Nr.10
3 april 2009, 02:11
http://www.voetbalbookmaker.com/Afbeeldingen/beenhakker-l1.jpg

Beenhakker

Nr.10
3 april 2009, 02:14
Ik ben voor! Direct.

Want laat ons eerlijk zijn; de hollanders winnen de een match na de ander, maar hebben die nu echt zoveel meer talent dan de belgen?
Nee hoor, helemaal niet, maar zij wenden hun talenten goed aan.

Geef toe; lange ballen beginnen spelen is voor ploegen die weten dat ze normaal niet kunnen winnen (wat tegen bosnie niet het geval zou geweest mogen zijn) of om als laatste redmiddel de bal zo vaak mogelijk voor de goal te krijgen (wat ook niet het geval was want ze speelden van de eerste minuut lange ballen). Terwijl we nu net een ploeg hebben die normaal gezien het middenveld al voetballend zou moeten kunnen oversteken.

Soit; ik stem voor om Advocaat binnen te halen.

Goed gezien, BigF.
Correcte analyse.
Maar waarom Dickie als we De Sart hebben?

abou Anis
3 april 2009, 09:13
Eric Gerets. Eigen Dikke Nekken Eerst.

Den Ardennees
4 april 2009, 21:40
Johan Vermeersch :lol:

Derk de Tweede
5 juni 2009, 10:47
Hoe heet die Fries ook al weer ?
Foppe de Haan.