PDA

View Full Version : Spugende enge beesten ontdekt in Japan:


Derk de Tweede
8 april 2009, 11:16
http://www.dumpert.nl/mediabase/464391/ce90545e/nieuw_dier_ontdekt_in_japan.html

Dronkoers
8 april 2009, 12:02
Doet me denken aan Fabiola

Scherven A. Mok
8 april 2009, 12:54
aliens doen ontploffen met coca cola :(

Derk de Tweede
8 april 2009, 12:55
Doet me denken aan Fabiola

:rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl::rofl:

From_Vlaanderen
8 april 2009, 14:03
Als dat in mijn hof zit dan zou'k 't wel weten.

Derk de Tweede
8 april 2009, 14:10
Als dat in mijn hof zit dan zou'k 't wel weten.

Es wird geheim gehalten von japanischen Wissenschaftlern.

From_Vlaanderen
8 april 2009, 14:12
Es wird geheim gehalten von japanischen Wissenschaftlern.

Ich lassen der hund off lusss.
Of ich shussen daar einen keer oef zwei off.

Uh-Huh
8 april 2009, 22:20
Nu zijn ze eng en raadselachtig en shit maar Jappen kennende staan ze volgende week op het menu in elk restaurant daaro ..
+ 1 voor kringspier look a like dinges !!

Skitzo 08-04-09 @ 12:13

:lol:

Jazeker
8 april 2009, 23:09
Doet me denken aan Fabiola

Een soort op zichzelf levende anus doet je denken aan Fabiola? Ik heb meer gezellige gedachten.

Dronkoers
8 april 2009, 23:55
Een soort op zichzelf levende anus doet je denken aan Fabiola? Ik heb meer gezellige gedachten.

Kijken naar een apart levende olifantenaars doet me sowiezo niet aan gezellige gedachten denken ;-)

MaGNiFiCaT
9 april 2009, 17:55
http://www.dumpert.nl/mediabase/464391/ce90545e/nieuw_dier_ontdekt_in_japan.html

Bah waar haal jij dat eigenlijk, Derk?:?
Zulke lelijke dingen, heb ik nog nooit gezien. Ik zou het echt besterven mocht ik het geweest zijn die dat vuil gespuw in mn gezicht kreeg. Ik zou voor de eerste keer in mn leven hysterisch worden denk ik.8O 8O

Nu, ik vraag me dan ook af waarom zij het nodig vonden in dat beest te prikken. Ik zou gewoon nooit in zoiets zijn buurt komen.:|

MaGNiFiCaT
9 april 2009, 17:56
Doet me denken aan Fabiola

shame on you!!!!!:evil:

lager kun je niet meer vallen, dronkoers, je zit helemaal op de bodem.............:?

MaGNiFiCaT
9 april 2009, 17:59
Als dat in mijn hof zit dan zou'k 't wel weten.

Maar het is toch niet waar zekers??!!:-o

Jij zou dat onmiddelijk neerschieten?:-o Hoe is dat toch mogelijk?

En zeggen dat je enkele dagen geleden ergens zei dat mensen met een intresse in wapens ten onrechte als agressief worden beschouwd......................................... .........:twisted:

Paracelsus
9 april 2009, 19:42
http://f.imagehost.org/0140/Godzilla-megalon-us.jpg

From_Vlaanderen
9 april 2009, 19:48
Maar het is toch niet waar zekers??!!:-o

Jij zou dat onmiddelijk neerschieten?:-o Hoe is dat toch mogelijk?

En zeggen dat je enkele dagen geleden ergens zei dat mensen met een intresse in wapens ten onrechte als agressief worden beschouwd......................................... .........:twisted:

Hebde gij dat beest als is bekeken. Natuurlijk als ik weet als ik daar wat cola over zwier dat den bazaar dan explodeerd, dan gaan we daar niet op schieten natuurlijk.
Je moet zien dat je je verlof, sportschutterlicentie, vergunnigen, import-export vergunningen niet kwijtspeelt.

Dronkoers
9 april 2009, 22:06
shame on you!!!!!:evil:

lager kun je niet meer vallen, dronkoers, je zit helemaal op de bodem.............:?

:cheer:

Leven op de rand van de maatschappij :cheer:

Bovenbuur
10 april 2009, 12:52
Alle kwallen hebben maar een lichaamsopening, dus volgens mij is deze "anuskwal" helemaal niet zo bizar. Dat rotsrennen zou best wel hooks kunnen zijn. Nieuw is het dier waarschijnlijk niet.