PDA

View Full Version : Boekje open over HAMC?


Hertog van Gelre
14 april 2009, 09:23
Morgen 15 april:
Hells Angels praten nooit over georganiseerde misdaad. Maar misdaadverslaggever John van den Heuvel reisde voor de RTL 4-crimespecial getiteld ‘RTL Exclusief’ af naar Zuid-Amerika om daar uitvoerig te spreken met de ondergedoken ex-Hells Angel Angelo Diaz. Deze twee weken durende ontmoeting levert niet alleen een onthullend beeld op van de motorclub, zoals de leden het zelf noemen, maar ook van het falende geheime getuigenprogramma van Justitie, waarin Diaz terecht kwam. Inmiddels vogelvrij praat de kroongetuige uit de nooit opgeloste Nomads-zaak over cocaïnehandel, corruptie en intimidatie op alle vlakken en niveau’s. Deze eerste ‘RTL Exclusief’, dat gepresenteerd wordt door Jeroen Latijnhouwers, is op woensdag 15 april te zien bij RTL 4.
Ik vraag me eigenlijk af hoe leden van de HAMC hier tegen aankijken.

From_Vlaanderen
14 april 2009, 10:51
Morgen 15 april:

Ik vraag me eigenlijk af hoe leden van de HAMC hier tegen aankijken.

Als ge nog geen Hells Angels meer moogt zijn.

Hertog van Gelre
14 april 2009, 10:55
Als ge nog geen Hells Angels meer moogt zijn. Waarom niet? Het is een motorclub eh?

Maar ik zat me af te vragen hoe HAMC hier nu naar kijkt: Laat het hem koud of ergert ie zich? Kijkt hij naar de uitzending op zoek naar bekenden? Hoe beoordeelt hij de kroongetuige etc? Staat HA Nederland los van HA België of hoe moeten we dat zien?

Er is een actueel onderwerp en er is hier iemand actief met inside-informatie. Ik ben nieuwsgierig genoeg ernaar te vragen.

HAMC
14 april 2009, 16:15
Toen ik hem kende was Angelo Diaz een prospect in de Caribean Brothers., die jongen heeft NOOIT Hells Angel geweest.

En toen het tijd was om verklaringen af te leggen heeft zelfs de Nederlandse dienst getuigenbescherming - waar hij wel degelijk was binnengepakt, hem eruit gesmeten omdat het een fantast was.

Zodus, er valt niet veel over te zeggen. Iedereen waar hij tegen ging getuigen is trouwens vrijgesproken.

MaGNiFiCaT
14 april 2009, 16:36
Toen ik hem kende was Angelo Diaz een prospect in de Caribean Brothers., die jongen heeft NOOIT Hells Angel geweest.

En toen het tijd was om verklaringen af te leggen heeft zelfs de Nederlandse dienst getuigenbescherming - waar hij wel degelijk was binnengepakt, hem eruit gesmeten omdat het een fantast was.

Zodus, er valt niet veel over te zeggen. Iedereen waar hij tegen ging getuigen is trouwens vrijgesproken.

:rofl: :rofl: jaja, het zal wel wezen! 'die jongen is nooit hells angel geweest'.....

Altijd hetzelfde liedje.:roll:


Please, bekèn nu toch eens.:?

MaGNiFiCaT
14 april 2009, 16:37
Hoe corrupter en crimineler een organisatie, hoe hoger ze uit de lucht komen gevallen.:|

From_Vlaanderen
14 april 2009, 16:41
Hoe corrupter en crimineler een organisatie, hoe hoger ze uit de lucht komen gevallen.:|

Zoals de regering is gevallen?

Jarno
14 april 2009, 16:54
:rofl: :rofl: jaja, het zal wel wezen! 'die jongen is nooit hells angel geweest'.....

Altijd hetzelfde liedje.:roll:


Please, bekèn nu toch eens.:?

Dat 't geen engeltjes zijn betwijfel ik niet maar om ze te bestempelen als een bende criminelen vind ik straf. Wie gaat er nu deel nemen aan georganiseerde misdaad en dan een embleem op zijn rug hangen om dat aan te tonen? :roll:

HAMC
14 april 2009, 17:11
Ik kan het alleen maar zeggen zoals ik hem heb gekend, hij is nooit Hells Angel geweest. Nooit.

Jammer voor de sensatiezoekers, maar het is niet anders. Het openbaar ministerie in Nederland gelooft de man ook niet. En die zouden graag eenders wie geloven om ons te kunnen sluiten maar sorry, het gaat niet gebeuren, de man is een fantast.

MaGNiFiCaT
14 april 2009, 17:21
Dat 't geen engeltjes zijn betwijfel ik niet maar om ze te bestempelen als een bende criminelen vind ik straf. Wie gaat er nu deel nemen aan georganiseerde misdaad en dan een embleem op zijn rug hangen om dat aan te tonen? :roll:

Ik bestempel ze niet als een stelletje criminelen, maar ik weet dat er heel veel criminelen tussenzitten. Al te vaak in het nieuws gekomen.

Jammer voor de correcten.

berre
14 april 2009, 17:36
wauw da's wel stoer, zo van die grote mannen op grote brommers!

heeft de leider dan de brommer die het meeste lawaai maakt?

HAMC
14 april 2009, 17:39
wauw da's wel stoer, zo van die grote mannen op grote brommers!

heeft de leider dan de brommer die het meeste lawaai maakt?

De leider is waarschijnlijk maar half zo stoer als jij.

Misschien moet stoeren berre eens langs komen om het ons eens goed in ons gezicht te zeggen?

HAMC
14 april 2009, 17:41
Nu nog een bijdrage van Piet zeker?

Hertog van Gelre
14 april 2009, 17:47
Toen ik hem kende was Angelo Diaz een prospect in de Caribean Brothers., die jongen heeft NOOIT Hells Angel geweest.

En toen het tijd was om verklaringen af te leggen heeft zelfs de Nederlandse dienst getuigenbescherming - waar hij wel degelijk was binnengepakt, hem eruit gesmeten omdat het een fantast was.

Zodus, er valt niet veel over te zeggen. Iedereen waar hij tegen ging getuigen is trouwens vrijgesproken.
Bedankt voor de info, HAMC. Ik was gewoon nieuwsgierig.

Enne.. sorry dat ik je daardoor nog wat reacties heb bezorgd.

Savatage
14 april 2009, 17:50
Morgen 15 april:

Ik vraag me eigenlijk af hoe leden van de HAMC hier tegen aankijken.

Die getuigenbescherming die de politie aanbiedt aan ex-maffialeden of ex-HellsAngels blijkt in realiteit blijkbaar niet veel voor te stellen.

Hertog van Gelre
14 april 2009, 17:51
:rofl: :rofl: jaja, het zal wel wezen! 'die jongen is nooit hells angel geweest'.....

Altijd hetzelfde liedje.:roll:


Please, bekèn nu toch eens.:?
Tot zover vertelt HAMC de waarheid, Magni.
Kroongetuige in het proces tegen de Limburgers is Angelo D. Hij was een aspirantlid van de Carribean Brothers, de afdeling-in-oprichting van de Hells Angels op CuraÁao.

Pietje
14 april 2009, 19:38
Nu nog een bijdrage van Piet zeker?

Ik zou hier idd enkele verhalen kunnen vertellen over "ontmoetingen" met hells angels tijdens de 20 jaar dat ik motorrijder was. Maar gezien jouw aanwezigheid "hier", zou dat misschien niet netjes zijn. Jij hoeft persoonlijk niet op te draaien voor de "professionele boelzoekers" (zo zou ik de hells angels die ik tegenkwam het beste omschrijven) die ik tegenkwam.

HAMC
14 april 2009, 19:44
Ik zou hier idd enkele verhalen kunnen vertellen over "ontmoetingen" met hells angels tijdens de 20 jaar dat ik motorrijder was. Maar gezien jouw aanwezigheid "hier", zou dat misschien niet netjes zijn. Jij hoeft persoonlijk niet op te draaien voor de "professionele boelzoekers" (zo zou ik de hells angels die ik tegenkwam het beste omschrijven) die ik tegenkwam.

Dat is lang geleden he piet?

Dat was immers maar een partie plezier.

beste vriend
14 april 2009, 23:52
Hoe corrupter en crimineler een organisatie, hoe hoger ze uit de lucht komen gevallen.:| Zoals het Franse Koningshuis indertijd :-D Die kregen ook zo een verrasingske...

beste vriend
15 april 2009, 13:08
Ik heb horen zeggen dat je je motor aan de club moet afgeven, als je de Hell's Angels wil verlaten, of als zij jou de deur uit zetten . Klopt dit ?

From_Vlaanderen
15 april 2009, 13:26
Ik bestempel ze niet als een stelletje criminelen, maar ik weet dat er heel veel criminelen tussenzitten. Al te vaak in het nieuws gekomen.

Jammer voor de correcten.

Ik ben deze mensen eens tegengekomen in de Ketner in A'pen en in de American stock house.
Als het goed weer is dan mag je wel eens op een motor rijden zeker.
Sympathieker dan de gemiddelde Antwerpenaar.

HAMC
15 april 2009, 13:29
Ik ben deze mensen eens tegengekomen in de Ketner in A'pen en in de American stock house.
Als het goed weer is dan mag je wel eens op een motor rijden zeker.
Sympathieker dan de gemiddelde Antwerpenaar.

Welke stock house was dat en wanneer?

Djiezes
15 april 2009, 13:31
Ik heb horen zeggen dat je je motor aan de club moet afgeven, als je de Hell's Angels wil verlaten, of als zij jou de deur uit zetten . Klopt dit ?

ja, en ze eten ook je kinderen op.

From_Vlaanderen
15 april 2009, 13:32
Welke stock house was dat en wanneer?

In Lier kan dat?
Een tijd geleden, pakt een half jaar ofzo.

HAMC
15 april 2009, 13:32
ja, en ze eten ook je kinderen op.

Mmmm... Kinderen...

HAMC
15 april 2009, 13:34
In Lier kan dat?
Een tijd geleden, pakt een half jaar ofzo.

De kans is heel groot dat ik daar toen een jas en een paar broeken heb gekocht.

From_Vlaanderen
15 april 2009, 13:37
De kans is heel groot dat ik daar toen een jas en een paar broeken heb gekocht.

Ik had ook camo nodig voor the Snipeeeuuhh :cheer:.
En ook iets groen, en een houthakkershemd.
Ik heb nog gezegd tegen die burnette die daar werkt:
"Dat is toch een apart volkske".
Nooit gene last mee met die mensen was het antwoord.

HAMC
15 april 2009, 13:39
Ik had ook camo nodig voor the Snipeeeuuhh :cheer:.
En ook iets groen, en een houthakkershemd.
Ik heb nog gezegd tegen die burnette die daar werkt:
"Dat is toch een apart volkske".
Nooit gene last mee met die mensen was het antwoord.

Allee man, we kennen elkaar een beetje dan? :cheer:

From_Vlaanderen
15 april 2009, 13:40
Allee man, we kennen elkaar een beetje dan? :cheer:

De wereld is klein e.
Ik stond er niet bij stil dat het Hells Angels waren. Ik dacht gewoon wat motorrijder, met grave motors.

Paracelsus
15 april 2009, 22:30
Kijk, ik heb HA's gekend die lid waren van de Christian Motor Association en die iedere zondag boodschappen gingen doen voor oude metjes of met mongooltjes toertjes gingen doen vanachter op de moto. Stuk voor stuk goed geaarde mensen.


Waar hun illegaal gestookte sterken drank uit Noorwegen met het label 'Big Red Machine' vandaan kwam gaat me dan ook niet aan snap je? Ik vel geen oordeel over een groep a.d.h.v. de acties van één individu, zeker als ik zie hoe geëngageerd sommige leden van die groep zijn t.o.v. die ene of zelfs enkele rotte appels.

Horen, zien en zwijgen.

Dronkoers
16 april 2009, 10:12
Clubjes zijn nooit goed ;-)

Da's in groepsverband enzo ;-)

HAMC
16 april 2009, 16:27
Clubjes zijn nooit goed ;-)

Da's in groepsverband enzo ;-)

Zwijg!

Dronkoers
16 april 2009, 16:32
Zwijg!

Tegen wie? ;-)

HAMC
16 april 2009, 16:39
Tegen wie? ;-)

Zwijgen!

Derk de Tweede
16 april 2009, 16:43
Zal nooit vergeten, hoe deze buurtjongen, nu vrij na 17 jaar bak
http://www.rtvnh.nl/cmsroot/Nieuwsfotos/Portretten/GeorgeVanDijk(1)thumb0.jpg
op de kermis alhier het aan de stok kreeg met een Angel.
Die Angel kreeg een enorm pak slaag, maar een paar uur later stonden ze met ze wel met z'n twintigen op de kermis.

De enige keer dat de complete club van de Amsterdamse HA in elkaar gemept werd was toen ze dachten dat ze het vissersdorpje Spakenburg wel even op stelten konden zetten. De knuisten van gereformeerde vissers en visfilleerders zijn echter zeer hard en ze gaan voor niemand opzij.
Ja, de dominee dan.

filosoof
16 april 2009, 16:45
Zoals de regering is gevallen?zoals het fortisaandeel viel;-)

beste vriend
17 april 2009, 17:13
ja, en ze eten ook je kinderen op. Ben jij club-lid ? Of weet je er eigenlijk de ballen van, en lig je maar wat te lullen ?

beste vriend
17 april 2009, 17:19
Ik heb horen zeggen dat je je motor aan de club moet afgeven, als je de Hell's Angels wil verlaten, of als zij jou de deur uit zetten . Klopt dit ?
Behalve iemand die de H.A. beschuldigde van cannibalisme, met een voorkeur voor mals kindervlees, heb ik op deze vraag nog geen antwoord gekregen ?
Als je de Hell's Angels zelf wil verlaten, of als zij jou buitenzetten, moet je dan je motor aan de club achterlaten ? Ik ken iemand die dit beweert, en ik zou graag eens van een ervaringsdeskundige willen horen wat die daar over te zeggen heeft ? Waar of niet ?

Vaandeldrager
23 april 2009, 19:53
RTL Exclusief : Hells Angels
Reportage met een 'vogelvrij' ex-lid.

http://www.rtl.nl/components/programma/rtlexclusief/miMedia/2009/week16/do_rtl_exclusief_hells_angels.avi_plain.xml

Dajjal
23 april 2009, 20:55
Hell's Angels zijn toffe gasten. Weten hoe ge een feestje moet bouwen. En hoe ge kletsen moet geven.

:cheer: kletsen geven :cheer:

Jazeker
23 april 2009, 21:29
Allee man, we kennen elkaar een beetje dan? :cheer:

Hier groeit iets moois.

;-)

Jarno
23 april 2009, 23:11
Hier groeit iets moois.

;-)

Droog in de kakker!

Djiezes
24 april 2009, 07:54
Ben jij club-lid ? Of weet je er eigenlijk de ballen van, en lig je maar wat te lullen ?

Wat denk je zelf?

Hint: dit is K&K :roll:

backfire
24 april 2009, 08:43
Hoe corrupter en crimineler een organisatie, hoe hoger ze uit de lucht komen gevallen.:|

Zoals de Koninklijke familie als we hun dotatie verminderen...

largo_w
24 april 2009, 09:36
Ben jij club-lid ? Of weet je er eigenlijk de ballen van, en lig je maar wat te lullen ?

ma nee ECHT die eten kinderen...


:lol:

Djiezes
24 april 2009, 09:53
ma nee ECHT die eten kinderen...


:lol:

Het gevoel voor humor zal op geweest zijn toen het zijnen toer was... :lol:

largo_w
24 april 2009, 10:04
Het gevoel voor humor zal op geweest zijn toen het zijnen toer was... :lol:

was te druk bezig met het kauwen op een kinderbil denkk :lol:

kim1234
14 mei 2009, 10:16
Ik ben een artikel aan het schrijven over het nieuwe boek van Ralph Sonny Barger over de echte geschiedenis van de Hells Angels. Een boek dat de vooroordelen over HAMC blijkbaar uit de wereld wil helpen.

Graag had ik met iemand uit de club over het boek gesproken. En een tegenreactie gehoord over al die verhalen over HAMC die de ronde doen. Is er iemand die mij verder kan helpen?

Kim Van de Perre
De Morgen
[email protected]
Tel 02 556 68 45

Nelle
14 mei 2009, 10:58
Hier groeit iets moois.

;-)

met jou in de buurt altijd :-P

Knipp
14 mei 2009, 11:01
Met HAMC zou ik ooit nog een keer een gesprek willen hebben over de relatie tussen Hell's Angels en
... comic role playing games online.

Over hamc in die twee wereld kan ik alvast niet klagen,
in no time kreeg ik 100 K meat kado. Risicokapitaal als het ware :)

Vroeg me af of hell's angels in 't echt ook zo makkelijk geld schieten aan hun maten ?

En is die 'Kol'humor enigszins typerend voor hell's angels ?

Jazeker
14 mei 2009, 12:53
met jou in de buurt altijd :-P

:oops:

:> Nelle :>

Dronkoers
14 mei 2009, 12:55
:oops:

:> Nelle :>

:cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer:

Dronkoers
14 mei 2009, 12:56
Lap, typfout maken en copypasten, goe zenne :-P

Jazeker
14 mei 2009, 12:58
:rofl:

Zwartengeel
14 mei 2009, 12:59
:cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer: Jazeker ganna have some :cheer:

Gabba gabba hey?

Dronkoers
14 mei 2009, 13:00
Gabba gabba hey?

oega oega! *zwaait met rechterarm*

Djiezes
14 mei 2009, 13:07
Gabba gabba hey?


:cheer::cheer: The Ramones :cheer::cheer:

Nelle
14 mei 2009, 13:35
Lap, typfout maken en copypasten, goe zenne :-P

:rofl:

Nelle
14 mei 2009, 13:35
:oops:

:> Nelle :>

:cheer: ik heb kusjes gekregen :cheer:

beste vriend
14 mei 2009, 13:41
Wat denk je zelf?

Hint: dit is K&K :roll:
En ? Ik zit toch met jou te lachen ? HAHAHA ! Tevreden ?

beste vriend
14 mei 2009, 13:44
Ik ben een artikel aan het schrijven over het nieuwe boek van Ralph Sonny Barger over de echte geschiedenis van de Hells Angels. Een boek dat de vooroordelen over HAMC blijkbaar uit de wereld wil helpen.

Graag had ik met iemand uit de club over het boek gesproken. En een tegenreactie gehoord over al die verhalen over HAMC die de ronde doen. Is er iemand die mij verder kan helpen?

Kim Van de Perre
De Morgen
[email protected]
Tel 02 556 68 45

Waarom vraag je het niet aan Sonny zélf : hier=
sonny barger.com

Jazeker
14 mei 2009, 15:03
:cheer: ik heb kusjes gekregen :cheer:

Met plezier gegeven ;-)

en geen klets op mijn gezicht gekregen :-)

Jazeker
14 mei 2009, 15:04
Ik ben een artikel aan het schrijven over het nieuwe boek van Ralph Sonny Barger over de echte geschiedenis van de Hells Angels. Een boek dat de vooroordelen over HAMC blijkbaar uit de wereld wil helpen.

Graag had ik met iemand uit de club over het boek gesproken. En een tegenreactie gehoord over al die verhalen over HAMC die de ronde doen. Is er iemand die mij verder kan helpen?

Kim Van de Perre
De Morgen
[email protected]
Tel 02 556 68 45

Waarom stuur je niet gewoon een prive berichtje naar forummer HAMC?

Dronkoers
14 mei 2009, 15:09
Waarom stuur je niet gewoon een prive berichtje naar forummer HAMC?

Die is momenteel kinderen aan't opeten ;-)

lantjes
14 mei 2009, 15:23
HAMC zal er zeker voor te vinden zijn om iemand van "De Morgen" in te wijden in zijn milieu....:-P zet uw zakken maar al open....:-P

beste vriend
14 mei 2009, 15:23
Die is momenteel kinderen aan't opeten ;-)
Heb je ze bezig gezien ?

beste vriend
14 mei 2009, 15:24
Ik ben een artikel aan het schrijven over het nieuwe boek van Ralph Sonny Barger over de echte geschiedenis van de Hells Angels. Een boek dat de vooroordelen over HAMC blijkbaar uit de wereld wil helpen.

Graag had ik met iemand uit de club over het boek gesproken. En een tegenreactie gehoord over al die verhalen over HAMC die de ronde doen. Is er iemand die mij verder kan helpen?

Kim Van de Perre
De Morgen
[email protected]
Tel 02 556 68 45
De Morgen ?! Zo een strontkrant !

Jazeker
14 mei 2009, 16:43
HAMC zal er zeker voor te vinden zijn om iemand van "De Morgen" in te wijden in zijn milieu....:-P zet uw zakken maar al open....:-P

Heh... dat was ook mijn gedacht. Maar tja... hij zit er soms toch mee dat de club in zulks slecht daglicht staat.

guido 007
17 juli 2010, 14:47
met jou in de buurt altijd :-P

Was het dit?