PDA

View Full Version : Fiona Dewaele


Mr. Orange
21 april 2009, 17:35
Beste,

Onlangs las ik in een artikel in P-magazine dat uw recente aanwinst Fiona Dewaele, voor kernenergie pleit. Is iemand met zo een mening aanvaardbaar binnen een groene partij?

mvg

Flanelcondoom
21 april 2009, 17:38
Beste,

Onlangs las ik in een artikel in P-magazine dat uw recente aanwinst Fiona Dewaele, voor kernenergie pleit. Is iemand met zo een mening aanvaardbaar binnen een groene partij?

mvg

Impliceert groen automatisch contra kernenergie?


Straks volgen nog verplichte dreadlocks voor alle aanhangers van de partij.

Mr. Orange
21 april 2009, 17:41
Impliceert groen automatisch contra kernenergie?


Straks volgen nog verplichte dreadlocks voor alle aanhangers van de partij.

Je zou toch verwachten dat 1 van de hoofdpeilers van de partij, het gebruik van alternatieve, milieuvriendelijke energie, het uitgangspunt van elke groene zou moeten zijn?

Jedd
21 april 2009, 17:52
Je zou toch verwachten dat 1 van de hoofdpeilers van de partij, het gebruik van alternatieve, milieuvriendelijke energie, het uitgangspunt van elke groene zou moeten zijn?
of waarom Fiona Dewaele's standpunt zinvol is

Flanelcondoom
21 april 2009, 17:56
Je zou toch verwachten dat 1 van de hoofdpeilers van de partij, het gebruik van alternatieve, milieuvriendelijke energie, het uitgangspunt van elke groene zou moeten zijn?

Aha, het feit dat kernenergie pure kwaad is, is dus een axioma.

Turkje
22 april 2009, 08:49
Aha, het feit dat kernenergie pure kwaad is, is dus een axioma.

The truth will set you free ;-)

Hermes Sanctorum
22 april 2009, 18:10
Wel, het is het eerste dat ik ervan hoor.
Er zijn wat mij betreft geen dogma's, dus Fiona mag van mij haar lidkaart behouden. Als zij zich terugvindt in het groen gedachtegoed, dan is zijn welkom. Als het klopt wat je zegt over haar standpunt ivm kernenergie, dan wil ik daar gerust eens met haar over praten.

Flanelcondoom
22 april 2009, 18:21
dan wil ik daar gerust eens met haar over praten.

"She will be disciplined."