PDA

View Full Version : Den drank, uw vriend


Maximus Aurelius
23 april 2009, 23:40
I love the 90s in Hasselt


wat een kutparty.

Ik heb al veel party's gedaan, maar dees was echt een van de slechtste.

De helft vd tijd stonden 2 gekken van Jim (die kerel van I love to party en zo een tuttebel met een afrgijselijk irritante stem die ook nog niet eerder gezien had maar volgens mijn vrienden ook van Jim was) de hele tijd te zeveren op het podium, Da Boy Tommy was slechter dan ooit tevoren (ge moet niet babbelen, ge moet uw boenke boenke muziek draaien gij dikke kleine kalen idioot), en dan het publiek: veel te veel, veel te oud (neen gij marginale 40 jarige vette slons ik vind u niet lekker, en neen, ook niet als ge een witte kappa trainingsbroek aanhebt) en vooral: bijna niemand was aan't shaken.

In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Gelukkig was er nog den drank.

Den drank, uw vriend.

Jaani_Dushman
24 april 2009, 00:05
I love the 90s in Hasselt


wat een kutparty.

Ik heb al veel party's gedaan, maar dees was echt een van de slechtste.

De helft vd tijd stonden 2 gekken van Jim (die kerel van I love to party en zo een tuttebel met een afrgijselijk irritante stem die ook nog niet eerder gezien had maar volgens mijn vrienden ook van Jim was) de hele tijd te zeveren op het podium, Da Boy Tommy was slechter dan ooit tevoren (ge moet niet babbelen, ge moet uw boenke boenke muziek draaien gij dikke kleine kalen idioot), en dan het publiek: veel te veel, veel te oud (neen gij marginale 40 jarige vette slons ik vind u niet lekker, en neen, ook niet als ge een witte kappa trainingsbroek aanhebt) en vooral: bijna niemand was aan't shaken.

In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Gelukkig was er nog den drank.

Den drank, uw vriend."...some women have this weird myth that you can tell the way a guy is in bed by how he is on the dance floor. That is so ridiculous. I mean, first of all, what does it matter? You know what I mean? If a guy is on the dance floor and really getting into it and enjoying himself and expressing himself, what does it matter how he is in bed? He's gay."
Bill Hicks

liberalist_NL
24 april 2009, 00:31
Er wordt tegenwoordig toch al nauwelijks meer gedanst in clubs. Iedereen loopt maar een beetje te staan met z'n drankje. Meisjes die allemaal hard-to-get spelen en jongens die te lui zijn om er aandacht aan te besteden.

Dat was vroeger (jaja, zelfs enkele jaren geleden) wel anders.

Jedd
24 april 2009, 00:35
In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

ah, was jij die weirdo met die "dansmoves" ? :lol:







:-P;-)

Dronkoers
24 april 2009, 05:55
Er wordt tegenwoordig toch al nauwelijks meer gedanst in clubs. Iedereen loopt maar een beetje te staan met z'n drankje. Meisjes die allemaal hard-to-get spelen en jongens die te lui zijn om er aandacht aan te besteden.

Dat was vroeger (jaja, zelfs enkele jaren geleden) wel anders.

't Ging tijd worden! ;-)

Door dat huppelend gespuis vooraan was het moeielijker om naar den toog te gaan ;-)

Maximus Aurelius
24 april 2009, 06:42
Er wordt tegenwoordig toch al nauwelijks meer gedanst in clubs. Iedereen loopt maar een beetje te staan met z'n drankje. Meisjes die allemaal hard-to-get spelen en jongens die te lui zijn om er aandacht aan te besteden.

Dat was vroeger (jaja, zelfs enkele jaren geleden) wel anders.



Het is niet dat ik daar de hele tijd sta te shaken, uiteindelijk zijn mijn dans moves ook vrij beperkt. Maar die limburgers staan daar dus gewoon te staan hé...

Daimanta
24 april 2009, 07:22
Dat was vroeger (jaja, zelfs enkele jaren geleden) wel anders.

Vroeger, toen de drempels nog kuilen waren en de mensen gemanierd ;)

Scherven A. Mok
24 april 2009, 07:29
Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Gelukkig was er nog den drank.



Ik zie het al voor mij :-D:twisted:

Nynorsk
24 april 2009, 08:15
klik (http://www.evilchili.com/mediaview/9574/Demonic_Wedding_Party)

Nelle
24 april 2009, 08:17
ik vind dansen fijn, maar ik ga nooit naar fuiven of naar plaatsen waar er te veel volk is, ik maak altijd dat ik gemakkelijk aan de toog geraak :-D

Jaani_Dushman
24 april 2009, 08:34
ik vind dansen fijn, maar ik ga nooit naar fuiven of naar plaatsen waar er te veel volk is, ik maak altijd dat ik gemakkelijk aan de toog geraak :-DAh. Zijt gij dat die altijd op den toog staat te dansen? 8O

Jaani_Dushman
24 april 2009, 08:34
ik maak altijd dat ik gemakkelijk aan de toog geraak :-DDoor zeer klein te wezen? ;-)

Mitgard
24 april 2009, 08:35
I love the 90s in Hasselt


wat een kutparty.

Ik heb al veel party's gedaan, maar dees was echt een van de slechtste.

De helft vd tijd stonden 2 gekken van Jim (die kerel van I love to party en zo een tuttebel met een afrgijselijk irritante stem die ook nog niet eerder gezien had maar volgens mijn vrienden ook van Jim was) de hele tijd te zeveren op het podium, Da Boy Tommy was slechter dan ooit tevoren (ge moet niet babbelen, ge moet uw boenke boenke muziek draaien gij dikke kleine kalen idioot), en dan het publiek: veel te veel, veel te oud (neen gij marginale 40 jarige vette slons ik vind u niet lekker, en neen, ook niet als ge een witte kappa trainingsbroek aanhebt) en vooral: bijna niemand was aan't shaken.

In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Gelukkig was er nog den drank.

Den drank, uw vriend.

met mensen die uit vrije wel voor iets dergelijks 32 euro neertellen heb ik geen compassie.

Nelle
24 april 2009, 08:43
Ah. Zijt gij dat die altijd op den toog staat te dansen? 8O

Altijd? ma nee gij :-P

Nelle
24 april 2009, 08:43
Door zeer klein te wezen? ;-)

had gekund maar nee :-D

Weezer
24 april 2009, 10:14
Vroeger, toen de drempels nog kuilen waren en de mensen gemanierd ;)


De mannen van staal waren en de schepen van hout
De lucht nog schoon was en sex vies
Je poepen nog met een lange oe schreef


;)

Dronkoers
24 april 2009, 14:57
klik (http://www.evilchili.com/mediaview/9574/Demonic_Wedding_Party)

Hell yea 8-)

Txiki
24 april 2009, 15:10
klik (http://www.evilchili.com/mediaview/9574/Demonic_Wedding_Party)

:lol: die moet ik onthouden

Svennies
24 april 2009, 21:38
De mannen van staal waren en de schepen van hout
De lucht nog schoon was en sex vies
Je poepen nog met een lange oe schreef


;)

Dat doen we nog altijd mijn beste....;-)

From_Vlaanderen
24 april 2009, 21:42
Er wordt tegenwoordig toch al nauwelijks meer gedanst in clubs. Iedereen loopt maar een beetje te staan met z'n drankje. Meisjes die allemaal hard-to-get spelen en jongens die te lui zijn om er aandacht aan te besteden.

Dat was vroeger (jaja, zelfs enkele jaren geleden) wel anders.

Bwa, dat valt nu ook nog wel mee behalve dat dansen dan. Ik dans pas als ik een hoooop pinten uit heb. Dan begin ik zelf electro en al die zever goe te vinden.

IronChef
24 april 2009, 21:45
Naar een fuif gaan waar ze alleen bijna twintig jaar oude Jonny-muziek spelen en dan verbaasd zijn dat het harder zuigt dan een ervaren prostituee.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Maximus Aurelius
24 april 2009, 21:46
ah maar de 15 jarige johnnymuziek is de beste die er is.

check bv volgende link uit:

http://fb.esnips.com/doc/a5fbd165-378e-4cb4-8449-cacee80c24c7/C-Dance-house-history-biz-the-mix

From_Vlaanderen
24 april 2009, 21:47
Naar een fuif gaan waar ze alleen bijna twintig jaar oude Jonny-muziek spelen en dan verbaasd zijn dat het harder zuigt dan een ervaren prostituee.

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

Hmm, bij mij noemt dit Electro en is dit vrij recent (2008).

Maximus Aurelius
24 april 2009, 21:49
Hmm, bij mij noemt dit Electro en is dit vrij recent (2008).


tegenwoordig zuigt alle muziek. de goeie retro house van de jaren 90 ligt al lang achter ons...

From_Vlaanderen
24 april 2009, 21:51
tegenwoordig zuigt alle muziek. de goeie retro house van de jaren 90 ligt al lang achter ons...

Ik amuseer mij ook op Dra På - Fløytesangen ze.
Yeeaahhh.

Maximus Aurelius
24 april 2009, 21:51
ah maar de 15 jarige johnnymuziek is de beste die er is.

check bv volgende link uit:

http://fb.esnips.com/doc/a5fbd165-378e-4cb4-8449-cacee80c24c7/C-Dance-house-history-biz-the-mix



dat moet ik bij gelegenheid nog eens downloaden op MP3

veel te goed!! 8-)

Heftruck
24 april 2009, 23:47
I love the 90s in Hasselt

wat een kutparty.


Merk op: 90's party.

Genoeg gezegd.

lombas
25 april 2009, 00:32
Mijn euh dingske is daar al om twee uur doorgegaan. Tja. 't Zagen er leuke foto's uit, maar dat zegt al veel.

Helemaal in tegenstelling tot de fuif in Bevel.

:-D

*kuch*

Jazeker
25 april 2009, 11:08
Merk op: 90's party.

Genoeg gezegd.

^2

Niko Bellic
25 april 2009, 11:36
Merk op: 90's party.

Genoeg gezegd.

Nù nostalgie naar de jaren negentig proberen op te wekken komt sowieso op zijn minst vijf tot tien jaar te vroeg. Heel die periode ligt nog veel te vers in het geheugen.

Maximus Aurelius
26 april 2009, 21:18
Het ging trouwens veel verder dan dat.


Volgens mij was de kerel die achter de organisatie zat gewoon geretardeerd. Hoe slecht kun je een opgewaardeerde fuif, want dat was het, organiseren:
- muziek: veel te, maar dan ook veeeeel te zacht; bassen? ambiance? speakers waar de muziek uitknalt? niks van, zelfs mijn autoradio geeft meer power dan het schrijnend stille geblaat dat voortkwam uit de boxjes van ILoveThe90s
- beeld: het was continu veel te licht. Als ik wil party'en met de lichten aan doe ik dat wel buiten om 14 uur 's middags. Lasers waren flauw, strobo's waren er zelfs niet.
- visual effects: als je confetti doet, doe het dan goed, nl voor de hele zaal en niet voor de eerste tien m vd zaal en de rest niks; en de rest??? niks...


mijn rating: 0.5/10

Of hoe je een party met enorm potentieel, zalige line up, volledig maar dan ook volledig kunt verneuken.

Maximus Aurelius
27 april 2009, 20:32
http://www.youtube.com/watch?v=I-ozF-ClY0U&feature=related


jump for joy!

Jaani_Dushman
27 april 2009, 20:36
http://www.youtube.com/watch?v=I-ozF-ClY0U&feature=related


jump for joy!Zijn dat uw dansmoves?

Maximus Aurelius
27 april 2009, 20:36
I love the 90s in Hasselt


wat een kutparty.

Ik heb al veel party's gedaan, maar dees was echt een van de slechtste.

De helft vd tijd stonden 2 gekken van Jim (die kerel van I love to party en zo een tuttebel met een afrgijselijk irritante stem die ook nog niet eerder gezien had maar volgens mijn vrienden ook van Jim was) de hele tijd te zeveren op het podium, Da Boy Tommy was slechter dan ooit tevoren (ge moet niet babbelen, ge moet uw boenke boenke muziek draaien gij dikke kleine kalen idioot), en dan het publiek: veel te veel, veel te oud (neen gij marginale 40 jarige vette slons ik vind u niet lekker, en neen, ook niet als ge een witte kappa trainingsbroek aanhebt) en vooral: bijna niemand was aan't shaken.

In mijnen tijd (den tijd van Bonzai) was da wel anders. Ma ik was dus ver den enige die nog van die jaren 90 dansmoves had.

Gelukkig was er nog den drank.

Den drank, uw vriend.




Hier heb je ze.
http://www.youtube.com/watch?v=J5-EdgeOswg


Let wel, hier tellen ze verrassend genoeg juist. Even eerder op de avond hebben ze het over 22,000 handen in de lucht.

Alsof het een gehandicaptenfuif betreft voor eenarmigen.

Maximus Aurelius
27 april 2009, 20:37
Zijn dat uw dansmoves?



nee, dat is de ray.

Jaani_Dushman
27 april 2009, 20:45
nee, dat is de ray.Was die niet blind?

Maximus Aurelius
27 april 2009, 20:52
Was die niet blind?





JijJ bent mij wel de ghrghrapjjjashj hééj JijJ!!




dwazen hollander.

Txiki
27 april 2009, 20:52
JijJ bent mij wel de ghrghrapjjjashj hééj JijJ!!




dwazen hollander.

wie?

Maximus Aurelius
27 april 2009, 20:53
ah hij is van erpe mere. whatever. allemaal 't zelfde.


en klik nu op die links van mij. ze zijn veel te wijs.

Jaani_Dushman
27 april 2009, 20:54
dwazen hollander.:cheer: :grootned::grootned::grootned: :cheer:

MaGNiFiCaT
27 april 2009, 21:00
...het hinterland van erpe-mere...


maar het is toch allemaal hinterland aldaar?

Jaani_Dushman
27 april 2009, 21:20
...het hinterland van erpe-mere...


maar het is toch allemaal hinterland aldaar?Ik beschouw dit hier als het natuurlijke hinterland van Erpe-Mere:

Dronkoers
28 april 2009, 06:49
Ik beschouw dit hier als het natuurlijke hinterland van Erpe-Mere:

Bier koudzetten op Pluto :cheer:

BigF
28 april 2009, 08:18
"...some women have this weird myth that you can tell the way a guy is in bed by how he is on the dance floor. That is so ridiculous. I mean, first of all, what does it matter? You know what I mean? If a guy is on the dance floor and really getting into it and enjoying himself and expressing himself, what does it matter how he is in bed? He's gay."
Bill Hicks

Het quoten van Bill Hicks wordt hier al jaren beloond met een flinke grabbel gecheer!

:cheer: Bill Hicks :cheer:
:cheer: Jaani :cheer:

:cheer:

Djiezes
28 april 2009, 13:33
met mensen die uit vrije wel voor iets dergelijks 32 euro neertellen heb ik geen compassie.


2

Mitgard
28 april 2009, 19:06
noteer.
grootste ² ooit geht an: mitgard.

8-)

Maximus Aurelius
28 april 2009, 19:10
geht an?


is dat uw vriendin?

Everytime
28 april 2009, 21:20
Zelfs videos zijn dan beter!

Sash - Ecuador
http://www.youtube.com/watch?v=P86fPsC_cCQ

Haddaway - What is love?
http://www.youtube.com/watch?v=nsCXZczTQXo

Ice MC - It's a rainy day
http://www.youtube.com/watch?v=u_BAHdBHfJw

La Bouche - Be my lover
http://www.youtube.com/watch?v=5P0_v__IOrE

Culture Beat - Mr Vain
http://www.youtube.com/watch?v=nS6TUEzLJDw