PDA

View Full Version : muggenrepellent


Maximus Aurelius
27 april 2009, 23:30
muggenwerende zalf voor verre reizen.

waar vindt je dat ergens? Apotheek?

manta
27 april 2009, 23:38
Al naargelang ge gaat zeker ...

Naar een camping in de kempen ??? Of trekt ge naar Mexico ???

In de apotheek of in de kruidenierszaken . In de gewone supermarkt vindt ge dat ook wel , maar of ze allemaal even goed zijn ...

Probeer ze wel eerst uit een weekje voor je vertrekt , als je er dan eens allergisch voor bent weet je het tenminste . Anders loop je mss heel je verlof te krabben zonder ook maar een mug te zien ... ;-)

Jaani_Dushman
28 april 2009, 00:12
In onze tijd legden wij takjes citroengeranium op ons hoofdkussen. Of het effectief werkte, weet ik niet, maar het rook wel best lekker.

Flanelcondoom
28 april 2009, 00:26
Ik was ooit eens naar Svalbard. Daar helpt het niet. De muggen zijn daar zo hongerig dat ze in de spleet tussen je jas en je handschoen kruipen. Letterlijk.

liberalist_NL
28 april 2009, 00:36
muggenwerende zalf voor verre reizen.

waar vindt je dat ergens? Apotheek?

Autan. Het bese dat je zult vinden.
http://www.autan.com/nqcontent.cfm?a_id=1

Jaani_Dushman
28 april 2009, 00:37
De juiste kleding kan al veel helpen.

Maximus Aurelius
28 april 2009, 06:30
Al naargelang ge gaat zeker ...

Naar een camping in de kempen ??? Of trekt ge naar Mexico ???

In de apotheek of in de kruidenierszaken . In de gewone supermarkt vindt ge dat ook wel , maar of ze allemaal even goed zijn ...

Probeer ze wel eerst uit een weekje voor je vertrekt , als je er dan eens allergisch voor bent weet je het tenminste . Anders loop je mss heel je verlof te krabben zonder ook maar een mug te zien ... ;-)


het verre aziƫ. ik wist dat ik iets vergeten was: muggenrepellent dus... :-)

over enkele dagen ben ik weg. ik loop dus even bij de apotheek nog langs :-p

Knipp
28 april 2009, 09:24
Na enkele jaren politics.be moet je nu toch al in een handomdraai van een mug een olifant kunnen maken ??

Kay_
28 april 2009, 09:36
Ik snap het nut er niet van als je gaat slapen.
De meesten gaan toch maar 6 uur ofzo mee en who the fuck staat nu na 6 uur op om zijn zalfke bij te smeren?

Djiezes
28 april 2009, 10:05
DEET is wat je moet hebben 8-)

Pieke
28 april 2009, 10:32
pff. Watje

Scherven A. Mok
28 april 2009, 10:59
Heb ooit eens een halve nacht wakker gelegen van het razend gezoem van muggen. Toen 's morgens de zon opkwam en het gezoem langzaam wegsterfde zaten er nog enkel honderden muggen vast in de gaatjes van het muskietennet. In Kakadu was dat en niet eens tijdens het regenseizoen.
Ik kocht muggensray terplaatse omdat die dikwijls beter is dan die van hier.

Maximus Aurelius
28 april 2009, 18:25
heb al een middel op basis van 50% deet, dat zal wel straf genoeg zijn.

idd vertellen dokters dat het maar enkele uren meegaat.

mijn apothekeres was lichtjes gechoqueerd door mijn vraag en beweert dat het de hele nacht meegaat.

whatever, ik ga echt geen muskietennet meezeulen. dit zalfke en malarone moet wel volstaan. misschien koop ik nog wat muggenplaatjes ter plaatse als ik toevallig een winkel tegenkom.