PDA

View Full Version : Werklozen activeren ?


brother paul
9 mei 2009, 08:12
Beste

wat zou er beter zijn: allemaal op ons dik gat zitten, ons onderdompelen in de MTV cultuur en wachten tot er waar wat meer werk is.

Of bvb een eco-marshall plan en
alle werklozen samen alle overheidsgebouwen, en vooral schoolgebouwen gaan renoveren, superisolerend glas, efficiente verwarming, en superisolerende isolatie op de muren/vloeren voorzetten ?

En een digitale revolutie marshall plan en
alle werklozen de archieven laten inscannen ? De gerechtelijke achterstand helpen wegwerken en de rechtbank helpen informatiseren ?

VOlgens mij kun je dus beter alle werklozen activeren op die manier...

Wat denkt U ?

zibet
10 mei 2009, 17:17
Beste

wat zou er beter zijn: allemaal op ons dik gat zitten, ons onderdompelen in de MTV cultuur en wachten tot er waar wat meer werk is.

Of bvb een eco-marshall plan en
alle werklozen samen alle overheidsgebouwen, en vooral schoolgebouwen gaan renoveren, superisolerend glas, efficiente verwarming, en superisolerende isolatie op de muren/vloeren voorzetten ?

En een digitale revolutie marshall plan en
alle werklozen de archieven laten inscannen ? De gerechtelijke achterstand helpen wegwerken en de rechtbank helpen informatiseren ?

VOlgens mij kun je dus beter alle werklozen activeren op die manier...

Wat denkt U ?

waarom moeten werklozen altijd vuile jobs doen, jobs die u niet wil, laat ze uw werk doen dan kun je ondervinden wat het is om opkuis te doen

Dajjal
10 mei 2009, 17:57
waarom moeten werklozen altijd vuile jobs doen, jobs die u niet wil, laat ze uw werk doen dan kun je ondervinden wat het is om opkuis te doen

Misschien omdat de mensen die WEL werken altijd maar weer mogen opdraaien voor het onderhoud van die mensen die zich te goed voelen om de "mindere" jobs te doen ???

WTF ???

Je bent werkloos. Doe dan iets voor het geld dat de werkende bevolking in jou pompt.

Leegaard.

DannyS
17 mei 2009, 21:30
VOlgens mij kun je dus beter alle werklozen activeren op die manier...
Ga jij de onkosten van die geactiveerde werklozen vergoeden? Ik denk niet dat ze die zelf kunnen dragen.

cdekeule
18 mei 2009, 15:05
Misschien omdat de mensen die WEL werken altijd maar weer mogen opdraaien voor het onderhoud van die mensen die zich te goed voelen om de "mindere" jobs te doen ???


Neen hoor, je draait vooral op voor de mensen die in hun privé jets de wereld rond vliegen bijvoorbeeld, je weet wel dat soort dat slapend rijk wordt (van jou!). Kappen op werklozen, betekent kappen op je eigen soort, boven in de lucht in hun privé jets bescheuren ze het van het lachen als ze jouw post lezen.