PDA

View Full Version : Voor de liefhebbers... nu sportwagen te koop! 2500pk en +600km/h!!!


Buyck Ruben
9 mei 2009, 12:42
Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark.
http://img.worldcarfans.com/2009/5/medium/1053264.jpg

Dat is voluit de naam meest mentale sportcar ooit gemaakt!

Van 0 naar 100 km/u in 2,5 seconden!

Er zijn inmiddels zeer veel varianten van de Mosler MT900, met als hoogtepunt de MT900S van Nelson Racing (1800 pk) en de MT900S Red Devil (1635 pk). In dit geval gaat het echter om 2500 pk! En ja, blijkbaar kan deze supercar dat vermogen op de weg houden en is een sprinttijd van 2,5 seconden mogelijk.

De Mosler heeft de nickname “The Land Shark” gekregen en weegt een 250 kg (551 lbs) minder dan de toch al lichtgewicht GTR XX. Het totaalgewicht komt op 861 kg (1898 lbs) met beide brandstoftanks vol. Ja… BEIDE TANKS! De Landshark rijdt op een multi-fuel systeem met behulp van benzine, methanol, waterstof en ethanol. Mede daardoor kon de maker zijn creatie inschrijven als een “hybride” in Californië, wat betekent dat hij dit monster gewoon op de openbare weg kan rijden.

Terwijl de MT900 GTR een acceleratie kent van 0-100 km/u in 3,1 seconden, doet deze versie dat in iets meer dan 2,5 seconden. In 6,7 seconden wordt de 150 mph geklokt (241 km/u) en in 17,5 seconden is een snelheid van 250 mph mogelijk (402 km/u). Deze auto gaat zelfs van 0 - 150 mph en weer terug in 8,7 seconden. Dat is sneller dan de Ultima GTR 0-100-0 tijd van 9,4 seconden, ik vraag me echter af of IAD (Intense Automotive Design) dit echt hard kan maken…

In theorie zou de auto een topsnelheid hebben van ongeveer 375 mph (603 km/u) en met behoud van aërodynamica zelfs tot 400 mph (644 km/u). Volgens de maker zijn er een paar sprints gepland tijdens de Bonneville Speed Week 2009, vervolgens gaat hij de auto testen op de Nurburgring.
Link: http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/09/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark




BRON: http://www.worldcarfans.com/9090508.004/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark-revealed

From_Vlaanderen
9 mei 2009, 16:29
Jammer, dat de koffer zo klein is. Daar krijg ik al mijn speelgoed niet in.
Jammer, dat de ophanging zo laag is. Daar kan ik niet mee op een van mijn opritten :-) draaien.

Andro
9 mei 2009, 16:48
Waarom maken ze eigenlijk zo'n snelle auto's als je maar 120km/h moogt rijden?

Ik zie het nut niet.

From_Vlaanderen
9 mei 2009, 16:52
Waarom maken ze eigenlijk zo'n snelle auto's als je maar 120km/h moogt rijden?

Ik zie het nut niet.

Ik zal u dat eens uitleggen. In mijn beste Antwerps.

Vanaf de moment dat ge sneller as 350 in 't uur ga, dan zijt ge voorda dië draipikkel de 2e foto heeft getrokken schuppes.

Dronkoers
9 mei 2009, 16:59
Waarom maken ze eigenlijk zo'n snelle auto's als je maar 120km/h moogt rijden?

Ik zie het nut niet.

8O

kicken :cheer:

Tavek
9 mei 2009, 17:07
Koop u dan liever een vliegtuigje ?

Dronkoers
9 mei 2009, 17:08
Koop u dan liever een vliegtuigje ?

Dan heb je wa meer nodig dan een rijbewijs B :-(

Tavek
9 mei 2009, 17:10
Dan heb je wa meer nodig dan een rijbewijs B :-(

Ja maar de kick is dan nog een pak hoger. En je hebt geen snelheidslimieten in de lucht :)

Schaft u zo een red bull air race vliegtuigje ;) Fun gegarandeerd.

Dronkoers
9 mei 2009, 17:11
Ja maar de kick is dan nog een pak hoger. En je hebt geen snelheidslimieten in de lucht :)

Schaft u zo een red bull air race vliegtuigje ;) Fun gegarandeerd.

in de lucht heb je ook het gevoel van snelheid nie ;-)

Derk de Tweede
9 mei 2009, 17:21
Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark.
http://img.worldcarfans.com/2009/5/medium/1053264.jpg

Dat is voluit de naam meest mentale sportcar ooit gemaakt!

Van 0 naar 100 km/u in 2,5 seconden!

Er zijn inmiddels zeer veel varianten van de Mosler MT900, met als hoogtepunt de MT900S van Nelson Racing (1800 pk) en de MT900S Red Devil (1635 pk). In dit geval gaat het echter om 2500 pk! En ja, blijkbaar kan deze supercar dat vermogen op de weg houden en is een sprinttijd van 2,5 seconden mogelijk.

De Mosler heeft de nickname “The Land Shark” gekregen en weegt een 250 kg (551 lbs) minder dan de toch al lichtgewicht GTR XX. Het totaalgewicht komt op 861 kg (1898 lbs) met beide brandstoftanks vol. Ja… BEIDE TANKS! De Landshark rijdt op een multi-fuel systeem met behulp van benzine, methanol, waterstof en ethanol. Mede daardoor kon de maker zijn creatie inschrijven als een “hybride” in Californië, wat betekent dat hij dit monster gewoon op de openbare weg kan rijden.

Terwijl de MT900 GTR een acceleratie kent van 0-100 km/u in 3,1 seconden, doet deze versie dat in iets meer dan 2,5 seconden. In 6,7 seconden wordt de 150 mph geklokt (241 km/u) en in 17,5 seconden is een snelheid van 250 mph mogelijk (402 km/u). Deze auto gaat zelfs van 0 - 150 mph en weer terug in 8,7 seconden. Dat is sneller dan de Ultima GTR 0-100-0 tijd van 9,4 seconden, ik vraag me echter af of IAD (Intense Automotive Design) dit echt hard kan maken…

In theorie zou de auto een topsnelheid hebben van ongeveer 375 mph (603 km/u) en met behoud van aërodynamica zelfs tot 400 mph (644 km/u). Volgens de maker zijn er een paar sprints gepland tijdens de Bonneville Speed Week 2009, vervolgens gaat hij de auto testen op de Nurburgring.
Link: http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/09/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark




BRON: http://www.worldcarfans.com/9090508.004/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark-revealed

Mijn Fiat Corsa rijdt dat al jaren.

Johnny Blaze
9 mei 2009, 17:26
8O Damn!

Tavek
9 mei 2009, 17:26
in de lucht heb je ook het gevoel van snelheid nie ;-)

Ga wat lager vliegen ? :p Boven zee bvb !

Dronkoers
9 mei 2009, 17:27
Ga wat lager vliegen ? :p Boven zee bvb !

E34 :cheer:

Buyck Ruben
9 mei 2009, 17:31
Waarom maken ze eigenlijk zo'n snelle auto's als je maar 120km/h moogt rijden?

Ik zie het nut niet.

1. In veel landen die veel uitgestreker zijn dan in ons land mag je daar gerust bollen zo ver u oog kan rijken. Denk maar aan route 66 of het Midden-Oosten, Rusland, China. Plaats genoeg om te rijden. De kans dat je gesnapt bent mag men niet overdrijven en dan nog... duw even op u plank en iedereen en alles weggeblazen in de spiegels. Tenzij zu u volgen met een Strike Fighter! ;-)

2. Gewoon ook rijk cliëntele die iets echt uitzonderlijk willen. En het gewoon willen hebben en er mee kunnen pronken.

3. Deze auto zal in veel shows en performance festivals opduiken.

4. Gretig worden gebruikt door coureurs of ervaren rijders met geld die dat willen hebben om zowel op de weg als op circuit mee te rijden enz...

Een markt voor en klanten genoeg.

Dronkoers
9 mei 2009, 17:34
8O Damn!

Da's al wa anders dan een bee-em-weeken eh ;-)

Buyck Ruben
9 mei 2009, 17:35
8O Damn!

:lol: hehe... kon het eerst ook niet geloven.

De enigen die in de buurt wel in de buurt komen (is veel gezegd) is Vector Avtec WX-8 met +2000pk en een top van +/-480 km/u.

De rest is kattepis... Ultimate Areo (1300 pk 445 km/u).

Johnny Blaze
9 mei 2009, 18:26
Da's al wa anders dan een bee-em-weeken eh ;-)

http://photos.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_420/car_photo_210477_7.jpg

http://www.popularcars.us/mclaren-f1-lm/mclaren-f1-lm0.jpg
;-)

maar idd, da's een heel andere klasse

Johnny Blaze
9 mei 2009, 18:27
:lol: hehe... kon het eerst ook niet geloven.

De enigen die in de buurt wel in de buurt komen (is veel gezegd) is Vector Avtec WX-8 met +2000pk en een top van +/-480 km/u.

De rest is kattepis... Ultimate Areo (1300 pk 445 km/u).

Ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe die auto's presteren op een circuit. Lijkt mij een beetje overkill die de handling niet ten goede komt, zoals van die Novitec Ferrari's en zo.


Ze zouden hem eens bij Top Gear moeten testen :lol:

Jazeker
9 mei 2009, 18:34
Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark.
http://img.worldcarfans.com/2009/5/medium/1053264.jpg

Dat is voluit de naam meest mentale sportcar ooit gemaakt!

Van 0 naar 100 km/u in 2,5 seconden!

Er zijn inmiddels zeer veel varianten van de Mosler MT900, met als hoogtepunt de MT900S van Nelson Racing (1800 pk) en de MT900S Red Devil (1635 pk). In dit geval gaat het echter om 2500 pk! En ja, blijkbaar kan deze supercar dat vermogen op de weg houden en is een sprinttijd van 2,5 seconden mogelijk.

De Mosler heeft de nickname “The Land Shark” gekregen en weegt een 250 kg (551 lbs) minder dan de toch al lichtgewicht GTR XX. Het totaalgewicht komt op 861 kg (1898 lbs) met beide brandstoftanks vol. Ja… BEIDE TANKS! De Landshark rijdt op een multi-fuel systeem met behulp van benzine, methanol, waterstof en ethanol. Mede daardoor kon de maker zijn creatie inschrijven als een “hybride” in Californië, wat betekent dat hij dit monster gewoon op de openbare weg kan rijden.

Terwijl de MT900 GTR een acceleratie kent van 0-100 km/u in 3,1 seconden, doet deze versie dat in iets meer dan 2,5 seconden. In 6,7 seconden wordt de 150 mph geklokt (241 km/u) en in 17,5 seconden is een snelheid van 250 mph mogelijk (402 km/u). Deze auto gaat zelfs van 0 - 150 mph en weer terug in 8,7 seconden. Dat is sneller dan de Ultima GTR 0-100-0 tijd van 9,4 seconden, ik vraag me echter af of IAD (Intense Automotive Design) dit echt hard kan maken…

In theorie zou de auto een topsnelheid hebben van ongeveer 375 mph (603 km/u) en met behoud van aërodynamica zelfs tot 400 mph (644 km/u). Volgens de maker zijn er een paar sprints gepland tijdens de Bonneville Speed Week 2009, vervolgens gaat hij de auto testen op de Nurburgring.
Link: http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/09/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark




BRON: http://www.worldcarfans.com/9090508.004/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark-revealed

Mja... daarmee kan ik misschien wel op tijd op het werk geraken.

Jammer dat het geen diesel is.

Zwartengeel
9 mei 2009, 18:42
Waarom maken ze eigenlijk zo'n snelle auto's als je maar 120km/h moogt rijden?

Ik zie het nut niet.

In Bonneville bestaan er geen snelheidsbeperkingen. ;-)

Johnny Blaze
9 mei 2009, 18:48
In Bonneville bestaan er geen snelheidsbeperkingen. ;-)

Of ge kunt hem eens meenemen naar de Isle Of Man, idem daar.

(verwonderd mij dat Andro daar niet aan had gedacht, spreek het maar eens snel uit :-D)

Andro
9 mei 2009, 18:50
Bon, voor diegenen die er liefhebber van zijn en het zich kunnen permiteren, vergeet de zwakke weggebruikers niet en wees zelf ook voorzichtig.

Pietje
9 mei 2009, 18:51
Bon, voor diegenen die er liefhebber van zijn en het zich kunnen permiteren, vergeet de zwakke weggebruikers niet en wees zelf ook voorzichtig.

denk niet dat ge die nog gaat zien, tegen 600km/uur 8-)

Andro
9 mei 2009, 18:59
denk niet dat ge die nog gaat zien, tegen 600km/uur 8-)
Ik zou op het einde van de rit toch maar eens onder de auto kijken hoor.;-)

Mitgard
9 mei 2009, 19:01
wat een saaie auto zeg.

met al die nutteloze 'prestaties'.

Buyck Ruben
9 mei 2009, 19:03
Ik vraag me eigenlijk een beetje af hoe die auto's presteren op een circuit. Lijkt mij een beetje overkill die de handling niet ten goede komt, zoals van die Novitec Ferrari's en zo.


Ze zouden hem eens bij Top Gear moeten testen :lol:

Wat mij opvalt aan deze unieke wagen is zijn gewicht! Het zwaartepunt van de wagen ligt ook vrij laag. De aerodynamica zit ook zeer goed. Let op de splitter aan de voorzijde en de diffuser aan de achterkant. Ook de ventilatie is aan alle kanten voorzien. Dus qua wegligging en koeling ok!

Buyck Ruben
9 mei 2009, 19:04
wat een saaie auto zeg.

met al die nutteloze 'prestaties'.

Tot ze u eens een tetsrit zouden aanbieden of een paar ritten op circuit ;-).

Mitgard
9 mei 2009, 19:09
als je het toch exclusief wil: de imperia, het hybride juweeltje van eigen bodem, zit van 0 tot 100 km/h in 4,8 seconden. da's ook snel en ge behoudt nog het bewustzijn ook.

bovendien is hij veel mooier dan die platvis van hierboven.

http://i52.photobucket.com/albums/g35/willfusion/blog%20specific/ImperiaHybrid-6.jpg

hij is wel nog in ontwikkeling, dus even geduld.

Zwartengeel
9 mei 2009, 19:20
als je het toch exclusief wil: de imperia, het hybride juweeltje van eigen bodem, zit van 0 tot 100 km/h in 4,8 seconden. da's ook snel en ge behoudt nog het bewustzijn ook.

bovendien is hij veel mooier dan die platvis van hierboven.

http://i52.photobucket.com/albums/g35/willfusion/blog%20specific/ImperiaHybrid-6.jpg

hij is wel nog in ontwikkeling, dus even geduld.

Net iets te 'retro' naar mijn smaak.

Buyck Ruben
9 mei 2009, 19:23
Idd dat is ook goed. Maar liefst zou ik graag in de Appolo Speed rijden. Gewoon voor de ervaring het uiterlijk is barslecht maar dat geeft niet. Uit het oog springt hij allezins. En nog menselijk van prijs 300 000eur daarmee versloeg hij wel al de rest in Top Gear.

Pietje
9 mei 2009, 19:35
Idd dat is ook goed. Maar liefst zou ik graag in de Appolo Speed rijden. Gewoon voor de ervaring het uiterlijk is barslecht maar dat geeft niet. Uit het oog springt hij allezins. En nog menselijk van prijs 300 000eur daarmee versloeg hij wel al de rest in Top Gear.

Is de prijs van een kleine villa 8O

Buyck Ruben
9 mei 2009, 19:47
Is de prijs van een kleine villa 8O

Man... dat is niets vergeleken met de 1-3 miljoen euro wagens die het eigenlijk niet zo veel beter doen qua rondetijden dan deze. Dat beest heeft tot 800pk en een top van ruim boven de 360km-u en het gewicht is laag. Bij mijn weten is het ook een wagen die zoveel G-krachten (1.5 G) opwekken in bochten. Deze wagen kleeft als geen ander.

http://images.google.be/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://image.automobilemag.com/f/multimedia/photo_gallery/6684566/0703_b%2B2007_gumpert_apollo_sport%2B5.jpg&usg=AFQjCNGFBU0UoUurj5lXd6OCoxrJ-tCFUA

Pietje
9 mei 2009, 19:57
Man... dat is niets vergeleken met de 1-3 miljoen euro wagens die het eigenlijk niet zo veel beter doen qua rondetijden dan deze. Dat beest heeft tot 800pk en een top van ruim boven de 360km-u en het gewicht is laag. Bij mijn weten is het ook een wagen die zoveel G-krachten (1.5 G) opwekken in bochten. Deze wagen kleeft als geen ander.

http://images.google.be/url?source=imgres&ct=tbn&q=http://image.automobilemag.com/f/multimedia/photo_gallery/6684566/0703_b%2B2007_gumpert_apollo_sport%2B5.jpg&usg=AFQjCNGFBU0UoUurj5lXd6OCoxrJ-tCFUA

Hey, come back to earth 8-)

From_Vlaanderen
9 mei 2009, 20:00
Of ge kunt hem eens meenemen naar de Isle Of Man, idem daar.

(verwonderd mij dat Andro daar niet aan had gedacht, spreek het maar eens snel uit :-D)

Met al die heuvels en die bochten daar. Tarara mij niet gezien. Ik zou enkel heen gaan voor te Field Targetten.

Dronkoers
10 mei 2009, 04:14
Mja... daarmee kan ik misschien wel op tijd op het werk geraken.

Jammer dat het geen diesel is.

8O

Jazeker
10 mei 2009, 10:40
8O

Mja... wa wilde betalen aan de pomp?

Jazeker
10 mei 2009, 10:41
En het ding is eigenlijk lelijk. Ik heb het dan meer voor Lamborghini.

giserke
10 mei 2009, 11:35
8-)
Nog eentje van uit de tijd dat auto's kunstwerken waren.
http://jalopnik.com/assets/resources/2007/10/etype2.jpg

Buyck Ruben
10 mei 2009, 11:38
En het ding is eigenlijk lelijk. Ik heb het dan meer voor Lamborghini.

http://www.autoblog.nl/gallery/Mosler/MT900_GTR_XX_IAD/slides/Mosler-MT900-GTR-XX-IAD-03.jpg

http://www.autoblog.nl/gallery/Mosler/MT900_GTR_XX_IAD/slides/Mosler-MT900-GTR-XX-IAD-07.jpg

http://www.autoblog.nl/gallery/Mosler/MT900_GTR_XX_IAD/slides/Mosler-MT900-GTR-XX-IAD-02.jpg

7/10

Buyck Ruben
10 mei 2009, 11:42
ach juist interieur :-D sportief :lol:.

http://img.worldcarfans.com/2009/5/large/4262761.jpg

schaalverdeling per honderd 8-).

Jaani_Dushman
10 mei 2009, 11:42
8O

kicken :cheer:70 km/u op de fiets voelt kickender aan, dan 160 km/u met de auto.

Jaani_Dushman
10 mei 2009, 11:44
8-)
Nog eentje van uit de tijd dat auto's kunstwerken waren.
http://jalopnik.com/assets/resources/2007/10/etype2.jpgKijk, dát is tenminste nog een knappe auto, zie!! :thumbsup:

Pietje
10 mei 2009, 11:56
8-)
Nog eentje van uit de tijd dat auto's kunstwerken waren.
http://jalopnik.com/assets/resources/2007/10/etype2.jpg

Hmm, Jaguar E-Type :thumbsup: 8-)

Dronkoers
10 mei 2009, 13:37
Mja... wa wilde betalen aan de pomp?

Komaan, als ge zoiets hebt, maakt da toch gene fuck meer uit :-D

Dronkoers
10 mei 2009, 13:37
70 km/u op de fiets voelt kickender aan, dan 160 km/u met de auto.

160 is dan ook niks eh ;-)

Jazeker
10 mei 2009, 14:26
Komaan, als ge zoiets hebt, maakt da toch gene fuck meer uit :-D

Kweenie... ge zult toch meer moeten verdienen dan uw en mijn pree tezamen om alleen maar de banden te vervangen.

Dajjal
10 mei 2009, 14:40
Leuk speelgoed :)

Tavek
10 mei 2009, 23:08
Kerosine ook goed Dronkoers ? (wetende dat dat praktisch Diesel is...)

Scherven A. Mok
11 mei 2009, 07:27
Waarom maken ze eigenlijk zo'n snelle auto's als je maar 120km/h moogt rijden?

Ik zie het nut niet.

Om een te kleine penis te compenseren.

Djiezes
11 mei 2009, 08:08
[hollander-modus] Nou, heel leuk allemaal, maar kan je d'r een caravan mee trekken? [/hollander-modus]

parcifal
11 mei 2009, 09:04
[I]Van 0 naar 100 km/u in 2,5 seconden!

Er zijn inmiddels zeer veel varianten van de Mosler MT900, met als hoogtepunt de MT900S van Nelson Racing (1800 pk) en de MT900S Red Devil (1635 pk). In dit geval gaat het echter om 2500 pk! En ja, blijkbaar kan deze supercar dat vermogen op de weg houden en is een sprinttijd van 2,5 seconden mogelijk.


De Bugatti Veyron heeft 1000 PK en gaat van 0 naar 100 km/u in 2.3 sec.

Ik vind het overigens toch maar een 'mager' bakje, die Mosler, moet die elke 100 km gaan tanken? En waar steken ze in godsnaam die 2500 PK plus de overbrening die dat aankan, koeling etc?

BigF
11 mei 2009, 15:01
Ik lees ergens iets over 3mm grondspeling.

Vrij vertaald wil dat zeggen dat je er enkel mee op een biljarttafel kan rijden...

Djiezes
11 mei 2009, 15:06
Ik lees ergens iets over 3mm grondspeling.

Vrij vertaald wil dat zeggen dat je er enkel mee op een biljarttafel kan rijden...

Hoe geraakt die dan op die tafel? ;-)

Johnny Blaze
11 mei 2009, 15:07
De Bugatti Veyron heeft 1000 PK en gaat van 0 naar 100 km/u in 2.3 sec.

Gearing. Zijn top ligt een pak hoger dan de Veyron en ik ben ervan overtuigd dat zijn 0-200 en 0-300 ook een pak sneller is. Met zoveel power zijn 0-100 tijden eigenlijk een beetje irrelevant.

Pietje
11 mei 2009, 15:08
De Bugatti Veyron heeft 1000 PK en gaat van 0 naar 100 km/u in 2.3 sec.
Ik vind het overigens toch maar een 'mager' bakje, die Mosler, moet die elke 100 km gaan tanken? En waar steken ze in godsnaam die 2500 PK plus de overbrening die dat aankan, koeling etc?

Is ook veel mooier 8-)

http://www.xe-media.ch/demoV3/administrator/components/com_xegallery3/img_pictures/Bugatti_Veyron.jpg

Libro
11 mei 2009, 15:22
Ze zouden hem eens bij Top Gear moeten testen :lol:

Ik weet niet of we dat wel willen meemaken:angel:
On topic: ik vind die Stealth op vier wielen toch niet zo mooi als de Veyron

Libro
11 mei 2009, 15:23
Is ook veel mooier 8-)

http://www.xe-media.ch/demoV3/administrator/components/com_xegallery3/img_pictures/Bugatti_Veyron.jpg

Kwijl

Pietje
11 mei 2009, 15:27
Kwijl

Voor zo'n slordige 1,8 miljoen € is hem van u 8-)

Libro
11 mei 2009, 15:30
Voor zo'n slordige 1,8 miljoen € is hem van u 8-)

Zo'n 36 jaar werken en ik kan hem betalen:clapping: Ikke blij ;-)

giserke
11 mei 2009, 16:04
Is ook veel mooier 8-)

http://www.xe-media.ch/demoV3/administrator/components/com_xegallery3/img_pictures/Bugatti_Veyron.jpg

Deze is nog mooier.
Spijtig dat mijn grootvader die niet on de stal heeft staan
Hij had zijn hooizolder nodig voor andere zaken. ;-)

http://www.klassiekerrally.nl/uploads/images/nieuws/Bugatti/bugatti_type_57_atalante.jpg

giserke
11 mei 2009, 16:05
Is ook veel mooier 8-)

http://www.xe-media.ch/demoV3/administrator/components/com_xegallery3/img_pictures/Bugatti_Veyron.jpg

Deze is nog mooier.
Spijtig dat mijn grootvader die niet on de stal heeft staan
Hij had zijn hooizolder nodig voor andere zaken. ;-)

http://www.klassiekerrally.nl/uploads/images/nieuws/Bugatti/bugatti_type_57_atalante.jpg

giserke
11 mei 2009, 16:05
Is ook veel mooier 8-)

http://www.xe-media.ch/demoV3/administrator/components/com_xegallery3/img_pictures/Bugatti_Veyron.jpg

Deze is nog mooier.
Spijtig dat mijn grootvader die niet on de stal heeft staan
Hij had zijn hooizolder nodig voor andere zaken. ;-)

http://www.klassiekerrally.nl/uploads/images/nieuws/Bugatti/bugatti_type_57_atalante.jpg

Johnny Blaze
11 mei 2009, 16:18
Deze is nog mooier.
Spijtig dat mijn grootvader die niet on de stal heeft staan
Hij had zijn hooizolder nodig voor andere zaken. ;-)

http://www.klassiekerrally.nl/uploads/images/nieuws/Bugatti/bugatti_type_57_atalante.jpg

nice, een 57. Is die van jou (grootvader)? Is het een s (of een sc 8O)?
Mooi ding.

Andro
11 mei 2009, 16:24
De DiMora Natalia SLS 2 ook wel een prachtig model.

http://www.dailycars.ru/cars/maybach/dimora/large/dimora_05.jpg

Dronkoers
11 mei 2009, 16:26
Om een te kleine penis te compenseren.

Als ik zo'n bakken in mijn garage heb, en een bankrekening om deze allemaal te onderhouden...

Man, dan mag mijn pietje nog de kleinste zijn van allemaal, en alleen maar kunnen pissen :-P

manta
11 mei 2009, 16:40
Als ik zo'n bakken in mijn garage heb, en een bankrekening om deze allemaal te onderhouden...

Man, dan mag mijn pietje nog de kleinste zijn van allemaal, en alleen maar kunnen pissen :-P

Hier zie ... 't Begin van uw garage ..
http://www.2e0zak.co.uk/mb-1976/Dscf2671.jpg

Dronkoers
11 mei 2009, 16:48
20 = :evil:

Andro
11 mei 2009, 16:51
De DiMora Natalia SLS 2 ook wel een prachtig model.

http://www.dailycars.ru/cars/maybach/dimora/large/dimora_05.jpg
Een kleine 200 jaar sparen en ik heb hem.:|

Dronkoers
11 mei 2009, 16:55
Een kleine 200 jaar sparen en ik heb hem.:|

Rekening gehouden met die 3 crisissen op die 200 jaar? ;-)

Andro
11 mei 2009, 17:04
Rekening gehouden met die 3 crisissen op die 200 jaar? ;-)
Ik zal er maar 100 jaar bij doen. :-(

Dronkoers
11 mei 2009, 17:06
Ik zal er maar 100 jaar bij doen. :-(

en een 4de crisis :-D

Andro
11 mei 2009, 17:11
en een 4de crisis :-D
Ja, hallow...;-)

Dronkoers
11 mei 2009, 17:14
Ja, hallow...;-)

Ge zou beter stelen en moorden, dan hoef je da maar 10 jaar te doen :-P

Andro
11 mei 2009, 17:19
Ge zou beter stelen en moorden, dan hoef je da maar 10 jaar te doen :-P
Dat is niet aan mij besteed. ;-)

Dronkoers
11 mei 2009, 17:33
Dat is niet aan mij besteed. ;-)

Heel goed, nooit tips en hints geven, uzelf nooit verraden ;-)

Zwartengeel
11 mei 2009, 17:40
Hier zie ... 't Begin van uw garage ..
http://www.2e0zak.co.uk/mb-1976/Dscf2671.jpg

Van de nummertjes 2, 8, 10, 15, 17, 27, 35, 41, 42, 55, 56, 59, 63, 68, 74 en 75 herinner ik me met 100% zekerheid dat ik ze ooit nog in mijn bezit gehad heb. Waar is de tijd naartoe... :-o

manta
11 mei 2009, 17:58
20 = :evil:

Flikkenbakken zijn pertang goed te gebruiken , de blues brothers hadden ook hunne bluesmobiel ... 8-)

http://pics4.city-data.com/cpicc/cfiles32993.jpg

manta
11 mei 2009, 18:04
Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark.
http://img.worldcarfans.com/2009/5/medium/1053264.jpg

Dat is voluit de naam meest mentale sportcar ooit gemaakt!

Van 0 naar 100 km/u in 2,5 seconden!

Er zijn inmiddels zeer veel varianten van de Mosler MT900, met als hoogtepunt de MT900S van Nelson Racing (1800 pk) en de MT900S Red Devil (1635 pk). In dit geval gaat het echter om 2500 pk! En ja, blijkbaar kan deze supercar dat vermogen op de weg houden en is een sprinttijd van 2,5 seconden mogelijk.

De Mosler heeft de nickname “The Land Shark” gekregen en weegt een 250 kg (551 lbs) minder dan de toch al lichtgewicht GTR XX. Het totaalgewicht komt op 861 kg (1898 lbs) met beide brandstoftanks vol. Ja… BEIDE TANKS! De Landshark rijdt op een multi-fuel systeem met behulp van benzine, methanol, waterstof en ethanol. Mede daardoor kon de maker zijn creatie inschrijven als een “hybride” in Californië, wat betekent dat hij dit monster gewoon op de openbare weg kan rijden.

Terwijl de MT900 GTR een acceleratie kent van 0-100 km/u in 3,1 seconden, doet deze versie dat in iets meer dan 2,5 seconden. In 6,7 seconden wordt de 150 mph geklokt (241 km/u) en in 17,5 seconden is een snelheid van 250 mph mogelijk (402 km/u). Deze auto gaat zelfs van 0 - 150 mph en weer terug in 8,7 seconden. Dat is sneller dan de Ultima GTR 0-100-0 tijd van 9,4 seconden, ik vraag me echter af of IAD (Intense Automotive Design) dit echt hard kan maken…

In theorie zou de auto een topsnelheid hebben van ongeveer 375 mph (603 km/u) en met behoud van aërodynamica zelfs tot 400 mph (644 km/u). Volgens de maker zijn er een paar sprints gepland tijdens de Bonneville Speed Week 2009, vervolgens gaat hij de auto testen op de Nurburgring.
Link: http://www.autoblog.nl/archive/2009/05/09/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark




BRON: http://www.worldcarfans.com/9090508.004/mosler-mt900-gtr-xx-twin-turbo-land-shark-revealed

Past wel bij het nieuwe subforum over verkeersveiligheid ... :-D

'k Heb er al een postje neergezet om Dronkoers ineens de griep te laten krijgen ...
http://forum.politics.be/showpost.php?p=4099550&postcount=25 8-)

Dronkoers
11 mei 2009, 20:17
Past wel bij het nieuwe subforum over verkeersveiligheid ... :-D

'k Heb er al een postje neergezet om Dronkoers ineens de griep te laten krijgen ...
http://forum.politics.be/showpost.php?p=4099550&postcount=25 8-)

Griep?

Bloeddorstig ben ik nu ;-)

Libro
15 mei 2009, 22:39
Kijk eens naar deze beauty: http://www.autoweek.nl/video/1352/Rij-impressie-Lotus-Evora
Eindelijk nog eens een auto waar ik vlinders van in de buik krijg.

From_Vlaanderen
15 mei 2009, 22:55
Kijk eens naar deze beauty: http://www.autoweek.nl/video/1352/Rij-impressie-Lotus-Evora
Eindelijk nog eens een auto waar ik vlinders van in de buik krijg.

Voor een auto van in de 70 000 euro koop ik liever een.
1962 rolls royce silver cloud serie 2

Libro
15 mei 2009, 23:01
Voor een auto van in de 70 000 euro koop ik liever een.
1962 rolls royce silver cloud serie 2

Goeie smaak FV.
Deze mag er ook wel zijn: http://www.autoweek.nl/autonieuws/11716/Duizend-bestellingen-voor-Tesla-Model-S

Buyck Ruben
16 mei 2009, 10:29
Intussen staat het al in enkele dagen bol van de info over deze wagen op het net.



The Land Shark will be capable of running from 0-250 mph (400km/h) in 17.5 secs. 8O 8O 8O

As for what’s next, IAD plans to have Michael Schumacher test the car at the Nürburgring, while they are also scheduled to run the car at the Bonneville Speed Week later this year.

link: http://www.0-60mag.com/online/?p=12028




Ter info de Veryon doet van 0 naar de 400km/h in 55 sec! (Wow sh*t) Van snelheid gesproken! :-o

Buyck Ruben
16 mei 2009, 10:38
Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark:

0-60mph in 2.5s, 150mph in 6.7s, 250 in 17.5s and a top speed of 305mph. (488 km/h). Theoretically, the car can apparently withstand 375mph (600km/h), and they're lining up Michael Schumacher to be the test driver.



VS



VECTOR AVTECH WX8:

Get a Sneak preview of the new WX8 Hypercar in development.
2,000HP and 275MPH!
http://www.vectormotors.com/graphics/small600/vector-lightcones-sm-sm.png

Latest News:

VECTOR MOTORS CORPORATION is creating the next generation Vector Hyper-Performance Road Vehicle (HPRV) code named Vector Avtech WX8. The design represents a significant technological and performance advancement and calculated departure from the previous W8 supercar designs. The new WX8 maintains Vector identity which differentiates the Vectors from all other supercars. The Vector WX8 is powered by a 7.8 liter (478 cid) or 10.0 liter (600 cid) all aluminum big-block V8 engine. The powerplant is derived from “CanAm” road racing and offshore boat racing engines. This ultimate Vector incorporates twin supercharging or twin turbo-charging with a projected top speed capability of 275 MPH+ and power output of 1,400hp to over 2,000hp.

link: http://www.vectormotors.com/index.html

Buyck Ruben
16 mei 2009, 10:47
http://www.vectormotors.com/graphics/small600/vector-military3-raptor-tarmac-a-sm-sm-400.png vs http://media.techeblog.com/images/reventon_fighter_1.jpg

300 mph (480 km/h) projected top speed (Bonneville gearing). Voor de zwaarste motoruitvoering.

Link: http://www.vectormotors.com/wx8-specs.html

Dronkoers
16 mei 2009, 11:01
Bij zulke snelheden kunnen ze u toch beter een vliegopleiding geven? ;-)

Kwestie om de G-krachten te overleven :-P

Buyck Ruben
16 mei 2009, 11:45
Bij zulke snelheden kunnen ze u toch beter een vliegopleiding geven? ;-)

Kwestie om de G-krachten te overleven :-P

Reventon G-Force meter;-).
The G-Force-Meter still remains at the center of this display mode.
http://www.seriouswheels.com/2008/klm/2008-Lamborghini-Reventon-Dashboard-1280x960.htm

Dronkoers
16 mei 2009, 11:48
Reventon G-Force meter;-).
The G-Force-Meter still remains at the center of this display mode.
http://www.seriouswheels.com/2008/klm/2008-Lamborghini-Reventon-Dashboard-1280x960.htm

De Reventon is dan ook geen "gewone" Lambo eh ;-)

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 11:56
Goeie smaak FV.
Deze mag er ook wel zijn: http://www.autoweek.nl/autonieuws/11716/Duizend-bestellingen-voor-Tesla-Model-S

Ziet er ook iet mis uit. Toch als iedereen dat heeft moet ik toch iets anders hebben. Dat is al vaak genoeg gebleken.

Tavek
16 mei 2009, 11:56
Gans koolstofvezel enzo...voor de show, want daar binnen heeft dat weinig nut.

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 12:04
Gans koolstofvezel enzo...voor de show, want daar binnen heeft dat weinig nut.

Het heeft iets. Die koolstofvezel.

Dronkoers
16 mei 2009, 12:12
Ach, met zoiets (http://www.body-kit.com/2008evox_GTR_01.jpg) ben ik al meer dan tevreden ;-)

Jazeker
16 mei 2009, 12:14
Mosler MT900 GTR XX Twin Turbo Land Shark:

0-60mph in 2.5s, 150mph in 6.7s, 250 in 17.5s and a top speed of 305mph. (488 km/h). Theoretically, the car can apparently withstand 375mph (600km/h), and they're lining up Michael Schumacher to be the test driver.



VS



VECTOR AVTECH WX8:

Get a Sneak preview of the new WX8 Hypercar in development.
2,000HP and 275MPH!
http://www.vectormotors.com/graphics/small600/vector-lightcones-sm-sm.png

Latest News:

VECTOR MOTORS CORPORATION is creating the next generation Vector Hyper-Performance Road Vehicle (HPRV) code named Vector Avtech WX8. The design represents a significant technological and performance advancement and calculated departure from the previous W8 supercar designs. The new WX8 maintains Vector identity which differentiates the Vectors from all other supercars. The Vector WX8 is powered by a 7.8 liter (478 cid) or 10.0 liter (600 cid) all aluminum big-block V8 engine. The powerplant is derived from “CanAm” road racing and offshore boat racing engines. This ultimate Vector incorporates twin supercharging or twin turbo-charging with a projected top speed capability of 275 MPH+ and power output of 1,400hp to over 2,000hp.

link: http://www.vectormotors.com/index.html

WANT!

Buyck Ruben
16 mei 2009, 17:39
Ach, met zoiets (http://www.body-kit.com/2008evox_GTR_01.jpg) ben ik al meer dan tevreden ;-)

Whoaa... sexy een beetje Fast and Furious thing. 8-)

Dronkoers
16 mei 2009, 17:41
Whoaa... sexy een beetje Fast and Furious thing. 8-)

ik vind het nog bescheiden gedaan ;-)

Stickers zullen er uitaard nie opstaan ;-)

Johnny Blaze
16 mei 2009, 18:14
:cheer: Evo :cheer:

Dronkoers
16 mei 2009, 18:16
:cheer: Evo :cheer:

X :cheer:

Buyck Ruben
16 mei 2009, 18:32
Een schoonheid... ;-)

http://madein89.files.wordpress.com/2009/03/mansory-linea-vincero-bugatti-veyron-164_1.jpg?w=470&h=381
http://madein89.files.wordpress.com/2009/03/mansory-linea-vincero-bugatti-veyron-164.jpg
http://madein89.files.wordpress.com/2009/03/mansory-linea-vincero-bugatti-veyron-164_2.jpg

SPECIFICATIES:

De Mansory Linea Vincero – zo heet de interpretatie van de Veyron door Mansory – beschikt over 1.109 pk en 1.310 Nm, dit door aanpassing van het in- en uitlaatsysteem. Aan de buitenkant levert Mansory nog enkele chrome accenten en voor de rest is het geheel afgewerkt in carbon.

link: http://www.worldcarfans.com/9090303.032/mansory-linea-vincero-bugatti-veyron-164-unveils-in-geneva

Johnny Blaze
16 mei 2009, 18:38
http://www.carbonfibergear.com/wp-content/uploads/2008/03/1-koenigsegg-ccxr-carbon-fiber.jpg
http://www.carbonfibergear.com/wp-content/uploads/2008/03/2-koenigsegg-ccxr-carbon-fiber.jpg
http://www.carbonfibergear.com/wp-content/uploads/2008/03/3-koenigsegg-ccxr-carbon-fiber.jpg

koenigsegg CCXR Edition > all

Tavek
16 mei 2009, 23:39
Het heeft iets. Die koolstofvezel.

Die mensen hebben toch geld genoeg he ;)

Tavek
16 mei 2009, 23:39
Kunnen die autos ook bochten ?

Libro
16 mei 2009, 23:44
Ach, met zoiets (http://www.body-kit.com/2008evox_GTR_01.jpg) ben ik al meer dan tevreden ;-)

Tuning is not a crime maar...;-)

Tavek
16 mei 2009, 23:52
Ach, met zoiets (http://www.body-kit.com/2008evox_GTR_01.jpg) ben ik al meer dan tevreden ;-)

Geen stijl.... sorry dronkoers ;)

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 23:53
Kunnen die autos ook bochten ?

Slippen hé.

Svennies
17 mei 2009, 00:10
Slippen hé. Die van mij slipt enkel in slijk als het geregend heeft.

Troost U ,zélfs dat doet de mijne niet meer, anti-slip en tractioncontrol volonté...

En dan te bedenken dat ik destijds met de powerslide ben opgegroeid om de auto als het ware in de bocht te zetten met neutraal tot tegenstuur...
Ik had destijds een volkswagen 1500 met dubbele webercarburateurs...
Dat was chillen met die bak,tegen 100 een bocht in en die dubbele webercarburateurs gingen open om hun bijdrage te leveren met de daarbijbehorende duw in de rug in een auto waarvan de motor al achterin ligt en het evenwicht al bijzonder cruciaal is ,met een magistrale powerslide tot gevolg...

let the beast go....:cheer::cheer::cheer:

Sus Iratus
17 mei 2009, 00:34
Leuk speeltje, al denk ik dat bezitters van deze wagens wel geteisterd zullen worden door zogenaamde bumperklevers. Vooral aan de voorbumper zal dat heel erg zijn.

Wordt deze auto trouwens ook standaard met trekhaak geleverd of moet ik die speciaal bestellen?

Jazeker
17 mei 2009, 00:47
Bumperklevers. I :evil: them. Net nog meegemaakt op de ring rond Leuven. Daar staat een flitspaal zowat elke 100 meter en toch een idioot die ging bumperkleven. Tja... het is donker... Mistlichten achteraan maar aanzetten dan, he.

Hij gaan flitsen met zijn lichten. Is me uiteindelijk voorbij geschoten langs rechts aan ik schat iets van een 70 km per uur en de idioot die skoda rijdt omdat een echte volkswagen te duur was zag een flits in zijn achteruitkijkspiegel.

Wat mij betreft mag je snel rijden en zo, maar als je gevaarlijk gedrag vertoont als bumperkleven op een ringweg met om de 200 meter een zebra pad dan moet je maar de gevolgen dragen.

Ik heb tegenwoordig meer en meer de indruk dat je via een attest van een arts moet bewijzen dat je IQ lager dan 60 is vooraleer je een rijbewijs kan krijgen.

Buyck Ruben
17 mei 2009, 09:23
http://www.carbonfibergear.com/wp-content/uploads/2008/03/1-koenigsegg-ccxr-carbon-fiber.jpg
http://www.carbonfibergear.com/wp-content/uploads/2008/03/2-koenigsegg-ccxr-carbon-fiber.jpg
http://www.carbonfibergear.com/wp-content/uploads/2008/03/3-koenigsegg-ccxr-carbon-fiber.jpg

koenigsegg CCXR Edition > all

Die hard supersportcar! ken ik ;-). Eigenlijk koos ik de Veyron Mansory voor de luxe-uitstraling :lol:.

Of de Pagani Zonda R vs CCXR:

http://www.zcars.com.au/images/pagani-zonda-r-wallpaper1.jpg
http://www.autofiends.com/wp-content/uploads/2008/05/pagani-zonda-r1.jpg
http://www.autodrome.fr/pagani_zonda_r_top_view.jpg

750 pk sterke V12.
Evenals bij de andere Pagani-modellen zorgt een V12 van Mercedes-AMG voor de aandrijving. In de Zonda R is deze krachtbron goed voor een vermogen van maar liefst 750 pk. Daarmee is de Zonda R bijna 150 pk sterker dan de Zonda F. De sprint vanuit stilstand naar 100 km/h zal dan ook in iets meer dan 3 seconden een feit moeten zijn. Zijn topsnelheid ligt boven de 350 km/h. Deze cijfers maken de Zonda R tot één van de snelste sportauto´s ter wereld. En een pluimgewicht die kleeft aan het asfalt slechts 1070kg !!! De aerodynamica van deze supersportieve coupé verzekert een neerwaartse druk van 1.500 kilogram bij 350 km/h.

link: http://www.autogids.be/artikel/nieuw/pagani-zonda-r-12160.htm#

From_Vlaanderen
17 mei 2009, 10:18
Troost U ,zélfs dat doet de mijne niet meer, anti-slip en tractioncontrol volonté...

En dan te bedenken dat ik destijds met de powerslide ben opgegroeid om de auto als het ware in de bocht te zetten met neutraal tot tegenstuur...
Ik had destijds een volkswagen 1500 met dubbele webercarburateurs...
Dat was chillen met die bak,tegen 100 een bocht in en die dubbele webercarburateurs gingen open om hun bijdrage te leveren met de daarbijbehorende duw in de rug in een auto waarvan de motor al achterin ligt en het evenwicht al bijzonder cruciaal is ,met een magistrale powerslide tot gevolg...

let the beast go....:cheer::cheer::cheer:

Dan begint er een lampke te branden hé.
Toch die van mij die is niet gemaakt om op de weg te slippen, met die 4x4 die ge niet kunt afzetten, loopt dat helemaal verkeerd.

Dronkoers
17 mei 2009, 11:24
Geen stijl.... sorry dronkoers ;)

Geen erg ze ;-)

Maar verdoemd snel voor nog geen 70 000 euro :-P

Dajjal
17 mei 2009, 17:03
Zoals ik zei...leuk maar ben zelf centjes opzij aan het zetten voor dit speeltje....lijkt me veel leuker :D

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/8/81/AC_Shelby_Cobra_%28Auto_classique%29.JPG

Dronkoers
17 mei 2009, 17:44
Geen stijl.... sorry dronkoers ;)

Stijl is bijzaak, het moet vooruit gaan :mrgreen:

From_Vlaanderen
17 mei 2009, 19:23
Stijl is bijzaak, het moet vooruit gaan :mrgreen:

stijl is belangrijk.

Tavek
17 mei 2009, 19:51
Ik ben verward, stomme dronkoers logo pikkers !

From_Vlaanderen
17 mei 2009, 19:54
Ik ben verward, stomme dronkoers logo pikkers !

Tof hé

From_Vlaanderen
17 mei 2009, 19:54
Tof hé

Nee, janet. Ik zet subiet tenen in mijn avatar:evil:.

Dronkoers
17 mei 2009, 22:01
stijl is belangrijk.

Stijl is voor snobs en ander minderbegaafd volk ;-)

Dronkoers
18 mei 2009, 13:08
Kijk eens aan, is dit geen leuke pc-muis? ;-)

http://ecx.images-amazon.com/images/I/41QCx1L1HmL._SS400_.jpg

Voor de liefhebbers (http://www.amazon.com/s/qid=1242632221/ref=sr_pg_1?ie=UTF8&rs=172282&bbn=172282&rh=n%3A172282%2Cn%3A%21493964%2Cp%5F4%3ARoad%20Mic e&page=1). ;-)