PDA

View Full Version : oorlogs propaganda


Valentine Julien
10 mei 2009, 14:00
Je weet waarschijnlijk dat veel mensen in de wereld de officiele versie van 11 sept van de Bush Administratie in twijfel trekken en om een nieuw onderzoek vragen. Er kwam geen rechter aan het onderzoek te pas nl. Het was een administratief onderzoek en het startte pas 441 dagen na de aanslagen...

Er zijn vele politici en deskundigen.. niet de eerste de beste, die dit aanklagen.
Zeven jaar geleden waren er enkel vermoedens, nu zijn er veel feiten dankzij deze professionals waaruit blijkt dat er veel niet klopt. Oa resten van Thermite in het stof bewijzen dat er explosieven gebruikt zijn voor het neerhalen van de gebouwen.

Het derde gebouw dat instortte tegen vier uur in de namiddag bijvoorbeeld zonder dat er een vliegtuig op in vloog. Het officieel rapport heeft gewoon geen verklaring.

Wij zijn door deze aanslagen in oorlog met Afghanistan... dienen onze deelname aan oorlogen buiten Europa te versterken zoals het Lissabon verdrag stipuleert.

Dit is een gevaarlijke zaak in mijn ogen .
Heel de wereld denkt dat moslims gevaarlijk zijn..;
Ik daag elke mens uit op deze planeet om met degelijke bewijzen te komen van de schuld van de moslims aan deze aanslag. Die zijn beloofd door Condoleeza Rice en en er nooit gekomen!

We hebben gezien waartoe een dergelijke strategie van diabolisering van een groep mensen eerder al eens geleid heeft in de geschiedenis en daarom vraag ik uw mening hierover.

Ik denk dat de waarheid boven tafel moet om degelijke vrede te krijgen in de wereld.
Als we de verkeerde daders vervolgen van zo een mega operatie dan laten we de deur open voor nieuwe misdaden van dien aard.

Zou je deze petitie willen tekenen ?

http://pl911truth.com/