PDA

View Full Version : 100% bewijs van een samenzwering in de moord op John F Kennedy


Turkse Nederlander
13 mei 2009, 18:38
De beveiliging van John F Kennedy werd vlak voor de moord teruggeroepen.

http://www.youtube.com/watch?v=6xEK16kLHsM

Is het toeval dat de president die de ondergang van de Federal reserve ondertekend had vermoord is?

420yeahbaby
13 mei 2009, 19:09
Ej makker, da zeg ik hier al sinds begin der tijden dak hier lid ben lol
Dat is toch overduidelijk dat het een samenzwering is van de elite

"Do as your told or be shot in the head"

Kennedy was mss Amerika's laatste "echte" president. Daarna allemaal pionnekes

Gun
13 mei 2009, 20:54
De beveiliging van John F Kennedy werd vlak voor de moord teruggeroepen.

http://www.youtube.com/watch?v=6xEK16kLHsM

Is het toeval dat de president die de ondergang van de Federal reserve ondertekend had vermoord is?Tell me something new ...

Maar hey, hoe meer mensen een klare en juiste kijk op de gebeurtenissen op deze aardkloot krijgen hoe beter

- JFK
- USS Liberty
- Tonkin
- 911
- Oklahoma Building
- De maanlanding
- Metro bombing London
- Train bombing Madrid
- ...

Check it out yourself;-)

liberalist_NL
15 mei 2009, 02:14
Kritische houding is goed, maar je kunt overdrijven. :-P

Gun
15 mei 2009, 15:16
Kritische houding is goed, maar je kunt overdrijven. :-PDream on ...;-)

globalmedia
20 mei 2009, 12:58
brainwashtechnieken bij een ondervraging van een getuige op de moord van Bob kennedy

http://www.youtube.com/watch?v=FoRG5cMrfIk&feature=related

420yeahbaby
20 mei 2009, 20:58
Tell me something new ...

Maar hey, hoe meer mensen een klare en juiste kijk op de gebeurtenissen op deze aardkloot krijgen hoe beter

- JFK
- USS Liberty
- Tonkin
- 911
- Oklahoma Building
- De maanlanding
- Metro bombing London
- Train bombing Madrid
- ...

Check it out yourself;-)

De maanlanding heeft wel plaatsgevonden hoor. Maar omdat ze bang waren dat ze de beelden niet konden terugsturen, of dat er iets mis zou gaan, hebben ze ook maar opnames in de studio gemaakt.

Maar Armstrong heeft wel degelijk zijn voet op de maan gedrukt.
Ik denk dat daar zelfs een paneel is geplaatst dat je via een telescoop kan zien, maar ben daar niet honderd procent zeker van.

Desondanks ik ben ook een complotbeliever en vertrouw niet zoveel van een overheid. Maar de maanlanding was wel degelijk echt :)

Dixie
20 mei 2009, 23:06
De maanlanding heeft wel plaatsgevonden hoor. Maar omdat ze bang waren dat ze de beelden niet konden terugsturen, of dat er iets mis zou gaan, hebben ze ook maar opnames in de studio gemaakt.

Maar Armstrong heeft wel degelijk zijn voet op de maan gedrukt.
Ik denk dat daar zelfs een paneel is geplaatst dat je via een telescoop kan zien, maar ben daar niet honderd procent zeker van.

Desondanks ik ben ook een complotbeliever en vertrouw niet zoveel van een overheid. Maar de maanlanding was wel degelijk echt :)

evenals

- 911
- Oklahoma Building
- Metro bombing London
- Train bombing Madrid

Turkse Nederlander
23 juni 2009, 00:28
Kritische houding is goed, maar je kunt overdrijven. :-P

stel het alarm van een bank wordt uitgezet en 10 minuten later wordt de bank beroofd. Wie zou jij verdenken?

garfield
26 juni 2009, 14:25
het is weer de periode van t jaar zeker. In de zomer hoor de ene na de andere onzin.

Gun
26 juni 2009, 14:45
het is weer de periode van t jaar zeker. In de zomer hoor de ene na de andere onzin.Juist:roll:

Pieter B
26 juni 2009, 21:35
Naart schijnt heeft men een spoor gevonden van een mogelijke locatie van de rechtvaardige rechters. ;)

filosoof
26 juni 2009, 21:50
Naart schijnt heeft men een spoor gevonden van een mogelijke locatie van de rechtvaardige rechters. ;)
En er zijn crop circles.
En men verstopt ons dat de regering het bestaan van vliegende schotels kent en geheim houdt.

Hoe zou 't met Nessie zijn?

filosoof
26 juni 2009, 22:41
Hier zijn de crop circles al:rofl::

http://teletekst.een.be/pages/ttYrgfvG_c.gif

Turkse Nederlander
27 juni 2009, 13:07
het is weer de periode van t jaar zeker. In de zomer hoor de ene na de andere onzin.
stel het alarm van een bank wordt uitgezet en 10 minuten later wordt de bank beroofd. Wie zou jij verdenken?

FDM
27 juni 2009, 13:09
wachten tot 2038 , dan wordt het rapport vd Warren-commisie openbaar gemaakt ( 75 jr na de moord)

redwasp
30 juni 2009, 14:51
vrede,

Naart schijnt heeft men een spoor gevonden van een mogelijke locatie van de rechtvaardige rechters. ;)

laat ons hopen dat zij een uitspraak kunnen doen in de zaak van jfk.

vrede,

redwasp

Conscience
17 juli 2009, 14:37
Wat met de visie dat Robert Kennedy de eerste geviseerde was (o.v. zijn rol als ministyer van justitie), maar dat eerst zijn broer moest geelimineerd worden uit schrik voor wraak?

Big Slick
19 juli 2009, 17:03
wachten tot 2038 , dan wordt het rapport vd Warren-commisie openbaar gemaakt ( 75 jr na de moord)
Je kan je afvragen (als er toch geen conspiracy was) waarom tot op vandaag nog steeds een hoop materiaal niet wordt vrijgegeven.
Bijvoorbeeld de belastingaangifte van L.H.Oswald.
Zijn taxreturn uit 1962 wordt tot op vandaag classified gehouden, zogezegd wegens "National Security".
Nu, hoé kan in hemelsnaam de taxreturn van Oswald uit '62 vandaag een bedreiging zijn voor de national security van de VS?
Mogelijk antwoord:
Mocht uit die taxreturn blijken dat Oswald op de pay roll van de US goverment stond.........d�*t zou uiteraard wel eens een "bedreiging" kunnen zijn voor de NS.

Nestor Burma
2 augustus 2009, 00:03
De beveiliging van John F Kennedy werd vlak voor de moord teruggeroepen.

http://www.youtube.com/watch?v=6xEK16kLHsM

Is het toeval dat de president die de ondergang van de Federal reserve ondertekend had vermoord is?

http://www.geocities.com/CapitolHill/Senate/3616/flaherty9.html

Zeikstraal
22 augustus 2009, 14:57
Ik denk ook wel dat die geliquideerd was. Maar hoe en wie? Volgens sommige conspiracy theorien door de bestuurder of zelfs zen vrouw. Adhv vertragende beelden kan het er op lijken allessinds. Funny

Herr Flick
16 september 2009, 12:39
Bij de moord op JFK zijn er verschillende pistes mogelijk

LHO zou betrokken geweest zijn in het debacle bij de varkensbaai, een aantal cubanen die hiervoor hun steun verleend hadden, en zich achteraf verraden voelden door JFK zouden dan LHO gebruikt hebben om JFK dood te schieten. Overigens dient gezegd dat de kerel die JFK doodschoot een eersteklas schutter is geweest, LHO was een marine en scherpschutter, dus hij kon het gedaan hebben. Langs de andere kant, is het tempo waarin de schoten gevallen zijn stof voor discusie een grendelgeweer zoals Oswald gebruikte moet manueel geladen worden, grendel open, grendel terug naar voor, aanleggen richten , schieten en opnieuw, ... dat kost tijd.
Vandaar ook de theorie van een tweede schutter. CIA, Maffia of de cubanen van de bay of pigs, of misschien wel echte cubanen, je mag niet vergeten, de CIA heeft enkele keren geprobeerd om Fidel om te leggen. misschien heeft Fidel wel geprobeerd om JFK om te leggen. Waarom de Maffia wel Jack Ruby, die Oswald een dag later doodschoot, had dan weer banden met de maffia. En marilyn monroe zou iets met de broertjes kennedy gehad hebben en ook van haar wordt beweerd dat haar zelfmoord wel eens geen zelfmoord zou kunnen zijn.

Al bij al een heel bizarre zaak waar we nooit het fijne van gaan weten.

Renesse
26 november 2009, 20:21
Groot Complot?

Uiteindelijk moet je toch toegeven dat er daar helemaal geen bewijs voor is. Voor mij is LHO de dader en daarmee uit.

Burgerlijk he?

Herr Flick
27 november 2009, 17:03
Groot Complot?

Uiteindelijk moet je toch toegeven dat er daar helemaal geen bewijs voor is. Voor mij is LHO de dader en daarmee uit.

Burgerlijk he?

Dat is inderdaad de meest eenvoudige theorie, ...

toch is het daarom niet 100 % correct, het kort op elkaar raak schieten met een geweer van op die afstand en in een naar beneden gerichte baan op een bewegend doelwit, wijst op een eerste klas schutter, of 2 eerste klas schutters.

En het afschiet van LHO vanaf het eerste moment dat ze eraan kunnen is ook verdacht.

Renesse
27 november 2009, 19:16
Dat is inderdaad de meest eenvoudige theorie, ...

toch is het daarom niet 100 % correct, het kort op elkaar raak schieten met een geweer van op die afstand en in een naar beneden gerichte baan op een bewegend doelwit, wijst op een eerste klas schutter, of 2 eerste klas schutters.

Als alle 3 de kogels raak waren, ja, dan is het een eerste klas schutter. De eerste was er wel naast.

En het afschiet van LHO vanaf het eerste moment dat ze eraan kunnen is ook verdacht.


Dus alle lynchpartijen die ooit plaats hadden maken deel uit van een complot?

globalmedia
29 november 2009, 23:02
Groot Complot?

Uiteindelijk moet je toch toegeven dat er daar helemaal geen bewijs voor is. Voor mij is LHO de dader en daarmee uit.

Burgerlijk he?

straf, zonder gerechtelijk proces is een verdachte gelijk aan schuldig

globalmedia
29 november 2009, 23:05
jack ruby over de samenzwering

http://www.youtube.com/watch?v=we2eucWXqjg
http://www.youtube.com/watch?v=b-L5xYwb2ls

FDM
1 december 2009, 15:55
voor mij is het ook duidelijk dat er een samenzwering was , zeker de maffia had er baat bij hem op te ruimen

Herr Flick
2 december 2009, 15:32
Als alle 3 de kogels raak waren, ja, dan is het een eerste klas schutter. De eerste was er wel naast.



Dus alle lynchpartijen die ooit plaats hadden maken deel uit van een complot?

Een lynchpartij is wel iets anders dan een of ander louche maffiafiguur dat een politiekantoor binnendringt om een moordenaar af te knallen...

Herr Flick
2 december 2009, 15:35
voor mij is het ook duidelijk dat er een samenzwering was , zeker de maffia had er baat bij hem op te ruimen

Niet alleen de maffia,

Ook de Cubanen , Castro was zelf al een paar keer ontsnapt

Ook de CIA , en de overlevenden van de bay of pigs,

En god weet wie nog allemaal...

globalmedia
16 december 2009, 19:35
knappe documentaire over de moord op jfk dat wel eens dicht bij de waarheid kan aanleunen...

http://www.youtube.com/watch?v=riHY9Ik-Uoo&feature=related

Zeikstraal
16 december 2009, 19:59
Groot Complot?

Uiteindelijk moet je toch toegeven dat er daar helemaal geen bewijs voor is. Voor mij is LHO de dader en daarmee uit.

Burgerlijk he?

En naief.

kelt
21 december 2009, 20:50
Moord- of moordpogingen op Amerikaanse presidenten zijn eigenlijk eerder ....euh.....regematig voorvallend te noemen....JFK was er gewoon eentje in een reeksje waarvan Abraham Lincoln veruit de allergrootste was ...Samenzwering? Hoogstwaarschijnlijk wel gezien er blijkbaar gekozen is voor een beredeneerde opstelling van schutter(s) en het doen opdraven van enkele randfiguren die als schuldige konden dienen.

Deze "geplande" aanslag is gelukt,maar de meest effectieve moordenaar is nog steeds de "eenzame binnenfretter",die de president kan pakken op een onbewaakt moment,dat onvermijdlijk moet komen in een samenleving waarbij de president niet constant meer dan 100 meter wegblijft van willekeurige burgers....

Toen JFK gedood werd was hij in beweging(gunstig,vanuit veiligheidsstandpunt!)en in een omgeving met goed zicht langs alle kanten....een gunstige situatie zowel voor zijn lijfwacht maar ook voor de moordenaars.....

wat ook de reden voor de aanslag was..die is allang verdwenen..de VS is veranderd,de wereld eromheen is veranderd..