PDA

View Full Version : Persoonlijkheidsloze kleinburgers die niks zijn zonder dure wagen


Flanelcondoom
16 mei 2009, 14:25
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?

Dronkoers
16 mei 2009, 15:01
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?

Duur, groot en hoog hoeft nie nee ;-)

Andro
16 mei 2009, 15:06
Ik ben niet materialistisch ingesteld.

Dronkoers
16 mei 2009, 15:07
Ik ben niet materialistisch ingesteld.

Dus een man met een klein pietje is geen bezwaar? ;-)

IronChef
16 mei 2009, 15:20
Ik heb uit principe nog nooit geprobeerd mijn rijbewijs te gaan halen.

Ik eis fatsoenlijk openbaar vervoer!

Flanelcondoom
16 mei 2009, 15:21
Ik heb uit principe nog nooit geprobeerd mijn rijbewijs te gaan halen.

Ik eis fatsoenlijk openbaar vervoer!

Grotere bussen die vaak en altijd rijden, bijvoorbeeld.

Andro
16 mei 2009, 15:22
Dus een man met een klein pietje is geen bezwaar? ;-)

Dat is weer iets anders.:lol:

Dronkoers
16 mei 2009, 15:27
Grotere bussen die vaak en altijd rijden, bijvoorbeeld.

Hoort dat dan niet bij dure grote en hoge wagens? ;-)

Dronkoers
16 mei 2009, 15:27
Dat is weer iets anders.:lol:

:-(

IronChef
16 mei 2009, 15:31
Grotere bussen die vaak en altijd rijden, bijvoorbeeld.

Ja! iedereen die regelmatig het openbaar vervoer neemt zal kunnen beamen dat tijdens het spitsuur er veel te weinig bussen en trams rijden.
Het gevolg is met veel te veel opeen gepropt zitten als in een blik sardientjes terwijl bejaarde dames met hun paraplu in je rug aan het porren zijn om plaats te maken.

Oh, wat haat ik die wandelende zombies die allemaal naar hetzelfde huidzalfje ruiken gecombineerd met de geur van rottend vlees.

Andro
16 mei 2009, 15:40
:-(
Allé dan, je mag mijn tenen likken. :twisted:

Dronkoers
16 mei 2009, 15:44
Allé dan, je mag mijn tenen likken. :twisted:

Phuh, ik wil al nie meer ;-)

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 16:13
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen

Ja.

IronChef
16 mei 2009, 16:15
Ja.

Ja, ik ben een persoonlijkheidsloze kleinburger of ja, ik kan leven met een minimum aan persoonlijk bezit?

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 16:16
Ja, ik ben een persoonlijkheidsloze kleinburger of ja, ik kan leven met een minimum aan persoonlijk bezit?

Ik heb zijn quote aangepast. Daarop heb ik een antwoord gegeven.
Mijn oprechte excuses omdat ik op het einde een vraagteken ben vergeten.

IronChef
16 mei 2009, 16:18
Ik heb zijn quote aangepast. Daarop heb ik een antwoord gegeven.
Mijn oprechte excuses omdat ik op het einde een vraagteken ben vergeten.

Het is u vergeven, mijn zoon.

globalmedia
16 mei 2009, 16:20
Ja.

dankzij jou voelt de topicstarter zich nu beter op het internet:flasings:

Ambiorix
16 mei 2009, 16:21
Ja.

hopelijk verhogen ze de belasting nog wat

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 16:21
Het is u vergeven, mijn zoon.

Welk, dat van die kleinburger die een grote, dure en hoge auto nodig heeft. Of dat akkefietje met dat vraagteken?

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 16:22
hopelijk verhogen ze de belasting nog wat

Dat ze maar doen. Zolang ze maar van de tax van 'lichte vracht' afblijven.

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 16:24
dankzij jou voelt de topicstarter zich nu beter op het internet:flasings:

Als hij een bepaald beeld van mij heeft en opend daar een draad over. Dan ben ik moreel verplicht om 'Ja' te schrijven.

IronChef
16 mei 2009, 16:37
Welk, dat van die kleinburger die een grote, dure en hoge auto nodig heeft. Of dat akkefietje met dat vraagteken?

Dat van het vraagteken.

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 16:39
Dat van het vraagteken.

O.K.

Kallikles
16 mei 2009, 17:07
Welk, dat van die kleinburger die een grote, dure en hoge auto nodig heeft. Of dat akkefietje met dat vraagteken?

Dat van het vraagteken. Voor de rest is er voor u geen hoop meer. :twisted:

HOUZEE !
16 mei 2009, 17:09
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?
Uiteraard. Steuntrekker zijn is voor mij geen loos principe maar een levensvisie.

Libro
16 mei 2009, 17:15
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?
Ik ben een normale mens ja :-P.

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 17:22
Dat is hier toch wel erg gesteld met die Persoonlijkheidsloze kleinburgers die niks zijn zonder dure wagen man man man.

Ambiorix
16 mei 2009, 17:45
niet zelden een compensatie voor hun klein pietje, eh?:twisted:

Dronkoers
16 mei 2009, 17:48
niet zelden een compensatie voor hun klein pietje, eh?:twisted:

een snelle auto kan me dan ook beter bevredigen :mrgreen:

Johnny Blaze
16 mei 2009, 18:15
niet zelden een compensatie voor hun klein pietje, eh?:twisted:

penisnijd?

Flanelcondoom
16 mei 2009, 18:16
penisnijd?

Het is meer dan dat.

Johnny Blaze
16 mei 2009, 18:29
http://i43.photobucket.com/albums/e395/aceslicer/funny.jpg

Knipp
16 mei 2009, 18:43
Mijn zware Germaan is een bron van inkomsten in de eerste plaats.
Gekocht toen het ding 14 jaar oud was.
En op zes jaar tijd zeker al tien keer de aankoopprijs er uit gehaald.
In de vorm van betaalde kilometers.

Flanelcondoom
16 mei 2009, 18:45
Mijn zware Germaan is een bron van inkomsten in de eerste plaats.
Gekocht toen het ding 14 jaar oud was.
En op zes jaar tijd zeker al tien keer de aankoopprijs er uit gehaald.
In de vorm van betaalde kilometers.

Chaffeur?

Knipp
16 mei 2009, 18:46
Grotere bussen die vaak en altijd rijden, bijvoorbeeld.

Minder reglementen wetten en tamtam op taxi spelen ?

Flanelcondoom
16 mei 2009, 18:47
Minder reglementen wetten en tamtam op taxi spelen ?

Klinkt zeker niet slecht. Op die manier kunnen jongeren die van feestjes komen ook samenleggen voor een minder duur geworden taxi.

Knipp
16 mei 2009, 18:48
Chauffeur?

af en toe, 's nachts, laboresultaten en ... valse tanden ;-)

vannacht nog moederziel alleen een wandelingetje gemaakt in de mastodontische pas geöpende nieuwe vleugel van de onze lieve vrouw kliniek in aalst, een bizarre ervaring, roltrappen, de allernieuwste geruisloze liften en een enorme cafetaria waarop voor alle duidelijkheid in koeien van letters staat geschreven : CAFETARIA

en als ik had gewild, had ik er in alle rust een douche kunnen nemen in een hi tech badkamer

From_Vlaanderen
16 mei 2009, 19:54
af en toe, 's nachts, laboresultaten en ... valse tanden ;-)

vannacht nog moederziel alleen een wandelingetje gemaakt in de mastodontische pas geöpende nieuwe vleugel van de onze lieve vrouw kliniek in aalst, een bizarre ervaring, roltrappen, de allernieuwste geruisloze liften en een enorme cafetaria waarop voor alle duidelijkheid in koeien van letters staat geschreven : CAFETARIA

en als ik had gewild, had ik er in alle rust een douche kunnen nemen in een hi tech badkamer

De rustige jobkes. Raportje mocht er al iest gebeuren.

Dajjal
17 mei 2009, 17:18
Yep ! DAt ben ik ! Hoog...groot...duur...en snel !

Beter dan die losers met hun aftandse trage roestende schroothopen.

beste vriend
17 mei 2009, 22:41
Ik heb uit principe nog nooit geprobeerd mijn rijbewijs te gaan halen.
Ik eis fatsoenlijk openbaar vervoer!
Uit principe ?:lol: Ik heb dat nog al eens gehoord : van iemand die zowel te lui als te dom was om te leren rijden, en de wegcode van buiten te leren.

beste vriend
17 mei 2009, 22:42
Ja! iedereen die regelmatig het openbaar vervoer neemt zal kunnen beamen dat tijdens het spitsuur er veel te weinig bussen en trams rijden.
Het gevolg is met veel te veel opeen gepropt zitten als in een blik sardientjes terwijl bejaarde dames met hun paraplu in je rug aan het porren zijn om plaats te maken.

Oh, wat haat ik die wandelende zombies die allemaal naar hetzelfde huidzalfje ruiken gecombineerd met de geur van rottend vlees.
:lol:

Flanelcondoom
18 mei 2009, 00:51
Yep ! DAt ben ik ! Hoog...groot...duur...en snel !

Beter dan die losers met hun aftandse trage roestende schroothopen.

Dat jij geen persoonlijkheid had viel langer op.

Flanelcondoom
18 mei 2009, 00:51
af en toe, 's nachts, laboresultaten en ... valse tanden ;-)

vannacht nog moederziel alleen een wandelingetje gemaakt in de mastodontische pas geöpende nieuwe vleugel van de onze lieve vrouw kliniek in aalst, een bizarre ervaring, roltrappen, de allernieuwste geruisloze liften en een enorme cafetaria waarop voor alle duidelijkheid in koeien van letters staat geschreven : CAFETARIA

en als ik had gewild, had ik er in alle rust een douche kunnen nemen in een hi tech badkamer

Waarom niet genomen?

Jazeker
18 mei 2009, 04:44
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?

Heb je het over de mid-crise veertiger die absoluut een grote monovolumewagen (met spoiler op het dak want anders ben je geen dynamische papa) wil? * Neen.

Ik kies voor een kleine middenklasser.


* = "ja maar we willen naar spanje gaan dit jaar en dat moet je wel wat kunnen meenemen he".

*zucht*

Flanelcondoom
18 mei 2009, 10:04
Heb je het over de mid-crise veertiger die absoluut een grote monovolumewagen (met spoiler op het dak want anders ben je geen dynamische papa) wil? * Neen.

Ik kies voor een kleine middenklasser.


* = "ja maar we willen naar spanje gaan dit jaar en dat moet je wel wat kunnen meenemen he".

*zucht*

Koop zo'n dakbagagerek.

eno2
18 mei 2009, 10:11
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?

Ook grootburgers zijn in het auto-status-bedje ziek.

Zoals die met zijn Lotus in mijn kleindorp.

Nelle
18 mei 2009, 10:16
ik wil een minicooper :cheer:

Dronkoers
18 mei 2009, 10:21
ik wil een minicooper :cheer:

:cheer:

http://cache.jalopnik.com/assets/resources/2008/05/Honda_Mini_Cooper_B18c.jpg

barfo
18 mei 2009, 15:35
das die van ons sie, nieuwkoop cash betaald en heeft 0.0 opties (geen electrische ruiten of afstandbedieing om te sluiten en andere zever), zeer lage verzekering, tax en onderhoud

http://www.desktopcar.net/wallpaper/33913-2/VW_fox_8.jpg

Flanelcondoom
18 mei 2009, 16:55
barfo,

:thumbsup:

Uiteindelijk zijn zelfs wat opties (indien niet nutteloos, zoals te duur interieur) ok. Het gaat mij vooral om de auto als statussymbool en als definierende factor van een persoonlijkheid.

Neem de auto af van sommige van die kleinburgers, en ze zullen afsterven, zoals een mier ook afsterft als je hem ver genoeg van de thuisbasis neerzet.

Tavek
18 mei 2009, 18:04
Yep ! DAt ben ik ! Hoog...groot...duur...en snel !

Beter dan die losers met hun aftandse trage roestende schroothopen.

Wat een gigantische e-penis !

Tavek
18 mei 2009, 18:12
Ik heb als eerste auto een Polo met wat opties. Nieuw gekocht verleden jaar. Extreem content over, zeker voor de prijs (13k).

Verbruikt niks, gemakkellijk te parkeren, geen stukken tot nu toe, goedkoop onderhoud, lage tax, lage verzekeringen....een auto is dan ook iets wat voor mij dien om van punt A naar punt B te gaan.

En erg belangrijk, verbruik minder als 5 l/100 km op de 20k km wat ik er al mee heb gedaan....

Mocht ik centen hebben en ik wil wat voor de kick ga ik eerder kijken naar een Extra 300 occasie (vliegtuig :p). Dan lach ik eens goed met die loozerkes in hun dikke wagens die in de file staan.

Flanelcondoom
18 mei 2009, 18:16
Ik heb als eerste auto een Polo met wat opties. Nieuw gekocht verleden jaar. Extreem content over, zeker voor de prijs (13k).

Verbruikt niks, gemakkellijk te parkeren, geen stukken tot nu toe, goedkoop onderhoud, lage tax, lage verzekeringen....een auto is dan ook iets wat voor mij dien om van punt A naar punt B te gaan.

En erg belangrijk, verbruik minder als 5 l/100 km op de 20k km wat ik er al mee heb gedaan....

Mocht ik centen hebben en ik wil wat voor de kick ga ik eerder kijken naar een Extra 300 occasie (vliegtuig :p). Dan lach ik eens goed met die loozerkes in hun dikke wagens die in de file staan.

Een vliegtuig voor het volk hoeft niet duur te zijn. Een gyrocopter zou, mits massaproductie, even duur zijn als je Polotje.

Met geoeg voorzieningen (landingbanen + katapultinfrastructuur) zou men een heleboel pendelverkeer daardoor kunnen vervangen.

Heb je toevallig een schatting van het brandstofverbruik van een ULA/gyrocopter tegenover een auto per 100 km (auto in snelwegmodus gerekend)?


Trouwens, ik heb wel eens gehoord dat VW te duur is voor wat men krijgt. Is het waar of niet waar, vergeleken met pakweg Toyota?

Johnny Blaze
18 mei 2009, 18:20
Wat een gigantische e-penis !

Dan lach ik eens goed met die loozerkes in hun dikke wagens die in de file staan.

8O wow, frustraties kerel?

Flanelcondoom
18 mei 2009, 18:21
8O wow, frustraties kerel?

Jij precies wel. Voel jij je aangesproken ofzo?

Johnny Blaze
18 mei 2009, 18:27
Jij precies wel. Voel jij je aangesproken ofzo?

hoezo? gij?

Jazeker
18 mei 2009, 18:51
Koop zo'n dakbagagerek.

Ik ga niet met de auto op lange reizen. Ik wens geen halve autobus met 7 zetels om er in mijn eentje mee naar het werk te rijden, laat nog maar staan dat ik een dakspoiler op zo'n autobus het toppunt van belachelijk vind. Enkel gezinnen met 4+ kinderen hebben een gedegen reden om zoiets te kopen (buiten die spoiler dan die niets te zoeken heeft op iets zo aseksueel als een grote monovolume).

Geef mij maar een C-segment wagen. Kunnen 5 personen in je krijgt het ding ook nog eens geparkeerd.

Jazeker
18 mei 2009, 18:56
Dan lach ik eens goed met die loozerkes in hun dikke wagens die in de file staan.

[Youp van 't Hek modus]... dan sta ik naast zo'n type in de file en dan gaat dat raampje naar beneden en roep ik "die van jou kan lekker snel, he"[/Youp van 't Hek modus]

Al zou ik het niet te vaak doen. Sommige van die mensen hebben een heel beperkt gevoel voor humor en je kan niet meteen weg. ;-)

Jazeker
18 mei 2009, 19:03
Een vliegtuig voor het volk hoeft niet duur te zijn. Een gyrocopter zou, mits massaproductie, even duur zijn als je Polotje.

Dat misschien wel.

Uit dagdagelijkse ervaring echter weet ik intussen dat een hoop mensen (en ik maak even abstractie van de tijd) zelfs in twee dimensies nog niet verantwoord omkunnen met een voertuig. Laat ze nu nog eens allemaal een extra dimensie geven en dankzij domheid, futiliteiten als zwaartekracht en het feit dat ze nu al geen afstand kunnen houden dus dat ik er ook wel een hoop afgehakte hoofden door de rotors bij zie komen en Luc Beaucourt kan weer met zijn diaprojector de scholen afschuimen.

Flanelcondoom
18 mei 2009, 19:30
Ik ga niet met de auto op lange reizen. Ik wens geen halve autobus met 7 zetels om er in mijn eentje mee naar het werk te rijden, laat nog maar staan dat ik een dakspoiler op zo'n autobus het toppunt van belachelijk vind. Enkel gezinnen met 4+ kinderen hebben een gedegen reden om zoiets te kopen (buiten die spoiler dan die niets te zoeken heeft op iets zo aseksueel als een grote monovolume).

Geef mij maar een C-segment wagen. Kunnen 5 personen in je krijgt het ding ook nog eens geparkeerd.

Dat is een prachtige attitude.

En voor mensen die iets moeten vervoeren, kan de gemeente sleepwagens te huur stellen.

Flanelcondoom
18 mei 2009, 19:31
Dat misschien wel.

Uit dagdagelijkse ervaring echter weet ik intussen dat een hoop mensen (en ik maak even abstractie van de tijd) zelfs in twee dimensies nog niet verantwoord omkunnen met een voertuig. Laat ze nu nog eens allemaal een extra dimensie geven en dankzij domheid, futiliteiten als zwaartekracht en het feit dat ze nu al geen afstand kunnen houden dus dat ik er ook wel een hoop afgehakte hoofden door de rotors bij zie komen

Bwa, een examen vliegen houdt dingen in zoals aerodynamica en weerkunde.

Dat filtert al de hersenloze johnies weg. Verder is er minder ruimte om te botsen in de lucht.

en Luc Beaucourt kan weer met zijn diaprojector de scholen afschuimen.

:lol:

Jazeker
18 mei 2009, 19:38
Dat is een prachtige attitude.

Dank je.

En voor mensen die iets moeten vervoeren, kan de gemeente sleepwagens te huur stellen.

Ik heb dus zo'n collega (enfin... meer dan eentje). Als ik hen vraag waarom ze met een private autobus naar het werk komen en slechts twee kinderen hebben dan gaat het van "ja... maar als we op vakantie gaan moeten we toch wat kunnen meenemen?"
Ik: "En waarvoor die trekhaak op je autobus"
Hij/Zij: "Dat is voor de caravan" (en neen mensen... ik werk niet in Nederland)
Ik: "Waar steek je je bagage dan?"
Hij/Zij: "Ah, in de caravan natuurlijk".

Ik: *onhoorbare ultrasone schreeuw van mentale pijn*

From_Vlaanderen
18 mei 2009, 20:20
Dank je.

Ik heb dus zo'n collega (enfin... meer dan eentje). Als ik hen vraag waarom ze met een private autobus naar het werk komen en slechts twee kinderen hebben dan gaat het van "ja... maar als we op vakantie gaan moeten we toch wat kunnen meenemen?"
Ik: "En waarvoor die trekhaak op je autobus"
Hij/Zij: "Dat is voor de caravan" (en neen mensen... ik werk niet in Nederland)
Ik: "Waar steek je je bagage dan?"
Hij/Zij: "Ah, in de caravan natuurlijk".

Ik: *onhoorbare ultrasone schreeuw van mentale pijn*

Een trekhaak is iets tof. Dat heb ik ook. twee zelfs. ;-)

From_Vlaanderen
18 mei 2009, 20:21
barfo,

:thumbsup:

Uiteindelijk zijn zelfs wat opties (indien niet nutteloos, zoals te duur interieur) ok. Het gaat mij vooral om de auto als statussymbool en als definierende factor van een persoonlijkheid.

Neem de auto af van sommige van die kleinburgers, en ze zullen afsterven, zoals een mier ook afsterft als je hem ver genoeg van de thuisbasis neerzet.

Interieur:-P? Daar heeft die van mij nog niet veel van gehoord. Toch zeker niet als ge met u knie het licht kunt aanknippen.

From_Vlaanderen
18 mei 2009, 20:23
Dat is een prachtige attitude.

En voor mensen die iets moeten vervoeren, kan de gemeente sleepwagens te huur stellen.

Maar dat is niet het zelfde. Een grote auto is heel tof. Behalve als ge naar het 't Stad moet. Die parkeerplaatsen zijn echt tricky.

Tavek
18 mei 2009, 20:53
Trouwens, ik heb wel eens gehoord dat VW te duur is voor wat men krijgt. Is het waar of niet waar, vergeleken met pakweg Toyota?

Ja dat is zo. Alleen niet ivg met Toyota, die bouwen ook iets duurdere kwaliteitswagens.

Citroen bvb, die zijn wat goeiekoper en ge hebt meer opties voor dezelfde prijs als een vergelijkbare VW, maar no way in hell dat ik daar geld aan geef ;)

Tavek
18 mei 2009, 20:56
Dat misschien wel.

Uit dagdagelijkse ervaring echter weet ik intussen dat een hoop mensen (en ik maak even abstractie van de tijd) zelfs in twee dimensies nog niet verantwoord omkunnen met een voertuig. Laat ze nu nog eens allemaal een extra dimensie geven en dankzij domheid, futiliteiten als zwaartekracht en het feit dat ze nu al geen afstand kunnen houden dus dat ik er ook wel een hoop afgehakte hoofden door de rotors bij zie komen en Luc Beaucourt kan weer met zijn diaprojector de scholen afschuimen.

Zoals flanel zei, vliegen is vrij exclusief, je moet wat aerodynamica kunnen. Als je niet weet wat een stall veroorzaakt wil ik je niet achter de knuppel van een vlieger.

Dronkoers
19 mei 2009, 05:50
Audi R8 kopen, daar kan ook geen 7 man in ;-)

lantjes
19 mei 2009, 09:01
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?

Heeft kleinburgerlijkheid er noodzakelijk mee te maken? Kan je een auto niet kopen omwille van het ontwerp, de design die u aanspreekt? 'k Zou de onze, waar trouwens ook maar plaats is voor 4, niet willen wisselen voor zo'n klein luciferdoosje op wielen maar rij evenzeer graag met de andere van bouwjaar '87....
Een vriend heeft een fiets van +6000 Euro, mijn schoonbroer een vislijn van 2500....elk zijn ding dan maar zeker?

Libro
19 mei 2009, 10:10
Heeft kleinburgerlijkheid er noodzakelijk mee te maken? Kan je een auto niet kopen omwille van het ontwerp, de design die u aanspreekt? 'k Zou de onze, waar trouwens ook maar plaats is voor 4, niet willen wisselen voor zo'n klein luciferdoosje op wielen maar rij evenzeer graag met de andere van bouwjaar '87....
Een vriend heeft een fiets van +6000 Euro, mijn schoonbroer een vislijn van 2500....elk zijn ding dan maar zeker?

Ach, laten hem maar trollen vriend. We zullen maar zwijgen over machokes op peperdure fietsen en véél te strakke wielrennersoutfits over hun bierbuik die denken dat het fietspad niet voor hen telt.

Djiezes
19 mei 2009, 10:30
Ach, laten hem maar trollen vriend. We zullen maar zwijgen over machokes op peperdure fietsen en véél te strakke wielrennersoutfits over hun bierbuik die denken dat het fietspad niet voor hen telt.


Van die wielerterroristen die stoefen over hoe licht hun fietske wel is, maar zelf 30 kilo te zwaar zijn... :-D

Ambiorix
19 mei 2009, 10:46
Ach, laten hem maar trollen vriend. We zullen maar zwijgen over machokes op peperdure fietsen en véél te strakke wielrennersoutfits over hun bierbuik die denken dat het fietspad niet voor hen telt.

die zijn mss erg, maar jullie zijn erger

Tavek
19 mei 2009, 11:18
Het is nu eenmaal niet logisch om een auto te hebben die meer verbruikt en meer moeite (arbeid, energie, materiaal) kost om te fabriceren als het met een goedkopere, zuinige versie op een even snelle en veilige manier kan.

Met een simpele volkswagen die 5-6 l/100 km geraak je ook waar je moet zijn op een veilige confortabele manier. Waarom moeten wij wagens tolereren die hetzelfde bereiken maar dan tegen 12-15 l/100 km ?

Libro
19 mei 2009, 11:29
die zijn mss erg, maar jullie zijn erger

Ik erger mij vooral aan de hypocrisie die dergelijke "zwakke weggebruikers" tentoon stellen. De automobilist moet kort gehouden worden maar de "zwakken" mogen naar hartelust zichzelf in gevaar brengen en de verkeersregels aan hun laars lappen (met de verontwaardiging van de Leuvense fietsers over het strengere politieoptreden tegen fietsers als triest hoogtepunt).

Libro
19 mei 2009, 11:32
Met een simpele volkswagen die 5-6 l/100 km geraak je ook waar je moet zijn op een veilige confortabele manier. Waarom moeten wij wagens tolereren die hetzelfde bereiken maar dan tegen 12-15 l/100 km ?

Volkswagen is zelf een snobkar voor machokes maar dit terzijde. Grote wagens worden hoe langer hoe zuiniger en als de Tesla S ingeburgerd geraakt, dan is de toekomst van de grote luxesedan helemaal verzekerd. Als u genoegen neemt met een kleine wagen, mij niet gelaten maar zoals Iantjes hierboven zegt: "elk zijn ding dan maar zeker".

Flanelcondoom
19 mei 2009, 12:07
Ach, laten hem maar trollen vriend. We zullen maar zwijgen over machokes op peperdure fietsen en véél te strakke wielrennersoutfits over hun bierbuik die denken dat het fietspad niet voor hen telt.

Ze vervuilen niet voor 3 autogebruikers, ze zijn klein en wendbaar en ze doen tenminste aan sport.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 12:09
Ja dat is zo. Alleen niet ivg met Toyota, die bouwen ook iets duurdere kwaliteitswagens.

Citroen bvb, die zijn wat goeiekoper en ge hebt meer opties voor dezelfde prijs als een vergelijkbare VW, maar no way in hell dat ik daar geld aan geef ;)

Is Citroen zo harde brol als wordt verteld?


Nuja, Toyota geeft niet voor niks 5 jaar garantie (met sleepdienst inbegrepen) op al hun wagens. Zelfs de kleine autotjes.

Vette Pois(s)on
19 mei 2009, 12:11
Ik rijd tegen mijn zin met de auto en spijtig genoeg er niet zonder.

Klein en veilig zo zie ik het graag ,en ze zouden van mijn part de taxen mogen zetten op volume dat die dozen innemen overal.

Ganse straten staan vol met geparkeerde auto, ben dat zo moe zien, zo lelijk lelijk lelijk

Flanelcondoom
19 mei 2009, 12:11
Volkswagen is zelf een snobkar voor machokes maar dit terzijde. Grote wagens worden hoe langer hoe zuiniger en als de Tesla S ingeburgerd geraakt, dan is de toekomst van de grote luxesedan helemaal verzekerd. Als u genoegen neemt met een kleine wagen, mij niet gelaten maar zoals Iantjes hierboven zegt: "elk zijn ding dan maar zeker".

Tesla zijn electrische auto's, dus de milieuvriendelijkheid daarvan is nog een debat. Volgens sommigen is de uitstoot ervan zelfs groter dan die van gewone wagens.

En nee, niet elk zijn ding. Dat libera-blablabla van rechten op alles en nog wat moet eens stoppen. Waarom men voor 3 zou mogen vervuilen en voor 2 grondstoffen gebruiken, gewoon omdat men een plaatsje heeft die volgens deze economie meer ruilmiddelen kan garanderen, zie ik niet in.

Libro
19 mei 2009, 12:16
Tesla zijn electrische auto's, dus de milieuvriendelijkheid daarvan is nog een debat. Volgens sommigen is de uitstoot ervan zelfs groter dan die van gewone wagens.

En nee, niet elk zijn ding. Dat libera-blablabla van rechten op alles en nog wat moet eens stoppen. Waarom men voor 3 zou mogen vervuilen en voor 2 grondstoffen gebruiken, gewoon omdat men een plaatsje heeft die volgens deze economie meer ruilmiddelen kan garanderen, zie ik niet in.

Wat er ook gebeurt, het is altijd milieuonvriendelijk. De mens kan gewoon niks doen zonder dat er wel over te kankeren valt. Je kan zo ook eens gaan uitrekenen hoeveel broeikasgassen er geproduceerd worden om een fietser toe te laten één kilometer te fietsen (om van de uitstoot van de fietser zelf nog maar te zwijgen). En denk ook maar eens na over mijn handtekening. De dag dat uw gelijken de macht krijgen, stevenen we recht af op "1984" met alle sociale en milieurampen tot gevolg.

Tavek
19 mei 2009, 12:18
Volkswagen is zelf een snobkar voor machokes maar dit terzijde. Grote wagens worden hoe langer hoe zuiniger en als de Tesla S ingeburgerd geraakt, dan is de toekomst van de grote luxesedan helemaal verzekerd. Als u genoegen neemt met een kleine wagen, mij niet gelaten maar zoals Iantjes hierboven zegt: "elk zijn ding dan maar zeker".

Waarom moeten wij u toelaten dat gij meer vervuilt om op uw bestemming te komen ?

Libro
19 mei 2009, 12:23
Waarom moeten wij u toelaten dat gij meer vervuilt om op uw bestemming te komen ?

Waarom moet ik tolereren dat u zich met mijn verplaatsingen bemoeit? Leven kan nu eenmaal niet zonder vervuilen maar als iedereen zich met iedereen gaat bemoeien, dan wordt de maatschappij pas onleefbaar en zal het milieu op den duur er nog slechter vanaf komen.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 12:28
Waarom moet ik tolereren dat u zich met mijn verplaatsingen bemoeit? Leven kan nu eenmaal niet zonder vervuilen maar als iedereen zich met iedereen gaat bemoeien, dan wordt de maatschappij pas onleefbaar en zal het milieu op den duur er nog slechter vanaf komen.

Liberale reflexen. Plots hebben ze recht op vanalles en nog wat. Gewoon verplaatsen is niet meer genoeg.

Wees blij dat je mag verplaatsen in een auto.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 12:30
Wat er ook gebeurt, het is altijd milieuonvriendelijk. De mens kan gewoon niks doen zonder dat er wel over te kankeren valt. Je kan zo ook eens gaan uitrekenen hoeveel broeikasgassen er geproduceerd worden om een fietser toe te laten één kilometer te fietsen (om van de uitstoot van de fietser zelf nog maar te zwijgen). En denk ook maar eens na over mijn handtekening. De dag dat uw gelijken de macht krijgen, stevenen we recht af op "1984" met alle sociale en milieurampen tot gevolg.

Ja, kan zijn. Zo lang uw gelijken de macht hebben, consumeren wij erop los (wij zijn zelfs geen mensen meer, maar consumenten) totdat er niks meer over blijft.

Liever politiestaat. Een mens moet niet enorm veel hebben om blij te zijn. Dat omhooggevallen sukkeltjes die klaar zijn voor de strop maar eigenlijk in't parlement zijn zeggen dat consumptie gestimuleerd moet worden, zegt meer dan genoeg...

Tavek
19 mei 2009, 12:49
Waarom moet ik tolereren dat u zich met mijn verplaatsingen bemoeit? Leven kan nu eenmaal niet zonder vervuilen maar als iedereen zich met iedereen gaat bemoeien, dan wordt de maatschappij pas onleefbaar en zal het milieu op den duur er nog slechter vanaf komen.

Leven kan inderdaad niet zonder vervuilen, maar we kunnen dat wel naar een minimum beperken zonder al te veel in te boeten op levenskwaliteit.

Want zeg nu eerlijk, gaat uw levenskwaliteit er op achteruit als u in een normale auto rijdt ipv zo een dieselzuipende SUV of sportwagen ?

Neen. Uw ego is misschien wel gekwetst, omdat ge nu een andere manier moet zoeken om uw mannelijkheid ten toon te stellen !

Libro
19 mei 2009, 12:51
Liever politiestaat.

Dank u om te bevestigen wat ik allang wist.

Tavek
19 mei 2009, 12:56
Dank u om te bevestigen wat ik allang wist.

Tzal toch ni lang duren dat ze in brussel hetzelfde beginnen te begrijpen als in Washington.

Plakt gewoon een maximumverbruik op wagens en lets be done with it !

Flanelcondoom
19 mei 2009, 12:59
Dient men rechten te hebben op alle logisch mogelijke dingen om niet in een politiestaat te leven?

Libro
19 mei 2009, 13:01
Leven kan inderdaad niet zonder vervuilen, maar we kunnen dat wel naar een minimum beperken zonder al te veel in te boeten op levenskwaliteit.Daar zijn we het dan toch over eens.

Want zeg nu eerlijk, gaat uw levenskwaliteit er op achteruit als u in een normale auto rijdt ipv zo een dieselzuipende SUV of sportwagen ?Ja. Maar u kunt nu eenmaal geen begrip opbrengen voor een petrolhead van bijna twee meter lang (maar ik doe van mijn kant ook geen moeite om betweterige groene dictators in de dop te begrijpen, laat staan terwille te zijn).

Neen. Uw ego is misschien wel gekwetst, omdat ge nu een andere manier moet zoeken om uw mannelijkheid ten toon te stellen !
Afgezaagd dit pseudo-Freudiaanse gewauwel... Wat zou daar trouwens mis mee zijn? Niks menselijks is mij vreemd, ook niet de kleine kantjes en de oerinstincten die naar het schijnt nog ergens diep in het onderbewuste sluimeren. Ik dank er feestelijk voor om in Mr. Spock te veranderen.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:03
QED.


De goede forummer C2C wist wat men moest doen met zulke uitspattingen.

Libro
19 mei 2009, 13:05
Dient men rechten te hebben op alle logisch mogelijke dingen om niet in een politiestaat te leven?

Zoals ik al zei: op alles is iets aan te merken. En dus kan de overheid zich met alles gaan moeien uit naam van het algemeen belang. En voor je het weet leef je in een regelrechte dystopie. De weg naar de hel en naar dictaturen, snap je.

Libro
19 mei 2009, 13:08
QED.Quid QED?


De goede forummer C2C wist wat men moest doen met zulke uitspattingen.Oh jaah, nog zweepslagen:-P

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:11
Zoals ik al zei: op alles is iets aan te merken. En dus kan de overheid zich met alles gaan moeien uit naam van het algemeen belang. En voor je het weet leef je in een regelrechte dystopie. De weg naar de hel en naar dictaturen, snap je.

Daar gaat het nu niet per se om.

Het gaat erom dat geperverteede consumptie niet vol te houden is. Het recht van iemand is een inperking voor iemand anders.

Mij hindert vuile stadslucht. Toch heb ik geen recht op propere lucht. Waarom niet?

Libro
19 mei 2009, 13:18
Het recht van iemand is een inperking voor iemand anders....Toch heb ik geen recht op propere lucht. Waarom niet?
U zegt het zelf: mijn recht om mij te verplaatsen beperkt uw recht op schone lucht-uw recht op schone lucht beperkt mijn recht om vervuilende gassen uit te stoten. Vermits je niet kan leven zonder een bepaalde invloed op milieu en medemens, zijn recht op vervuiling en vrijheid van mobiliteitskeuze m.i. mensenrechten die in het EVRM en de Grondwet moeten komen. Tijd om de balans terug te laten overslaan naar liberale vrijheden ipv. ecocommunistische utopieën.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:23
U zegt het zelf: mijn recht om mij te verplaatsen beperkt uw recht op schone lucht-uw recht op schone lucht beperkt mijn recht om vervuilende gassen uit te stoten. Vermits je niet kan leven zonder een bepaalde invloed op milieu en medemens, zijn recht op vervuiling en vrijheid van mobiliteitskeuze m.i. mensenrechten die in het EVRM en de Grondwet moeten komen. Tijd om de balans terug te laten overslaan naar liberale vrijheden ipv. ecocommunistische utopieën.

Je recht om je te verplaatsen is niet hetzelfde als je persoonlijkheid definieren door een overdreven dure auto. Verplaats je gerust.

Eerst en vooral bestaan er geen rechten. Mensen vergeten dat vaak. Er bestaan gewoon meningen.

Libro
19 mei 2009, 13:23
De goede forummer C2C wist wat men moest doen met zulke uitspattingen.Even terzijde: bent u soms een dubbelnick van C2C?

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:24
Even terzijde: bent u soms een dubbelnick van C2C?

Die man is toch niet verbannen?

Tavek
19 mei 2009, 13:26
U zegt het zelf: mijn recht om mij te verplaatsen beperkt uw recht op schone lucht-uw recht op schone lucht beperkt mijn recht om vervuilende gassen uit te stoten. Vermits je niet kan leven zonder een bepaalde invloed op milieu en medemens, zijn recht op vervuiling en vrijheid van mobiliteitskeuze m.i. mensenrechten die in het EVRM en de Grondwet moeten komen. Tijd om de balans terug te laten overslaan naar liberale vrijheden ipv. ecocommunistische utopieën.

Onnozele juristenbullshit.

Niemand pakt uw vrijheid op mobiliteit aan. Niemand pakt zelfs uw keuzevrijheid aan, u mag nog steeds de fiets, de auto, de bus, de trein, enz....vrij gebruiken naar goeddunken. Wel moet men uw impact op de omgeving aanpakken. Brandstof verspillen omdat gij uw oerinstincten moet kunnen bevredigen is NIET een mensenrecht.

Libro
19 mei 2009, 13:27
Je recht om je te verplaatsen is niet hetzelfde als je persoonlijkheid definieren door een overdreven dure auto. Verplaats je gerust.

Eerst en vooral bestaan er geen rechten. Mensen vergeten dat vaak. Er bestaan gewoon meningen.

Er is een recht om je te verplaatsen en de vrijheid om te kiezen hoe je je verplaatst. Het openbaar vervoer is ook niet milieuvriendelijk en de biefstuk die een wielertoerist nodig heeft om te kunnen trappen ligt ook al onder vuur (Meat the Truth e.d.). En er bestaan geen rechten? Dan bestaan er ook geen verplichtingen. En het zal lang duren voor uw mening de overhand zal halen tenzij u geweld gaat gebruiken om de burgers in een keurslijf te dwingen. Game, set and match.

Tavek
19 mei 2009, 13:33
Er is een recht om je te verplaatsen en de vrijheid om te kiezen hoe je je verplaatst. Het openbaar vervoer is ook niet milieuvriendelijk en de biefstuk die een wielertoerist nodig heeft om te kunnen trappen ligt ook al onder vuur (Meat the Truth e.d.). En er bestaan geen rechten? Dan bestaan er ook geen verplichtingen. En het zal lang duren voor uw mening de overhand zal halen tenzij u geweld gaat gebruiken om de burgers in een keurslijf te dwingen. Game, set and match.

Geweld ?

Is Obama geweld in zijn land aan het gebruiken door de mileage en emissions van de autos te reguleren ?

Tavek
19 mei 2009, 13:35
Er is een recht om je te verplaatsen en de vrijheid om te kiezen hoe je je verplaatst. Het openbaar vervoer is ook niet milieuvriendelijk en de biefstuk die een wielertoerist nodig heeft om te kunnen trappen ligt ook al onder vuur (Meat the Truth e.d.). En er bestaan geen rechten? Dan bestaan er ook geen verplichtingen. En het zal lang duren voor uw mening de overhand zal halen tenzij u geweld gaat gebruiken om de burgers in een keurslijf te dwingen. Game, set and match.

Vrijheid blahblahblah de vrijheid om het leven voor anderen te verkloten. Kijk eens naar de smog in steden. Kijk eens naar de doden door fijnstof.

Man, uw vrijheid kan me echt waar gestolen worden. Desnoods maken we gewoon maar wetten die uw aston martin bedrijf DWINGEN om zuinige sportwagens te maken.

"The good of the many outweigh the good of the one, or the few" aangezien ge toch Spock aanhaalt als voorbeeld.

Ambiorix
19 mei 2009, 13:46
Wat er ook gebeurt, het is altijd milieuonvriendelijk. De mens kan gewoon niks doen zonder dat er wel over te kankeren valt. Je kan zo ook eens gaan uitrekenen hoeveel broeikasgassen er geproduceerd worden om een fietser toe te laten één kilometer te fietsen

minder dan een auto

Libro
19 mei 2009, 13:48
Vrijheid blahblahblah de vrijheid om het leven voor anderen te verkloten. Kijk eens naar de smog in steden. Kijk eens naar de doden door fijnstof.

Man, uw vrijheid kan me echt waar gestolen worden. Desnoods maken we gewoon maar wetten die uw aston martin bedrijf DWINGEN om zuinige sportwagens te maken.

"The good of the many outweigh the good of the one, or the few" aangezien ge toch Spock aanhaalt als voorbeeld.

De ware aard van het beestje komt boven. Dwingen om zuinige sportwagens te maken? Hoe sneller hoe liever maar het zal nooit goed genoeg zijn voor de ecocommunisten-zie maar de reactie hierboven als ik de Tesla S vermeld!

Libro
19 mei 2009, 13:49
minder dan een auto

Maar het is geen ZEV hé! Hoewel men wil laten geloven dat men ZEV kan leven.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:51
Er is een recht om je te verplaatsen en de vrijheid om te kiezen hoe je je verplaatst. Het openbaar vervoer is ook niet milieuvriendelijk en de biefstuk die een wielertoerist nodig heeft om te kunnen trappen ligt ook al onder vuur (Meat the Truth e.d.). En er bestaan geen rechten? Dan bestaan er ook geen verplichtingen. En het zal lang duren voor uw mening de overhand zal halen tenzij u geweld gaat gebruiken om de burgers in een keurslijf te dwingen. Game, set and match.

Platte kak met brokken.

Er is geen recht. Niet, dus. Rechten bestaan niet. Electronen bestaan wel, gammastraling bestaat wel, potassiumchloride bestaat ook.

Maar recht niet.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:53
De ware aard van het beestje komt boven. Dwingen om zuinige sportwagens te maken? Hoe sneller hoe liever maar het zal nooit goed genoeg zijn voor de ecocommunisten-zie maar de reactie hierboven als ik de Tesla S vermeld!

Zoals ik reeds zei: electrische wagens zijn niet per se milieuvriendelijk. Recycleer zo'n gargantuesque batterij maar eens.

Tavek
19 mei 2009, 13:53
De ware aard van het beestje komt boven. Dwingen om zuinige sportwagens te maken? Hoe sneller hoe liever maar het zal nooit goed genoeg zijn voor de ecocommunisten-zie maar de reactie hierboven als ik de Tesla S vermeld!

Wel, laten we beginnen met een cap te zetten op het verbruik van die sportwagens. Laten we zeggen 7 liter ?

En dan gaan we kijken wie nog de leukste sportwagens bouwt. Oei, een TECHNOLOGISCHE uitdaging voor de bouwers !

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:54
Wel, laten we beginnen met een cap te zetten op het verbruik van die sportwagens. Laten we zeggen 7 liter ?

En dan gaan we kijken wie nog de leukste sportwagens bouwt. Oei, een TECHNOLOGISCHE uitdaging voor de bouwers !

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/0/03/1-Liter-VW_%28525150348%29.jpg

1 liter.

Tavek
19 mei 2009, 13:54
Zoals ik reeds zei: electrische wagens zijn niet per se milieuvriendelijk. Recycleer zo'n gargantuesque batterij maar eens.

Electrische wagens zijn op dit moment helemaal niet milieuvriendelijker.

Ik wil wel eens een life cycle analysis zien van zo een ding. Man, die batterij, dat is een kostelijke zaak om te fabriceren en te recycleren.....

(Natuurlijk kan je milieuvriendelijkere electrische wagens bouwen MAAR die hebben nu eenmaal niet de prestaties van een verbrandingsmotor gebaseerde wagen)

Libro
19 mei 2009, 13:55
Platte kak met brokken. Draag uw verlies in waardigheid hé.

Er is geen recht. Niet, dus. Rechten bestaan niet. Electronen bestaan wel, gammastraling bestaat wel, potassiumchloride bestaat ook.

Maar recht niet.
Dus ook geen recht op schone lucht, schoon water, veilig voedsel,... En dus bestaat het pendant, nl. plichten ook niet.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:56
Draag uw verlies in waardigheid hé.


Dus ook geen recht op schone lucht, schoon water, veilig voedsel,... En dus bestaat het pendant, nl. plichten ook niet.

Dus is er weinig mis met een staat die jou door geweld dingen verbiedt.

Libro
19 mei 2009, 13:58
Electrische wagens zijn op dit moment helemaal niet milieuvriendelijker.

Ik wil wel eens een life cycle analysis zien van zo een ding. Man, die batterij, dat is een kostelijke zaak om te fabriceren en te recycleren.....

(Natuurlijk kan je milieuvriendelijkere electrische wagens bouwen MAAR die hebben nu eenmaal niet de prestaties van een verbrandingsmotor gebaseerde wagen)
Precies wat ik bedoel. Als puntje bij paaltje komt kun je ofwel stoppen met leven (en op lange termijn de mens laten terugvallen tot het niveau van holbewoner) ofwel wat rommelen in de marge.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 13:59
Precies wat ik bedoel. Als puntje bij paaltje komt kun je ofwel stoppen met leven (en op lange termijn de mens laten terugvallen tot het niveau van holbewoner) ofwel wat rommelen in de marge.

Liberaal simplisme. Je kunt ook jezelf door andere dingen definieren dan je dure wagen.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:00
Liberalen zijn niks zonder hun materie. Want dan worden het wat ze zijn: omhulsels.

Libro
19 mei 2009, 14:00
Dus is er weinig mis met een staat die jou door geweld dingen verbiedt.

Ah neen, vermits er geen plichten zijn (ook geen plichten tot onthouding). Op basis van welk recht gaat de staat mij dan onderdrukken? BTW, dat er geen rechten zijn is jouw mening, niet de mijne. Bovenstaande quote is jouw gevolgtrekking.

Tavek
19 mei 2009, 14:00
Precies wat ik bedoel. Als puntje bij paaltje komt kun je ofwel stoppen met leven (en op lange termijn de mens laten terugvallen tot het niveau van holbewoner) ofwel wat rommelen in de marge.

Is 4-5 l/100 km verbruiken tov 12-13 voor een Audi A6 quattro rommelen in de marge ?

Door al die wagens te vervangen door milieuvriendelijke modellen kan je gigantische hoeveelheden uitstoot elimineren. En de levenskwaliteit van miljoenen mensen verbeteren.

We gaan terug op het niveau van een holbewoner belanden als we maar achter onze piemel (oerinstincten) blijven aanlopen....

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:02
Ah neen, vermits er geen plichten zijn (ook geen plichten tot onthouding). Op basis van welk recht gaat de staat mij dan onderdrukken? BTW, dat er geen rechten zijn is jouw mening, niet de mijne. Bovenstaande quote is jouw gevolgtrekking.

Vind je rechten ergens in de natuur ofzo? Kan men ze extraheren uit rechterts? Pompt men recht uit de grond?

Enige wat er bestaat, zijn mensen met grote knuppels. De grootste knuppel beslist wat er gebeurt.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:03
Dat juridisch gezever is irrelevant. De liberalen met hun kapotgerelativeer altijd...

Libro
19 mei 2009, 14:03
Liberaal simplisme. Je kunt ook jezelf door andere dingen definieren dan je dure wagen.

Dictatuur begint ergens: vandaag is het de auto, morgen uw biefstuk, overmorgen uw boodschappentas, de vierde dag uw gazon dat te snel groeit en ga zo maar door.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:04
Dictatuur begint ergens: vandaag is het de auto, morgen uw biefstuk, overmorgen uw boodschappentas, de vierde dag uw gazon dat te snel groeit en ga zo maar door.

Een mens moet niet veel hebben om gelukkig te zijn.

Libro
19 mei 2009, 14:07
Een mens moet niet veel hebben om gelukkig te zijn.

Als we u volgen, dan blijft er niks, noppes, nada over-tenzij je enkel de auto viseert en dan is jouw ecologische overtuiging niks, noppes, nada waard.

Tavek
19 mei 2009, 14:08
Dictatuur begint ergens: vandaag is het de auto, morgen uw biefstuk, overmorgen uw boodschappentas, de vierde dag uw gazon dat te snel groeit en ga zo maar door.

Het gevolg van met teveel mensen op deze planeet te leven.

Onze "rechten" worden minder en minder vanzelfsprekend willen we als soort blijven bestaan. Er zijn genoeg voorbeelden van civilisaties die zichzelf hebben kapotgeconsumeerd.

Kijk eens naar de Paaseilanden. Kompleet platgehakt.

Tavek
19 mei 2009, 14:08
Als we u volgen, dan blijft er niks, noppes, nada over-tenzij je enkel de auto viseert en dan is jouw ecologische overtuiging niks, noppes, nada waard.

Als we u volgen blijft er niks over ja.

Dronkoers
19 mei 2009, 14:09
Ach, waar is den tijd...

http://files.conceptcarz.com/img/Ford/ford_escort_cosworth_92_01.jpg

Staartje induwen en meer dan 20 liter verbruiken :-P

Libro
19 mei 2009, 14:10
Is 4-5 l/100 km verbruiken tov 12-13 voor een Audi A6 quattro rommelen in de marge ?

Door al die wagens te vervangen door milieuvriendelijke modellen kan je gigantische hoeveelheden uitstoot elimineren. En de levenskwaliteit van miljoenen mensen verbeteren.

We gaan terug op het niveau van een holbewoner belanden als we maar achter onze piemel (oerinstincten) blijven aanlopen....

En dat verbruik zal nog verder blijven zakken zonder dat we allemaal naar kleine stadswagentjes moeten overstappen.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:11
Het gevolg van met teveel mensen op deze planeet te leven.

Onze "rechten" worden minder en minder vanzelfsprekend willen we als soort blijven bestaan. Er zijn genoeg voorbeelden van civilisaties die zichzelf hebben kapotgeconsumeerd.

Kijk eens naar de Paaseilanden. Kompleet platgehakt.

Recht op kinderen best ook inperken.

Ik zie liever een klein aantal gelukkig mensen dan een groot aantal paupers op een woestijnaarde omdat libro's enzo niet op tijd stop kunnen zeggen.

Libro
19 mei 2009, 14:11
Ach, waar is den tijd...

http://files.conceptcarz.com/img/Ford/ford_escort_cosworth_92_01.jpg

Staartje induwen en meer dan 20 liter verbruiken :-P

Nochtans geen A6 quattro;-)

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:11
En dat verbruik zal nog verder blijven zakken zonder dat we allemaal naar kleine stadswagentjes moeten overstappen.

Nee, er willen sommige mongolen per se een grote motor in hun auto.

Dronkoers
19 mei 2009, 14:12
Nochtans geen A6 quattro;-)

de escort cosworth was nochtans ook nie slecht eh ;-)

Libro
19 mei 2009, 14:14
Recht op kinderen best ook inperken. Ik dacht dat er geen rechten waren? Hoe kan je inperken wat niet bestaat? Hoe kan je dan verplichten tot onthouding?

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:16
Hoe kan je dan verplichten tot onthouding?

Met automaatwapens.

Tavek
19 mei 2009, 14:16
En dat verbruik zal nog verder blijven zakken zonder dat we allemaal naar kleine stadswagentjes moeten overstappen.

Helaas helaas...neen.

Door onze goeie vriend mode, trends en styling blijven aerodynamische mormels en zwaargewichten zoals SUV's nu eenmaal op de markt.

En die zullen blijven verbruiken.

Libro
19 mei 2009, 14:23
Met automaatwapens.

Meen je dat nu echt of probeer je me gewoon op stang te jagen? Als u dit meent, dan bent u een dictatoriale gek die ik stante pede op mijn negeerlijst plaats. In het tweede geval: :-P en kom nog eens terug mét uw gevoel voor humor.

Libro
19 mei 2009, 14:27
Helaas helaas...neen.

Door onze goeie vriend mode, trends en styling blijven aerodynamische mormels en zwaargewichten zoals SUV's nu eenmaal op de markt.

En die zullen blijven verbruiken.

Beste Tavek, ik ben al blij met een Golfje 1400:

http://www.ziptuning.nl/ac8x3/images/experiences/zip_352_golf_VI_TSI.JPG

160 PK, 240 Nm koppel en een gemiddeld verbruik van 6 liter

Tavek
19 mei 2009, 14:28
Beste Tavek, ik ben al blij met een Golfje 1400:

http://www.ziptuning.nl/ac8x3/images/experiences/zip_352_golf_VI_TSI.JPG

160 PK, 240 Nm koppel en een gemiddeld verbruik van 6 liter

Das toch cava ?

Dat is wat ik noem een normale auto.

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:28
Meen je dat nu echt of probeer je me gewoon op stang te jagen? Als u dit meent, dan bent u een dictatoriale gek die ik stante pede op mijn negeerlijst plaats. In het tweede geval: :-P en kom nog eens terug mét uw gevoel voor humor.

Hihi.

Libro
19 mei 2009, 14:30
Dat is wat ik noem een normale auto.

Mét een vermogen en koppel dat vergelijkbaar is met een dikke Volvo of BMW.

Dronkoers
19 mei 2009, 14:30
Beste Tavek, ik ben al blij met een Golfje 1400:



160 PK, 240 Nm koppel en een gemiddeld verbruik van 6 liter

8O

Libro
19 mei 2009, 14:31
Hihi.

Grapjas

Tavek
19 mei 2009, 14:31
Mét een vermogen en koppel dat vergelijkbaar is met een dikke Volvo of BMW.

Good engineering he !

Minimaal verbruik maar toch prestaties....

Libro
19 mei 2009, 14:32
8O

Jips, vroegere versie had er 170. Als ik mij niet vergis kunnen ze er tot 210 PK uithalen. Combinatie van directe benzineinjectie, turbo én een compressor. De 122 PK versie steekt zelfs in de Passat.

Libro
19 mei 2009, 14:34
Good engineering he !

Minimaal verbruik maar toch prestaties....

Gewoon zalig

Libro
19 mei 2009, 14:37
RUF Greenster, een e-911:

http://www.nieuws.nl/images/auto_480_548422_1.jpg

Meer informatie: http://www.autowereld.com/autonieuws/detail.asp?artikel=7766
Mooi dingetje (maar met minder kan je ook al veel lol hebben hé jongens;-))

Dronkoers
19 mei 2009, 14:42
Jips, vroegere versie had er 170. Als ik mij niet vergis kunnen ze er tot 210 PK uithalen. Combinatie van directe benzineinjectie, turbo én een compressor. De 122 PK versie steekt zelfs in de Passat.

Doet me ineens denken aan de mazda rx-8 ;-)

Ook maar een 1300 ;-)

Libro
19 mei 2009, 14:48
Doet me ineens denken aan de mazda rx-8 ;-)

Ook maar een 1300 ;-)

Nog een Wankeltje:

http://farm4.static.flickr.com/3447/3186213570_c3a81f8113.jpg

Flanelcondoom
19 mei 2009, 14:51
Nog een Wankeltje:

http://farm4.static.flickr.com/3447/3186213570_c3a81f8113.jpg

Die ziet er prachtig uit.

Johnny Blaze
19 mei 2009, 14:57
Wel, laten we beginnen met een cap te zetten op het verbruik van die sportwagens. Laten we zeggen 7 liter ?

En dan gaan we kijken wie nog de leukste sportwagens bouwt. Oei, een TECHNOLOGISCHE uitdaging voor de bouwers !

zoiets?

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/BMW/6/6_coupe_main.jpg

BMW 635d
286pk/580Nm
1700kg
0-100 in 6,3sec
6,9l gecombineerd verbruik

Kloterij is dat het diesel is he.

Dronkoers
19 mei 2009, 14:59
Diesel is diesel, niks mee aan te vangen ;-)

Johnny Blaze
19 mei 2009, 15:00
Diesel is diesel, niks mee aan te vangen ;-)

brandstof van de duivel

Libro
19 mei 2009, 15:01
Die ziet er prachtig uit.

Ja hé. BTW, nu begrijp ik uw handtekening;-).

Flanelcondoom
19 mei 2009, 15:16
brandstof van de duivel

Wat is er mis met diesel?

Flanelcondoom
19 mei 2009, 15:16
Ja hé. BTW, nu begrijp ik uw handtekening;-).

;-)

Ik vraag mij af hoe het rijdt, zo'n Wankel. Vooral op een mototje dan.

Dronkoers
19 mei 2009, 15:17
:cheer: Lada :cheer:

http://static.autoblog.nl/images/wp2008/Lada%20Revolution%20Concept%201.jpg

Flanelcondoom
19 mei 2009, 15:18
Het is een veelvoorkomende misopvatting dat een Lada een auto is.

Dronkoers
19 mei 2009, 15:24
Het is een veelvoorkomende misopvatting dat een Lada een auto is.

Ach, die discriminatie ;-)

Johnny Blaze
19 mei 2009, 15:24
Wat is er mis met diesel?

Klinkt slecht, stinkt, stoot zwarte rook uit, gaat niet in toeren, shiftpoints liggen niet op de red-line en veel te veel koppel op de krukas zodat zwaardere motoren enkel in automatiek te krijgen zijn (koppelomvormer). Da is zowat het eerste dat in mijn kop opkomt :)

Johnny Blaze
19 mei 2009, 15:25
:cheer: Lada :cheer:

http://static.autoblog.nl/images/wp2008/Lada%20Revolution%20Concept%201.jpg

waw, eeh sportmodel. Heeft die een tennisballeke op de trekhaak?

Dronkoers
19 mei 2009, 15:26
Klinkt slecht, stinkt, stoot zwarte rook uit, gaat niet in toeren, shiftpoints liggen niet op de red-line en veel te veel koppel op de krukas zodat zwaardere motoren enkel in automatiek te krijgen zijn (koppelomvormer). Da is zowat het eerste dat in mijn kop opkomt :)

Voorverwarmen :-P

filosoof
19 mei 2009, 15:30
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?
Mijn vrouw heeft een Polo en ik een:
http://www.brusselspictures.com/wp-content/photos/stib/IMG_2339.JPG
Ik heb dus toch de grootste!!

barfo
19 mei 2009, 16:31
zoiets?

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/BMW/6/6_coupe_main.jpg

BMW 635d
286pk/580Nm
1700kg
0-100 in 6,3sec
6,9l gecombineerd verbruik

Kloterij is dat het diesel is he.

een pnisverlenging is goeikoper denk ik, en dan heeft uw madaam er ook iets aan :p

barfo
19 mei 2009, 16:31
een penisverlenging is goeikoper denk ik, en dan heeft uw madaam er ook iets aan :p

filosoof
19 mei 2009, 16:37
zoiets?

http://www.motorauthority.com/wp-content/uploads/BMW/6/6_coupe_main.jpg

BMW 635d
286pk/580Nm
1700kg
0-100 in 6,3sec
6,9l gecombineerd verbruik

Kloterij is dat het diesel is he.Wie gelooft dat sprookje van die 6,9liter, hé? Degene die aan zijn madam wil zeggen: "Ja, hij is wat duurder maar hij verstookt minder dus dat haal ik er zo uit."

From_Vlaanderen
19 mei 2009, 16:41
Het is nu eenmaal niet logisch om een auto te hebben die meer verbruikt en meer moeite (arbeid, energie, materiaal) kost om te fabriceren als het met een goedkopere, zuinige versie op een even snelle en veilige manier kan.

Met een simpele volkswagen die 5-6 l/100 km geraak je ook waar je moet zijn op een veilige confortabele manier. Waarom moeten wij wagens tolereren die hetzelfde bereiken maar dan tegen 12-15 l/100 km ?

Amai, dat is eigenlijk echt wel heel weinig. Zelfs een 2cv verbruikt meer.
Maarja, hoeveel auto heb je dan?

From_Vlaanderen
19 mei 2009, 16:44
Klinkt slecht, stinkt, stoot zwarte rook uit, gaat niet in toeren, shiftpoints liggen niet op de red-line en veel te veel koppel op de krukas zodat zwaardere motoren enkel in automatiek te krijgen zijn (koppelomvormer). Da is zowat het eerste dat in mijn kop opkomt :)

Enkel automatiek zeg je? Niest leuker dan om met een pook van een goeie meter, ne keer van het vierde naar het vijfde te schakelen, waarvoor ge u arm compleet moet strekken. En niet enkle vanuit het polske, zoals dat tegenwoordig mode is.

Tavek
19 mei 2009, 19:53
Amai, dat is eigenlijk echt wel heel weinig. Zelfs een 2cv verbruikt meer.
Maarja, hoeveel auto heb je dan?

Een golf. En de nieuwe BMW reeks met efficientdynamics doet het ook goed !

Libro
19 mei 2009, 20:14
een pnisverlenging is goeikoper denk ik, en dan heeft uw madaam er ook iets aan :p
Hem nóg wat groter maken? Nee dank u, geef mij dan maar de BMW, dan heb ik er ook iets aan.

Libro
19 mei 2009, 20:16
Het is een veelvoorkomende misopvatting dat een Lada een auto is.

Lada=Laat Alle Delen Achter
Waarom heeft een Lada achterruitverwarming? Om warme handen te hebben bij het duwen.
Hoe verdubbel je een Lada in waarde? Door hem vol te tanken.

Ik weet het, die moppen hebben een lange grijze baard maar het blijft zalig om met Lada te lachen.

Kallikles
19 mei 2009, 20:51
Hem nóg wat groter maken? Nee dank u, geef mij dan maar de BMW, dan heb ik er ook iets aan.

Op een discussieforum opscheppen over de lengte van je pik... Hoe laag kan ons kleinburgerdom vallen?

Libro
19 mei 2009, 21:23
Op een discussieforum opscheppen over de lengte van je pik... Hoe laag kan ons kleinburgerdom vallen?

U heeft uw nick met zorg gekozen.

Kallikles
19 mei 2009, 21:52
U heeft uw nick met zorg gekozen.

Klopt, maar als jij zou weten waarom dat zo is, dan zou je hier niet zo'n commentaren posten.

Andro
19 mei 2009, 22:02
Lada=Laat Alle Delen Achter
Waarom heeft een Lada achterruitverwarming? Om warme handen te hebben bij het duwen.
Hoe verdubbel je een Lada in waarde? Door hem vol te tanken.

Ik weet het, die moppen hebben een lange grijze baard maar het blijft zalig om met Lada te lachen.

Deze zijn ook goed BMW=


Breed Maar Waardeloos
Blik Met Wielen
Bucht met wielen
Belgische Mongolen Wagen
Ben Meer Waard
Bezopen Moffen Wagen
Boerenkool Met Worst
Boeit Mij Weinig
Bij Mercedes Weggegooit
Bij Motorpech Wegwerpen
Blijf Maar Werken
Betalen Met Wisselstukken
Brol Met Wielen
Boeren Mest Wagen
Brok Motorische Wanhoop

Johnny Blaze
19 mei 2009, 22:11
Deze zijn ook goed BMW=


Boeren Mest Wagen.
Besmuikt Mietjes Wagentje.
Bij Mercedes Weggegooid.
Blik Met Wielen.
Brok Motorische Wanhoop.
Blijf Maar Werken.
Bulle Met Wielen.

nog een paar:

Bob Marley and the Wailers (reden waarom Bob Marley volgens hem ene gekocht had, ik weet beter, hij had een proefrit gemaakt, mja...)
breaks my wallet
black man's wish
Break My Window
Broken Money Waster
Big Money Wasted (zie foto)

http://i185.photobucket.com/albums/x101/busyguy360f1/DSC05059.jpg

etc etc... :-)


oh, deze zijn ook leuk voor de ford liefhebbers hier:

Found on repairman's doorstep
Found On Road, Dead

:-D

Johnny Blaze
19 mei 2009, 22:15
Wie gelooft dat sprookje van die 6,9liter, hé? Degene die aan zijn madam wil zeggen: "Ja, hij is wat duurder maar hij verstookt minder dus dat haal ik er zo uit."

Dat is bij alle constructeurs zo. Met een rustige rijstijl kom je er met gemak aan, maar de drang om de paardjes af en toe eens los te laten is er natuurlijk ook.

stom voorbeeldje, mijn vader heeft een e90 318d (4,7l op papier) en hij heeft een gemiddeld verbruik van 4,5l, mooi.
Ikke daarentegen mag blij zijn als ik een liter of 2 meer heb dan de 10l die mijne op papier zou verbruiken.

Maar het is dus perfect haalbaar.

Jaani_Dushman
19 mei 2009, 22:34
Bent u ook een persoonlijkheidsloze kleinburger die een dure, grote, hoge, snelle wagen nodig heeft om zichzelf goed te voelen, of kan u zich goed voelen met een minimum aan materieel bezit?Mijn vervoer is inderdaad duur, groot, hoog en snel.
Ik zal dan wel een piepkleinburgertje zijn, zeker? ;-)

barfo
20 mei 2009, 09:51
Mijn vervoer is inderdaad duur, groot, hoog en snel.
Ik zal dan wel een piepkleinburgertje zijn, zeker? ;-)

oi, ik heb die ook :) en doe er meer km mee dan met mijne fox :) volledig gratis dan nog w0000t

Dronkoers
20 mei 2009, 10:56
oi, ik heb die ook :) en doe er meer km mee dan met mijne fox :) volledig gratis dan nog w0000t

8O


Hebt gij daar een garage voor? ;-)

Djiezes
20 mei 2009, 10:58
8O


Hebt gij daar een garage voor? ;-)


Hij zal in Antwerpen-Centraal wonen zeker? Zou dat comfortabel liggen, zo'n kartonnen matje?

Dronkoers
20 mei 2009, 11:00
Hij zal in Antwerpen-Centraal wonen zeker? Zou dat comfortabel liggen, zo'n kartonnen matje?

Beter dan een roltrap :-P

Nelle
20 mei 2009, 11:45
Hij zal in Antwerpen-Centraal wonen zeker? Zou dat comfortabel liggen, zo'n kartonnen matje?

maar hij heeft wel:

een kuisploeg ter beschikking
eten wanneer je wil
altijd bezoek
schone ramen
een woonplaats met een vleugje architectuur
de buren hebben veel huisdieren
gemakkelijk bereikbaar

Djiezes
20 mei 2009, 11:48
maar hij heeft wel:

een kuisploeg ter beschikking
eten wanneer je wil
altijd bezoek
schone ramen
een woonplaats met een vleugje architectuur
de buren hebben veel huisdieren
gemakkelijk bereikbaar



Alleen jammer dat de buren zoveel beesten in hun tuin hebben rondlopen... ;-)

barfo
20 mei 2009, 11:48
8O


Hebt gij daar een garage voor? ;-)

die slappt buiten, zoals de fox

Dronkoers
20 mei 2009, 12:09
maar hij heeft wel:

een kuisploeg ter beschikking
eten wanneer je wil
altijd bezoek
schone ramen
een woonplaats met een vleugje architectuur
de buren hebben veel huisdieren
gemakkelijk bereikbaar


Toch es beter kijken als ik u was ;-)

From_Vlaanderen
22 mei 2009, 15:21
De stroat jounge da is ne jungle, hier geld 1e wet, de wet van de staarkste.

Maximus Aurelius
22 mei 2009, 21:32
Dat ze maar doen. Zolang ze maar van de tax van 'lichte vracht' afblijven.



:-D

Jazeker
23 mei 2009, 07:06
Dat ze maar doen. Zolang ze maar van de tax van 'lichte vracht' afblijven.

Belasten per kilo dat dat meer weegt dan een middenklasser 8-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 12:25
Belasten per kilo dat dat meer weegt dan een middenklasser 8-)

Wat kan er zo nog uit?:-D

Dronkoers
23 mei 2009, 12:27
Belasten per kilo dat dat meer weegt dan een middenklasser 8-)

Tijd om me een Zonda R aan te schaffen dan 8-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 12:30
Tijd om me een Zonda R aan te schaffen dan 8-)

Als daar dan nog is een karreke achterhangt met twee ton dan wordt het me iets te duur.

Dronkoers
23 mei 2009, 12:31
Als daar dan nog is een karreke achterhangt met twee ton dan wordt het me iets te duur.

Gek zeker, en me blauw betalen aan die stomme remorque zeker :-D

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 12:34
Gek zeker, en me blauw betalen aan die stomme remorque zeker :-D

De wet niet te veel volgen hé. Die moet ommes niet geremd zijn.

Dronkoers
23 mei 2009, 12:37
De wet niet te veel volgen hé. Die moet ommes niet geremd zijn.

Maar wel een sloef van minstens 305 opleggen, anders zal da nogal ne gang gaan tegen 270 km/h ;-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 12:38
Maar wel een sloef van minstens 305 opleggen, anders zal da nogal ne gang gaan tegen 270 km/h ;-)

Zo zot ben ik niet. 70 max.

Dronkoers
23 mei 2009, 12:40
Zo zot ben ik niet. 70 max.

Met een remorque? :-D

Da kan 150-160 af ze ;-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 12:41
Met een remorque? :-D

Da kan 150-160 af ze ;-)

Dat haal ik zonder nog niet.:-D

Remorque erachter, haand plat op 't stuur, rammeke ope, armke boaate, wa deurgezakt gan zitte, Top 100 trance erin, en gaas geve :cheer:

Maar ik ga er eens een ritje mee doen. (met doel)

Dronkoers
23 mei 2009, 12:44
Dat haal ik zonder nog niet.

Wedden van wel? ;-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 12:44
Wedden van wel? ;-)

Ik hem gene hummer.

Dronkoers
23 mei 2009, 12:46
Ik hem gene hummer.

Oei, wa nu?

Ambiorix
23 mei 2009, 14:07
Dat haal ik zonder nog niet.:-D

Remorque erachter, haand plat op 't stuur, rammeke ope, armke boaate, wa deurgezakt gan zitte, Top 100 trance erin, en gaas geve :cheer:

Maar ik ga er eens een ritje mee doen. (met doel)

ai nee, zijde gij zo éne ofwa:roll:

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:15
ai nee, zijde gij zo éne ofwa:roll:

:rofl:
Ik doe dat zo is af en toe. Het is onozel, maar ik mag dat. Ik ben een man.

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:16
Oei, wa nu?

58 . 000 :cheer:
Ik ga er toch gene kopen, ik wacht wel tot ik nog eens wat amerikaanse millitairen tegenkom.

Dronkoers
23 mei 2009, 14:19
58 . 000 :cheer:
Ik ga er toch gene kopen, ik wacht wel tot ik nog eens wat amerikaanse millitairen tegenkom.

allemaal neerknallen :cheer:

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:20
allemaal neerknallen :cheer:

Nee, racen met die hmmvv's.

Het nadeel zijn die stenengooidende pubers.

Dronkoers
23 mei 2009, 14:22
Nee, racen met die hmmvv's.

Het nadeel zijn die stenengooidende pubers.

...maar ik wil den amerikaan neerknallen :-(

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:23
...maar ik wil den amerikaan neerknallen :-(

Ikke ni. Ik heb nu dees jaar geen plannen om iemand neer te schieten.

Dronkoers
23 mei 2009, 14:24
Ikke ni. Ik heb nu dees jaar geen plannen om iemand neer te schieten.

Ik ook nie, maar heb je toevallig nog een kruisboog? ;-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:26
Ik ook nie, maar heb je toevallig nog een kruisboog? ;-)

Nee, straf hé.

Dronkoers
23 mei 2009, 14:27
Nee, straf hé.

Miljaar, weet ge dan ene zijn die da verkoopt / verhuurd? ;-)

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:29
Miljaar, weet ge dan ene zijn die da verkoopt / verhuurd? ;-)

http://www.zoekwww.be/node/442379/wapens_en_munitie_kleinh-3199
Kzou daar is proberen. Daar komen mijn kaartjes van. :-D

Dronkoers
23 mei 2009, 14:32
http://www.zoekwww.be/node/442379/wapens_en_munitie_kleinh-3199
Kzou daar is proberen. Daar komen mijn kaartjes van. :-D

Sint-Niklaas?


Handig... :-P

From_Vlaanderen
23 mei 2009, 14:33
Sint-Niklaas?
Handig... :-P

Gij woont toch over twatere, maar in Deurne komt 'm ook alle weken.