PDA

View Full Version : Boete Orange wegens racistisch wachtwoord


daiwa
2 juni 2009, 22:32
Waar gaat men het zoeken. :roll:

http://www.clickx.be/nieuws/103109/boete-orange-wegens-racistisch-wachtwoord/?utm_source=clickx&utm_medium=newsletter&utm_term=20090602&utm_content=0_art_list&utm_campaign=weekly

Libro
2 juni 2009, 22:41
Toch wel héél toevallig dat een wachtwoordgenerator 'salearabe' als wachtwoord uitspuwt... Nu ja, zet een bende apen lang genoeg achter een tekstverwerker en je krijgt Shakespeare.

Raf
2 juni 2009, 22:44
Waar gaat men het zoeken. :roll:

http://www.clickx.be/nieuws/103109/boete-orange-wegens-racistisch-wachtwoord/?utm_source=clickx&utm_medium=newsletter&utm_term=20090602&utm_content=0_art_list&utm_campaign=weekly

Jij vindt uiteraard dat zoiets moet kunnen hé? En dan anderen maar een gebrek aan goede smaak verwijten... :roll:

Zucht
2 juni 2009, 22:46
Ik zou ook niet tevreden zijn moest mijn ISP mij een paswoord "saleflamand" geven.

Libro
2 juni 2009, 22:57
Ik zou ook niet tevreden zijn moest mijn ISP mij een paswoord "saleflamand" geven.Och da's maar een taalkwestie hé. Kwestie het Centre père Yussuf Leblanc niet bevoegd te maken.

Gorefest
2 juni 2009, 23:07
Was het exact salearabe of misschien sal34rab3 ofzo?

SDX
2 juni 2009, 23:16
Nee, het was exact 8.000 € dat hij er aan overgehouden heeft den sal34rab3 :lol:

Knipp
3 juni 2009, 09:26
... Nu ja, zet een bende apen lang genoeg achter een tekstverwerker en je krijgt Shakespeare.

Er is nog hoop voor p.be dan ?

Libro
3 juni 2009, 10:24
Er is nog hoop voor p.be dan ?
Over een jaar of 10.000.000...

Dronkoers
3 juni 2009, 10:25
Over een jaar of 10.000.000...

Als we allemaal terug dinosaurussen zijn?

Pietje
3 juni 2009, 10:43
Waar gaat men het zoeken. :roll:

http://www.clickx.be/nieuws/103109/boete-orange-wegens-racistisch-wachtwoord/?utm_source=clickx&utm_medium=newsletter&utm_term=20090602&utm_content=0_art_list&utm_campaign=weekly

Ik zou ook niet tevreden zijn moest mijn ISP mij een paswoord "saleflamand" geven.


daiwa zou dat dus niet erg vinden 8-)

Bovenbuur
3 juni 2009, 10:45
Welkom bij Orange

Uw inlognaam is Bovenbuur.

Uw wachtwoord is ambetante 'Ollander.

U kunt dit wachtwoord wijzigen door een mail te sturen naar de orange klantenservice met een bijgevoegde scan van een Belgisch paspoort.

manta
3 juni 2009, 12:03
Ne normale mens zou al blij zijn dat z'ne pc terug werkte ...:?

Jarno
3 juni 2009, 12:15
Jij vindt uiteraard dat zoiets moet kunnen hé? En dan anderen maar een gebrek aan goede smaak verwijten... :roll:

Ja, een willekeurig gegenereerd paswoord is hetzelfde als de uitspraken van een mens.

Wat maken bepaalde personen die niet vies zijn van het nemen van negroïde penissen in de endeldarm en keel hier toch rare opmerkingen. :roll: (En ik heb het niet op één enkele persoon en noem evenmin namen, ik zou niemand willen beledigen.)

Raf
3 juni 2009, 12:24
Ja, een willekeurig gegenereerd paswoord is hetzelfde als de uitspraken van een mens.
Hoezo "willekeurig" gegenereerd? Dat paswoord werd hem verstrekt door een helpdeskmedewerker. Artikeltje niet gelezen?

Wat maken bepaalde personen die niet vies zijn van het nemen van negroïde penissen in de endeldarm en keel hier toch rare opmerkingen.
Wat een geluk dat je nuanceert. Anders had ik me misschien aangesproken gevoeld...

Pietje
3 juni 2009, 12:31
Moest één of andere flamingant het paswoord "saleflamin" gekregen hebben, het kot zou te klein zijn geweest.

Maar ach, hier ging het maar over een "makak" :roll:, niet over een superieure vlaming, dus :roll:

Jarno
3 juni 2009, 12:45
Moest één of andere flamingant het paswoord "saleflamin" gekregen hebben, het kot zou te klein zijn geweest.

Maar ach, hier ging het maar over een "makak" :roll:, niet over een superieure vlaming, dus :roll:

En als een rosse man "vuilerosse" zou ontvangen, is dit dan ook racistisch? Drink nog een glaasje azijn.

Dronkoers
3 juni 2009, 12:45
Moest één of andere flamingant het paswoord "saleflamin" gekregen hebben, het kot zou te klein zijn geweest.

Maar ach, hier ging het maar over een "makak" :roll:, niet over een superieure vlaming, dus :roll:

Bij "salebière" zou het kot hier te klein geweest zijn ;-)

Pietje
3 juni 2009, 12:49
En als een rosse man "vuilerosse" zou ontvangen, is dit dan ook racistisch? Drink nog een glaasje azijn.

Zoals ik dus zei, zolang geen flamingant geraakt wordt, moet alles gerelativeerd worden. Typisch eigenlijk.

Jarno
3 juni 2009, 12:56
Zoals ik dus zei, zolang geen flamingant geraakt wordt, moet alles gerelativeerd worden. Typisch eigenlijk.

Wat een volkomen onzin! Al ooit een veroordeling gezien voor racisme ten opzichte van flaminganten?

Raf
3 juni 2009, 13:19
Ja, een willekeurig gegenereerd paswoord is hetzelfde als de uitspraken van een mens.Hoezo "willekeurig" gegenereerd? Dat paswoord werd hem verstrekt door een helpdeskmedewerker. Artikeltje niet gelezen?
Wel? Waar zit ge nu met uw groot blad?

Knipp
3 juni 2009, 13:42
Bij "salebière" zou het kot hier te klein geweest zijn ;-)

Als ik aan de helpdesk zat, dan voor Dronkoers : estaloco.

Libro
3 juni 2009, 14:23
Bij "salebière" zou het kot hier te klein geweest zijn ;-)

Mijnheer, uw paswoord is "h3in3k3n"

Dronkoers
3 juni 2009, 14:51
Als ik aan de helpdesk zat, dan voor Dronkoers : estaloco.
Kan ik mee leven :-P
Mijnheer, uw paswoord is "h3in3k3n"

Gelieve alles op te zeggen en dien boel hier weg te nemen ;-)

Jarno
3 juni 2009, 18:22
Wel? Waar zit ge nu met uw groot blad?

Niet iedereen onder ons heeft alle tijd van de wereld om op p.be te zitten en onmiddellijk iedereen van antwoord te voorzien, beste fout-geaarde medemens van me.

Ook al is het niet een willekeurig gegenereerd paswoord, de uitspraak van de rechter is zwaar overdreven. De boete die een verkrachter moet betalen ligt lager.

Pericles
3 juni 2009, 18:37
Bij "salebière" zou het kot hier te klein geweest zijn ;-)

Zeg Dronkoers, al eens ne West-Vleteren 12 gedronken ?

Raf
3 juni 2009, 22:51
Ook al is het niet een willekeurig gegenereerd paswoord, de uitspraak van de rechter is zwaar overdreven. De boete die een verkrachter moet betalen ligt lager.
Werkelijk? Hoeveel bedraagt de boete die een verkrachter moet betalen?

Mahalingam
4 juni 2009, 16:18
Ik zit me af te vragen hoe het zit met de manier van bewijsvoering in deze zaak.
Is er een kans dat die garagehouder het uit zijn duim heeft gezogen?
Zo'n vergoeding van 8000 euro brengt mij op een idee voor een prachtige zwendel-truc.:evil:

Dronkoers
4 juni 2009, 16:21
Zeg Dronkoers, al eens ne West-Vleteren 12 gedronken ?

Westvleteren 12?

Ja zenne ;-)

Trekt wat op St. Bernardus Abt 12, vind je niet? ;-)

Raf
4 juni 2009, 16:22
Ik zit me af te vragen hoe het zit met de manier van bewijsvoering in deze zaak.
Is er een kans dat die garagehouder het uit zijn duim heeft gezogen?
Zo'n vergoeding van 8000 euro brengt mij op een idee voor een prachtige zwendel-truc.:evil:

Als dat paswoord werkt, zal het wel voldoende bewezen zijn zeker?

Txiki
4 juni 2009, 16:29
Ik zit me af te vragen hoe het zit met de manier van bewijsvoering in deze zaak.
Is er een kans dat die garagehouder het uit zijn duim heeft gezogen?
Zo'n vergoeding van 8000 euro brengt mij op een idee voor een prachtige zwendel-truc.:evil:

Probeer eens.

Zucht
4 juni 2009, 16:31
Ik zit me af te vragen hoe het zit met de manier van bewijsvoering in deze zaak.
Is er een kans dat die garagehouder het uit zijn duim heeft gezogen?
Zo'n vergoeding van 8000 euro brengt mij op een idee voor een prachtige zwendel-truc.:evil:
Het paswoord en andere settings zijn hem met de post per brief door Orange toegestuurd, dus klaar bewijs was voorhanden.