PDA

View Full Version : Caroline Gennez over DJ Eppink


Jedd
4 juni 2009, 19:50
In Humo worden een resem politici (o.a.) gevraagd wie ze drie slechtste politici vinden.

Caroline Gennez antwoordt met
Derk-Jan Eppink, machofenomeen dat als eerste opvolger zeker is van een zitje in het Europees Parlement.

Een reactie ?

Derk de Tweede
5 juni 2009, 10:17
En wat vind je zelf van Derk-Jan ?

Jedd
5 juni 2009, 16:55
ik zou nooit de term 'machofenomeen' gebezigd hebben.

globalmedia
5 juni 2009, 16:57
vol van zichzelf?:-)

Renesse
5 juni 2009, 17:07
Zonder persoonlijk te worden...

Hoe kun je d�*t een macho noemen:

http://www.sprekersplatform.nl/sprekers/Eppink_Derkjan.jpg

Dit is meer iets als een macho

http://img.dailymail.co.uk/i/pix/2008/05_04/macho1405_468x836.jpg

RodeLantaarn
5 juni 2009, 17:23
Als alle macho's rechts-liberalen zijn, zijn alle rechts-liberalen dan macho?

Jedd
5 juni 2009, 18:04
vol van zichzelf?:-)

Eppink verklaart in deze sessiereeks dat hij van plan is in de toekomst bijlagen te leveren voor De Dagelijkse Standaard

Ik vind die blog toogpraat.

Je hebt rechts-liberalisme dat zichzelf als intellectueel wil aanzien, en je hebt het meer brallerige type.

De dagelijkse standaard is meer dat tweede type. Als dat werkelijk is waar Eppink voor staat, dan ben ik blij dat die man bij stemming uit ons land verbannen gaat worden naar het verre Europa, want dan verwacht ik een weinig contructieve visie.

RodeLantaarn
5 juni 2009, 18:09
Eppink verklaart in deze sessiereeks dat hij van plan is in de toekomst bijlagen te leveren voor De Dagelijkse Standaard

Ik vind die blog toogpraat.

Je hebt rechts-liberalisme dat zichzelf als intellectueel wil aanzien, en je hebt het meer brallerige type.

De dagelijkse standaard is meer dat tweede type. Als dat werkelijk is waar Eppink voor staat, dan ben ik blij dat die man bij stemming uit ons land verbannen gaat worden naar het verre Europa, want dan verwacht ik een weinig contructieve visie.

Ach, achter hem staat de volgende reeds te wachten. Met dezelfde herkauwde populistische lulkoek.

globalmedia
5 juni 2009, 18:22
Ach, achter hem staat de volgende reeds te wachten. Met dezelfde herkauwde populistische lulkoek.

is hetzelfde als hard sell in de verkoop

RodeLantaarn
5 juni 2009, 18:28
is hetzelfde als hard sell in de verkoop

Naar het schijnt zijn ze daar allemaal goed in, zeker in de verkiezingstijd. Dat heeft nochtans niets te maken met globalisering. Vreemde zaak.

Derk Jan Eppink
6 juni 2009, 17:24
Beste,

Eerlijk gezegd vond ik de opmerking van Genez wat vreemd. Ze noemt me een 'machofenomeen', terwijl ik juist twee jaar 'huisman' was van beroep in New York omdat mijn vrouw carriere maakte. Tussen de bedrijven door kon ik wat artikelen schrijven voor Knack over de presidentsverkiezingen.

Over macho's gesproken: Tobback, Vande Lanotte, Stevaert. Stevaert zag de SP.A babes niet anders dan vrouwen uit een harem. Freya, Caroline, Kathleen. Ze weten er alles van. Caroline weet ook dat de macho's in haar partij zitten en haar kameraden haar zullen afrekenen op 8 juni.